Depeche Mode Cz
Fanklub Depeche Mode pro Českou a Slovenskou republiku

Soukromá zóna


Hlavní navigace




Vienna, Austria, Stadthalle 04/02/2018

Ilustrativní: Vienna, Austria, Stadthalle 04/02/2018

Depeche mode dnes odehraje konečně svou show Global Spirit Tour také v hlavním městě Rakouska.

Setlist:

 


01. Going Backwards
02. It's No Good
03. Barrel Of A Gun
04. A Pain That I'm Used To
05. Useless
06. Precious
07. World In My Eyes
08. Cover Me
09. Insight (Martin)
10. Home (Martin)
11. In Your Room
12. Where’s The Revolution
13. Everything Counts
14. Stripped
15. Enjoy The Silence
16. Never Let Me Down Again

17. Strangelove (Martin)
18. Walking In My Shoes
19. A Question Of Time
20. Personal Jesus

 



4. únor 2018 o 5:52 • dmf • Aktuality

Diskuze

Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      1   4. únor 2018 o 17:26

Ta představa zmizela, zůstali jsme jenom ty a já.
Nic to pro mě neznamená
Tohle pro mě nic neznamená
Ach, ta Vídeň....
https://www.youtube.com/watch?v=37w42Bfsv3E
Přeji všem úžasný koncertní zážitek, aby jste si to užili, stejně jako já v Praze smile


Uživatel: Denydog

Denydog      2   4. únor 2018 o 18:44

Co ten setlist před koncertem ?


Uživatel: daniel.clark

daniel.clark      3   4. únor 2018 o 18:47

Kvůli Slimákům se musí hrát od 12:00. Protože pak je Svatý Romadur. A to muší být ticho!!! Jsme přeci Evropa, ne? My to zvládnem!!!


Uživatel: renegade

renegade      4   4. únor 2018 o 19:06

Deny: To je místní kolorit poslední doby. Kdo by se s tim vypisoval během koncertu podle skutečnosti, když to stačí zkopírovat a případně jenom jeden dva songy upravit..

daniel.clark: Ty jsi dobře mimo, člověče smile Že tys volil Okamuru? wink

Jinak Vídeň si řiká o nějakou změnu. Vzhledem k tomu, že tam v létě nehráli, tak by to mohli vykompenzovat nějakým překvápkem smile


Uživatel: Denydog

Denydog      5   4. únor 2018 o 19:10

Renegade: mě se dříve líbilo to napětí, když během koncertu tam skákali písně.


Uživatel: renegade

renegade      6   4. únor 2018 o 19:13

Deny: To mě taky, ale pokrok nezastavíš. Naštěstí máme tyhle stránky… https://www.setlist.fm/setlist/depeche-mode/2018/wiener-stadthalle-vienna-austria-beefdce.html
..kde to většinou někdo přidává postupně smile


Uživatel: Denydog

Denydog      7   4. únor 2018 o 19:20

Asi poslední napětí jsem cítil při prvním live v Berlíně. Pak už nic


Uživatel: dmf

dmf      8   5. únor 2018 o 3:22

Setlist - když víš tak víš


Uživatel: Constructor

Constructor      9   5. únor 2018 o 8:16

Původně jsmem se nechystal jet, ale jelikož jsem už i tak byl ve Vídni, tak mi to přišlo jako super nápad. Koncert byl standardně dobrý (rozuměj velmi dobrý). Samozřejmě mrzí absence písní ze Spirit, s čímž se však počítalo. Jinak není moc, co vytýkat, dostal jsem, co jsem očekával. Tedy skvělou šou a nadstandardní koncert. A-ha byli ovšem lepší smile Už jen proto, že tam na pódiu nebyl nikdo zbytečný a nesympatický jako je Fletcher, ale samí profi hudebníci a dokonce i hezké holky.


