Aktuální srazy
02.05.2024 | Praha
Forced To Mode: Some Great Reward Tour Special + Lakeside X
03.05.2024 | Brno
Forced To Mode: 101 Shows + Lakeside X
04.05.2024 | Žilina
koncert Forced To Mode + Depeche Mode Party
« Archiv událostí | Všechny událostí »
Píseň dne: Sweetest Perfection
Značná část fanoušků Depeche Mode považuje za nejdokonalejší harmonii spolupráce Alana Wildera, Flooda, Martina Gorea a Dave Gahana skladbu Enjoy The Silence. Já tento názor nesdílím. Pro mě je tou písní Sweetest Perfection. Pro někoho překomplikovaná "Goreovka", která by byla lepší jen s piánkem, pro mě nejsladší dokonalost, jakou tým, který pracoval na Violator byl schopen vytvořit. Mnohovrstvá, propracovaná elektronika, úžasný text, Martinův báječný hlas a neskutečné Daveovy podpůrné vokály...
Diskuze
Dangerous 4 20. červenec 2015 o 11:40
ten bordel na konci je fantastickej…úžasná skladba, zase mimo obecná měřítka vkusu, nic pro komerčáky
Dangerous 5 20. červenec 2015 o 11:41
V tom bordelu, si to Dave s Martinem úžasně přehazují...jasně, ale pro Vás chlapci mám Waiting, taky moc pěkná a navíc bez bordelu
Ringo 6 20. červenec 2015 o 11:49
tak udělat mimo obecné měřítko vkusu pazvuk, který mi nedělá dobře na ušní bubínky, není zas až tak něco složitého, stačí zajít na exkurzi někam, kde dělají soustružné obrábění.
Ringo 10 20. červenec 2015 o 11:59
Dangerous: ano, na závěr se to změní v jakýsi vlnivý pazvuk, který mi bije příliš do uší. Díky němu jsem vždycky tuhle píseň odsouval z tohoto albumu do pozadí, byť, než ten zvuk začne, tak je vynikající.
Ringo 11 20. červenec 2015 o 12:01
podobně mi vadí např. přebuřený kravál na konci Good Bye na albumu, proto ji mám raději v live provedení.
Dangerous 12 20. červenec 2015 o 12:15
podobně mi vadí např. přebuřený kravál na konci Good Bye na albumu
wow! sorry, tohle když mi řekl kámoš, tak jsem mu odpověděl, že má holt erasurovský ouška
Ringo 13 20. červenec 2015 o 12:21
Dangerous: ale no tak, to je jak z argumentace metálistů tohleto Když mi vadí kravál, z kterého bolí uši, tak to je hned komerce a Erasure? Prostě mám rád čistý sound, jako má celý Violator i s B-stranami, kromě toho závěru Sweetest Perfection, to je celé.
Dangerous 14 20. červenec 2015 o 12:25
Nééééé, to neříkám tobě, to jsem řekl kámošovi, i když je fakt, že je to taky velký fanda Camouflage a nechyběl na žádném jejich koncert tady, a jel za nima snad i do Drážďan atd
Ringo 15 20. červenec 2015 o 12:35
Dangerous: jasně že to neříkáš mě, jen jsi mě prostě někam jen tak nenápadně zařadil;-)
Herrer 16 20. červenec 2015 o 12:55
Dangerous: Jestli jsem komerčák jen proto, že nemám rád v jinak skvělý skladbě uši rvoucí hegeš, tak jsem hrdej komerčák!
Herrer 17 20. červenec 2015 o 12:59
Jestli si to kluci úžasně dávaj, tak jim to upřímně přeju, ale já to vidím spíš tak, že si tam z nás akorát tak regulérně dělaj prdel a baví se, jak nad tím ti “pokročilejší” z nás budou meditovat
Dangerous 18 20. červenec 2015 o 13:03
chlapci, pro Vás, a taky děvče, příště jedině už Just Can´t Get Enough
Herrer 21 20. červenec 2015 o 13:07
Slovy klasika, fotbalovýho zákulisáka: To je všechno vo rejpání, to voni uměj :-D
Ringo 22 20. červenec 2015 o 13:31
žádný JCGE, jsem spokojený za tu Work Hard, to je pro mě takový ideální vzorec perfektní DM písně, jak si ji přeji. Není třeba mi podsouvat nějaké Vinckovky nebo Erasure.
