Depeche Mode Czechia
Fanklub Depeche Mode pro Českou a Slovenskou republiku

Soukromá zóna


Hlavní navigace



Depeche Mode Czechia

Gahanův Imposter dosáhl nejlépe na 42. pozici v českém albovém žebříčku

Gahanův Imposter dosáhl nejlépe na 42. pozici v českém albovém žebříčku

:Album Imposter - společné dílo Gahana a Soulsavers - dosáhlo nejlépe 42. pozice v prodeji alb v ČR. Nejvíce se nahrávce v loňském roce dařilo v Polsku (6. místo) a ve Švýcarsku (9. místo). Umístění ve velkých evropských zemích: 12. Německo, 65. Velká Británie, 151. Francie. Mimo Evropu se deska Imposter v přehledu nejprodávanějších alb neobjevila.


2. leden 2022 o 19:07 • Dangerous • Aktuality a novinkyDiskuze (21) •

Diskuze

Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      1   2. leden 2022 o 19:49

Na to, že je to jen album uspávačů hadů pro mimoně, tak je to úspěch a mimo Evropu je asi málo mimoňů smile


Uživatel: Akim

Akim      2   3. leden 2022 o 10:56

4 Ultramaraton: Blues, soul a gospel jsou nejstarší z moderních hudebních stylů, na které navazovaly další hudební odnože včetně rock n rollu, ze kterého následně vycházely rock a pop. To, že se i současní hudební ikony vrací k blues, soulu a gospelu musí něco znamenat. Jsou to zkrátka styly prověřené desítkami, v případě blues i stovkami let. Někoho to osloví, jiného ne. Pro někoho je to nehynoucí, stále živoucí, tepající muzika, pro jiného cosi pro mimoně. A kdo vlastně posoudí, co je mimo a co ne? Dave si svůj nový projekt užívá a jsem si jist, že tomu dal vše. Možná se takhle cítí líp, než u DM. Mě se Imposter líbí, jasně, že bych raději přivítal nové album od DM, ale situace je taková, jaká je. Imposter je hodně pomalé album, nicméně je v něm spousta krásy. Je intimní a jsem si jist, že pro Gahana velmi důležité. Je to zkušený matador a patrně má potřebu vrátit se k hudebním kořenům. Tak to vnímám já. Snad jsem mimoň, ale existuje i možnost, že mimoň jsi ty, jelikož nejsi schopen tohle dílo ocenit. grin


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      3   3. leden 2022 o 11:10

To Akim: tak to mě opravdu pobavilo, ale jako jedna z mála mimoňovského fanklubu v ČR, která toto dílko obhajuje co může, jsem to myslela lehce ironicky s použitím názorů ostatních grin

Pro mě je to jedno z nejlepších Gahanových výtvorů... Tož jen pro upřesnění... Jo a jsem Mimoň a Imposter je můj Gru, protože styly a písně v něm použité jsou hodně blízké mému černému srdéčku už vlastně od dětství grin


Uživatel: Akim

Akim      4   3. leden 2022 o 11:27

4Ultramaraton: Ten nový rok je pro mě zdá se plný překvapený. Ale příjemných. První z nich je, že se za přezdívkou Ultramaraton schovává zajisté půvabná a charismatická žena. Za druhé jsem asi pozbyl schopnost odhadnout ironický podtext tvého komentáře. Takže s úsměvem na líci a se šibalskými jiskérkami v očích uznávám, že mimoňem jsem tady já.

