Depeche Mode Czechia
Fanklub Depeche Mode pro Českou a Slovenskou republiku

Soukromá zóna


Hlavní navigace



Depeche Mode Czechia

Antwerp, Sportpalais, 09/05/2017

Antwerp, Sportpalais, 09/05/2017

Jediný belgický koncert v rámci Global Spirit Tour, ale spojený s oslavou narozením Davida Gahana. Depeche Mode v Antverpách, v hale Sportpalais.

 

 

Setlist:

Intro
Going Backwards
So Much Love
Barrel Of A Gun
A Pain That I´m Used To
Corrupt
In Your Room
World In My Eyes
Cover Me
Home
A Question Of Lust
(happy birthday, David!)
Poison Heart
Where´s The Revolution
Wrong
Everything Counts
Stripped
Enjoy The Silence
Never Let Me Down Again

Somebody
Walking In My Shoes
Heroes (Bowie)
I Feel You
Personal Jesus

 


9. květen 2017 o 18:06 • dmf • Aktuality a novinkyDiskuze (53) •

Diskuze

Uživatel: 1988

1988      1   9. květen 2017 o 18:26

No , snad si nadělí něco pořádaného od depeš, nějakou pecku,bombu….běda jestli bude SL stejný.


Uživatel: Mišák

Mišák      2   9. květen 2017 o 18:40

Třetí koncert už by možná mohl přinést 1 max. 2 změny grin


Uživatel: 1988

1988      3   9. květen 2017 o 18:41

Ja střílím dvě....


Uživatel: Mišák

Mišák      4   9. květen 2017 o 18:44

Jen abys nepřestřelil… wink


Uživatel: 1988

1988      5   9. květen 2017 o 18:47

No jestli opět nic, tak…


Uživatel: Mišák

Mišák      6   9. květen 2017 o 18:55

Tak zase třeba příště no. Praha je 9. v pořadí, do tý doby snad už.


Uživatel: 1988

1988      7   9. květen 2017 o 18:58

Tak to čekám tři změny a jestli budou končit téma dvěma songy jako nyní, tak aspoň se dostanu krásně ven dříve z toho zoufalého kungpaadionu


Uživatel: Mišák

Mišák      8   9. květen 2017 o 19:05

Je brzy na soudy, setlist je ještě tak trochu v testovacím módu. Přece víme, že jsou v tomhle směru hodně opatrní.


Uživatel: 1988

1988      9   9. květen 2017 o 19:08

Tohle nemá s opatrností nic společného, škoda, že nikdo nikdy nebude vědět, proč nechtějí pravidelné změny,ale razí pravidelné SL grin


Uživatel: Mišák

Mišák      10   9. květen 2017 o 19:14

Zbývá tedy vydávat se za akreditovaného novináře a na všechno se jich zeptat wink


Uživatel: fanda

fanda      11   10. květen 2017 o 5:20

Chudík Dave, on byl celej v rozpacích z toho přání.


Uživatel: 1988

1988      12   10. květen 2017 o 6:23

SL naprostá pecka…...začínám vážně pochybovat nad jejich postoji k fandům a ještě, že mě U2 svým mega gigantickým programem, kdy MYSLÍ na fandy a udělali pro ně ( a myslím, že i pro sebe ) naprosto mega tour ještě z mega mega mega SL a tím mě zachránili hudební sezonu.
Prostě nechápu, sory…..


Uživatel: 1988

1988      13   10. květen 2017 o 7:05

koukal jsem pozorně a tím, že Heroes mám moc rád, tak to je dobře uděláno….ale nevím, jestli to je tím, že jí mám rád, nebo jestli je to dobře uděláno grin
Ale proč to opět v jedné chvilce ničí vysoký ton kytary, která mě začíná zasahovat i do jiných písní......jako by chtěl někdo ukázat, že na gytáru hrát umí a tak se ho musí všimnout.
Verse písně je dobrá, při jednom koncertu jí DB zpíval také takto a ne v klasické rádiové verzi.

Ever..Counts je prostě pecka a přijde mě, že zachraňuje koncert…...

