Depeche Mode Czechia
Fanklub Depeche Mode pro Českou a Slovenskou republiku

Soukromá zóna


Hlavní navigace



Depeche Mode Czechia

Aktuální srazy



Fotografie z nahrávacího studia DM

Fotografie z nahrávacího studia DM

Instagram účet studia Sound Design zveřejnil fotografii údajně pořízenou v červnu během nahrávací session Depeche Mode.

 

Instagram_Sound Design


15. červenec 2016 o 16:25 • Dangerous • Aktuality a novinkyDiskuze (99) •

Diskuze

Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      1   15. červenec 2016 o 16:46

Tohle se mi líbí mnohem víc jak zprávy o živých bicích ve studiu smile


Uživatel: Ota

Ota      2   15. červenec 2016 o 17:04

Pavel: Nápodobně smile


Uživatel: Logic1

Logic1      3   15. červenec 2016 o 18:31

Ja som tiež za, oveľa lepšie ako živé bicie!


Uživatel: MassesDM

MassesDM      4   15. červenec 2016 o 19:08

Jsem fanda live bum bác bum


Uživatel: Federman

Federman      5   15. červenec 2016 o 19:52

Zive bici tam proste musi byt a musi bit. Ta zasklena kukan v pozadi, to je kabina pro mistra ?


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      6   15. červenec 2016 o 21:20

Myslíš Fletche ?


Uživatel: Federman

Federman      7   15. červenec 2016 o 21:58

Neprovokuj a radeji nekde sezen pravou stranu fota, tam by vedle trouby treba nejakej bubinek stat mohl smile


Uživatel: Federman

Federman      8   15. červenec 2016 o 22:01

.. myslim ,,tu,, troubu


Uživatel: Herrer

Herrer      9   15. červenec 2016 o 22:30

Fede, zapomeň na to, bicí už na fotce jsou. Někde. 
Já už jsem se s tím smířil a hledám černý pozadí  smile


Uživatel: Herrer

Herrer      10   15. červenec 2016 o 22:38

...jen doufám, že při hledání nenarazím na pohozený palčáky smile


Uživatel: Federman

Federman      11   15. červenec 2016 o 22:43

Heri moment moment !! Nerozumim reci sveho obcasneho druheho ja. Znamena to, ze bici uz nekde byly, ale jsi smiren s tim ze nebudou ?


Uživatel: Federman

Federman      12   15. červenec 2016 o 22:44

...jen doufám, že při hledání nenarazím na pohozený palčáky

smile)))))) tak ten je dobrej


Uživatel: Herrer

Herrer      13   15. červenec 2016 o 23:13

Jako že budou ukrytý někde mezi těmi čudlíky a kabely. Ne fyzicky, ale že z nich nakonec vzejdou. No prostě, že tam nebudou smile Já jsem kdysi vznesl takový přání, líbilo by se mi to, ale ani tenkrát jsem na to moc nevěřil. Ono by třeba napovědělo i to, zjistit je-li tam někde Eigner…
Jestli jo, tak by byla šance, že i neživý bicí třeba budou znít jako živý.

No nic, radši jdu spát smile


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      14   15. červenec 2016 o 23:52


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      15   16. červenec 2016 o 6:14


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      16   16. červenec 2016 o 6:48

Hele ty lustry a okna .. možná je to opravdu v Jungle City ...

http://alumni.fredonia.edu/Portals/0/Statement/2016Spring/Poppo-4.jpg


Uživatel: Federman

Federman      17   16. červenec 2016 o 7:26

Jako že budou ukrytý někde mezi těmi čudlíky a kabely

Jo tak ... :(  ja myslel ze, mi unikla nejaka fotka. Nestaly ale u SOFADu ve sklepe ? 

.... no co s Tebou, nepotesil jsi me ...


Uživatel: Strider

Strider      18   16. červenec 2016 o 11:21

Zive bicie predsa DM pouzivaju v studiu uz od nepamati. Zvuk sa potom nasledne upravuje do pozadovanej podoby… Preto zneju vzdy inak a vacsinou elektronicky. Samozrejme, elektro bicie masinky maju vzdy rovnake zastupenie a ich mix so zivymi nastrojmi tvori tu depesacku jedinecnost ktoru mame tak radi grin


Uživatel: Veselá mrkew

Veselá mrkew      19   16. červenec 2016 o 13:23

Super fotka, nikdy jsem nebyla v nahrávacím studiu, tak teď už mám jasnou představu jak ta úžasná muzika vzniká a taky chápu, proč jsou tak úspěšní a já ne - umím zapojit akorát nabíječku do mobilu nebo zapnout myčku:-) Jen moc nevěřím, že se v tom někdo z nahrávacího týmu opravdu vyzná a má ten chaos pod kontrolou.


