Depeche Mode Czechia
Fanklub Depeche Mode pro Českou a Slovenskou republiku

Soukromá zóna


Hlavní navigace



Depeche Mode Czechia

FanShop

Dámské tričko "Memento Mori 2"

Aktuální srazy



Depeche Mode vydali skladbu “My Cosmos Is Mine”

Depeche Mode vydali skladbu “My Cosmos Is Mine”

Namísto remixů Ghosts Again a bez hloupého odpočítávání a varování, Depeche Mode odhalili úvodní skladbu alba Memento Mori - My Cosmos Is Mine.

My Cosmos Is Mine

Don't play with my world
Don't mess with my mind
Don't question my spacetime
My cosmos is mine

Don't toy with my heart
Don't knock down my shrines
Don't alter my headlines
My cosmos is mine

No war, no war, no war, no war
No more, no more, no more, no more
No fear, no fear, no fear, no fear
Not here, not here, not here, not here
No rain, no clouds
No pain, no shrouds
No final breaths
No senseless deaths

Don't stare at my soul
I swear it is fine
Its borders are outlined
My cosmos is mine

My cosmos is mine

Skladba na dalších platformách: depechemode.lnk.to/MyCosmosIsMine

Dangerous:

Hutná, těžká, valivá síla přichází jako intro úvodní skladby My Cosmos Is Mine, v kontrastu s nadpozemsky znějícím vokálem Davea Gahana. Ano, skutečně zní, jeho vokál jako hlas nejvyšší bytosti, anebo vlastně možná jako egoistického člověka, který si to myslí, že je pánem svého osudu, když zpívá: „Nehrej si s mým světem, nezahrávej si s mou myslí, nezpochybňuj můj časoprostor“, a tak krásně a poklidně si Daveův hlas prochází písní, než se mu postaví Martin: „Už žádná válka, už ne, už žádný strach…“ A když Gahanovým kosmem prolétají bladerunnerovské syntezátory, říkáte si, kde tohle měli ti kluci, tak dlouho schované. Podobně jako závěr skladby, jenž mi přijde jako odkaz na Depeche Mode dávných dob, kdy si dovedli ještě hrát. Z mého pohledu dokonalý úvod, napsaný Martinem Gorem. Tato píseň bude dozajista otevírat koncerty následujícího turné.

[Celá recenze alba Memento Mori]

Marta Salogni na Twitteru:

Loved processing Dave and Martin's vocals through lots of tape for this one. 'My Cosmos Is Mine' is out now, from Depeche Mode's new album Memento Mori I recorded and mixed with James Ford on production.


9. březen 2023 o 15:47 • Gabriel • Aktuality a novinkyDiskuze (212) •

Diskuze

Uživatel: Herrer

Herrer      1   9. březen 2023 o 18:14

Ultramaraton: Že je to úvodní skladba je hodně chabá obhajoba. Že asi vědí, proč to tak udělali? Myslíš, že na tohle má kapela vliv? Já myslím, že rozhodně ne. Takže já rozhodně nekritizuju Depeche Mode, ale ten ujetej korporátní label, pod kterým vydávají.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      2   9. březen 2023 o 18:19

Božský, úvod, božský závěr, božský David, uplakaný Martin, vše je v DM světě  jak má být. Zítra chci další karamel z DM bonboniery.


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      3   9. březen 2023 o 18:22

Nevím jak se to dělá, mno nic:
Nesouhlasím s Dangerousem, protože viz. deklarace základních lidských práv a svobod a tím pádem, že každý by si měl pokud je to v dobrém uchovat to dobré ve vnitř a svou jedinečnou podstatu a nebýt jen figurkou ve hretv šach okolí... protože tohle je možná jediná mantra jak posílit to co jako hračka ztrácíš neco jako závěr Manuscriptu Am I strong I think yes, ale promiň bizonku nevěřím ti to v tom songu a myslet si není to samé vědět, každý má svůj vnitřní vesmír a vyhneme se válkám a bolesti a všeho toho s tolerancí k ostatním a k sobě, sdílet a né nasilnicky trvat na svém za cenu jen osobního prospěchu, diskutovat, ale nechat člověku to jakým je a jeho vesmír, sám přijde na to jestli je b pořádku nebo ne a v pravý čas, jen jestli ještě bude čas než z nás budou duchové ale to je otázka času, tedy jiného songu


Uživatel: Herrer

Herrer      4   9. březen 2023 o 18:25

Pavel.Z: Jasně, budeme si skládat album jako puzzle. Vydal bych teď skladbu číslo osm třeba. Geniální strategie.

Imho už to nechají být a do vydání desky nic nebude. V opačném případě je to ještě horší stav, než bych čekal.

Zvláštní doba tohleto.


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      5   9. březen 2023 o 18:28

jo a to otočení minimálně v závěru geniální: viz koment jinde tu grin  nástrojům užitým moc nerozumím ale naprosto mňamózní mému sluchu… jo a s Dangim jen nesouhlasím neříkám že třeba nemá recht, jen to vidíme jinak a možná je to úplně jinak, ale i to je krásné jak nadpozemský Bizonek a Exciter prdelka co mě totálně zexciterovala až někam do bizoních výšin… Díky hoši grin


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      6   9. březen 2023 o 18:29

Herrer, klid, tak to neposlouchej, vím že to bude hrozně těžký, ale nekaž to druhým: ) pokud by každý den vyšla skladba za mě palec nahoru.


Uživatel: fanda

fanda      7   9. březen 2023 o 18:31

Basové zvuky z úvodu skladby připomínají lehce Welcome to My World. Zvukově se mi skladba jeví jako velmi vydařená. Ghost Again je oproti této skladbě podstatně údernější a jasnější. Kdybych měl hodnotit známkou tak zatím Ghost Again 1 a My Cosmos Is Mine 2-.Mám velkou radost, že zase slyším ty staré dobré depešáky. Oproti těmto krásám byla například utahaná Heaven jako singl špatným vtipem. Zatím samé milé překvapení.


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      8   9. březen 2023 o 18:34

a když to tak opravuju tak je pravda někde mezi, což se nevylučuje a to je ještě lepší wink


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      9   9. březen 2023 o 18:35

Heureka! Depešáci celého cosmu spojte se :D Já je žeru… grin


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      10   9. březen 2023 o 18:39

nejsem zastánce žádného politického hnutí cool smile ani náboženství, jen sektu s bublikama grin


Uživatel: Remek

Remek      11   9. březen 2023 o 18:43

mně to teda hodně připomína to Opičí EP, co udělal Gore


Uživatel: Herrer

Herrer      12   9. březen 2023 o 18:46

Pavel.Z: No nezbyde mi nic jiného, než zkusit vydržet. Strategie každý den kousek, by byla aspoň marketingově zajímavá a hodně současná, byť pořád šílený. Jenom to nevychází na dny… Jedině že o víkendech by to kvůli omezením v zákoníku práce neodpalovali. Pak by to s logickým vynecháním GA vyšlo přesně na den. Tvl, bizár, takhle jen uvažovat grin


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      13   9. březen 2023 o 18:47

To EP je taky famózní grin


Uživatel: Herrer

Herrer      14   9. březen 2023 o 18:48

A sorry, jestli to někomu kazím. Už mlčím.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      15   9. březen 2023 o 18:49

Dang ten podivný závěr přechází na albu do další skladby bez mezery?


Uživatel: daniel.clark

daniel.clark      16   9. březen 2023 o 18:59

Ten konec mi přijde Rocoilový. Jinak to dost sedí na zadku zvuk je jako lepší pokračování Spiritu. Na úvod bych jí nedával. Není to dobrý otvírák, spíš zavírák.


