Depeche Mode Czechia
Fanklub Depeche Mode pro Českou a Slovenskou republiku

Soukromá zóna


Hlavní navigace



Depeche Mode Czechia

Alan Wilder dnes slaví 61. narozeniny…před 25 lety odešel z Depeche Mode

Alan Wilder dnes slaví 61. narozeniny…před 25 lety odešel z Depeche Mode

Do seniorského věku definitivně vstupuje muž, jenž před čtvrtstoletím opustil Depeche Mode topící se v drogách, chlastu a depresích. Alan Wilder slaví 61. narozeniny a také 25 let bez Depeche Mode. Poslední dobou není o něm pořádně - vyjma politických a fotbalových komentářů - vidu ani slechu, takže vám ani nepovím, zda na něčem pracuje, někde bloudí nebo jen celý den kouká na ČT3...ale musím si opět postesknout : "fuckt škoda takového talentu...Tak hlavně to zdraví Charlie.


1. červen 2020 o 5:01 • Dangerous • Aktuality a novinkyDiskuze (59) •

Diskuze

Uživatel: NMDH

NMDH      1   1. červen 2020 o 5:36

Přemýšlím, a bych napsal něco nového a ne stále ten stejný názor, protože bych se nerad dostal pod palbu a tak snad jen DMF !!!!


Uživatel: Dangerous

Dangerous      2   1. červen 2020 o 6:24

Tak napiš, jestli se ti líbil v The Dragon, taková mařena


Uživatel: carevičando

carevičando      3   1. červen 2020 o 7:12

Takže vlastně k těm dlouhým vlasům na Devotional inspiroval Gahana on grin


Uživatel: NMDH

NMDH      4   1. červen 2020 o 7:39

V téhle době to bylo zcela normální  grin kdo měl krátké vlasy, byl snad jen army boj a nebo mukl grin


Uživatel: NMDH

NMDH      5   1. červen 2020 o 8:26

Jsou jak starý Genesis grin


Uživatel: Lex Barker

Lex Barker      6   1. červen 2020 o 10:11

Týpek vpravo vypadá jak David Bowie, ale Alanem si nejsem jistý, který to je ? Polovina 70. let, kdo měl krátké vlasy byl za křupana.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      7   1. červen 2020 o 10:13

Alan je ten uprostřed.


Uživatel: NMDH

NMDH      8   1. červen 2020 o 10:43

Ano…Bowie mě také napadl. Alana jsem tipoval druhého a třetího z leva


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      9   1. červen 2020 o 12:05

Chtěl jsem napsat, že Alan teď asi vzpomíná jaký býval frajer za mlada no a pak jsem viděl tu fotku Dragons ...


Uživatel: kosíno

kosíno      10   1. červen 2020 o 17:45

Mohl by ještě s DM něco natočit… Když ne návrat do kapely (já vím, je to zřejmě utopie), tak alespoň společný projekt by udělat mohli. Nebo by se mohl podílet alespoň na nějaké skladbě z dalšího alba.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      11   1. červen 2020 o 17:46

Mohl by… Ale je to hlavně na něm…


Uživatel: Federman

Federman      12   1. červen 2020 o 21:15

Vše nejlepší mistře. Nechceš si vybrat nějaký neuzavřený případ z archívu a vyřešit ho? Klukům to zase začíná hrát ale ty linky a přechody jim pořád nějak nejdou.


Uživatel: NMDH

NMDH      13   2. červen 2020 o 7:39

Co třeba Wilder Tour a písně, kam Alan přiložil ruku grin zpěv třeba .......


Uživatel: Lex Barker

Lex Barker      14   2. červen 2020 o 8:38

V Dragons byl Alan hrozné ucho, u něj vyloženě platí/lo čím starší tím lepší vzhled. Což by se ale asi dalo říct o každém členovi DM( snad až na Vincka).


Uživatel: Shout

Shout      15   2. červen 2020 o 11:10

Všetko dobré a hlavne zdravíčko…knižku by to chcelo Alane…velkú buclatú knížku o tom ako to bolo a pekne nahlas…teraz si alone a máš čas,tak sadni za komp a píš,už nie si tovaryš,si páter Koniáš...