Dangerous 23 20. červenec 2015 o 13:32
tak jedna taková “fotbalová”
https://www.youtube.com/watch?v=xlGx_gktKU0
Ringo 26 20. červenec 2015 o 13:45
Herrer: když už z toho období něco takového popíkového, tak raději Dreaming of Me
Ringo 28 20. červenec 2015 o 13:52
Herrer :-D vidíš to, samozřejmě jsem chtěl oslovit tebe, sakra, to je tak, když se tu člověk dohaduje, když má spoustu práce:-D
Už jsem to opravil:-)
Dangerous 29 20. červenec 2015 o 13:56
JCGE bubble gum. Plná hladkých, nerušivých pazvuků
to mi zase připomíná, jak si někdy v 80. letech, kdosi ze známých stěžoval, že Love, In Itself, by byla skvělá písnička, kdyby nebyla plná pazvuků, a jeden kámoš odpověděl: jo, ale to by pak nebyli depeš
Herrer 30 20. červenec 2015 o 14:04
Dange, Ringo: Jasně, že je JCGE naivní popík, úžasně průzračnej a jednoduchej, ale upřímně - není to někdy docela osvěžující? Navíc je jí čas tím nejlepším advokátem… Horší by bylo, kdyby ji podobně udělali dneska :-D
Herrer 31 20. červenec 2015 o 14:08
Ještě ke Sweetest… Ten konec…, mně to přijde možná i jako nadsázka, kde chtěli tu do té doby opravdu sladkou dokonalost trochu pokurvit a proto se cca posledních třicet vteřin nese v duchu dortu od pejska a kočičky
Dangerous 32 20. červenec 2015 o 14:11
to Herrer: čas není ten nejlepší advokát. Dodnes u nás lidi poslouchají osmdesátkové $hity Michala Davida, což je naivní popík, úžasně průzračnej a jednoduchej, ale upřímně - není docela osvěžující.
Herrer 33 20. červenec 2015 o 14:20
To srovnání s Michalem Davidem je hřích a ty to víš. DM se posunuli někam úplně jinam a to už dávno přece Že se někdo zacyklil na Pijeme Colu, to je IMHO úplně jinej problém, než zvuk hitu z debutový desky DM… Já ke JCGE přistupuju tak, jak si zaslouží. Usmívám se nad ní a bavím se To přece ale neznamená, že jinak poslouchám shity
Dangerous 34 20. červenec 2015 o 14:32
jo Herrie, jsem hříšník, to je jasné https://www.youtube.com/watch?v=N_lsEl2jNpA
klidně urazím vlastní “náboženství”, když se mi na něm něco nelíbí a JCGE, to je ten případ
Dangerous 35 20. červenec 2015 o 14:43
Ale jasně byli mladí a naivní, takže jim to vůbec neberu. Na druhou stranu nechápu, jak potom dokázali udělat z té žvejkačky, kterou by klidně ráda nazpívala Britney, Hillary Duff či Shakira, takovou zvukovou pecku jako je schizo mix, samozřejmě, myslím jen v těch přidaných částech, ale to je prostě maximální luxus…
znáš to?
https://www.youtube.com/watch?v=BnMOZn53s7U
(kdyby ta písnička existovala jen od 3:30min, tak by to byla bomba
Herrer 36 20. červenec 2015 o 14:44
Vždyť to jsem udělal i já, když jsem napsal, co mě nebaví na Sweetest. Tys to vyhodnotil tak, že je to na mě asi moc komplikovaný a nic jsem nepochopil. Co na tom, že se mi 90% skladby líbí... Ale budiž, nijak zvlášť osobně si to neberu a možná máš i pravdu, co já vím. Ale to už si musím se svým hudebním vkusem a svědomím srovnat sám
Dangerous 37 20. červenec 2015 o 14:45
no ale Herrie, teď vážně, co se ti více líbí Sweetest nebo JCGE?