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      17   9. březen 2023 o 19:05

d.c ještě někteří nevíme příběh alba a každé DM album má, alespoň pro mě ucelený příběh


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      18   9. březen 2023 o 19:07

Ten úvod je epický, ty basy, synťáky do toho David ....hmm


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      19   9. březen 2023 o 19:28

...jo a určitě si to nepoustejte jako video z YouTube, ale z YouTube music nebo z Apple.


Uživatel: carevičando

carevičando      20   9. březen 2023 o 19:35

Taky tam slyším EP opiček, ale ta skladba atmosféru má.


Uživatel: Herrer

Herrer      21   9. březen 2023 o 19:39

No, nevydržel jsem.

Začátek hodně fajn. Daveův part super, zato ten Martův nástup mi přijde jak z jiný skladby, jak z nějakýho amatérskýho megamixu. Tohle asi bude chtít mnohem víc poslechů. Není to nakonec nějakej vtípek? Přiznám se, že jsem nečekal tak moc něco jinýho, než GA.

Na první dobrou podobný pocit jako popsal Remek. S Danielem Clarkem souhlas, že tohle je jako otvírák zvláštní volba.

No nic, necháme uzrát grin


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      22   9. březen 2023 o 19:47

Pavel nebo Spotify, to uz je jedno


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      23   9. březen 2023 o 19:51

Mě to prostě nepřijde jako inspirace něčím z minula tady, zase jako u každého nového alba a songu slyším něco úplně jiného a originálního, posuzovat si tak můžu jestli líbí víc nebo míň, nebo kurňa jal by zněla sofad slow, ale to je asi tak jediné co můžu dělat..
co song to skvost a originální


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      24   9. březen 2023 o 19:52

jo a po YT se povalují Delta Dema nebo skoro dema kdo ví a Secret je prostě


Uživatel: pepik778

pepik778      25   9. březen 2023 o 19:56

Sakriš, ať už to album konečně vyjde!


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      26   9. březen 2023 o 19:58

jo a tím myslím inspiraci z minulých alb, v jednom songu dřívějšího jiné kapely, prostě si nemůžu pomoct, slyším tóny své hodně oblíbené písničky, což je možná jen následek přílišného následování králíka a stal se ze mě šílený kloboučník hmmm


Uživatel: Herrer

Herrer      27   9. březen 2023 o 20:01

Ultramaraton: Inspirace asi ne, ale nějaká signatura postupů z Opiček tam cítit je. Nijak zvlášť mi to nevadí a pořád trošku doufám, že to třeba ani není finální podoba skladby. Uvidíme, jakej bude celek. Chce to čas. Jestli to mělo zafungovat jako prvek zmírnění přehnaných očekávání a naladění se na lehkou nervozitu, povedlo se.


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      28   9. březen 2023 o 20:02

pepik778: 24. 3. pravděpodobně exploduje Ultramaraton, možná menší otřesy pak velký pražský požár, ale alespoň bude klid… grin


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      29   9. březen 2023 o 20:03

Herrer: zmírnění??? to jako myslíš vážně??? viz hore


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      30   9. březen 2023 o 20:05

jo a už vidím klip… Bože


Uživatel: Herrer

Herrer      31   9. březen 2023 o 20:08

Ultramaraton: Jasně, že to myslím vážně. Ale v klidu, nikdo nemáme patent na pravdu a je tu pořád dost pozitivních reakcí. Klidně to můžu časem taky oslavovat. Nebylo by to poprvé. Jen mě to teď zkrátka trošku vrátilo na zem, což může bejt užitečný. Víc v tom nehledej wink

Určitě nechci nikomu rozkopávat bábovičky.


Uživatel: Herrer

Herrer      32   9. březen 2023 o 20:10

Ofiko klipu se asi nedočkáš, pokud MCIM nevyjde jako singl, což asi nevyjde.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      33   9. březen 2023 o 20:18

DM etsáci, říkají o Cosmos, že je to nejslabší skladba alba, tak klid a počkejte na svoji Never let me chvilku.

Doufám v zítřejší  Wagging Tongue ...a že to vezmou hezky popořadě až do mejch narozenin ... wink


Uživatel: Dangerous

Dangerous      34   9. březen 2023 o 20:20

to Herrie: Neboj, ono za pár dní může být My Cosmos is Mine tvoje nejoblíbenější vůbec….wink
Uvidíš, bro…


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      35   9. březen 2023 o 20:21

Hodně singlů poslední doby nemá klip, neznamená, že ho nemůžu vidět…
bábovičky ještě ujdou, horší je to s betonem
jo a jako správný egoista jsem myslela to, že mě to teda nezmirnilo, ty jako správný egoista sis myslel sve zmírnění, jen si to napsal všeobecně... vidíš, občas i když píšeš jasně dojde k nedorozumění


Uživatel: memmor

memmor      36   9. březen 2023 o 20:27

Teda to je síla! Hutná atmosféra, že by se dala krájet… Zní to až děsivě a majestátně zároveň. Na Spotify to má grady a musím říct, že sem nechal běžet GA hned po (byt na albu je pořadí ještě jiné) a krásně to navázalo a jakoby zjemnilo… Skvělé! Musím říct, že zvuk zatím působí epicky a impozantně. Jsem zvědavej na celé dílo, ale normálně při vší úctě k úžasné historii DM nevim, jestli někdy měli bombastictejsi sound. Je to mazec!!!


Uživatel: Dangerous

Dangerous      37   9. březen 2023 o 20:28

Depechemode2023.jpg


Uživatel: tomas1.

tomas1.      38   9. březen 2023 o 20:29

No nic,jdu si pustil nové album Laibach.


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      39   9. březen 2023 o 20:31

díky Dangi!


Uživatel: Dangerous

Dangerous      40   9. březen 2023 o 20:31

Hudební novinář Honza Dědek jednou napsal (jestli chcete vědět kdy přesně, tak to byla jeho recenze Ach tolik tesknoty k Ultra v Rock & Pop 1997): “Tohle vážně není hudba k zavařování okurek”, Pamatujte na to, kdykoliv DM posloucháte…


Uživatel: Dangerous

Dangerous      41   9. březen 2023 o 20:34

tomas1.       38   9. březen 2023 o 21:29

No nic,jdu si pustil nové album Laibach.

Laibach mám rád, škoda, že jsou od NATO 94 kopie z kopie z kopie sama sebe…


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      42   9. březen 2023 o 20:34

Dang jak je to s tou mezihrou? Cosmos přechází do Waging bez pauzy a navazují na sebe? : )


Uživatel: Herrer

Herrer      43   9. březen 2023 o 20:35

Nooo, tak ji asi nakonec vezmu na milost grin

Když se do toho člověk vcítí, zklidní se a prožije to naplno, je to vlastně hodně silný. Já se ze začátku soustředil hlavně na zvuk a to asi byla chyba, o tom ta skladba není. Pozor, to není ani defenziva, ani ústup do komfortní zóny, ten přechod před Martinovým partem je pořád divnej, ale asi se dá se skřípěním zubů v kontextu celku obhájit grin

Pavel.Z: Jestli já jsem ETSák, jakože nejsem, tak ty seš Questšňák Lasťák. To je horší! grin


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      44   9. březen 2023 o 20:35

... take my hand, come back to the land…


Uživatel: Herrer

Herrer      45   9. březen 2023 o 20:38

Dangi, přísahám, že jsem 20:35 psal dřív, než jsem si tě přečetl. Unáhlený soudy jsou na houby, no. Blbý je, že jsem na pozadí negativitou zmanipuloval i chudáka Federmana, kterýmu teď až do konce tréninku nepůjdou bekhendy grin


