Depeche Mode Czechia
Fanklub Depeche Mode pro Českou a Slovenskou republiku

Soukromá zóna


Hlavní navigace



Depeche Mode Czechia

Aktuální srazy



Producentem nové desky Depeche Mode je James Ford

Člen Simian Mobile Disco a britský producent.

 

Další podrobnosti brzy.

 

James Ford produkce:

Production Fingathing - And the Big Red Nebula Band (2004, co-producer) Garden - Round & Round (2005) Test Icicles - For Screening Purposes Only (2005) Absentee - Schmotime (2006) Duels - The Bright Lights and What I Should Have Learned (2006) Mystery Jets - Making Dens (2006) Arctic Monkeys - Favourite Worst Nightmare (2007)[2] The Bumblebeez - Prince Umberto & The Sister of Ill (2007) Klaxons - Myths of the Near Future (2007)[2] The Lodger - Grown-Ups (2007) Florence and the Machine - Lungs (2009)[2] (4 tracks)[citation needed] Peaches - I Feel Cream (2009) Arctic Monkeys - Humbug (2009) (3 tracks)[2] Crocodiles - Sleep Forever (2010) Detachments - Detachments (2010) Alex Turner - Submarine Soundtrack (2011) Beth Ditto - Beth Ditto EP (2011) Arctic Monkeys - Suck It And See (2011) Birdy - Birdy (2011) Florence and the Machine - Ceremonials (2011) Little Boots - Nocturnes (2013) Bill Ryder-Jones - A Bad Wind Blows in My Heart (2013) Arctic Monkeys - AM (2013) Haim - Days Are Gone (2013) Jessie Ware - Tough Love (2014) Mumford & Sons - Wilder Mind (2015) Foals - What Went Down (2015) Florence and the Machine - How Big, How Blue, How Beautiful (2015) The Last Shadow Puppets - Everything You've Come To Expect (2016)


9. červen 2016 o 8:39 • Dangerous • Aktuality a novinkyDiskuze (89) •

Diskuze

Uživatel: Federman

Federman      1   9. červen 2016 o 9:09

Vitej na palube !


Uživatel: Maroš J

Maroš J      2   9. červen 2016 o 9:17

Ak teda toto malo byť to veľké prekvapenie, ktoré sa ohlasovalo, tak neviem. Mne meno tohoto chlapíka nič nehovorí. Som teda zvedavý....Snáď to bol dobrý výber. Hudbu kapiel, ktoré produkoval (Arctic Monkeys, Klaxons,...) nepoznám, takže nehodnotím.


Uživatel: Ota

Ota      3   9. červen 2016 o 9:29

Já producenta neřeším a tak absolutně nevím co to jméno znamená. Věřím, že zdejší odborníci na produkování hudebních alb to zanalyzují a dozvím se jaké to 14. album vlastně bude smile.


Uživatel: Federman

Federman      4   9. červen 2016 o 9:38

Mne meno tohoto chlapíka nič nehovorí.

Toto platilo do teto doby, nez mu zkrizilo cestu Depeche Mode. Ten clovek se jeste proslavi.

tak absolutně nevím co to jméno znamená

To znamena, ze se prestane vrzat, piskat a zacne se konecne hrat. Aspon v to verim.
Mimochodem Oto uz jsi to slysel ? Yello na stara kolena znovu otehotneli !


Uživatel: Stalker242

Stalker242      5   9. červen 2016 o 9:51

kto sa trochu orientuje na tanecnej hudobnej scene, ako napr. Martin Gore wink, tak vie, ze James Ford je polovicou dua Simian Mobile Disco ... a to je uz pojem! smile Som fakt zvedavy na vysledok ...


Uživatel: MassesDM

MassesDM      6   9. červen 2016 o 10:26

Pojem žádný neznám a prudík mě je také naprostu šumák.
Já chci desku a singl v říjnu grin


Uživatel: Maroš J

Maroš J      7   9. červen 2016 o 10:58

Neni to tak špatná elektronika: https://youtu.be/gkQoCCsu_fA


Uživatel: Federman

Federman      8   9. červen 2016 o 11:10

Neni spatna elektronika ? To je totalni zverstvo smile Delat si ale predstavy o ctrnactce na zaklade tohoto je xenofobie. Protoze jsem slunickar, nechava me tento brak klidnym.