Jinak, tohle dílo je třeba obhajovat, jelikož tvrdé jádro DM fans se zdá se tak nějak zapomnělo v 80tých letech a není schopno pochopit, že hudební svět se mění, rozvíjí a hlavně, že hudebníka bude těžko bavit hrát 40 let stejnou muziku stejným způsobem a ještě tak, aby se jim to líbilo. Každé dílo zkrátka nemůže být zásadní, ikonické a kultovní. Jsem rád, že jsem tady našel spřízněnou duší, protože tohle zašlapávání Imposteru do země mě fakt ser, se mi nelíbí. grin


Uživatel: M100480

M100480      5   3. leden 2022 o 14:09

To Ultramaraton a Akim:

krásné jak se tu na stránkách můžou najít překvapení k souladu a harmonii členů. A to je dobře, jen tak dál grin .
k tomu ohledně vývoje kapely, no zároveň chápu i ty fanoušky, kteří by byli názoru, že hlavní má být u členů DM prostě hudba DM.
Příklady z podobného ranku velikánů jako Erasure, Cure, U2; či jiný styl jako velikáni AC/DC, Rolling Stones či Metallica jasně ukazují, že sice mohou mít členové pár vedlejších projektů, někdy i odlišných, ale jinak jedou “kolovrátky” vlastně stále stejný styl, doslova až do doby nějakého úmrtí.

Takže to že má Dave již vlastně pátý vedlejší počin (hodně zvukově odlišný) v relativně nedávné době cca 10-ti let, může hodně z fanoušků překvapit s obavou ohledně budoucnosti DM.

Protože podobný s množstvím bokovek je možná tak z výše uvedených jen Mick Jagger, ale jeho alba jsou vlastně pořád hodně stále +/- styl Rollinů.


Uživatel: Akim

Akim      6   3. leden 2022 o 14:36

4Ultramaraton: Tady si ale dovoluji namítnout, že sám Dave dal jasně v rozhovorech najevo, že kdyby nebylo jeho vedlejších projektů, už dále není u DM. Já ty fanoušky chápu, jsem jeden z nich, jedu v tom od svých jedenácti let, tedy od roku 1989. S DM jsem prožil většinu svého života, pořád pro mě jsou a troufám si tvrdit, že vždy budou hudební jedničkou, ale je třeba vnímat i jinou muziku. Již dávno nejsem ortodoxní, ba naopak, zvrhl jsem se přímo nechutně (punk, extrémní odnože metalu atd.) Chápu, že někdo je více zásadový a je více oddán, než já, zároveň je ale též potřeba vnímat pocity samotných členů kapely, kteří si leccos prožili, což je pochopitelně ovlivňuje jak lidsky, tak hudebně. On byl Dejvík vždycky takový rebel, už v roce 1992 chtěl změnit DM na čistě rockovou skupinu, což mu bylo asi díky bohu zamítnuto. Teď má zkrátka “pomalé” období a je super, že tvoří, když DM nemohou kvůli covidu. Víš co, mě už občas takové to fanouškovské skuhrání vadí - není to jako dřív, Alan by to zahrál líp, Dave zpívá jinak, na živo mají oproti dřívějšku jiný zvuk. To je všechno možná pravda, ale situace je taková, jaká je, věci se zkrátka mění a lidé se vyvíjí, vnímají vše jinak, a umělci o to víc. Mě třeba vůbec nesedí SOTU. Tak ho prostě neposlouchám, alespoň ne celé. Plně chápu pocity fanoušků. kteří se těší na další DM album a rozumím i tě pocitům, že už to není jako dřív. Ale dělat s Gahánka zločince, jelikož nahrál něco, co se fanouškům, kteří jsou depeštější, než samotný depeš, to kurva ani náhodou. grin


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      7   3. leden 2022 o 14:51

Všichni jsme jen “Black Swarm” a divní... A taky se mi líbí názor, že je jedno jaký posloucháme žánr mimo DM ( určitě všichni… Jinak by to bylo na palicu), každý má to svoje a nemůže nikdo chtít, aby i naši oblíbenci hráli jen jedno a to samé, vždyť je tolik krásných českých přísloví o tomto…


Uživatel: Akim

Akim      8   3. leden 2022 o 14:57

4Ultramaraton: Naprostý souhlas. grin


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      9   3. leden 2022 o 15:12

To Akim: no než jsem to stihla dopsat grin
Myslím, že nikdo by neměl dělat z nikoho zločince ať už ortodoxní odnož Devotees z jakéhokoliv člena skupiny, tak by se neměli dělat ani zločinci právě z těch co zůstali viset na 80, protože každý má rád to svoje a něco mu to připomíná a rád se díky tomu vrací do minulosti, kde mu bylo dobře nebo mu to nějakým způsobem změnilo život a třeba právě proto na tom tak lpí, což vede i oba směry, Gahan udělal úžasné album, které mu měnilo život a protože náhodou umí zpívat… A my máme to štěstí, že se o to podělil….