Uživatel: Dangerous

Dangerous      46   9. březen 2023 o 20:38

to Pavel Z: nene, velká mezera tam není, ale do Wagging Tongue to nepřechází


Uživatel: tomas1.

tomas1.      47   9. březen 2023 o 20:39

Dangerous - no vidíš a pro mě jsou Laibach nejprogresivnější kapelou co mé uši znají.U DM mě mrzí,že neví kdy skončit.Bez Alana je to stále tápání,prostě Alan dělal zvuk,který okouzlil miliony fanoušků Depeche…..co člověk to názor a jde to bez trhání občanek-)


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      48   9. březen 2023 o 20:41

Dang, škoda, tenhle vlhký sen nevyjde, ale zatím dobrý : )


Uživatel: Dangerous

Dangerous      49   9. březen 2023 o 20:41

v pohodě tomas1., chápu, ale ty asi chápeš, že ti nemůže pomoct, ani kdyby DM překonali Violator, prostě bys to nechtěl slyšet, je to takový určitý blok, ale já to chápu, to máme každý v něčem…


Uživatel: smidak101

smidak101      50   9. březen 2023 o 20:42

Pane bože.smile Ty snad existuješ.Krása.


Uživatel: smidak101

smidak101      51   9. březen 2023 o 20:44

Krásná temná píseň.Vidím černobýlej klip. Vjezd do tunelu a jeho projetí se světli tunelu.


Uživatel: tomas1.

tomas1.      52   9. březen 2023 o 20:46

Dangerous - ty máš třeba blok v Laibachu…..-)))),já navíc více inklinuji k industrialu,dark ambientu či neofolku


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      53   9. březen 2023 o 20:47

Smidaku to je v jedny skladbě DM atmosfery co? Rákosníček by ji musel dynamitem krájet.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      54   9. březen 2023 o 20:50

To tomas1: přesně tak… S tím nehnem…


Uživatel: smidak101

smidak101      55   9. březen 2023 o 20:51

To teda jo, Pajo.Asi si zahraju Doom.smile


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      56   9. březen 2023 o 20:52

Na úvod alba docela husté  ... jako už vetsina z nas není nejmladších ...

Ilustrasi-Dinamit.jpg


Uživatel: Dangerous

Dangerous      57   9. březen 2023 o 20:54

z Home:
Poslouchal jsem podruhé...Nemůžu se nabažit těch reverbů, Miluju ty reverby!.


Uživatel: Herrer

Herrer      58   9. březen 2023 o 20:54

tomas1: Když budeš mít chvíli, pošli, prosím, po SZ nějaký zaručený tipy. Laibach ne, do těch asi plně nedorostu nikdy. Je ale fajn, jakej maj fans DM hudební rozptyl, kterej se nakonec sloučí u té jediné, největší kapely. Depeche Mode jsou prostě úplně jinde, než vše okolo. Vlastně ani nevím, čím to je, ale věděl jsem to kdysi při poslechu SGR okamžitě.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      59   9. březen 2023 o 20:55

z Home:

Můj Bože!!! MILUJU TO!! Přichází perfektní načasování toho, co se děje v mém životě... miloval jsem to již v prvním poslechu!! to se nestalo hodně dávno!!! Ahoj všichni!!! už jsem nepsal roky.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      60   9. březen 2023 o 20:56

z Home:
Dvě věci:
1) Část “no war” přišla jako blesk z čistého nebe a prvních pár vteřin mě vyděsila, ale jak postupovala a disonantně chromaticky se stáčela dolů, líbila se mi. Opakování slov, slova samotná, podání, působí jako člověk, který toho má plné zuby. Miluju tu vášeň.
2) Hudba, která se vrátí hned po této části se syntezátorovou linkou, je certifikovaným momentem “husí kůže”. Tohle se mi strašně líbí.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      61   9. březen 2023 o 20:59

z Home:
Moc se mi to líbilo! Není to tak chytlavé jako Ghosts Again, protože vám to tak snadno neutkví v hlavě, ale má to velmi zajímavé zvuky a atmosféru. Řekl bych, že patří mezi jejich nejtemnější skladby, co se týče zvuku, trochu mi připomíná Chrismas Island a To Have and To Hold.


no, je tam toho nadšení tuny…


Uživatel: tomas1.

tomas1.      62   9. březen 2023 o 21:01

Herrer - nevím co jsou zaručené tipy-)) zkus namátkou poslechnout muziku z labelu Ant-zen,či Hymen,či starý dobrý fláky od Cold meat industry


Uživatel: smidak101

smidak101      63   9. březen 2023 o 21:01

Tohle je náš život, havrani.


Uživatel: Herrer

Herrer      64   9. březen 2023 o 21:02

tomas1: OK, díky, prozkoumám.


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      65   9. březen 2023 o 21:08

27eEwzg
grin jen, že mi někdo, něco, naaaaahodou, zabírám si tu šunku uprostřed grin


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      66   9. březen 2023 o 21:09

No,  na Home někdo s tím Alanem odpálil atomovku…ale nechtěně : ) : )


Uživatel: smidak101

smidak101      67   9. březen 2023 o 21:14

Líbí se nám to, protože v tom vidíme Recoil - Alana.


Uživatel: tomas1.

tomas1.      68   9. březen 2023 o 21:15

smidak101 - kdo my?-))))


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      69   9. březen 2023 o 21:15

Já nevím proč, ale fakt ho tam slyším : ) třeba mi to nějaký Alanolog vysvětlí nebo vyvrati ...


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      70   9. březen 2023 o 21:15

tak to bude bez šunky no… mám ji ve svém mobilu, to stačí, alespoň zbyde i sejra… smile
To Pavel: že se nestydíš...


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      71   9. březen 2023 o 21:18

Pak se ten Analog může stavit, potřebuju spravit kohoutek… kape mi z hydrology…


Uživatel: smidak101

smidak101      72   9. březen 2023 o 21:19

Závěr jak z Jezebel.smile


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      73   9. březen 2023 o 21:25

zkouška šunky po druhé ... tak nic no… hmmm ale fakt obrázek nad kterým slintá i vegetarián, je čas jít spát…


Uživatel: tomas1.

tomas1.      74   9. březen 2023 o 21:26

Ultramaton - hodně velikánů mělo kapavku)


Uživatel: Herrer

Herrer      75   9. březen 2023 o 21:27

Depeš Alan tam není. Možná Recoil Alan, toho nemám zmáklýho, nikdy mě nebavil. Myslíte takový ty vrstvený vzdechy, ozvěny a tak? Jo, to dělal Mistr rád, ale nikdy by na to nepoužil Martův hlas. Nebo určitě ne tak, že by bylo poznat, že je to Martův hlas. A nikdy by neudělal to vžuuuum ve 2:00, který má asi znamenat drámo. By za to Goráčovi ruce urazil grin


Uživatel: smidak101

smidak101      76   9. březen 2023 o 21:28

A před Jezebel.Twin Peaks.


Uživatel: tomas1.

tomas1.      77   9. březen 2023 o 21:30

já tam slyším 30 případů majora Zemana…...............a pan Liška to byl geniální skladatel!


Uživatel: PETR

PETR      78   9. březen 2023 o 21:31

Mě osobně připomíná zvukově kombinaci ep Martina s opickama a album verzi in your room. Takže jo připomíná to dost album SOFAD každopádně když hned po té pustíte Ghost Again tak je to docela slušně komické ta změna atmosféry. Prostě za mě super. První píseň k albu úplně super výběr.


