Depeche Mode Czechia
Fanklub Depeche Mode pro Českou a Slovenskou republiku

Soukromá zóna


Hlavní navigace



Depeche Mode Czechia

Aktuální srazy



Martin Lee se zásobí pro novou desku a užívá si svou dcerku

Martin Lee se zásobí pro novou desku a užívá si svou dcerku

Kalifornská firma Wren and Cuff, která zásobí hudebníky zajímavými mašinkami, se pochlubila aktuální fotografií Martina Gorea, která ukazuje, že se na nové desce dočkáme výživného a zkresleného kytarového zvuku. Naproti tomu Martinova manželka Kerilee přidala na svůj profil na sociální síti něžnější foto, na kterém je spielführer Depeche Mode se svou nejmladší dcerkou Johnnie...

Box of War


24. březen 2016 o 20:23 • Dangerous • Aktuality a novinkyDiskuze (128) •

Diskuze

Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      1   25. březen 2016 o 7:12

To co má Martin na krku je pro kitarové riffy.
Hej, Sofadové zase jste o krůček svému snu blíž!

Dcerka se mi líbí víc smile Hodně štěstí a zdraví!


Uživatel: Herrer

Herrer      2   25. březen 2016 o 8:13

Opět spojování SOFAD s kytarou… hmmm Jako by ji DM nikdy předtím nepoužili, nebo aspoň nesamplovali. Ostatně i na tý Deltě je jí snad víc… smile


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      3   25. březen 2016 o 8:20

Herrie nechytej se tolik na moje kopance Sofadu. Já tu desku mám v podstatě rád, i když ji vůbec neposlouchám. Pro DM14 si jen sebestředně přeji ať natočí něco co budu poslouchat (jako se jim to povedlo s Deltou). Pokud natočí nějakou Soulsavers elektro alternativu (se sladkým Liberace Gordeno piankem) tak si ji poslechnu a na polici na ní bude sedat prach, tak jak sedá na Sofad ...


Uživatel: Herrer

Herrer      4   25. březen 2016 o 8:28

Pavel: V pohodě, já to nijak zle neberu smile Já ti nevím, asi bych se nebál ani toho piana, ono nemusí znít vždycky jen sladce, ale klidně i dost dramaticky, je to nástroj jako kráva wink Navíc kdyby se to doplnilo o chladnou Martovu elektroniku, mohl by z toho být super netradiční hybrid a klidně i pořádně svižný. Nečekám naivně na 101 melodických linek, to by DM museli dělat s někým, kdo Martinův rukopis dokonale chápe, ale chtěl bych něco zvukově co nejpestřejšího.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      5   25. březen 2016 o 8:42

http://m.youtube.com/watch?v=Pn7ImsFM13k

místo orchestru do toho zahraje Martin pár riffů na Box of War, Berg nahodí pár fakt hutnejch a hustejch basů a jednu skladbu na DM14 už máme hotovou!


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      6   25. březen 2016 o 9:17

Herrere dáme dohromady producentské duo HerPa a nabídneme své služby kapele?


Uživatel: carevičando

carevičando      7   25. březen 2016 o 16:03

Herrer 8:13:  máš pravdu, předsedo grin


Uživatel: Logic1

Logic1      8   25. březen 2016 o 16:15

Hlavne daľšiu Deltu!!!!


Uživatel: Dangerous

Dangerous      9   25. březen 2016 o 16:53

Takže otázka vlastně zní: Mají fanoušci SOFAD rádi vůbec ještě nějakou jinou desku od DM? wink


Uživatel: Federman

Federman      10   25. březen 2016 o 16:53

Jen ty zvuky krutte kuciii


Uživatel: Herrer

Herrer      11   25. březen 2016 o 17:11

Takže otázka vlastně zní: Mají fanoušci SOFAD rádi vůbec ještě nějakou jinou desku od DM?

Všechno kromě SOFAD nenávidíme a na tyhle stránky i po třiadvaceti letech od vydání lezeme jen proto, abysme se neprozradili wink


Uživatel: Herrer

Herrer      12   25. březen 2016 o 17:32

grin Ještě že tady pan admin jednou za čas cíleně vyvolává podobný kontroverze, jinak by to bylo furt o tom samým a možná by to jednou skončilo tak, že vlastně i S&S je mnohem lepší deska, než všechny desky historie, kde si kdy dovolil zaznít živý nástroj smile


Uživatel: Logic1

Logic1      13   25. březen 2016 o 18:38

Pravdaaaa!!!!


Uživatel: Herrer

Herrer      14   25. březen 2016 o 19:27

dmjack: Amen smile


Uživatel: Logic1

Logic1      15   25. březen 2016 o 19:46

Dmjack neviem čo je SOFAD, ale pre mňa jeden z najhorších albumov DM. Proste sa mi nepáči.