Herrer 38 20. červenec 2015 o 14:51
Tak to je jasný, že Sweetest, to se přece ani nedá srovnat Obecně mě dost mrzí, že když tu občas kritizuju detaily, tak je to chápáno, jako bych kritizoval celek. Přitom já kritizuju právě to, co mi za tu kritiku aspoň stojí. Hudebního shitu je ve světě dost a akorát by mě unavovalo furt na to nadávat. Povznést se nad to, nebo to pokud možno neposlouchat vůbec, to mě stojí míň nervů
Dangerous 39 20. červenec 2015 o 14:55
Ale vůbec ne, Herrie Ber to malinko s nadsázkou, i to, že se do tebe navážím, že se ti líbí JCGE Vždyť je to fajn diskuze, se hrozně nerad hádáš
Lukáš Kuča 40 20. červenec 2015 o 14:56
Pro mě rovněž představuje Sweetest perfection nejlepší kus z Violatoru. Ten ‘bordel’ na konci mi připadal nejdřív trochu rušivý, dnes si ale bez něj tuhle skladbu neumím představit, onen tzv. kravál tam má svůj daný řád a smysl. S finální pasáží mám trochu problém spíš u jinak vynikající A question of time. Tam si skoro vždycky stahuju hlasitost. Naopak jsem vždycky nadšenej ze závěru Sister of night.
Herrer 41 20. červenec 2015 o 15:01
Dangie, nerad, to máš teda recht Řeknu to takhle… JCGE jsem dlouho neměl rád a vlastně mi ani nepřišla tak melodická, jak by asi měla bejt, když je to jako ten hit. V poslední době jsem si k ní ale vytvořil až srdeční vztah a mám podezření, že na tom má podíl to, jak pohodově si ji dávala kapela i fans na Delta Tour. Barvičky na pozadí, růžově nasvícenej dav… Prostě nadsázka se vším všudy a skvělá party
A neboj, beru to naprosto v poho. Já bych od tebe snesl hodně
Dangerous 42 20. červenec 2015 o 15:04
Herrie, znáš Marka Reedera? známý hudebník z Manchesteru…když se dělalo poslední remixové album, tak dostal za úkol Sweetest Perfection, byl nadšený, ale nakonec kvůli šibeničnímu termínu nestíhal (podobně na tom byl i Alan, který remix In Chains dělal v podstatě na koleni v přívěsu během turné), a tak se Reederův remix nakonec na remixovém albu neobjevil. Ale protože i Reeder měl správně pocit, že se mu povedl, tak jej pustil do světa. Myslím, že takhle by to Depeche Mode přesně nahráli bez Alana Wildera, aspoň mě jeho verze přijde totálně ULTRA.
Prosím:
https://www.youtube.com/watch?v=pFb5u7G-lv8
Herrer 43 20. červenec 2015 o 15:05
Lukáš Kuča • 20.7.2015 o 14:56: Tak třeba do toho dorostu a to myslím bez ironie
Takovou Goodbye už jsem vzal na milost a ten randál v refrénu mě už zdaleka tolik nedráždí a s novou aparaturou jsem v něm našel i jakous takous rozpoznatelnou zvukovou texturu
Ringo 44 20. červenec 2015 o 15:06
Já mám u JCGE hlavně problém, že mě zoufale nebaví, nebavila mě nikdy. Všechny písně S&S mě baví více než JCGE a tady souhlas s tím remixem, ten remix je suprový, kousek toho intermezza a pak ten závěr. Získal takovou zvláštní temnotu.
Myslím, že pokud najde někdo v nějaké písni DM nějaký zvuk, nebo pasáž, která na něj působí rušivě v jinak harmonické písni není nic špatného. Jak je mi protivný úvodní pazvuk i I Feel You, tak samo se mi nelíbí třeba závěr Dead of the Night, kde se přidá jakýsi nepříjemně šoupavý nebo spíše kvičivý zvuk v doprovodu jakéhosi mamutího hýkání, tak samo mě irituje skřípavý závěr samotný závěr Suffer Well, nelíbí se mi škvrčení u Come Back…prostě ten zvuk mému uchu v tomto případě nelahodí, ale je mi nepříjemný, něco jako když někdo jezdí nehtama po po koberci. Myslím, že tohle vůbec není ani otázka vkusu, je to o tom, jak mi ten samotný konkrétní zvuk působí na vnímání.
Herrer 45 20. červenec 2015 o 15:08
Dangie, kam na to chodíš? Už po půl minutě se mi chtělo řvát, jak je to super!
Ringo 46 20. červenec 2015 o 15:10
Dangerous: ten remix Sweetest Perfection je naprosto luxusní, skoro bych řekl rouhavě i lepší než originál. Trochu mi to připomíná Dead Can Dance:-)
Herrer 47 20. červenec 2015 o 15:11
Ringo, já bych klidně strhal skřípání na začátku GRWM. Jinak neskutečná deska, ale tohle neee. Ono se to postupně zklidní, ale i tak si vždycky přeju, aby už přišel Jidáš
Ota 49 20. červenec 2015 o 20:09
To je zajímavý jak každému z nás vadí jiné pazvuky. Jak konec Sweetest Perfection tak začátek GRWM se mi libí, ale nesnáším začátek PJ.