Uživatel: Herrer

Herrer      79   9. březen 2023 o 21:35

tomas1: V It Doesn’t Matter Two zas pánové vykradli Svobodovu Kdepak ty ptáčku hnízdo máš grin


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      80   9. březen 2023 o 21:36

Ultra trochu se stydím, ale už to nejde vzit zpět, tlačítko bylo zmáčknuto.

A nemáš být na dovolené?


Uživatel: tomas1.

tomas1.      81   9. březen 2023 o 21:37

Herrer - no je to možný-)


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      82   9. březen 2023 o 21:39

A jak tady pořád zmiňujete ty Martinovy vopice, tak tam z nich taky něco je…


Uživatel: smidak101

smidak101      83   9. březen 2023 o 21:41

A Pain tam v nějaké pasáži slyším.Asi ten zpěv někde kolem 2:00.


Uživatel: PETR

PETR      84   9. březen 2023 o 21:46

Pavel Z: je, zpracování vokálů v menší míře a tvrdé důrazné bicí to se mi na opicích líbilo masivně. Aaaaa já chci už mít album doma


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      85   9. březen 2023 o 21:47

tomas.1: vol.3
Pavel.Z… workoholik no… skončí to vyhořením, vím, ale když... kontrola musí být
A jo a hezky zpracovaný ten audio klip na YT jak aura, možná mléčná dráha, halo, nebo korona…
Martinova opice bude v jiném songu
smidak101: možná spadl někomu synťák na nohu, se stává...


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      86   9. březen 2023 o 21:55

https://youtu.be/tgJfmFQbsjI du na tu dovču do tepla…


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      87   9. březen 2023 o 21:57

No nic dobrou, zítra v 18:00 očekávejte jazyk ve wagina.


Uživatel: PETR

PETR      88   9. březen 2023 o 22:00

Jako to bude další? Zejtra?


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      89   9. březen 2023 o 22:00

já tam slyším hlasy z Islandu si nemůžu pomoct… Dobrou v 18:00 budu ve vlaku prichystána na Never Let Me Get Enough.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      90   9. březen 2023 o 22:00

Jasný!


Uživatel: PETR

PETR      91   9. březen 2023 o 22:03

Počkejte to není sranda. Já jsem asi mimo. Jako budou stremovat postupně skladby naky zdroj?


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      92   9. březen 2023 o 22:05

Petře zdroj je Pavel. Tzn.  víra smile


Uživatel: PETR

PETR      93   9. březen 2023 o 22:07

Nu tak dobrá


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      94   9. březen 2023 o 22:07

Věř a víra tvá tě uzdraví... někdo řekl, asi doktor z hor… du si hodit Náčelníka a jeho táborákovou grupu, hezky naladí na sny… snad už se tam Martin do těch dveří dobude… chudák… a má tam beztak staré nahrávky nebo poznámky… žeby chystal další album… uvidíme po reklamě


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      95   9. březen 2023 o 22:19

a neco na lepší spaní viz dole, páč... nojo


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      96   9. březen 2023 o 22:21

image-php.jpeg


Uživatel: CHlup

CHlup      97   9. březen 2023 o 22:56

My Cosmos Is Mine. Skladba pro hodně silné nátury.Nezařaditelná věc. Existuje jediná píseň od DM kterou jsem nedával, je to Black day, pro mě do této chvíle nejdepresivnější počin DM.
Tak jsem docela zvědavý jak tohle bude pokračovat. Za mě, návrat k šílensví, cool.


Uživatel: Digital

Digital      98   9. březen 2023 o 22:59

Počítám, že kdo slyšel celé album, tak asi potvrdí, že tohle je nejméně komerční song na albu, čistě experimentální kousek, spíš jen intro s vokálama


Uživatel: indy

indy      99   9. březen 2023 o 23:14

To je Recoil! Ta typická mnohovrstevnost a preciznost….takhle nějak by to zkomponoval i Alan. Jsem nadšený.


Uživatel: Herrer

Herrer      100   9. březen 2023 o 23:17

Digital: Tahle myšlenka se mi líbí!


Uživatel: Gabriel

Gabriel      101   9. březen 2023 o 23:32

@Digital: vystihol si to presne. Je to elektronicky otvarak albumu. Potom sa album rozbehne…


Uživatel: Federman

Federman      102   10. březen 2023 o 0:37

Parádní, vskutku parádní nástup. Trochu mi připominá mnou opovrhované brakové opice s jemnými kontury Deeper and Deeper z Hourglas. Každopádně jedinečná zvuková scéna od prvních tónů pozvolna graduje v ještě temnější pohlcující atmosféru. V té se posluchač nutně uvelebí, aby se na jejich příjemných vlnách nechal unášet nekonečně dlouho. Překrásné. S velkým citem pro celé schéma skladby se střídají rezavě mrazivé vrzající linky s teplými kulatými tóny utvářející dokonalou souhru ledu a ohně. Až s fantastickou a strhující intimitou se ohlašuje pohádkový věrozvěst My Cosmos Is Mine aby .....

.....a pak se to stane. Úderem druhé minuty přilítnou vidle Martina Gora a pohádky je konec.


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      103   10. březen 2023 o 1:30

Ha! už tu nikdo není, muehehehe
My Cosmos Is Mine - Depeche verse Presence of God - The Light the Dead See
Dle me teorie se asi takhle cítí člověk, co odchází na druhou stranu, smířený se vším špatným i dobrým ve svém životě a pak pro něj přijde anděl (Martin) se slovy, že vše končí a tam kde dotyčný jde už nic zmíněného nebude
Dotyčný odcházející, nevědom přítomnosti anděla převaděče, ale stále spolu mluví, s ním odchází...
Původní zvuky syntetizyvěcí mají rytmus srdce…. u Anděla už ne tak pravidelné a pak… rytmy nejsou tak silné, pak poslední údery srdce… a odchod do světla trochu chaosu, ale chaos neznáma je relativní pojem… na který máme ještě nějaký ten čas ... tak a vklidu spinkat su recezensky uspokojena jo 6 z 5


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      104   10. březen 2023 o 6:06

Fede ty vidle v zádech jsou tam právě boží. Rozběhne se film s hlavním hrdinou nestárnoucím zombie Tomem Cruisem v hlavní roli, ty si to hezky užíváš  a do toho přiběhne uplakaný Martin s tím jak ho celý svět sere a bodne ti je do páteře. To je depeš.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      105   10. březen 2023 o 6:24

Jo a kdo tomu pořád nerozumí o čem tady píšeme, pusťte si tu skladbu na nějakých lepších sluchátkách, ne na repráčku mobilního telefonu a ne jako video z youtube.


Uživatel: scarecrow

scarecrow      106   10. březen 2023 o 6:53

Tohle je Depeche Mode - alternativní, experimentální, temný. Už jsem se bál že Ghosts Again bude standard alba. Naštěstí asi ne. Snad bude celé album odvážné jako tahle píseň a jako začátky DM v 80.letech.


Uživatel: Herrer

Herrer      107   10. březen 2023 o 7:41

Pavel.Z: Souhlas v tom, že co nejvyšší možná kvalita aparatury povýší jakoukoli hudbu, nicméně ten trestuhodný ořez dynamiky tam bude šíleně slyšet z jakéhokoliv digitálního zdroje i kdyby byl polepen hi-res nálepkama odshora dolů. Nikdy to pak nemůže znít tak, jako původní master (tedy ten, jak ho zamýšlela kapela) a to ani kdyby ho prezentovala sestava za pět míčů. Tohle není a nebude super zvuk. Takhle jednoduchý to je.

