Depeche Mode Czechia
Fanklub Depeche Mode pro Českou a Slovenskou republiku

Soukromá zóna


Hlavní navigace



Depeche Mode Czechia

Depeche Mode před začátkem turné zkoušeli Scum, Fail a Eternal

Depeche Mode před začátkem turné zkoušeli Scum, Fail a Eternal

Kapela Depeche Mode měla v úmyslu uvést celkem 8 skladeb z alba Spirit během Global Spirit Tour. Nakonec se ale po zkoušení před začátkem turné členové kapely se svým managementem rozhodli vyřadit Scum, Fail a Eternal, jelikož neměli pocit, že by tyto skladby naživo fungovaly dobře.

zdroj Kerry Hopwood, DM team

 

 

 


23. leden 2018 o 9:36 • dmf • Aktuality a novinkyDiskuze (60) •

Diskuze

Uživatel: felis sapiens

felis sapiens      1   23. leden 2018 o 16:55

Krucinál, fungovali by!!!


Uživatel: Standag

Standag      2   23. leden 2018 o 17:11

Jsou to profíci když se na tom tak všichni pěkně dohodli…proč  se něčemu trošku pověnovat i za cenu zatnutí pěstí, když se může dát něco co hraje samo.
Jděte k čertu!!


Uživatel: fanda

fanda      3   23. leden 2018 o 17:46

No, je asi více než pravděpodobné, že u většinového, stadionového publika by nefungovaly, ale je nad slunce jasné, že svým věrným fanouškům by udělaly sakra obrovskou radost. Tak doufejme, že je někdy zahrajou a uslyšíme je živě.


Uživatel: fanda

fanda      4   23. leden 2018 o 17:47

Jooo ,mimochodem by bylo úplně fimfárový, kdyby se ven dostal záznam z té zkušebny, kde hráli pro pár fanoušků.


Uživatel: renegade

renegade      5   23. leden 2018 o 17:51

Upřímně, Scum si naživo moc nedovedu představit. Asi by mě to podobně nebavilo, jako BOAG.


Uživatel: Standag

Standag      6   23. leden 2018 o 17:59

Nehrajou staré písně, nehrajou nové písně , ještě že mají těch svých pár věrných hitů, na kterých se shodli grin
Nesouhlas, že živě něco nejde. Každá píseň se dá zahrát, jen ji třeba upravit, trošku přidat pepře a různého koření a asi nejvíce chtít!!
Ale aspoň, že nám veřejně řekli, že se snažili a zkoušeli…. To jsem moc rád.


Uživatel: Standag

Standag      7   23. leden 2018 o 18:02

Dříve se psalo, že But..nejde zahrát live. A sakra?? Ono to jde a je to asi nejzdařilejší kňourárna od Martina a jako jedna z mála písní od Davida, co přebral.


Uživatel: Herrer

Herrer      8   23. leden 2018 o 18:55

Já bych právě vyhecovamou Scum naživo bral všemi deseti. Tam by mohl bejt Dave teatrální až na půdu a hodilo by se to


Uživatel: Standag

Standag      9   23. leden 2018 o 19:06

Právě že s písní Scum bych živě neměl jediný problém. Mě tak nějak přijde, že je už dost písní, vlastně většina, co říkají, že živě by to nebylo ono…


Uživatel: felis sapiens

felis sapiens      10   23. leden 2018 o 19:06

Lenivost´. Nič než lenivost´. Eternal? Ved´to je taká jednoduchá vec ,že by ju ľavou zadnou zahrala amatérska kapela. A tu je zas vidiet´ako im chýba. Som presvedčený že by dokázal spravit´vynikajúce koncertné aražmá tých ,nehratelných ´skladieb. Samozrejme ľavou zadnou.


Uživatel: Herrer

Herrer      11   23. leden 2018 o 19:16

Mrzí mě to konkrétně u téhle Tour, protože zrovna Spirit si takhle macešský přístup nezaslouží.

