Depeche Mode Czechia
Fanklub Depeche Mode pro Českou a Slovenskou republiku

Soukromá zóna


Hlavní navigace



Depeche Mode Czechia

Live In Glasgow, 26/03/2017 + video

Live In Glasgow, 26/03/2017 + video

Depeche Mode v legendární glasgowske hale Barrowland Ballroom odehráli show skvělému publiku a to na plný koncertní plyn.Koncert jste mohli sledovat a poslouchat živě.

 

 

Kapela odehrála headlinerový set v rámci víkendového BBC 6 Music Festival-u.

Live In Glasgow, 26/03/2017

Setlist:

01 Going Backwards
02 So Much Love
03 Corrupt
04 A Pain That I´m Used To
05 World In My Eyes
06 Cover me
07 Home
08 Where´s The Revolution
09 Barrel Of A Gun
10 Walking In My Shoes
11 Personal Jesus
12 Enjoy The Silence

Záznam koncertu

Foto


26. březen 2017 o 19:58 • dmf • Aktuality a novinkyDiskuze (64) •

Diskuze

Uživatel: voxík

voxík      1   26. březen 2017 o 21:43

super naladil jsem a šlape to HOME !!! ale jenom zvuk teď WTR zní to pěkně


Uživatel: The Revelator

The Revelator      2   26. březen 2017 o 21:53

Zvuk dnes velice kvalitní řekl bych…


Uživatel: voxík

voxík      3   26. březen 2017 o 21:54

zvuk je famózní, Barrel zní špičkově, opravdu SUPER !!! zatím nejlepší live 2017 za mě
DAVE supr výkon thumbs up


Uživatel: voxík

voxík      4   26. březen 2017 o 22:10

ENJOY paráda. Mělo to skvělou atmosféru, škoda že jsem to nestihnul celý.


Uživatel: 1988

1988      5   27. březen 2017 o 6:47

Konečně něco co je podobné koncertu. Jen PJ ven a starou pecku dovnitř grin
Home bylo jasné že bude při tour. Jen už by mohli více přidávat ze Spiritu grin
No a říkal jsem si,jak samotní dm a všichni okolo šíleli z Delty, co se nakonec vejde do setlistu?? Zatím to vypadá, že nic grin


Uživatel: tomas1.

tomas1.      6   27. březen 2017 o 9:12

Home je super! zvuk nádhernej


Uživatel: 1988

1988      7   27. březen 2017 o 10:35

Going Live je něco, co mě už dlouho od DM nechytlo


Uživatel: 1988

1988      8   27. březen 2017 o 11:00

Tak jsem to celé opět sjel, trošku polochtal volume a musím říct, že to je nářez. Přijde mě to celé tvrdší, hutnější, je to tak skvělé, že v tomto podání pustit Barrel fanouškům, kteří jdou na koncert jen proto, že dm jsou dm a lístek dostali v práci k výplatnici jako dárek, tak řeknou // proboha co to je za hrůzu// jedním slovem KVĚLÉ a pocity jako fanouška DM jsou opět a opět lepší, než při prvním poslechu nové desky. Ty stáli fakt za boba a bobka z klobouku.
Upravené začátky písní jsem vždy miloval. Tak mě to vzalo, že ani nekomentuji jeho tanečky grin


Uživatel: Logic1

Logic1      9   27. březen 2017 o 12:34

Gabriel a tu mi nedeaktivuješ účet????? Môžeš aj tu a pri tom si spievať Len ja, len ja, len ja. Maj sa pekne


Uživatel: Radek Jerman

Radek Jerman      10   27. březen 2017 o 13:54

Opravdu můžu říct, že jsem si ten koncert užil. Byl to nášlap. Jedinej song neměl chybu. Už se nemůžu dočkat Prahy.


Uživatel: radekDM

radekDM      11   27. březen 2017 o 14:12

No jsem fakt zvedav na ofiko setlist grin Kazdym novym LP je vice a vice tesneji grin Vyborny song na ukor jineho vyborneho grin Z noveho bych si pral Cover Me,ale pri Delta tour hrali take pred turne Soft Touch a pak ho na setlist nedali.Mozna tam ted daji jeho bratricka So Much Love,ale Soft Touch se mi libil vice.


