Depeche Mode Czechia
Fanklub Depeche Mode pro Českou a Slovenskou republiku

Soukromá zóna


Hlavní navigace



Depeche Mode Czechia

Mastering alba “Spirit”

Ilustrativní: Mastering alba “Spirit”

Krátký rozhovor s Brianem Luceymem, kterého si Depeche Mode najali pro mastering svého posledního studiového alba.




Tvá definice současného masteringu? Co to vlastně je, jaká je jeho úloha a význam?
Po umělecké stránce spojuje mastering umělce s širokým publikem v té nejhlubší možné úrovni. Vlastně vylepšuje produkci vyrovnáváním hudební nadčasovosti s okamžitým účinkem.

Jaké výzvě si čelil při masteringu na albu "Spirit"? Souviselo s ním něco výjimečného? Bylo na něm něco jiného, ​​s čím si se dosud nesetkal?
Žádná skutečná výzva tam nebyla, prostě to byla skvělá nahrávka, na níž pracoval skvělý tým, ta práce byla zábavou.

Čím se liší mastering vinylu od masteringu CD? Dělal si mastering části alba Marylin Mansona a ten rozdíl, mezi vinylem a CD, je skutečně znatelný. Dá se něco takového očekávat také v souvislosti s albem "Spirit"?
Vinyl má tendenci být dynamičtější a celkově konzervativnější, což je samozřejmě způsobeno fyzickou limitací tohoto média. Očekávám, že vinylová edice bude mít o pár db navíc, ale o žádné dramatické změny nepůjde. Většinu změn si uděláte sami, na vašem audio systému, při vícenásobném přehrávání alba.

Vstupovala kapela do procesu masteringu? Přišli sami s nějakými nápady nebo do tvé práce nezasahovali?
Obyčejně to bývá tak, že odprezentovat svou práci a následně zadavatel úlohy přijde s nějakými poznámkami. V tomto případě nic takového nebylo. Někdy dokonce obdržím referenční track a poznámky ještě před zahájením práce. Ani takové něco se neudálo.

Tvůj názor na tzv. "Loudness War"? Proč se to vlastně děje a co se za ty roky v masteringu takové událo, že to dospělo do tohoto stavu?
Lidstvo je poháněno strachem nebo láskou ... nebo obyčejně kombinací obou. Strach z toho, že něco nebude hlasité tak, jako ostatní věci není žádná novinka. Vinyl má své fyzické omezení, co digitál nemá. Hlasitěji = lepší je taková opičí logika, takže jsme se museli trochu přiučit. Dynamický pohyb je po psychické stránce skutečně lepší. Mě ta lidská potřeba hlasitosti nějak netrápí, pokud mají moji klienti tendenci mít dobrý vkus a nesnaží se překračovat linii. Výzvy jsou zajímavé právě tehdy, když se tlačí na limity a právě tento prvek moderní hudby si dokážu užít. Album "Spirit" je dostatečně hlučný, jednoznačně hlučnější, než alba z 1980tych let, ale ne burácející modernou / šíleným způsobem.

 

3. duben 2017 o 9:09 • dmf • Články

Diskuze

Uživatel: Federman

Federman      1   6. duben 2017 o 13:04

Myslel jsem, ze slovo klient se bude asociovat pouze se sluzbami bankovnimi, pojistovacimi a nebo pravnimi. Kdo by si byl pomyslel, ze z nas byvalych posluchacu se stanou jednoho dne klienti take. Loudnes war se samozrejme nemohlo nedotknout ani Spiritu a hodila cd mediu na krk hrich, ktery si opet nezaslouzi.
Jakozto posluchac a jeste ne klient prisernosti kurvici pocatkem noveho tisicileti vsechno co DM natocilo jsem rad, ze prave vinyl je tentokrat jeste vice neposkvrnen touto zrudnosti. Dost dobre nechapu jak Brian Luceym myslel tu posledni formulaci o neburacejici moderne posledni doby. Nepochybne je to profik, ale budto ztratil soudnost a trpi ztratou reality a nebo uz je klientem sam sebe.


