Depeche Mode Czechia
Fanklub Depeche Mode pro Českou a Slovenskou republiku

Soukromá zóna


Hlavní navigace



Depeche Mode Czechia

32 let od vydání Construction Time Again

32 let od vydání Construction Time Again

Přelomová deska v diskografii DM. První album s Alanem Wilderem jako oficiálním členem kapely.


22. srpen 2015 o 17:21 • Dangerous • Aktuality a novinkyDiskuze (58) •

Diskuze

Uživatel: Federman

Federman      1   23. srpen 2015 o 18:15

Doba, kdy si DM obulo sedmimilove boty.


Uživatel: Herrer

Herrer      2   23. srpen 2015 o 19:10

Fedie, u mě to bylo už s ABF… Koneckonců poslouchám ji víc


Uživatel: Federman

Federman      3   23. srpen 2015 o 19:40

Jakyto svatek s Tebou konecne jednou nesouhlasit. smile)

Mozna ty sedmimilove boty obuli az pozdeji a tady jsem se asi unahlil. Kazdopadne je CTA album kde se DM dali do behu. Mozna to bylo zatím opet jenom v sandalech, ale urcite uz ne s bilymi ponozkami, jak tomu bylo u ABF.


Uživatel: Herrer

Herrer      4   23. srpen 2015 o 20:12

Bílý ponožky možná ne, ale mokasiny furt měli grin


Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      5   23. srpen 2015 o 22:06

Z tohoto alba, mám asi nejraději skladbu More Than a Party…ten začátek skladby je jedinečný, nenapodobitelný, jako celek je skladba naprosto famózní smile


Uživatel: Ringo

Ringo      6   24. srpen 2015 o 12:59

Tenhle industriálek nemá konkurenci, vyjít dnes, tak je to nejprogresivnější album, jaké si může člověk poslechnout:-) DM si mohou konkurovat v tomto jen sami sobě:-) Takže pak SGR, BC, MFTM, Violator…vždycky o něco lepší album než to předchozí, ale každé oplývá svou dokonalou jedinečností.


Uživatel: Herrer

Herrer      7   24. srpen 2015 o 13:56

Ringo, stylově jsi skončil u Violatoru grin


Uživatel: Mercy

Mercy      8   24. srpen 2015 o 14:55

Ringo: lépe bych to nenapsala. A někde to muselo začít ... jen bych tam ještě přidala ten SOFAD wink


Uživatel: Herrer

Herrer      9   24. srpen 2015 o 15:00

Lidusko, Ringo je zákeřňák a nedal ho tam schválně wink


Uživatel: Herrer

Herrer      10   24. srpen 2015 o 15:03

Two Minute Warning, to je moje CTA jednička


Uživatel: Mercy

Mercy      11   24. srpen 2015 o 15:09

Heri a ještě bych k tomu přidala Pipeline a Shame wink


Uživatel: Herrer

Herrer      12   24. srpen 2015 o 15:12

Pipeline je neoficiální hymna stolních tenistů wink


Uživatel: Ringo

Ringo      13   24. srpen 2015 o 15:40

Herrer 24.8.2015 o 13:56: ale našel jsi tu lehkou provokaci, že? :-D


Uživatel: Ringo

Ringo      14   24. srpen 2015 o 15:44

pro mě je taková modla Everything Counts, nisméně vyloženě válčí s B stranou Work Hard a absolutní osobní miláček z tohoto alba je pro mě More Than a Party.

Jinak SOFAD jsem tam nedal jednak abych některé malinko poštenkroval. ale má to i racionální důvod. Od CTA po Violator považuji každé to album za naprosto jedinečné, progresivní, čistě Depeš a zároveň každé kapku odlišně. SOFAD patří ke zlaté éře, to uznávám, ale už v něm cítím hodně velký odkaz na Violator a i přes rockovou fazónu mi nepřišel až tak objevný jako když člověk srovná každé to dokonalé předchozí album, které vypadají naprosto dokonalé, ale přes to člověk tak nějak cítí, že na tom zašli zase ještě o kus dále. SOFAD je vlastně první, u kterého nemůžu říct, že překonal album předchozí. Proto jsem skončil Violatorem:-)


Uživatel: Herrer

Herrer      15   24. srpen 2015 o 16:05

Ringo, to je zajímavý pohled, že SOFAD navazuje na Violator… Možná i jo, možná už byla dokonalost objevena a možná už ta změna byla třeba vyloženě se vším všudy, aby vůbec měla smysl… Mě na SOFADu fascinuje ten posun k neprobadanym oblastem, viz gospel… DM pak několikrát otevřeně přiznávají různé inspirace, ale už nikdy je podle mě nedotahli tak jako u SOFADu


Uživatel: Ringo

Ringo      16   24. srpen 2015 o 16:15

Herrer: třeba kytara u I Feel You je vyložená snaha o podobně silný riff jako byl u Personal Jesus.


