Depeche Mode Czechia
Fanklub Depeche Mode pro Českou a Slovenskou republiku

Soukromá zóna


Hlavní navigace



Depeche Mode Czechia

V Brně o víkendu vystoupila Stella Rose Gahan

V Brně o víkendu vystoupila Stella Rose Gahan

Jako předskokanka kapely A Place to Bury Strangers vystoupila v sobotu Brně mladá Gahanová. Některá zdařilá videa jsou k nalezení na YouTube.


14. říjen 2024 o 18:09 • Dangerous • Aktuality a novinkyDiskuze (50) •

Diskuze

Uživatel: InfraRed

InfraRed      1   14. říjen 2024 o 19:33

Asi je to dobra hudebnice (nedokazu posoudit, jsem laik a tento hudebni smer mi nic nerika) a docela ji to i preji, nicmene hodne pochybuji, ze jako zpevacka bude vic nez “dcera Davea Gahana z Depeche Mode”.


Uživatel: DeltaMachine

DeltaMachine      2   14. říjen 2024 o 21:06

Very cool, bravo Stella, jen tak dál!  Očividně má smysl pro muziku jako Dave!!!  wink


Uživatel: Herrer

Herrer      3   15. říjen 2024 o 3:59

Hudebně to vůbec nezní blbě, hlas silnej, nebojí se toho. Šikulka!


Uživatel: Grangers

Grangers      4   15. říjen 2024 o 6:27

Taťko,v pohodě.Ale Stella spíš artois.A možná ani to ne.


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      5   15. říjen 2024 o 7:26

Ať napíšu cokoliv, vyzní to jako, že chcu lézt jejímu taťkovi do jeho sexy sedínky hmmm
Takže je to stejně jedno… grin
Stella má ve svém žánru jistě budoucnost. Jak napsali Herrer a DeltaMachine. Sice to není můj šálek kafe a nepouštím si ji vlastně vůbec, zato dokážu ocenit, že je fakt šikovná a líbí se mi její zbarvení hlasu a vypracovává se v hudebním průmyslu postupně úplně sama, bez taťuldovi pomoci, což je mi sympatické. Myslím si, že za čas, pokud se na to nevyprdne, o ni ještě hodně uslyšíme, byť není zrovna mejnstrýmový typ.


Uživatel: tomas1.

tomas1.      6   15. říjen 2024 o 8:49

Stella není šálek kávy pro fanoušky,co milují disco hit -  just can’t get enough-)))))


Uživatel: Federman

Federman      7   15. říjen 2024 o 11:04

Všechno zlý pochází z Brna, ale tohle je výjímka. Docela dobrý, ale víc ne.


Uživatel: Akim

Akim      8   15. říjen 2024 o 11:08

Už teď je Stella víc, než jen dcera Davea Gahana. Je to nadějná a velmi šikovná hudebnice pohybující se na klubové scéně a na té většina lidí kašle na to, jestli, nebo čí je to potomek. Mě její hudební působení velmi oslovuje a ačkoliv jsem dlouholetým fanouškem DM (cca. 35 let fanouškovství), tak Stellu vnímám jako Stellu a ne jako potomka milované hudební ikony. Je mi velmi sympatické, že si hraje na svém pískovišti. Žádná tlačenka, minimální snaha se svést po slávě svého otce.


Uživatel: InfraRed

InfraRed      9   15. říjen 2024 o 12:57

Zadne sympatie/antipatie ve mne Stella ani jeji hudebni zamereni nevzbuzuji, stejne jako jeji tata, ktery jako osobnost sam o sobe ve mne nevyvolava zadne bourlive emoce, ale je objektivne zijici legenda, jakych je malo. Tedy i ke Stelle pristupuji absolutne objektivne bez apriori nadseni a superlativu smile
Zda se ne/veze na slave otce a zda to zvlada s/bez tatovy pomoci je velmi diskutabilni. Tata o ni a jejim talentu basni kudy chodi uz od jejiho detstvi, na zadne spolecenske akci se holka neukazje jinak nez po boku otce, ktery je svetova legenda stale na vrcholu sve megaslavy, maminka je herecka a vlastni produkcni agenturu, a Stella byla znama a sledovana celebrita diky tatovi jeste driv nez se stihla narodit. At se pohybuje kde chce, v mediich se o ni jeste stale hodne pise predevsim v kontextu kultovni DM, coz je obrovska medializace a reklama navic. Zpevacek se “silnym hlasem” je hodne, ale pouze hlas nestaci k tomu, aby se z nuly vypracovalo na ikonu, jako jeji otec. Stella na nule nezacinala, ale ani ikona z ni jeste neni. Proto ja si pockam co bude Stella za 10-20 let, jelikoz teprve pak bude videt, zda je vic nez “jen dcera Davea Gahana” wink