Uživatel: Constructor

Constructor      16   2. červen 2020 o 20:20

Hej Alane posbírej ty demíčka, s kterými skupina zaplnila alba SOTU a Delta Machine. Udělej z nich plnohodnotné skladby hodny formátu Depeche mode a nahrej nový SOTU a Delta machine ať je konecně můžu bez trápení poslouhat. Do SOTU přidej Ghost a Light. A z Davovych skladeb ponechej pouze Miles away a Secret to the end. Dík a Happy birthday.


Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      17   3. červen 2020 o 7:40

Hlava zapomněla, ale srdce si pamatuje. Všechno nejlepší k narozeninám! Happy birthday, Charlie!
Ten čas tak letí jako smetí, tak zas po roce přeji krásné Vánoce, ale jelikož jsem pár let dospělá žena, na Ježíška již dávno nevěřím, ale jedno přání na Alana mám, Ludwig ještě jedenkrát bych ráda slyšela hrát v doprovodu na klavír, vaší pátou symfonii Osudovou ♫ Alane, jsi naším dlužníkem. Když jsem se před jedenácti lety vrátila zpět mezi DM komunitu. Měla jsem vážně velkou radost, že DM mají stále své oddané fanoušky. Přesvědčila jsem se o tom dne 18.4. 2009 v pražském Retro Music Hall, kde se uskutečnila oficiální release party k albu Sounds of the Universe.
Alane, takový talent se nerodí každý den. Máš talent od boha a takhle ho promarnit…. Třeba si to na stará kolena ještě rozmyslíš. Ještě není všem dnům konec.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      18   3. červen 2020 o 10:30

Na určitý věci musí být vždy dva. Jinak se jedná o násilný, zpravidla trestný čin.

Tedy nejde jen o to jestli Alan chce, musí chtít i ti druzí.


Uživatel: NMDH

NMDH      19   3. červen 2020 o 11:18

AW určo svůj přínos v DM měl. Ale co mě zaráží je, že v sólo dráze je hodně podprůměr. Ano má své fandy, ale na zaplnění tak maximálně klubu a to se ještě obávám, že půlka tam půjde právě jen pro jeho účast v DM…ale bude to především i tím, že nejen já od něj čekáme něco jako DM, ale jeho styl je prostě jiný. Aspoň tak to mám já.


Uživatel: M100480

M100480      20   3. červen 2020 o 11:43

Zde to vystihl NMDH v posledním příspěvku.
Styl Alana je odlišný od řekněme typického zvuku DM - otázka je zda něco takového vlastně je.
I tak ale jeho aranžmá Recoil skladeb je odlišná od současného stavění melodií a songů u DM.

Proto žádnou spolupráci s DM neočekávám. Podobně jako nebyla žádná spolupráce Waterse a Gilmoura po Live 8 (vzájemné zahrání Comfortably Numb či společné zahrání pro charitu nepočítám). Očekávám, že přesně tak to dopadne i u DM. Tj. společné zahrání při uvedení do síně slávy, společné zahrání na nějakém pohřbu či charitě, jinak nic.

A soukromé akce typu VGMC také nečekám. Martin je více soukromě zaměřen na rytmiku či až meditační či alternativní skladby co má na MG. Dave se rád soukromě vidí v rovině až komorní typu Soulsavers. Ani jedno mi nezapadá do stylu co má Alan na Recoil ...

Co mne spíš překvapuje, že nejede nějaké své Recoil - DM turné po klubech, kde by vydělal pár krejcárků. Možná ale už se z rozvodu úplně vyplatit aukcí a nyní mu stačí tantiémy co má po vydání SACD reedicí a též z definitive boxu a z reedic singlů na vinylech.