Za to ale kapela nejspíš vůbec nemůže, za to může producent a politika labelu. Možná to většina posluchačů vůbec neřeší, ale já bych přesto nebo i právě proto za tohle už skoro tři dekády řádící zlo loudness war, nejradši zodpovědným lidem vyříznul na čelo cejch, jako to udělali Tarantinovi pancharti Standartenführeru Landovi v podobě swastiky.

Snad to, jako ostatně každé album po SOFADu aspoň zčásti zachrání vinyl. Já si ho teda koupím určitě, byť jsem primárně digitalista. Koho problematika prznění digitálního formátu zajímá, může kliknout na link a porovnat dynamický rozsah CD vs vinyl u Ultra, kde to v případě DM propuklo naplno.

https://dr.loudness-war.info/?artist=depeche+mode&album=ultra

Tady link na tvou milovanou BC, kterej slouží jako důkaz, že to šlo dělat jinak a vůbec nikomu to nevadilo… Naopak. Btw, seřadil jsem ti to chronologicky, abys krásně viděl vývoj slavných remasterů... Jim není stydno zkazit i dokonalej originál.

https://dr.loudness-war.info/album/list/1/year/asc?artist=depeche mode&album=black celebration

Do třetice přidám link na výborný článek, kde se autor zamýšlí nad tím, že normalizace hlasitostí na streamovacích by paradoxně mohla snad znamenat blýskání na lepší časy. Pokud se ale někdo nechytne za nos a nezdigitalizuje ještě jednou znovu a líp mastery z původních pásků, jizvy zůstanou…

https://medium.com/@malcomowenfloodmusic/the-loudness-wars-are-over-but-your-music-can-still-be-loud-4fd874c5b77f

Jinak muzika je to krásná, silná a té myšlence, že je to vlastně tak trochu intro, podléhám čím dál víc. Už jsem přijal i ten přechod a následnou disharmonii. Těžko se zbavit pocitu, že by to šlo jinak a líp, protože nápad je to bez debat skvělej, ale to už se snažím poučovat mistry svého řemesla.

Ultramaraton a Fed to popsali každej jinak a oba velmi zajímavě.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      108   10. březen 2023 o 7:47

Jo ten ořez je velký a slysitelny ...dal bych sem obrázek z Home, ale jesm v práci : )

Ale za to nemůžou jak říkáš...


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      109   10. březen 2023 o 7:52

Ale tak jo, tohle je děs běs.

dm.jpg


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      110   10. březen 2023 o 7:54

Pokud by to bylo jinak, většina milenualů by na youtube řekla, co je to za potichu hrající shit?


Uživatel: Herrer

Herrer      111   10. březen 2023 o 7:54

Snad časem vyslechnou Martovo No war, no war, no war, no war
No more, no more, no more, no more… grin


Uživatel: Herrer

Herrer      112   10. březen 2023 o 8:00

Šílenej obrázek :-(

Člověče, já pořád věřím, že není problém si to zesílit grin Vždyť dneska je technika tak daleko, že to přeci musí jít dost zesílit s citlivými sluchátky i z mobilu. Snad pomůže ta normalizace hlasitostí, ale levou kouli bych na to nevsadil grin

Ono je to ale samozřejmě trochu složitější. Celé to vzniklo i proto, že spousta lidí poslouchá tzv. podkresově, v autě, v metru a tak. A jako takovej posluchač nechceš točit hlasitost tak, abys ji v tichých pasážích slyšel dostatečně nahlas, protože pak by ti při první dynamické špičce vypadnul mobil z ruky a v autě bys instinktivně zatáhnul ručku grin

No a tak nám zní podobně hlasitě metličky i tympán. Děkujeme moc.


Uživatel: Logic1

Logic1      113   10. březen 2023 o 8:15

Toto už áno, elektronika, to je ono. Zatiaľ super!!!Ta pani v študiu robí zázraky.


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      114   10. březen 2023 o 8:25

Dobré ráno z druhého pokusu o dovču grin
Hlavně, že to hraje…
A co frekvence pánové? Jaký na ni máte názor co se hudby týče? Různé frekvence prý na každou věc v těle působí nějak… což nevím, ale co mohu subjektivně posoudit, že mají vliv i na hudební dílo samotné po zvukové stránce, nebo alespoň působí jinak, stejně ve kvalitních sluchátkách tak na nekvalitním YouTube přijímači…. ne vážně občas jsme fakt rádi, že to alespoň hraje… co by za to jinde dali grin jinak musím s velkým sebezapřením říct, že taky raději co nejkvalitnější poslech, ale to je na další delší filozofickou debatu za zvuku praskajícího plastu napříč... grin
pa!  a obrázek z dovči cool smile
thumb-1920-196617.jpg


Uživatel: The Revelator

The Revelator      115   10. březen 2023 o 8:25

Ta normalizace už je tu pár let a nezměnilo se vůbec nic. Normalizace hlasitosti na streamovacích službách měla zajistit to, že budou znít všichni umělci stejně nahlas - takže se nemusí předhánět v tom, kdo bude mít hlasitější master. Ale jejich zvukoví inženýři to stejně pořád dělají co nejhlasitěji to jde, takže je to zcela bez efektu. Loudness war už tu bude asi navždy. Bohužel. Všechnu hudbu vydanou od r. 1993 poslouchám jen z digitálních kopií vinylů, kde to má mnohem větší dynamiku. Ikdyž ani ty vinyly už dnes automaticky neznamenají kvalitu…


Uživatel: Herrer

Herrer      116   10. březen 2023 o 8:32

The Revelator: Souhlas. Já bych řekl, že autor vychází z toho, že to teď labely dělají tak nějak ze setrvačnosti a vlastně už asi ani nevědí proč. Možná dostatečný počet workshopů a zavolají si, že to nemá cenu. Vždyť i jim tohle zvěrstvo vlastně jen přidělává práci. Vinyly to odnesly taky, ale v digi se jim fakt utrhla ruka. Já taky moc nevěřím ve změnu, ale optimismus cením.

Digitalizuješ si sám?


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      117   10. březen 2023 o 8:57

... staré dobré fonografy, jak by to asi znělo tam…


Uživatel: So much Love

So much Love      118   10. březen 2023 o 9:08

Je to Boží!!!
Sjížděl jsem to doma celou noc…pořád dokola!
Haleluja….Miluju tuhle kapelu!
Život je sladkej!


Uživatel: The Revelator

The Revelator      119   10. březen 2023 o 9:14

Herrer: souhlasím s tím, že to možná bude tou setrvačností... Co se týká těch digitalizací, tak se snažím dělat vlastní, ale občas nějakou stáhnu i přes torrent - zvlášť pokud někdo udělá digitalizaci s lepší výbavou než mám já. Hodně u toho záleží na kvalitě přístrojů - gramofon, přenoska, převodníky atd… a to je docela drahá záležitost. Postupně šetřím na lepší komponenty a chci udělat upgrade. A taky to sežere dost času (hlavně editace zvuku, odstraňování praskání atd).


Uživatel: Grangers

Grangers      120   10. březen 2023 o 9:25

Ad..-
Hudební novinář Honza Dědek jednou napsal (jestli chcete vědět kdy přesně, tak to byla jeho recenze Ach tolik tesknoty k Ultra v Rock & Pop 1997): “Tohle vážně není hudba k zavařování okurek”, Pamatujte na to, kdykoliv DM posloucháte…
=Proto to taky vydávají v březnu.
Welcome to my world,working on the pipeline.