Uživatel: Mobydick

Mobydick      2   6. duben 2017 o 13:54

Federman: CD Spirit určitým způsobem pohledu opravdu neburácí, ale pravdě blíže je, že neburácí kdy má, burácí totiž tak nějak pořád. Pustit si ho totiž cíleně burácivě a bez korekcí, by mohlo způsobit, že člověka brzy uburácí smile Ten odborník (bez ironie), považuje vinyl za konzervativní poslech a zároveň jakoby zapomíná zmínit, že ten vlastně zaburácet umí mnohem efektivněji, než zmršená CD nahrávka, která nedělá nic jiného, čímž pak ten burácivý efekt jaksi dostává na prdel. Člověk by se skoro zlobil na digitální formát, ale ten za to vůbec nemůže. Mnohem větší problém je, že jak jsou nadřízenými zvukařů vinylisti považováni za konzervativce, tak digitalisti zřejmě za opice, které si chtějí hlavně zahýkat. Kdykoli a kdekoli. A tak jim/nám to balí do instantního balíčku, který stačí mít s sebou a hýkat můžeme třeba i z mobilu, který by jinak možná výkonnostně nestačil na volume a to by byla teprv opravdová tragédie smile

Naštěstí jsou tu i většinou menší vydavatelství, která ukazují, že se vyplatí věřit ve své posluchače a ukazují, čeho je digitální formát skutečně schopen. Paradox je, že jsou slyšící minoritou vlastně uctíváni za něco, co by mělo být bráno za samozřejmost a už ve velmi dávných časech to tu po příchodu CD formátu bylo, aniž by to musel kdokoli z nás adorovat.

No zkrátka ten chlapík vědomě lže - respektive dělá to, co dělá mnoho z nás v práci, kdy na poradách poslouchá vášnivé recitátory a nebo skoro jako mantru firemní politiku sám recituje… Že ta nebývá ani zdaleka synonymem pro pravdu, na to člověk nemusí být konspirátor, aby to dokázal rozpoznat. Jenže musí. Holt všichni potřebujeme z něčeho žít a pokud to mocným nese…


Uživatel: Ota

Ota      3   8. duben 2017 o 12:40

Fedie: ja myslím, že on nemyslel těmi klienty nás posluchače, ale zadavatele zakázky, to jest kapelu a producenta. Jak ale napsal, kapela má nějaký mastering na salámu:
“Vstupovala kapela do procesu masteringu? Přišli sami s nějakými nápady nebo do tvé práce nezasahovali? Obyčejně to bývá tak, že odprezentovat svou práci a následně zadavatel úlohy přijde s nějakými poznámkami. V tomto případě nic takového nebylo. Někdy dokonce obdržím referenční track a poznámky ještě před zahájením práce. Ani takového něco se neudálo.”
Smutné zjištění, ale nic jiného jsem ani nečekal. Od někoho kdo v polovině dvacátých let 21. století vydá svůj koncert v SD kvalitě nemůžeme čekat, že se bude zajímat o mastering. Já je naopak stále podezřívám, že dostal za úkol masteringem pomoct Davovi a proto jsou pasáže s jeho zpěvem máznuté. To už jsem ale psal ještě v době kdy jsem zde přispíval.


Uživatel: Federman

Federman      4   9. duben 2017 o 21:08

Co je to za ducha s tou treti recenzi ??

K problemu masteringu se vztahuji i live verze. Posledni dobou mne prijde loterie, urcujici ktera ze skladeb bude znit dobre a ktera ne. Nemohu se zbavit pocitu, ze je to trochu kolo stesteny i pro kapelu. Jako by mela problemy s nekterymi vecmi je pro zive hrani vhodne upravit. Spirit na tom asi zive nebude moc dobre. Albumova verze disponuje bubny par excellence a predstava, co s nimi Eigner (zase) udela ve me (zase) vyvolava pocit rozporuplnosti.


