Depeche Mode Czechia
Fanklub Depeche Mode pro Českou a Slovenskou republiku

Soukromá zóna


Hlavní navigace



Depeche Mode Czechia

Diskuze

Uživatel: Lukáš Kuča

Lukáš Kuča      1   15. červen 2016 o 8:04

Je to tu skoro 2 hodiny a ještě si do Peace nikdo nekopnul? Tomu říkám úspěch grin


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      2   15. červen 2016 o 8:06

Make Love, not War!


Uživatel: Lex Barker

Lex Barker      3   15. červen 2016 o 8:58

Mám ji rád, tématicky i zvukově by mi seděla k albu CTA, ze SOTU jedna z nejoblíbenějších.


Uživatel: MassesDM

MassesDM      4   15. červen 2016 o 9:05

Žádná bomba,ale naprosto ně neva a v dnešní době si ji poslechnu raději než Fíííljů...sorry


Uživatel: Remek

Remek      5   15. červen 2016 o 12:54

tak jo, já to udělám. piece of shit smile


Uživatel: MassesDM

MassesDM      6   15. červen 2016 o 13:10

Jsem si ji hodil v autě a nějak se mě líbí více než dříve.Pak jsem dal PAP a husička po těle jako před ix ix lety grin


Uživatel: bubak

bubak      7   15. červen 2016 o 14:10

Peace je skvělá, mam jí rád od začátku. Když si vzpomenu na live se skvělou projekcí, tak mám husinu ještě teď.


Uživatel: Beladona

Beladona      8   15. červen 2016 o 16:35

Tohle není zrovna jejich master piece wink
Optimismus není parketa DM grin


Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      9   15. červen 2016 o 21:48

Ani pro mě není, tahle písnička to pravé ořechové, ale nazvat Peace odpadem? Ten vyložený odpad, občas slýchám z éteru, ale z dílny DM nikoliv, to je většinou pastva pro uši ♫


Uživatel: chmelko

chmelko      10   15. červen 2016 o 21:52

Peace je jeden z najhorších, ak nie najhorším singlom.  Exciter, ktorý vyložene nevyhladavam mu konkuruje max. s I feel loved, skrátka tie kvákačky DM fakt nesedia


Uživatel: Lukáš Kuča

Lukáš Kuča      11   15. červen 2016 o 22:18

Vážně, kolik lidí, tolik chutí. Já mám onen WTF výraz a pozdvižené obočí třeba z In sympathy nebo Policy of truth, zatímco Peace mi udělala vyloženě radost. A ta výše zmíněná live projekce byla opravdu skvěle propracovaná.


Uživatel: Herrer

Herrer      12   15. červen 2016 o 22:37

Na první dobrou to možná trochu zní jako by se začínající synthi kapela snažila neuměle vyjádřit svůj světonázor, ale věřím, že je v tom chtěný nadhled, ze kterého vznikla tahle duchem mladá, sympaticky bizarní záležitost grin Netřeba být navždy macho a myslím, že trocha toho odlehčení bude kapele s přibývajícími lety slušet čím dál víc… wink

Btw, jak moc SOTU neposlouchám, o to víc mě vždycky potěší smile


Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      13   15. červen 2016 o 22:49

Herrer: Opět si nezklamal, zlatá střední cesta wink


Uživatel: Herrer

Herrer      14   15. červen 2016 o 22:51

Michaela: grin Mně je ta moje neutralita někdy až trapná, ale vážně to tak cítím grin Snad mě trochu ospravedlní, že jsem dneska napsal něco o nebezpečí extrémů... :-D


Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      15   15. červen 2016 o 22:59

Herrer: To se ti vážně povedlo…Bude tedy zřejmě ještě větší trefou do černého, než se zdálo…


Uživatel: Ringo

Ringo      16   16. červen 2016 o 6:12

Instrumentálně super, sloky odzpívány super, refrén katastrofa, tohle se nikdy nemělo stát. Ta píseň měla být bez refrénu a byla by mnohem zajímavější. No a klip no comment, je mi vyloženě protivný.


Uživatel: Lukáš Kuča

Lukáš Kuča      17   16. červen 2016 o 8:25

Ad Michaela 146: Já ti nevím, jestli to znělo jako ‘zlatá střední cesta’. Spíš jako takový relaxovaný, velkorysý postoj s nadhledem. Víc takových.


Uživatel: Lukáš Kuča

Lukáš Kuča      18   16. červen 2016 o 9:24

Ad advokat: Ale no tak, neprožívej to tolik, já bych třeba obecně uvítal víc riskantního zvukového experimentátorství, ale jsem smířen s tím, že už se jej asi nedočkám. U té zmíněné Policy of truth to beru tak, že jsem si možná úplně nepochopil, a v reálu zas tak špatná není. (Zatímco u In sympathy o její ‘odpadovosti’ prakticky nemám nejmenší pochybnost.) Mě Peace baví a jestli v ní nic nenacházíš,
ber to prostě tak, že s Tvým vnímáním jednoduše nerezonuje. Je hodně retro, ale nic ostudného v ní ani v nejmenším není.


