Depeche Mode Czechia
Fanklub Depeche Mode pro Českou a Slovenskou republiku

Soukromá zóna


Hlavní navigace



Depeche Mode Czechia

Aktuální srazy



Gahan chce natáčet nové album Depeche Mode i s Gordenem a Eignerem

Gahan chce natáčet nové album Depeche Mode i s Gordenem a Eignerem

V rozhovoru pro norský hudební magazín Musikkpraksis Gahan potvrdil, že kapela nebude na příští desce již spolupracovat s Benem Hillierem, ale zároveň by si Gahan sám přál zapojit koncertní členy Eignera a Gordena do nahrávacího procesu.

 

Gahan:
Otázka je kdo bude nové album produkovat. Předchozí naše tři alba produkoval Ben Hillier, teď je na čase pracovat s někým novým. Myslím, ale že se zase objeví návrh na někoho z předchozích producentů, jako například Flooda, ale myslím, že oni to odmítnout, stejně jako my se chtěj posunovat někam dál. Jedna zasádní věc, kterou si přeji již hodně dlouho, vlastně od té doby, co s námi začali Christian Eigner a Peter Gordeno koncertovat, je vytvořit studiový tým pro nahrávání desky, jehož by byli oba součástí. Vždyť na turné nám to funguje skvěle, proč to nerozšířit i na studio? Pravdou je, že se to zatím nikdy nepovedlo, stále je to otevřená kniha, ale jsem si jistý, že nakonec k tomu dojde.

 

Gahan:

Otázka je, kdo bude nové album produkovat. Předchozí naše tři alba produkoval Ben Hillier, teď je na čase pracovat s někým novým. Myslím, ale že se zase objeví návrh na někoho z předchozích producentů, jako například Flooda, ale myslím, že oni to odmítnout, stejně jako my se chtějí také posouvat někam dál. Jedna zasádní věc, kterou si přeji již hodně dlouho, vlastně od té doby, co s námi začali Christian Eigner a Peter Gordeno koncertovat, je vytvořit studiový tým pro nahrávání desky, jehož by byli oba součástí. Vždyť na turné nám to funguje skvěle, proč to nerozšířit i na studio? Pravdou je, že se to zatím nikdy nepovedlo, stále je to otevřená kniha, ale jsem si jistý, že nakonec k tomu dojde.


20. prosinec 2015 o 20:08 • Dangerous • Aktuality a novinky

Diskuze

Uživatel: Ota

Ota      1   20. prosinec 2015 o 20:49

To je určitě pozitivní informace. Jen ohledně Gahanova skládání společně s dalšími tvůrci, jsem zvědavý kdy bude u Gahanova tracku uvedeno jen jeho jméno aby se konečně dalo objektivně říct jak moc přínosný coby komponista je.


Uživatel: Federman

Federman      2   20. prosinec 2015 o 22:01

aby se konečně dalo objektivně říct jak moc přínosný coby komponista je.

Jelikoz DM snasi vejce pouze kazdym ctvrtym rokem a na poslednim albu mi Gahanovo moc nesedelo, vzal bych mu pero z ruky. To, ze neco umi, muze dokazat v roce 2018 na sve solovce.


Uživatel: blackhound

blackhound      3   20. prosinec 2015 o 22:14

Já bych se toho nebál a rovnou bych založil hnutí “Gahana v DM nechceme”. Ať si plní svoje mokré sny s kolotočáři a nesere se do goreových genialit. A Fletche si může vzít s sebou, protože jeho přínos je taky o hovně.. smile  Welcome to MLG one man show :-D


Uživatel: Ringo

Ringo      4   20. prosinec 2015 o 22:24

Naopak, na Deltě, když si vezmu písně, které mě chytly od samého začátku nejvíce, tak jsem se pak s překvapením v bookletu dočítal, že jsou od Gahana. Should Be Higher a Broken považuji za nej písně alba a pod oběma je podepsaný Gahan. A na PTa patří Suffer Well a Nothings Impossible taky k těm nejlepším. Jedinéou slabou chvilku si vybral na SOTU.


Uživatel: Federman

Federman      5   20. prosinec 2015 o 22:36

Suffer Well a Nothings in Impossible jsou zacatkem, ale take koncem. Pak uz nasleduji jenom slabe chvilky. Ja vim, ja vim ...Your lies are more atractive .....tady by se zdalo ze ... vlastne nic. Welcome to my World, Alone, Slow, Goodbye, to je DM.

A Broken ? To je proste jenom pruser ...


Uživatel: Hotel Ultra

Hotel Ultra      6   20. prosinec 2015 o 22:50

@ Blackhound: ROFL.

Ale jinak bych spíš založil hnutí “Kvóty na Gahanovy songy nechceme”, protože, jak již bylo řečeno, příspěvky Gahanova týmu na SOTU jsou vesměs slabé (taková Miles Away by se bez kvót nedostala snad ani na béčko), zatímco na Deltě by si All That’s Mine zasložila nahradit Góráčovy My Little Universe nebo Slow. Teď chce Gahan psát v obou týmech, tak uvidíme kolika songy Góráče zasype a jestli se bude hýbat s kvótami.


Uživatel: Mercy

Mercy      7   20. prosinec 2015 o 22:55

Fedie proč zrovna Broken, vždyť je to tak fajn song wink


Uživatel: Ota

Ota      8   20. prosinec 2015 o 22:57

Je to vec nazoru, ale jeste jednou, dokud u tracku nebude jen Gahan a zadny Kurt Uenala, Gordeno, Eigner, tak nema cenu se prit, protoze se Dave na skladbe “jen” podilel. Btw, blackhound to mysli jako velkou nadsazku, ale ja se vzdy pri myslence na konec DM uklidnuju, ze dokud neskonci MLG tak neni konec sveta.


Uživatel: Hanz 397

Hanz 397      9   20. prosinec 2015 o 23:21

Já se spíš bojím,aby Martin neřekl: Tak si to chlapci dělejte sami,já vám na to ... Asi by Christian s Peterem to album oživili,odchod Hilliera by nové tvorbě určitě prospěl,ale záleží na hlavně na tom,co chce Mart-on je pořád mozkem (=nejdůležitějším orgánem) celé Depeche Mode.
Davidovi songy jsou skvělý,ale přijde mi,že se hodně opakuje. SW mi přijde,jako by ho vytáhl z jedné krabičky s Dirty sticky floor,pak s ní zatřásl a vypadlo Broken…
A Broken? ...na první poslech skvělá věc,ale když se do ní člověk víc zaposlouchá,tak aspoň mě v ní prostě něco chybí,jako by nebyla dotažená do konce,jako by… Já nevím… Ale je fakt,že podobnej pocit mám v podstatě z celý Delty. Prostě čekám na něco,už to tam skoro je a…........ tak zase nic. A jedeme další song.