Uživatel: Logic1

Logic1      9   9. červen 2016 o 11:14

Neviem, nepoznám absolútne to meno, dúfam, že to bude dobrá voľba. Teraz aspoň verím, že natačajú 14. album, lebo som fakt neveril. Som zvedavý na výsledok, ale podstatné je, že DM bude mať ďalší album a to je fakt SUPEEEERRRRR!!!
Dange, čo ty na to, že producentom albumu bude on???


Uživatel: Maroš J

Maroš J      10   9. červen 2016 o 11:20

To Federman: Neviem, mne to až také hrozné nepripadá, aj keď je jasné, že to nie je zvuk DM. Ale zase trochu tam cítim VCMG alebo MG. Myslím, že Martin má poslednou dobou rád práve takúto minimalistickú elektroniku (viď výherca competition o remix Featherlight - to je hrúúúza!). Ja mám na DM rád práve hutnú elektroniku a nie takéto minimalistické experimenty, ale tak sa necháme prekvapiť.


Uživatel: Ota

Ota      11   9. červen 2016 o 11:21

Fedie: jojo, ono se teď vyrojilo docela dost novinek od starých bardů. V poslední době si pouštím Jean Michele Jarreho, Electronica 1+2.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      12   9. červen 2016 o 11:24

Za mě skvělá volba. Elektronický mág, který produkuje rockové desky… zahraniční fóra už spekulují, že je to správné podhoubí pro SOFAD2. To ale těžko, žádná dvojka to nebude, bude to 14 wink


Uživatel: Federman

Federman      13   9. červen 2016 o 12:00

Maros J
S tim, ze ma rad Martin minimal s Tebou souhlasim. Ja ne a proto zastavam nazor, ze ho nekdo musi vest za rucicku, aby neskoncil na puli cesty. Vydrnkat genialni vec je sice obrovska zasluha, ale at uz je to fer nebo ne, nebavi me vecne ocenovat jenom napad. Nespravedlnost Martine Gore ? Ano. A co stim ? Nic. smile

Oto
Dobra volba. Apropos pozor na to, kdo Ti prinasi postu. Hele co mi poslal momentalne rozpolceny Heri. Ono to stejne bude vecer v hlavnim zpravodajskem bloku, ale chci Te varovat uz ted.
https://www.novinky.cz/koktejl/405874-postacka-prelozila-vinylovou-desku-nevesla-by-se-do-schranky.html


Uživatel: JustifyMyLove

JustifyMyLove      14   9. červen 2016 o 12:07

Tak tohle je velmi příjemná zpráva, možná pro mě naprosto úžasná. Jeho práce ve spolupráci s “Florence” je fakt geniální. On má výborné nápady a poslední deska “How Big, How Blue, How Beautiful” je toho důkazem - naprostá a doslovná odyssea o které se můžete přesvědčit v krátkém filmu ze všech klipů https://youtu.be/HajiEqEtIRY

Jeho práce jde neskutečně do hloubky. Tady se můžeme skutečně bavit o vyšším levelu hudby.

Hrozně moc se těším, tohle spojení ... hm


Uživatel: Maroš J

Maroš J      15   9. červen 2016 o 12:12

To je práve to, čo dokázal Alan - vziať demo od Martina a urobiť z neho zvukovú nirvánu. Bohvie, ako by zneli albumy BC,MFTM,Violator, keby zostali v zvukovej podobe, ako to chcel Martin (viď napr. To Have And To Hold (Album Version) a To Have And To Hold (Spanish Taster). O Enjoy The Silence ani nehovoriac… A príkladov by sa našlo určite viac. Alan si v tej dobe proste dokázal svoje zvukové predstavy presadiť, čo mu uľahčovalo aj to, že ostatní členovia kapely (vrátane Martina) moc štúdiovú prácu nemuseli. Progresívny v tomto zmysle bol aj D.Miller a Gareth Jones. Teraz ale Martin prácu v štúdiu miluje, tak uvidíme, čo z toho vyjde.


Uživatel: Federman

Federman      16   9. červen 2016 o 12:13

jirben
Hezky. To uz je vyssi divci. Ono to nakonec bude stejne uplne jinak, ale diky za ilizi.


Uživatel: Federman

Federman      17   9. červen 2016 o 12:18

To je práve to, čo dokázal Alan - vziať demo od Martina a urobiť z neho zvukovú nirvánu.

Alan by to dokazal na mobilu, ale to je fuk. Tenhle kluk bude dobrej. Vidim mu to na ocich. Navic je to taky anglican a proto si budou dokonale rozumet.