In Your Room je skvělá a řadím mezi pět nej z koncertu…..nechápu, jak taková atomovka mohla někomu nechybět, když nebyla v základu Delta Tour…

Stripped je furt nesmrtelná......

Going- fajn na koncert a na start…

Never nemůžu a nedám dopustit ( milion vzpomínek a v té době ten nejkrásnější život )

Těchto pět písní mě stačí grin , k tomu si dám 17 svých a mám SL roku grin


Uživatel: davuangel

davuangel      14   10. květen 2017 o 9:37

Tak tri koncerty maji za sebou a stale hraji Heroes i kdyz ta vec vubec nefunguje a vsichni jen cumi tri lidi placaj a ve finisi kdy maji lidi zpivat tak prd, cha cha to je fakt zoufalstvi. Kdyz si vzpomenu co za paradni veci vyhodili ze set listu v minulosti s oduvodnenim ze nefunguji tak je mi z toho smutno. Cely pridavky na draka!


Uživatel: 1988

1988      15   10. květen 2017 o 9:50

Ano, je fakt že Hero není extra ok a zpěv drhne, ale asi jen já to dokážu vstřebat tím, že mám tu píseň rád a myslím, že právě tuhle píseň budou držet v každé zemi….a když budou ve stejném státě hrát 2x, tak možná změna, ale myslím, že to je pevná část SL.

Je fakt, že jsem si myslel, že hůře než při Deltě Tour být nemůže, ale je :-( a Edenu se začínám obávat, což mou averzi k tomuhle stadionu jsem si chtěl vynahradit kapelou, kvůli které tam jdu….tak uvidím…..ale bojím bojím a zatím se jen těším na točenou zmrzku u Hájka, který je po cestě od Strašnické na hlavní... grin


Uživatel: davuangel

davuangel      16   10. květen 2017 o 10:24

Ja se tesim na tour book do sbirky a treba bude i nejake pekne triko ci capka.


Uživatel: 1988

1988      17   10. květen 2017 o 10:37

Šťastný to člověk grin co bych dal za těšení pro čapku, nebo kulíška grin


Uživatel: Herrer

Herrer      18   10. květen 2017 o 14:27

Neviděl jsem jediný záběr z probíhajícího Tour a chci to dodržet. Jak jsem nevydržel u desky, tak u koncertu se překvapit nechám rád. Když už ne setlistem, tak vizuálem smile


Uživatel: Herrer

Herrer      19   10. květen 2017 o 15:33

To že ze setlistu vyřadili JCGE, to považuji za bezprecedentní zásah do atmosféry koncertu. Kdo nemá rád JCGE, nemůže být dobrý člověk smile Ani Stalin, ani Hitler,ani Kim něco něco něco, by ji nevyřadili. Kdo má tohle na svědomí...


Uživatel: fanda

fanda      20   10. květen 2017 o 15:47

Ano, je pravda, že Everything Counts koncert vlastně zachraňuje. U té jediné skladby mám ten pravý depešácký pocit, kvůli kterému na jejich koncerty chodím. Ta se více než povedla. Jinak uf, uf. Chtělo by to víc skladeb, které nakopnou publikum, kde se může publikum připojit a udrží se ve varu. Že tady brbláme mezi sebou, to je asi normální, ale DM si škodí i sobě samotným. Otázka je, proč něco měnit, když stadiony jsou plné a lidí chodí. Je to prostě hrozná škoda. Nějak to hoši flákají, jako Baťa cvičky. Jakoby se z toho stává bezejmenná mašinérie. Ale může to být jen můj pocit.