Uživatel: Logic1

Logic1      10   21. prosinec 2015 o 7:06

Ja by som bol rád, keby produkoval nový album berg, lebo delta sa mi nenormálne páči. Presne ako povedal Ringo, gahanové pesničky Broken a Should by higher sú tým najlepším na Delte, a tých dvoch koncerťakov, mne je to jedno, lebo ja veľmi koncerty nepočúvam. Berg na hrad!!!


Uživatel: davuangel

davuangel      11   21. prosinec 2015 o 8:22

Bože ty dva vometáky už měli dávno vyhodit a ne je ještě tahat do studia! Jeden hraje v písních co tam není druhý do toho řeže jak na metalice. Myslel jsem že Dave už dá s těmi kravinami pokoj a kdepak je to marný je to marný :-( Jinak s Bergem plně souhlasím tímhle směrem mají jít.


Uživatel: Federman

Federman      12   21. prosinec 2015 o 10:21

Lidusko Tobe ten refren nebere usi ? Uderem 3:14 torturu vzdavam a nepomuze ji ani vinylova jemnost Loudnes Peace. Zni mi jako demo a navic jako velmi spatne, se kterym mel Gore Gahana vyrazit. Kdyz se Ti libi je to v poradku, ale taky to muze byt Tvoje dalsi nezna provokace na Tveho noveho fackovaciho panaka… kdo vi smile))

Jsem rad ze jsou na Delte veci, ktere me skutecne zacinaji bavit, ale Broken a zminovana SBH to nejsou ani nahodou. SBH svym radobyhitovym potencialem, ktery je totalne bez napadu, pusobi vedle minimalistickeho, ale skveleho MLU jako parodie na hit.


Uživatel: Mercy

Mercy      13   21. prosinec 2015 o 10:34

Fedie nic špatného tam neslyším. Asi jsem hluchá. Btw MLU skvělá záležitost. Jdu si dát radši banán wink grin


Uživatel: Dangerous

Dangerous      14   21. prosinec 2015 o 10:55

Berg a masívní elektronika, to je směr, kterým bych chtěl vidět DM jít…

Do Violator tvořili DM svůj styl, oni vytvářeli trend…následující album, to slavné SOFAD, má skvělé písně ale zároveň je první deskou, kdy Depeche Mode podlehli trendům…SOFAD je taková skutečná hudba pro masy, kterou může poslouchat depešák, veklsák i metalák, gospelák či bluesmeňák, Ježíš i Jidáš. Kéž by příští album bylo jen pro depešáky a milovníky temné a chladné, nikoliv světlé a teplé elektroniky, natož blues či gospelu. Barrel of A Gun a Alone, to je ten správný směr…


Uživatel: Ringo

Ringo      15   21. prosinec 2015 o 11:21

Federman: promiň, ale tvou kritiku Broken a SBH považuji za čistě účelovou. Když jsem slyšel SBH u Lettermana, tak jsem si říkal, ty jo, to je návrat k tomu, co od nich očekávám. Na albu jsem uslyšel Broken a hned jsem věděl, že tohle je píseň, na kterou čekám od DM už od Violatoru. Skoro bych ale mohl napsat od dob Black Celebration. Já mám rád prostě od nich písně typu Here is a House., vlastně bych řekl, že to je to, proč mě DM uhranuli a stali se pro mě více, než jen kapelou, která se mi líbí pro nějaké oblíbené rádiové profláklosti.


Uživatel: Ringo

Ringo      16   21. prosinec 2015 o 11:23

Co se týče Eignera, tak toho jo, ten má skvělý cit pro elektroniku, není to jen bubeník flákající do bubnů. Gordeno ale ne, tam to zavání průserem. Ale Gordeno je velký Martinův kámoš a Eigner zase Dejvův, takže se to holt musí vyrovnávat. Ale asi by bylo lepší je oba v rámci kompromisu nechat na pozicích hostujících koncertních spoluhráčů. Nerad bych, aby na popříštím albu byly do skupiny zahrnuty nakonec i vokálistky:-)


Uživatel: Federman

Federman      17   21. prosinec 2015 o 11:47

Ringo: Nevim, co mas na mysli pod pojmem ucelova kritika. S tim Lettermanem a SBH jsem mel na zacatku stejny pocit, ale dnes u me zabava konci na konci prvniho refrenu…..A nebo vlastne znovu zacina. Ona totiz zacina porad. Znovu a znovu a kdyz uz clovek ceka na nejaky vrchol, zjisti, ze slysel kolovratek. Proto je to neco jako ,,viceronic,, v jednom. Je docela slusne propracovana, ale to je tak vsechno. Doufam, ze se ji na dalsim live turne nedockam.
....a vsichni loooooof….strasny :(


Uživatel: Herrer

Herrer      18   21. prosinec 2015 o 11:53

Do Violator tvořili DM svůj styl, oni vytvářeli trend…následující album, to slavné SOFAD, má skvělé písně ale zároveň je první deskou, kdy Depeche Mode podlehli trendům…

Absolutní nesouhlas. Podle mě je to naopak první deska, kde se z jednoho, na dřeň vyždímaného trendu vymanili. Že vypadal v tu dobu Dave jako metla, to byla čistě jeho osobní motivace, hudebně byla ale SOFAD naprosto výjimečná deska. Krom špíny (pro někoho klidně grunge ovlivněné) a riffu v IFY, je tam pořád hromada elektroniky a to takové, že vycizelované jako nikdy předtím. I přesto tam zůstalo místo pro ostatní hudební vlivy a nepůsobí to ani trochu nepatřičně. Například gospel je pro Condemnation tím, čím je uslzená balada pro Somebody a průzračnej popík pro ETS - tedy pouhou inspirací. Všechny jsou výborné a všechny na svoje desky jednoznačně patří!