Uživatel: Ringo

Ringo      19   16. červen 2016 o 10:08

In Sympathy patří pro mě k nejoblíbenějším skladbám na SOTU, má refrén, který bych klidně mohl poslouchat do nekonečna.


Uživatel: Federman

Federman      20   16. červen 2016 o 10:50

já bych třeba obecně uvítal víc riskantního zvukového experimentátorství

Ano, DM by zase jednou mohli udelat experiment, ktery tu uz dloho nebyl. Vytvorit prijemny, nelaciny, neagresivni, ale ve vsech smerech typicky nekonvencni DM zvuk, ktery je mnohymi oznacovan jako hutna elektronika a vsichni si ji preji.
Apropos proc si ji porad prat, kdyz ji DM neustale dela. Mame o ni strach, postradame ji a nebo ji chceme jinak ? Ja ji chci jinak rozhodne.  DM ,,hutnost,, sice neztratilo, ale bohuzel velmi draze vykoupilo neprijemnou, lacinou agresivni, ale o to vice konvencni dani, jejiz vyse je take mirou upadku.
Lukasi Kuco, je to ten experiment neexperimentovat, ktery mas na mysli ? Jestli ano, tak pro takovy experiment zvedam ruku, protoze to je nejvetsi dluh DM za posledni leta.

Splati ho DM na crtrnactce ? Jsem o to skalopevne presvedcen.


Uživatel: Herrer

Herrer      21   16. červen 2016 o 11:26

Ano, DM by zase jednou mohli udelat experiment, ktery tu uz dloho nebyl. Vytvorit prijemny, nelaciny, neagresivni, ale ve vsech smerech typicky nekonvencni DM zvuk, ktery je mnohymi oznacovan jako hutna elektronika a vsichni si ji preji.

Kamaráde, to máš těžký, DM chtějí jít s dobou a zároveň se nechtějí příliš opakovat. Na poli současné elektronické hudby žádný takový zvuk, jak ho popisuješ není. Možná se z mu z toho, co znám blíží Fever Ray a nebo některé věci z EBM škatulky, ale ty jsou si zase přes super zvuk všechny zoufale podobné... DM si zvolili cestu, kde kombinují docela konvenční měkkou elektroniku, kterou záměrně ruší různými zvuky i pazvuky, aby nezněla lacině. Většinou to pořád zní moc fajn, ale někdy už jsou přeci jen ty protiklady až příliš neslučitelné. Navíc to, že to zní fajn, je pořád velkou měrou způsobeno samotným silným písničkovým základem. Nechci mluvit za Lukáše, ale pokud tu odvahu k experimentování myslí tak, jako že “nebojme se být třeba i laciní, protože v našem podání to stejně nikdy laciné nebude”, tak s ním musím stoprocentně souhlasit. Prostě vybrat si cestu… Klidně buďme hluční, ale postavme na tom hluku samotný základ. Buďme záměrně laciní a popoví, ale věřme v to, že nás fans pochopí. Já bych zase uvítal ty živé nástroje… Tvoje cesta, tedy cesta čiré muzikálnosti i se všemi těmi vlastně docela konvenčními způsoby, jak se muzikálnost tvoří, by byla samo parádní, ale už tam chybí to “bé” a tedy odpověď na to, kdo by tomu dodal ten další rozměr…


Uživatel: Federman

Federman      22   16. červen 2016 o 12:55

Heri kamo, ja to vezmu jako pisemnou praci, kterou rozeberu mozna tak blbe, ze se neubranim utokum mistniho deratizatora.

chtějí jít s dobou a zároveň se nechtějí příliš opakovat.

To si myslim, ze chce kazda kapela a chvala s kritikou vysledku zalezi na vkusu a nebo benevolenci fanouska. Myslim, ze DM fanousek bude ten druhy pripad.

ale ty jsou si zase přes super zvuk všechny zoufale podobné

DM se na albech opakuje prece vzdy a i Delta nese v sobe velmi casto opakujici se vzorec. Tohle neni vubec na skodu. Nikdy mi to nevadilo a vadit nebude.

DM si zvolili cestu, kde kombinují docela konvenční měkkou elektroniku, kterou záměrně ruší různými zvuky i pazvuky, aby nezněla lacině.


Ano, zvolila, ale opak je pravdou. Sice nazorovou pravdou, ale stale vice zminovanou i newilderovcema.

Navíc to, že to zní fajn, je pořád velkou měrou způsobeno samotným silným písničkovým základem.

Nevim, asi nesouhlas, protoze to by SOTU znelo vice lidem lepe nez Delta. Podle me nazorove pravdy ma totiz silnejsi zaklad.

nebojme se být třeba i laciní, protože v našem podání to stejně nikdy laciné nebude

Tady naprosty souhlas. Podle meho nazoru je benevolence a vernost matkou a otcem DM fanouska.

Klidně buďme hluční, ale postavme na tom hluku samotný základ.

Tomu nerozumim.