Tož když neumíte zpívat ani hrát zkuste si jen tak udělat takový svůj setlist různých písní a interpretů, kteří Vám dělali radost v životě grin možná budete překvapeni.

Nemělo by se žít jen v minulosti, jen se občas vracet za něčím příjemným… Ale taky by se neměl brát lidem jejich názor, ale všeho s mírou a lidi i když se mají vlastně rádi, kor v dnešní pošahané době jsou na sebe, jak bych to řekla… Pusťte si People Are People…


Uživatel: Akim

Akim      10   3. leden 2022 o 15:19

4Ultramaraton: Budu se opakovat, ale opět naprosto souhlasím. Žijeme ve zvláštní a divné době. Někdy mám pocit, že poslední dobou na sobě lidé vzájemně více hledají negativa, než pozitiva, což je škoda. Upřímně, já jsem rád, že jsem byl leta ortodoxní depešak, ale stejně taj jsem rád, že už tomu tak není. grin


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      11   3. leden 2022 o 15:49

To Akim: možná je to tím marketingovým tahem posledních dvou let, že být negativní je teď výhra :-D
A klidně ortodepešák může hledat spíš pozitiva a neortodepešák negativa si nevybereš.

A hlavně by jsme neměli být závislí, jen občas lehce v podroušeném stavu, neměl by to být smysl života, ale radost…


Uživatel: Akim

Akim      12   3. leden 2022 o 15:53

4Ultramaraton: Že by to bylo tím? grin gringrin

Pravda, závislost je ošemetná věc, občasný, podroušený stav je fajn. grin


Uživatel: view

view      13   3. leden 2022 o 16:41

@ Akim ...  punk v poslednej dobe začal zaujímať aj mňa, najskôr to bolo z akéhosi historického hľadiska, neskôr som prišla na to, že asi začína byť opäť in…
@ M100480 Metla (Metallica) bočné projekty nerobí, rozhodnutie znie: ” oslabuje to kapelu” Aj keď nejaké drobnôstky existujú smile

Dohoda v DM je zrejme iná a vznikla asi z rozdielneho hudobného postoja jedn. členov. Dave sa nikdy ani netajil tým, že je rocker ( al. niečo podobné:) ) Napriek tomu, že sa jeho novému albumu momentálne nedokážem venovať, tak ako by som chcela a teda nemôžem písať svoje postrehy, som rada, že ho vydal a prajem mu, aby mal úspech. Dovolím si len malinko…,  že Dave začal spievať akoby v jednej tónine.  Všimla som si to už pri Nothing else…, ale potom som to brala tak ako to okomentoval, že tú skladbu chcel obrátiť naruby…
NEM je predsa iná skladba ako ostatné od Metly a fans metalu tiež tvrdia, že odkedy sa Hetfield naučil spievať, tak to stojí za… ( uprednostňujú rev). V každom prípade si myslím, že v DM si iného speváka predstaviť neviem a ani nechcem


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      14   3. leden 2022 o 19:45

To view: Dohodu v DM ví jen DM samotní, jestli nějaká je, ale to my se můžeme jen dohadovat… A opravdu netajil, když pominu SOFAD a jeho proměnu v rockového Ježíše, tak takové Paper Monsters, které vlastně i zachránilo DM a třeba se dočkáme od něj i jiného jeho oblíbeného žánru jeho života než jen Imposter styl a to z raných let a bude to punkový nářez grin a ukáže i jiné tóniny, které se myslím ať už k Imposterovi k nebo k Nothing Else Matters ( které je takovou ochutnávkou pro mě)  moc nehodí pro vytvoření té správné atmošky… Myslím, že není důležité ukazovat rozsah za každou cenu a strhnout si hlasivky, aby se udělalo něco působivého (i když to u mě zase NEM není, páč tu písničku nemám ráda, ale nezatracuju smile a hlavně já ani nepoznám tóniny, takže je mi to jako pro hudebního konzumenta a né znalce úplně jedno :-D Pro mě to byla láska na první poslech smile