Uživatel: NMDH

NMDH      21   3. červen 2020 o 12:12

M100480 jeden čas jsem se snažil, aby mě  jeho music chytla, ale nic. Ohledně návratu bylo napsáno více než 101 příspěvků, ale jeho odchod byl už tak před dlouhou dobou, že to není reálné a především asi i z důvodu, že to není nutné. Myslím, že jedno setkání při Somebody bylo skvělé až fantastické a proč? Protože bylo pouze jedno a tak si myslím, že to bylo myšleno i vážně a fandové to vzali grin


Uživatel: Federman

Federman      22   3. červen 2020 o 12:22

Ale co mě zaráží je, že v sólo dráze je hodně podprůměr.

V podstatě dehonestace Martina Goreho.


Uživatel: NMDH

NMDH      23   3. červen 2020 o 14:30

Ale jak se zde píše….když by jezdil jako DM Dj do velkých sálů a drtil tam nějak upravené pecky od DM, tak si myslím, že by se chytil dobře. Ale tohle ho už dávno muselo napadnout a asi nemá zájem.  Asi….asi určitě.


Uživatel: Constructor

Constructor      24   3. červen 2020 o 18:59

co mě zaráží je, že v solo dráze je hodně podprumer

kdybys možná líp chápal v jakém kontextu Alan v DM fungoval, interakce mezi nim a Gorovymi skladbami a jakým je on sám charakterem hudebníka. Pak bys možná nemusel být tak zarazen. Nebo jsi měl víc rozvést svůj výrok, v čem jako podprumer. Pokud to teda dokážeš pojmenovat. Každopádně asi tak: velké melodie od Alanova sólového projektu může očekávat snad jenom magor.


Uživatel: NMDH

NMDH      25   4. červen 2020 o 5:28

Super, jsem rád, že jsem magor. Jinak lepší se nejdříve zeptat, jak jsem to myslel a pak hodnotit, protože to bylo samo myšleno jinak. Ale chápu, AW je nedotknutelný  grin


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      26   4. červen 2020 o 7:06

Alan opustil DM, dokonce se zbavil všech hmotných věcí, které ho kdy spojovaly s DM při známém výprodeji. Je to Alanovo rozhodnutí - být mimo svět DM a měli bychom ho respektovat. Alan se už nikdy nevrátí!


Uživatel: Constructor

Constructor      27   4. červen 2020 o 7:28

Ad. MHD

jinak lepší se nejdříve zeptat, jak jsem to myslel a pak hodnotit…

Nebo to máš rovnou rozvést, než postovat takové povrchní výroky bez vypovídající hodnoty. Taky Recoil neposloucham, ale určitě bych jako argument neudal, že je hodně podprumer. Co to jako je?


Uživatel: NMDH

NMDH      28   4. červen 2020 o 9:28

Co já rozvedu a nebo ne nech laskavě na mě. Spíše si řekni, jestli je top hned někoho hnedka sejmout za jeho názor. Oukej řeknu to česky a od piva.
AW mě jako sólovej chlap nezajímá, jeho hudba není můj šálek a to že odešel, mě je úplně jedno, protože DM šlapou dál a dobře. AW plně respektuji jako bejvalého člena DM daleko více než hudebníky, kteří se okolo třech kluků momentálně  motají, ale to je vše. Věřím že už to je oukej a beru za uzavřené


Uživatel: Federman

Federman      29   4. červen 2020 o 14:57

AW mě jako sólovej chlap nezajímá, jeho hudba není můj šálek a to že odešel, mě je úplně jedno

Proto ne dvacet, nýbrž jen deset příspěvků.


Uživatel: kosíno

kosíno      30   4. červen 2020 o 15:31

Já třeba Recoil můžu, i když si ho nepouštím moc často… Stejně jako můžu Marta L. sólo, jednou za čas si oba pustím rád… Dave a jeho sólo pokusy nebo Soulsavers jdou zatím mimo mě, ale určitě se k tomu časem dostanu…


Uživatel: Constructor

Constructor      31   4. červen 2020 o 15:45

Spíše si řekni, jestli je top hned někoho hnedka sejmout za jeho názor.

Jo je. Vitej na diskuznim foru. Ostatne shrnuti Alanova Racoilu do dvou slov ‘hodne podrumer’ nepovazuju za nazor.