Kurva elektronika… Vážně si myslíte, že je tam pořád toho tolik k objevení, nebo si prostě jen lžete do kapsy a chcete vlastně jen starý dobrý Depeche Mode, tedy návrat ke kořenům??? Pokud chcete odvahu, experimentální elektroniku, hledejte jinde, divných projektů je plný internet. Pokud chcete v elektronice dále objevovat a zároveň se těšit na líbivé hity, tak se nekřižujte, když pak oznámí další Violator…

Každopádně jestli je SOFAD hudba pro masy, tak je to hudba pro inteligentní masy, zatímco ETS, BTW, PJ si může pobroukávat i pokroková babička, která má ráda zároveň i Goťáka… A to píšu s vědomím toho, že ani na jednom není absolutně nic špatnýho.


Uživatel: Herrer

Herrer      19   21. prosinec 2015 o 11:59

Dangie, Violator, pro který jsi hlasoval, je podle tebe co? Chladná nebo teplá elektronika? wink


Uživatel: Ringo

Ringo      20   21. prosinec 2015 o 12:12

Federman: no prostě účelová, s tím kolovratem sis kapku naběhl, stejně jako s těmi vrcholy. Pokud je pro tebe SBH a Broken kolovrat, tak jakkoliv miluji píseň WIMS, možná jsi to poznal i dle mé ikony, tak není ta píseň taky neskutečný kolovrat? I Feel you - kolovrat. kde máš ty vrcholy tam? Na začátku když ten kolovrat začíná nebo když končí? Když se nad tím zamýšlím, tak tvé hledisko kolovratu by muselo rozsekat celý SOFAD a našel bych tam asi jen jednu píseň, která kolovrat není a tou je Rush. Ale jelikož se takto účelově na ty písně nedívám, tak nebudu psát, že WIMS je kolovrat a stejně tak to nenapíšu u Broken a SBH.


Uživatel: Ringo

Ringo      21   21. prosinec 2015 o 12:19

Herrer 21.12.2015 o 11:53: no tak tady zase nesouhlasím já. Elektronika může být objevná vždy, zatímco kytara zůstane kytarou a buben bubnem navždy. SOFAD je skutečně album totálně propadlé americkým trendům a ta elektronika, která DM zůstala vlastní ho vlastně zachraňuje od zvukového propadáku. Do Violatoru byli DM sví. A když jsem si teď v prosinci užíval Kraftwerk, tak mě tak napadlo, jestli jsem si to po té zvukové stránce (pominu-li teda nepřekonatelnou show Dava Gahana a srdcové záležitosti, co se týče jejich písní) neužil více jak všechny koncerty DM na kterých jsem byl, protože jsem u Kraftwerk slyšel ryzí čistou elektroniku a nikdo tam nevalil do nějakých s prominutím podělaných bubnů a nedrtil struny;-)


Uživatel: Federman

Federman      22   21. prosinec 2015 o 12:20

Ringo to snad nemyslis vazne ?? Ty chces predhazovat SOFAD jako album bez vrcholu ?? To album je jimi prolezle skrz naskrz !! Diky Alane. A pokud tam budou i kolovratky, tak urcite ne druholigove jako je to u SBH.


Uživatel: Ringo

Ringo      23   21. prosinec 2015 o 12:23

Federman: nějak opomíjíš fakt, že každý cítí ty vrcholy jinde;-)

U kterého “try walking in my shoes” je ten vrchol, u druhého, nebo u toho osmého?


Uživatel: Herrer

Herrer      24   21. prosinec 2015 o 12:26

Ringo: Ono nejde jen o to, jestli se jede na jednoduchý šabloně něco, něco, refrén, něco atd., ale taky co se děje na pozadí toho všeho. Taková IYR začíná tkát jednoduchou látku a aniž by v průběhu změnila rytmus., na konci z ní vyleze ceremoniální papežské roucho wink Holt není kolovrat jako kolovrat…

Nicméně s Fedieho nekompromisní kritikou Gahanových skladeb nesouhlasím. SBH je naprosto skvělá píseň a kdyby se k ní přistupovalo trochu zodpovědněji, možná s větší pracovitostí, tak se mohla proměnit v jednu z klasik DM.


Uživatel: Federman

Federman      25   21. prosinec 2015 o 12:33

kdyby se k ní přistupovalo trochu zodpovědněji, možná s větší pracovitostí, tak se mohla proměnit v jednu z klasik DM.

Kolik takovych skladeb chces vyjmenovat ?


Uživatel: Ringo

Ringo      26   21. prosinec 2015 o 12:34

Herrer: já to chápu, že In Your Room je hymna, ale zase si to nepřikrášlujme. Je to kompozičně geniální skladba, až tak, že sám génius se v ní pak už navždy zacyklil:-) Tohle se prostě nestává často a nechce-li se člověk opakovat, tak se od toho buď oprostí a sáhne k nějakému experimentálnímu minimalismu a nebo sáhne po klasice. Což ovšem ne vždy musí znamenat, že je to vyčpělé, kolovrátkové a nevím ještě jaké. Jak jsem psal, DM své vrcholy už zažili a očekávat jejich překonání je možná i popření toho, že ta kapela své vrcholy měla. Ona jich měla snad 5 za sebou, tak co od nich ještě chcete? Podle mě DM stárnou velice důstojně a přinášejí písně, které mi dělají radost. Jen na tom pódiu bych chtěl asi trochu to jejich nadčasové retro, 3 lidi za klávesami a vepředu divoký Dave.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      27   21. prosinec 2015 o 12:34

Každopádně jestli je SOFAD hudba pro masy, tak je to hudba pro inteligentní masy, zatímco ETS, BTW, PJ si může pobroukávat i pokroková babička, která má ráda zároveň i Goťáka… A to píšu s vědomím toho, že ani na jednom není absolutně nic špatnýho.

jo, už ty názvy skladeb! to je inteligentní matroš wink

Cítím tě!!!
projdi se v mých starých šlupkách
vodsuďte mě (ty woe, to je snad o Rathovi???)
Soucit v tobě, inteligente!
Jidáš, Tomáš, Bible, guláš
V tvým tuzemským rumu…
Stůjte při mně, vy paka!
RUSH
Jedno pohlazeníčko, aby bylo teplíčko, inteligentní teplíčko, ty buzničko, rozumíš?
Bla, bla, bla…má duše je vohni vohnoute…vyšší nižší nebo prostě jako láska