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      121   10. březen 2023 o 9:29

... snad nevypnou elektřinu… ještě, že máme baterky, což mi připomíná, že musím dokoupit…

(to tomas.1: žádné narážky… “hraní si na doktory” je pro děcka, dospělí mají hlubokomyslné debaty o Depeche Mode…)


Uživatel: Herrer

Herrer      122   10. březen 2023 o 9:30

The Revelator: Chápu, musí to bejt dost alchymie, aby to k něčemu vypadalo. Tohle mrhání téměř nekonečným potenciálem digitálu, že člověk musí úplně zbytečně hledat možnosti jen aby dostal něco, co by měl dostat servírováno už v základu. A líp… Pozitivní aspoň je, že už nemusíme celou noc sedět u MTV s prstem na červeném tlačítku. Ale zas tak daleko to taky není grin

Omlouvám se všem, koho tohle téma nezajímá, ale jsem na druhou stranu rád, že to řeší víc lidí. Vždycky mě tyhle myšlenky “co by kdyby”, při vydání kvalitní hudby přepadnou. Čím lepší hudba, tím silnější jsou.


Uživatel: cessna

cessna      123   10. březen 2023 o 9:35

Juchů! Jak mi Ghost Again přišla taková, upřímně, trochu předvídatelná, tato pecka mě prostě baví!!! To jsou DM v celé své kráse! Se svou vynalézavostí v čele. My Cosmos is Mine má říz!


Uživatel: reason

reason      124   10. březen 2023 o 9:37

Za mně moc reverbů ve skladbě až je to nepříjemné ve sluchátkách . U DM tolik reverbu nikdy nebylo.


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      125   10. březen 2023 o 9:57

Herrer: Netřeba omluv, tohle k tomu patří, jde o kvalitu (jinak by jsme neposlouchali to co posloucháme, třeba Exciter… znovu grin a ráda pročítám vaše techni-věci, taky raději sáhnu po kvalitnějších sluchátkách a jsem raději, když slyším co nejčistější prd páně Prdelkova nebo libůstky co například na YT na repráčku nejdou slyšet. Jde hlavně o prožitek a sto lidí sto chutí a možností. Co se týče masterů, kdo tomu nerozumí mu je to putna, před půl rokem jsem nevěděla ani co to je grin Proto hlavně, že to hraje, možná by ze SOTU byla taky pecka odstřelující do U pro některé... ale tomu nerozumím… hlavně když se líbí... a třeba SOFAD zní v jiné frekvenci (na kvalitních sluchátkách mých možností) úplně jinak a v jiné taky… asi tak… jo a ještě sluch je důležitý grin


Uživatel: Herrer

Herrer      126   10. březen 2023 o 10:28

Ultramaraton: Vnímáš to správně grin

SOFAD zní na vinylu o poznání líbezněji, než na CD. Ono obecně asi platí, že čím tvrdší, zvukově kostrbatější, zašmodrchanější nahrávka, tím spíš ji zvuk vinylu dokáže ohřát a zpřístupnit.

O SOTU se nemá cenu bavit, tam už je ten rozdíl fatální. Ono pak hodně věcí do sebe mnohem lépe zapadne, vytanou nové emoce, zjeví se skrytá muzikálnost. Zvukaři a studioví inženýři nás mají zkrátka v mnoha ohledech v hrsti víc, než možná sami tuší.

Nicméně konkrétně u SOTU se i kapela samotná dopustila zločinů proti lidskosti :-D Takhle znehodnotit hitový potenciál Wrong, nebo provést s Come Back to, co provedli, k tomu se nechceš vracet, ani kdyby to na tebe řvalo červeným megafonem grin Tam už to na štáb svádět nelze grin Přitom ta deska je příjemně hravá, uvolněná, pozitivní a dostat se jí adekvátní péče, asi bychom na ni vzpomínali o dost líp.

Když bych to měl shrnout, digitál škáluje s kvalitní nahrávkou víc než vinyl. Aspoň dle mých zkušeností. Taky s tou špatnou ale o to rychleji padá. Vinylka je takový kouzelný hladítko, umí bejt milosrdná. Asi i proto, že se nemá až tolik za co mstít. Dosud nebyla násilně penetrována takovými kalibry jako chudák Digina grin


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      127   10. březen 2023 o 11:12

Mám ráda prostě tu vůni Yperitu ve formě SOTU a raději sáhnu po SOTU než po MFTM a to je teprve zločin možná srovnatelný s Violence… grin nic méně dema mají vždy hodně potence i potenciálu a ne vždy se vše povede ani u bohů hudby… a komprimovat foto do 200 kb a ještě k tomu jen 200x cosi toť teprve zločin! a taková hezká ikonka to mohla být… vysmrkat, oklepat, jít dál a změnit grin


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      128   10. březen 2023 o 11:21

Jo a papírové obaly cd, těsnější než Bizonovy gatě do dob Sofadu, ještě možná pocatky Ultra pak zvolnil…. gatě... ty obaly jsou zločin proti lidskosti a hlavně nosičům (gatě ne grin )


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      129   10. březen 2023 o 11:28

Jo a právě na své kvalitní soundsoustavě na CD poslouchám bong 21 a č.3 a začátek mám pocit, že jsem nedávno někde slyšela… minimálně je to tomu hodně blízko… prostě Babylon…


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      130   10. březen 2023 o 11:41

Jo a PS: a du dobalovat jakto, že v remixu z 93 slyším Oh Well?!


Uživatel: Federman

Federman      131   10. březen 2023 o 14:14

Tady čtu, že je snad někde slyšet Alan? Po nebo před vidlemi?


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      132   10. březen 2023 o 14:23

Vrstvy a vymazlená produkce plná detailů. To je Marta. Alan už má své plísně a nechal bych to být. Omlouvám se Alane.


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      133   10. březen 2023 o 15:04

Na, Federmane, na a jestli se někdo zeptá náčelníka na Čárlího i dotazující bude… tenkrát to RTL nevychytalo s tou fotkou grin
Pavel.Z červené tlačítko zažehnáno?


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      134   10. březen 2023 o 15:07

Ultra tady jo, ale jinde je z toho armagedon. Btw. jak je na dovče?


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      135   10. březen 2023 o 15:12

Zrovna někde v polích, díky za optání! Hledám zrní, srp nabroušen., ještě aby pršelo a pak přešlo.. co atomovka v Home? Nebo Little Pája působil i jinde? Chcu detaily wink


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      136   10. březen 2023 o 15:16

Jo, na Home je to teď trošku radioaktivní.


Uživatel: Herrer

Herrer      137   10. březen 2023 o 15:35

Co se děje na Home?


Uživatel: MARTIN BORTL

MARTIN BORTL      138   10. březen 2023 o 15:40

Neuvěřitelná MOCNÁ DEPECHE TEMNOTA!!!Kluci výborně,mám z vás velkou radost!!!!!DEPECHE MODE


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      139   10. březen 2023 o 15:42

Zpívají thank you Pájovi..
je to agave lover s růží v zubech…


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      140   10. březen 2023 o 15:43

Herrer:

Nic, dobrý  ... : )

Cosmos ale není tak nadšeně  přijat jako GA. Je to ale podobné jako tady, většině  se to líbí  ...část tápe a část to odsuzuje.