Uživatel: voxík

voxík      12   27. březen 2017 o 14:36

Jsem taky zvědav co s tím setlistem provedou, hrát budou myslím In your room, Everything counts, Martin bude zpívat určitě ještě jednu navíc, možná i v přídavku na střídačku, k tomu tak ještě 2 ze Spirit, no a nějakou klasiku např. Stripped, Never let, Behind the Wheel a k tomu ještě přidaj něco z Violator a bude hotovo smile  Deltu+SOTU+PTA hrát myslím že nebudou (dle mého).

jo a So Much Love a Soft Touch jsou si opravdu moc podobný, mě se zas víc líbí So Much Love.


Uživatel: voxík

voxík      13   27. březen 2017 o 14:42

jinak musím říct, jak tu někteří už psali v některé z předchozích diskuzí, byl jsem na tom podobně se SPIRIT, měl jsem hoodně rozporuplné dojmy z prvních 2 poslechů SPIRIT, o to víc mě album chytlo později. Dneska musím říct, že mě bere víc než SOTU, Delta,  PTA i Exciter. Po delší době silné album.


Uživatel: fanda

fanda      14   27. březen 2017 o 15:30

Skvělej koncertík a Dave se zdá plný energie.


Uživatel: radekDM

radekDM      15   27. březen 2017 o 15:32

To nejsi sam,mel jsem to same.Prvni poslech byla docela bida,ale postupem doby me to dostalo.A to jsem zastancem prvniho poslech(bud libi nebo ne),ale u DM bych se nebal tvrdit opak.Cim vice clovek posloucha tim to vice to zraje grin


Uživatel: 1988

1988      16   27. březen 2017 o 16:28

Mě se už i díky live líbí Cover grin


Uživatel: felis sapiens

felis sapiens      17   27. březen 2017 o 19:12

Cover je predsa úplne najlepšia:). Ja som spočiatku nevedel príst´na chut´koncertnej Revolution. Už som prišiel. Páči sa mi že je taká menej ukričaná a menej patetická. Ved´my to ukričíme za nich.


Uživatel: 1988

1988      18   27. březen 2017 o 19:14

No najlepšia nevím grin
Hele co to je za akci na slováči, dvoudenní dm párty. Zní to dobře.


Uživatel: fanda

fanda      19   27. březen 2017 o 19:53

Jinak na tom koncertíku, super atmosféra a skvělý publiku, který si to užívá.. Takhle má vypadat publikum na koncertě Depeche Mode.


Uživatel: harry74

harry74      20   28. březen 2017 o 9:58

No mám tušení,že to v Edenu bude brutální koncert!Jenom mě tam s.re ta půlka koncertu za světla!Skladby ze Spirit vypadají live super a o zbytek se nebojím!Tady mě dostala Home!Kytara,bicí a hlavně,jak si to Martin užívá!!! grin


Uživatel: MuGu

MuGu      21   28. březen 2017 o 15:09

Díky za video, kousek jsem viděl, ale už je pryč :( Nemáte někdo jiný odkaz?


Uživatel: Gabriel

Gabriel      22   28. březen 2017 o 15:12

@MuGu: do aktuality bolo vlozene video.


Uživatel: 1988

1988      23   28. březen 2017 o 15:18

Eden..Eden..dnes bych dal DM raději na Spartu, ale ta by byla asi už malá.
Ano,světlo nic moc, ale asi lepší, než při jednom koncertu chcanec, vedro,chcenas a opět vedro. Dvakrát si zmokl a dvakrát uschl. Večer samo krček, rýma a dva dny ouvej..ale? Viděl jsem DM grin


Uživatel: felis sapiens

felis sapiens      24   28. březen 2017 o 15:44

1988: Neviem akú akciu máš na mysli. Asi sú na SK väčší fans:) -pre ľudí bez zmyslu pre humor myslené s nadsázkou. Ale ked´už sme u tej ožehavej národnostnej témy- celkom ma mrzí že 2 u mňa najserióznejšie české denníky Lidovky a iDnes nedali žiadnu recenziu. Sklamali ma. V tomto u si mňa potvrdil výsadné postavenie DenníkN, ktorý ju priniesol už v sobotu,deň po vydaní. Svetu mier a depešáci všetkých krajín spojte sa!