Uživatel: Herrer

Herrer      21   10. květen 2017 o 16:22

fanda: Máš pravdu, ale tohle muselo přijít. Depešácký koncert s depešáckou atmosférou už nebude a je to logické, protože ani většina z nás už není schopna stejných emocí, jako když nám bylo náct… Kluci, kdyby to zkusili, by byli směšní a my fans ještě víc… Černá mše, to zní super, ale ty prostě skončily ve chvíli, kdy kluky dohnala třicítka a mezi alby se začaly objevovat delší mezery. Roky plynuly najednou mnohem rychleji…  Představa, že dnes Dave nastoupí na scénu jako charismatický démon za svitu svíček, je přinejmenším směšná. Proč? Protože on už tím démonem dávno není a fanoušci už nejsou těmi kultisty, co by mu to žrali. Vyvolávalo by to akorát tak rozpaky. Zaplaťpánbůh, že DM jsou si svého věku a pozice vědomi víc,než mnozí z jejich fans wink

Druhá věc je, že Dave tuhle démoničnost nahrazuje často lacinými gesty a Anton už atmosféru DM taky nestíhá. Za mě se tohle všechno ale pořád dá v pohodě odpustit, když člověk připustí, že všichni stárneme a kdo z nás je pořád trendy.. . Show se holt pomalu mění ve vystoupení, tak to prostě je.

Jestli mám z něčeho jásat, tak si vyberu k jásání kvalitu poslední desky. To je jediný a nezvratný důkaz, že DM žijí a pro mě je to mnohem cennější, než odvážný setlist složený z geronto béček smile

Jo, taky bych chtěl show, která by byla nezapomenutelná, ale určitě by se obešla bez kladiv, křiváků a podobných propriet, které sice zasáhly a dojímaly nás všechny, ale jsou dávno už jen vzpomínkami.  Ty jednodušší, by dostávaly nejspíš dodnes, ale naštěstí jich zas tak moc není smile


Uživatel: fanda

fanda      22   10. květen 2017 o 16:51

Herrer : Já myslím, že jsi to pojmenoval docela přesně a je potřebné si tyto věci uvědomit. Velkou roli při subjektivním vnímání hraje sentiment a vzpomínky, to je ´beze sporu. Je ale také faktem, že i v současnosti a s přihlédnutím k tom u co píšeš, lze z live vystoupení DM vytěžit daleko více, než jak tomu je a to v mnoha směrech. Koncerty DM se stávají lehce zaměnitelné s kteroukoliv jinou kapelou !!!  Jak jsem psal o mašinérii, tak tím jsem pochopitelně myslel, že je spíše brán ohled na výtěžnost finanční a nikoliv kvalitativní. Prostě si s tím vším více vyhrát. Jistě, že nemohu hrát pouze pro několik tisíc svých ultra fans, ale jistou pozornost si při nejmenším zaslouží už kvůli tomu, že oni jdou nedílnou součástí jednoho obrovského kultu, který v dějinách hudby nemá a asi nebude mít obdoby. Osobně bych vnímal pozitivněji, kdyby se Depeche Mode ubrali cestou nějaké alternativy, nebo kompromisu. DM jako komerční popová kapela hrající pro většinové, anonymní publikum mi prostě nesedí. To byl také vždy důvod proč celý život poslouchám právě DM. Vždycky jsem cítil potřebu danému interpretovi jeho projev věřit. Ale zase říkám, že to je můj subjektivní pohled a pocit.


Uživatel: 1988

1988      23   10. květen 2017 o 17:09

Fanda:
Ano…Ev..C je fakt kruh, který drží plavce nad vodou


Uživatel: 1988

1988      24   10. květen 2017 o 17:13

Seru už furt na to kolik jim je, jsou to depeš tak ať hrajou depeš grin
V jiných kapelách musí chodit frajeři na transfuze, aby žili a hrajou šlágry z dob Brežněva grin


Uživatel: fanda

fanda      25   10. květen 2017 o 17:35

Herrer Ještě bych možná dodal, že i když bude člověk vidět chybu pouze ve svém pohledu, tak se neubráním nějakému srovnání. Podívejme se na U2. Ono to jde, když se chce. Asi to každý vidíme sám za sebe úplně jinak, to je přirozené. Můj pocit z tohoto turné je zatím ten, že DM a publikum vytváří to kýžené při EC a samozřejmě, že závěr NLMDA. A je sakra vidět a slyšet, že když se do toho opřou a vyhrajou si s tím, jako právě při Everything Counts, že to prostě jde.