Je to je inteligentní album pro inteligentní lidi wink


Uživatel: Herrer

Herrer      28   21. prosinec 2015 o 12:36

Ringo • 21.12.2015 o 13:19: Jdem na to každej odjinud. Elektronika může bejt objevná, protože může zahrnovat cokoli, tedy i naprosto nemuzikální pazvuky a jeden zvuk bude znít stejně ať k němu přistoupíš odkudkoli. Kytara bude možná znít pořád jen jako kytara, ale sama oddělí zrno od plev v tom, že nemuzikálnímu trotlovi neodpustí a nadanej člověk s ní vykouzlí zázraky wink


Uživatel: Dangerous

Dangerous      29   21. prosinec 2015 o 12:38

Věnováno Herriemu:

“Po 13 letech se Depeche Mode konečně snaží přimknout k rocku, ale dělají to pěkně blbě. Neberou si z něj individualismus nebo invenci nebo drama či emoce, berou si z něj klišé, snobismus, okázalost, melodrama a blbosti a dali tak rocku zase jednou pořádně na prdel.” Johnny Cigarettes, 1993

Neměl on ten Honza Cigaretka nakonec pravdu? wink


Uživatel: Herrer

Herrer      30   21. prosinec 2015 o 12:40

Seru tady na to, Osobnímu Ježíši nás všech se šláplo na kuří očičko a to se nesmí.

Teploučkej, jako dětská prdelka voňavoučkej Violator olé!


Uživatel: Herrer

Herrer      31   21. prosinec 2015 o 12:41

Dangerous: Mně je u prdele, co o tom nějakej Cigáro napsal.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      32   21. prosinec 2015 o 12:43

Herrie, SOFAD je teplejší nevlastní bratr Violatoru. Violator je chladná elektronika.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      33   21. prosinec 2015 o 12:44

Dangerous: Mně je u prdele, co o tom nějakej Cigáro napsal.

njn, tak to je smutný...


Uživatel: Ringo

Ringo      34   21. prosinec 2015 o 12:45

Herrer 21.12.2015 o 12:36: asi jsem vždy preferoval nápad od manuální zručnosti. A už mi to tak zůstane. Proto mi nevadí, že Martin, když už tu kytaru chytne, tak na ni nedrtí sólíčka jako Slash, ale naopak vybrnká něco, co se líbí i mně jako příznivci elektroniky, asi se mi prostě líbí, že hraje na tu kytaru jako na klávesy:-) Takže dělení zrna od plev mi přijde jako hodně silné slovo, jako bys těm, co vymyslí elektronický zvuk chtěl vyčíst, že vlastně nejsou muzikanti, protože to neumí vyrobit na kytaře.


Uživatel: Herrer

Herrer      35   21. prosinec 2015 o 12:46

Ringo: Naprosto mě nechápeš.


Uživatel: Federman

Federman      36   21. prosinec 2015 o 12:55

U kterého “try walking in my shoes” je ten vrchol, u druhého, nebo u toho osmého?

Jestli chapes vrcholem toto, tak se nema cenu o tom bavit. Na to je potreba mit usi, ktere nejenom slysi, ale umi i naslouchat. Ty bud nemas a nebo mit nechces. Budes asi druhy pripad. smile


Uživatel: Dangerous

Dangerous      37   21. prosinec 2015 o 12:55


Uživatel: Ringo

Ringo      38   21. prosinec 2015 o 12:57

Federman: já jsem hluchý jak poleno, posuzuji DM jen podle videoklipů a odezíráním ze rtů:-)


Uživatel: Federman

Federman      39   21. prosinec 2015 o 13:05

To je vysvetluje vsechno smile .... panove zatim se mejte ...


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      40   21. prosinec 2015 o 13:40

Sofad jede na grunge vlně. Vždyť Nirvána byla tak strašně cool a Gahanova tehdejší žena je hrozně žrala.

A i proto mě ta deska tehdy tak s*** a s*** dodnes. (Nesnáším grunge a Nirvánu) smile btw. Sofad bylo komerčně nejúspěšnější album DM v USA ...proč asi? Amíci jsou umělecky orientovaní? Bullshit!

Chápu ale, že lidem kteří do vlaku DM nastoupili později se to zdá bezva a nej.

Šťastné a veselé! Zpivejme všichni Conde a mějme se rádi, protože jsme tu jen na návštěvě. Peace!


Uživatel: Herrer

Herrer      41   21. prosinec 2015 o 13:48

Další ze lží, která se snaží bagatelizovat sílu SOFADu tím, že vlastně ovlivnil jakýsi rychlokvašky, zatímco nasral starý pardály, kteří by nejradši dodnes rádi viděli rozervaný DM s kladivy a v buzna tričkách.

Sám poslouchám DM od SGR a celej grunge u mě začíná i končí jednou deskou od Nirvany…


Uživatel: Ringo

Ringo      42   21. prosinec 2015 o 13:55

já jsem třeba s DM teda začal u Personal Jesus, nejvíce jsem pak poslouchal SGR a CTA a když vyšel SOFAD, tak jsem DM přestal poslouchat úplně, jak mě nasrali a to až do doby, než jsem to rozdýchal, někdy těsně než vyšlo Ultra.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      43   21. prosinec 2015 o 14:02

Jasně, SOFADisti mají pravdu, DM se vůbec neopičili po grunge, naopak, je to dokonce tak, jak říkal tehdejší zfetovaný zpěvák kapely, díky DM se vyvinul styl grunge grin


...Gahan during the promotion of the album and its tour, the singer even going so far as to risibly claim that Depeche Mode were responsible for the development of grunge…


Uživatel: Herrer

Herrer      44   21. prosinec 2015 o 14:02

Njn, jeden skoro ztracenej Ringo, ale zato ty zástupy nových depešáků v podobě rockerů, bluesmanů, gospelistů, smažek v teplákách i bez nich - to se prostě nedá porovnávat, to jsou prostě čísla grin

Jenom se divím, že s Devotional hudbou pro masy nenaplnili ani Letnou, když měli tolik nových fandů. Asi vítr, Máchale…, protože minimálně na Strahov to při lepším načasování bylo… wink


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      46   21. prosinec 2015 o 14:10

Pearl Jam je tak strašně cool!