Uživatel: Herrer

Herrer      10   5. únor 2018 o 9:00

Constructor: Seš k Fletchovi zbytečně krutej smile Jako muzikant to asi extra není, o tom žádná, ale že by byl nesympatickej? Mně třeba přijde strašně v pohodě. Takovej milej maskot a kdyby nebyl, chyběl by mi docela dost smile


Uživatel: Denydog

Denydog      11   5. únor 2018 o 9:09

Andy…..podle mě ho tam mají jako holku, která sklidní vlny, když se řítí ponorka grin
Ale vážně, je to jasný člen dm, jeden ze tří. Více jich není a všechny ostatní beru jako doprovod. Dokonce i AW považuji za více stálého člena, než ostatní hudebníky.
Prostě sestava DM je jen jedna a basta


Uživatel: Constructor

Constructor      12   5. únor 2018 o 10:53

@deny… Jistě že Alana považuju za víc člena DM než Fletche dokonce i Vincent je důležitějším členem DM než Fletch a za jeden rok pro ně zvládl udělat víc než Fletch za celou věčnost.

Herrer: no…to je možná pravda. Pod svým starým nickem jsem na něj pěl docela jedovaté ódy. Možná jsem až příliš kritický fanda, ale jakékoliv jakože zásluhy připisující Flatcherovi pro fungování skupiny nijak neberu. Na něm existence skupiny nestojí a nikdy nestála. V době kdy mohl skutečně potpořit skupinu, tak se utápjel v depresích. Jindy bych jeho výroky, na základě čtených článků, považoval za arogantní a sebestředné. Ne doslovná citace: “když odešel alan, je to v poho. kdybych odešel já, bylo by to horší protože jsem kmenovým členem už od začátku”. - To jako má být jeho argument? A vzpoměl bych si na více takových perel, které mě tak nějak dokázaly nadzvednout ze židličky. Ne, prostě Andyho neberu, a to, že byl ve správný čas na správném místě pro mě není argument. Depeche mode je pro něj dojná kráva. Naopak bych řekl, že skupinu spíše brzdí, než aby jí prozpíval. Například, čistě teoreticky, kdyby nebyl, tak by mohli jmenovat Widera jako právoplatného člena skupiny již v roce 82, mohl být zapojen do procesu nahrávání alba A broken frame a mohlo by získat hezčí aranže,.....třeba. Zkrátka, kdyby nebyl Fletcher, byl by někdo jiný, a třeba, když už nic jiného, tak by to nebyl takový rezavý arogantní zmrd a uměl hrát na klávesy.


Uživatel: kosíno

kosíno      13   5. únor 2018 o 11:12

Constructor: Alana mám určitě radši, jeho přínos pro hudbu DM je výrazný, což se o Andym říct nedá. Andyho roli ve skupině ale vnímám zase jiným způsobem, někdo tu kdysi dával příklad tuším že na skupině Placebo, kdy odešel její myslím bubeník a přišel bubeník jiný, po hudební stránce schopnější, ale ta vnitřní chemie ve skupině se narušila a už to nebylo ono…


Uživatel: Denydog

Denydog      14   5. únor 2018 o 11:33

Constructor: já myslel Alan vs ostatní , ne zrovna AF.
Jinak rezavý arogantní zmrd? Hm tak to je ale názor!!


Uživatel: Denydog

Denydog      15   5. únor 2018 o 11:35

Constructor: rozveď to, to mě zajímá... Jestli to bereš podle jeho kamenné tváře, nebo jestli ho znáš osobně.... Dik


Uživatel: Constructor

Constructor      16   5. únor 2018 o 12:02

@deny…soudím na základě dostupných údajů (článků, rozhovorů), tedy prakticky podle toho, jak se Andy prezentuje veřejně v rámci DM. Když k tomu připočtu jeho nesmírnou kreativitu na hudebním poli, tak mi vyjde +/- to, co jsem o něm napsal. Víš nevím jak pro jiné fanoušky DM, ale pro mě je naprosto ok mít rád DM a nemít rád Flatchera. A nepopírám, že mě jeho estráda při vystupováních (parodie na svou domovskou skupinu) značně irituje už od počátků vzniku. A bez jeho přítomnosti, když bych se pak díval jen na opravdové hudebníky, kteří opravdu umí rozlišit notu C od G a ovládají své nástroje, bych si koncert užil ještě líp. A celkově by měl mnohem důstojnější průběh. Pro ty, kteří neznají konsekvence uvnitř skupiny a vidí třeba DM poprvé je Fletcher svou prezentací článkem, který podrývá autoritu DM a jeden by si mohl říct, proč tam mají tohop šaška. Mám rád DM protože mám rád hudbu DM a z tou nemá (a nikdy neměl) Fletcher co dočinění, a proto je pro mě ok mít rád DM a nemít rád Fletchera.