Uživatel: Síma XJ 600

Síma XJ 600      16   25. březen 2016 o 20:34

.... ono je vlastně naprosto dokonalé, že DM vůbec SOFAD vydali….. vždyť  někteří jedinci zde nedokáží napsat reakci na cokoliv, aniž by to přetočili na nenávist SOFADU grin
.... článek je snad o tom, jak Mart zbrojí na tvorbu alba a o tom, jak si užívá života grin grin grin


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      17   25. březen 2016 o 20:51

Osobně necítím nenávist k Sofad, ACHW ani žádné živé bytosti. Napsal jsem, že fanoušci jedné desky jsou svému snu blíž a nějak se to zvrtlo. Měla to být výzva k Vaší  radosti, ne nenávisti.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      18   25. březen 2016 o 21:10

SOFAD je dobrá deska, ale jestli někdo tvrdí, že je nejlepší, tak ať si pustí Condemnation, Judas a Get Right With Me 3x za sebou a jestli to bude tvrdit i pak, tak si s ním po hudební stránce nikdy nemůžu domluvit.

Simo, a nezdají se ti spíš SOFADisti jako jistí fanatici?


Uživatel: Síma XJ 600

Síma XJ 600      19   25. březen 2016 o 21:54

Dangerous: ... rozhodně si netroufám označit někoho jako fanatika, ale mám li to brát podle sebe, tak fanatik rozhodně jsem, ale je to spíš DM než jen SOFAD, ač se do této kategorie spadám…. tuším, že SOFAD jsem si pustila zhruba před měsícem grin, ale jasně mám určitý výběr v autě, ale po něm mám Deltu…. autem jezdím celkem často a i daleko, tak když to shrnu, tak vlastně poslouchám převážně Deltu jako celek než SOFAD….. Vlastně je na čase udělat ve voze pořádek grin grin grin !

Pavel Z: To víš, že si nám radost udělal…. neb SOFAD nikdy neupadne do zapomnění .... je to jako koprovka grin buď ji miluješ, nebo nesnášíš grin grin grin


Uživatel: Federman

Federman      20   25. březen 2016 o 22:05

Musi se poustet presne 3krat za sebou ? Hodne mi na tom totiz zalezi. Predstava co na to rekne nekdo druhy me primo desi.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      21   25. březen 2016 o 22:11

Síma XJ 600 • 25.3.2016 o 21:54: koprovku nesnáším.
dmjack • 25.3.2016 o 22:02: souhlas! BC je nej.


Uživatel: Síma XJ 600

Síma XJ 600      22   25. březen 2016 o 22:15

No vidíš grin grin grin ani v tomto bodě se neshodneme, ale je spousta jiných věcí, ve kterých se shodneme grin .... třeba krevní skupina DM +-  grin


Uživatel: Herrer

Herrer      23   25. březen 2016 o 22:43

Federman: Neriskuj to. Pusť si raději třikrát za sebou Halo a otevře se ti samo nebe. Boubelatá, klidně plynoucí mračna budou na několik krátkých vteřin znásilněna, vynoří se ruka boží s otevřenou dlaní a v prostoru budeš slyšet rozpustile zvonivé hlásky andělů, kteří budou opakovat: “Ještě ne, ještě je čas, Fedieee…” smile

Udělej to samé s Get Right With Me a oněmíš, ohluchneš, oči ti začnou krvácet a v mysli ti budou pištět šílení démoni z mnohem nižších pater pekla, než byl kdy schopen Dante popsat. Na pokání už je pozdě... smile


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      24   25. březen 2016 o 22:57

Jsme tu na Velikonoční vlně ... Jdu si pustit tu Halo, dobrou smile


Uživatel: Dangerous

Dangerous      25   25. březen 2016 o 23:09

Ano 3x….Tři jezdci z apokalypsy…Condemnation, Judas, Get Right With Me….


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      26   25. březen 2016 o 23:19

Áron udeřil holí do Nilu. Zazněla Conde. Když to udělal, voda v řece se změnila v krev. Ryby zahynuly a řeka začala zapáchat.

Potom pustil Get Right a způsobil, aby z Nilu vylezly žáby. Byly všude — v kamnech, v nádobách na zadělávání těsta, v postelích, zkrátka všude. Když žáby uhynuly, Egypťané je nahrnuli na velké hromady, ze kterých se šířil zápach po celé zemi.

Potom Áron holí udeřil do země a pustil Judas. Prach se proměnil v komáry. Ti začali lidi bolestivě bodat. To byla třetí rána, která přišla na celou egyptskou zemi.

Ostatní skladby škodily jen Egypťanům, ale ne Izraelitům.

Btw. Těch ran bylo ale celkem 10 a skladeb Sofad je jen 9 ...nevychází to :(


Uživatel: Dangerous

Dangerous      27   25. březen 2016 o 23:21

Skladeb SOFAD je 10 wink Jdu si pustit My Joy, ta je super wink


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      28   25. březen 2016 o 23:23

Sakra ...vychází to ! smile

Sofad= Deset ran Egyptských !