AW mě jako sólovej chlap nezajímá, jeho hudba není můj šálek a to že odešel, mě je úplně jedno, protože DM šlapou dál a dobře.

Klicove slovo> dobre< . To je dost malo na skupinu, pro kterou byl kdysi pojem 'dobre' sproste slovo, ktere nehodlali akceptovat. V jejich powilderovskem soundu je opravdu hodne aspektu, ktere by sli delat jinak a lepe. A nejde jen o volbu producenta, ktery, a predevsim u DM, ovlivi z vyrazne casti sound alba. Protoze Martin neni napriklad Vince Clark , aby si to dokazal ve studiu posefovat. Tim nechci rikat, kdo z nich je lepsi a horsi, jen maji oba svoje silne stranky jinak rozhozene. O tom, jak zneji live ani nemluvim, to je nekdy otresny. A vubec, cely koncept svehou live soundu, by meli zmenit. Ach jo, prilis mnoho okolnosti, ktere by za Alanovi rezie neprosly.
Věřím že už to je oukej a beru za uzavřené
Tohle je vecne tema a nikdy se neuzavre

Uživatel: kosíno

kosíno      32   4. červen 2020 o 16:07

Constructor: Ale jo, Alan Wilder by byl zřejmě lepší producent než Ben Hillier. Docela mě zaujala ta věta s tím, že živě znějí DM otřesně, co přesně máš na mysli?


Uživatel: Constructor

Constructor      33   4. červen 2020 o 16:51

Docela mě zaujala ta věta s tím, že živě znějí DM otřesně, co přesně máš na mysli?

Spravne tys to pochopil. Hele tech aspekt; je hodne. Vezmeme si jako standard treba SOFAD tour. Kde bylo vse doladene do posledniho vuku. Alan zaujal misto u bicich a i na ty udal udery presne akorat tak, aby nenarusil a spis jen zive podnitil charakter skladby. A nyni tady mame Eigna, ktery do toho neuroticky pere hlava nehlava jen aby si triskl do kazdeho aparatu i kdyz to neni nezbytne. Totalne tim rozbije vyraz skladby. Hlavne, ze je slyset a ze ukaze, jak mu to bubnovani jde. Ego je proste svine. No a pak tu mame Gordeno. Diametralne odlisny styl ztezejniho klavesaka nez Alan. Mame tu Alanovu presnost a Gordeneho ledabilost, nehodilost. Gordeno je typ lehce improvizujiciho hrace. tak trochu jazzy. Coz si nemyslim, ze uplne prospiva vsem skladbam. Navic mnohdy umi udelat preklep, nebo stiskne dve klapky vedle sebe. Obcas je mimo rytmus. Na druhou stranu drzet rytmus s Eignenem je orech. Ted zvuk, ktery voly pro ziva hrani, je takovy trochu ‘zhruba’. Kdyz se snazi napodobit nejaky originalni nebo ikonicky zvuk. Tak mi to prijde jakoby stylem: tady otocme timhle a timhle a dobry, zvuk je nastaven dalsi. Proste chybi tam smysl pro detaily. Kdyz se to vsechno secte dohromady je to takovy trochu nesourody zvuk. Takova ta preciznost, na ktere si Alan tak zakladal je ta tam. No a vystup Daveho se taky ponekud zmenil. Jine gesta a pohyby i jiny styl zpevu. Fletcher byl otravny picus vzdycky, to je jasny. Jedinym normalnim na podiu zustava jen Gore. Takze ve zkratce za me asi takhle. A rozhodne nejsem sam, kdo to takhle vnima.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      34   4. červen 2020 o 17:06

s tím se rozhodně dá souhlasit…


Uživatel: NMDH

NMDH      35   4. červen 2020 o 17:21

Ohledně bicích mě vždy přišlo, že zbytečně nebubnoval a jen tak to doplňoval. Někdy to vypadalo, že se naučil jen základní bum bum. Každopádně to stačilo a bylo to skvělé.