Uživatel: fanda

fanda      25   28. březen 2017 o 15:51

U těch velkých stadionových koncertů je ta obrovská nevýhoda, že fans, kteří vytváří tu hlavní atmosféru jsou rozptýleni po celém stadionu. Je tam pak spousta lidí co dřepí na prdeli, chlastají pivo a okřikujou ty, kteří si stoupnou, aby trošku zapařili. To hrozně kazí takovou tu ortodoxní depešáckou atmosféru. Už je tam obrovský prostor i pro ty, kteří lístek dostanou a jdou na depešáky, jen jako na společenskou akci. To si vždycky říkám, tyyyyyyyyy vole jak můžete sedět, vždyť to jsou depešáci. Myslím, že velikost sportovní haly je úplně akorát. Singles tour, to byl ze strany publika nářez jako kráva. Když zavzpomínám na 93 rok a na stadion Sparty, tak jsem ve čtvrté řadě nemohl dýchat a myslel jsem, že tím tlakem umřu. Pak jsem byl trošku v šoku, když jsem po letech viděl video a čtvrtina stadionu skoro prázdná. Zkrátka, radši menší hala, a ať je to pořádnej kotel, jak se na depešáky sluší a patří.


Uživatel: fanda

fanda      26   28. březen 2017 o 15:54

Ještě malá poznámka ke koncertům. Asi mi je milejší vidět všude po hale bláznivý poláky s vlajkama, ale dělající pořádnej kotlík, než vidět sedící tribuny v Edenu.


Uživatel: 1988

1988      27   28. březen 2017 o 16:01

Felis:
Myslím že na Univers live pršelo


Uživatel: 1988

1988      28   28. březen 2017 o 16:03

Felis:
Myslím že na Univers live pršelo, hrozně to vše letí.


Uživatel: 1988

1988      29   28. březen 2017 o 16:04

Fanda:
Tak to dáme do Ďolíčku, tam ti bude vedro hned grin


Uživatel: dick

dick      30   28. březen 2017 o 16:44

to Fanda : absolutní souhlas

to 1998 : Univers Praha -nepršelo


Uživatel: 1988

1988      31   28. březen 2017 o 16:48

Tak se mě to plete. Tak co to teda bylo v edenu jak chcalo tak že stírali jeviště.... Stejně si myslím že Univers. Mám i plakát, který jsem koupil před. Pak se jelo na párty do Holešovic. Ale třeba si to pletu, ale s čím??


Uživatel: dick

dick      32   28. březen 2017 o 16:57

asi před koncertem, během už ne - je to možný


Uživatel: 1988

1988      33   28. březen 2017 o 17:34

Ano,před


Uživatel: harry74

harry74      34   28. březen 2017 o 17:43

Já mám sektor 115 jako minule a stejné jako minule rozhodné sedét nebudu!!!V O2 areně byl za mnou 190 cm a cca 130 kg řízek a po 3 skladbách pochopil,že si už do konce nesednu,tak musel taky stát! grin A pak mně dékoval,že si tak už dlouho nezapařil!!!


Uživatel: 1988

1988      35   28. březen 2017 o 18:00

Výhoda stání. Furt se někam hejbeš a jestli nemáš sourozence ťanka hu guana hukata, tak jsi normálního vzrůstu a vidíš dobře. Ale sezení je peklo, především, když máš okolo sebe trubky, co se tam dostali omylem.
Naposled jsem seděl při Univers v O2 a vstal jsem hned. Někdo mě následoval, někdo remcal a já jen děal posuňky, že ho neslyším. Já ho teda fakt neslyšel.
Mě snad více drtí hovada, co se naserou mezi sektory,kde má bejt průchod. V O2 aspoň je securit a hlídá to, i když pak už to také vzdají, protože lidi na ně jebou. Když sedím, chodím zásadně na kraj ke schodům a i na ty schody si sedne vždy nějaký jantar .


Uživatel: fanda

fanda      36   28. březen 2017 o 18:14

Myslím,  že pro atmosféru a a pořádnej kotlík, byl lepší systém stání, kdo dřív přijde….. Ti největší fanoušci si počkali před halou a ti také byli v předu. A ten kdo tam šel jen jako, tak stál vzadu. Dnes je vše rozsektorované, div že tam není zasedací pořádek.
To 1988 máš recht, když chce někdo na koncertě dřepět, tak ať jde do národního. Já si vždy v tu chvíli koncertu uvědomím jedinečnost okamžiku a kolikrát ještě zažiju koncert Depeche Mode. Už ten samotný fakt člověka nenechá v klidu.


Uživatel: 1988

1988      37   28. březen 2017 o 18:20

Prostě není nad dobrý  stání . Stání je stání grin
Ať už je sakra nějaký setlist grin)


Uživatel: harry74

harry74      38   28. březen 2017 o 18:30

Ano,ale když má manželka 50 kilo a 160 cm tak mně nic jinýho nezbývá!!!A i tam má problémy!