Uživatel: Akim

Akim      10   15. říjen 2024 o 13:21

Tak to trochu vypadá, že tu holku snad stalkuješ, že víš o každém jejím kroku po boku svého otce. grin grin grin Nic ve zlém, to byl takový vtípek. Hele, já si myslím, že se ani nesnaží stát se hudební ikonou. Podle mě je si vědoma, že i jejímu otci se to povedlo tak nějak mimoděk a že to bylo hlavně o hudbě a o kouzlu 80tých a 90tých let. Mohla by prolejzat veškeré talentové soutěže a jinak masírovat mainstreamové publikum, ale ona si vybrala klubovou scénu. Jasný, to, že je dcera pana Gahana ji zajisté pomáhá k získání nějakých fanoušků, ale ta mediální masáž by podle mého názoru mohla být o mnoho větší.


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      11   15. říjen 2024 o 15:53

Moje máma se se mnou taky chlubí a to jsem se vypracovala na prodavačku úplně úplně sama, bez její pomoci a kontaktů... su v jiném městě grin třeba ze mě taky jednou bude vedoucí obchodu, jako je ona grin Asi spolu nebudeme chodit na společenské akce, páč by mohli být kdesi na Moravě řeči grin


Uživatel: DeltaMachine

DeltaMachine      12   15. říjen 2024 o 17:36

Stella má mnohem víc co nabídnout z jeji tvorby - už nějaký čas ji pozorně sleduju na YouTube. Například doporučuji song ANGEL i s original klipem….to je úžasná věc, chytlavá emotivní temnota, skvělý hlas! Myslím že Dave ji i s něčím pomáhal, jako bych tam trochu slyšel jeho solo tvorbu wink


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      13   15. říjen 2024 o 18:53

DeltaMachine: Další stolker grin A já myslela, že je to cover Walking In My Shoes grin teď vážně Angel je moc pěkná a taťku tam uslyšíme vždycky, geny se nezapřou i když mi maminka říká:  hlavně se nehádej… Mno… Komu rodiče nepomáhají s domácími úkoly i v pokročilém věku grin tady nejde o tlačenku s cibulí a octem…


Uživatel: Herrer

Herrer      14   15. říjen 2024 o 20:03

InfraRed: Nikdy nebude víc, než dcera svého otce? Proč by vůbec měla toužit po tom, aby z ní byla nějaká hudební ikona? Prostě jen dělá, co ji baví, čemu věří a jde s kůží na trh. To není vůbec málo. Buď to klapne a nebo bude jedna z milionů, kterým to nevyšlo. Ostatně kolika osobnostem mimo mainstream se poštěstí, aby z nich vyrostly popkulturní ikony? To je zlomek zlomku na entou. Vždyť i její taťka začínal z tý nuly v podstatě mainstreamem a kdyby začal jinak, čert ví, jestli by to vůbec vyšlo grin

Že ji v něčem podpořil, pomohl, poradil a je na ní hrdej, je přece naprosto v pořádku, takoví už holt rodiče bývají smile Bylo by divný, kdyby to měl jinak. Nevšiml jsem si ale, že by ji na krev protlačoval někam, kde o ni není zájem. A že by se svým vlivem klidně mohl.

Ono se to zkrátka celé dá vnímat i z druhé, odvrácenější strany, jakou jsi ostatně naznačila. Potomci uznávaných celebrit i “celebrit” bývají pod drobnohledem, často jsou osočování z protekce (někdy právem, jindy ne), srovnáváni s rodiči a asi ne vždy jim to je příjemné. Je jistě pravda, že Stella nestála na stejné startovní čáře, že jí nejspíš nehrozí a nikdy nebudou hrozit existenční problémy, což jí dává obrovskou výhodu tvůrčí svobody, na kterou její táta čekal celý dekády. To ale nic nemění na tom, že nakonec je vždycky na ní, jak se s tím popasuje, jakej obsah nabídne a jestli o něj bude zájem. Tuhle cestu si musí vyšlapat sama a je sympatický, že se o to evidentně snaží. I Bjork musela nějak začít… wink


Uživatel: Herrer

Herrer      15   15. říjen 2024 o 20:05

Jinak se přidávám s díky za tip na její Angel. Zní to moc dobře.