Uživatel: Constructor

Constructor      36   4. červen 2020 o 17:48

Ohledně bicích mě vždy přišlo, že zbytečně nebubnoval a jen tak to doplňoval. Někdy to vypadalo, že se naučil jen základní bum bum. Každopádně to stačilo a bylo to skvělé.

Nejen, ze to stacilo. Alan se naprogramoval na styl bubnovani, ktere hudba DM vyzadovala. uhodil uder presne tam kde to bylo treba. Konec koncu on programoval zvuk zivych vystoupeni, takze mel komplexni predstavu o celkovem zvuku a tedy i o tom, kdy se ma uderit do bubinku.


Uživatel: kosíno

kosíno      37   4. červen 2020 o 21:09

Constructor: Já měl Alana vždycky hodně rád a jsem přesvědčen, že ten typický a do posledního puntíku vyšperkovaný zvuk, styl i kompozice desek, kterými DM definovali sami sebe a stali se kultem, je z velké části Alanova zásluha. Prostě dotáhl Gorova dema k dokonalosti, uměl z nich vyždímat maximum.
A ano, mým nejoblíbenějším členem kapely je Martin, který působí mile, někdy nesměle a zakřiknutě, ale každopádně civilně a uvěřitelně. Dave je trošku “afekťák”, nic proti tomu, asi to k němu patří, ale Martův projev a chování je mi milejší a bližší.
Já narozdíl od tebe mám hodně rád SOTU, bylo by zajímavé, co by ze zvuků vesmíru vyždímal Alan, protože je to hodně kreativní a hravá deska… A je fakt, že Hillierova produkce je místy neučesaná (už jsem někde psal, že třeba Come Back na desce mi místy trhá uši, což bude zřejmě Hillerova chyba).


Uživatel: gonokok

gonokok      38   5. červen 2020 o 6:50

@Constructor: Naprostý souhlas s tebou. Mně osobně se Alanova sólová dráha hodně líbí a házet ji do kýblu je hodně přitažené za vlasy. Jako chápu, že to nemusí být každého šálek kávy, ale úplně to pohřbít dokážou asi jen ortodoxní fanoušci DM, který jsem vždycky nesnášel, protože nic jinýho neuznávají. Pro mě ubohost, zatvrdilost, zarputilost a téměř žádný hudební rozhled. Na hnojník s vámi. Co se týká koncertní činnosti, ano, ty koncerty jsou stále kvalitní, to svoje si chlapci odehrají, vždycky na ně půjdu, ale už mě ničím novým, zásadním nepřekvapí, natož aby mi něčím ohromujícím vyrazili dech. Viděl jsem před koronou spoustu lepších koncertů, viz např.Front 242 v lednu v Práglu, zhlédnul jsem oba a naprostá pecka. A podotýkám - na klubové úrovni!


Uživatel: NMDH

NMDH      39   5. červen 2020 o 12:39

Gonokok a právě já jsem to 1% co je ortodoxní, ale poslouchám i jiné kapely a mám od nich úplně vše, jako od DM. Ale? Když se mě něco nelíbí, tak mě je jedno jestli to je solo projekt od Davida a nebo AW a prostě to poslouchat nebudu.  Dříve, když jsem byl mladej boj, tak jsem koupil singl a vůbec se mě nelíbil. Ale?? Vydala ho má kapela. Dnes to tak samo není a
třeba i Soul…s Davidem jsem poslechl jednou a už nikdy. Samo je tam rozdíl, kdy…kde…s kým bych to poslouchal a určo by mě to nevadilo s nějakou fajne babou u vína a jak se říká při svíčkách, ale to je jen ve filmech grin) ## Jinak máš pravdu. Dělali jsme jednou DM party a pustili jsme tam i jiné kapely a dva depešmani držkovali, ať típnem ty sra…píp a dáme tam DM. ## Naopak jsem rád, že jedu i jiné kapely a především úplně jiný styl, než jsou DM, ale číslo 1 je samo depeš!! A už jsem je i konečně vsunul nenápadně do kerky grin Je to prostě život