Uživatel: Denydog

Denydog      17   5. únor 2018 o 12:14

Constructor: no to je už lepší vysvětlení. Sice nesouhlas, ale respektuji tvůj názor.
Já osobně si myslím, že když se někdo seznámil s kapelou před ix lety a v mládí, tak je pro něj tento tvůj názor asi cizí, ale nemám tušení, na kolik ti táhne.
Ale ok. Vysvětleno, dik


Uživatel: daniel.clark

daniel.clark      18   5. únor 2018 o 15:32

Jo, volil.
Na Fletche mi nesahejte!!! Víte jak se nadře? Ve studiu pouští demáče a na koncertě hraje o stošest na vypnuté klávesy. grin
On asi nebude oblíbený ani u některých v kapele.
Když se Dave podepisoval jednomu fanouškovi na fotku, tak nad Fletche nakreslil šulina.


Uživatel: daniel.clark

daniel.clark      19   5. únor 2018 o 15:38

Nevíte náhodou, který koncert se bude natáčet?


Uživatel: Lex Barker

Lex Barker      20   5. únor 2018 o 15:54

Fletch je náhodou šikovný, zkuste se udržet v IT firmě 40 let a pracovat přitom na vypnutém počítači, šéf bude sice trochu naštvaný, ale jedeme dál….


Uživatel: Denydog

Denydog      21   5. únor 2018 o 16:05

Já jsem jednou jako mladé ucho šel po zápase pro podpis a když jsem odchytl Honzu Bergra a dával jsem mu fotku, kde bylo celé mužstvo, tak mě suše řekl : vedle Zachara já podpis nedám. Až časem jsem pochopil oč jde.
Sorry za vsuvku ale jak si zde psal o šulínovi, tak mě to hned připomnělo grin


Uživatel: kosíno

kosíno      22   5. únor 2018 o 17:13

Řekněme si na rovinu, že Andy Fletcher je jeden z těch, co se stali milionáři, aniž by vykonávali jakoukoliv práci :-D


Uživatel: DippyKate6

DippyKate6      23   5. únor 2018 o 17:53

Když jsem cca 2 roky zpátky zabředla do DM a všude četla, jak si všichni dobírají Fletche, tak jsem moc nechápala proč... Pak jsem viděla video, kde týpek na klávesách ukazoval, co jednotliví členové hrají v různých písničkých a pochopila jsem :-D Zároveň je mi ho svým způsobe nějak líto :-D


Uživatel: Denydog

Denydog      24   5. únor 2018 o 18:29

Jak zde čtu vaše názory nad jedním právoplatným členem hudební kapely Depeche Mode, tak si říkám, že už to chce jen sepsat petici a poslat to na dm právníka, aby ho odvolali grin
Fakt by mě strašně zajímalo, kolik vám je let, když má někdo až tak drsný názor na AF.
Tím nemyslím, že věk není zmíněn, jaký je váš názor, ale dá se od toho odrazit k délce poslouchání kapely a od jaké desky dm kdo poslouchá. To jen pro vysvětlení, aby si to někdo nevyložil jinak.
Asi tak hrozný bejt nemůže, když je v kapele od jejího počátku a DG a MG nejsou žadní idioti, aby tam měli někoho, kdo stojí a rejžuje zlato, nebo ho v kapele drželi jen proto, že bez nich by skončil pod mostem.
AW byl samozřejmě ixnásobně lepší hudebník, ale kde je dnes? Upřímně, kolik lidí by šlo na jeho párty, kdyby nebyl znám z DM? Já rozhodně ne.
Tak a mohu jít v klidu koukat na zprávy, protože jsem se zastal slabšího grin


Uživatel: renegade

renegade      25   5. únor 2018 o 18:29

Ty vole to je zase žumpa, za kterou by se ani novinky nemusely stydět. Je mi z vás závistivejch chudáků na blití.