Uživatel: Herrer

Herrer      26   10. květen 2017 o 17:53

fanda 10. květen 2017 o 17:51: Můžu s přehledem podepsat všechno, co jsi napsal, ale holt nejsem takový snílek jako ty a nevěřím, že se to kdy stane a proto moje myšlenky směřují jinam. Ono se to v nás všechno trochu pere… Na jednu stranu chceme lídra, poloboha, kterému chceme zobat z ruky a na druhou stranu se rádi přehrabujeme v zrní, co nám, sype. Už to je docela slušný paradox. A není třeba připomínat, že toho zrní je každý rok (nebo čtyři) víc a víc…

Souhlas a naprostý i v tom, že by si kluci mohli víc vyhrát s materiálem, co do nás budou prát. V ideálním světě, bych byl rád, kdyby měli na Tour jednu vodící a slyšitelnou linku ke každému albu a k tomu nezaměnitelný vizuál. Jenže to by museli mít tak o rok kratší pauzu a živáky by museli začít ve studiu řešit ještě pěkných pár měsíců po vydání a nebo vyhotovení alba. Dokážu pochopit, že se jim do toho nechce a nezbývá mi, než být vděčný za těch pár drobných úprav… smile

Že tu letopočet zmiňuje U2… Ti to mají mnohem, mnohem snažší, protože jsou globální golem a jako takoví si můžou dovolit úplně cokoliv i přes uvadající kvalitu tvorby. DM narozdíl od nich hrají pro pořád poměrně úzkou skupinu vybíravců. U2 jsou fenomén popu, DM jsou fenomén odnoži popu a to je kurva rozdíl, který je třeba respektovat wink

Jestliže jsi nazval koncertní podobu DM zaměnitelnou, tak to beru a mrzí mě to o to víc, že to cítím stejně, ale pořád lepší, než být zaměnitelní celou kariéru hudebně, tak jako U2…

Jo, nebudu lhát, dokážu si představit výrazný a silně stylizovaný koncert DM i s tím, že by zůstala zachována důstojnost protagonistů, jenže taky si dovedu představit, jak složitě by se třeba Dejvovi říkalo, že ta role, kterou už pár let s nadšením hraje, začíná být vlastně trochu mimo a nezpůsobuje už jen to příjemné, ale někdy naopak i docela nepříjemné mrazení smile Určitě by byly zástupy šikovných borců, co by si s tím hodiny vyhráli, snažili se pochopit atmosféru každé desky i náladu fanouška a vytvořili super atmosferický celek. Jenže to by musela chtít i kapela. Není to nemožné, určitě ne. Ford dokázal DM obdivuhodně přesměrovat hudebně, tak proč by to někdo nedokázal i na živácích… Třeba se dočkáme. Ona se ta konzerva ukázala být vlastně překvapivě tvárnou wink


Uživatel: Herrer

Herrer      27   10. květen 2017 o 17:56

fanda: Musím znovu zmínit, že jsem neviděl ani kousek z DM Tour a ani kousek z U2. Ani jedno neplánuju, obojí z rozdílných důvodů. Možná budu po Praze taky brblat, ale zatím chci být opatrným optimistou wink


Uživatel: 1988

1988      28   10. květen 2017 o 18:13

Fanda:
Ano, jak jsem psal, když to jde, tak se chce, ale musí se chtít.
Opět jsem sjížděl zkoušky na joshua tour a je to a bude to nářez.
Moc mě překvapuje, že furt zkouší Misku Sarajevku, ale asi vědí proč, jinak ty staré bomby…..ať už to je v obchodech a strašně mě mrzí, že takovou radost nemám z dm a nemohu se také radovat z retro projektu. Představa, že by měli Music For….tour 2021 tak….ale dost o ufonech a dalších scifi pohádek.