Uživatel: 1988

1988      39   28. březen 2017 o 18:35

Myslím že by u vchodu dostala zelenou kartu na stoličku grin a pak by krásně viděla


Uživatel: Gabriel

Gabriel      40   28. březen 2017 o 19:53

Iba taký nenápadný tip na utorok—-> na http://www.eventim.sk išlo dnes do predaja niekoľko desiatok vstupeniek FOS (pod pódium) na koncert v Bratislave. Kto vstupenku ešte nemá, môže využiť poslednú šancu wink


Uživatel: informatik

informatik      41   28. březen 2017 o 20:38

V 1993 jsem stal pod podiem co nejblíž to šlo. Zůstaly tam bryle, a polovina knofliku z kosile. V dalších letech jsem už se dopředu nehrnul, trochu mi ty tlacenice vadí. Stáni nebo sezeni tribuna je v pohodě, ale presne vidíš ty lidi co couraj nejdřív pro pivo a pak na záchod a to ti dost ubere na dojmu. Jednou se mi stalo pri stani na plose ze uprostřed Enjoy the Silence se primo predemnou zastavil chlap co zral klobasu. Dodneska jsem to nepochopil proc a jak se tam vubec octnul, tu klobasu mohl povídat i doma. Mimochodem od ty doby klobasy nejim a ten smrad si pamatuju dodneska. Na Univers pršelo v Bratislave a to tak ze jsem mel promokle i spodní pradlo. V Praze déšť nepamatuji, už jsem ve veku kdy chodím na koncert tesne pred. Z hlediska počasí i atmosféry jsou urcite lepsi halovy koncerty, ale to je zase zima, takze resis jestli budeš mit v ruce 3 hodiny kabát nebo budeš 3 hodiny stat frontu u šatny….

Nejlepší podle me je sektor Stáni pod Podiem a kazdy mu doporucuju alespoň jednou si ho dat.


Uživatel: informatik

informatik      42   28. březen 2017 o 20:46

to fanda: Kolikrát dm ještě uvidíš ciste zalezi na tom kolik peněz na lístky ušetříš za 4 roky a jestli to pak opravdu za ty lístky das.


Uživatel: fanda

fanda      43   28. březen 2017 o 20:47

Taky už nemám věk na několikahodinový čekání pod podiem, ale jsem rád, že jsem to v mládí zažil. Prostě nepopsatelný. Ona stačila Lucerna a Oceán .Taky naprostý šílenství, ale dnešní mladí už to asi tak nemají.


Uživatel: fanda

fanda      44   28. březen 2017 o 20:52

to informatik : tak jestli je to takhle, tak to už se nebojím ničeho. Já jsem to špatně napsal. Spíš jsem myslel jedinečnost toho že DM jsou tady u nás párkrát za život a je člověku líto vidět sedící lidi, který ten okamžik a ta hudba nenadchne ani na to, aby vstali a pořádně si to užili se vším co k tomu patří. Ale oni DM určitě vědí, že tady mají věrný a oddaný fanoušky.


Uživatel: carevičando

carevičando      45   29. březen 2017 o 16:20

Jak tady píšete, že by si každý měl užít alespoň jednou stání pod podiem, je to tak, ale není to pro starší. Já byl v kotli na legendárním koncíku v 98, od rána před Sportovní halou, několikrát protržený plot a sekuriťáci nás naháněli zpět, pak vevnitř vedro, vlna zleva zprava, chvílemi člověk ani nestál na nohou, ale visel ve vzduchu…Neustále tahali přes naše hlavy zkolabovaný lidi, musela se podávat voda od zdravotníků atd. Nakonec nej koncert, propocené všechno a domů v chladnu v tom propoceným 4 hodiny vlakem. Prostě zááááážitečéééék grin


Uživatel: 1988

1988      46   29. březen 2017 o 17:23

Takového šílenství jsem si tam ani nevšiml, ale v té době jsem tam byl s kolegou, který fandil Vodce, tak jsme měli jiné starosti grin


Uživatel: Lex Barker

Lex Barker      47   30. březen 2017 o 9:22

Na Lidovkách se dnes objevila poměrně dost pozitivní recenze na Spirit.


Uživatel: 1988

1988      48   30. březen 2017 o 9:26

Už jsem myslel, že DM stránky nejsou, jaké zde je ticho, když by naopak díky valící se nové vlně ( deska, koncerty) zde mělo bejt plno :-(

Recenze:
Recenze jsou možná fajn, ale neberu je absolutně vážně.