Uživatel: Herrer

Herrer      20   16. červenec 2016 o 13:24

Strider: Fakt si myslíš, že DM nahrávají na živé bicí a pak je ve studiu umrtvují do elektronické podoby? smile


Uživatel: Ringo

Ringo      21   16. červenec 2016 o 13:27

už vidím, jak se někdo trápí za bubny, že u toho pomalu duši vyplivne jako Eigner a oni pak řeknou, víš co, využijeme z toho tak dva samply a proženeme to compem:-D


Uživatel: Shout

Shout      22   16. červenec 2016 o 14:32

Federman+Herrer:zdravím,páni…nemáte vy dvaja náhodou rovnaké otisky prstou ako to bolo v prípade Jekylla s Hydom?


Uživatel: Strider

Strider      23   16. červenec 2016 o 14:37

Herrer:zvuk bicich, ci uz zivych alebo samplov alebo bicich automatov sa vzdy meni a upravuje, castokrat vrstvi dalsimi zvukmi az z toho vznikne to co pocujeme grin Dolezity je vzdy finalny vysledok.


Uživatel: Herrer

Herrer      24   16. červenec 2016 o 16:19

strider: Takže chceš říct, že v každé DM skladbě posledních let jsou vlastně nahrány živé, posléze elektronikou zkreslené bicí? Kéž bych tomu věřil…, resp. i kdybych tomu věřil, tak si nedovedu představit jakým procesem by musely projít, aby byly uvedeny do podoby, která vyšla na masteru a hlavně proč by jím vůbec procházely…

Možná dokonce vycházíš z premisy, že každý, sebevíc elektronicky znějící úder bicích má základ v jakési prehistorické akustické anebo později nasamplované verzi bicího nástroje… Ne, nejsem zvukový inženýr, ale na tuhle praxi od nějaké druhé poloviny 80. let opravdu nevěřím. Rozhodně ne u DM smile

Federman+Herrer:zdravím,páni…nemáte vy dvaja náhodou rovnaké otisky prstou ako to bolo v prípade Jekylla s Hydom?

Jen u nohou smile


Uživatel: Ringo

Ringo      25   16. červenec 2016 o 16:37

kdo ví, co všechno mají stejného :-D


Uživatel: Shout

Shout      26   16. červenec 2016 o 16:42

živé bicie,sample bicích a zvuk automatu sú predsa súčastou každého slušného syntáku,tak načo nosit drevo do lesa…vid Personal Jesus,Blasphemous Rumours alebo Fly on the windscreen/ten kopák v extended mixe je legendárny/...
Herrer:tu je Ted Columbo…moja zena strasne rada číta vaše príspevky…


Uživatel: Herrer

Herrer      27   16. červenec 2016 o 17:03

Shout: Díky. Určitě máte moc milou ženu, pozdravujte ji ode mě grin A kdybyste měl při svém bádání jakékoli dotazy nebo nesrovnalosti, neváhejte se zeptat. Pamatujte, že jsem tu pro vás. A kdybych časem začal být náhodou trochu nevrlý, vůbec to neznamená, že jsem vrah smile


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      28   16. červenec 2016 o 18:06

Tak ještě napiš prohlášení za Feda.


Uživatel: Strider

Strider      29   16. červenec 2016 o 18:43

Herrer: nikde netvrdim ze vo vsetkych piesnach… Je vsak dobre zdokumentovane a vseobecne zname, ze na Ultra a PTA je zaklad v zivych bicich. Akym dalsim procesom potom zvuk prechadza, to uz ostava v kuchyni DM. Minimalne vsak zive nastroje, a k nim patria aj bicie, su standardnou podpornou sucastou studiovej prace…


Uživatel: Federman

Federman      30   16. červenec 2016 o 19:10

Takže chceš říct, že v každé DM skladbě posledních let jsou vlastně nahrány živé, posléze elektronikou zkreslené bicí?

