Aktuální srazy
20.04.2024 | Ostrava
Depeche Mode Ortodox Party
02.05.2024 | Praha
Forced To Mode: Some Great Reward Tour Special + Lakeside X
03.05.2024 | Brno
Forced To Mode: 101 Shows + Lakeside X
04.05.2024 | Žilina
koncert Forced To Mode + Depeche Mode Party
« Archiv událostí | Všechny událostí »
32 let od vydání Construction Time Again
Přelomová deska v diskografii DM. První album s Alanem Wilderem jako oficiálním členem kapely.
Diskuze
Federman 3 23. srpen 2015 o 19:40
Jakyto svatek s Tebou konecne jednou nesouhlasit. )
Mozna ty sedmimilove boty obuli az pozdeji a tady jsem se asi unahlil. Kazdopadne je CTA album kde se DM dali do behu. Mozna to bylo zatím opet jenom v sandalech, ale urcite uz ne s bilymi ponozkami, jak tomu bylo u ABF.
Michaela 146 5 23. srpen 2015 o 22:06
Z tohoto alba, mám asi nejraději skladbu More Than a Party…ten začátek skladby je jedinečný, nenapodobitelný, jako celek je skladba naprosto famózní
Ringo 6 24. srpen 2015 o 12:59
Tenhle industriálek nemá konkurenci, vyjít dnes, tak je to nejprogresivnější album, jaké si může člověk poslechnout:-) DM si mohou konkurovat v tomto jen sami sobě:-) Takže pak SGR, BC, MFTM, Violator…vždycky o něco lepší album než to předchozí, ale každé oplývá svou dokonalou jedinečností.
Mercy 8 24. srpen 2015 o 14:55
Ringo: lépe bych to nenapsala. A někde to muselo začít ... jen bych tam ještě přidala ten SOFAD
Ringo 13 24. srpen 2015 o 15:40
Herrer 24.8.2015 o 13:56: ale našel jsi tu lehkou provokaci, že? :-D
Ringo 14 24. srpen 2015 o 15:44
pro mě je taková modla Everything Counts, nisméně vyloženě válčí s B stranou Work Hard a absolutní osobní miláček z tohoto alba je pro mě More Than a Party.
Jinak SOFAD jsem tam nedal jednak abych některé malinko poštenkroval. ale má to i racionální důvod. Od CTA po Violator považuji každé to album za naprosto jedinečné, progresivní, čistě Depeš a zároveň každé kapku odlišně. SOFAD patří ke zlaté éře, to uznávám, ale už v něm cítím hodně velký odkaz na Violator a i přes rockovou fazónu mi nepřišel až tak objevný jako když člověk srovná každé to dokonalé předchozí album, které vypadají naprosto dokonalé, ale přes to člověk tak nějak cítí, že na tom zašli zase ještě o kus dále. SOFAD je vlastně první, u kterého nemůžu říct, že překonal album předchozí. Proto jsem skončil Violatorem:-)
Herrer 15 24. srpen 2015 o 16:05
Ringo, to je zajímavý pohled, že SOFAD navazuje na Violator… Možná i jo, možná už byla dokonalost objevena a možná už ta změna byla třeba vyloženě se vším všudy, aby vůbec měla smysl… Mě na SOFADu fascinuje ten posun k neprobadanym oblastem, viz gospel… DM pak několikrát otevřeně přiznávají různé inspirace, ale už nikdy je podle mě nedotahli tak jako u SOFADu
Ringo 16 24. srpen 2015 o 16:15
Herrer: třeba kytara u I Feel You je vyložená snaha o podobně silný riff jako byl u Personal Jesus.
Mercy 17 24. srpen 2015 o 16:16
Ringo: jj to je mi naprosto jasné Work Hard taky super a pro mne víc než Everything Counts
No, asi na tom něco je, že SOFAD až tak nepřekonal Violator, když se nad tím zamyslím… ale stejně je supeeeer
Herrer 18 24. srpen 2015 o 16:21
Ringo • 24.8.2015 o 16:15: To bych si netroufal tvrdit, tak laciní DM nikdy nebyli
Podle mě pokusy něco opakovat, přišly později v podobě Precious, Broken, ale ruku do ohně bych za to nedal, že to byla ta hlavní motivace…
Mercy 19 24. srpen 2015 o 16:31
To určitě nebyla motivace se opakovat, když všichni víme, že dělají vše pro to aby se neopakovali možná jen chtějí aby určité písně zněly určitým způsobem a pak tam určitá podobnost být musí. Určitě
Ringo 20 24. srpen 2015 o 16:47
nešlo o motivaci se opakovat, šlo o to udeřit stejně silným způsobem a musela to být kytara s bassovou linkou. Ale jsem moc rád za písně Walking in My Shoes, In Your Room, Rush, Higher a Love a Mercy in You. Ty z toho dělají monumentální dílo, které se předchozím albumům alespoň tak nějak vyrovná, kyž už je nepřekoná;-)
Herrer 22 24. srpen 2015 o 17:13
Dobrá, motivace opakovat se tam asi nebyla, to jsem napsal blbě. Spíš jsem to myslel tak, že nějakou hitovou šablonu použili právě až u těch, co jsem zmínil… Koneckonců kdo by nechtěl dělat hity… Jen mi prostě přijde, že u IFY, tam byla víc motivace šokovat, než jet podle osvědčeného mustru.