Ono by se vůbec dalo spekulovat, kolik z těch “osvědčených” opravdu funguje. Jsou to hlavně ty tři čtyři super klasiky, bez kterých to nejde a zbytek hraje více či méně kompars.

Nerad to říkám, ale Kocour má v tomhle asi pravdu…


Uživatel: renegade

renegade      12   23. leden 2018 o 19:22

Eternal je moc krátká. Většina lidí by to mohla brát tak, že jí kapela zahrála jenom do počtu.


Uživatel: Standag

Standag      13   23. leden 2018 o 19:26

Blbost….do počtu grin to tam jsou jiné kousky. Je snima děláno ix ix ix rozhovorů, tak proč kurPÍPa nedá otázku ,, chlapci, proč hrajete jen tři písně,, ale bojím se, že i ty otázky jsou předem schváleny…
Jó dnes v Karlíně, tam bude jiný zvuk skvělého šou grin


Uživatel: DoMunug

DoMunug      14   23. leden 2018 o 20:18

Standag 23. leden 2018 o 18:59
Nehrajou staré písně, nehrajou nové písně , ještě že mají těch svých pár věrných hitů, na kterých se shodli…

Herrer 23. leden 2018 o 20:16
Mrzí mě to konkrétně u téhle Tour, protože zrovna Spirit si takhle macešský přístup nezaslouží.

To je přesný! smile


Uživatel: Standag

Standag      15   23. leden 2018 o 20:36

DoM grin !!!!


Uživatel: renegade

renegade      16   23. leden 2018 o 21:06

Standag: Trocha empatie by neškodilo. Garantuju ti, že 90% lidí na stadionu/v hale by ten pocit mělo.


Uživatel: felis sapiens

felis sapiens      17   23. leden 2018 o 22:41

V otázke Eternalu sa všetci nezhodneme, je to iste najslabší kúsok zo Spiritu, ale ja osobne by som ju bral už len preto že je zo Spiritu. Má jedno pozitívum, ako písali v jednej recenzii ,skončí než začne nudit´.´Ale čo by som len dal za Scum…


Uživatel: kosíno

kosíno      18   23. leden 2018 o 22:44

Mohli to s těmi kousky alespoň zkusit. Tyhle dojmy jsou na nic, tím spíš, že už v minulosti nejednou vyřadili kvalitní novou píseň (například In Sympathy), jen aby hráli zase tu “klasiku”. Přístup “staré nefungují, nové nefungují”, funguje jen ETS, IFY a spol je velice nešťastný, jak už ostatně naťukl Standag…


Uživatel: felis sapiens

felis sapiens      19   23. leden 2018 o 23:16

Presne. Z megahitov by mi stačil len Neverlet- pre tradičné stierače ktoré musia byt´. Zaobídem sa bez ETS, bez problému oželiem Personal. Walking s týmto aranžmá, kde je počut´len bicie a basa tiež nemusím.


Uživatel: Standag

Standag      20   24. leden 2018 o 6:25

Reneg: nazývám věci pravím jménem. Neplač nad holou pravdou a nechod na mě s EMPATIÍ grin dik
Felish: přesně, slabá píseň, ale je z nové desky!!
Kosino: ano!! Dojmy a články že něco zkoušeli, jako že se snažili , fanouška akorát nasere!


Uživatel: renegade

renegade      21   24. leden 2018 o 9:48

Standag: Žiješ v bublině. Skalních fans je na koncertě menšina, takže v případě kratičký Eternal si většina řekne “co to wtf má bejt?” Osobně bych Eternal uvítal, ale chci tim říct, že celkem chápu proč se možná rozhodli jí nehrát. To je všechno.


Uživatel: Standag

Standag      22   24. leden 2018 o 11:07

V bublině je nejlépe.
A jsem zastáncem toho, že právě i nepisní, třeba instrumentální  skladbou nebo něčím, co není extrémně známé, prosazují sebe a fans to ocení. Nefans?? Co mě je ponich.
Jinak nikdo nekomentoval můj názor, každý si řekl své, jen prostě ty musíš zase řešit. Neřeš..