Uživatel: Dangerous

Dangerous      47   21. prosinec 2015 o 14:13

Proč nenaplnili Letnou je naprosto jasné...v roce 1990 si tady Herrie měl cca 100 000 fanoušků DM, poté co vydali SOFAD většina depešáků nad nima zlomila hůl…jinak taková hezká doba to byla…sraz v Lucerně, který se konal jen cca 2 měsíce před koncertem přilákal přes 1000 fanoušků. Jen pár zoufalců si nechávalo růst delší vlasy, drtivá většina stále držela klasický DM styl. Pamatuji, jak mnoho fanoušků album SOFAD kritizovalo: “proboha, co to je? to si hrajou na rockery?!” a Condemnation wink wink wink to bylo prostě k smíchu….přesto pořád to s koncertem na Letné nevypadalo nějak špatně, pamatuji, jak jsem se s jedním spolužákem sázel, zda přijde více lidí na DM nebo na Metallicu, která hrála v přibližně stejné době v Brně smile No a protože skalní fanoušci jsou skutečně hardcore, tak to ještě ani ráno a dopoledne na Letné nevypadalo vůbec špatně...(jasně Ostrava dorazila už dokonce 17.6. smile Vlastně až do začátku předkapely tam byla naděje, že se někde všichni ti ztracení fanoušci DM objeví a zaplníme ten stadion…ale bohužel, DM pro mnoho z nich přestali být Depeche Mode ale stali se Depeche Rock…obyčejný rock n´roll…fakt dík, Gahane…
Sázku jsem prohrál, na Metallicu přišlo 40.000 na DM sotva 17.000,..


Uživatel: Dangerous

Dangerous      49   21. prosinec 2015 o 14:17

Herrie, to si není podobný, zas nepřeháněj wink


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      50   21. prosinec 2015 o 14:26

Ti co si nechali nárůst v 93 vlasy, nosili bílé kalhoty, žrali a žerou Sofad dodnes jsou možná praví fandové a my odpadlíci.


Uživatel: Herrer

Herrer      51   21. prosinec 2015 o 14:27

Dangerous: Já samozřejmě moc dobře vím, proč Letná nebyla plná, ale nechápu pak tu rovnici, ze který by mělo vycházet, že byli DM poplatní době. Kde byli všichni ti Cobainové a Vedderové?

Dokážu ještě pochopit to, že v něčích očích zradili vlastní fans, ale to je právě to, co mi absolutně nevadí, protože pořád věřím, že v tu dobu dělali to, co sami chtěli a já po nich nemůžu chtít víc. Pokud byl SOFAD kalkul, tak to se vážně moc nedopočítali… grin

Sakra, vždyť přece i samotní DM nejen že ovlivňovali druhé, ale sami byli druhými ovlivňováni. Že si to fanoušek vyložil po svém a udělal z nejoriginálnějšího bandu na světě po jednom, mimochodem naprosto skvělým albu, vyvrhele, to mi přijde nefér. ždyť přece už dávno před SOFAD nebyli žádným undergroundem, ale masovou záležitostí. Violator uzavřel jednu kapitolu, dotáhl ji do dokonalosti, ale byl tou tečkou. Že se pak kapela začla ubírat jinými i když někdy ortodoxně elektronickými směry, snad aspoň na tom se shodneme, nebo taky ne?


Uživatel: Dangerous

Dangerous      52   21. prosinec 2015 o 14:28

Pokud byl SOFAD kalkul, tak to se vážně moc nedopočítali…

První místo v USA, první místo ve Velké Británii…to je sakra pořádný úspěch, dobrá práce, rockeři!

Nějaká Česká republika, která byla sotva půl roku na světě, je fakt nemusela vzrušovat, s těma pár tisícovkama zamrzlých ortodoxních depešáků wink


Uživatel: Herrer

Herrer      53   21. prosinec 2015 o 14:29

Pavle, ne, praví byli ti, kteří si nechali narůst vlasy, pak si je zas nechali zkrátit, ale namalovali si na víčka oči, pak začli nosit naftalínem smrdící kvádra a začli se malovat kolem očí a při chůzi se kroutí jak lidi po obrně.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      54   21. prosinec 2015 o 14:32

smile:):)


Uživatel: Herrer

Herrer      55   21. prosinec 2015 o 14:34

Dangerous: Pokud měli tyhle úspěchy, tak podle mě proto, že ještě těžili z části z úspěchu Violatoru, z části z hladu veřejnosti po další desce, která se rodila dýl, než bylo zvykem a z části z kontroverze, která už byla cítit ve vzduchu.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      56   21. prosinec 2015 o 14:38

Herrie, ale abych byl upřímný, já v podstatě proti SOFAD nic tak hrozného nemám. V letech 93-96 moje jednoznačně nejoblíbenější album v historii DM, koncertní tour Devotional jednoznačně nejbáječnější věc co jsem do té doby viděl…

Pravda, Condemnation jsem si nikdy nezamiloval, ale to mi nebránilo mít popsané sešity: “I’ll show no repentance
I’ll suffer with pride” wink no, prostě fanatický fanoušek, který se přenese i přes to, když se mu něco nelíbí wink Možná kdyby tenkrát vydali Exciter, tak jsem psal všude Freelove wink

Škoda, že SOFAD nemělo jen 7 skladeb, bylo by dokonalé a bez chyby…teď, s odstupem více než 20 let snad mohu ale říct, že se podle mě skoro třetina toho alba nepovedla, a je pro mně nepřípustné akceptovat, že tohle by mělo být nejlepší album Depeche Mode, no…asi tak, sorry…


Uživatel: Herrer

Herrer      57   21. prosinec 2015 o 14:39

Mimochodem i ten “nejoriginálnější band” píšu s nadsázkou, protože DM jen dělali věci, které zkoušeli už jiní a jediný rozdíl byl v tom, že to dokázali spojit s popem a díky tomu byli úspěšní. Takže o jakousi fúzi tam šlo podle mě od samýho počátku, resp. od odchodu Vince…


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      58   21. prosinec 2015 o 14:46

Taky proti Sofad nic nemám, jen jej neposlouchám a nesnáším jeho “grunge” styl. Skladby z něj mi na koncertech nevadí.
Btw. Manželka mi neustále nosí dojídat z kuchyně kalorické megabomby, které tam vyrábí, takže po vánocích ze mne bude nejspíš fanda Maxim Turbulenc.