Uživatel: dick

dick      49   30. březen 2017 o 14:59

to 1988 : jsou totál mrtvé, ale zase se tady lépe dýchá, jak tvrdíš smile
aktivní je tady pořádně jeden člověk a to jsi ty smile

lidé co odešli byli vesměs inteligentní lidé, kteří uměli komunikovat, teda kromě denyho, to byl asociální jedinec, naštěstí už zde nechodí

nyní v době alba je zde cca 10 lidí a žádná diskuse, smutné

po turné se tady může zhasnout


Uživatel: Federman

Federman      50   31. březen 2017 o 16:30

Dicku dej tomu cas.  Kdyz se na obloze objevi supi, hyeny znervozni a pozdeji odtahnou. Jak vis studnice nicku je sice nevycerpatelna a treba i Ty by jsi se mohl jiz ted prejmenovat na zoro mstitel.  Za tu chvilku co jsi tady k tomu ale prece nemas duvod ne ?

A k te diskuzi. Tady mas asi pravdu, ale benjaminek jako Ty muze bud kritizovat a nebo se pokusi konstruktivni a vecnou diskuzi rozpoutat. Muze treba pozvat ke stolu lidi, kterym na DM.CZ porad jeste zalezi a zalezelo. Dokazat tohle bude kazdopadne urcite tezsi nez vyhrozovat zhasnutim.


Uživatel: Lex Barker

Lex Barker      51   31. březen 2017 o 18:19

Proč mám příjemný pocit že Dick je starý známý? Sloh prozradí hodně!


Uživatel: 1988

1988      52   31. březen 2017 o 18:34

Federman:
Jak čtu tvé řádky, tak ti naštěstí vůbec nerozumím a chvilkama jsem se snažil v tvích hlavolamrch vyznat, ale nejde to.
Nápiš raději něco k DM….


Uživatel: Federman

Federman      53   31. březen 2017 o 19:20

Pisu k Only DM


Uživatel: dick

dick      54   3. duben 2017 o 7:42

no vidím, že se nebudu zde trápit
kromě denyho a sebestřeďáka je to zde těžká nuda
a konstruktivně ? držím ti pěsti - začni ovšem u sebe

sbohem


Uživatel: filik

filik      55   4. duben 2017 o 4:52

Přeji vám všem, kteří pojedete na pražský koncert, abyste si jej pořádně užili – já už ne – řekl jsem si třikrát a dost (93, 09 A 13). Vy, co budete na tribunách a ne na ploše, buďte prosím shovívaví a seďte, když budete požádáni a nestavte se k tomu bezohledně a cynicky – na pár závěrečných kousků nebo při „mávání“ NLMDA stejně všichni vstanou (tedy pokud nejsou imobilní úplně – viděl jsem paní na vozíčku na tour SOTU) – je totiž dobré, abyste měli na paměti, že fanoušci na tribunách si nekoupili lístek za 1900 nebo ještě dráž, aby celou dobu „čuměli“ na záda někoho, kdo není ochoten tuto „tribunovou“ kulturu respektovat, ale především byste si měli uvědomit, že na koncert DM přijdou fanoušci různých generací a těm nejstarším může být klidně i kolem 60 – 70. A ti už vážně celý koncert vstoje neustojí a proto jsou na tribuně a chtějí vidět a přitom sedět a užít si to. Pevně věřím, že to vy,  „radikálně smýšlející“ nakonec pochopíte a budete plně respektovat, že na koncertu nejste sami a neošidíte ty méně mobilní o stejný zážitek, navíc stejně zaplacený.
Čistě hypoteticky: kdyby DM uměli pořádně česky (a kdyby se jim chtělo:-)), mohli by nejen Prahu klidně pozdravit kdysi slavným „uvítákem“ Petra Jandy z Olympicu: „Ahoj holky a kluci! Dobrý večer dámy a pánové! Ahoj babky a dědové!“:-) - a „trefili“ by se všude:-). Toto široce rozprostřené „generační spektrum“ platí pro DM beze zbytku. A naše generace (45-50) a našich otců je příčinou toho, že DM hrají tak dlouho – 37 let. Bez těch by žádný kult a dlouhověkost neexistovaly. Ono “klukům” z DM už vážně 30 není:-).