Uživatel: InfraRed

InfraRed      16   15. říjen 2024 o 20:05

Akim: No prave ze tu holku absolutne nesleduji, sleduji pouze DM a porad mi nekde “vyskakuje” Stella - v rozhovorech, na fotkach, na Youtube atd. O takove medializaci by se Ave Lee mohlo jen zdat smile
Angel je hezka vec, take se mi libila, je chytlava, ale zatim je to vse. Navic vime, ze jeden dobry song nedela ani dobre album (pro priklad nemusime chodit daleko), natoz skvelou umelkyni.
A s tim, ze si vybrala klubovou scenu… mozna je to nahoda a opravdu chce byt hodne avantgardni art. Nebo dalsi verze je praktictejsi: tata s mamou se pohybuji v branzi a vedi, ze nechce-li delat vyloznene komercni mainstream, musi vsadit na ziva vystoupeni, jinak se aktualne vydelat neda.
Abych vysvetlila svuj postoj: dobra asi je, ale zatim je brzy chrlit superlativy a rikat, ze je to nadprumerne kvalitni hudebnice wink


Uživatel: Akim

Akim      17   15. říjen 2024 o 20:21

InfraRed: Podepisuji co bylo napsáno by Herrer. Ona zkrátka dělá, co jí baví a umělecky naplňuje. A o penízky tahle holka myslím strach mít nemusí, pochybuji, že finanční stránku své kariéry vůbec řeší, jelikož to absolutně nemá zapotřebí. Myslím, že i její potomstvo bude od dědy plně zabezpečeno. Co to je kvalitní hudebnice? Ta co vydělává, nebo ta osloví mainstreamové publikum, nebo ta co do sytosti užije vystoupení před stovkou lidí. Já mám zkrátka dojem, že Stella prostě hraje to, co jí baví a to že je dcerou hudební ikony moc z tohoto hlediska moc neřeší.

Btw. DM v 80tých a 90tých letech vystupovali v rámci vlastní propagace po celém Světě na playback v mnohdy dost šílených televizních pořadech a show. Tam to u hudbě moc nebylo, spíš o tom, jak se kucí vohákli.


Uživatel: Herrer

Herrer      18   15. říjen 2024 o 20:22

Tak jsem si po trojím přehrání Angel začal pouštět její desku Eyes of Glass a je to teda pěkně nabroušený, špinavý, hlučný, určitě ne úplně snadný na první poslech, ale jako prvotina zatraceně zajímavý. Jen tak dál!


Uživatel: Herrer

Herrer      19   15. říjen 2024 o 20:25

Akim: Souhlasím a podepisuji v plném rozsahu smile


Uživatel: InfraRed

InfraRed      20   15. říjen 2024 o 20:35

Podivejte se panove, napsala jsem pouze svuj nazor a zduvodnila jsem ho myslim dost dobre wink Dal se mi vysvetlovat, co a proc si o tomto tematu myslim, nechce, protoze diskuze se zacina ubirat smerem “ty tomu nerozumis” (nadsazka) smile))
Co je a neni dobry, zajimavy, nabrouseny, kvalitni a “co vlastne Stella od zivota chce” a zda potrebuje penize si kazdy muze myslet sve smile


Uživatel: Herrer

Herrer      21   15. říjen 2024 o 20:38

InfraRed: Nikdo ti přeci nic nevyčítá smile


Uživatel: Akim

Akim      22   15. říjen 2024 o 20:56

InfraRed: Přesně jak řekl Herrer. Nikdo ti nic nevyčítá, jen na to mám trochu jiný pohled, což je snad normální ne? Rozhodně si nemyslím, že bys tomu nerozuměla. Vyjadřuješ své pocity, což je naprosto v pořádku a je to fajn. grin