Uživatel: kosíno

kosíno      23   24. leden 2018 o 11:23

Jestliže hrají čistě jen “for masses”, aniž by je zajímali skalní fanoušci, pak je to pochopitelné z hlediska marketingu, nicméně správné se mi to nezdá... Nikdo Martovi nebrání, aby dal místo tří písní čtyři, čili Eternal by mohla být ta čtvrtá, pokud je problém v tom, že je krátká.


Uživatel: Standag

Standag      24   24. leden 2018 o 11:30

Kos: Přesně!!!! Já reagoval na info, že něco zkoušeli. Nemíním tu zase rozebírat co ti a tyhle a tamti fanoušci. Ať si i nefandové poslechnou pravý depeš grin


Uživatel: Standag

Standag      25   24. leden 2018 o 11:43

Ale aspoň je vysvětleno, proč vlastně nikdy nezahrají Blas..H, Dangerous atd , protože vlastně hrají pro všechny. Ještě že tohle heslo nemá Metallica grin jinak už se tam moc teším.
Ale vážně a naposled. Je krásné, že to zkoušeli a snaha byla, ale když už zkušený manažer řekl, že ne, tak by měl být ještě zkušenější a vůbec to info nepustit ven, protože jim musí bejti jasné, že moc pochopení se u fandů nenajde. Ještě že neřekli že zkoušeli nikdy nehrané písně, ale pak se rozhodli, že je nedají. Jmenovat asi nemá smysl grin


Uživatel: kosíno

kosíno      26   24. leden 2018 o 11:50

Pro mě by byla největší pecka, kdyby vytasili třeba Nothing nebo Stories of Old. Barrel ani A Pain počtvrté slyšet nemusím.


Uživatel: renegade

renegade      27   24. leden 2018 o 11:52

Ježiš samozřejmě že hrajou pro masy. Kdyby hráli jen pro skalní, tak na ně chodíme do klubů. Sundejte si už ty růžový brejle smile BTW zkoušet víc věcí, než se bude ve finále realizovat je celkem normální nejen v šoubyznysu, takže proč by to měli tutlat? Aby se pár lidí necejtilo ublíženě?


Uživatel: DoMunug

DoMunug      28   24. leden 2018 o 12:33

Z kraje března 2017 DM odehráli v New Yorku, v Avatar Studio, jakousi mini show pro náhodně vybrané fans. Set obsahoval “jen” osm skladeb a to:

1.) Scum ( premiéra živě )
2.) Barrel of a Gun
3.) A Pain That I’m Used To
4.) Corrupt ( jaké to překvapení! )
5.) In Your Room ( album verzi )
6.) World In My Eyes ( s novým intrem )
7.) Where’s The Revolution
8.) Cover Me ( premiéra živě )

Jelikož nepatřím mezi okupanty YouTube, zkoušel jsem hledat až po čase. Výsledek mizerný, nic se Scum se mi nepodařilo najít. Jestli tam cosi bylo, nebo se časem objeví - kdo ví?! Zajímavé je, že se Scum otvírali celou akci, to by znamenalo, že tomu songu celkem věřili. Škoda, že se rozhodli pro jeho budoucí absenci. Dave má v té písni dost zastřený hlas - živě by mne to opravdu zajímalo…


Uživatel: Standag

Standag      29   24. leden 2018 o 12:54

Kos: tak to asi každý by čuměl grin ale ten manažer, znáš to grin
DoM: ok čtení...


Uživatel: Standag

Standag      30   24. leden 2018 o 13:10

Možná jsem to už psal, nevím, ale kdo se neopakuje grin
Měl jsem, mám a určo budu mít dost písní, co mě na desce nechytla, ale pak jsem jí slyšel v live podání a úplná pecka a je jich vcelku dost.

Nebo naopak. Na desce je mega píseň, já se teším na live, a?? Ona je úplně jinak a ještě pomalá, jako např. jedna píseň při předposledním tour od U2.

Jdu vymýšlet číslo dne, když jsem se nechal předběhnout, ale uznávám, že dobrý!!