Uživatel: Herrer

Herrer      29   25. březen 2016 o 23:23

Pavel nepočítal IFY, ta patří Nirvaně smile


Uživatel: Logic1

Logic1      30   26. březen 2016 o 6:49

Neblázni, 3xkrát za sebou GRWM, ja nevydržím ani 10 sekúnd, mne nekrvacajú oči, ale celý človek. A tiež si ju ďalej ne´pušťam, aby som náhodou z tej krásy a nádhery neohluchol a jak budem ďalej počúvať SOFAD, HA Herrer????A není to o tom, že by so SOFAD nenávidel, ale proste sa mi ten album nepáči. GRWM a CONDEMNATION sú pre mňa najhoršie piesne od DM. Delta má super atmosféru, nádhera, starý dobrý DM.


Uživatel: Federman

Federman      31   26. březen 2016 o 9:25

Ta mala je fakt rozkosna…. rekl bych po mamince smile

jak budem ďalej počúvať SOFAD

Tak si dej Logicu chvili pauzu a porad si ho nepoustej. Nebo to delas proto, aby jsi se stal odbornikem na hudbu a elektroniku ? Sance tady je ....


Uživatel: Logic1

Logic1      32   26. březen 2016 o 9:40

ave Federmann!!!!!


Uživatel: Logic1

Logic1      33   26. březen 2016 o 9:51

Vaše vojvodstvo, je už pripravené poslouchát SOFAD???? a-ha, už viem, čí menej budem počúvať SOFAD, tým viac sa mi bude páčiť, takže, ak nebudem počúvať vôbec,jeeej ,veď je to najlepší album DM!!!Kurňa Fede, tys seš ale génius!!!!Pravdaaaa!!!!


Uživatel: Federman

Federman      34   26. březen 2016 o 10:04

A jak chytre kouka ... Ta umet psat, urcite zde napise nejaky hezky prispevek a mohla by si i s nekym popovidat.


Uživatel: Logic1

Logic1      35   26. březen 2016 o 10:21

A jak chytre kouka ... Ta umet psat, urcite zde napise nejaky hezky prispevek a mohla by si i s nekym popovidat. Pravdaaaa!!!!


Uživatel: Herrer

Herrer      36   26. březen 2016 o 12:03

Hoďte na něj deku smile


Uživatel: Logic1

Logic1      37   26. březen 2016 o 13:02

Jasan…


Uživatel: carevičando

carevičando      38   26. březen 2016 o 13:13

Proč nebyla diskuse k Violatoru?


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      39   26. březen 2016 o 14:21

Diskuze k Violatoru není třeba. Je to jejich nejlepší a nejúspěšnější deska, ale ne moje nejoblíbenější.

Shrňme fakta:

Mart si kupuje hračky pro kytary, Dave chce do studia Gordena a Eignera, zároveň se seberealizuje v Soulsavers ve kterých našel sám sebe, svůj hlas a kdo ví co ještě tam všechno našel, dále víme, že chtějí vzdát na DM14 poctu Bowiemu, to jsou všechno indicie, ze kterých jsem si dovodil, že milovníci jedné desky diskografie DM mohou pomalu chladit šampusy.

...i když stejně víme, že bez ACHW to pro Vás nebude nikdy ono, i kdyby natočili Sofad 2.0 ... smile


Uživatel: carevičando

carevičando      40   26. březen 2016 o 15:05

Pavel.Z: hezký shrnutí, já bych ale z toho nevyvozoval směr, kterým půjde další deska grin  No a k věčným diskusím na téma SOFAD vs. ostatní desky bych napsal, že třeba já mám SOFAD velmi rád, ale to mám prakticky s každou deskou…A na každý mám něco, co si můžu pouštět do aleluja a taky věci, co si poslechnu jednou a pak už jen omylem, ze SOFADU třeba Judas se nedá a nedá grin


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      41   26. březen 2016 o 16:45

Napsal někdo kdo považuje PSB za vrchol umění.

A co jsem psal? Není tam svatý ACHW a už dopředu víme, že to prostě nebude dobré! smile


Uživatel: Herrer

Herrer      42   26. březen 2016 o 17:47

já mám SOFAD velmi rád, ale to mám prakticky s každou deskou…A na každý mám něco, co si můžu pouštět do aleluja a taky věci, co si poslechnu jednou a pak už jen omylem

Takhle přesně to mám i já smile Jen tedy bez toho Judase, kterýho můžu… grin


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      43   26. březen 2016 o 17:48

Synthboy • 26.3.2016 o 17:40: O.k. tomuhle rozumím.


Uživatel: Herrer

Herrer      44   26. březen 2016 o 17:54

Já teda v postwilderovské éře ještě lepší album neslyšel. PTA a Ultra k tomu maj nejblíž, ale jejich nejlepší mometny SOFAD nepřekonávají ani náhodou. Jako celek se mu blíží víc, ale stejně mu koukají na záda. Kdybych ale měl srovnávat SOFAD s předchozí tvorbou, budu rozpolcenej mnohem víc.