Uživatel: Radek79-Karviná

Radek79-Karviná      29   10. květen 2017 o 18:29

Ahoj,prodám 2x lístky platinum na koncert 24.5.Tribuna sektor 101 řada 14 místo 10,11.
Pokud má někdo zájem tak pište na email .(Pro zobrazení této e-mailové adresy musíš mít zapnut JavaScript) nebo mob: 737362804.Cena za 1x lístek 2190Kč


Uživatel: fanda

fanda      30   10. květen 2017 o 18:36

1988 Já U2 neposlouchám ale na základě Tvého příspěvku jsem se jen na něco juknul a co dokáží vytvořit je skvělý. Právě v tom je ta podstata mého celoživotního vztahu DM. Zbožňuju je pro jejich nezaměnitelnost a nenapodobitelnost a právě to s posledními koncerty nějak není.
Herrer   Ano, právě to vždy bylo to kouzlo DM a proto jsem nikdy neposlouchal kapely jako U2, Pink Floyd a podobné. Ač široké publikum, tak publikum, které mimo nich poslouchá deset kapel okolo. Asi jsem to v mládí s tím Depešáctvím přeháněl, ale vždyť jsme to milovali všichni. Tu militantnost, oddanost a prostě kult Depeche Mode. A v tom, co si mohou kapely ke svým fanouškům dovolit, bych právě DM pasoval mnohem dále. Ano, za cenu menší komerčí úspěšnosti, což je kámen úrazu všeho, ale jejich fanoušci je zbožňují za cokoliv. I v dnešní době je cítit, že když Gahan udělá na koncertě nějaké spontální gesto, či něco neobvyklého. tak to publikum obrovsky ocení. V postoji vůči komerci bych docela neopomněl Recoil. Ač mi ta hudba nesedla, tak jsem respektoval, že dotyčný mohl se svého jména těžit komerčně hodně a raději dělal hudbu pro užší okruh posluchačů, ale při zachování sebe samotného. Alespoň já to takto vnímám. Já jsem nedávno četl článek o Depeche Mode a ten pisatel psal, že koncertní projev Depeche Mode začíná připomínat revival sebe samotných. S tím bych nesouhlasil, ale docela tomu názoru rozumím.


Uživatel: Vrba101

Vrba101      31   10. květen 2017 o 20:30

Pro ty kecali, kteří píší milionřádkové recenze: jděte již do prdele…. víte hovno o DM


Uživatel: Herrer

Herrer      32   10. květen 2017 o 20:37

Jo, taky už se těším víc na lidi, se kterýma budu koncert sdílet, než na samotnou performanci. Kdyby nezůstalo ani to, nejspíš bych šel jenom ze setrvačnosti, resp. tentokrát kvůli tomu, abych poděkoval za super novou desku wink


Uživatel: Herrer

Herrer      33   10. květen 2017 o 20:43

Vrba: koho, co… Tedy myslíš “kecaly”, nikoli “kecali” smile Přeháněním s miliony řádků to můžeš oddálit, ale rozhodně to nezachráníš smile


Uživatel: 1988

1988      34   11. květen 2017 o 6:21

Ať si každý píše co chce, je to jeho věc.
Kdo je z desky paf, tak super, kdo je v rozpacích a líbí se mu napůl ( to jsem já) tak ok a kdo je total zklamanej, tak také názor, proč ne…..ale ke zbrojení a k přidávání se není důvod….

Jinak představa, že s deskou nebo s koncertem nebudu spokojen a jít tam jen proto, že to jsou dm, tak ztoho jsem už naštěstí venku, to mě přijde jako naprostá blbost. Naštěstí se tam furt teším, ale už moc dnů není, aby SL dostal nějakou změnu :-( a předem se bojím zklamání už jen i kvůli světlu, a atmosféra vždy dělá u koncertu hodně.


Uživatel: kodl001

kodl001      35   11. květen 2017 o 13:43

Blíží se to, kdo se netěší, tomu těžko uvěřit!
Setlist, za mě, byl jsem na všech koncertech DM u nás, kromě ´88, ´93 a letním ´13 a s každým dalším rostla chuť na něco, co nehráli a naopak, už bych nemusel ty notoricky známé hity, vč. ETS. Jednak mě mrzí, že nezařadili více nových písní, hlavně Scum, Poorman a Fail i Eternal pro ten konec, to by bylo určitě super! Potěšili mě Everything Counts, ale byl bych rád ještě alespoň za jednu z těch méně či více straších: Secret To The End, Alone, Broken, Perfect, Lilian, I am You, Surrender, Blaspemous Rumours nebo Peppets. Nereálné, ale byl bych fakt rád a spokojen!