Uživatel: DMMK76

DMMK76      23   16. říjen 2024 o 7:50

Ono je to složité. Je to dcera slavného a úspěšného otce a kamkoli se s ním vrtne (koncert, vernisáž, filmová premiéra…), tak se stane terčem fotografů, médií apod. To by s ním nemohla nikdy nikam jít. Nemyslím, že je to od ní kalkul a využívá ho. Jak už bylo řečeno, asi nikdy nebude mít existenční problémy a dělá co ji baví, a jak to cítí. Je to docela uvěřitelné a hlas má dost specifický - to je vždycky výhoda. Hudba, kterou se zatím prezentuje má do komerce hodně daleko a přitom se to poměrně dobře poslouchá. Takže já ji fandím a uvidíme, co přinese budoucnost. Koneckonců i její bratr se s tatíkem dost “ukazuje” - chodí spolu v NY na basket a každou chvíli je tam někdo s foťákem taky nachytá. Snaží se tak být víc vidět jako mladý režisér? Asi ne… smile Prostě chce bejt s tatíkem a má rád basket. Ratolesti slavných to mají obecně dost složitý. Ale SRG na to jde docela inteligentně a přeju jí úspěch.


Uživatel: tomas1.

tomas1.      24   16. říjen 2024 o 10:53

se musím ujistit,jeslti jsem nepřeklikl na http://www.blesk.cz-))))),či žena a život?-)


Uživatel: Alan Wilder

Alan Wilder      25   22. říjen 2024 o 7:14

Mě by docela zajímalo, kolik z vás by si její tvorbu pustilo, kdyby nebyla dcerou svého otce…


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      26   22. říjen 2024 o 7:25

Čárlí: no, jelikož se většina z nás potuluje úplně v jiných vodách, tak asi jen hrstka těch, kteří rádi nachází nové zajímavé zvuky či talenty napadlo by Vás mistře, že čirou náhodou objevím totok https://youtu.be/qpdyIg85-Bs?si=YDljkkCz8jT5In5U ?  Boží grin


Uživatel: InfraRed

InfraRed      27   22. říjen 2024 o 7:55

Alan Wilder: Bingo! smile


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      28   22. říjen 2024 o 8:11

Jo a proto, že je to dcera svého otce, tak je naprosto bez talentu a veze se jen na jeho slávě, to jako vážně?! Její matka, ta by se tak dala charakterizovat, ale Stella má co nabídnout


Uživatel: Federman

Federman      29   22. říjen 2024 o 8:42

Její matka, ta by se tak dala charakterizovat

To je podle sebe soudím Tebe, nebo jen opět občasný utrajed?


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      30   22. říjen 2024 o 9:01

Možná obé, Fede, možná obé grin kdo ví grin


Uživatel: Akim

Akim      31   23. říjen 2024 o 11:48

Alan Wilder:  V podstatě od puberty poslouchám kvanta muziky. Od elektroniky, přes desítky stylů až po extrémní metal. Ačkoliv se manistreamu rozhodně nevyhýbám, sleduji především klubovou scénu. Stovky, možná tisíce kapel. A představ si, že většina členů z těch kapel nemá za rodiče žádnou hudební ikonu, takže ne. To, že je Stella Rose dcerou pana Gahana opravdu neřeším. A především si myslím, že je to ve výsledku zcela jedno. Jestli ji někdo objeví přes taťku a zalíbí se mu její tvorba, tak je to přece fajn. Pochybuji, že někdo poslouchá její skladby jen a jen proto, že je to potomek D.G.


Uživatel: SecretGarden

SecretGarden      32   23. říjen 2024 o 20:06

Sú dve rozdielne veci:
- Samozrejme to, že o nej vieme a že jej vôbec dáme šancu a vypočujeme si ju, je u väčšiny z nás z dôvodu koho je to dcéra. V tom má výhodu. (Určite existuje mnoho dobrých a zaujímavých hudobníkov začiatočníkov, ale o málo z nich sa svet dozvie.)
-  Avšak po tom vypočutí už pre väčšinu z nás nemá váhu to, čia je to dcéra. Buď sa nám to páči, je to pre nás zaujímavé, alebo nie. I keď, treba pripustiť, že niektorí môžu pri hodnotení podvedome trochu prižmúriť oko. To trochu môže prilepšiť. Ale ak by to bola vyslovene blbosť, asi by nepomohlo ani keby bola dcéra neviem koho.


Uživatel: Akim

Akim      33   23. říjen 2024 o 20:28

SecretGarden : Souhlasím. Já jsem jeden z těch co očka fakt nemhouří, Stellu prostě beru jako Stellu a ne jako dceru D.G.