Uživatel: Herrer

Herrer      59   21. prosinec 2015 o 14:51

Dangie: grin Jasně i fanoušek se vyvíjí a když už jsme u tý upřímnosti, tak i já třeba přiznávám, že Condemnation taky není úplně moje srdcovka i když ji respektuju a rád ji mám už třeba proto, že ji má tak rád Gahan :-D Kdybych to měl vzít obecně, tak SOFAD miluju nejvíc pro jeho vrcholy a atmosféru (jo, na který se podílejí aranže, Pavle), ale uznávám, že má i slabší místa. MFTM považuju za nejsemknutější desku a mám ji nejradši jako celek, Violator zase pro nezapomenutelný singly, jejich B-strany, remixy, BC za to, že tam se pro mě zrodil kult, ale zároveň i někde tam jsem naposledy podléhal všem těm trendům kolem kapely. Nikdy jsem nebyl ortodoxní fanda, kterej by v Gahanovi viděl boha, kterej by si barvil na černo doktorskej plášť... Možná to vychází z mojí stydlivosti, možná z maloměšťáctví, nevím, ale vím, že jsem se za image fans občas spíš trochu styděl. Ať to proboha nikdo nebere osobně, i tohle už dneska vidím jinak a je možný, že tenkrát to z mýho pohledu byla ze všeho nejvíc taková ta prepubescentní povrchnost grin

Jen chci říct, že vždycky to u mě ve vztahu ke kapele bylo z 95% o muzice a proto některý věci asi vnímám jinak.

To, že jsem teď hlasoval pro vrcholy a ne třeba pro kompaktnost, to už je na mě a věz, že jsem před hlasováním opravdu dlouho přemýšlel wink


Uživatel: Herrer

Herrer      60   21. prosinec 2015 o 14:55

Btw, přestaňme si prosím říkat Fedie, Dangie, Herrie, je to… hnusný :-D


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      61   21. prosinec 2015 o 14:57

A mě Pavlíku nikdo neříká :(


Uživatel: Ringo

Ringo      62   21. prosinec 2015 o 14:59

Alba, u kterých jsem u DM nikdy neměl nejmenších pochyb o jejich kvalitě, zhltnul jsem je i s navijákem a nemám dodnes o nich pochyb: Construction Time Again, SGR, BC, MFTM, Violator, Ultra, PTA, Delta Machine.

alba, u kterých se můj názor postupně vyvíjel, ale jakési známky pochyb tam vždy byly, ať už šlo o počáteční odmítání k následnému oblíbení si jich nebo počáteční oblíbenosti k následným pochybám případně se mi líbí, ale nad některými věcmi visí ve vzduchu jisté otázky, jestli to sahá až na tu vrcholnou úroveň, na jakou jsem u DM zvyklý: Speak and Spell, A Broken Frame, SOFAD, Exciter, SOTU.


Uživatel: Ringo

Ringo      63   21. prosinec 2015 o 15:03

Herrer 21.12.2015 o 14:55: jo, fakt je to hnusné, nevím, proč tohle děláte, ještě že mám nick, u kterého to nejde :-D


Uživatel: Ringo

Ringo      64   21. prosinec 2015 o 15:03

Pavel.Z: budeme ti říkat Pavli :-D


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      65   21. prosinec 2015 o 15:04

Díky Ringouši.


Uživatel: Herrer

Herrer      66   21. prosinec 2015 o 15:05

Ringie: Ani nevím, kdo s tím vlastně začal grin


Uživatel: Ringo

Ringo      67   21. prosinec 2015 o 15:09

Herrer: jenže to jsi moc nezkrátil, já myslel, že původní impulz bylo zkrácení nicku, aby se nemuselo vypisovat tolik písmen, takhle sis to u mě o jedno písmeno prodloužil:-)


Uživatel: Ringo

Ringo      68   21. prosinec 2015 o 15:10

nezávislý pozorovatel by si mohl říct, že jsme růžoví hošíci tady:-)


Uživatel: Herrer

Herrer      69   21. prosinec 2015 o 15:11

Ringie, pro teplé lidské slovo bys neměl být líný napsat písmenko navíc :-D

Podle mě to vymyslely holky, což je OK wink


Uživatel: Dangerous

Dangerous      70   21. prosinec 2015 o 15:12

Herrie, já mám navíc takový pocit, že se chystá SOFAD part 2. Živé bicí ve studiu, Gordenopiano ve studiu, možná se přidá i Flood. Gahan nový bluesový gospelový guru, zato Fletch se možná ani do studia nepodívá a Martin Lee bude podobně jako v 92 myšlenkami spíše u svého novorozeného miminka než ve studiu…


Uživatel: Herrer

Herrer      71   21. prosinec 2015 o 15:17

DANGEROUS: Z živých bicích ve studiu bych měl jen radost, piano by mi taky nevadilo. Vlastně by mi nevadilo, kdyby to bylo takový soulsejvrovský, jen s výrazně větším podílem rychlejších věcí, elektroniky a vůbec všeho okolo. U posledních SS mě sere hlavně to, že vše stojí a padá s kvalitou Gahanova základu. Tohle by desku DM spolehlivě zabilo…


Uživatel: Dangerous

Dangerous      72   21. prosinec 2015 o 15:19

DANGEROUS: Z živých bicích ve studiu bych měl jen radost, piano by mi taky nevadilo. Vlastně by mi nevadilo, kdyby to bylo takový soulsejvrovský

Naše zájmy jsou úplně opačné...


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      73   21. prosinec 2015 o 15:22

Nestrašte sakra. Zvlášť když ty vaše hypotézy dávají smysl. Souldavers neeeeeeeeeeee :(


Uživatel: Herrer

Herrer      74   21. prosinec 2015 o 15:22

To vím už dávno i když sis z toho zase vzal jen to svý, zbytek ignoroval a celý to tím vytrhl z kontextu… grin


Uživatel: Herrer

Herrer      75   21. prosinec 2015 o 15:25

Nemohlo by znít perfektně klasický bicí základ a k němu pak “domalovat” různá zkreslení, dozvuky, echa atd.? Ale aby tam zůstala zachována ta organičnost, kterou imho žádným umělým cinknutím nenahradíš? Já myslím, že by to dobře znít mohlo.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      76   21. prosinec 2015 o 15:28

Na to nemáš ve studiu Alana Wildera, to se jim nepovede…živé bicí nebrat…maximálně ty “plechovky” co používal Alan na Devotional…


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      77   21. prosinec 2015 o 15:34

Btw. Teď je u teens v kurzu funky retro styl. Takže pokud chtějí být DM poplatní své době a chtějí se zavděčit mladým jako v 93 se svojí verzí grunge, zavolají Gordena na funky piano, Eignera na funky drumms a producentem bude např. Mark Ronson.