Uživatel: Herrer

Herrer      45   26. březen 2016 o 18:09

Ono je stejně strašně těžký stavět SOFAD proti Violatoru, protože ty desky jsou tak moc rozdílný a testují víc duši fans, než jejich uši. Ty ubohý tři roky, co mezi nimi jsou, vyznívají jako celá věčnost. Chtělo by se říct omletý “bez SOFADu by nebylo Violatoru”, jako se říká, že “bez Slavie by nebylo Sparty”, ale obojí je blbost. Nerad to přiznávám, ale to první ještě mnohem větší. Ale ono to má logiku, zatímco rivalita mezi Spartou a Slavií je opodstatněná, tak fanouškovská rivalita mezi Violatorem a SOFAD, je jenom hloupá. Je to takový to zabíjení nudy, známka rozmazlenosti ze skutečnosti, že se nám dostávalo všeho plnými hrstmi a hledání kontroverze tam, kde by vůbec nemusela být.

Violator je božská deska, která ale víc, než kterákoli jiná deska DM vykazuje ve svých vrcholech sklouznutí k popíku (byť naprosto geniálnímu) a tak ten krok vedle, který možná rozpoltil fans, ale taky možná zachránil kultovní status kapely, naprosto chápu.


Uživatel: Logic1

Logic1      46   26. březen 2016 o 18:53

Synthboy “. jak je Delta božská a SOFAD stojí za piču už jednou muselo vyústit v nepříznivé reakce. zlatý môj to je môj názor, a ak máš s tým problém, taK choď za psyciatrom, alebo veterinárom, tak ako ja rešopektujem to, že aký je božský SOFAD, tak ty rešpektuj, že pre mňa je to odpad!!! nemá rád hrešenie!!!


Uživatel: Logic1

Logic1      47   26. březen 2016 o 18:56

A, kde ty máš ty istotu, že AW by neskurvil Ultru, Ultra je super aj bez AW. A za dalšie ULtra by bola SOFAD Ultra, tak jak je kolovrátok SOFAD, remix In chains, ty odborník na hudbu. Nechápem, prečo ťa nezavolajú ako produvcenta, asi vedia prečo, lebo by to bol ďalší super album SOFAD.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      48   26. březen 2016 o 19:14

A nepřijde Vám SOFAD jako takové sluníčkářské album? Tu gospel, tu blues, tu grunge, tu depeche, tu smyčce. Snad jsme politicky korektní a nikoho jsme neurazili wink

Co se týká instrumentální stránky, co myslíte byl Alan spokojen se zvukovou podobou SOFAD? grin


Uživatel: Herrer

Herrer      49   26. březen 2016 o 19:19

Dange: Jestli je SOFAD o sluníčkářství, tak celý zářím a jen žhnu grin


Uživatel: Federman

Federman      50   26. březen 2016 o 19:21

Ja myslim ze byl, az na GRWM, jestli si dobre pamatuju z Universe ...


Uživatel: Herrer

Herrer      51   26. březen 2016 o 19:22

Logic1: Za veterinářem jdi ty, určitě tam najdeš oddělení se specializací na osly.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      52   26. březen 2016 o 19:31

Vy dva sluníčkaři budete lásku ke všemu sofaďáckému vzívat až do skonání světa… wink


Uživatel: Herrer

Herrer      53   26. březen 2016 o 19:45

Dange: Cítím z toho správně kus lásky a respektu, nebo jsem jen naivní sluníčkář? grin


Uživatel: Dangerous

Dangerous      54   26. březen 2016 o 19:47

Nebyl spokojen, přestože ho považuje za nejlepší DM album.


Uživatel: Logic1

Logic1      55   26. březen 2016 o 19:52

Syntboy pre teba to je demo, pre mňa je to sotkrát lepšie ako kolovrátok SOFAD. Piš čo chceš, ale ja svoj názor nezmením. mal by si pochopiť, že čo je pre jedného božské, pre druhého je to odpad. A mal by si uznať, lebo to neí len môj názor, ale oveľa viac ľudí na fóre DM, že in chains remix Wilder, je kópia SOFAD. SOFAD vyšiel v roku 1993, SOTU v 2009, kurňa za 16 rokov sa na nič viac nezmohol, hanba. SOFAD, pre Wildera došiel čas, skončili nápady, tak je tu Recoil, hodiny bludných zvukov pre mňa, pre teba pán Synthoy, Herrer a Ave federmann božské.


Uživatel: Herrer

Herrer      56   26. březen 2016 o 20:01


Uživatel: Herrer

Herrer      57   26. březen 2016 o 20:02

Čas cca 18:30


Uživatel: Herrer

Herrer      58   26. březen 2016 o 20:08

Kdo neuznává Logica, nemůže být dobrý člověk! Má pravdu ten chlapec!


Uživatel: Ringo

Ringo      59   26. březen 2016 o 20:21

Pavel.Z: od kdy je z tebe sluníčkář???