Buďme záměrně laciní a popoví, ale věřme v to, že nás fans pochopí

O tom nepochybuji. Je to ale strasna hranice alibismu. Videl jsi Live of Brian ? Tu scenu se sandalem? Zalezi vsechno na interpretaci druhe strany, ale ta prvni hraje v konecnem dusledku roli pramalou.

Já bych zase uvítal ty živé nástroje…

Ja take, jedou posledni dobu moc na 330V

tedy odpověď na to, kdo by tomu dodal ten další rozměr…

Tak tohle je jasne, ale mne staci ta nadeje nove namichanych karet ve ctrnactem kole.


Uživatel: Herrer

Herrer      23   16. červen 2016 o 14:00

Fede, já bych asi souhlasil se vším co píšeš, jen snad k tomu SOTU… To album ještě dozraje, věřím tomu. Skřípe, bzučí, rachotí, ale jsou tam i momenty, které nemají daleko k eufonií, euforií a skvělými nápady,  aby pak byly zavražděny úmyslnými deformacemi, které se hodí podle mě někam jinam, ne do takhle krásně rozjetých skladeb. Proč se těm deformacím nevyhnout úplně a nezkusit melodii obohatit, nechat ji rozkvést, třeba i konvenčními způsoby… 

No a nebo to na těch deformacích naopak postavit a rezignovat na libé písničkovost. Možná by to mohlo být zajímavé a příjemně syrové. Tolik k tomu hluku a odvaze postavit to na něm wink

Asi se shodneme na tom, že DM se snaží vybrat mezi minimálně dvěma cestami a pořád neví, kterou zvolit a berou to proto někdy polem. Já si myslím, že odvaha k experimentování není o tom udělat dort ve stylu pejska a kočičky, ze kterého bude každému chutnat něco, ale v tom, vybrat téma a vytěžit z něho maximum a vytvořit delikatesu. Nebojím se, že by fakt, že to třeba někomu nebude chutnat, měl znamenat nějaký odliv fans.

Jinak ano, taky se opakují, ono to ani jinak nejde, ale zvuk se snaží s každou deskou měnit, což je možná fakt, který přeceňuju, ale fakt to je.


Uživatel: Lukáš Kuča

Lukáš Kuča      24   16. červen 2016 o 14:59

Jo, dobrý, beru, že použít výrazy jako experimentovat, experimentální, atd. je dost ošidné, protože si pod tím lze představit různé, někdy i docela protichůdné věci. A asi si do toho každý navíc nějakým způsobem promítne svoje osobní preference. Já si pod tím většinou přestavím nonkomformnost a zároveň jistou jednoznačnost. Delta je pěkná, ale zní mi tak nějak řemeslně a neurčitě.
Je pravda že takové Ultra i PTA se vlastně nijak nesnaží šokovat inovacemi a přesto jsou to velmi silná alba. Možná v sobě nosím skryté přání, aby přišlo něco, co je naprosto unikátní a ještě tu nebylo, jako u CTA/SGR nebo MFTM. Jestli je to rozumné přání, sám nevím ... Asi bych měl být opravdu rád za jakékoliv kvalitní album, ať už pojede ve vyjetých kolejích nebo se obrátí jinam. Už jsem z poslechu DM asi dost zmlsanej grin


Uživatel: Herrer

Herrer      25   16. červen 2016 o 16:19

Teď to po sobě čtu a sorry za různé nelogičnosti, nápověda v mobilu je prevít


Uživatel: Federman

Federman      26   16. červen 2016 o 16:21

Na neLogicke veci jsme zvykli smile


Uživatel: Herrer

Herrer      27   16. červen 2016 o 16:23

smile Děkuju, náčelníku, že ses mě zastal :-D


Uživatel: Logic1

Logic1      28   16. červen 2016 o 16:30

Fede, ty ma máš, ale rád! Nedáme rande a pustíme si Peace.


Uživatel: Ringo

Ringo      29   16. červen 2016 o 17:16

Klidně mě zabijte, ale já bych se vůbec nezobil, kdyby DM vydali zvukově a melodicky něco tak vyšperkované, jako je Greyscale od Camouflage nebo 13 od De/Vision.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      30   16. červen 2016 o 17:21

DEL Ringo *.*


Uživatel: Ringo

Ringo      31   16. červen 2016 o 18:21

Pavel.Z: vidím, že máš pěkné vzpomínky na MS_DOS :-D


Uživatel: Logic1

Logic1      32   17. červen 2016 o 8:04

Úplny súhlas s Ringom, Nový Camouflage a De/vision, to sú proste pecky, super albumy.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      33   17. červen 2016 o 8:08

DEL Logic1 *.*


Uživatel: Ringo

Ringo      34   17. červen 2016 o 10:04

C:\DEVISION\cd..
C:\cd DEPECHEMODE
C:\DEPECHEMODE\cd 14
C:\DEPECHEMODE\14\

wink

ale až tak na podzim:-)


Uživatel: Lukáš Kuča

Lukáš Kuča      35   17. červen 2016 o 13:18

ACCESS DENIED
GENERAL FAILURE


Komentáře mohou přidávat jenom registrovaní a přihlášeni uživatelé.