V poslednich letech je Depeche Mode v tomto smeru experimentovani vymirajici specie. Byt flamerem napisu, ze je to dano lenosti, ale protoze jsem pritel, jedna se podle meho nazoru spise o pohodlnost. Ta si vybira navic tak nizkou dan, ze je tezke odolat rychlosti postupu.
Tou dani je ale prave ta ,,nedokonala,, nativni nahravka at uz jakychkoli zivych nastroju, ktera sebou prinasi zaroven urcite zivocisno v podobe nezamenitelneho DNA. To se v ruznych filtrech sice zmeni, ale nikdy neznici. Proto zneji Depeche Mode na muj vkus az prilis ,,perfektne synteticky,,  a z toho duvodu volam po biologii, kterou robot sam bez cloveka nikdy nedokaze. Nosit tedy drivi do lesa ? Ano, tady urcite .....


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      31   16. červenec 2016 o 19:20

Ano, Eigner perfektní skladby Delty na koncertech svými bubny kazil. Nejlepší příklad ze všech: Stte


Uživatel: Federman

Federman      32   16. červenec 2016 o 19:24

Myslim, ze je nekazil, jenom se tam nehodily ... na strane druhe, nekdy prospely


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      33   16. červenec 2016 o 19:25

Kdy?

Tady ukázka :

https://youtu.be/UfR7g6GL7GM

Ve srovnání s albem je to výsměch.


Uživatel: Federman

Federman      34   16. červenec 2016 o 19:32

Angel ?  .... mne zni lepe. U SOTU toho ale bylo vic


Uživatel: Federman

Federman      35   16. červenec 2016 o 19:36

Ve srovnání s albem je to výsměch.

Tohle pruser je, pravda. Secred je na albu fakt velmi dobra, ta kytara tam ma napad .... kdyby to nedojebali tou blbou harmonikou :(


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      36   16. červenec 2016 o 19:39

Proto pokud budou ve studiu používat živé bicí budou pak uvěřitelní na koncertech, ale bojím se toho ...aby se mi pak nové cd líbilo smile


Uživatel: Ringo

Ringo      37   16. červenec 2016 o 19:40

Eigner někdy skladbu pozvedne, jindy utopí. Personal Jesus nebo I Feel You v jeho podání je až monumentální, v Black Celebration se absolutně nechytal a přišlo mi to, jakoby tu skladbu zpomaloval a vůbec celkově jako by to bylo mimo rytmus.


Uživatel: Federman

Federman      38   16. červenec 2016 o 19:46

vůbec celkově jako by to bylo mimo rytmus.

Ano, to je presne ono s cim bojuju.

Pavle neni ale ta loterie na koncertech uricitym napetim ? Napetim ze zazitku a nebo naopak zklamani ? Svate je ale CD, tam to musi znit ... a znit bude !!


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      39   16. červenec 2016 o 19:54

Fede právě. Na koncertu se můžu pousmát jak jsem se pousmál u Stte, ale Cd poslouchám pořád ..proto ať radši zůstanou na cd u káblíků. No, a když srovnám koncertní podání některých skladeb 93 a dnes .. vychází z toho kabaret? Nechci být ale vůči nim zbytečně kritický. smile

Chybí jim Alan ...


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      40   16. červenec 2016 o 19:58

Ringo • 16.7.2016 o 19:40

Bc mi zas tolik nevadí, ale Aqot ? Nechápu proč ji pořád mají v setlistu.


Uživatel: Federman

Federman      41   16. červenec 2016 o 20:05

vychází z toho kabaret?

Rozumim tomu spravne ? Myslis, ze v minulosti nebyly extremy v live verzich tak patre ? Jestli ano, je to i muj nazor a to Ti nechci nijak nochlsedovat.

Ale co treba takova Fragile Tension a nebo Peace. Live se mi libily moc, ale na CD jsou celkem nuda. Nektere skladby v soucasne dobe vstavaji z mrtvych casteji nez v minulosti.

To, ze chybi Alan, novinka neni smile


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      42   16. červenec 2016 o 20:16

Federman • 16.7.2016 o 20:05

Ano, a dřív to bylo u DM tak, že na koncertu byly jejich skladby lepší jak na Cd. Na Devotional jsem padl na prdel..a to doslova. Dnes jsou to naopak výjimky. Cd mívají lepší jak koncert. Čím to je? Že by zase ten AChW?

