Depeche Mode Czechia
Fanklub Depeche Mode pro Českou a Slovenskou republiku

Soukromá zóna


Hlavní navigace



Depeche Mode Czechia

Singl “Where I Wait” od Null+Void s Dave Gahanem za mikrofonem vychází 13. října - Aktualizace

Singl “Where I Wait” od Null+Void  s Dave Gahanem za mikrofonem vychází 13. října - Aktualizace

Projekt Kurta Uenely Null + Void vzkřisil skladbu "Where I Wait", kterou Uenela a Dave Gahan napsali původně pro desku Delta Machine.

Píseň "Where I Wait" bude vydána jako singl Null + Void, a to 13. října a podle informací ze zákulisí by mohla potěšit všechny milovníky oldschool elektronické muziky. Téma písně je typicky gahanovské, tedy naříkání nad nešťastnou láskou a ztraceným časem...

Videoklip k singlu natočil svým nezaměnitelným stylem Timothy Saccenti.

 

Update (2.10.2017): Ukázka z videoklipu


13. říjen 2017 o 19:31 • dmf • Aktuality a novinkyDiskuze (54) •

Diskuze

Uživatel: Maroš J

Maroš J      1   3. říjen 2017 o 12:11

Spirit mám rád, ale sakra, keby takto zneli noví DM, tak nirvána!!


Uživatel: Herrer

Herrer      2   3. říjen 2017 o 13:31

Taky se mi tenhle typ zvuku hodně líbí. Jde o to, jak moc by byl kompatibilní s písničkovějším podáním DM, co by s ním udělaly další vrstvy zvuků, postranní melodické linky, mezihra, refrény atd… Ukázka působí ZATÍM jen jako taková atmosférická indie věc, druhej kus by zas u DM v téhle podobě obstál možná jen jako předěl mezi skladbami a nebo intro k něčemu většímu. Každopádně obojí zní na první dobrou skvěle a těším se, až desku uslyším celou a píseň s Davem o to víc.


Uživatel: Depy

Depy      3   3. říjen 2017 o 18:43

Souhlas.Kdyby tenhle manik produkoval DM album a kucí by rádi “Násilníka” 2, tak tu instrumentalku beru hned jako podklad k novýmu WIME ).


Uživatel: Logic1

Logic1      4   3. říjen 2017 o 19:13

Maroš J a Depy, čistá pravda, ten zvuk je bomba, ten úryvok je 1000 000-krát lepší ako celý Spirit dokopy. Hovorím, james producent nech ide radšej na kokosové orechy a tam si produkuje svoje “bludné” disco.


Uživatel: Logic1

Logic1      5   4. říjen 2017 o 9:54

Bolo by super, keby na ďalšom albume bol producent Kurt Uenela, tá pieseň je super a aj ištrumentálka, to je DM, ktorý chcem počuť a myslím si, že aj väčšina fanušikov by to privítala.


Uživatel: poulzar dm

poulzar dm      6   4. říjen 2017 o 15:57

opravdu to zni velice dobre,jak Asphalt kiss,tak ukazka Where i Wait,jsem zvedav jaky bude cele album.Myslim si ze do budoucna Uenela a Dave Gahan udelaji neco velkeho a jeste kdyby se knim pridal Martin Gore,byla by to asi suprova deska,Ale myslim ze nejakej projekt mezi Uenelem a Davem po turne a par dni odpocinku probehne


Uživatel: fanda

fanda      7   13. říjen 2017 o 15:25

Tak za mě supeeeeeeeeeer. Dnes jsem to slyšel celé a na první poslech z toho mám skvělý pocit. Určitě silnější, než ten , který jsem měl při prvním poslechu ze Spiritu i Delty. Tenhle zvuk se mi mooooc líbí. Prostě parádička


Uživatel: tomas1.

tomas1.      8   13. říjen 2017 o 20:04

Maroš J - naprostý souhlas!!!