Buďte rádi, že plocha vpředu pod podiem je „rozsektorovaná“ – ještě dodnes mne občas děsí, co jsem ze 30 m (jak jinak, než z tribuny) viděl na Spartě 93 – kolabující těla, přenášená nad hlavami ostatních, zasahující sanitárky a nekončící tlak, opakující se v nepravidelných vlnách. Nechtěl bych v tom presu být ani za milion. Přitom plocha tehdy byla od poloviny volná.
A poslední doporučení: PŘIJĎTE POKUD MOŽNO VČAS – co „dokáže“ Security, jsem se svého času už zmiňoval (v reakci na proběhlý koncert Delta Machine Tour v Edenu 2013).
Jirka Škarda


Uživatel: 1988

1988      56   4. duben 2017 o 7:00

filík:
Ohledně tvého něžného laskavého informativního článku k tribunám jasně říkám NÉÉÉ grin
Za prvé: Člověk, který je na vozíčku, má zvlášť vyhraněný prostor, který je udělán přímo pro ně a vidí vždy, stejně jako např.. na hokeji. Jestli to riskne, má třeba bezohledný doprovod / setkal jsem se s tím / tak jdou na tribunu a tam už nemají šanci něco namítat a jdou tam na vlastní riziko, že koncert NEuvidí.

Brát ohled na lidi, co přijdou, sednou a čekají na tři písně a druhý den budou říkat v práci,, ty vole, to byla pakárna,, jasně říkám NÉÉÉ grin

No a když si fanda DM půjde sednout, tak FANDA DM počítá s tím, že moc nenasedí, ať z vlastní chutě stát a fandit, nebo proto, že daf okolo bude stát a on bude muset s ním grin
Proto říkám NÉÉÉ grin

Jinak kdo jde na tribunu, není nikde psáno ani dáno, že je seznámen, že se bude sedět…nebo dokonce, že se musí sedět a ani v tom blbým Edenu ti sekuriťánek neřekne, sedni! Ti jsou rádi, že si jdou vydělat pár kil a modlí se, ať už je konec.
Opět NÉÉÉ... grin

Dále nemohu souhlasit s fandy a generacema. Janda a jeho kapela si mohou dovolit tohle oslovení davu, protože pánům je už tolik, že tam ty generace jsou, ale na DM ?
Nejsem si jist, kolik je nejstaršímu DM fanouškovi u nás. Nebudu počítat bláznivého dědka, který se v 70 pomátl a začal nosit baret a placku DM. Myslím opravdu fanouška a troufám si tvrdit, že tím, že samotní chlapci s kapely, tím, že nejsou tak staří, tak v průměru našemu fanouškovi může být max.. okolo 50 let. Říkám fanouškovi, co je poslouchal od prvního možného poslechu, na zdi měl plakáty z Brava, když sehnal první text v češtině, tak si ho zpíval na hudebce když tě učitelka nutila zpívat komoušké balady a prostě to všechno, co k fandovi patří grin
Nesednu si a nesednu, NÉÉÉ.. grin

Vážení, kdo půjdete na tribunu, prosím, povstaňte a mávejte rukama od skvělého intra Going až po poslední zvuk našich chlapců a když vás náhodou někdo sjede / sedni si ty debile / tak se na něj usmějte a jen v klidu mu řekni ...... to už nechám na tobě.
Říkám NÉÉÉÉÉÉÉÉ  grin

Závěr: tvůj článek jsem vzal ve srandě, ber i mou odp.. ve srandě. Ale vůbec jsem nepochopil, co jsi zde chtěl říct, jestli teda tě někdo nepožádal, třeba kolegové z práce grin a těm v zkazuji NÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ grin

Jsem vyčerpán, jdu snídat….
P.S. No já půjdu na koncert a budu sedět…..to by musel hrát Harapes na flétnu, ale i tak bych asi vstal, protože bych se šel vyzvracet grin


Uživatel: filik

filik      57   4. duben 2017 o 11:45

Milý, jak pevně věřím DOČASNÝ NÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉCHÁPATELI,

dovol,, abych ti zaslal něco málo řádků z provozního řádu EDEN areny - opravdu jsem si je nevymyslel:-)