Uživatel: Dangerous

Dangerous      60   26. březen 2016 o 20:23

Wilder to uvedl na své někdejší verzi Recoil site, je to obecně známá informace mezi fans, kteří DM dlouhodobě sledují. Netýkalo se to masteringu. Problém byl s časem a album tak byli nedodělali DM s Floodem, jak chtěli…


Uživatel: Federman

Federman      61   26. březen 2016 o 20:26

Logicu prestan uz votravovat. Proti takovym konum jako je Synthboy a Herrer stejne nemas sanci. Kazdy z nas vcetne me uz tady nablil dost hovadin. Nalij si Borovicku, pust si svoji Deltu, zkus si precit svoje prispevky a pokud uznas, ze jsi tyto posledni dva dny nebyl zrovna ve forme, na vsechno zapomeneme…. Co Ty na to ?


Uživatel: Ringo

Ringo      62   26. březen 2016 o 20:29

Jinak v bodech několik postřehů a reakcí na tuto diskusi. Nebudu volit moc dlouhá souvětí, protože by z toho byl článek a komu se to bude chtít číst:-D

1. SOFADisti se míty skutečně projevují jako fanatici, kteří nesnesou byť jediného křivého slůvka a nutí mnohé k extrémním postojům v opačném gardu.
2. LOGIC1 - to co předvádíš mi přijde jako póza. Walking, Mercy, IYR, Rush, Higher Love patří mezi nej skladby v historii DM. Neříkám nejlepší, ale patří k nej.
3. Nejhorší je Exciter, tak nechápu ty fighty SOFAD vs Violator
4. Violator je nejlepší, tak nechápu ty fighty SOFAD vs Violator:-)
5. A-Ha neposlouchám
6. PSB jsou geniální muzikanti
7. Delta Machine je úchvatné album
8. PTA je úchvatné album
9. Halo je skoro nejlepší píseň DM s nejlepším klipem DM
10. Alana nekomentuji, protože byl skvělý s tím, co pro DM udělal od roku 82 - 94, ale od roku 95 jaksi pro DM neudělal vůbec nic, proto nebudu spekulovat, zda by pro ně udělal po roce 95 něco pozitivního nebo negativního, výsledek neznám.


Uživatel: Herrer

Herrer      63   26. březen 2016 o 20:50

Už jen to, že byl Alan věčně nespokojen mu jako umělci lichotí.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      64   26. březen 2016 o 20:51

Možná mu to moc nemyslí, co naděláš, starší pán. Ale dá se Alanovi vlastně věřit? Vždyť celá jeho kariéra u DM začala lží...


Uživatel: Logic1

Logic1      65   26. březen 2016 o 20:52

synthboy a Herrer prestan uz votravovat. Proti takovym konum jako je Synthboy a Herrer stejne nemas sanci. Kazdy z nas vcetne me uz tady nablil dost hovadin. Nalij si Borovicku, pust si svoji Deltu, zkus si precit svoje prispevky a pokud uznas, ze jsi tyto posledni dva dny nebyl zrovna ve forme, na vsechno zapomeneme…. Co Ty na to ?
Kámo, to máš pravdu, to sú fakt “kone”.
Ale názor nezmením.  Herrer, kto neuznavá SOFAD, nemôže byť dobrý človek. Máš pravdu, chlapče!!!


Uživatel: Logic1

Logic1      66   26. březen 2016 o 20:53

Ringo, pre teba možno hej, pre mňa isto určite nie.


Uživatel: Herrer

Herrer      67   26. březen 2016 o 20:55

1. SOFADisti se v 90% jen brání koženým fanatikům s kostkama na palici
2. LOGIC1 - to co předvádíš mi nepřijde jako hloupost, ona je to čistá hloupost. Walking, Mercy, IYR, Rush, Higher Love patří mezi nej skladby v historii DM. Neříkám nejlepší, ale patří k nej.
3. Nejhorší je ..., sofadisti jsou pozitivní a nehledají nejhorší, hledají to nejlepší.
4. SOFAD je nejlepší, tak nechápu ty fighty SOFAD vs Violator:-)
5. A-Ha neposlouchám
6. PSB jsou geniTální muzikanti
7. Delta Machine by mohlo být úchvatné album, nebýt asi milionu ale
8. PTA je úchvatné a uřvané album
9. Halo je skoro nejlepší píseň DM s nejlepším klipem DM
10. Alana nekomentuji, protože byl skvělý s tím, co pro DM udělal od roku 82 - 94, ale od roku 95 jaksi pro DM neudělal vůbec nic, proto nebudu spekulovat, zda by pro ně udělal po roce 95 něco pozitivního nebo negativního, výsledek neznám. Já ho znám - pokud byl někdo stoprocentní, nevidím důvod, proč by takovým nebyl dál.


Uživatel: Logic1

Logic1      68   26. březen 2016 o 20:56

Federmann, to akože, keď je pre vás SOFAD najlepší album , tak musí byť pre mňa. nechápeš, proste sa mi nepáči, ja neberiem vám názor, tam nechajte vy mne ten môj. Proste, aj keby neviem , čo by bolo SOFAD nemám rád. A piť nemôžem, zajtra robím od 06.00 hod. Daj si aj za mňa fede. Peace.