Uživatel: Logic1

Logic1      9   13. říjen 2017 o 21:07

Tak konečne som počul celý song, to je DM aký chcem počuť, proste bomba a nie bludné experimenty a hovno z nich!!! Uenala, dúfam, že budeš producent na ďalšej doske DM, ak vyjde a nie zas nejaký dement!!!A Spirit???Nech mi nikto nehovorí, že je to nie je oveľa lepšie ako celý Spirit dokopy aj s kokosákom Jamesom discom!!!


Uživatel: MaeDM

MaeDM      10   13. říjen 2017 o 21:08

tipuju, že toto byla demonahrávka a Kurt s ní pak už nic víc neudělal… Pokud ano, nechtěl bych slyšet původní demo…


Uživatel: Logic1

Logic1      11   13. říjen 2017 o 21:31

MaeDM, to som nepochopil, neviem, či ten song chváliš, alebo hániš????


Uživatel: Blackie

Blackie      12   14. říjen 2017 o 6:53

Tedy trochu morbidní klip, hodně mi stylem záběrů i tématikou připomíná seriál True detective. A úplně tam slyším Wildera. Davea si myslím tyhle projekty hodně baví tak se máme na co těšit.


Uživatel: Federman

Federman      13   14. říjen 2017 o 7:38

Neco takoveho driv skladali Depeche Mode behem poledni pauzy aby se nenudili. Zlaty SS, tam aspon clovek zapoji fantazii k tomu aby hledal jestli to neni umeni. Tohle ? Tohle je brak.


Uživatel: MaeDM

MaeDM      14   14. říjen 2017 o 8:02

to Federman:
ano, brak s hlasem Davea Gahana. Nic víc…


Uživatel: Herrer

Herrer      15   14. říjen 2017 o 10:50

Brak je hodně přísnej soud smile

Houpavý sloky mi připadaj příjemný, ale tak nějak univerzální tím způsobem, že mám pocit, jako bych to samé slyšel v různých variacích už 101x (že by trochu Precious, kterou jsem ze stejnýho důvodu nikdy neměl rád?). Refrén docela chytlavej a po třetím, čtvrtém poslechu se mi částečně pod kůži dostal. Dusavý intermezzo je tam podle mě naroubovaný dost na krev, aby se vůbec mohlo začít dít i něco jinýho. V týhle podobě nijak neurážející popík, což je zároveň pro mě osobně i největší problém, bo jsem po Asphalt Kiss a ukázce, čekal něco úplně jinýho a o hodně odvážnějšího. Nicméně desku pořád slyšet chci.

Když to porovnám s tímhle, co mi dál vyplivlo YouTube, tak tam Martin posílá Davea v 1. kole do provazů grin

https://www.youtube.com/watch?v=i3YkHfQM_RM


Uživatel: Logic1

Logic1      16   14. říjen 2017 o 11:10

Fede, keď toto je brak, tak potom Spirit je čo, preboha???? Mne to trochu pripomenulo zlaté časy Violatoru. Spirit si sladko spinká a snivá a ešte bude dlho spinkať a snívať v šuflíku. Toto má nenormálne grády.


Uživatel: Logic1

Logic1      17   14. říjen 2017 o 12:19

Mám taký dojem, že keby dnes vydáli DM song Enjoy the silence, tak pre mnohých by to bol brak. Zlaty SS, tam aspon clovek zapoji fantazii k tomu aby hledal jestli to neni umeni.
Fede, za ten výrok máš 100 bodov, už sa sa tak dlho nezasmial.


Uživatel: fanda

fanda      18   14. říjen 2017 o 13:20

Já dálím hudbu na líbí, nelíbí.  Kde je hranice mezi dobrou a špatnou hudbou ? Jaké jsou kritéria, na základě kterých je možné hudbu označit za dobrou, méně dobrou a špatnou ? Kde končí špatná a začíná kvalitní hudba ? Kdo a co je hodnotitelem, či ukazatelem toho,o jak kvalitní hudbu se jedná ? Co je měřítkem kvality hudby ? Co je ještě umění a co již není ? Kdo má univerzální návod jak hodnotit a posuzovat kvalitu hudby ?  To je spíše obecná diskuse, ale hudba bude vždy o subjektivních pocitech každého z nás.