Uživatel: JustifyMyLove

JustifyMyLove      18   9. červen 2016 o 12:20

To je práve to, čo dokázal Alan - vziať demo od Martina a urobiť z neho zvukovú nirvánu.

Alan je Alan, ale tohle je další hudební MÁG, takže ...


Uživatel: Maroš J

Maroš J      19   9. červen 2016 o 12:22

Tešme sa grin


Uživatel: Mich

Mich      20   9. červen 2016 o 12:32

trosku sa ale bojim, ako to bude zniet…ako posledne Mumforsd and Sons? Ako Florence? Pocujem tam podobne postupy. Je to jeho zasluha? Take to…hipsterske volaco, take tazko definovatelne, a hlavne, nekusave, bez ostrych hran, totalne korektna nekonfliktna bezzuba hudba…gay je to spravne slovo mozno, ale nechcem nikoho urazit…

Budeme pocut.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      21   9. červen 2016 o 12:36

Ahaaaaa..Simian Mobile Disco… proto ta zpráva Ultra Depeche ... smile


Uživatel: JustifyMyLove

JustifyMyLove      22   9. červen 2016 o 12:37

totalne korektna nekonfliktna bezzuba hudba

To jako vážně? Se zaposlouchej do jeho posledních spoluprácí. Vnímej tu hudební linku. To není žádná prvoplánová hudba pro masy. Naopak si myslím, že je to na hranici až artu. Je třeba to hodně naposlouchat mnohdy, aby posluchač odhalil další a další jeho serepetičky v dané skladbě.


Uživatel: Mich

Mich      23   9. červen 2016 o 12:39

dam si povedat… smile


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      24   9. červen 2016 o 12:46

Na fotce vypadá jak syn Gordena a Roberta z cure…já vím že to nejde smile


Uživatel: Maroš J

Maroš J      25   9. červen 2016 o 12:50


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      26   9. červen 2016 o 13:07

Za mne super volba, těším se na hutnou elektroniku, okořeněnou loudness war…. promiň Fede za tu sůl do ran, ale nemohl jsem odolat smile


Uživatel: MassesDM

MassesDM      27   9. červen 2016 o 13:23

Podle vlasu to je ten tip jak tam sedel za martinem


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      28   9. červen 2016 o 13:28

Správný postřeh. A vedlo to k odtajnění ....


Uživatel: Mich

Mich      29   9. červen 2016 o 13:30

ja za hutnu elektroniku povazujem nieco ine smile https://www.youtube.com/watch?v=yKT8h4KqTDk
tym nechcem povedat, ze takto ma zniet DM…ale asi blizsie k tomuto ako k Mumford and Sons…


Uživatel: Federman

Federman      30   9. červen 2016 o 14:53

Pavel.Z
Doufam, ze na tom s kotoucem z podlahove krytiny budu save. Jak je to ale dlouho s tou petici Ty sadisticka zrudo ?  smile


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      31   9. červen 2016 o 15:04

No petice se vymyslela a teď se čeká na nějakého sluníčkáře jako jsi ty, který by to zorganizoval a dovedl do zdárného konce ... sluníčkového.


Uživatel: Herrer

Herrer      32   9. červen 2016 o 15:08

Jen tak sem nakouknu a ona je venku klíčová zpráva! Nevím co si mám myslet. Z toho výčtu desek znám snad jen Humbug od Arctic Monkeys a ta je výborná, ale počítám, že něco takovýho by moc fans DM neocenilo… smile Zůstávám opatrným optimistou wink


Uživatel: Dangerous

Dangerous      33   9. červen 2016 o 15:25

Pavle, a tady máš vysvětlení toho kódu:
10 1 13 5 19 6 15 18 4
JAMES FORD


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      34   9. červen 2016 o 15:28

OMG, měli jsme to celou dobu před nosem.


Uživatel: Ringo

Ringo      35   9. červen 2016 o 16:47

pokud bude výsledkem taková čistější elektronika propracovaná do posledního detailu, bez nějakých výrazných špinavostí a hluchých míst, tak by to bylo super.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      36   9. červen 2016 o 20:05

https://open.spotify.com/user/petertoo-dk/playlist/3UapbBuQGUOmzeDdbUy5cM

Playlist ze songů, které produkoval Ford.

Je to takový, multižánrový mix ... proto ty odkazy na Sofad2?


Uživatel: Logic1

Logic1      37   9. červen 2016 o 20:09

Nejak má nič tam nezaujalo, uvidíme ako sa vyfarbí pri DM.