Uživatel: carevičando

carevičando      36   11. květen 2017 o 15:47

Herrer 10. květen 2017 o 16:22 : naprostý souhlas, velmi výstižně napsáno.


Uživatel: 1988

1988      37   11. květen 2017 o 18:57

Óóóó......tohle je odměna fandům grin

Sunday Bloody Sunday
New Year’s Day
A Sort of Homecoming
MLK
Pride
Where the Streets Have No Name
I Still Haven’t Found What I’m Looking For
With or Without You
Bullet the Blue Sky
Running to Stand Still
Red Hill Mining Town
In God’s Country
Trip Through Your Wires
One Tree Hill
Exit
Mothers of the Disappeared / El Pueblo Vencera (snippet)
Beautiful Day
Elevation
Ultra Violet
One
Miss Sarajevo
Nová píseň (pravděpodobně The Little Things That Give You Away)


Uživatel: memory

memory      38   11. květen 2017 o 19:42

U U2 vidím v podstatě samy profláklý hity,čili vlastně to ,co se tu kritizuje u DM.Takže profláklý hity U2 jsou odměna fandům,zatímco profláklý hity DM jsou vopruz fandům.Divný ne?


Uživatel: zu

zu      39   11. květen 2017 o 20:15

To Memory. Přesně!!! Proč se vlastně probírá U2 ......


Uživatel: Rajny

Rajny      40   12. květen 2017 o 5:32

Protoze U2 spravila zmenu. Aku taku zmenu. Ale zmenu. Ten setlist je o Joshua Tree albume tz, ze klasik album tracks po com vy tuzite.
Ja uz som listok do BA strelil.


Uživatel: zu

zu      41   12. květen 2017 o 6:34

Však běžte na koncert U2 a budeme spokojeni všichni smile


Uživatel: 1988

1988      42   12. květen 2017 o 6:50

Memory:
memory:jsou tam granáty , které nebyli ix let hrány a je to myšleno tak, že když může někdo udělat tour k super desce, např U2 Joshua, Peter Gabriel So, Cure Tril… atd atd, tak by bylo fajn, kdyby něco takového bylo i u dm. Z mé strany to není rejpání do dm nebo útok, dm mám rád tak moc, že kdyby měla být stupnice do 10, tak jsem na 100 grin ale nepatřím hold mezi fandy, kteří jen svou kapelu hladí, ale někdy rád i zajedu do vlastních řad a rád hodím kritiku a nemůžu psát, že tahle skladba je krásná, když já to cítím tak, že to je sračka a psát to jen proto, a bych zapadl mezi dalších 98 lidí je kravina…raději budu mezi těma dvěma grin
Prostě je to jen závist, že to jinde jde a pro fanoušky to je skvělé....nic víc.

Zu:
Vysvětleno v horním textu…..vše je dáno k dm….
Jinak na koncert bych fakt šel, protože poslouchám i jiné kapely grin

Rajny:
ano grin


Uživatel: fanda

fanda      43   12. květen 2017 o 7:04

Hlavně ať nám v Praze vyjde počasí a budu úplně spokojenej. Ani jsem si nevšimnul, že by Dave v Antverpách , na konce NLMDA střílel z té pistolky. Heroes se mi nakonec i líbí, resp. vůbec mi tam nevadí.


Uživatel: zu

zu      44   12. květen 2017 o 7:08

Neni třeba vysvětlovat mě. Já to asi nezmenim. Kapela to pojala jak to pojala a fanoušek buď přijde nebo ne. Je to jejich vyjádření. VzdyVzdyckycky se najde hodně radilu a nikdy nebudou spokojeni všichni bez výjimky. Tím bych to asi uzavřela.