Fede a DM Alana nahradili ve studiu, na Deltě jim konečně nechyběl, ale pro koncerty zatím náhradu nemají smile


Uživatel: Dangerous

Dangerous      43   16. červenec 2016 o 20:34

DM a live verze a koncerty vůbec=chybí Alan
Studio=Alan nechybí


Uživatel: Federman

Federman      44   16. červenec 2016 o 20:36

Hm, Devotional je proste dokonale a to nemyslim kvuli SOFAD (opravdu ne). Myslim, ze na nas utoci hlavne svym fantastickym aranzma a jakousi prijemnou uzkosti, ktera by mela cloveka odpuzovat, ale ona ho spis pritahuje. Velikou roli tam hraji jeho predehry a mustky ve skladbach, ktere me vzdy totalne dostanou.
Myslim, ze je to take o lidech, jejich talentu ozvucit live reprodukci, neco vynechat, zmenit. Za zvukarinu se rozdavaji Oscary a ne nadarmo. Myslim, ze i tady to hraje roli.
Ted opravdu bez place a flame !! ... Myslim, ze tyhle veci skutecne Wilder pod palcem mel


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      45   16. červenec 2016 o 20:36

Tak .. a Pandořina skříňka je otevřená smile


Uživatel: Herrer

Herrer      46   16. červenec 2016 o 20:38

Ano, ano. Devotional posouvá výš i SOFAD. Devotional je nejvíc.


Uživatel: Federman

Federman      47   16. červenec 2016 o 20:40

Heri a to nam to trvalo jenom rok smile


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      48   16. červenec 2016 o 20:41

Federman • 16.7.2016 o 20:36

Měl to pod palcem, to je známá věc smile za Devotional vděčíme Alanovi.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      49   16. červenec 2016 o 20:45

Chlapci, dvojčata, je vidět, že jste tu poměrně krátce, jinak by jste věděli, že na toto téma už tady diskuse byla a ke stejnému závěru už minimálně jednou dospěla smile


Uživatel: Federman

Federman      50   16. červenec 2016 o 20:51

Ale tomu je ted konec. Zadne pokracovani Nocni mury z Hillier street uz nebude !!


Uživatel: Herrer

Herrer      51   16. červenec 2016 o 20:59

Devotional zdaleka nebyla skvělá jen kvůli Alanově tvůrčímu vrcholu, na Devotional se sešlo všechno! Ze všech nejvíc se to všechno povedlo Corbijnovi smile


Uživatel: Federman

Federman      52   16. červenec 2016 o 21:05

Ze všech nejvíc se to všechno povedlo Corbijnovi

Souhlas, potom uz mi to prislo site prilis horkou jehlou. Na titulkach uz chybi jenom dodatek ... nemam jeno Vas panove


Uživatel: Herrer

Herrer      53   16. červenec 2016 o 21:06

Doufám, že to nezní jako devalvace


Uživatel: Federman

Federman      54   16. červenec 2016 o 21:19

Nechci Kylie Minoque a jeji divadlo Aphrodite i kdyz jeji prdelka ve 3D sve kouzlo ma. Nechci ani trapnou Madonu. Kdyz ale vidim Innosence Experience Tour, nuti me to tlacit DM do vetsich naprahu. Ty jejich udery ztraci delku a razanci… nemyslis, ze je to chyba trenera ?


Uživatel: Mercy

Mercy      55   16. červenec 2016 o 21:34

Devotional neztrácí své kouzlo ani po letech. To napětí, ta správně černá atmosféra… ta se dá krájet ještě dnes wink


Uživatel: zmyie

zmyie      56   16. červenec 2016 o 21:37

Devotional působí tak skvěle, protože všichni byli zdrogovani a mladí. Dnes už je to +- křeč.


Uživatel: MassesDM

MassesDM      57   16. červenec 2016 o 21:38

Fed- a co říkáš na celkové provedení koncertu na dvd….