Uživatel: Herrer

Herrer      78   21. prosinec 2015 o 15:46

jj, ono je přece takovejch živejch bicích, který hrajou každý úplně jinak… Ostatně i klavír je tak trochu bicí nástroj grin Ale jasně, že máš pravdu, když se snažíš naznačit, že by tam byla potřeba strašně moc mravenčí práce, která asi baví jen opravdu zapálený magory. Pokud zájem tohle dělat nebude, tak pak vážně radši čistě elektro desku, která může znít dobře už jen díky nápadům, který Martin mít snad bude. Zatím je vždycky měl. Ostatně i moje kritika vycházela z toho, že mi tam nechybí nápady, ale chybí mi ta tajemná zákoutí, co jsem nacházel v hudbě DM až do SOFAD a která povyšovala tvorbu kapely na umění bez ohledu na to, jestli zrovna zněli jako pop, jako industriál, nebo jako pseudorock. Ultra byla taky fantastická, ale jiná, už tam ta “jedna vrstva” chyběla a nebyla snaha ji nahrazovat. V tom byla její přirozená krása. Za mě tedy určitě neee rockový album, ne s tím, co máme k dispozici! Pokud druhej díl čehokoli, tak Ultry. Ale nebudu zklamanej, tím jsem si prakticky jistej. Vždycky jsem se s obsahem desky nějak srovnal a naučil se ji mít rád. Prostě jsou to DM a to podstatný z nich bylo na všech deskách, za tím si stojím wink


Uživatel: Herrer

Herrer      79   21. prosinec 2015 o 15:48

Pavel: Electro swing je děs… Na party asi dobrý, holčinám to v těch retro-futuro hadříkách sekne, ale představa, že bych si to poslechnul doma… grin


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      80   21. prosinec 2015 o 15:52

https://youtu.be/QtXby3twMmI


Malá ukázka toho co je dnes in smile


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      81   21. prosinec 2015 o 16:11

https://www.youtube.com/watch?v=gIOTNyKnP9A

Anebo ... jen nevím jestli to dá Dave hlasově ... smile


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      82   21. prosinec 2015 o 16:15

....přátelé, začíná to do sebe všechno zapadat. Nové album DM bude funky!


Uživatel: Logic1

Logic1      83   21. prosinec 2015 o 16:23

To nemyslíte vážne SOFAD, najlepší album???SOFAD nesiaha ani po členky Violatorovi, Ultre, či Delte. Totálne o ničom album, tri pesničky ok a ostatné holý nezmysel. Keby to nebol DM, tak si ho ani nekúpim. Condemnation, ja tu skladbu neznášam a GRWM, tak to nje mňa vážne veľa.


Uživatel: Ota

Ota      84   21. prosinec 2015 o 16:26

Jsem zapnul telefon a 75 nepřečtených mailů..... Skoro samé nové příspěvky na DM. Kdo by to byl řekl, že se tak rozjedete… Nesmrtelnost chrousta? Ne, to jen SOFAD a další neukončitelná témata smile. Ono taky co jiného řešit když ta kapela je jen jedna a off topicy se nesmí smile.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      85   21. prosinec 2015 o 16:48

Btw. S tím zpěvem by mohl vypomoct Gordeno!
https://youtu.be/Ib6Ltg0ISAk


Anebo by to mohlo znít takto:

https://youtu.be/cwcneKzRUdM
(hrají Eigner i Gordeno)


Uživatel: Ringo

Ringo      86   21. prosinec 2015 o 17:33

živé bicí nejsou potřeba vůbec, zajímavější mi vždycky přišly průmyslové údery, takové, jaké jsou třeba v Blasphemous Rumours.


Uživatel: M100480

M100480      87   21. prosinec 2015 o 22:08

Ale no tak! nejak se tu vytraci podle mne zakladni rys Depeche Mode, a to ze dokaze stmelovat fanousky ruznych zanru.

pro mne je prave SOFAD uzasne a (jak jsem hlasoval), nejlepsi album DM. A proc? Protoze mam rad prave spojeni hudby elektronicke i kytarove. Proto jsou nejoblibenejsi kapely a projekty ne DM, ale Pattonova Mr. Bungle (uzasne skladby kytar a elektroniky treba na Disco Volante), ale zaroven kytarovy Amarok od Oldfielda.

To jsou presne ty projekty, ktere tahaji kytary nekam dal. A Vami zminovane Pearl Jam? Pro mne modla, ze jsem ochoten koupit veskere predrazene deluxe edice. To je presne to na cem jsem vyrustal - Mr. Bungle, Faith No More, Metallica, Pearl Jam, ale i Oldfield. Zaroven jsem uznaval i projekty Vangelise , Kraftwerk, Jarrea ci Tangerine Dream. Zde jsem hlavne miloval veskere instrumentalni veci. A u Jarrea treba prave obdobi Lyonu, Houstonu ci Londyna, kde dal zive bici a kytary.

No a Depeche Mode jsou ti neskutecni borci, co dokazali tyto snad i nesmiritelne (jak stale citim z Vasich prispevku) tabory spojit. A to prave vidim na SOFAD.

Jasne, nepru se ze je to ulitba tehdejsi dobe a chutim i Davea. Ale otazka podle mne je, kdo dokazal vytvorit pseudo Rockove-Elektronicke album, aby bylo uspesne a tak zajimave pro hodne typu posluchacu? Pro mne je jen jedno jmeno - Depeche Mode. Proto jsem zacal DM tak zrat, a nasledne si zvykl i na jejich elektronicka predchozi alba.

Ale prave SOFAD je to, co mne pritahlo. Jinak mne do te doby DM nijak moc nezaujaly - vyjma instrumentalek.

Takze nechte nam prichozim k DM nasi lasku k DM a nechte nam nas nazor ze je SOFAD to nejlepsi. Dyt i presto mam vsechna alba v originale a silene rad navstevuji nekolik koncertu behem turne DM.

I ja uznavam, ze pro vas je DM hlavni modla a plne chapu, ze SOFAD je odklon od zakladni filosofie stylu DM. Ale to neznamena, ze jste fanousci ciste elektroniky neco meneceneho, kdyz se mi libi trosku jiny styl nez puvodni DM.

Dulezite je - jsme nyni vsichni na DM lodi a budme si vstricni vzajemne. Nevrazivosti mame kdekoli kolem nas silene moc…


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      88   21. prosinec 2015 o 22:58

Pěkně napsané, souhlas.