Uživatel: dmf

dmf      26   5. únor 2018 o 18:32

Vážení nebýt ANDYHO tak depeš již dávno nefunguje. Vždy byl a je pro Martina a Daveho taková vrba - prostě takový nultý pól. A koncerty, tak je takový neohrabamý dlouhán na anglána je hrozně vysoký to Dave a Martin jsou hrozně malincí. A pozor na koncertech to vypadá že tam jen stojí, ale opak je pravdou. Hraje ty velmi základní vyhrávky a zvuky ve skladbách a hlavně se již za ty roky naučil a nemusí se na klávesy vůbec dívat oproti studiového hráče na druhé straně podstavců...
Jasně, někdy to poprdí a udělá chybu protože je stresař, ale kdo nemá špatné dny. A to že měli menší nezhody s Alanem no kdo je nemá. Alan prostě byl hrozný a je puntičkář a velmi často to hnal vždy do extrému při činnosti v DM. Prostě lidé jsou jen lidé - ale music depeche mode je užastná přece!!!


Uživatel: Denydog

Denydog      27   5. únor 2018 o 18:43

Jé, já jsem rád, že má někdo stejný názor a články zde proti AF jsou k nepochopení nejen mě.
Nikdy by mě nenapadlo napsat něco špatného na jeho adresu a fakt jsem až překvapen, kolik lidí se zde rozepsalo vůči němu. A vlastně z ničeho nic. Nakonec zde čtu, že to je arogantní zmrd, šašek… To je už přes čáru a nenávist musí být vůči němu fakt velká.
Upřímně, já mít v kapele někoho, koho bych tak nesnášel, tak bych na koncert nikdy nešel.
Jak říkám, určo tam není jen pro staré přátelství......
dmf to jen potvrzuje


Uživatel: kosíno

kosíno      28   5. únor 2018 o 18:43

renegade: Já určitě AF beru jako právoplatného člena, který má v kapele svoje místo, jen říkám, že ve skládání a utváření písní do finální podoby to není, zastává tam zkrátka jinou úlohu…


Uživatel: renegade

renegade      29   5. únor 2018 o 18:50

kosíno: S tim, že zastává jinou úlohu souhlasim, ale tvrzení že je milionář kterej nevykonává žádnou práci je mi silně proti srsti. I když to asi mělo vyznít jako vtip. Ale jako OK, v pohodě.
Jsou tady větší mistři světa. Označit někoho za zmrda na základě článků, napsat že A-ha byli lepší, protože nemaj na pódiu Fletche… to snad normální člověk nemůže myslet vážně.


Uživatel: kosíno

kosíno      30   5. únor 2018 o 19:01

renegade: Jasně, že to bylo v nadsázce. I když je pořád pravdou, že se ani při té studiové práci tolik nenadře. Alespoň si to myslím.


Uživatel: renegade

renegade      31   5. únor 2018 o 19:10

kosíno: To možná ne, i když co my víme, žejo.. Víme všichni úplný hovno, takže kritizovat někoho za něco, o čem víme úplný hovno, mi přijde postavený na palici. Chápu, že dělat si z Andyho prdel je zažitý klišé, jasně, sranda musí bejt, ale mělo by to mít svoje meze.


Uživatel: kosíno

kosíno      32   5. únor 2018 o 19:31

Renegade: Já myslím, že tady panuje taková ta zažitá představa, že Martin přinese demíčka, pár jich donese i Dave a ve studiu se s tím piplají, přičemž Andy to komentuje, ale nepředře se, ani ve srovnání s ostatními příliš nepřispívá. Ono to takhle vyplývá i z článků, co čas od času vycházejí. V jednom bylo něco v tom smyslu, že když Mart s Davem měli tvůrčí krizi, tak Andy akorát řekl “Nechte to na pokoji a pojďte se věnovat něčemu jinému.” Netvrdím, že je to zanedbatelný přínos…


Uživatel: Lex Barker

Lex Barker      33   5. únor 2018 o 19:41

Já mám Andyho rád, vždy jsem se jej ve všech diskuzích zastával,je to právoplatný zakládající člen.Navíc podle všeho skromný a nejvíce přístupný člen. Nechtěl bych aby zůstalo jen duo.