Uživatel: Standag

Standag      31   24. leden 2018 o 13:18

DoM: posláno…. Jen zákazníci na mě koukali jak na .... Kam jako jdu s tím ..... A proč si lehám a fotím grin


Uživatel: Herrer

Herrer      32   24. leden 2018 o 13:24

Souhlasím s vámi, že kdyby vyjeli nějaký nesinglový pecky, že by si spousta lidí sedla na prdel a ty “casuals” by to urazit snad taky nemohlo, bo takoví stejně čekají na ETS, PJ, NLMDA a u zbytku vyzobávají drobky a hltají vizuál. Proto bych tyhle hymny ze setlistu nikdy nevyndal a těm novým dal kabátek takový, že by se daly sežrat i očima. Kluci ale mají nazkoušený nějaký aranžmá a asi by jim přišlo pod vlastní úroveň a neprofesionální, dát tam nějakou raritku, co nemají úplně pod kůží. Samozřejmě spekuluju, ale asi nevěří, že by bylo dost lidí, co by takovej “risk” i za cenu anarchie místo perfektní choreografie, dostatečně ocenilo. Navíc je to precedens. Co když to nebude fungovat? Vrátíme se k Singles Tour a tím přiznáme selhání? Počkáme, až si lidi zvyknou?

Člověk jim do hlavy nevidí, ale holt na ně asi působí mnoho tlaků a ten fanouškovský, bude z těch snesitelnějších. Aby taky ne, když mají prakticky pořád vyprodáno… Kdyby měli takovou moc, kterou bychom jim přáli a kterou jim přisuzujeme, tak by si třeba ošetřili podle mě mnohem podstatnější věci a to např. to, aby deska na CD nezněla o tolik hůř, než na vinylu a nebo, aby ofiko záznam z koncertu nejel v 576p…

Hodně to bude o politice labelu, resp. agentury, co zajišťuje živá vystoupení. Takže jo ,bude to i o těch manažerech… hmmm


Uživatel: felis sapiens

felis sapiens      33   24. leden 2018 o 15:19

Mňa by zaujímalo či si kapela fakt aspoň uvedomuje a pripúšťa značnú nespokojnosť časti fanúškovskej základne s takýmto ,spiritom´ turné, myslím že u turné DM nikdy neboli také rozpaky nad setlistom.


Uživatel: Joona

Joona      34   24. leden 2018 o 15:36

Já chápu, že pro vrcholový management tohoto typu je důležité, aby vybrali skladby, které budou “fungovat” pro většinu stadionu, ale kurňa DM je kapela, která má jednu z nejvěrnějších základen fanoušků po celém světě. Hrají téměř 40 let a mnoho fans je stejnou dobu doprovází na jejich Tours. Proč jednou pro ně neudělat nějakou starou “novinku” proč jednou nezahrát People Are People, Little 15 nebo nějaké B. Jedna stará “novinka” je pro turné málo. Nebo po 20 letech změnit scénu, nebo něco takového. Nebo jen natočit malý koncert ze starých věcí třeba z New Yourku, a ukázat, že na ně nezapomněli. Pro někoho je ca. 1500,- a víc za koncert, který je 20 let téměř stejný hodně peněz, ale takhle to vypadá, že jim je to jedno…


Uživatel: kosíno

kosíno      35   24. leden 2018 o 15:44

Nikdo po nich zřejmě nemůže chtít, aby vyhodili všechny singly, ale sakra, vždyť ty skalní fanoušky by tak moc potěšili, kdyby zařadili nějakou pecku, kterou nehrají. A mají dostatečný kredit na to, aby měli kde brát. Ať už by vybrali cokoliv z jakéhokoliv alba, co ovšem nehrají, vždycky by to bylo super. I když třeba nemám rád Condemnation, namísto Barrelu by mě potěšila, protože je to pořád neočekávaná změna a snaha o nějaké zpestření. Jejich jediné “zpestření” vypadá tak, že na konkrétním turné vynechají jeden singl, aby ho pak na dalším turné hráli namísto jednoho jiného singlu. Abych nebyl až tak moc kritický, EC, Corrupt nebo Wrong jsou vynikající kousky do aktuálního turné, akorát je na pováženou, že dvě z nich už zase nehrají...