Uživatel: DMMK76

DMMK76      34   24. říjen 2024 o 10:31

Díky streamovacím službám se v dnešní době člověk dostane k obrovskému množství hudby, která by ho asi jinak minula - v tom je to super a moc mě baví objevovat nové věci tímto způsobem. Dřív jsem objevoval pro mě zajímavé věci hlavně díky rádiu - Radio 1 abych byl konkrétní :D

Podobně jako @Akim poslouchám v podstatě vše, tedy bez ohledu na žánr (až na ten extrémní metal - to mě míjí smile ) či známost / velikost / popularitu… Prostě mě baví hudba (taky od puberty) a jedinej parametr pro mě je líbí / nelíbí. Mám za ty roky velmi slušnou sbírku fyzických nosičů a je to hodně pestrý. Najdou se tam třeba i jazzový věci.

Pokud jde o Stellu tak nevím, zda bych na ni narazil (a kdy) bez informací, které ke mě doputovaly díky DG. Každopádně jsem si to poslechl a můžu za sebe klidně říct “good” a čas ukáže, jak úspěšná bude. Rozebírat jestli by do toho šla bez fotříka nebo jak moc by o ní bylo slyšet je naprosto zbytečný. Ano, má díky němu všechno o dost jednodušší... No a? Není to jedno? Nakonec stejně rozhodne, jestli to bude nebo nebude dobrý.


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      35   24. říjen 2024 o 13:25

... No, Paris Hilton to není...


Uživatel: AHSHOTEL

AHSHOTEL      36   25. říjen 2024 o 19:58

Ani jsem ji nedoposluchala. A tim to pro mne konci.


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      37   31. říjen 2024 o 7:20

... Pro fanoušky Stelly nový singl, 13/12/24 nové EP viz popisek ve videu https://youtu.be/ydRB5-CJc_g?si=f4GGfrS5HtOay4fX


Uživatel: InfraRed

InfraRed      38   31. říjen 2024 o 13:20

Ultramaraton: Prosim nemichat fanklub DM s fanklubem Stelly ani nikoho jineho wink


Uživatel: Herrer

Herrer      39   31. říjen 2024 o 15:19

Ultramaraton: Fakt v tý holce něco je, díky za sdílení!


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      40   31. říjen 2024 o 16:03

Infra: pardon asi jsem opět mimo topic grin


Uživatel: Akim

Akim      41   31. říjen 2024 o 18:17

Ultramaraton: Super díky za info a sdílení. Jen tak dál. grin


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      42   19. listopad 2024 o 11:21

Opět něco pro fanoušky Stelly. Za mě moc povedené a pohybově nadaná po tatínkovi grin https://youtu.be/OSakwZwbJDU?si=ysUFCntoiPjgDCil


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      43   19. listopad 2024 o 11:22

Jo a závěr mi nápadně připomíná Dyrty Styky Flór grin


Uživatel: InfraRed

InfraRed      44   21. listopad 2024 o 11:07

Ultramaraton: A nestacilo by uz s tou Stellou?


Uživatel: Akim

Akim      45   21. listopad 2024 o 11:32

Ultramaraton: Stella je boží, velmi talentovaná a nadaná hudebnice. Geny po taťkovi nezapře. Díky za sdílení klipu. Každé info o ní je vítáno.


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      46   22. listopad 2024 o 19:29

Infra: Ne
Akim: Jo
grin


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      47   11. prosinec 2024 o 7:31


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      48   13. prosinec 2024 o 8:28

Tož poslední ze skladeb na EP dneska vyšla i celé EP k dostání i na streamovacích platformách https://youtu.be/N7EPQvLa_jo?si=1n5P-2ME5fbmxK2e šikovná dcérka… Krásné Vánoce jí i celé rodině... i můmii… Vám ještě popřeju grin


Uživatel: Akim

Akim      49   13. prosinec 2024 o 18:44

Ultramaraton: V “Drugstore Romeo” řeší Stella záhadu ztracené podprsenky. No nic, dám si ledovou sprchu. grin


Uživatel: Ultramaraton

Ultramaraton      50   13. prosinec 2024 o 23:54

Akim: určitě z rozhořčení grin grin grin Líbí se mi, jak umí zpracovat vážné problémy dnešní doby grin I když u ní bych to ještě viděla na Freestate, než na Should Be Higher hmmm


Komentáře mohou přidávat jenom registrovaní a přihlášeni uživatelé.