Uživatel: kosíno

kosíno      34   5. únor 2018 o 19:46

Lex Barker: To rozhodně, mám ho rád taky, dost možná by s jeho odchodem z kapely nastal rozpad DM…


Uživatel: Denydog

Denydog      35   5. únor 2018 o 20:06

Se poseru, nejdříve Kladivo a pak Med grin tak už jen konstruktér a AF je zase v DM.
Tak hurá


Uživatel: kosíno

kosíno      36   5. únor 2018 o 20:08

Denydog: Ale houby, řekl jsem už v prvním příspěvku, že hudební přínos nemá, ale zastává jinou roli. Mám ho rád, i když míň než Marta nebo Davea.


Uživatel: carevičando

carevičando      37   5. únor 2018 o 20:10

Fletche mám rád, je prostě svůj. Sám si z něj třeba i na koncertě tu a tam udělám srandičku, ale kapelu bez něj si jaksi neumím představit, i když hudebně...no, co si budeme povídat. Že je arogantní? Dave je přeci občas taky a nikdo o něm nepíše, že je zmrd. Jen má narozdíl od Fletche dar od Boha v hrdle, charisma a stojí nebo křepčí vepředu na pódiu.


Uživatel: renegade

renegade      38   5. únor 2018 o 20:47

Mě fascinuje, jak českej brouk pytlík na základě nekolika rozhovorů, co DM pustěj do médií, přesně ví, jak to v kapele funguje grin


Uživatel: kosíno

kosíno      39   5. únor 2018 o 21:05

renegade: Promiň, ale na koncertech skoro nehraje a žádnou písničku pro DM nikdy nesložil…


Uživatel: renegade

renegade      40   5. únor 2018 o 21:23

To je ale všechno co víme. Na skládání Cover Me se podílel Eigner. Je teda Eigner víc člen DM než Fletcher?


Uživatel: kosíno

kosíno      41   5. únor 2018 o 21:53

To jsem neřekl a ani si to nemyslím. Eignera a Gordena beru jako doprovodné hudebníky, kdežto Fletch je regulérním členem kapely. Jen to nevypadá tak, že by Fletchův přínos pro podobu písní na albu nebo pro koncertní vystoupení byl vysoký.


Uživatel: renegade

renegade      42   5. únor 2018 o 22:08

Tohle je diskuze o ničem. Andy k DM patří od zrození kapely. Vince se na ně vysral hned na začátku, Alan se na ně vysral v nejhorších časech. Andy psychicky nedal závěrečnou exotic a summer tour, což mu dost lidí vyčítá, ale já ho s odstupem času chápu. Dneska si jako jedinej může dát panáka, aniž by do půl roku musel na léčení smile


Uživatel: kosíno

kosíno      43   5. únor 2018 o 22:23

Však já proti Andymu nic nemám a jeho důležitost pro kapelu nezpochybňuji, ani bych ho neoznačil žádným vulgárním výrazem… Je základním stavebním kamenem stejně jako Mart a Dave.


Uživatel: renegade

renegade      44   5. únor 2018 o 22:46

Přečti si cos napsal ve 21:05. Tim tady nechci rozpoutávat nějakej flame, ale zamysli se nad tim smile Pro dnešek bych toho nechal. Zejtra vstávám fakt brzo..


Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      45   5. únor 2018 o 23:08

Fletche respektuji jako právoplatného člena skupiny. Osobně ho mám ráda a kapelu drží pohromadě, má to svá i pozitiva, on hraje, sem tam pustí nějaký ten sampl a tak, ale hlavně  stíhá mávat, takže publikum dostane do varu. Kolikrát jsem si položila otázku, jestli by Alan odešel, kdyby v kapele nebyl Fletch?