Uživatel: Herrer

Herrer      19   14. říjen 2017 o 13:33

Fanda: Žádný takový kritéria ani měřítka nejsou. Líbí/nelíbí bohatě stačí. Ještě bych k tomu ale přidal jedno hledisko a to, jestli líbí/nelíbí na víc poslechů. Mockrát mě časem začly nudit skladby, při kterých jsem si na první dobrou vesele podupával a zněly mi v hlavě i když nehrály. A pak jsou ty, který fakt potřebujou čas, aby se neplno rozvinuly. Jasný, musí tam být od začátku aspoň něco, co člověka přinutí, dál to zkoušet. On i každej žánr se naposlouchává trochu jinak, ale to nepíšu nic objevnýho…


Uživatel: fanda

fanda      20   14. říjen 2017 o 14:42

Herrer, určitě četnost poslechů u mě hraje roli. Jsou skladby, který člověka na poprvé zvednou a stejně rychle se oposlouchají. Možná ještě to srovnání s Precious. Mě se Precious zdála vždy moooc uhlazená a na DM čisťounká. Tahle věc je rytmicky obdobná, ale působí více temně.


Uživatel: Logic1

Logic1      21   14. říjen 2017 o 16:39

Fanda, máš pravdu, , dobrá skladba sa podľa toho pozná ako ju často počúvame. A mie či nejaký odborník, alebo kritik povie, že je to dobré, alebo zlé. U mňa precious je bomba, ja mám rád u DM jednoduché melodické piesne, kde je jednoduchý refrén. Napr. Everything counts, enjoy the silence a pod. Skupiny ako Mesh, De/vision a Camouflage u u mňa srdcovky. Možno sa neposuvajú ďalej a hrajú to isté, ale majú super pesničky. Naproti tomu DM sa posúva ďalej a experimentujú, ale niekedy sa experiment nepodarí a málo je niekedy je viac ako na Spirite. Myslím, že keby nahráli album podobný Violatoru väčšina fans by bola ráda a otvorenou náručou by sme privítali, povedzme si to na rovinu.


Uživatel: Federman

Federman      22   14. říjen 2017 o 18:42

Chapu, ze na foru DM bude cilena funkcnost temneho zvuku struny E vyvolavat okamzite vylouceni endofirnu do zil, ale na to ta prvni docela slibna minutka nestaci. Chybi mi napad, zaujeti a o nejakem vrcholu ani nemluve.

Alane, slysel jsi ? Pry jsi tu slyset ? Nastesti a nanestesi nejsi.


Uživatel: fanda

fanda      23   14. říjen 2017 o 19:30

No, když už jsme u toho Alana, tak by mě zajímalo, co kde dělá. Nemá někdo nějaký info ? Velká škoda, že se nevěnuje hudbě, alespoň o tom nic nevím. Jednou mu ty prachy dojít musí ne ?????????


Uživatel: Herrer

Herrer      24   14. říjen 2017 o 19:41

fanda: Když jsem chvíli platil Spotify, tak to bylo celkem fajn v tom, že Alan tam měl svůj kanál a člověk mohl nahlédnout do jeho playlistů, dozvěděl se, co se mu líbí a tak. Nevím, jestli je pořád aktivní...


Uživatel: Standag

Standag      25   15. říjen 2017 o 6:39

Alan, Alan, Alan….téma na sto a jeden rok.
Každopádně je to hudebník, který není vidět, a asi ani už slyšet. Na výsluní byl díky kapele a někdy i ona díky jemu. Nikdy jsem si nemyslel, že bych udělal úsměv nad jeho návratem, ale musím podotknout, že bych ho rád udělal a hned ho vystřídal za arogantního tipka za klávesy a možná i bubeníka, i přesto, že dříve se mě bicí na live šou moc líbila, ale je jich nějak už moc.
Ale vůbec si nedokážu Alana v dm dnes představit, protože si myslím, že na způsob písní by měl jiný názor a možná, opět si jen myslím, že by Alan držel takovou tu starou lajnu stilu. Ale třeba se pletu jako ve všem grin
Jdem kácet ultra strom, tak jestli u nás na západě uslyšíte houkačku, tak jede k nám grin


Uživatel: fanda

fanda      26   15. říjen 2017 o 14:28

Říkám si, že jestli DM skládají takové věci v pauze na oběd, tak proč je nedají jako bonusy na singly. Ať už diskutujeme o kvalitě jak chceme , tak jakákoliv nová skladba by byla lepší, než deset kolovrátkových remixů jedné a té samé písničky.