Uživatel: Standag

Standag      36   24. leden 2018 o 16:14

Felis: co já jsem si zde vyslechl, že furt pláču nad SL grin
Joona: ano!!!!!!!!!!
Kosino: ale kritika je přece fajn věc, přece nemůžeme mít jen dobré kladné věci grin já jsem kritický!! Jsem fanoušek dm, mohu si to dovolit grin


Uživatel: fanda

fanda      37   24. leden 2018 o 16:37

Aspoň na jednom, třeba posledním koncertě, by mohli tyhle věci zahrát jen jako lahůdku pro své fans. Dobrý příklad, že některé písně opravdu u většinového publika nefungují byla třeba Poison Heart. Jsou to skvělé písně, které bych moc a moc rád slyšel živě, ale nejsou to písně pro široké publikum. To jsou takové písně pro echt depešáky.  Ale důkazem, co všechno jde udělat pro živé vystoupení se skladbou, je jednoznačně Everything Counts. Na tomto turné a v této podobě je to pro mě vrchol koncertu. Přijde mi, že s tím začátkem ta skladba dostala pro koncert úplně jiný rozměr.
Jinak k těm předchozím příspěvkům : No jde o to, do jaké míry chtějí potěšit své fanoušky a do jaké míry chtějí uspokojit většinové publikum. Většinové publikum určitě nezaujmou libůstky, které nadchnou skalní fanoušky, ale očekávají to komerčně nejznámější. Těžko tedy hodnotit, jestli je to i ekonomický kalkul, nebo prostě jen malá odvaha zařadit méně známé skladby a sázet na tisíckrát ověřenou jistotu. I když je hrozně těžké si to připustit u našich miláčků DM, tak pro tu obrovskou mašinérii okolo DM je to jen a jen obrovský kšeft, znamenající vytěžit co největší zisk. Jak to vnímají samotní členové kapely, netuším. Moc rád bych znal jejich rovinu vnímání svých věrných fanoušků a na straně druhé, potřeba udělat prostě co největší a co nejvíce vydělávající show, s cílem zacílit na co nejširší publikum.


Uživatel: Standag

Standag      38   24. leden 2018 o 16:47

Fanda: právě proto vše, o čem zde píšem, tak mě je divné, že fakt nikdo nekomentuje Martinovku z Norimberka a šok z MFTM. Kdy ji zahráli naposledy??


Uživatel: kosíno

kosíno      39   24. leden 2018 o 21:11

Já bych si přál, aby Mart dal v O2 Little Soul…


Uživatel: renegade

renegade      40   24. leden 2018 o 21:58

Já bych si přál, aby mi DM zahráli na zahradě k narozeninám podle mýho výběru. Jenom pro mě a nejbližší. Na to ale nemám prachy, tak holt půjdu na koncert, kde budou hrát pro dalších 15 tisíc lidí, a kde holt nemůžou vyhovět každýmu.


Uživatel: kosíno

kosíno      41   24. leden 2018 o 22:36

renegade: Musíš si sehnat bohatého sponzora, někoho jako je Donald Trump,  ale nesmíš ho uvést jako sponzora akce, jinak ti nezahrají ani za trojnásobek normální šarže…


Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      42   24. leden 2018 o 23:07

fanda: Zajímavé, ale ve všech bodech s tebou souhlasím.
Úvodní začátek začátek skladby Everything Counts je naprosto famózní, výborné provedení. Jó, kdo umí, ten umí. wink


Uživatel: renegade

renegade      43   24. leden 2018 o 23:13

Mně to platí Soros. Už to mám domluvený, včetně speciálních chemtrails letounů a octu zdarma. Nějakej Trump mi může leda tak políbit prdel, neznám smile


Uživatel: kosíno

kosíno      44   25. leden 2018 o 5:20

Celkově se musí nechat, že na intrech si dali záležet a zní skvěle. Jen to neznamená, že nebudu publikovat výhrady k tomu, že některé songy hrají pořád a jiné vůbec grin Ostatně setlist z loňského Edenu byl z těch tří koncertů, které jsem zažil, nejlepší.