Uživatel: Herrer

Herrer      69   26. březen 2016 o 20:58

Hoďte na něj síť


Uživatel: Ringo

Ringo      70   26. březen 2016 o 21:05

Logic1: teď upřímně. Walking in My Shoes, je pro tebe odpad? In Your Room, je pro tebe odpad? Rush, je pro tebe odpad? Higher Love, je pro tebe odpad?


Uživatel: Dangerous

Dangerous      71   26. březen 2016 o 21:07

Herrer • 26.3.2016 o 21:50 • #77 • Ikona: Edituj • Ikona: Smazat • IP: 188.175.125.34

Už jen to, že byl Alan věčně nespokojen mu jako umělci lichotí

Teď je konečně spokojený. Queens Park Rangers jsou daleko sestupu do třetí anglické ligy, brambůrky a pivo jsou v bezzedných nádobách, ale hlavně nemusí vůbec ale vůbec nic dělat. Tomu říkám dříč. Sportovci Jarda Jágr a Pavel Nedvěd by z takového dříče umřeli smíchy.


Uživatel: Ringo

Ringo      72   26. březen 2016 o 21:07

Herrer: překrucuješ můj post


Uživatel: Herrer

Herrer      73   26. březen 2016 o 21:11

Ringo: Tak snad se dalo pochopit, že je tam můj update… Určitě jsem tvůj post nekopíroval jen tak pro nic za nic wink


Uživatel: Ringo

Ringo      74   26. březen 2016 o 21:12

Herrer k boudu 10 co jsi napsal, já si nemůžu pomoct, ale podle mě Alan odešel i z toho důvodu, že věděl, že by už 100% být neuměl, rozhodně ne vždy. Mé hodnocení tvorby alana Wildera po SOFAD tvorby: Unsound Methods 82%, Liquid 80%, Subhuman 40%, mix I am Undone 100%, mix In Chains 30%


Uživatel: Herrer

Herrer      75   26. březen 2016 o 21:13

Dange: Jo, je to smutný... Na druhou stranu, i Diego Armando podle mnohých skončil s fotbalem dřív, než musel wink


Uživatel: Herrer

Herrer      76   26. březen 2016 o 21:22

Ringo: Hodnotit Alanův přínos DM podle jeho vlastní tvorby, to je jako hodnotit Beckenbauera bez Bayernu, Cruyffa bez Ajaxu, Pelého bez Santosu, Platiniho bez Juventusu, Schmeichela bez ManU, Honzu Bergera bez Sparty, Masopusta bez Dukly, nebo to okatý monstrum Šmicra bez čehokoli - zkrátka irelevantní. Každej z nich měl nějakou roli, ve který byl naprosto speciální.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      77   26. březen 2016 o 21:27

Alan Wilder je mimo hru. V ofsajdu. A zvednutý praporek je to jediné co dokonce věků uvidí. Tak už ho nechte být. Chudák Alan.


Uživatel: Federman

Federman      78   26. březen 2016 o 21:59

Logicu, pral bych si bejt hrbatej a v tobe videt horolezce


Uživatel: Herrer

Herrer      79   26. březen 2016 o 22:18

Pánové, řeknu vám jednu věc - přecházím na bedny. Sluchátkový příběh byl nádherný, ta čistota a detail byly neskutečný, návykový a asi se budu těžko loučit s těmi nuancemi, tvořícími dokonalost celku, který jsem slyšel jen já a pár hájendistů, ale jinak jsou bedny prostě jinde, hotová fantazie - to se nedá popsat. Jak jsem vždycky nesnášel ty kecy audiofilů o slzách v očích, tak to najednou cítím s úplně low endovými regálky… Chci víc, mnohem víc!


Uživatel: Herrer

Herrer      80   26. březen 2016 o 22:23

jak ve tmě zmizí bedny z dohledu, zvuk ty dvě krabičky opustí, zpěvák stojí uprostřed scény a nějakým neznámým způsobem slyším kytaristu za ním a trochu vpravo, bicí a flétnu vlevo. Člověk má jen místnost naplněnou zvukem, který je všude a přitom se nijak nevtírá. Ne, tohle sluchátka opravdu nedokáží...


Uživatel: Ringo

Ringo      81   26. březen 2016 o 22:26

Herrer: skoro se mi chce říct, aniž bych byl profi audiofil, že jsem ti to říkal:-)


Uživatel: Herrer

Herrer      82   26. březen 2016 o 22:32

Ringo, jenom kroutím hlavou. Fakt, že jo grin Na rovinu ti říkám, že kdybys mojí sluchátkovou sestavu slyšel, tak si stříkneš do trenek nad tou nádherou, ale tohle je prostě jiný... Krásně fyzický. Najít kompromis mezi těmahle dvěma poslechy musí stát opravdu hoooodně peněz wink


Uživatel: Herrer

Herrer      83   26. březen 2016 o 22:34

Ušil jsem si na sebe bič, Fedie to říkal hned grin Ale asi jsem za tuhle cenu připraven udělat krok zpět a šetřit na velkej krok vpřed smile