Uživatel: 1988

1988      5   10. duben 2017 o 6:04

Mě se Gahanova balada na desce dost nelíbila, v live je skvělá a myslím, že tak by mohlo znít i vše ostatní.


Uživatel: Newborn

Newborn      6   10. duben 2017 o 9:02

Skvělé jsou obě Gahanovy balady, jedním slovem úžasné a vyvolávající “zimomriavky”.  Tedy alespoň já to tak mám….live verze cover me přesně taková, jak by měla být, se strhujícím instrumentálním závěrem, který si Dave na promo koncertech viditelně užíval. Doufám v poison heart, pokud se nemýlím, tak ta by do setlistu snad měla být taky zařazená. Zatím mé vroucí přání...Čím víc ze Spiritu, tím líp.


Uživatel: 1988

1988      7   10. duben 2017 o 9:08

ano, všiml jsem si, jak si závěr užívá grin a už jsem i psal, že jak ten závěr je dlouhý, tak mě by sedlo, kdyby při koncertu na to navazovala Stripped grin


Uživatel: Newborn

Newborn      8   10. duben 2017 o 9:23

Nevím, jestli ta první věta je ironie, prostě mám pocit, ze ta část cover me se mu, stejně jako nám, obzvlášť líbí, takže si to doslova užívá smile, a protože je to věc nová, nepřipadalo mi, že by tady “přehrával”. To už se ale u so much love říct nedá...na druhou stranu jsem díky live verzi si k ní, jako pro mě nejméně oblíbené na albu, našla cestu.


Uživatel: 1988

1988      9   10. duben 2017 o 9:25

You Move: připomíná mě to jednu píseň z Black…ale raději nabudu říkat jakou. Jo, holt ušní radary se mění, naštěstí grin
Fail: Po hodně dlouhé době fajn věc od Goromila, pěkně se v jedné fázi rozjede grin
Tři písně furt nějak obcházím..

Odbočka:
Asi nepotěším, ale malinko jsem se poslechově věnoval M.I.N.E. a je to fakt fajn. Prostě celé jako Camouflage. Když David udělá solovku, tak jedna, max dvě z deseti zní jako DM, zde je vše C..

Po dobré desce Spirit doufám, že David zase nespadne do bažin někde v lesích u Soulu grin


Uživatel: Newborn

Newborn      10   10. duben 2017 o 9:47

Tak k tomu, že by rád dál spolupracoval se Soulsavers, se už v rozhovoru vyjádřil…
Vlákno diskuze k masteringu zajíždí někam zcela jinam, chtělo by to, jak bylo tady už napsáno, nahodit témata napr. k jednotlivým písním Spiritu, apod…Je tu vůbec nějaký kapitán?


Uživatel: 1988

1988      11   10. duben 2017 o 11:58

Já psal k desce, jen jsem dále napsal že se snad nevrátí k Soulu.
Nebo mám každé slovo dávat jinam?
Kapitána chceš na co, aby psal ty ty ty, napsal si dvě slova mimo téma tak ještě jednou a jsi ohlášen grin
Neblazni….piš a neřeš nesmysli grin


Uživatel: 1988

1988      12   10. duben 2017 o 11:59

Gauno ironie, to jsem myslel vážně. Však mrkni jak se u toho kroutí a dělá ksichtíky


Uživatel: Newborn

Newborn      13   10. duben 2017 o 13:33

Ne všemu rozumím, nevadí, chyba je na mé straně. Pozn. 1: nějakého “moderátora” diskuzí by to tu rozhodně chtělo, a to ne na ty ty ty a bany, ale jejich celkovým usměrňovaním a korigováním. Naivní představa? Asi.
Pozn. 2: Dave mi připadal při Going Backwards a Cover me víc bezprostřední a uvolněnější než u tisíckrát opakovaných starých věcí. Vidět to bylo napr. při live in Paris. Ale je to jen můj (momentalni) dojem, možná zbožné přání...smile


Uživatel: 1988

1988      14   10. duben 2017 o 13:39

Ne, já viděl to samé, proto mě spirit live písně chytli hned.
On se bavil, on byl jal kluk. Je jasné, že u klasických songu nebude úplně in, ale je to profík, je to jeho práce, bere za to tisíce eur, tak má hrát divadlo i u Enjoy atd grin to znamená, že mu prdím, že ji zpívá po .......cté
Ale fakt u mě nej píseň z desky Going a u CM je jak když má v zadku drátek a ten probíjí.