§ 5 Chování v EDEN ARÉNĚ
1. Každý návštěvník Arény je povinen chovat se v prostoru areálu tak, aby svým jednáním neohrožoval bezpečnost jiných osob a jejich majetku stejně tak jako zařízení Aréně a dále svým chováním neomezoval či neobtěžoval jiné osoby při sledování akce, která v Aréně právě probíhá.
2. Návštěvníci jsou povinni dodržovat nařízení a pokyny pořádkové nebo bezpečnostní služby jakož i policie, hasičů, záchranné služby a hlasatele.
3. Návštěvníci Arény jsou povinni při svém pobytu na stadionu respektovat obecně závazná pravidla slušného chování a dobrých mravů, tj. především slušnost a ohleduplnost, a jsou povinni zdržet se jakýchkoli projevů mezilidské, rasové, náboženské nebo politické nesnášenlivosti. V případě porušení nebo nerespektování tohoto ustanovení, může být návštěvník dopouštějící se zjevně zakázaného jednání, z prostoru Arény bez předchozího napomenutí okamžitě vyveden.
4. Všechny vchody a východy stejně jako únikové cesty je povinnost udržovat volné.

Takže NÉÉÉÉÉÉ, že někde není zakotveno opatření v podobě určité “ochrany” všech návštěvníků.

Nicméně - já nejsem člověk nepřející - a tak ti přeji, abys byl na tribuně, kde to ani jednomu z fanoušků nebude vadit a abyste patřičně podpořili jistě skvělý koncert.
Pokud se ti to nezadaří, pak ti přeji, abys za sebou čirou náhodou neměl statného, N…..O padesátníka, který než to řešit diplomatickou cestou přes pořadatele, by to třeba “vyřešil” sám a potom bys třeba mohl akorát už jen artikulovat: “NÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ, už dost!” - bylo-li by třeba ještě čím:-) - a už by sis třeba ani nezabékal - jenom tleskal:-)
Každý svého štěstí strůjce:-). Zajímá mne, když jsi tak ortodoxní, akční, naprosto oddaný a v aktuálním smýšlení zatím bezohledný fanda, proč sis s předstihem nezařídil lupen do míst, kde by tě nikdo v žádném případě v nadšených fanouškovských “stojatých” projevech neomezoval, jako se k tomu chystáš ty. Z vlastní zkušenosti vím, že přes Live Nations v prvopočátku se lístek na kterékoliv místo, včetně pod catwalk, dá koupit okamžitě - nebo ty jsi snad probůh nevěřil novému počinu “našich bohů” ještě dlouho před vydáním singlu?
Hm…tomu říkám oddanost. Já si lístek takto koupil pokaždé a mohl jsem si vybrat místo, jaké jsem chtěl - a to si piš, že byly i ty nejbližší podiu. A ne až ty, co zbyly.

A přehled o generacích hudebních fanoušků - sorry, máš vážně poněkud omezený a zkreslený. Nejedná se totiž o žádné “pomatené” důchodce - ti si asi ze svého skromného důchodu těžko pořídí vstupenku za takovou pálku, ale prostě v dobách, kdy jim bylo 30, objevili v oblasti populární hudby něco, do té doby neslýchaného - a i v takovém věku se stali fandou DM - a rozhodně kvůli tomu nemuseli dávat najevo okázalost v oblékání a “depeš kultuře”:-) - prostě se jim líbila jen ta hudba. Měli po krk dechovky a “socialistického proudu”, valícího se odevšad. Takže ty generace tam skutečně jsou, ne že NÉÉÉÉÉ:-)

Jestli jsi můj příspěvek vzal v legraci, budiž, je to tvé rozhodnutí, já ho v legraci rozhodně nemyslel:-).
Vycházím z toho, že je podstatně snadnější domluvit se s nadšeným českým fandou (sice aktuálně zastávajícím neortodoxní a nekompromisní a NEOCHVĚJNÝ NÁZOR NA VĚC), než s opilým polským příznivcem (ale i s tím to nakonec na SOTU 09 šlo):-).

Ještě jednou ti upřímně přeji mimořádný zážitek a NÉÉÉÉÉÉÉCH si to ještě důkladně projít hlavou:-)
Jirka Škarda
P.S.: Opravdu mne žádní kolegové z práce nežádali, na obou koncertech na EDENU jsem byl vždy sám:-) a zase bych sám jel - ale už jsem jinde uvedl - stačilo třikrát a dost.


Uživatel: 1988

1988      58   4. duben 2017 o 12:44

Ahoj románe grin
Hele tohle ani nečtu a především není v mém životě číst řád slavistů z Číny.
A jestli půjdeš na DM a budeš sedět jak v kavárně, tak je to tvá věc.