Uživatel: Ota

Ota      89   22. prosinec 2015 o 0:23

Určitě to EM stotisícčtyřistaosmdesát napsal pěkně a také s tou podstatou myšlenky jeho příspěvku musím než souhlasit, přestože já byl jedním z těch co na DM v roce 93 málem zanevřeli. Vše je věc osobního vkusu a nekonečné debaty asi nikoho zásadně v názoru neovlivní. Jen mě zarazil jeden detail a chci napsat spíš otázku. Je někdo z pravidelných návštěvníků DM stránek, který se považuje za fandu a nemá všechna orig. alba? Nechci někoho pranýřovat, jen bych to rád věděl. Vůbec nechci začínat technickou diskuzi o LP, CD, DVD, atd. Jen bych rád věděl zda to co já považuju za samozřejmost není už přežitek…


Uživatel: M100480

M100480      90   22. prosinec 2015 o 10:02

to Ota:

to by mne zajimalo take. Protoze i u mne plati - vsechny SACD u mne; vsechny vinyly u mne. takze prezitek to neni, urcite pro mne.


Beru to tak, ze pokud je pro mne kapela zajimava, tak koupi davam najevo, ze rad prispeju vydajem na jejich desatek, i kdyz jsou v pripade Depeche bohatsi nez ja. I kdyz se to kapela nikdy vlastne nedozvi.

Zaroven ale pokud jsou mezi nami treba studenti, a obraci kazdou korunu, ci ji utrati radsi za pivo jako ja v mladi, tak je jasny, ze zatim maji alba jen v kompu, ale ze az budou starsi, tak si uprimne myslim ze stejne alba koupi - treba prave na vinylu z 25-te reedice a k tomu zakladni Pro-Ject Debut Carbon a AQ repracky regalovky z bazaru :-D


Uživatel: Mercy

Mercy      91   22. prosinec 2015 o 10:15

Tak to máš těžký, pokud Tě doprovází v tomto ohledu smůla jako mě. Já nemám všechna alba. Dvakrát už jsem přišla o celou diskografii od DM a rozhodně to nedělá ze mne špatného fanouška. Možná lepšího když už si to postupně pořizuji potřetí grin a hlavně momentálně s jedním platem radši investuji do svých dcer wink


Uživatel: Ringo

Ringo      92   22. prosinec 2015 o 10:49

OTA: no mě chybí koupit asi 4 singly a mám od nich všechno, alba i 2x. Nevím, proč jsem si ty singly ještě nesehnal, asi proto, že moc nebudu poslouchat singlový Meaning of Love a Goodnight Lovers, ale z principu je mám pořád na seznamu, že je chci koupit:-)


Uživatel: kosíno

kosíno      93   22. prosinec 2015 o 11:08

Jako vždy se na nové album těším, jen doufám, že oproti Deltě budou trochu víc experimentovat (  SOTU je geniální deska ať si tvrdí kdo chce co chce). Nahrávání s Gordenem a Eignerem bude být přínosem a úplně stejně i průšvihem… Tak či tak Dave určitě zase něco napíše, určitě umí dát dohromady skvělé věci (někdo psal, že Miles Away je špatná, já tvrdím, že je báječná a velmi chytlavá, navíc ne komerčně chytlavá). Nechci návrat ani k Violatoru, ani jinam, chci novou svébytnou desku.


Uživatel: Ota

Ota      94   22. prosinec 2015 o 12:13

Ringo, Motion, Mercy, M100480: diky za reakci na dotaz. Myslim, ze to vsichni vidime podobne. Stale je to pro vetsinu z nas dulezity mit pocit, ze sbirku DM alb doma mame at uz v takove nebo makove forme. Kdysi jsem tady vypustil pruzkumny balonek ohledne zrizeni nejake formy bazaru DM, ale nikdo nereagoval. Ringovi chybi jen par singlu, ale mozna ma neco 2x. U me doma je par titulu 2x a obcas si rikam, ze by to mozna nekdo z Vas potreboval do sbirky. Treba by se v tom bazaru dala zadat dlouhodoba nabidka a poptavka. Dnes se da na netu sehnat vsechno, ale vymena s jinym fandou by mozna nebyla marna. No nic, to jen tak na okraj… Btw, SOFAD mam ve vsech verzich myslim jen v jednom examplari, takze nemohu smenit smile

Motion:priste dej vedet. Muzeme dat neco dobreho a popovidat. Ale tu hospodu Ti budu muset upresnit. Jsem na Staromaku, ale hospodu tam mame jen neprimo. Jsem tam k nalezeni v obchode.


Uživatel: Ringo

Ringo      95   22. prosinec 2015 o 13:10

OTA: já to mám 2x, protože mám normální alba a k tomu mám potom ty 5.1 mixy. Určitě si nechám obojí.


Uživatel: Ota

Ota      96   22. prosinec 2015 o 13:28

Ringo: to je jasny. Myslel jsem 2x stejnou vec (album) na stejnem nosici. Taky mam vse na CD, LP, DVD, SACD a ja nevim co vsechno vyslo, ale presto se mi neco seslo 2x.


Uživatel: Ota

Ota      97   22. prosinec 2015 o 14:46

Motion: Ježiš, já volám po něčem co tady už je? To jsem ale trotl. Najdu si to, tedy snad smile Jinak Japonci jsou u nas kazdy den jako doma a chodi k nam vsechny skupiny, ktere prijedou do Prahy. Mame dokonce i JPN personal. Tak tos byl hodně malý kousek ode mne smile. Jsem ready Tě kdykoli přivítat…


Uživatel: Ringo

Ringo      98   22. prosinec 2015 o 17:27

motion: 23:? to je docela šibeniční předvánoční termín. Co to je ti the Prostitutes?:-) Zní to perverzně:-)


Uživatel: Ringo

Ringo      99   22. prosinec 2015 o 18:17

motion: aha, 23.1. to už zní lépe:-) Mrknu se. Vzhledem k tomu, že mám Stolárnu skoro u baráku bych tam mohl zaskočit:-)


Uživatel: Dangerous

Dangerous      100   22. prosinec 2015 o 20:09

Diskuze díky několika naprosto offtopicovým příspěvkům uzavřena.


K tomuto článku není možné posílat komentáře.

Komentáře mohou přidávat jenom registrovaní a přihlášeni uživatelé.