Ringo 23 24. srpen 2015 o 17:18
Herrer: to sice jo, ale já jsem tam nějak cítil takovou tu snahu poukázat na “to jsme my, co udělali Personal Jesus”
Mercy 24 24. srpen 2015 o 17:24
To je docela trefné vyjádření. A mě IFY opravdu šokovala a to natolik, že do teď ji mám ráda pouze live.
Ringo 25 24. srpen 2015 o 18:19
znějí odlišně, přes to v nich slyším určitou spojitost, jakoby podpis. Nevyčítám, jen to pro mně nepůsobilo tak progresivně jako rozdíly mezi alby CTA, SGR, BC, MFTM, Violator. U všech jako bych cítil, že vzali vždycky to nej ze sebe a dodali tomu pořádnou další přidanou hodnotu. U SOFAD mi to připadá, že prostě pokračovali. Ovšem totéž bych napsal i o Ultra a to je pro mě Ultra album a považuji jej za jedno z nej. To jen aby někdo zase nehledal v mých sděleních nějakou averzi vůči SOFAD;-)
Ringo 27 24. srpen 2015 o 18:36
Herrer: já mám SOFAD s odstupem času opravdu rád. Spíše v těch diskusích, jak se o něm přeme, hledám tu genezi mého vztahu k němu. Objevuji, proč jsem jej nesnášel a zároveň momenty, proč jsem jej začal mít rád:-)
Herrer 28 24. srpen 2015 o 18:39
Ringo, já se k němu taky prokousaval dyl… Hlavně kvůli IFY, která se mi nikdy nezalibila tak, jak by si možná zasloužila. Naštěstí je tam spousta jiných perel
Ultru perfektně popsal refresh.
Ringo 29 24. srpen 2015 o 18:50
Ultra je pro mně posledním DM albem, které řadím do období kultu. Od Exciteru přišla taková civilnější podoba DM.
Mercy 30 24. srpen 2015 o 19:11
[Objevuji, proč jsem jej nesnášel a zároveň momenty, proč jsem jej začal mít rád:-) /quote]
Ringo děláš mi radost
Federman 31 25. srpen 2015 o 10:45
přes rockovou fazónu mi nepřišel až tak objevný
Myslim si, ze uz jenom proto, ze SOFAD asi nejvice vybocuje z rady, bude superobjevny. Zalezi na tom z jakeho uhlu pohledu se na to budeme divat. Jsem si jist, ze kdyz prehraji vsechna alba od CTA az po DELTU nedepaskovi vybere nespise SOFAD jako album, ktere to vzalo nejvetsi oklikou a moc sem nezapada. Souhlasis s tim Ringo ? Pokud ano, bude to pro jeho neobjevnost ?
Ringo 32 25. srpen 2015 o 11:46
Federman: no já bych řekl, že to bude právě pro jeho neobjevnost a přijatelnost i pro rockové posluchače:-) On vybočuje z řady DM, naopak dost zapadá do řady rock/grunge, kterému byly nakloněny tehdá celé júesej;-)
Federman 33 25. srpen 2015 o 12:08
Ano mas pravdu, zalezi na tom jak se na to divame.
Jeste prosim jaky racionalni duvod ?
Herrer 34 25. srpen 2015 o 12:10
Kucí, podle mě SOFAD nezapadá ani do jedný řady. Nedávno jsme se s Liduškou bavili o tom, do jaký škatulky bysme ho zařadili a vyšlo nám akorát tak něco jako NNM (Neshpor Needed Music)... V tom je jeho prokletí i genialita Je tam dost elektroniky na to, aby DM nezrazovali sami sebe a zároveň dost špinavosti, kterou v téhle podobě začly elektonický indie kapely používat až o pěknejch pár let později. Jen s tím, že narozdíl od DM z toho měli hovno a ne hity… IMHO
Herrer 35 25. srpen 2015 o 12:26
Teď jedu CTA a zase mě na DM fascinuje jiná věc, než dřív a to pro tentokrát práce s “bicíma”. Nevím nakolik je to mojí zaslepeností ke kapele, ale přijde mi, jako by všechny ty bubínky různě poskakovaly a byly neskutečně rozmanitý :-D
Federman 36 25. srpen 2015 o 12:30
Souhlasim s uzivatelem Herrerem, ktery tvrdi, ze SOFAD je proste uzasny. ))))
Federman 38 25. srpen 2015 o 12:54
Hybridni pohony, gospelovo hip-hopovy hybrid .... Hybridni technologie vubec potrebuje cas, aby ji svet prijal. DM nemuze za to, ze s ni prisli na trh jiz v minulem stoleti. )
Federman 39 25. srpen 2015 o 13:54
Nevím nakolik je to mojí zaslepeností ke kapele, ale přijde mi, jako by všechny ty bubínky různě poskakovaly a byly neskutečně rozmanitý
Nevim jestli to bude moji dostatecnou informovanosti, ale to je podle me dano tehdejsim zpusobem prace. Nektere stopy se delaly nejprve analogove a potom se digitalizovaly a dale zpracovavaly. To mnoho lidi nedelalo a tak se narodilo dite DM.