Uživatel: Newborn

Newborn      15   10. duben 2017 o 14:06

Ten nápad se stripped za cover me vůbec není špatný, hezká to představa…;), stejně hezká je představa, ze by skutečně zařadili všech těch v rozhovoru zmíněných 6-7 věcí ze Spiritu. Ví se určitě o čtyřech, pak snad poison heart a nejspíš no more, si myslím. Další připadá asi v úvahu fail v pomalé pasáži. Můžeme se začít sázet. smile


Uživatel: 1988

1988      16   10. duben 2017 o 14:54

Fail kurz 1.2 to je tutovka grin


Uživatel: Newborn

Newborn      17   10. duben 2017 o 15:13

Správně wink, jen aby nás pak Gore nepřekvapil Eternal…:-)


Uživatel: 1988

1988      18   10. duben 2017 o 15:15

Tak to snad ne, i když on je jinej, tak asi ano


Uživatel: Newborn

Newborn      19   10. duben 2017 o 15:29

Po Little Soul/Home/????....Eternal!
Teď vážně: 5.5.Stockholm, první koncert, první setlist. Ufff…slova Going Backwards tak nějak nabírají na intenzitě, až mě to děsí.


Uživatel: 1988

1988      20   10. duben 2017 o 16:56

Já chci setlist !!


Uživatel: Newborn

Newborn      21   10. duben 2017 o 18:07

Už brzy.
Je jasné, že se nedostane na You Move, Poorman nebo Scum. Nebo spíš silně pochybuji, že by se na ně dostalo. Velká škoda, všechny tři jsou parádní. A jak už někdo poznamenal, taková Spirit+B-sides tour, to by bylo přesně podle mého gusta. Jenže musíme brát ohled na “mlčící většinu”. Už jsem zažila, jak vedle mě dva sedící Poláci zatleskali během celého koncertu jen po dvou písních, hádejte jakých. Tak ty tam rozhodně musí být! grin


Uživatel: 1988

1988      22   10. duben 2017 o 18:13

Hele tohle není špatné server spojení grin můžeme si zde kecat o čem chceme grin grin
Jinak dnes jsem jel na nákup a po letech jsem si pustil Plexis cd půlnoční rebel. Naprostá pecka, zaspíval jsem si to celé grin  .......kráčí městem grin


Uživatel: Newborn

Newborn      23   10. duben 2017 o 19:43

Co se týče jiných kapel, tak to bohužel nemůžu sloužit. Jediné, co mě ještě v poslední době bavilo, byl EP Ritual Spirit od Massive Attack. Ale to už je úplně mimo jakékoliv DM téma. Teda, kromě poloviny jeho názvu. smile


Uživatel: 1988

1988      24   11. duben 2017 o 6:02

A to neposloucháš nic jiného? Jedeš si pouze 81 až 2017 grin


Uživatel: 1988

1988      25   11. duben 2017 o 8:09

Mrzí mě, že jsem dal dotaz na vedení dm a žádná odp..
Kluci, najděte si pár minut a dejte sem někdo malé Strahovské prohlášení, proč je zde anarchie bez šéfa. Jen ať se ví, jestli má smysl mít dm.cz na ploše a v aktivním režimu, nebo ne.
Díky moc….