Uživatel: kosíno

kosíno      46   5. únor 2018 o 23:20

Renegade: To, co jsem napsal ve 21:05 není nic špatného, po patnácté opakuji, že jeho smysl a přínos pro skupinu je jinde, než v jeho hudebním příspěvku.
Michaela 146: Ano, spekulovalo se hodně o tom, že Alana ze skupiny vyštval Fletch. Pokud je to tak, je to pro Fletche mínus, každopádně to tak mělo dopadnout a jenom členové kapely vědí, jak to bylo…


Uživatel: Denydog

Denydog      47   6. únor 2018 o 6:41

Kosino: Třeba pro AF mínus, ale pro DM plus, protože jeho další setrvání mohlo vést k totálnímu konci kapely


Uživatel: Constructor

Constructor      48   6. únor 2018 o 7:17

Tak to tu alespoň trochu ožilo. Nicméně to, co jsem napsal priti Fletcherovi, zatím si stojím. Ano je skutečně smutné, že jedna z nejlepších hudebních skupin na světě má za člena takovou nulu jako je on. Fanoušci mají rádi Fletchera asi ze dvou důvodů. Buď čistě z principu, že je členem, což já nepovažuju za důvod nebo spekulace o tom, že byl tím, kdo stmeloval členy ve skupině. To jsou taky jen plané kváky, které navíc většinou vycházely přímo z Fletcherových úst. Což je jen jedna z jeho omluv na to, že je vlastně k ničemu. Podle mě hlavním stmelovačem byl od počátku Daniel Miller.
A nebo jsou prostě fanoušci stejné nuly jako on, a proto je pro ně Andyho existence a bezpáteřní jednání pochopitelná. Za dob Alana podle mě musel Fletcher hodně kolem sebe kopat, aby dal najevo svou pozici. No, když je někdo neschopný, často vedle sebe nesnese někoho, kdo je o tolik lepší než on. Místo toho, aby Fletcher držel hubu, tak si ještě vyskakoval a kopal kolem sebe. Alanové opovržení k Fletcherovi je z jeho projevů patrné.  Nemám opravdu jediný důvod k tomu, mít Fletchera za něco rád.


Uživatel: Denydog

Denydog      49   6. únor 2018 o 7:30

Konstruktér : holt jsem nula, protože AF bude vždy v mém pohledu 48 letého fanouška člen dm.
A tedka jedna věc. Píšeš, že to je slabej článek, slabej kus, tak jak to, že se stále drží a jeho pozice je silná? Když mají tiskovku, tak mě osobně přijde, že kecat umí nejlépe on grin je jak ředtel banky a vede jednání.
Prostě a jednoduše si myslím, že když jsou dva kohouti na jedné skládce, tak vyhraje silnější.... A je jedno, jakým stilem, féér plééj už dávno neexistuje. To znamená, že odešel kdo??
Stále si stojím za svým názorem, že kdyby AW zůstal, tak kapela dnes už není.

Tvůj názor jsem bral a i respektoval, ale čím více píšeš, tím více mě přijde, že je tam fakt až nenávist a i proto tě obdivuji, že dm posloucháš.
Ale máš pravdu v jedné věci. Když jsem okolo 85-86 objevil dm, tak jsem tam našel čtyři kluky a tak to mám stále, ale a bychom se pouštěl do operačního zákroku a zjišťoval přínos jednotlivců, na to seru. Beru všechny jako depeš!!
Andy na hrad!! Andy na hrad!! grin


Uživatel: Constructor

Constructor      50   6. únor 2018 o 8:05

Deny…Nemyslím, že ty jsi ta nula. Ty jsi principal guy. Máš rád Fletchera z principu a setrvačnosti. Máš rád všechno kolem dm bez výjimak takže to zahrnuje i Andyho. Já to mám jinak. Pro mě je třeba stejně tak nepochopitelné, jak může mít někdo Fletchera rád (resp. za co), stejně tak, jak je pro někoho jiného nepochopitelné, že třeba já ho nesnáším.


Uživatel: Herrer

Herrer      51   6. únor 2018 o 8:14

To je fakt silný kafe, sortovat podle binárního kódu už i fanoušky podle toho, jaký mají k Fletcherovi vztah smile

Takže já mám Fletche rád už proto, že je členem mojí nejmilovanější kapely a nemyslím, že je to slabej argument.