Uživatel: Federman

Federman      58   16. červenec 2016 o 21:47

MassesDM: Ten napad s tou stenou je proste absolutni extraklasa. Zvukove je to na 5.1 dost uduneny a tak to radeji hulim na stereo. Vertigo je cizacka In your Room. Bono je skvelej, ale ten jeho blondatej napad nebyl zrovna stastnej, pripada mi tam jako jeho obzivla figurina z madam tussaud.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      59   16. červenec 2016 o 21:49

Skutečně naživo nebylo Devotional žádný zázrak, ostatně na YouTube je záznam z Prahy, koukněte kdo jste nebyli, ale tenkrát jsem byl happy…


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      60   17. červenec 2016 o 6:34

Dangerous • 16.7.2016 o 21:49

Alan za bubny, remixy skladeb, stage ..to byla všechno normálka? Zívačka? Myslíš tím pěvecký výkon Dava nebo co?


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      61   17. červenec 2016 o 6:57

A hodnotit koncert podle záznamu vhs kamery z předposlední řady stadiónu nedoporučuji.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      62   17. červenec 2016 o 7:24

Fedík a Herry, tady máte námět ke studiu (diskuse pod novinkou) (ohledně AChW) Takže co jste po roce dokázali???  smile smile

http://www.depechemode.cz/aktualita/slow-live-2013/


Uživatel: MassesDM

MassesDM      63   17. červenec 2016 o 7:32

Fed- už vyšel i BD, stejná cena jako dvd grin
Ano, ta stěna je super !!!
Figurína souhlas a záběr, když v zákulisí zpívá Fly ( jinak naprpsto geniální mix) tak tam při líčení je fakt jak v Evil Dead 2016 grin
Pak mrkni na típka v zeleném triku jak si tam nechají naskákat fandy a Bono si ho pak pozve solo k další písni. Má delší rukáv , ale pak to utrhl a všude tattoo portrétů U2 , asi fanoušek.
Jinak píseň Invisible za mě 1*
Povedený záznam a některé písně např Zooropa super mixíky grin


Uživatel: Herrer

Herrer      64   17. červenec 2016 o 8:05

Pavel.Z: Původně jsem chtěl jen nakouknout, ale už po přečtení první půle diskuse se musím nadechnout a napsat, že je to luxusní čtení. Škoda, že spousta z těch lidí už nepřispívá.

Jdu se s chutí pustit do té části o ACHW smile


Uživatel: Federman

Federman      65   17. červenec 2016 o 8:36

Takže co jste po roce dokázali???

Dostat parkrat po tlame smile

MassesDM: Bluray uz zdobi moji sbirku pres tyden. Tech jednicek je tam vic, ale Even better than the real Thing je dilem autora pisni kosmickych. Ta jeciva kytara me neskutecne bavi. Strasne se tesim, az si pristi rok budou Depeche Mode uzivat sveho noveho potomka stejnym zpusobem jako U2.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      66   17. červenec 2016 o 8:42

Herrer • 17.7.2016 o 8:05

Chybí tam příspěvky od jedné prudičky, která si přála být vymazána a poté emigrovala na Slovensko.


Uživatel: MassesDM

MassesDM      67   17. červenec 2016 o 8:48

No snad ano .... U tour U2 jsem tušil šou, ale u DM to takovej cirk nebude, ale je to uplně jiný stil muziky a všeho okolo, tak budu šťastný, když David udělá své otočky grin Martin se usměje jak v 86 když ho chtěla mít doma snad každá depešanda a Andy? Dvakrát tlesk nad hlavou a bude to fajn grin

Jinak jsem moc zvědav na koncert Cure, co nám v jedné nehyblé poloze Robert představí ....

Od Markuse vubec netuším co čekat, ale vůbec a předpokládám, že přihodí pár písní od CE grin

Jinak po strašně dlouhé době jsem si pustil od PSB Flamboyant a jsem nadšen , jako když to slyším poprvé.


Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      68   17. červenec 2016 o 9:06

Pavel.Z: Jelikož zde přispívám od roku 2010, tak některé lidi mám stále v živé paměti, např. MaraF, on vůbec nepřipustil, že existují jiné kapely nežli DM grin


