Depeche Mode Cz
Fanklub Depeche Mode pro Českou a Slovenskou republiku

Soukromá zóna


Hlavní navigace




Global Spirit Tour se vrací do Severní Ameriky

Ilustrativní: Global Spirit Tour se vrací do Severní Ameriky

Depeche Mode se připravují na druhou část severoamerického turné, které následuje po úspěchu v Americe Latinské.

Během minulého roku zhlédlo světové Global Spirit turné více než 2.5 milionu fanoušků. Poté, co v březnu ukončili Depeche Mode turné po zemích Latinské Americe, pokračuje kapela, v květnu, v turné po Severní Americe, obohaceni nadšením, že i po 37-ti letech úspěšné kariéry i dnes přitahují novou generaci fanoušků.

V loňském žebříčku Billboard Boxscore 's Top Tours se Depeche Mode umístili na pátém místě, kdy s turné, které zahrnovalo 60 vystoupení a vydělalo závratných 123 milionů dolarů, porazili i takové inteprety jako Ed Sheehan, The Rolling Stones nebo Justina Biebera. S vystoupeními po Severní Americe, kapela má již za sebou dva beznadějně vyprodané březnové koncerty v Mexico City, kde na stadionu Foro Sol zahráli dohromady pro 130 000 fanoušků, se celkový počet vystoupení Global Spirit turné zvýší na 117 (a to nepočítáme letní vystoupení v Evropě ).

“Vzpomínám si jak v Mexico City opouštěla kapela pódium se slovy, že ty dva koncerty byly nejvýjimečnější za celou jejich kariéru" prohlásil Jonathan Kessler, který spolu s Alexem Pollockem spravují Depeche Mode.


"Global Spirit turné dosud zhlédlo 2.5 milionu fanoušků a každý koncert vydělal v průměru 1.8 milionu dolarů, což je doslova neuvěřitelné, protože jde o mix vystoupení na stadionech, v amfiteártoch, arénách, a k tomu je třeba připočíst vystoupení v Latinské Americe, které byly do jednoho fantastické, " řekl Kessler pro Billboard. V březnu odehráli Depeche Mode dohromady sedm vystoupení během dvou týdnů, které zahrnovaly koncerty v zmiňovaném Mexico City, Bogotě, Lime, Santiagu, Buenos Aires a Sao Paolo.

"Je to až šílené, že celých 37 let máme obdivovatelé, kteří na nás doslova lpí a každým rokem jsou vášnivější" dodá Kessler. "Je tu celá jedna generace, která na kapele vyrostla, ale také je tu generace nová včetně mládeže, která se k Depeche Mode dostala přes streamovací služby nebo prostřednictvím rodičů. Na koncerty přichází ohromné množství fanoušků se svými dětmi."

Depeche Mode se do Severní Ameriky vrátí v květnu a v červnu. Poté co na podzim minulého roku zhlédlo jejich vystoupení včetně čtyř vyprodaných koncertů v Hollywood Bowl přes 400 000 fanoušků, tentokrát odehrají devět arénových šou. Po tomto turné čeká kapelu ještě několik festivalových vystoupení po Evropě, včetně účasti na prestižních akcích jako Isle Of Wight, Mad Cool, zda Lollapalooza v Paříži, a celé turné uzavřou dvěma koncerty v berlínském Waldbühne 23 a 25. července.


"Jsou prostě ikonickou kapelou," pokračuje Kessler. "Vždycky jsme byli tak trochu okrajovou záležitostí, ale poznání že si svůj status získali hlavně koncertováním díky neuvěřitelné základně fanoušků, je až extrémně uspokojivé."

Každý večer odehrají Depeche Mode několik skladeb z loňského albunmu "Spirit" gro turné je však postavené na jejich bohatém hudebním katalogu. Na počest jejich 55 ŘEBŘÍČKOVÁ singlů se kapela spojila se společností Hublot výsledkem čehož bylo 55 jedinečných náramkových hodinek s emblémem konkrétního singlu na číselníku. Balení každých hodinek bylo doplněno o syntezátor Min Roland JP-08, který kdysi používali i Depeche Mode a celé to bylo uložené v kufříku značky Tops Stealth pokovené černým hliníkem. Cena jednoho kusu hodinek byla stanovena na 40 000 dolarů. Veškerý zisk avšak poputoval na konto newyorské neziskové organizície Charity: Water, která se stará o distribuci čisté a pitné vody pro obyvatele rozvojových zemí.

"Přestože kapela není svým názvem "udomácnená", jejich kult je následován ohromným množstvím fanoušků," vysvětluje Pollock, který vypomáhal při vzniku akce "fan Takeover" na facebookové stránce Depeche Mode. "Nejlepšími ambasadory kapely jsou právě její fanoušci zároveň je na hudební scéně množství kapel a celebrit, které Depeche Mode milují tak nás napadlo tento odkaz šířit i přes sdílení jejich vlastních DM příběhů."

Firma BBH L.A tak prostřednictvím sociálních médií umožnila fanouškům převzít správu facebookové stránky kapely na celý den (a každý další během jednoho roku). O účast na tomto projektu, který odstartoval v březnu 2017, projevilo zájem přes 4 000 fanoušků a svůj prostor zde dostaly i příběhy lidí jako Tony Hawk, Trent Reznor, zda britský astronaut Tim Peak.


"Peak odběhl Britský maratón na vesmírné stanici na běžícím pásu a ve svém hudebním playlistu měl zařazených i Depeche Mode," dodá Pollack. "Některé příběhy byly zajímavější než cokoliv jiného ​​s čím bychom přišli ve vlastní režii."

Druhou část severoamerické části Global Spirit Tour startují Depeche Mode 22.května v Honda Centre v kalifornském Anaheim a přes Sacramento, San Antonio, Chicane, Philadelphii a Brooklyn se dopraví do kanadského Toronta kde před odletem do Evropy odehrají svůj koncert v Air Canada Centre 11.června 2018.


23. duben 2018 o 21:57 • dmf • Aktuality

Diskuze

Diskuze neobsahuje žádny příspěvek.

Komentáře mohou přidávat jenom registrovaní a přihlášeni uživatelé.