Michaela 146 50 20. červenec 2015 o 20:10
Píseň Sweetest Perfection je vážně úžasná, když se hlouběji zaposlouchám a přivřu oči ponořím se více do hloubky této skladby, zákonitě se ocitnu v té nejsladší dokonalosti Příjemný relax.
Michaela 146 51 20. červenec 2015 o 20:33
Přiznám se, že z alba Violator nemám moc v lásce dvě skladby: Personal Jesus a Enjoy The Silence. Vyloženě je přeskakuji.
Hanz 397 52 20. červenec 2015 o 21:19
Sweetest perfection je neskutečná skladba. Dřív jsem jí v tý záplavě dalších skvělých věcí na Violatoru tak nějak nevnímal,ale když si jí poslechnu teď,tak je tam všechno,co mám rád:ten klasickej DM beat,kterej je trošku(úmyslně?)potlačenej Martovým přednesem.to,jak pomalu graduje,najednou se zlomí tou nádhernou smyčcovou mezihrou,aby se zase rozjela a odpálila konec s tím “bordelem”,kterej mě osobně k tý písni tak nějak prostě patří a líbí se mi tam… Má náboj,energii a ten konec tomu dodává něco,bez čeho by to nebylo ono. Přijde mi to,jako taková protiváha neméně skvělé,ale úplně jiné Waiting for the night… Aspoň tak to na Violatoru cítím…
Ringo 53 20. červenec 2015 o 21:22
Cowleyka: tak to já zase PJ a ETS považuji za jedny z nejlepších písní v historii hudby
Michaela 146 54 20. červenec 2015 o 21:44
Ringo: Pravda, oba preferujem Violator, ale shoda skladeb tam není Já pro změnu preferuji Halo, World in My Eyes, Dangerous, Sweetest Perfection
Síma XJ 600 55 20. červenec 2015 o 21:55
JCGE = Krteček
ale fakt nevím, kde na to moje děti přišly…
Na delta tour téměř neměl konkurenci
Ringo 56 20. červenec 2015 o 22:24
Cowleyka: pro změnu? Písně Halo, WIME a Dangerous jsem jmenoval hned v prvním příspěvku tohoto vlákna:-) I tak bych nikdy nemohl napsat, že něco z Violatoru přeskakuji a rozhodně ne písně, které teda aspoň pro mně patří u DM k těm nejcharakterističtějším, pro mě je to hlavně celek a to že jsem řekl, že se mi nelíbí ten trochu nepříjemný zvuk u Sweetest Perfection určitě neznamená, že bych tuhle skladbu přeskakoval.
Kdybych to měl brát podle vkusu Dangerouse, tak jak jej tady preferuje, přeskakující ETS, tak se mi líbí asi tak 2, max 3 písně z každého alba DM a zbytek zavrhnu jako lacinný komerční uhlazený pop pro masy a jdu poslouchat Combichrist nebo jiný pořádný kravál vymykající se mainstreamu :-D To jen takový malý rýpanec k tomu všemu:-)
Herrer 57 20. červenec 2015 o 22:39
VYLOŽENĚ přeskakovat PJ a ETS? Hmm, zajímavý, ale proti gustu…
Ringo: I za mě - PJ jedna z nej. skladeb všech dob a naprosto dokonalej a nepřekonatelnej mix toho, co mám v muzice rád. Jako by už samotná albová verze byla remixem dvou dokonalejch skladeb
ETS je ETS a je samozřejmě naprosto parádní. Ostatní pohledy chápu buď jako totální přežranost, nebo jako prachobyčejnou pózu.
Michaela 146 61 20. červenec 2015 o 22:59
Ringo: Neříkám, že jsou to špatné skladby, to vůbec ne, ale odstupem času mi je zprotivila tuzemská rádia, která je stále dokola hrají především ETS, pro rádia mají DM pouze dvě skladby
Mercy 62 20. červenec 2015 o 23:33
Sweetest je skvělá i s tím bordelem na konci a ten remix je opravdu luixus!
JCGE mě nebaví, ale na koncertech si jí užívám tolik, že se tomu až sama divím
PJ a ETS bych nikdy nepřeskočila, to prostě nejde.