Uživatel: Herrer

Herrer      84   26. březen 2016 o 22:36

Na rovinu říkám, že to, co jsem slyšel ve sluchadlech za 15, to v bednách za 20 neslyším a to ani náhodou, ale zase mi dají něco navíc. Hodně navíc. Jak jsem psal, chci víc smile


Uživatel: Ringo

Ringo      85   26. březen 2016 o 22:40

mně se v hudbě vždycky líbil prostor


Uživatel: Herrer

Herrer      86   26. březen 2016 o 22:42

jj, scéna je prostě před tebou smile


Uživatel: Herrer

Herrer      87   26. březen 2016 o 22:43

A jak jsem zjistil na Audio Video Show Praha 2016, tak u super stereo sestav dokonce i za tebou, což pořád dost nechápu, ale vím, co jsem slyšel wink


Uživatel: Herrer

Herrer      88   26. březen 2016 o 22:57

Klapky i s příslušenstvím půjdou z domu


Uživatel: Ringo

Ringo      89   26. březen 2016 o 23:07

Herrer: já bych to laicky popsal asi takto. Člověk má sice dvě uši a z tohoto pohledu se zdá, že dát si klapky a poslouchat stereo musí být ta nejvyšší kvalita. Nicméně člověk sám o sobě žije v prostoru a ten stereo rozhodně není, takže těma ušima umí vnímat i prostor. Takže když bude klávesista za člověkem, měl bych jej slyšet za sebou:-)


Uživatel: Herrer

Herrer      90   26. březen 2016 o 23:11

jj, Ringo, máš recht.


Uživatel: Federman

Federman      91   27. březen 2016 o 7:30

Heri vydrz do pristiho tydne, mozna se bude konat nanebevzeti i pro nas smile)


Uživatel: Herrer

Herrer      92   27. březen 2016 o 7:48

smile Jsem se zas rozpovídal, koukám smile Omlouvám se za OT, klidně to tu promažte wink


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      93   27. březen 2016 o 8:09

Bůh miluje všechny své tvory, o každého se stará, dokonce i o vrabce. A přece Ježíš říká: „Máte větší cenu než všichni vrabci“ (Lk 12,7); a dále: „Oč větší cenu má člověk než ovce!“ (Mt 12,12).

Správný fanoušek DM miluje všechny výtvory svojí kapely stejně jako Bůh miluje všechny živé holátka.

Miluji Sofad, miluji ACHW! Zasvitilo sluníčko na černé můry! smile


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      94   27. březen 2016 o 8:33

A jak píši tak i činím. Hraje mi právě Conde. Rolničky cinkají, v troubě se peče vánočka a její vůně prostupuje celým domem, za okny padá sníh. Děti dole zdobí stromeček a těší se na dárky schované ve skříních, je to nádherná skladba.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      95   27. březen 2016 o 8:37

A teď Get right. Černý DJ má kšiltovku hozenou na bok, za mix pultem kroutí deskou a do toho volá yahhh! Párty se rozjíždí pomalu ale jistě, holky v bikinách tančí s drinky u bazénu, teď se k nim připletl svalnatý Syřan s velkou boulí v kalhotách, do rána je jestě hrozně daleko, peníze na tuto párty nám poslala madam Merkel.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      96   27. březen 2016 o 8:43

Teď Judas. V kopcích porostlých trávou ve Skotské vrchovině, dudáci v sukních stojí a vítají příchod nového dne, do toho Martin sladkým hlasem pěje:  nejužší stezka je vždy nejposvátnější.Pojď za mnou bos,trp bídou,chceš-li mou lásku.

Tak ještě 2x


Uživatel: carevičando

carevičando      97   27. březen 2016 o 9:27

Pavel.Z:  teď se k nim připletl svalnatý Syřan s velkou boulí v kalhotách…Woe!  grin


Uživatel: Dangerous

Dangerous      98   27. březen 2016 o 9:37

Evangelium Utrpení svatého Pavla


Uživatel: Ringo

Ringo      99   27. březen 2016 o 9:55

čekám na finiš ve velkém stylu, čili mučednickou smrt:-)


Uživatel: Strider

Strider      100   27. březen 2016 o 9:56

Get Right With Me zboznujem grin Staci jej raz prist na chut a uz ju mate pod kozou! A v live verzii je to najsilnejsi track z albumu…
No ale, kolko ludi tolko chuti grin


Uživatel: Logic1

Logic1      101   27. březen 2016 o 18:10

Ringo, už som to tu raz napísal, SOFAD je pre mňa odpad, až na tri skvosty WIMS,IYR, HL, ostatné nepočúvam. 3 pesničky z 10, je strašne málo, aby som hovoril, že je dobrý. Ringo, viem, že pre teba, je exciter o ničom, vidíš, ja si ho radšej a čaštejšie pustím ako SOFAD. Herrer, daj si tabletku, máš ju v pravom vrecku a daj aj jednu tu , čo máš od veterinára synthboyovi a Federmannovi. A nakoniec sa možno stretneme v tej sieti, už sa teším.