Uživatel: Newborn

Newborn      26   11. duben 2017 o 8:20

Tedy nevím, jestli tohle naše špitání ještě někoho jiného baví a nejspíš i brzy dostaneme po uších, ale je tady vážně nějaký klid, asi před bouří smile. Takže: ano, přiznávám veřejně, že neposlouchám nic jiného než Depeche Mode, max. je někdy proložím starým dobrým Oceánem. Prostě to tak mám a pořád mě to baví smile. Kromě “klasiky” poslouchám tři internetový DM rádia, takže mám i stálý přísun raritek, coverů, remixů, demo a bare verzí. Vřele doporučuji. Možná by stálo za to otevřít diskuzi na fóru, pokud tam tedy už někdy v minulosti nevznikla,  nevím, o tipech a zkušenostech s různými DM rádii.


Uživatel: 1988

1988      27   11. duben 2017 o 8:27

Můžeme si klidně psát přes email,pasat grin zde už stejně nikdy není a bouře určitě nebude.
To že jedeš jen dm je naprosto ok. Já měl období, že asi pět let jsem jel také jen dm, ale pak se to nějak zlomilo a poslouchám tak nějak vše, co zaujme.
když si pustim dm,tak si někdy říkám, proboha,pokolikáté to slyším, proč právě tohle grin


Uživatel: Newborn

Newborn      28   11. duben 2017 o 9:01

Tak já pořád čekám, že se někdo přidá, třeba s komentem k masteringu nebo loudness war, čemuž nerozumím a bude pokoj. smile A bouří myslím zahájení turné, což už je za pár. S tím poslechem DM to mám mmch. jinak, po letech inklinace k technu, nebo neposlouchání ničeho, jsem se k DM vrátila a teď už s jistotou vím, že je to napořád. smile


Uživatel: 1988

1988      29   11. duben 2017 o 9:07

To je dobře, že napořád.
Napiš svejch deset pecek. Já vím, těžké a pecky by se vlezli lépe do 30, ale když tu jsme dva, tak si budeme hrát spolu grin


Uživatel: Newborn

Newborn      30   11. duben 2017 o 9:33

No teda, deset pecek, to je skoro nemožné, i když, až bude čas, trochu (tedy hodně) popřemýšlím a něco sem dám. To je tedy stokrát jednodušší napsat své tři nepecky, když zcela pominu S&S.


Uživatel: 1988

1988      31   11. duben 2017 o 10:00

Dělej srábku, bez přemejšlení, jsi statečná Xena, teda žena grin
Já budu odvaha a dám i jednu ze Spiritusu grin
Deset songů:
Going + But Not + Never + Nothings impo..+ My secret Garden+ Two Minute..+ Rush + Uselles + Stripped + Halo
Ano je to těžké a dalších ix ix ix bych dopsal. Ale na cestu autem k 40 minutové jízdě asi ideál.
To jsou ale blbé hry grin


Uživatel: Newborn

Newborn      32   11. duben 2017 o 11:12

No tak jo, hra je hra, ale pěkně blbá grin
Happiest Girl, Dangerous, Shake, My Joy, Newborn, Blasphemous, Fly, Stripped, To Have and To Hold, Long Time Lie. Hmm a Spirit mi chybí...To už by byla asi lepší hra o 10 nejoblíbenějších béček, ploužáků, písní z poslední pětiletky, koncertních verzí, postalanovského období, Goreovek, devadesátek, klasik, atd. atp. Nic to nestojí, zábavy spousta grin


Uživatel: Lex Barker

Lex Barker      33   11. duben 2017 o 11:15

1. Everything counts,2. Stories of old, 3. Shake the disease, 4. But not tonight,5. Fly on the wind.., 6. Never let me down..,7. Rush, 8. Walking in my shoes, 9. Wrong, 10. Going back…

Ale někdy bych to měl zase asi trochu jinak, záleží na náladě a okolnostech( poslech v autě X doma atd.)


Uživatel: 1988

1988      34   11. duben 2017 o 11:20

Jeeee,na Blasphe jsem total zapomněl grin
No to se nedá grin měním za Going, Spirit ještě nemá právo zasahovat.
Jasně, Newborn je pecka! To mě mělo napadnout.
Tak jestli to chápu tak chceš:
1-deset béček
2-deset ploužů
3-deset live
4-Martinovek
Snad stačí grin


Uživatel: 1988

1988      35   11. duben 2017 o 11:22

Jeeeee, jsme tři.
Dobře, máme tah shodné písně a především But..je překvápko.