Uživatel: funky

funky      38   9. červen 2016 o 20:20

Tak nějak stále nechápu, proč se zde neustále řeší producent u kapely jako jsou DM. James Ford má široký záběr a v souvislosti s odchodem D.Bowieho a nápady DM bude deska jako vždy perfektní.
Osobně jsem na toto spojení velice zvědavý, v této sestavě z toho může být opravdu cokoliv ... nezbývá nic jiného, než se nechat překvapit a trpělivě čekat smile


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      39   9. červen 2016 o 20:25

Producent má na desky DM zásadní vliv. Jsem rád, že je to tento multižánrový a multitalentovaný mladík a těším se na DM 14 ... pls. hodně krabiček a drátků ... prostě elektroniky.

Btw. Trochu je mi líto Berga ... že ho tentokrát nevzali do party.


Uživatel: MassesDM

MassesDM      40   9. červen 2016 o 20:57

Bergra???Hooooonza grin


Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      41   9. červen 2016 o 21:05

Až do dnešního večera pro mě zcela neznámé jméno, no uvidíme, ale především uslyšíme, moje přání na tomto albu je hutná, temná elektronika, stejně jako na 13. sázím i na 14. a ruleta se točí dál a mě už se z té elektrochemie a elektroniky začíná točit hlava.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      42   10. červen 2016 o 5:22

Michaelo nezapomínejme, že ve studiu je Gordeno a Eigner ..DM14 možná nebude až tak elektronická, ale multikulturní.


Uživatel: Ringo

Ringo      43   10. červen 2016 o 6:27

Pavel.Z: Eigner je velmi elektronický


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      44   10. červen 2016 o 6:30

Ringo já věděl , že nadužívání slova multi tě probudí z letargie .. smile

Ve světě ale panují velké obavy z Gordena ve studiu .. fanoušci nemají rádi toho kudrnáče.


Uživatel: little 33

little 33      45   10. červen 2016 o 8:04

Ten chlap vypadá jak Gordenovo dítě nebo mladší brácha grin.


Uživatel: Mercy

Mercy      46   10. červen 2016 o 8:19

Little 33: ale pořád vypadá o dost lépe grin Pavel píše, že je to syn Gordena a R. Smitha grin třeba za něj nakonec budeme moc rádi. Ať si vypadá jak chce, hlavně aby se album povedlo wink


Uživatel: little 33

little 33      47   10. červen 2016 o 8:30

Mercy: Aha, no vidíš, já tentokrát nečetla všechny komenty…ještě že tě mám :-*. Jasně, vzhled je jedno, jen to byla naprosto první myšlenka, co mě během sekundy napadla grin). Snad to bude kvalitní persona, nějakou druhou ligu by určitě kluci do studia netahali.


Uživatel: Federman

Federman      48   10. červen 2016 o 9:32

nějakou druhou ligu by určitě kluci do studia netahali.

Druhou ne, ale treti uz tam byla a sedela jak zaba na prameni skoro patnact let.

Ja mu hlavne preji vyborna dema od Goreho, aby nemusel delat Violator z Whats your Name. Kapele preji, aby se pomyslne misky vah dulezitosti naklonily vice na jejich stranu a celou slavu z dobreho vysledku ,,chamtive,, shrabli oni sami, jak tomu bylo driv. V jistych dobach producenta totiz vubec nikdo neresil, aspon ja tedy ne. Chtel bych prave ty casy, kdy se rikalo, tohle je super od Depeche Mode a ne to, kam to speje ted a nebo prinejmensim miri ... James Ford a jeho ctrnacte album za asistence tria Depeche Mode. ...

Pokud takova doba nastane a prace producenta a Goreho se stane neviditelnou, zavladne klid a i posledni skeptik minule tvorby bude muset priznat, ze se Depeche Mode jakozto celek znovu nasli v cele sve krase.


Uživatel: Ringo

Ringo      49   10. červen 2016 o 9:53

Pavel.Z: multi mě nadzvedlo ze židle:-D Jinak Gordeno podle mě bude maximálně brnkat na klavírek. Pochybuji, že je producentsky taková liga, která by mohla zasáhnout do práce takovým legendám, jako jsou DM:-)


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      50   10. červen 2016 o 10:13

Fede producenty jsme neřešili, protože jsme nevěděli jak to za dveřmi studia u DM chodí. To se dozvídáš až když se o kapelu zajimáš víc, čteš rozhovory, sleduješ videa atd.