Uživatel: Standag

Standag      27   15. říjen 2017 o 14:40

Mě přijde, že ani ty béčka už nejsou tak pohlcující, jako dříve. Ty vago, B tour, to by byl nářez a ještě ke všemu Na Kovárně grin
Na Kovárně, depeš nářez,
Na Kovárně dééépéééš nářez grin
Asi zavolám Fanánkovi, ať udělá sestrodepešmix grin


Uživatel: Federman

Federman      28   15. říjen 2017 o 20:37

Fando to je urcite relevantni otazka, ale smerovat by mela ne kapele nybrz k vydavatelstvi. Sony je od zacatku pricinou jejich krachu na tomto poli slavy. Prichod tohoto labelu se vyrovna peti odchodum Alana Wildera a zajimalo by me, ktery cert jim napiskal upsat se. Asi ten s jehovistickym usmevem a nejvetsim mescem u pasu.


Uživatel: Maroš J

Maroš J      29   15. říjen 2017 o 20:41

A nielen to. S prechodom k Sony zmizla kultová katalógová značka BONG, zmizli B-strany, stratilo sa to “independentno”, ktoré bolo u Mute. Je to skrátka mašina na prachy :-(


Uživatel: Federman

Federman      30   15. říjen 2017 o 21:11

JJo presne. Drive kult, dnes uz pouze jen memento. :(


Uživatel: voxík

voxík      31   15. říjen 2017 o 21:31

tohle co jsem si poslechl je pěkná nuda, ano brak přijde mi to absolutně o ničem….sorry…


Uživatel: Herrer

Herrer      32   16. říjen 2017 o 8:06

Brak… Fakt vám to přijde tak strašný? Já si teda pod slovem brak představuju o hodně větší bizár grin Třeba kdyby Dave hostoval u Marušky Pojkarové v Pejskové se koušou, ukazují svou šou, tak bych se o něj začal bát, ale tohle? smile Nijak mě to nenadchlo, ale ani mě to neuráží. 6/10 jak vyšitejch. Za Asfalt klidně 8 wink


Uživatel: Federman

Federman      33   16. říjen 2017 o 8:50

Heri prijde mi to jako by se chtela Tvoje jiz natazena hlasovaci paze instinktivne krcit ve chvili co jsi zjistil, ze ji maji ostatni dole. Ted si, provinile a nechapave ohlizeje se do davu rikas, ja vul, ja vul ... proc jsem tu pazouru zvedal tak brzo. Proc jsem nepockal na prvni reakce sousedicich hlasujicich.
Neboj, o svuj vkus nemusis mit strach a Ty vis co mam na mysli. To zaprve. Zadruhe, podivej ten vas (nebrakujicich) les rukou (no rekneme lesik) taky neni maly.


Uživatel: Herrer

Herrer      34   16. říjen 2017 o 10:11

Fede, snad nemyslíš, že bych přemýšlel tak, že si nejdříve přečtu názory ostatních a až podle nich si udělám ten svůj wink

Stojím si za tím, že tohle brak není a to ani v popové škatulce, kam ten kousek nepochybně patří. Není to žádná indie elektronika, kterou jsem z ukázky čekal, ale to přeci neznamená, že by to hned musel být hnůj smile A jestli narážíš na tu šestku… To přeci znamená nadprůměr. Šestkou bych ohodnotil po čase třeba Delta Machine takže to číselné vyjádření není synonymem pro slovo zklamání. Kéž bych takovou známku mohl třeba takovým Sparťanům dávat častěji, než ji ve známkovací sekci jiného webu dávám… smile


Uživatel: Logic1

Logic1      35   16. říjen 2017 o 10:16

Fede, keby som mal označiť od 1 do 10 Spirit, tak by som dál maximálne 3, len preto, že ty ho hodnotiš veľmi vysoko. Mne príde brak Spirit ala Soulsavers and Gahan Band. Ten song je lepší ako celý Spirit dohromady. Delta a Spirit to radšej neporovnávam ,lebo sa to nedá. Zatiaľ čo od vydania som počul Deltu mnohokrát, Spirit oddychuje v šuflíku, taký to je nadupaný album.