Ringo 63 21. červenec 2015 o 5:56
cowlleyka: tak já rádia prakticky neposlouchám, takže jsem tohohle ušetřen, rádia neurčují kvalitu skladeb.
Federman 64 21. červenec 2015 o 11:05
Fantastická až na ten bordel na konci
ten konec mi taky rve uši
Sweetest je skvělá i s tím bordelem na konci
Ale no tak panove a damo, takovi stari depesaci a nedokazi udrzet soustredeni a ztrati kontakt s linkou v tak krasnem zaveru ? Ten sice soustredeni vyzaduje, ale vasim zralym ( nebo mam snad napsat uz starym ) a dlouho trenovanym usim prece nemuze ujit jeho krasa. )) Exiter na vas bando .... takove komentare by napsala moje mama. Ta tuto pisen nazyvala hudbou z Marsu ... stydte se a znovu )
Mercy 65 21. červenec 2015 o 11:12
Sweetest je skvělá i s tím bordelem na konci
Fedie: to byl rýpanec do Heriho kdybych bývala byla tušila, že se na to chytneš Ty, napsala bych to jinak
Je skvělá a žádný bordel tam není
Federman 67 21. červenec 2015 o 11:16
Ja si to myslel Ty nase muro jedna mila ))
Jinak mas pravdu, ja se spis chytam na wilderovske zizaly, co se tady posledni dobou krouti na dangerovskem hacku. ))
Mercy 70 21. červenec 2015 o 11:22
Úplně jsem si vybavila, jak moje máma nadávala na Husáka - Co tam pořád straší, už ani tu moč neudrží
Lukáš Kuča 71 21. červenec 2015 o 17:38
Já nevím, pro mě představuje charakterističtější sound DM třeba právě Sweetest perfection nebo třeba FOTW, Behind the wheel, My secret garden, Insight nebo Nothing’s impossible. Taková ETS, PJ nebo třeba People are people jsou sice kultem, ale tak nějak mám problém v tom vidět typický DM sound. A to si jinak myslím, že pro zvukové aranžmá ETS je označení ‘geniální’ ještě slabé slovo.
margot 73 22. červenec 2015 o 21:45
Sweetest Perfection - super kousek, beru ji i s tím “bordelem” na konci (Koukám, že Herriho “bordel” se docela chytil )
Enjoy the Silence - sice je dost oposlouchaná, takže nějak cíleně ji nevyhledávám, ale přeskočit ji na albu? To bych si fakt nedovolila, to by byl hřích!
Personal Jesus - skvělá skladba! Troufám si říct, že se mi nikdy neohraje! O přeskakování nemůže být řeč!!!
JCGE - doma si ji nepouštím, ale na koncíku super!!! Je třeba ji brát s nadhledem a trošku s humorem, přesně jako kluci na pódiu Je to kus jejich historie a tak je to třeba brát
Herrer 74 22. červenec 2015 o 21:52
Margotko, podpis se vším všudy! Teda krom toho, že se ten bordel chytil, to jsem ze sebe udělal spíš hluchoně :-D
margot 75 22. červenec 2015 o 21:57
Heri: houby hluchoň, to my na to nemáme tu správnou audiovýbavu
U komentáře k PJ jsem si chtěla trošku zažertovat, že jde o legendární cover songu Johnnyho Cashe, ale pak jsem to radši smázla, když vidím, co se tu v tom horku děje
Martin5 77 24. červenec 2015 o 5:41
To rozostření na konci je náhodou perfect vy bordeláŕi předpokládám že je to Alanova práce, nebo producenta. Po objevení Violatoru roku 2003 můj nejoblíbenější kousek na albu (ale už od roku 1998 jsem znal live songy ze singlu condemnation)
little 33 78 24. červenec 2015 o 9:46
Při prvním poslechu Violatoru mě zaujala nejvíc. Sluchátka na uši a člověk při tomto songu odletí někam do depeche vesmíru .
MuGu 79 29. červenec 2015 o 15:48
Dangerous: díky za odkaz na ten remix, to nemá chybu. Pokud to někomu uteklo, je tady: https://www.youtube.com/watch?v=pFb5u7G-lv8
Komentáře mohou přidávat jenom registrovaní a přihlášeni uživatelé.
World in my Eyes, Halo, Dangerous…já mám tyhle tři jednoznačně nad touto skladbou, coby nejlepší harmonii ve spolupráci jmenované čtveřice.