Uživatel: Mercy

Mercy      17   24. srpen 2015 o 16:16

Ringo: jj to je mi naprosto jasné grin Work Hard taky super a pro mne víc než Everything Counts

No, asi na tom něco je, že SOFAD až tak nepřekonal Violator, když se nad tím zamyslím… ale stejně je supeeeer tongue laugh


Uživatel: Herrer

Herrer      18   24. srpen 2015 o 16:21

Ringo • 24.8.2015 o 16:15: To bych si netroufal tvrdit, tak laciní DM nikdy nebyli wink

Podle mě pokusy něco opakovat, přišly později v podobě Precious, Broken, ale ruku do ohně bych za to nedal, že to byla ta hlavní motivace…


Uživatel: Mercy

Mercy      19   24. srpen 2015 o 16:31

To určitě nebyla motivace se opakovat, když všichni víme, že dělají vše pro to aby se neopakovali wink možná jen chtějí aby určité písně zněly určitým způsobem a pak tam určitá podobnost být musí. Určitě grin


Uživatel: Ringo

Ringo      20   24. srpen 2015 o 16:47

nešlo o motivaci se opakovat, šlo o to udeřit stejně silným způsobem a musela to být kytara s bassovou linkou. Ale jsem moc rád za písně Walking in My Shoes, In Your Room, Rush, Higher a Love a Mercy in You. Ty z toho dělají monumentální dílo, které se předchozím albumům alespoň tak nějak vyrovná, kyž už je nepřekoná;-)


Uživatel: Mercy

Mercy      21   24. srpen 2015 o 16:56

Ringo děkuji za Mercy wink


Uživatel: Herrer

Herrer      22   24. srpen 2015 o 17:13

Dobrá, motivace opakovat se tam asi nebyla, to jsem napsal blbě. Spíš jsem to myslel tak, že nějakou hitovou šablonu použili právě až u těch, co jsem zmínil… Koneckonců kdo by nechtěl dělat hity… Jen mi prostě přijde, že u IFY, tam byla víc motivace šokovat, než jet podle osvědčeného mustru.


Uživatel: Ringo

Ringo      23   24. srpen 2015 o 17:18

Herrer: to sice jo, ale já jsem tam nějak cítil takovou tu snahu poukázat na “to jsme my, co udělali Personal Jesus”


Uživatel: Mercy

Mercy      24   24. srpen 2015 o 17:24

To je docela trefné vyjádření. A mě IFY opravdu šokovala a to natolik, že do teď ji mám ráda pouze live.


Uživatel: Ringo

Ringo      25   24. srpen 2015 o 18:19

znějí odlišně, přes to v nich slyším určitou spojitost, jakoby podpis. Nevyčítám, jen to pro mně nepůsobilo tak progresivně jako rozdíly mezi alby CTA, SGR, BC, MFTM, Violator. U všech jako bych cítil, že vzali vždycky to nej ze sebe a dodali tomu pořádnou další přidanou hodnotu. U SOFAD mi to připadá, že prostě pokračovali. Ovšem totéž bych napsal i o Ultra a to je pro mě Ultra album a považuji jej za jedno z nej. To jen aby někdo zase nehledal v mých sděleních nějakou averzi vůči SOFAD;-)


Uživatel: Herrer

Herrer      26   24. srpen 2015 o 18:21

Nehledá grin


Uživatel: Ringo

Ringo      27   24. srpen 2015 o 18:36

Herrer: já mám SOFAD s odstupem času opravdu rád. Spíše v těch diskusích, jak se o něm přeme, hledám tu genezi mého vztahu k němu. Objevuji, proč jsem jej nesnášel a zároveň momenty, proč jsem jej začal mít rád:-)


Uživatel: Herrer

Herrer      28   24. srpen 2015 o 18:39

Ringo, já se k němu taky prokousaval dyl… Hlavně kvůli IFY, která se mi nikdy nezalibila tak, jak by si možná zasloužila. Naštěstí je tam spousta jiných perel wink

Ultru perfektně popsal refresh.


Uživatel: Ringo

Ringo      29   24. srpen 2015 o 18:50

Ultra je pro mně posledním DM albem, které řadím do období kultu. Od Exciteru přišla taková civilnější podoba DM.