Uživatel: Herrer

Herrer      141   10. březen 2023 o 16:35

Pavel.Z: Jo, to chápu, je to kontroverzní kousek. Nebejt jednoho momentu, řekl bych že prakticky dokonalej. GA je uvolněnej melodickej popík, přitom vkusnej. Cosmos je těžkej jak kovadlina. Jsem zvědav, jak to bude na albu všechno kontrastovat a zapadat do sebe. Včera jsem si po úvodní minutě na mobilu málem stříknul do trenek a chtěl jsem vyčkat. Nevyčkal jsem a přišel zaslouženej šok. Víš, představuju si, jaký by to asi bylo, kdyby Martův part vystupoval na povrch decentně, jen tak na pozadí a nabíral na intenzitě až postupně... Měl jsem dokonce i myšlenku, že by mi nevadilo, kdyby tam nebyl vůbec grin

Ale to by změnilo vyznění celýho songtra grin

Vida, Ultramaraton je inspirativní, vymyslel jsem geniální novotvar grin


Uživatel: martin_wrong

martin_wrong      142   10. březen 2023 o 16:37

Líbí se mi to víc jak “Ghosts Again”. I když obě z těch písní kopou trochu jinou ligu. “GA” je singl.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      143   10. březen 2023 o 16:39

ok, tak já to napíšu i sem ...

Marto “Wilder” Salogni, děkuji.


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      144   10. březen 2023 o 16:44

Ha! Bulvární atomovka… Marta s Čarlím? Neber mě vážně, su na dovolené a čtu bulvární plátek… ale bylo by to hustý a rok zbytečného shánění čísla marný, ale hustý grin


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      145   10. březen 2023 o 16:44

Herrere nebylo by to bez těch rezavejch vidlí nudné?


Uživatel: Herrer

Herrer      146   10. březen 2023 o 16:53

Pavel.Z: Pavle, já nevím, nudný asi ne, ale určitě ochuzený. Miluju na DM mimo jiné i právě tahle intermezza. Jen tady se vtlačilo do pooteřených dveří hospody až moc na Vencu Konopníka grin


Uživatel: Dangerous

Dangerous      147   10. březen 2023 o 16:56

intermezza budou, připravte se wink


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      148   10. březen 2023 o 17:00

vrrrrrr.

za hodinu bude 6 ...


Uživatel: memmor

memmor      149   10. březen 2023 o 17:01

@Dangerous: Navazují na sebe některé skladby, nebo je vždy jasná mezera?


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      150   10. březen 2023 o 17:07

@Dangerous: Bude Corrupt nebo Painkiller Junior? Víš že to nechcu vědět, ale splnila jsem svou otázkovou povinnost…


Uživatel: PETR

PETR      151   10. březen 2023 o 17:11

Pavle co máš furt s tou šestou. To půjdeš domů s práce ne :D.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      152   10. březen 2023 o 17:15

to memmor: měl jsem k dispozici vlastně každou skladbu zvlášť, takže na 100% nemohu odpovědět…

to UM:  UMtermezzo bylo tady myšleno Martinovo No War, No More, takže na tvou otázku neodpovím


Uživatel: memmor

memmor      153   10. březen 2023 o 17:18

@Dangerous: Oki, díky za odpověď!


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      154   10. březen 2023 o 17:19

Takže můžeme stále doufat v propojení jednotlivých skladeb ... vrrrr

Petr: ty víš proč : )


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      155   10. březen 2023 o 17:23

to Bgent 017: Díky za odpověď! Teda neodpověď!
Pavel.Z: Pejsek nebo kočička?


Uživatel: PETR

PETR      156   10. březen 2023 o 17:34

Jo domněnka že bude další písnička ale divil bych se že by takto pomalu uvolňovaly má stream jako není to úplná blbost když jim za to vlastně ty služby platí. Ale je tu jistá pochybnost. :D


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      157   10. březen 2023 o 17:34

Ultra: jazyk wagina ...


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      158   10. březen 2023 o 17:54

But Not Tonight… jestli jo, chudáci lidi kolem…


Uživatel: Gabriel

Gabriel      159   10. březen 2023 o 17:56

@memmor: skladby albumu su vsetky oddelene tichom, teda na seba nijako zvukovo nenavazuju. Dokonca, ziadna skladba nekonci stisovanim opakovanej spievanej casti, ale kazda ma svoj jednoznacny koniec.

Pre mna osobne je druha polovica albumu lepsia ako ta prva.


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      160   10. březen 2023 o 17:58


Uživatel: PETR

PETR      161   10. březen 2023 o 18:07

Pavel Z: a nič :D


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      162   10. březen 2023 o 18:09

PETR: málo si věřil, já si to užila!


Uživatel: memmor

memmor      163   10. březen 2023 o 18:10

@Gabriel: Díky za zajímavé doplňující informace! Těším se na to, jak malej smile Z toho, co je zatím ofiko venku, jsem nadšenej! smile


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      164   10. březen 2023 o 18:20

Ultra tak dnes nic nebude.


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      165   10. březen 2023 o 18:20

A WT stále držím, až do oficiálního vydání!


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      166   10. březen 2023 o 18:21

To je dobře nebesa a podsvětí v jednom vyslyšela mé prosby


Uživatel: PETR

PETR      167   10. březen 2023 o 18:28

No nevadí hold budu točit dvě skladby a u toho slintat :D.


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      168   10. březen 2023 o 18:36

Hlavně si neber černé tričko, víš jak dopadl chudák Bizonek v letadle hmmm ten bílý flek…. je sexy :P


Uživatel: So much Love

So much Love      169   10. březen 2023 o 20:12

Opravdu tam zpívají kluci NO WAR??
Mně to no war a no more zní skoro úplně stejně!


Uživatel: felis sapiens

felis sapiens      170   10. březen 2023 o 20:57

Ja som si pritom spomenul na No more War od Bronski Beat. Kde btw to more a War sú foneticky veľmi dobre zrozumiteľné.


Uživatel: martin_wrong

martin_wrong      171   10. březen 2023 o 21:07

“My Cosmos is My” mi hned na první poslech z hudebního hlediska připoměl fenomenální Holden remix “The Darkest Star”. Použití reverbů v obou písních parádní.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      172   10. březen 2023 o 21:14

Poslouchám ji pořád dokola. A musím říct že víc jak jsem poslouchal po vydání GA. Tímhle mě dostali. Trefa do černého.


Uživatel: Gabriel

Gabriel      173   10. březen 2023 o 21:33

@So much Love: Text je original od kapely, najdes ho napr. v popise YouTube videa.


Uživatel: smidak101

smidak101      174   10. březen 2023 o 21:47

Hezkej večer,
Já ji taky poslouchám dokola.Při té druhé minutě ten zpěv mně připomněl Pimpf a ne Pain. smile


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      175   10. březen 2023 o 22:24

So much love: ano war, foneticky (i z fonografu třeba grin ) se war vyslovuje jako vor (což je taková hodně vratká bárka, ale někteří lidi si z nějakého důvodu myslí, že někam doplují i v hodně rozbouřených vodách a co teprve ledovec, že… ) pardon… ale taky v Secret Garden spíš slyším ” I like Cats ” grin a nestydím se za to… možná trošku, ale nemůžu si pomoct no…
Taky mi nedá spát, dokolečka ne, je to síla a nechcu se ji přejíst jak někdo GA smile (s láskou myšleno… od dob pokoření milionu jsem jednu svou oblíbenou slyšela jen dvakrát od té doby grin možná třikrát…


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      176   10. březen 2023 o 22:25

čumkarta z dovči grin užívám si to wink
Depeche-mode2.jpg


Uživatel: Lex Barker

Lex Barker      177   10. březen 2023 o 22:30

Tohle je lenivé, zapadající do Delty, více poslechů to chce. Za mne slabší  než Ghosts, ale uvidíme.