Uživatel: 1988

1988      45   12. květen 2017 o 7:21

zu:
jasánek grin

fanda:
Doufám, že nezmoknu jako při Univers….ale to jsem tam stál asi 5h předem :-(
Jsem zvědav, jak na mě bude koncert působit. Takové to chvění mám už za sebou, to mě bohužel už nepotká....klepání srdce když se blížím ke stadionu už asi také ne…...a tak věřím, že když si najdu dobrej flek, vyhnu se zlitých a nepříjemným poláků s vlajkou před mýma očima, řádně vyprázdněn, a bych nemusel do těch 1x1 metrových věžáků a asi v poslední řadě pronést si vlastní drink S UZÁVĚREM grin tak věřím, že bude vše OUKEJ grin a nebyl bych to já, kdybych nezabručel…..jen ten SL pozměnit grin


Uživatel: fanda

fanda      46   12. květen 2017 o 7:35

Tak jasně, už jsme asi docela starší na bušení srdce a totální šílenství. Každopádně jsem hrozně rád, že DM v Praze ještě kdy uvidím, to je základ a že je mnoho věcí, které lze vidět kriticky ? To jistě je a není na tom nic špatného. Mnoho věcí šlo udělat lépe, ale platí že buď ber, nebo nech být. Já to za sebe beru tak, že jsem byl zvyklý na tu depešáckou dokonalost a nyní se člověk musí vyrovnat s tím, že se to posunulo jinam. Když se podívám na sebe, tak už taky nepůjdu dokonale v depešáckém, ale spíš zvolím něco pohodlného.


Uživatel: 1988

1988      47   12. květen 2017 o 7:49

ano, ano….....ale do outůčka se těším víc, to vím už předem.


Uživatel: fanda

fanda      48   12. květen 2017 o 11:30

Kdybych za sebe měl shrnout celé to brblání o koncertech DM, tak mě prostě jenom hrozně mrzí, že zdaleka není využitý obrovský potenciál, který se v některých případech přímo nabízí. U Depeche Mode to platí obzvláště. Každopádně se mi moc líbí světla a klipové projekce. A na Everything se tedy těším tuze a moc. Doufám, že už tou dobou bude tma. Věřím, že koncertík v hale bude a ten si asi vychutnám daleko více než stadion. Při posledním koncertu DM v O2 jsem zahlédl Petra Honse. Taková zajímavost no. A když jsem byl s kamarádem z donucení na koncertu Iron Maiden, tak tam byl zase Per Muk, ale musím uznat, že atmosféra byla vynikající, až jsem čuměl. Už je tomu taky pár let zpátky.


Uživatel: 1988

1988      49   12. květen 2017 o 11:48

fanda:
je jasné, že dm jsou dnes takové...jak to říct, komornější?? nevím prostě jak to pojmenovat. Přijde mě, že když zahrajou pět koncertů, tak se ničím neliší, ani pohyby, ani grimasy a v samém závěru, ani SL.
Jasně že Mejdni mají skvělou atmosféru a já si jí půjdu užít za pár týdnů na FF, protože to bude nářez…..u dm jsem smířen že to bude fajn, ale v klídku. Asi poslední velké Halo u dm jsem zažil u Singles Tour….pak to už šlo do klídku, ale neva, není nutné jít z každého koncertu politej pivem, na trhlé triko, pošlapané boty a spocenej jako vepř, ale…ale u dm bych to stejně chtěl grin


Uživatel: fanda

fanda      50   12. květen 2017 o 13:19

No prááááávě. Mě přijde Spirit, ještě více komorní než Delta a právě z toho důvodu mi to nesedí na velké stadiony. Pohyby Gahana jsou u každého koncertu na krok stejné. Mimochodem, v Antverpách se publikum chytlo daleko více při závěru Revolution. Tudíž očekávám, že to bude koncert od koncertu lepší.


Uživatel: fanda

fanda      51   12. květen 2017 o 13:42

https://www.youtube.com/watch?v=Kx70sGC6FH4
Tak tohle mě hodně pobavilo. To sedí.


Uživatel: dmf

dmf      52   12. květen 2017 o 16:07

Ano, velmi vtipné.


Uživatel: Herrer

Herrer      53   12. květen 2017 o 18:36

fanda: smile))) Geniální! grin


Komentáře mohou přidávat jenom registrovaní a přihlášeni uživatelé.