Zdá se ale, že Martina práce ve studiu začala bavit, tak teď to bude třeba jak píšeš.

Edit: a Fede před tím než zde začneš psát o Alanovi tak koukni na tohle video ..
http://m.youtube.com/watch?v=TJKkVeUT9QE


Uživatel: Ringo

Ringo      51   10. červen 2016 o 10:19

Jinak o třetí lize v případě Hilliera bych teda vůbec nemluvil, myslím, že je po Exciteru vrátil na tu vysokou úroveň, kam DM patří. Byť to může být s výhradami, ale třetí liga je příliš silné slovo.


Uživatel: Federman

Federman      52   10. červen 2016 o 10:30

protože jsme nevěděli jak to za dveřmi studia u DM chodí

Jiste, zajimat se o nej a resit ho bude ale v tomto pripade rozdil. Ty jsi o nej zajimal ? Myslim v dobach rekneme do Violatoru ? Tedy dob, abych tak rekl ,, bezproblemovych,, pro nas fanousky ?  Ja vubec. Nejak mi to bylo fuk z hlediska zalibeni nad konzumem tvorby. Tyhle veci jsem zacal resit az kdyz jsem se zacal pri tom konzumu vrtet a kroutit.

Ringo mas pravdu a neber ten muj vyraz tak vazne. Nedavno tady padaly mnohem silnejsi slova a proto je ta trojka jako hadrak. Ten neublizi, ale lesti. smile


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      53   10. červen 2016 o 10:38

Bezproblémové hudební  doby jsou do Exciteru (s multikulturním zaváháním). Na prvních třech albech se hledali až se našli. Exciter byl propadák. Řekněme si to na rovinu.. já  v té době skoro DM přestal řešit. Pak nasmlouvali Bena a střídavě oblačno. Doufám jen, že na něj nebudeme s láskou vzpomínat.


Uživatel: Mercy

Mercy      54   10. červen 2016 o 11:13

Pavel: to je mé velké přání, nevzpomínat, ale oslavovat nového producenta wink


Uživatel: Federman

Federman      55   10. červen 2016 o 11:13

Pavle sice si trochu protirecis, ale ta posledni veta neskutecne sedla. Taky bych nerad hrabal prstickem na hrobecku.


Uživatel: Logic1

Logic1      56   10. červen 2016 o 13:42

Ja si absolútne nemyslím, že Exciter je propadák, pre mňa je to album, ktorý má dáva do kľudu, ja si ho práveže maximálne uživám, nie až tak jak Deltu, ale minimálne aspoň ako u PTA, u mňa pecka album.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      57   10. červen 2016 o 14:27

Stárnu a senilním a Ex se mi dnes už taky líbí, ale v době kdy vyšel jsem byl ... rozhořčený.
Po skvělém Ultra to byl sešup.

Ale souhlasím s Mercy dívejme se vpřed a věřme tomu mladému kudrnáči, že to s Martinem a spol. dá.

A když nedá tak se mi to začne třeba líbit po letech někde v domově nebo Ldnce ...jak to mám teď s Ex.


Uživatel: Ringo

Ringo      58   10. červen 2016 o 15:27

Při vší snaze čas od času dát Exciteru šanci a po jeho poslechnutí si říct, že to není až tak špatné, jej pak stejně uklidím do skříně a dva roky si na něj nevzpomenu. Jsou tam asi 4 písně, které si vždycky poslechnu rád, ale….
Jinak teď jsem si pustil Deltu a nevytknul bych jí snad nic. Řekl bych, že Hillier stojí za dvěma naprosto prvoligovými alby DM (PTA a Delta). Nebudu jej nikdy vnímat jako toho, který by to pokazil, naopak. I když jsem mu z počátku hodně vytýkal prskavkové zvuky, které jsou ale dnes v módě, tak šel holt trochu s dobou, stejně jako šli DM s dobou v době SOFAD a přizpůsobili se tehdy poprvé výrazně trendům, místo aby je určovali jako před ním.


Uživatel: Beladona

Beladona      59   10. červen 2016 o 16:32

Nechci malovat čerta na zeď, ale poslechla jsem si něco od Simian Mobile Disco a vůbec se mi to nelíbí. Nemá to atmosféru a je to takové plytké smile


Uživatel: Mich

Mich      60   10. červen 2016 o 16:42

To pravda nemusi nic znamenat. Tam si mozno vybija ine umelecke chutky. Som velmi zvedavy, no. Nech sa to len nezaradi do takej tej sice sofistikovanej, ale jemnej alternativy typu Editors, Florence a pod.
Trochu navratu ku starym veciam typu Some Great Reward by nebolo od veci - menej bluesu pls.