Uživatel: Mercy

Mercy      30   24. srpen 2015 o 19:11

[Objevuji, proč jsem jej nesnášel a zároveň momenty, proč jsem jej začal mít rád:-) /quote]
Ringo děláš mi radost wink


Uživatel: Federman

Federman      31   25. srpen 2015 o 10:45

přes rockovou fazónu mi nepřišel až tak objevný

Myslim si, ze uz jenom proto, ze SOFAD asi nejvice vybocuje z rady, bude superobjevny. Zalezi na tom z jakeho uhlu pohledu se na to budeme divat. Jsem si jist, ze kdyz prehraji vsechna alba od CTA az po DELTU nedepaskovi vybere nespise SOFAD jako album, ktere to vzalo nejvetsi oklikou a moc sem nezapada. Souhlasis s tim Ringo ? Pokud ano, bude to pro jeho neobjevnost ?


Uživatel: Ringo

Ringo      32   25. srpen 2015 o 11:46

Federman: no já bych řekl, že to bude právě pro jeho neobjevnost a přijatelnost i pro rockové posluchače:-) On vybočuje z řady DM, naopak dost zapadá do řady rock/grunge, kterému byly nakloněny tehdá celé júesej;-)


Uživatel: Federman

Federman      33   25. srpen 2015 o 12:08

Ano mas pravdu, zalezi na tom jak se na to divame.
Jeste prosim jaky racionalni duvod ?


Uživatel: Herrer

Herrer      34   25. srpen 2015 o 12:10

Kucí, podle mě SOFAD nezapadá ani do jedný řady. Nedávno jsme se s Liduškou bavili o tom, do jaký škatulky bysme ho zařadili a vyšlo nám akorát tak něco jako NNM (Neshpor Needed Music)... grin V tom je jeho prokletí i genialita wink Je tam dost elektroniky na to, aby DM nezrazovali sami sebe a zároveň dost špinavosti, kterou v téhle podobě začly elektonický indie kapely používat až o pěknejch pár let později. Jen s tím, že narozdíl od DM z toho měli hovno a ne hity… IMHO wink


Uživatel: Herrer

Herrer      35   25. srpen 2015 o 12:26

Teď jedu CTA a zase mě na DM fascinuje jiná věc, než dřív a to pro tentokrát práce s “bicíma”. Nevím nakolik je to mojí zaslepeností ke kapele, ale přijde mi, jako by všechny ty bubínky různě poskakovaly a byly neskutečně rozmanitý :-D


Uživatel: Federman

Federman      36   25. srpen 2015 o 12:30

Souhlasim s uzivatelem Herrerem, ktery tvrdi, ze SOFAD je proste uzasny. smile))))


Uživatel: Herrer

Herrer      37   25. srpen 2015 o 12:33

Fedie, až na GRWM tedy grin


Uživatel: Federman

Federman      38   25. srpen 2015 o 12:54

Hybridni pohony, gospelovo hip-hopovy hybrid .... Hybridni technologie vubec potrebuje cas, aby ji svet prijal.  DM nemuze za to, ze s ni prisli na trh jiz v minulem stoleti. smile)


Uživatel: Federman

Federman      39   25. srpen 2015 o 13:54

Nevím nakolik je to mojí zaslepeností ke kapele, ale přijde mi, jako by všechny ty bubínky různě poskakovaly a byly neskutečně rozmanitý

Nevim jestli to bude moji dostatecnou informovanosti, ale to je podle me dano tehdejsim zpusobem prace. Nektere stopy se delaly nejprve analogove a potom se digitalizovaly a dale zpracovavaly. To mnoho lidi nedelalo a tak se narodilo dite DM.


Uživatel: margot

margot      40   25. srpen 2015 o 14:48

Herrer • 24.8.2015 o 15:12 grin grin grin možná bys to mohl navrhnout na České asociaci stolního tenisu grin grin grin


Uživatel: margot

margot      41   25. srpen 2015 o 14:54

Federman • 25.8.2015 o 12:54 co v minulém století, dokonce v minulém TISÍCILETÍ wink Tak dobří oni jsou!!!! grin


Uživatel: margot

margot      42   25. srpen 2015 o 15:03

Ringo • 24.8.2015 o 18:19 zkrátka a dobře, nasadili si laťku hooooodně vysoko a nejde donekonečna překonávat sám sebe takovými skoky… ani přicházet po tolika letech a albech stále s něčím naprosto novým… Ani tak to nic nemění na skutečnosti, že pro nás jsou stále nejlepší a těšíme se na další album wink


Uživatel: Mercy

Mercy      43   25. srpen 2015 o 17:04

V tom je jeho prokletí i genialita

SOFAD můžeš nenávidět nebo milovat, nic mezi tím nejde wink


Uživatel: Federman

Federman      44   25. srpen 2015 o 18:52

Jinak je taky známo, že DM pracovali na hitech cíleně

Je mozne pracovat na hitech jinak nez cilene ?