Jo a jestli se stává punk zase in, tak to bude možná zase nějakou tohou po revoltě a anarchii. Třeba pak vznikne i něco jiného, což je i na hudbě úžasné, ta hybnost, když už něco dlouho stagnuje, vždycky se objeví chuť vytvořit něco co tu ještě nebylo…

Ale to je všechno jen můj čistě osobní názor


Uživatel: view

view      15   3. leden 2022 o 20:34

... ano… existuje viac ako 5000 hudobných žánrov smile


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      16   3. leden 2022 o 20:40

Jojo a stejně mají všechny stejný základ a všechno po je jen dotvoření, spojování a míchání různých vlivů a žánrů a nuancí nebo jiný cit každého jedince… Úžasná alchymie… Nejen v hudbě smile


Uživatel: view

view      17   3. leden 2022 o 21:43

... okrem populárnej mi nevadí ani klasická, založená na notových zápisoch smile


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      18   3. leden 2022 o 22:36

Jeee dneska je fakt den plný příjemných překvapení, právě mi hrál Jan D. Zelenka a jeho Nářky Jeremiášovy z kazety smile  Ale i taková opera není k zahození třeba takový Monteverdi nebo třeba i jen Verdi (sice bez Monte, ale neztrácí tím na kvalitě grin ) ale zajímavé je pro mě i zkoumání různých etnických skupin z celého světa nebo různých období, vlastně od počátků... No vždycky tu byla touha se projevit ať už z potřeb počátku náboženství nebo třeba vábení zvěře napodobováním… A vývoj hudby jde vlastně neustále vpřed a nemyslím, že třeba dnešní mainstream nebo jiné žánry i když je jich přes 5000 tu budou ve stejné formě i třeba jen (teď plácnu) za 50let… I když... Vlastně i taková ta Man Made Machine “NASA” verze či jak se to jmenuje zní úplně jinak… A když se vrátím ke klasice, tak i jejím spojením s metalem vznikl vlastně i symfonický metal, nebo ne? Který má také plno fanoušků po celém světě a různé vlivy najdeme i u jedné kapely, ještě jsem neslyšela od ní album, které by znělo stejně.... Moc se omlouvám za odbočení smile


Uživatel: view

view      19   4. leden 2022 o 0:00

Symfonický metal vnímam skôr ako skomoleninu(motanicu) dvoch žánrov. Keď, tak metalové skladby s kapelou a symf. orchestrom, čo je dosť náročné pri týchto žánroch, pretože potom vždy niečo z toho prevláda( buď kapela alebo orchester), čo na druhej strane zase môže pekne vyznieť v pasážach, alebo potom metalové skladby hrané sympho
Aj ja sa ospravedlňujem, prajem pokojnú noc


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      20   4. leden 2022 o 5:35

A tady view uhodila hřebíček na hlavičku smile hlavně slovy vnímám a motanica, vždyť každý vnímá hudbu jinak a motanicou by se dali nazvat vlastně všechny žánry nejen jejich pozdější podkategorie aby to bylo přehlednější, vždycky je to jen hudba akurát oblečená do jiného kabátu podle vkusu a vnímání jak interpreta tak konzumenta a zkoušení nového i když se jen spojí dva třeba do té doby nemyslitelné styly… Dyť i skladby DM někdo může vnímat jen jako zkomoleninu a ten druhý jako moc hezké spojení něčeho smile

Přeji všem moc hezký den smile


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      21   11. leden 2022 o 20:16

Pro všechny mimoně, co v této době zatoužili mít alespoň trošičku dušičku v bezpečí, takže vlastně pro všechny smile

https://youtu.be/pNeB4t80hIY


Komentáře mohou přidávat jenom registrovaní a přihlášeni uživatelé.