K Andyho domnělé povaze… Z vlastní zkušenosti vím, že když vznikne nějaká nevraživost, tak v tom nebývá jedna strana za tu jednoznačně dobrou a druhá za zloducha. Všechno má nějaký vývoj. Takže i tady to klidně mohlo být tak, že Alan, který postupně nabýval sebevědomí, začal dávat Andymu najevo, že je nýmand a holt si to špatně spočítal, když zároveň přecenil svůj vliv a zároveň si neuvědomil, že stojí proti někomu, kdo má přirozený, letitý a tím i pekelně silný vazby s mozkem kapely. Takže za mě a už jsem to tu kdysi psal, byl možná nejvíc odtržen od reality a na jiný vlně právě z jiných poměrů pocházející Alan. Ten pak s postupem času a narůstajícím pocitem vlastní nedoceněnosti, mohl začít řešit věci, které nikdo předtím neřešil a logicky se tím začal Andy cítit ohrožen. A bránil se. Taky logicky. Samozřejmě je to všechno moje spekulace, nicméně něco takového vznikne strašně snadno.

Alana mám moc rád a nikdy jsem jeho odchod nebral jako zradu, ale spíš jako volání o pomoc, který neměl kdo vyslyšet.


Uživatel: Herrer

Herrer      52   6. únor 2018 o 8:29

Jinak stoprocentně podepisuju to, co tu kosíno napsal o té chemii.

Když to zjednoduším a řeknu hnusně, tak skoro každej má rád v oboru vedle sebe aspoň jednoho blbouna, protože to pak zvýrazňuje jeho vlastní výjimečnost wink


Uživatel: kodl001

kodl001      53   6. únor 2018 o 8:38

Mě teda udivuje, kolik lidí vidí úplně přesně do studiové a další s tím spojené práce DM a může tvrdit to či ono… Jasně několikrát padlo v rozhovorech, jak do toho Fletch vstupuje nebo nevstupuje, klipy ze studia taky napoví...Ale soudit to? A pak, nechal bych to čistě na DG a MG a AF, kdo má či nemá právo být v DM a s plnou vážností toto jejich rozhodnutí budu vždy respektovat. Fans se naučili kecat DM opravdu do všeho…Až je to směšné, co by vše chtěli ovlivňovat. Toto se mi teda ani trochu nelíbí.


Uživatel: Constructor

Constructor      54   6. únor 2018 o 8:40

Herrer: To jsi napsal dobře, s tím naprosto souhlasím a taky to tak vidím. Z pohledu jednoptlivců ve skupině je logické jak jednání Wildera, tak Fletchera. Oba si chtěli zajistit svůj status a k vzájemnému ohrožování asi docházelo. Ovšem jestli se skupina chovala spravedlivě, tak o tom bych dost pochyboval.Ano věci nejsou jen černé a bílé a bílé a vždy je do toho zapojeno více aspektů, ale nakonec si vždy musíte vybrat jednu stranu.  Alan byl možná na jiné vlně, je to genius a individualista a měli ho tak i respektovat. I za cenu určitých ústupků. To, jak to dopadlo -  schopného nechat jít a neschopného i když neškodného si ponechat, bylo možná tehdy strategické, ale nikoliv správné. Jak se to říká? ...Když moudřejší budou ustupovat, pak se budou blbci dostávat do popředí.


Uživatel: Constructor

Constructor      55   6. únor 2018 o 8:49

kodl001: Hele, to že Fletcher nedělá ve studiu nic, je prostě několikrát potvrzený čistý fakt, žádné tajemství. To, že nic nehraje na koncertech je taky čistý fakt. To vše koneckonců vyplývá z tvrzení členů skupiny, kdy i Wilder jasně řekl, že Andy prakticky nehraje nic a klávesové party rozděluje mezi něho a Martina. Ostatně to, že Andy hudebně nic nedělá nepopírá ani on sám a hledá pro sebe berličky (ospravedlnění své existence) na jiných bodech…. Stmelovač, mluvčí, svého času účetní :D…a další kraviny.


Uživatel: Herrer

Herrer      56   6. únor 2018 o 9:21

Constructor: Však jo, já s tebou v hodnocení práce a přínosu víceméně souhlasím, jen mě překvapilo, že to máš hozený až takhle na krev.

Jinak taky čtu jen to, co mi kapela přes média servíruje a mezi řádky si z toho tvořím nějakej celek, kterej ale bez znalosti kontextu, atmosféry při nahrávání, nebo i z toho, jak si rozuměli v hospodě, jak moc třeba Gore potřeboval v některých chvílích spřízněnou duši a dalších věcí, si na jednoznačný soud netroufám.