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      178   10. březen 2023 o 22:48

...only one way to soothe my soul, hezky lenivé v náručí EP… i když je pravda že Angels & Ghosts nebo Ghost dvakrát po sobě a hned tu máme dva Ghosts… a už je nemůžeš dostat z hlavy…


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      179   11. březen 2023 o 14:36

Nejspíš to nebude jediná skladba, kterou zveřejní před vydáním alba.


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      180   11. březen 2023 o 14:51

Vize způsobená radioaktivitou? Taky se mi to občas stává, uvidíme, necháme se překvapit. Vlastně to je hlavní PR celého alba - překvápka grin
ale to je čistě UM teorie


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      181   11. březen 2023 o 14:55

Ne, predikce admina Home : )

...a prý už brzo.


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      182   11. březen 2023 o 15:05

Takže vize způsobená radioaktivitou grin
... jak brzo? Brzo v rámci hodinách nebo dnů, týdnů? Stihnu se eště... odskočit na onu místnost?


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      183   11. březen 2023 o 15:08

very near future

Tak zůstaň naladěná.

...ale to může být dnes v 6 nebo až ve čtvrtek : )
)..tak zůstaň  naladěná dlouho.


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      184   11. březen 2023 o 15:21

Su naladěná furt ... depeche frekvence still on! Very near future is still future and we live now and here… hmmmm…. Somebody… jen jsem nahlédla furt dovča grin pa


Uživatel: julo

julo      185   11. březen 2023 o 15:59

pavel.Z….podla gahanovho brara bude 16.3 vyzrebovanym fanusikom,ktori si objednaju novy album tusim cez amazon umoznene vypocut si novy album


Uživatel: PETR

PETR      186   11. březen 2023 o 16:11

Pravděpodobně by dle mé dedukce mohlo být ten čtvrtek. Možná ještě jedna píseň.


Uživatel: julo

julo      187   11. březen 2023 o 16:43

@PETR….krk dam na to,ze do 16.3 bude album vonku


Uživatel: felis sapiens

felis sapiens      188   11. březen 2023 o 16:44

Ten Wagging tongue čo sa dnes objavil na YT nikoho nevzrušuje? Čo to je? Tak to bude znieť? Mne to príde ako fake. Ten hlas je divný.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      189   11. březen 2023 o 16:48

to felis: fake


Uživatel: Dangerous

Dangerous      190   11. březen 2023 o 16:56

z jiného soudku, malá poznámka k tomu, jak kapela vypustila My Cosmos Is Mine…

ve Violator éře, jsme před vydáním desky dostali z desky dvě skladby Personal a Enjoy
v SOFAD éře, jsme před vydáním alba, dostali z alba dvě písně I Feel You a One Caress

v Ultra éře jsme před vydáním desky, dostali z desky dvě albové skladby Barrel a It´s No Good…

Vždycky to byly úplně odlišné skladby vzájemně ve dvojici, a zároveň! dvě skladby nejvíce odlišné od ostatních na albu…tak je to i v tomto případě. D.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      191   11. březen 2023 o 17:18

Mě se z té poslední dvojice víc líbí Cosmos ... délka poslechu se mi počitá na hodiny…jako mít v přehrávači jednu skladbu celý den je fajn ... je to dobrý cosmos a je můj.

Dang. to by ale znamenalo že už do vydání dostaneme…nic : )


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      192   11. březen 2023 o 17:25

Tů julo: Ještě, že nežijeme v 18. století ve Francii, to by jsme tak lehce krk nefsázeli, raději jsem vsadila jednu verzi It’s No Good na svoje datum grin doufám, že zůstane u mě milaaaaaašššek grin


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      193   11. březen 2023 o 17:28

a to je horší než vsadit krk ve Francii 18.stol
grin


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      194   11. březen 2023 o 17:51

Zrovna teď jdu se sluchátky lesem, Cosmos jede pořád a pořád, začíná sněžit..hej je březen, padá tma.. Slapnul jsem zrovna do bláta a Martin začal zpívať svůj part, ale to brzo přejde a Dave to se svým sametem dotáhne do zdárného konce ... reverzní hlasy ...a jedeme nanovo


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      195   11. březen 2023 o 18:08

... zase bláto a zase to vyšlo na Martina. Blbý je, že za chvíli dojde baterka v mobilu.


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      196   11. březen 2023 o 19:57

tak tomu se říká z bláta do louže…. a v lese čučet do mobilu… přehlédneš duchy v lese, překročíš bludný kořen a co potom… rusalka a vodník…


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      197   11. březen 2023 o 22:21

Nebo medvěd na kokainu.


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      198   11. březen 2023 o 22:40

Taky možnost. Naštěstí tam nejsou rádia, možná tak nějaký hejkal s tranzistorákem.


Uživatel: alto01

alto01      199   12. březen 2023 o 17:00

Já se už nějakou dobu zdržují komentářů, jen sporadicky, i když to tu sledují! První dojem, maturoval jsem z ruského jazyka, takže vynechán WTF, ale kur….... V lese hlídám psa, v autě křižovatky, ale jinak je to kur… na x-ty poslech kur..pecka!  Jinak bude někde nějaký srazík před koncertem? Kdysi organizoval DD, ale to je x let zpět, tedy pokud se o něm může mluvit!


Uživatel: Herrer

Herrer      200   12. březen 2023 o 17:17

Alto01: Vyraž si na DM party do Vsetína 25.3. Nikdy jsem toho nebyl příznivcem, ale je to vždycky super grin


Uživatel: Lex Barker

Lex Barker      201   12. březen 2023 o 17:21

Po několika posleších upravuji názor na skladbu, ale tak to naštěstí u DM bývá . Skladba je nenápadná  jak Here is the house z BC.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      202   12. březen 2023 o 18:46

Alto ahoj, jo je to síla. Jsem rád že to ještě jednou můžeme zážít.  Navíc je to kurva, kurevsky dobrý depeš! : )


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      203   12. březen 2023 o 19:02

A co se týče Ringa tak nevím co s ním je, odmlčel se. Naposled mi tu psal 15.11.2021.


Uživatel: Herrer

Herrer      204   12. březen 2023 o 19:50

Pavle, Ringo žije a už jsem ho skoro zlomil, aby se vrátil. Teď mě napadá, nechceš taky dát ten Vsetín? wink


Uživatel: Herrer

Herrer      205   12. březen 2023 o 19:51

Lexi, máš SZ grin


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      206   12. březen 2023 o 20:30

No tak ho dotáhni, zbude tu teď  po Ultra dost prostoru : ) (ona se ale po čase zase vrátí) : ) Potrebuje dovolenou : )


Uživatel: Herrer

Herrer      207   13. březen 2023 o 7:07

grin Pavle, Ringo měl nějaký problém s přihlášením. Já už ho lámal, ať sem jde.


Uživatel: Federman

Federman      208   13. březen 2023 o 9:25

Že vám není hanba vy cynická monstra. To jste novoromantici ? Kde Je váš smysl rozumět ženám ? A genderová vyváženost to vám nic neříká ? .... vždyť nám to tady zakážou jak motory


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      209   13. březen 2023 o 10:26

7a04ec53e0f192abcad8bfad11de6dc7.jpg


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      210   13. březen 2023 o 11:33

Fede a ty rozumíš ženám? Pošli mi osobní údaje navrhnu tě na Nobelovu cenu.

Ultra: hezký


Uživatel: SecretGarden

SecretGarden      211   13. březen 2023 o 13:17

Ultramaraton (209) grin grin
Kde si to splašila? Stavím sa, že si to fotila ty. grin grin


Komentáře mohou přidávat jenom registrovaní a přihlášeni uživatelé.