Uživatel: harry74

harry74      59   4. duben 2017 o 14:50

Chystám se na 5 koncert a pouze na prvním jsem půlku proseděl a v životě bych už takovej očistec nechtěl znova zažít!!!Naopak od té doby jsem byl pokaždý skoro durch zpocenej a řádně si ho užil!!Takže já se taktéž nechystám sedět!!!Sektor na sezení beru kvůli malé postavě mé polovičky a proto že jsi můžu jít na své misto klidně 5 minut před začátkem!Mačkat se na ploše neni pro mě!!!Takže v květnu na mejdanu pánové a dámy!


Uživatel: 1988

1988      60   4. duben 2017 o 15:15

Filíku, doufám že zamnou budeš sedět ty. Prosím!!
Co to zde plácáš za hovna, co mě budeš radit o lístkách. Co zde píšeš pravidla stadionu které se porušují hnedn u vstupu.
Já ti napsal odp na tvůj film, ale ty mě urážíš a přeješ, ať narazím na někoho, kdo mě to vysvětlí.
Chlapče, názor na dm, desku,písně beru a rád se poštěkám ohledně toho, že tento song je průměr, ale važ svá slova a nech zde plinout v klidu dm a nezaplétávej sem něco, co sem nepatří.
Snad jsme se pochopili a už chápu, že sem přestali chodit lidi a i chápu, že někdo na někoho už nereaguje.
Ať už napišeš třeba i to, že máš doma svázaného Gahana a prozrazuje ti setlist, tak ......


Uživatel: 1988

1988      61   4. duben 2017 o 16:25

Teďka jsem opět sjel koncert a je to opravdu povedená sešlost.
První tři skladba za 1!!


Uživatel: Mobydick

Mobydick      62   4. duben 2017 o 19:40

1988: Já bych na filika poslal policajty, ať si ho pořádně proklepnou smile


Uživatel: filik

filik      63   4. duben 2017 o 19:55

to 1988
Tak to bychom měli další “uzavřenou” diskusi - je to škoda, protože takhle to většinou končí - v tomto případě bohužel i vulgarismy. Jen prosím, abys sis příště při diskusi POŘÁDNĚ přečetl příspěvek, na který hodláš odpovídat, což jsi v případě mých neučinil ani jednou.
Kdybys tak udělal, zjistil bys, že jsem tě ani jedním slovem neurazil, tím spíše, abych ti přál, abys narazil na někoho, “kdo ti to vysvětlí” - proč taky, jsem stejný fanda DM jako ty.
Tvé “přání”, abych seděl za tebou, ti bohužel nesplním - opět, kdyby sis pořádně PŘEČETL, v tomto případě  příspěvek č. 55, hned z počátku bys věděl, že na koncerty DM už jezdit nebudu.
Ve své reakci na tvoji odpověď jsem “přijal” tvoji hru s NÉÉ, ALE VŠECHNO V MEZÍCH SLUŠNOSTI. Bohužel na rozdíl od tebe.
Dlouho jsem přemýšlel, jestli mám vůbec ještě nějak reagovat, nakonec jsem se rozhodl: nejde o nic jiného než toleranci vůči ostatním a kdyby sis pořádně přečetl příspěvek, napsal jsem: “buďte prosím shovívaví a seďte, když budete požádáni a nestavte se k tomu bezohledně a cynicky ” - nic jiného.
Já nevím, kolik ti je let (tedy pokud tvoje přezdívka není zároveň ročníkem tvého narození) - pokud by tomu tak bylo, tak tvoje generace už pouze “přebrala” vytvořený statut superstar DM a první koncert ještě dětskýma očima jsi pravděpodobně zažil v r. 1998 - to opravdu nedokážu odhadnout - možná, že už tě “vaši” vzali na Spartu 93 - to mi bylo 22:-).
Takže asi tak.
No ale nakonec jsi jednu věc přece jen skutečně trefil: právě na základě podobných reakcí, jako jsi sám předvedl v příspěvku 60, je velmi pochopitelné, že nekonfliktní člověk, jakkoliv zainteresovaný, ztratí zájem diskutovat o čemkoliv a zabalí to. Bohužel mi to připomíná jeden nechvalně známý server o formulích, kde číst diskusi “fanoušků” je opravdu “slastí”.
Měj se fajn, diskutuj se sobě spřízněnými a užij si pražský koncert se vším všudy.
Jirka Škarda


Uživatel: 1988

1988      64   4. duben 2017 o 19:58

DM Freelove, to je song, to mají zahrát grin


Komentáře mohou přidávat jenom registrovaní a přihlášeni uživatelé.