Uživatel: renegade

renegade      45   25. leden 2018 o 17:10

kosíno: Proti loňskýmu Edenu nemůžu říct půl slova, ale na Eden 2013 to podle mě nemělo. Jinak výhrady k setlistu mám samozřejmě taky (kdo by je neměl, žejo), ale nějak nemám potřebu to tady ventilovat pořád dokola smile


Uživatel: Standag

Standag      46   25. leden 2018 o 17:22

A já ventiluji, a ??!! Nic…..je to téma, dobré téma a zde se točí tolik stejných věcí stále dokola, že to je fuk


Uživatel: kosíno

kosíno      47   25. leden 2018 o 17:38

renegade: Eden 2013 je můj první koncert DM, k tomu Martovy narozky… Ano, je to pro mě z těchto důvodů unikátní koncert a zážitek, nicméně pokud mám porovnávat setlisty, ten z roku 2017 je mně osobně bližší, ale to je fakt čistě subjektivní záležitost…


Uživatel: Standag

Standag      48   25. leden 2018 o 17:45

Kosino, já myslel, že máš za sebou více tažení s kabátem dm podle tvého psaní. Každopádně píšeš ok…..a dá se to číst.


Uživatel: Standag

Standag      49   25. leden 2018 o 17:47

Mě štve, že je pouze dvacka písní. Na koncert to je fakt malá porce. DM vlastně nikdo snad neměli nějak extra dlouhé SL. Jaký byl jejich rekord…23?24?


Uživatel: Standag

Standag      50   25. leden 2018 o 19:00

Gabriel: jenže 18 songů v 88 roce bylo jako tisíce s plněných přání a myslím, co myslím, jsem si jist, že tenkrát bych byl šťastný i za pět písní.
Exciter měl snad 23….


Uživatel: Herrer

Herrer      51   25. leden 2018 o 19:15

Spíš než počet skladeb, bych porovnával délku show. Když už vůbec musíme porovnávat smile


Uživatel: Herrer

Herrer      52   25. leden 2018 o 19:17

Stejně by mě zajímalo, kolik z nás by takový nápor dalo. To není obhajoba, jen úvaha smile


Uživatel: Standag

Standag      53   25. leden 2018 o 19:36

Je trénovánej, stejně jako jiní umělci. Podle toho i jí atd…samo že jsou extrémní lidi jako Ozzy grin ale Ozzy není člověk….to je ďábel.


Uživatel: Standag

Standag      54   25. leden 2018 o 19:37

Je fakt, že bych bral třeba 18 písní, i 16, ale jiné, úplně jiné.


Uživatel: kosíno

kosíno      55   25. leden 2018 o 20:14

Standag: Včera jsem oslavil čtyřiadvacetiny. Depešák jsem od roku 2010. TOTU jsem bohužel nestihl, dodnes mě to štve, protože tu desku mám rád a i setlist v letní částí tour byl super. Co se délky koncertu týče, chápu to, že delší představení by v součtu všech koncertů na turné bylo problematické.


Uživatel: Standag

Standag      56   25. leden 2018 o 20:21

Kosino: koukal jsem po dlouhé době na ceny a je zvláštní, že právě tva dobrá deska je nejlevnější. Jak dvd, tak cd. Je to fajn deska!!


Uživatel: kosíno

kosíno      57   25. leden 2018 o 21:03

Standag: Co vím, tak v žebříčcích a nominacích na speciální ocenění byla úspěšná!


Uživatel: DoMunug

DoMunug      58   25. leden 2018 o 21:56

@kosíno:
V Š E CH N O   N E J L E P Š Í ! wink

image.jpg


Uživatel: kosíno

kosíno      59   25. leden 2018 o 22:07

DoMunug: Díky moc! Pěkná práce wink)


Komentáře mohou přidávat jenom registrovaní a přihlášeni uživatelé.