Uživatel: Shout

Shout      69   17. červenec 2016 o 12:00

Devotional je jedna z najlepších rockových show v historii popmusic…pravil Anton Corbijn na bonusovej placke dvd k tomuto turné...a ja s ním súhlasím…kludne by som ozelel vydanie 101,pri predpoklade,že by sa natočilo World Violation tour na profi záznam a ja by som mal s čím zrovnávat…na devotional snad nie je jediná skladba ktorá by kopírovala albumovú verziu…aranžmány su prisposobené do sofad éry a niektoré skladby posobia vdaka tomu až mysticky/stripped,i want you now,everything counts/paradoxne znie fly on the windscreen,kde mám pocit že Alan ju trochu zaodel do hávu Get right with me/mám na mysli ten scratch samplík/a Corbijnove projekcie to je kapitola sama osebe/doteraz nemožem rozdýchat absenciu screenov na dvd k poslednemu turné,hlavne industriál Heaven sa obzvlast vydarila/.dokonca si myslím,že aj vokalistky majú v niektorých skladbách svoje opodstatnenie,u One night in Paris je ten efekt opačný/asi prvopočiatky Gahanovej zaluby v soule/.Devotional mám z ofiko vydaných dvd DM najradsej a najčastejsie mi rotuje v prehrávači…je to klenot na ktorý možu byt DM pyšný...


Uživatel: Herrer

Herrer      70   17. červenec 2016 o 12:08

Devotional je opravdu úžasná. Snad jí v konečném důsledku i svědčí ten fakt, že bylo všechno okolo ní úplně na hovno smile


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      71   17. červenec 2016 o 12:43

A to je důvod proč se na Devotional skoro nedívám a raději vzpomínám na koncert v roce 98.

Kvalitu Devotional, ale uznávám (hudební i vizuální). Je to Alanova labutí píseň a Antonínovo Opus magnum.


Uživatel: Federman

Federman      72   17. červenec 2016 o 12:51

v konečném důsledku i svědčí ten fakt, že bylo všechno okolo ní úplně na hovno

Porad premyslim jak ji tento fakt svedci ? Osvetli.

A to je důvod proč se na Devotional skoro nedívám

Mne ten pohled na tu strasnou bouracku uplne vzrusuje. Jednak je to lidsky a jednak se pri ni nikomu nic nestalo. Neodejit Wilder,  byla by to ale na ten masakr podivana o to veselejsi.


Uživatel: Herrer

Herrer      73   17. červenec 2016 o 13:01

Fede, dodal jí takovou tu obscénně fatalistickou atmosféru. Myslím, že by za jiné konstelace byla Devotional úplně jiná wink


Uživatel: Federman

Federman      74   17. červenec 2016 o 13:05

obscénně fatalistickou atmosféru

Tvl, ..... ja myslel ze Te boli hlava a ona z Tebe vypadne zase takovahle hloubka ...


Uživatel: Herrer

Herrer      75   17. červenec 2016 o 13:17

Já nevím jak to přesně říct. Připadá mi úžasně rocková a to v tom smyslu, že sex drogy a rokenrol si sice vybírají krutou daň,  všichni to vědí, ale zároveň ti tenhle stav nabízí určitý pocit zbožštění, který už najednou nehodláš odmítat. Ztratíš soudnost, nadhled, začneš být opravdu výstřední. Fanoušci tohle musí milovat, vždycky to tak bylo. Zhuntovaná a v ideálním případě následně resuscitovaná a polepšená rocková hvězda má v sobě navždy zakódováno kouzlo, které uměle nevytvoříš.


Uživatel: Herrer

Herrer      76   17. červenec 2016 o 13:18

grin Děkuju? grin


Uživatel: Ringo

Ringo      77   17. červenec 2016 o 13:34

někdo umí okecat i to, že ta zdrogovanost byla vlastně fan :-D :-D Ale asi bych si z toho příklad teda nebral:-)


Uživatel: Federman

Federman      78   17. červenec 2016 o 13:38

Ale bral, podivej se na Herrera, par panaku a je tu prispevek k zamysleni a nedelni kave jak vysitej.


Uživatel: Herrer

Herrer      79   17. červenec 2016 o 13:39

Ringo: grin Za příklad to určitě brát nejde, ale přesto a nebo právě proto si následovníky vždycky najde wink


Uživatel: Ringo

Ringo      80   17. červenec 2016 o 13:39

co se týče výstředností, tak DM byli podle mě výstřední v letech 1984 - 1990. Dave s charakteristickou kostkou na hlavě byl více originál než nějaká mánička, kterých po světě poletovalo léta tuny a byla to už docela nuda. Ale každopádně Devotional vizuálně a hudebně luxus. A dave na pódiu je prostě vždycky Dave, ať už má na sobě a v sobě cokoliv:-)


Uživatel: Ringo

Ringo      81   17. červenec 2016 o 13:40

Federman: pokud k tomu člověk potřebuje stimulanty, tak je to docela smutné. a myslím, že Herrer je k tomu nepotřebuje;-) Doufám.