margot 40 25. srpen 2015 o 14:48
Herrer • 24.8.2015 o 15:12 možná bys to mohl navrhnout na České asociaci stolního tenisu
margot 41 25. srpen 2015 o 14:54
Federman • 25.8.2015 o 12:54 co v minulém století, dokonce v minulém TISÍCILETÍ Tak dobří oni jsou!!!!
margot 42 25. srpen 2015 o 15:03
Ringo • 24.8.2015 o 18:19 zkrátka a dobře, nasadili si laťku hooooodně vysoko a nejde donekonečna překonávat sám sebe takovými skoky… ani přicházet po tolika letech a albech stále s něčím naprosto novým… Ani tak to nic nemění na skutečnosti, že pro nás jsou stále nejlepší a těšíme se na další album
Mercy 43 25. srpen 2015 o 17:04
V tom je jeho prokletí i genialita
SOFAD můžeš nenávidět nebo milovat, nic mezi tím nejde
Federman 44 25. srpen 2015 o 18:52
Jinak je taky známo, že DM pracovali na hitech cíleně
Je mozne pracovat na hitech jinak nez cilene ?
margot 45 25. srpen 2015 o 18:55
Lidu, já bych to z dovolením ještě drze poopravila: SOFAD můžeš nenávidět, ale dříve nebo později ho stejně začneš milovat
margot 46 25. srpen 2015 o 18:58
Fedie: Ano, lze, někdy pomůže náhoda Viz níže:
Dave Bascombe 20 let po nahrávání s Depeche Mode o Never Let Me Down Again říká: „Byl jsem opravdu potěšen písní Never Let Me Down Again, velmi mě zaujal ten zvuk bicích. To kytarové intro bylo vlastně dílem náhody. Udělali jsme to přes sekvéncery, které jsme tenkrát používali. Samplovali jsme kytaru a běželo to přes začátek tohoto tracku, kde jsme nepředpokládali, že to použijeme. Později jsme se shodli, že to znělo skvěle, to byla šťastná náhoda. Vždy jsem si tuhle píseň užíval.“
Herrer 50 25. srpen 2015 o 20:44
Nevim jestli to bude moji dostatecnou informovanosti, ale to je podle me dano tehdejsim zpusobem prace. Nektere stopy se delaly nejprve analogove a potom se digitalizovaly a dale zpracovavaly. To mnoho lidi nedelalo a tak se narodilo dite DM.
Asi máš recht, Fedie, tohle je pro mě španělská vesnice
Federman 51 25. srpen 2015 o 21:19
Tak treba Condemnation bylo nahrano ve sklepe, aby byl zvuk nanejvis specificky a temny. Tak vznikl master zvuku, ktery je zkratka original, MADE IN DM
Federman 52 26. srpen 2015 o 8:03
Ano urcite a trozumim Ti. Rozumim i tem nezavislym umelcum, kteri to tvrdi a dokonce jim to i verim. Neberu to ale tem umelcum, kteri hity vysypavali drive z rukavu a ted tvrdi, ze je psani hitu druhorade a nahrazuje ho predevsim radost z prace. Ta tam urcite je a to NAPROSTO nepopiram, jenom tam bude i snaha o urcity alibismus. Tady si myslim, ze se DM trochu pustilo do techto vod.
Pri vydani posledniho alba jsem cetl dlouhy clanek v novinach, kde prave clenove vysvetluji a nebo i trochu ospravedlnuji nepritomnost tzv. radio hitu. Tehdy mi to prislo logicke a duveryhodne. Asi ano, ale jak rikam, dnes mi takove tvrzeni prijde trochu alibisticke.
Souhlasi tady nekdo s timto clankem ?
Federman 53 26. srpen 2015 o 17:02
Nevim jestli to s tou prodejnosti bude u ostatnich interpretu jinak, ale mozna mas skutecne pravdu. Jinak s dokonalosti It´s No good souhlasim, ta jede asi opravdu ve zlutem triku. Mozna ji bude mit na dohled slusna vrcharka Precious, ale potom uz bude jenom hlavni peleton.
funky 54 31. srpen 2015 o 16:37
zdravím všechny na sklonku léta
jedna z mých oblíbených desek, čím jsem starší, tím více se vracím ke starším deskám
pro mě skvělé album, vyzdvihnu skladby Love, in Itself, The Landscape is Changing, And Then… a samozřejmě průlomovku Everything Counts skvělé album, vždy ho rád slyším.
Komentáře mohou přidávat jenom registrovaní a přihlášeni uživatelé.
Doba, kdy si DM obulo sedmimilove boty.