Uživatel: margot

margot      45   25. srpen 2015 o 18:55

Lidu, já bych to z dovolením ještě drze poopravila: SOFAD můžeš nenávidět, ale dříve nebo později ho stejně začneš milovat wink


Uživatel: margot

margot      46   25. srpen 2015 o 18:58

Fedie: Ano, lze, někdy pomůže náhoda wink Viz níže:

Dave Bascombe 20 let po nahrávání s Depeche Mode o Never Let Me Down Again říká: „Byl jsem opravdu potěšen písní Never Let Me Down Again, velmi mě zaujal ten zvuk bicích. To kytarové intro bylo vlastně dílem náhody. Udělali jsme to přes sekvéncery, které jsme tenkrát používali. Samplovali jsme kytaru a běželo to přes začátek tohoto tracku, kde jsme nepředpokládali, že to použijeme. Později jsme se shodli, že to znělo skvěle, to byla šťastná náhoda. Vždy jsem si tuhle píseň užíval.“


Uživatel: Mercy

Mercy      47   25. srpen 2015 o 19:09

margot • 25.8.2015 o 18:55: klidně opravuj, je to tak wink


Uživatel: Herrer

Herrer      48   25. srpen 2015 o 20:06

Tady je to samej odborník wink


Uživatel: Federman

Federman      49   25. srpen 2015 o 20:18

ale jo, mate pravdu vy dve mury jedny mily ...


Uživatel: Herrer

Herrer      50   25. srpen 2015 o 20:44

Nevim jestli to bude moji dostatecnou informovanosti, ale to je podle me dano tehdejsim zpusobem prace. Nektere stopy se delaly nejprve analogove a potom se digitalizovaly a dale zpracovavaly. To mnoho lidi nedelalo a tak se narodilo dite DM.

Asi máš recht, Fedie, tohle je pro mě španělská vesnice grin


Uživatel: Federman

Federman      51   25. srpen 2015 o 21:19

Tak treba Condemnation bylo nahrano ve sklepe, aby byl zvuk nanejvis specificky a temny. Tak vznikl master zvuku, ktery je zkratka original, MADE IN DM


Uživatel: Federman

Federman      52   26. srpen 2015 o 8:03

Ano urcite a trozumim Ti. Rozumim i tem nezavislym umelcum, kteri to tvrdi a dokonce jim to i verim. Neberu to ale tem umelcum, kteri hity vysypavali drive z rukavu a ted tvrdi, ze je psani hitu druhorade a nahrazuje ho predevsim radost z prace. Ta tam urcite je a to NAPROSTO nepopiram, jenom tam bude i snaha o urcity alibismus. Tady si myslim, ze se DM trochu pustilo do techto vod.
Pri vydani posledniho alba jsem cetl dlouhy clanek v novinach, kde prave clenove vysvetluji a nebo i trochu ospravedlnuji nepritomnost tzv. radio hitu. Tehdy mi to prislo logicke a duveryhodne. Asi ano, ale jak rikam, dnes mi takove tvrzeni prijde trochu alibisticke.

Souhlasi tady nekdo s timto clankem ? smile


Uživatel: Federman

Federman      53   26. srpen 2015 o 17:02

Nevim jestli to s tou prodejnosti bude u ostatnich interpretu jinak, ale mozna mas skutecne pravdu. Jinak s dokonalosti It´s No good souhlasim, ta jede asi opravdu ve zlutem triku. Mozna ji bude mit na dohled slusna vrcharka Precious, ale potom uz bude jenom hlavni peleton.


Uživatel: funky

funky      54   31. srpen 2015 o 16:37

zdravím všechny na sklonku léta smile
jedna z mých oblíbených desek, čím jsem starší, tím více se vracím ke starším deskám smile smile smile
pro mě skvělé album, vyzdvihnu skladby Love, in Itself, The Landscape is Changing, And Then… a samozřejmě průlomovku Everything Counts smile skvělé album, vždy ho rád slyším.


Komentáře mohou přidávat jenom registrovaní a přihlášeni uživatelé.