Uživatel: Federman

Federman      36   16. říjen 2017 o 10:38

Samozrejme ze ne. To jen pouha absence smajliku v mem prispevku Te asi privedla na myslenku utocit na Tebe a zpochybnovat Tvoje neodmlcitelne pravo na nazor, za kterym je nutne si navic stat.
Na sestku utocit ? Ja ? Ty jsi snad zesilel. Ty uz jsi zapomel jak jsem dopadl kdysi s utokem na stec proti deltinym desitkam ? Utocit proti strasakum do zeli ano, ale proti cislum ? .... nikdy.


Uživatel: Herrer

Herrer      37   16. říjen 2017 o 11:00

OK, OK, já už se bál, že ty atak na mě smile


Uživatel: Logic1

Logic1      38   16. říjen 2017 o 14:22

Fede, pravdaaaaa!!!!!


Uživatel: voxík

voxík      39   16. říjen 2017 o 14:59

Kucíí ja bych dal tak 3/10, Deltu bych teda viz příspěvek Herrer na stejnou úroveň s tímhle počinem Dejva nesrovnával, ta mi přijde o dost výš než tahleta věc s Kurtem Uenelou.. ale to je čistě můj názor, kterej nechci nikomu vnucovat smile


Uživatel: Standag

Standag      40   16. říjen 2017 o 17:16

Null + Void: Where I Wait feat. Dave Gahan
Hele sorry, ale jako kritik do vlastních řad musím říct, že se mě to líbí a nevím proč, ale někde tam slyším staré depeš. Fakt sorry a už tedka mě je šoufl, co si zase za svůj názor vyslechnu, ale mě to bere. Klíďo dobré Béčko grin
Jau…..


Uživatel: Standag

Standag      41   16. říjen 2017 o 17:19

Visitors - frYars feat. Dave Gahan
Stejně tak mám rád tento song…..jsem holt Yetty grin


Uživatel: Standag

Standag      42   16. říjen 2017 o 17:29


Uživatel: Standag

Standag      43   16. říjen 2017 o 17:31

https://m.youtube.com/watch?v=B5oO0PT_-Ao
Nej skladba z celé desky!!!


Uživatel: gormit

gormit      44   17. říjen 2017 o 13:07

za sebe vůbec nehejtím, DM mám rád již od jejich legendárního “soupeření” s metalisty někdy v roce 1984 ... kdy já tedy stál spíše na straně metalistů v pruhovaných kaťatech a i vůči posledním deskám jsem pozitivně tolerantní ... prostě delta i spirit jsou fajn věci pro fanoušky a dík za ně ... pokud jde o tento song, tak je vlastně stejné ... člověka to potěší, zvuk je zajímavý ... ale ta skladba ... sloky by šly, ale refrén je za uši tahající a to ani nemluvím o tom, že jako celek jde vysloveně odpadový zbytek z nějaké nahrávací session ... prostě tak ... já to dík GH koupím .. ale nedělejme z toho zázrak .... osobně bych řekl, že i na posledních Soulsavers (a že to byl pořádnej průšvich) byly zajímavější věci smile ...


Uživatel: Herrer

Herrer      45   17. říjen 2017 o 14:17

gormit: Takhle jsem to přesně měl po prvním poslechu. Sloky fajn, refrén hrůza. Po asi dalších třech se to otočilo smile


Uživatel: Constructor

Constructor      46   18. říjen 2017 o 6:09

Dostal jsem, co jsem čekal. Unilost od uenaly. Ten chlápek je prostě průměrný aranžer s ještě snad nulovějšími skladatelskými percepcemi. Poslech tohoto hodnotím jako zbytečnost a ztrátu času. Gahan by se měl naučit rozlišovat dobré od špatného, aby se do podobných projektů nezapojoval a aby si samozřejmě a především nenárokoval víc skladeb za své tvorby pro Depeche mode. Zajímalo by mě, kterou Martinovu skladbu by chtěl za Spiritu vyhodit na úkor některé další svojí, která by pravděpodobně byla ještě otřesnější než Last time - No more. Ajé, to už jsem se zase rozvášnil. Abych to schrnul. Projekt Uenealee+Gahan je blbost.