Uživatel: Constructor

Constructor      40   5. červen 2020 o 16:24

Já narozdíl od tebe mám hodně rád SOTU, bylo by zajímavé, co by ze zvuků vesmíru vyždímal Alan, protože je to hodně kreativní a hravá deska…

Ja uz jsem se tu pred casem zminoval, ze podle me Marin prisel s opravdu dobrymi skladbami pro album SOTU. Ktere mely hitovy potencial. pod pojmem hitovy rozumejme Depesackem slova smyslu. Proste pomerne silne skladby. Jen potrebovaly rozvinout jinym smerem. Proto nemuzu prekousnout. Jakym smerem se album ubralo a jaky je vysledek. Jednak je to teda rukopis Hillera, ale take je zde tak trochu na vine Martin, ktery, jak uz tady bylo zmineno zkupoval ty stare kramy neboli retro syntezatory a mel tehdy tendence byt aktivni ve studiu. I kdyz kolem te doby vydal i svoji solovku s instrumentalkama, ktera byla sice minimalistictejsi, ale nevrzala a vlastne se mi i libila. Takze vrzani = asi Hiller. Citim to jako zmareni alba, ktere mohlo byt opravdu silne, protoze si myslim, ze se pracovalo s materialem, z ktereho slo dostat mnohem vic nez jak se nakonec stalo.


Uživatel: AHSHOTEL

AHSHOTEL      41   5. červen 2020 o 17:36

@gonokok: Drahy (kolego?), Ty me nesnášíš a posilas me na hnuj? grin)) Zajimave, ze ještě stále obstastnujes ortodoxni black lady:-)))

Ja to mam tak, ze solo Marta muzu sama moc a ostatní nee, ale pustit to gono muze. V jeho podani se to da a je to moc pekne.

Co se tyka AW, tak jeho odchod mi asi nikdy este uplne nedosel. Jsem jako dite (fanousek), který by bylo rado, aby jeho rodice (DM a AW) po rozchodu prisli na jeho oslavu (koncert).


Uživatel: Federman

Federman      42   5. červen 2020 o 19:18

SOTU je nejlepší nejhůř znějící album. To že Hillier podělal Deltu je mi srdečně fuk. To album začíná a zároveň končí prvním trackem. Po něm následuje neurážlivá nuda s krátkým dřením o umělecké dno Broken a uzavírá ho smutně asociačním goodbye. Od toho dna se ale slušně odrazili a i když jsou bez Alana zvukově v háji, Spirit je parádní.


Uživatel: kosíno

kosíno      43   5. červen 2020 o 23:43

Federman: Až tak moc nesnášíš Broken? Já ho po vydání Delty považoval za nejlepší kousek z alba…


Uživatel: Constructor

Constructor      44   6. červen 2020 o 0:19

Broken je hlavne Gahanova skladba a ten uz napachal vetsi zlociny od dob, co zacal mit potrebu se autorsky prezentovat.


Uživatel: kosíno

kosíno      45   6. červen 2020 o 0:23

Constructor: No tak Miles Away miluju, Cover Me mě úplně odrovnala živě, Secret To The End je fajn…


Uživatel: Constructor

Constructor      46   6. červen 2020 o 1:55

Kosino: presne tyhle skladby, ktere jsi vyjmenoval, mam od nej rad. Jeste bych mozna doplnil Nothing’s impossible. A pak jsou tu veci jako I want it all, Hole to feed, Come back, Should be higher a No more, ktere nesnasim. Suffer well a Poison heart jeste ujdou. K Broken mam spise neutralni postoj. Ale ja tu Deltu moc neresim. Ja s ni celkove nejsem prilis spokojeny. Diky za volbu Jamese Forda, ktery DM dostal zvukove zpatky na uroven, kam patri.


Uživatel: kosíno

kosíno      47   6. červen 2020 o 9:12

Hole To Feed dost depešáků nemusí, já s ní třeba nemám problém. A ten klip mám rád, jednou se taky nebáli vydat prasárnu. Come Back je fajn živé, na albu by jen potřebovala uhladit. Suffer Well se mi taky líbí...