Uživatel: Mercy

Mercy      102   27. březen 2016 o 19:57

Logic: Ok, SOFAD je odpad nesahajici Deltě po kotníky. Co tam máš dál? Ale něco co jsme 10000000000001x nečetli…..  tongue laugh


Uživatel: funky

funky      103   27. březen 2016 o 20:18

kytarový efekt přesně odpovídá Martinovi, má skvělý zvuk wink druhé foto je samozřejmě skvělé, myslím, že oba miláčkové, jenž má na hrudi, mu v nové desce hodně pomohou smile


Uživatel: Herrer

Herrer      104   28. březen 2016 o 6:04

Neví někdo, jestli se Logicovi líbí víc Delta nebo SOFAD? Já mám pocit, že jedna druhé nesahá ani po členky, ale za boha si nemůžu vzpomenout která které grin


Uživatel: Federman

Federman      105   28. březen 2016 o 7:12

Heri staci projit kterykoli prispevek a doctes se to. Pokud Ti to nevyhovuje, tak muzes pouzit wikipedia. Ta uz to totiz Logicky zaznamenala.


Uživatel: Logic1

Logic1      106   28. březen 2016 o 7:31

No chlopi, je to blbé, že váš božský nádherný nejlepší album DM, pardón najlepší album v hudobnej histórii Ľudstva a predľudstva má len 3 songy dobré. A do šľaka,, ako sa niekomu nemôže páčiť, ako sa to niekto opovažuje niečo blbé napísať na SOFAD???? to je ale opovažlivosť!

Skúste mi niekto napísať niečo blbé na ten “suchý najhorší album exciter, bez AW” tak vás ukameňujem!!!!


Uživatel: Logic1

Logic1      107   28. březen 2016 o 7:33

Ja idem polievať, no keby som nebol zo slovenska, tak prídem aj Vás poliať s vodou z najkrajšej hory jmeném “SOFAD”, aby ste dlho a zdravo žili. Poroučim sa vaše vojvodstvo. Fede, zase nemôžem si dať bororo, lebo mám nočnú!


Uživatel: Logic1

Logic1      108   28. březen 2016 o 7:36

Herrer, ak tabletky nezaberajú, skúš zvýšiť dávku a pusť si SOFAD. To je zo srandy.
Prajem pekné sviatky vy moji zlatí SOFADISTI. Hlabne, že sme DM pozitiv. Prajem ešte raz pekné sviatky!!!


Uživatel: Logic1

Logic1      109   28. březen 2016 o 7:36

Mercy aj tebe 1000000000x pekné sviatky, to si ešte určite nepočul!!!


Uživatel: Mercy

Mercy      110   28. březen 2016 o 7:48

Exciter? Co to je?  To neznám grin )))))

Logic Tobě také pěkný svátky wink


Uživatel: Logic1

Logic1      111   28. březen 2016 o 12:11

Exciter, nevieš ,čo toje, veď je to straší brat SOFAD, ale ale…???


Uživatel: carevičando

carevičando      112   28. březen 2016 o 14:16

Exciter vyšel až po SOFADU, takže je to mladší brácha, ne?


Uživatel: Logic1

Logic1      113   28. březen 2016 o 15:59

carevičando, máš pravdu, je to mladší brat, hoci o osem rokov, bože akí sú si podobní. pekné sviatky prajem…


Uživatel: Ringo

Ringo      114   28. březen 2016 o 22:37

kdybych se chtěl moc hádat a někdo by přede mě postavil SOFAD a Exciter a chtěl po mně porovnání, tak je ze mně SOFADista až za hrob:-D A to nejen kvůli 3 skladbám na SOFAD, ale minimálně šesti.


Uživatel: Logic1

Logic1      115   29. březen 2016 o 8:08

No vidíš Ringo, u mňa je to naopak.


Uživatel: aleš

aleš      116   29. březen 2016 o 14:26

nová krev-nový zvuk-více kytar-to je good grin


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      117   31. březen 2016 o 17:15

ad. PSB .. mě bude stačit když noví DM budou znít jak prvních 30 sec z Burn ... pak Mart zahraje na box of war intermezzo .. samo pořádně naloudnessované ... smile

Nebo první minuta Inner Sanctum, s tou by byli fans Sofad taky jistě uspokojeni ...


Uživatel: funky

funky      118   31. březen 2016 o 17:29

Pavel.Z: zajímavý názor a nápad, docela by mě zajímalo jak by zněla deska v tomto podání wink


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      119   31. březen 2016 o 18:20

Dík .. škoda že to nemůžu produkovat ... smile

Nebo první minuta třicet The Dictator Decides .. líbí ?


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      120   31. březen 2016 o 19:03

... a když ne já tak alespoň Stuart Price by mohl .. smile


Komentáře mohou přidávat jenom registrovaní a přihlášeni uživatelé.