Jo, některý Andyho výroky se mi nelíbily a ten, že on je narozdíl od Alana tím důležitým, byl jeden z nich a bral jsem to jako vítězný tanec na hrobě “poraženého”, což je zbytečný.

Každopádně škoda, že ta čtyřka nezůstala pohromadě, protože to byla ta jediná dokonalá kombinace. Vše ostatní už pak bylo více či méně o kompromisu. Ale to už bychom se začali nípat v tom, jestli a případně jak moc Alan chybí a byla by z toho akorát zlá krev.


Uživatel: Denydog

Denydog      57   6. únor 2018 o 10:24

Construktor: jak jsem psal už předtím, fakt tě obdivuji, že máš rád kapelu, kde nenávidíš jednoho člena ze tří.


Uživatel: kosíno

kosíno      58   6. únor 2018 o 14:02

Alan sám prohlásil, že jeho vztah k Andymu nebyl tím rozhodujícím faktorem, protože se s ním prostě bavit nemusel a na práci ve studiu nebo na koncertě napětí mezi nimi nemělo vliv. Samozřejmě se vyjadřoval diplomaticky a nikdy nikdo z nich na plnou hubu neřekl, co se dělo. David ale s odstupem prohlásil, že by Martin měl Alanovi zavolat a ocenit jeho přínos k Martovým skladbám.
To, že Andy na koncertech skoro nehraje je celkem zjevné a to, že při studiové práci skoro nic nedělá prohlásil sám Mart. Tak či tak beru, že Andy má svou roli ve skupině a odchod Alana mě mrzí, nicméně zřejmě to tak mělo být. Jestli by se kapela rozpadla, kdyby musel z kola Andy, nebo jestli byla možnost zůstat ve čtyřech a jak by se kapela a její hudba vyvíjela pak, to už jsou jen bezpředmětné spekulace.


Uživatel: DoMunug

DoMunug      59   6. únor 2018 o 14:29

Fletch má nejlepší placenou práci na světě. Tiše závidím… smile Nechte ho žít!!!
Reach out, reach out…
image.jpg


Uživatel: Denydog

Denydog      60   6. únor 2018 o 14:31

Alan je prahistorie, Andy je současnost a budoucnost grin
Co raději, dm s Alanem a v hádkách a věčných informací o koncích kapely, nebo dm s Andym a klidné vydávání desek a koncertování....
Ano, jasně, pod Alanem jsou skvělé písně , které mám moc rád a pouštím si je, ale není tam už nějaký ten úterek, tak co.
Cožpak dm nedělají fajn věci i bez jeho účasti?

Dal jsem si práci a něco jsem ukutil, tak snad se to podaří sem vložit grin


Uživatel: kosíno

kosíno      61   6. únor 2018 o 14:44

Denydog: Jistě, že dělají, miluju SOTU a Spirit, stejně tak Ultra, někdo další bude chválit Deltu, myslím, že se všichni shodneme, že dělají kvalitní hudbu stále wink


Uživatel: DoMunug

DoMunug      62   7. únor 2018 o 0:12

Obrázek posílá @Denydog
image.jpg


Uživatel: Denydog

Denydog      63   7. únor 2018 o 6:31

Only For Konstruktér grin a nebuď tak přísný grin
P.S. víš co mě to dalo práce?!


Uživatel: Grangers

Grangers      64   7. únor 2018 o 7:11

Já su nula.


Uživatel: Constructor

Constructor      65   7. únor 2018 o 10:00

@deny… no ty jo. To je absurdni. To jsem si zasloužil. To se může stát jen u fans depeche. Teda to, aby sem někdo přišel, začal valit do jednoho ze členů a nakonec se místo hromadného vyspískání dočkat takového ironického artu. Thumb up


Uživatel: Denydog

Denydog      66   7. únor 2018 o 10:01

A už buď hodnej na Andyho. Chtěl jsem ti ho vystřihnout, ale neměl tak dobré prsty jako David grin


Komentáře mohou přidávat jenom registrovaní a přihlášeni uživatelé.