Uživatel: Herrer

Herrer      82   17. červenec 2016 o 13:41

grin Jestli si dojedu do džbánku pro tu sedmnáctku, co jsem měl včera, tak se možná dostaví i ten pocit zbožštění tongue laugh


Uživatel: Herrer

Herrer      83   17. červenec 2016 o 13:47

Ringo: Výstřední je asi nevhodný výraz, uznávám. V letech co zmiňuješ byli DM hlavně pořád ti hodní kluci, na Devotional byli krásně pateticky rockoví, rozuměj - máme všechno na co si vzpomeneme, ale nikdo z vás kurva neví, jak kruté to může být grin


Uživatel: Ringo

Ringo      84   17. červenec 2016 o 13:47

A ta sedmnáctka bude zbožšťovat tebe nebo ty jí? :-D :-D


Uživatel: Federman

Federman      85   17. červenec 2016 o 13:48

Ringo taky si myslim. Tech mouder co tady z jeho ust uz vzeslo je az prilis mnoho na to, aby to nejaky jatra na svete vydrzely.


Uživatel: Ringo

Ringo      86   17. červenec 2016 o 13:49

Herrer: 17.7.2016 o 13:47: asi jsem málo výstřední na to, aby mi tohle někdy imponovalo:-)


Uživatel: Herrer

Herrer      87   17. červenec 2016 o 13:49

myslím, že Herrer je k tomu nepotřebuje;-) Doufám.

Taky doufám, ale raději se zítra u Nešpora přeptám grin


Uživatel: Herrer

Herrer      88   17. červenec 2016 o 13:51

aby to nejaky jatra na svete vydrzely

:-D


Uživatel: Ringo

Ringo      89   17. červenec 2016 o 13:57

Játra jak játra, ale co mozek? Pár vychlastaných mozků znám, není to pěkný pohled a myšlenek už to moc vytvořit neumí:-)


Uživatel: Federman

Federman      90   17. červenec 2016 o 14:00

Uvidime, ale treba je to taky jeho konec. Mozna budou zanedlouho jeho prispevky znit .. libi, nelibi, pravdaaa apod.  ... zkratka zadna hola fakta, nybrz uz jen hola veta a po nejake hloubce ani vidu ani slechu


Uživatel: Herrer

Herrer      91   17. červenec 2016 o 14:01

HODOR!


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      92   17. červenec 2016 o 14:06

Herrer • 17.7.2016 o 13:47
máme všechno na co si vzpomeneme, ale nikdo z vás kurva neví, jak kruté to může být

Dneska kluci fakt perlíte smile


Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      93   17. červenec 2016 o 16:06

Co dodat, alkohol je metla lidstva, dnes jsem teda zhřešila, kamarád mě vytáhl do hospůdky na jedno, chtěl se podělit o zážitky z dovolené, jelikož je to sportovní nadšenec jako právě já, není to žádná bábovka, která by seděla doma na zadku a jen polemizovala grin


Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      94   17. červenec 2016 o 19:03

Nahrávací studium je vyloženě v Retro stylu, to jsou 80. léta jak vyšitá, výborné pro nahrávání analogového zvuku, přeji si temně hutnou elektronickou hudbu smile


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      95   17. červenec 2016 o 21:04

Přišel jsem teď domů a pustil si Waiting for the night.

Tímhle směrem by se mohli klidně vydat smile


Uživatel: Herrer

Herrer      96   17. červenec 2016 o 21:10

jj, WFTN je super a za ty roky ani trochu nezestárla. Mám ji z Violatoru možná úplně nejradši smile


Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      97   17. červenec 2016 o 21:39

Úžasná ukolébavka na dobrou noc, nastavit budíka na šestou a ráno hurá do práce…
https://www.youtube.com/watch?v=RyLmV1yQJFg


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      98   18. červenec 2016 o 5:38

Dobré ráno, je skvělé, že se shodneme alespoň na tom, že Waiting je skvělá.


Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      99   18. červenec 2016 o 19:29

Přeji snad již krásný večer, Waiting je “prostě” volím tohle jednoduché slovíčko nádherná a umí pohladit na duši smile


Komentáře mohou přidávat jenom registrovaní a přihlášeni uživatelé.