Uživatel: 1988

1988      36   11. duben 2017 o 11:42

Ale myslím že 30 písní by se psalo už lépe .
Nebo si zahrajeme se švihadlem dál ??

1-Tři nej Live které si viděl ,,a,,
2-Tři live,které bys chtěl vidět
3-Když odejde Gahan koho vidíš jako jeho nástupce
4-Deska,kterou by měli dm propagovat při tour stejně jako to udělali U2 s Joshuou grin
Nebráno podle pořadí:
1-Singles + Music 88 + Exciter
2-Violator + Albert Hall + Devot..když byla otvírák Rush
3-Pohybově a blíže k stilu dm určo Marcus,ale v konkurzu by to vyhrál určo někdo z méně známých kapel grin
4-Music….

Musím přiznat, že dnes se dost nudím, ale jem do 15h grin


Uživatel: Newborn

Newborn      37   11. duben 2017 o 11:49

Tak to je hezké, protože na nás admini zapomněli, nebo se opravdu nic neděje, nechci se dotknout, budeme tady mezitím hrát piškvorky. Souhlas?
Nejenomže jsem nedala nic ze Spiritu, vynechala jsem i Violator a SOFAD, si připadám teď jak hnusná zlá macecha a okamžitě si jdu kleknout na hrách.
Jinak, s těmi úkoly vcelku souhlasím, jen bych vyměnila live verze za alba po r. 1997 včetně, která pak můžeme vhodně rozvést. Live verze jsou různé, ať se nerozhádáme…:-)


Uživatel: Newborn

Newborn      38   11. duben 2017 o 11:53

Reakce na předposlední koment, než něco dopíšu, už je tam další..


Uživatel: 1988

1988      39   11. duben 2017 o 11:55

Live je live,každá je jiná. Taková stará New Life myslím z 85 jak tam furt řve je nej grin
Nebo….Ježiš těch je…..


Uživatel: Newborn

Newborn      40   11. duben 2017 o 12:29

A koncerty? Kdyby se dal vrátit čas, tak bych ráda zažila všechny, na které jsem nesměla nebo nemohla a že jich je, bohužel. Jenže žádné kdyby neexistuje, takže vzhůru na global spirit tour! smile


Uživatel: 1988

1988      41   11. duben 2017 o 13:10

Koukej soutěžit a napiš, jinak tě odhlásím ze soutěže.


Uživatel: Newborn

Newborn      42   11. duben 2017 o 13:20

No dobře grin, do večera tady napíšu svých x nejoblíbenějších béček a dám si na tom záležet, slibuji.


Uživatel: 1988

1988      43   11. duben 2017 o 14:10

No proto…..
Tak se Těším a nápiš i deset propadáků a předem tě prosím, ať nepíšeš,že dm žádné nemají.
Tomu říkám dm stránky grin


Uživatel: Newborn

Newborn      44   11. duben 2017 o 19:48

Ok, takže soutěž Deset ran do klobouku začíná a tady je moje b side kompilace. Beru to od nejstarší po nejmladší skladbu, s drobným, velmi subjektivním komentářem a zdůvodněním smile. Takže asi takto:
1. Flexible - výborná country “trdlikačka” a pro: “open the window and out go ideas” Juch!
2. But Not Tonight - osmdesátková klasika a těžká nostalgie
3. Dangerous
4. Happiest Girl - obě dvě pro jejich nadčasovost, melodičnost, neskutečný tah na branku a Dangerous je stále dechberoucí
5. Death’s Door - pro její zvláštně snivý, nadžezlý feeling
6. My Joy - další nadčasová věc, není asi k ní moc co dodávat, je to prostě My Joy
7. Surrender - moje milovaná, úžasný houpavý valčík, text jedna báseň
8. Newborn - moje nejmilovanější smile, je výjimečná, ohromující a krásně stavěná
9. Ghost - tady už nemám slov smile
10. Long Time Lie - nejen pro její bombastický začátek
A na nesoutěžních a nepostupových místech jsou: Ice Machine, Work Hard, Fools, Dirt, Free, Better Days a Always