Uživatel: NMDH

NMDH      48   6. červen 2020 o 12:16

Dříve se zde hanil Exciter a já psal, jak tu desku mám rád. Dnes dost lidí píše, jak už jim deska chutná. Na první dobrou jsem si SOTU zamiloval a momentálně tahle deska zde není moc in a tak třeba do pěti let to bude stejné, jako s Exciter.


Uživatel: NMDH

NMDH      49   6. červen 2020 o 12:26

A co ostatní music? Co kdo poslouchá??


Uživatel: Federman

Federman      50   6. červen 2020 o 13:54

Kosíno Tobě nevadí ty ubohý jednoprstový  nástupy ? Tobě to fakt zní příjemně?  V životě jsem neslyšel tak málo stop a zároveň kakofonii jako kráva jako je u Broken. Soft Touch jakbysmet. Tahle poloha ve které si DM libovali, ty šílený pouťový vstupy ala Secred to the End v jedné minutě, ta narušená nesourodost na kterou se člověk naladí ke snu, aby byl ale vzápětí hned probuzen tím nejodpornějším zvukem toho nejhlasitějšího budíku na světě. To je u mě Delta.
Mně to přišlo jako sebepoškozování sama sebe. Devotes jsou každopádně rádi, že je to za nimi.


Uživatel: kosíno

kosíno      51   6. červen 2020 o 14:06

Federman: Ale ne, nezní... Však taky Deltu nemusím… Broken se mi líbila na první poslech, postupem času u mě ale vesměs zapadla, podobně jako celá Delta. Když jsem Broken tehdy pustil kamaradovi, který není Depešák, vůbec nechápal, co mě na ni zaujalo a říkal, že je to hrozná písnička o pár tónech. Soft Touch mě vyloženě ruší dodnes, tu fakt nemám rád.


Uživatel: kosíno

kosíno      52   6. červen 2020 o 14:10

NMDH: Rammstein, Nirvana, Muse, Petr Muk, ranná tvorba Queen, Metallica, Tangerine Dream, Falco, Kraftwerk, Erasure, George Michael, Beethoven


Uživatel: Constructor

Constructor      53   6. červen 2020 o 15:31

V životě jsem neslyšel tak málo stop a zároveň kakofonii jako kráva jako je u Broken.

Bavime-li se o zvuku, tak to je v haji od Sotu po DM vsechno, to je jasny. At uz Davovi skladby nebo Martinovi. Hiller mi sedel opravdu jenn v PTA, tam mela jeho cesta skoncit. Spis jsem hovoril o skladbach Daveho v jejich vlastni podstate. Ty, u kterych se mi zda jejich hudebni motiv zajimavy uz od demoverze a pak ty, ktere jsou ploche jak fosna, s kterymi by nic neudelal ani schopny producent. Viz. No more., kde James Ford opravvvdu odvedl dobrou praci. Nicmene pokud stoji skladba za nic, produkce to nezmeni. To ma podobny Alan s jeho Recoil. K cemu je Alanovi, ze je skvelym producentem, kdyz nema na cem stavet. Proste skladba je king. Ostatni uz je jen pridana hodnota.


Uživatel: NMDH

NMDH      54   6. červen 2020 o 15:38

A právě Broken mám moc rád ## Kosino slušnej Best Of grin


Uživatel: kosíno

kosíno      55   6. červen 2020 o 16:06

Constructor: když jsem u těch demo verzi, třeba demoverze Peace ukazuje, jak je to geniální skladba. Jestli je finální verze posun dopředu nebo krok zpět je otázka, mně se Peace líbí moc v obou verzích.                      NMDH: Viď?