Uživatel: Logic1

Logic1      47   18. říjen 2017 o 6:25

Spirit moc nemusím, ale práveže last time, to je také malé svetielko na Spirite. Pre mňa najlepší song je WTR. TWC, poison heart, poorman, kovová trúbka, v podstate celý album tak toto bolo zbytočné a podpriemerné, tak ako je podpriemerný James a jeho hovadina s discom.
Uenala je u mňa pán!!!!


Uživatel: Honza Sigma

Honza Sigma      48   18. říjen 2017 o 15:33

@Constructor: ty mě mluvíš z duše, chlape. Je to neskutečná nuda, která má jen auru Davea Gahana, díky němuž o to někdo zakopne. V případě jeho absence je to mrtvá věc, která nemá ani puls, ani dech. A ty jejich dvě předešlé “věci” Asphalt+Paragon…to si dělají srandu? To by bylo nudný i v nějaký hře na PC.
Prostě a jednoduše - komu není shůry dáno,  apatice nekoupí smile smile smile


Uživatel: Logic1

Logic1      49   19. říjen 2017 o 5:49

Honza Sigma, srandu si urobili, keď vydáli Spirit pod značkou DM a nie pod Soulsavers, alebo Gahan Band.


Uživatel: Logic1

Logic1      50   19. říjen 2017 o 5:56

Tak tu vám niekoľko príspevkov na tu pieseň zo synthemy, kde sú ľudia z celého sveta:

Dave Dave, toto je už hodnota, ktorú môžete povedať, že je trvalá a osvedčená ako absolútna hodnota, ale vo všeobecnosti samotný projekt je veľmi zdravý a úplne znejúci. Pripomeňme si, aby si nás všetkých Alan Wilder drahý. Veľmi šťavnatý a lahodný elektro, podobne ako mramorový stredný steak na grile pod skotským jedným sladom!

Kde čakám, je aspoň chutnejšia ako polovica ducha. Veľmi cool trať. Album musí byť silné.

Tam, kde som čakal, malo uvoľniť Depeche mód v albume Spirit namiesto ich blues.

Asi tak…


Uživatel: funky

funky      51   22. říjen 2017 o 17:13

kdyby na tom chlapci ještě hodně zamakali a vynechali ten “laciný” beat, byl by to fakt skvělý singl k Deltě. Skladba je supr.
Mám pocit, že DM se posledních pár let nechávají hodně ovlivnit tzv. “producenty” a ztrácejí svou hloubku a duši :(
jinak ze začátku sound fajn, ale pak prostě ... nic .... smile smile smile


Uživatel: DMichal

DMichal      52   23. říjen 2017 o 15:29

Asi mam zly vkus, kedze sa mi skladba vcelku paci, co kontrastuje s asi vacsinou komentarov v tejto diskusii.X zvukov je uz trosku ohranych, je to mozno prilis dlhe, nie je tam nejak vyrazny vrchol, ale mne to pride dobre.Nemusi ma hned kazda pesnicka s hlasom Dejva Gehena polozit na zadok predsa


Uživatel: Logic1

Logic1      53   24. říjen 2017 o 6:18

DMichal, práve táto pesnička položila celý Spirit ako Ty hovoríš na zadok.


Uživatel: Digital

Digital      54   26. říjen 2017 o 15:39

Tak ted jsem doslozil totalni depesakovinu, pokud mate radi ciste total syntezatorovou jizdu, pak je to pro vas, pouzivam dost Dark Zebrak syntak, oblibenej Hanse Zimmera, jo a abych tomu dodal jeste vetsi drama, tak jsem to podbarvil Sobotkovou brutalni anglictinou :-D https://youtu.be/rCoSGCsQnN8


Komentáře mohou přidávat jenom registrovaní a přihlášeni uživatelé.