Uživatel: Herrer

Herrer      45   11. duben 2017 o 19:55

Pěkně napsáno smile Sea Of Sin taky skvělá... wink


Uživatel: Newborn

Newborn      46   11. duben 2017 o 19:58

Další kompilaci, tedy nejméně oblíbených, propadáků, přeskakovaných věcí, už dneska fakt nedávám. Jen na závěr napíšu jedno: peace všem! grin


Uživatel: 1988

1988      47   11. duben 2017 o 20:02

Hm tak na tebe si posvítím zitra madam grin
A dám si také práci s deseti B a už vidím, jak mám jednu,co ty ne.
Beru to i jako singli, protože But je singl grin
Dobrá práce ženo, máš za jedna!


Uživatel: Newborn

Newborn      48   11. duben 2017 o 20:09

A jéje, na Sea Of Sin jsem úplně zapomněla, je skvělá, což o to, ale kam teď s ní ?  Njn, budu muset výhledově vytvořit kompilaci b-sides číslo 2. smile


Uživatel: Newborn

Newborn      49   11. duben 2017 o 20:25

Ještě poznámka: brala jsem But Not Tonight jako béčko Stripped…


Uživatel: dmf.marty

dmf.marty      50   13. duben 2017 o 9:48

Ahoj, pokud se mohu přidat (coby starý depešák někdy od roku 1988), zkusím dát dohromady svých 11 nejoblíbenějších songů od DM grin (číslo 10 se mi nelíbí, navíc 11 je moje šťastné číslo, takže proto 11 songů).
TOP 11
1. But Not Tonight
2. Everything Counts
3. A Question of Time
4. A Question of Lust
5. Never Let Me Down Again
6. Strange Love
7. Suffer Well
8. Lilian
9. Behind the Wheel + Route 66
10. Something To Do
11. So Much Love (tedy ta živá verze, ne ta sprzněná nasamplovaným hlasem na albu)
... a jejda, je to hodně těžký, bylo by jich mnohem víc ... i takhle zpaměti grin
No a teď zkusím 11 songů od DM, bez kterých bych se bohatě obešel.
BOTTOM 11
1. Wrong
2. Barrel of a Gun
3. Only When I Lose Myself
4. In Your Room
5. Fly on the Windscreen
6. You Move (tam za to ale může asi jen to bouchání mimo rytmus)
7. A Pain That I’m Used To (uřvaný začátek i průběh skladby)
8. Miles Away
9. I Feel You
10. Breathing in Fumes
11. Personal Jesus
A teď zkusím vybrat z každého alba jeden song na sestavení “desky snů” grin
1981 - Photographic
1982 - My Secret Garden
1983 - Everything Counts
1984 - Blasphemous Rumours (asi nejtěžší výběr)
1985 - Shake the Disease (není to úplně album, ale ten song nesmí chybět)
1986 - But Not Tonight
1987 - Never Let Me Down Again (no, ale taky těžký výběr)
1988 - A Question of Lust (já vím, 101 není studiové album)
1989 - A Question of Time (OK, je to podvod, ale jak jinak sem mám dostat 2 skladby ze 101-ky :-D ...)
1990 - World In My Eyes
1993 - Rush
1997 - Insight
2001 - I feel loved
2005 - Lilian
2009 - Come Back (ale jinou verzi)
2013 - Soothe My Soul
2017 - So Much Love


Uživatel: 1988

1988      51   13. duben 2017 o 9:51

No vida, máš tam skladby, které by volil asi jeden ze sta grin
A to je právě to suuuuuuper grin


Komentáře mohou přidávat jenom registrovaní a přihlášeni uživatelé.