Uživatel: gonokok

gonokok      56   8. červen 2020 o 6:29

@NMDH: Nikdo tě to samozřejmě nenutí poslouchat, ale nemusíš to hned posouvat pod bod mrazu. Jde o to ocenit uměleckou stránku. Já taky třeba neposlouchám metal, ale umím ocenit kvalitní desku.
Jinak oblíbit nebo neoblíbit si něco podle toho, kde, kdy a s kým co poslouchám mi jako objektivní moc nepřijde, ale budiž, každý to máme jinak.
Ale abych tě jen neplísnil, oceňuji, že jen netvrdneš na DM a orientuješ se i v jiných hudebních projektech. wink
Každopádně DM i u mě budou vždycky jednička, ale víš jak, vše se vyvíjí, člověk se posouvá dál, takže spíše už jen z nostalgie. Takže kdybych měl možnost jít jen na jeden koncert a volba by byla např.mezi DM a The Cure, volil bych Kjúry (doufám, že jsem si teď šplhnul u AHS). smile
@AHSHOTEL: Drahá, Ty mě budeš zase vyčítat, že Tě shazuji, ale tak to není. Tebe na hnůj neposílám, psal jsem ortodoxní fanoušky, kteří nic jinýho neuznávají, což zdaleka není Tvůj případ! Ty naše DM dceruško. wink


Uživatel: NMDH

NMDH      57   8. červen 2020 o 7:12

Kosino….tahle píseň mě nevadí, ale není ani nějak super. Já ji beru jako číslo na desce grin
Gonokok…..ano, DM je číslo 1, ale stejně tak ujíždím na dalších music. Jinak já osobně mám problém a jsem si toho vědom. Zamrzl jsem a je těžké mě posunout dál a miluji své dobré staré songy a právě z toho důvodu mě třeba poslední deska vůbec nevzala.


Uživatel: AHSHOTEL

AHSHOTEL      58   8. červen 2020 o 23:05

@gonokok: Jooo, splhnes vic, drahy, když nezaspis:-)))) (jojo, perfektni kjuri vloni a naprosty souhlas s tou volbou). Chapu, chapu… To vis, Poklade (este ze uz spis:-))) ), nemuzes vyrábět emocni naboje jen Ty grin)) U Tebe, na na hnoji, juchu, zblaznim grin)) Ale ta dceruška, no nevim…

To ja radsi Broken nez Precious….jak to tady ctu…

@NMDH: Tak když se ptas… Tak ja mimo DM dost poslucham The Cure, cure, kjury…. No a Cocteau Twins jsou strasne moc fajn (to malo lidi zna, přitom moc fajn) a Siouxsie…apod….A za posledních 15 let me nejvic dostaly 3 věci: IAMX (Chris Corner genius něco jako Mozart sve doby), She past away a @gonokok:-)), aha, ale to není kapela, i když tak vypada…Takze pak do třetice Boy Harsher. IAMX znam dost dlouho a libi od první chvile, ale na veky veku je budu mit vždy spojene s @gonokokem, pzt to jsme se poprvé nazivo na nich videli a chodíme spolu každý rok, takovy nas ritual…No a She past away je uz taky moje velka srdcovka, to je ciste baby cure napoprvé, skocilo to hned, si me nasli sami. Ti me bavi strasne moc a každý den. Nazivo bozi, bych každý vikend mohla na ne, jaj. Jejich Disko Anksyiete z r. 2019 je uz ale jine, synth popove a moc moc dobre. Boy Harsher je syntakovy minimalismus s erotickym hlasem, hrozne podmanive. Na koncerte jsme byli nejstarsi, to frci ted u deti asi, no:-) Tak ja nevim, jestli mam vypisovat další kousky…To podstatny tu je….


Uživatel: NMDH

NMDH      59   9. červen 2020 o 8:46

Ahshotel…ano Kjur paráda. Tam mám rád to, co mě strašně schází u DM a to jsou super záznamy z koncíků jako je dílo Trilogy a nebo poslední live záznam, kdy vyšla neskutečná nálož písní. Ano Kjur super!!
Na New Order jsem ulítaval dříve a dnes jsem zjistil, že jsem si je sakra dlouho nepustil .
Jinak další tvé Mozarty neznám.


Komentáře mohou přidávat jenom registrovaní a přihlášeni uživatelé.