Uživatel: MassesDM

MassesDM      61   10. červen 2016 o 16:42

Myslim,ze je fuk co Ford dělal za music předtim.
Ať dance,elektro,punk,folk,nebo moravanku.
Teďka bude dělat dm, tak je bezpředmětné srovnavat, co vše dá do desky.
DM jsou na fotbalovém hřišti tak dlouho,že si ohlídají,aby v nové desce stále znělo DM a ne aby na stará kolena udělali něco nového.


Uživatel: Logic1

Logic1      62   10. červen 2016 o 17:51

Uvidíme, mohli by zavolať na spoluprácu pána Berga a bol by som kľudnejší, ale možno nás to všetkých dá do kolien, myslím tým, že to bude super album.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      63   10. červen 2016 o 18:20

To Beladona: tohle, stejně jako celé album ADSR není špatné...
https://m.youtube.com/watch?v=iC4lOdiV2jk

Navíc soudit produkci Jamese podle Simian by bylo jako soudit DM podle Gahana se Soulsavers či VCMG. Tenhle kluk něco umí, a ta spolupráce s DM může být dokonalá.

To Logic: Berg určitě bude dělat remix některého z nových singlů ...


Uživatel: Beladona

Beladona      64   10. červen 2016 o 18:49

Dangerous: ok, tohle zní dobře smile
Myslela jsem, nejspíš špatně, že Simian Mobile Disco je jeho hlavní projekt.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      65   12. červen 2016 o 13:07

Spolupráce DM a nového producenta údajně funguje velmi dobře.


Uživatel: Logic1

Logic1      66   12. červen 2016 o 14:52

Dange, to je oficiálne, že producent bude Ford, lebo na slovenskom fóre sa rieši, či je to isté???


Uživatel: MassesDM

MassesDM      67   12. červen 2016 o 15:03

Isté iba to,že dm budu zpěvať dalej….Logic??čo to včera bolo?Wales?? grin


Uživatel: Dangerous

Dangerous      68   12. červen 2016 o 16:46

to Logic1: pardon, ale co se píše na slovenských stránkách mě osobně moc nezajímá, většinou tam chodí tzv.fanoušci ve výslužbě, pro které DM zemřeli v roce 1995 či 1997. Ubulení dospělí chlapi, kteří si už nic nepamatují a o to více se jim potom stýská.
Oficiálně se o producentovi nejspíš dozvíš v říjnu na tiskovce, nebo to některý ze členů DM prozradí jen tak mimochodem.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      69   12. červen 2016 o 20:16

K tématu:

https://m.youtube.com/watch?v=FwMjr5m80fo

A problém slovenských fans je, že mnoho z nich neuznává postwilderovský vývoj.


Uživatel: smidak101

smidak101      70   12. červen 2016 o 20:32

Kdyby jen slovenských.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      71   12. červen 2016 o 20:36

Na Sk mi ale přijde, že je jich většina… alespoň těch aktivně vyjadřujících se. Popírání neoficiálního Forda asi pramení z jejich naděje, že by to mohl být Alan (spasitel)...ale je to jenom můj odhad .. nechodím tam (pravidelně).

Btw. K tomu videu co jsem tady poslal .. tipuji, že si bude Ford s Martinem skvěle rozumět.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      72   13. červen 2016 o 5:35

Tak on na sk bulí i český fanoušek Bob nebo Bobek nebo nějak tak, a to jsem tam teď jen rychle kouknul, takže jich může být víc…ale Slovenští fanoušci jsou tím přece jen proslulejší.


Uživatel: Ringo

Ringo      73   13. červen 2016 o 5:54

na slovenské stránky nechodím už prakticky vůbec, tam je to vždycky zralé tak akorát na to se tam pohádat:-) I když kdysi mě to bavilo :-D


Uživatel: Logic1

Logic1      74   13. červen 2016 o 6:01

S vámi chlapci úplne súhlasím, tam neuznavajú absolútne postwilderovské albumy, je to smutné!!!!


Uživatel: d.stripped

d.stripped      75   13. červen 2016 o 13:07

@Pavel.Z:
“postwilderovský vývoj”
“Alan(spasitel)”

Kam ty na to chodíš? Jsi zabil…. smile smile smile
(fakt mě to rozesmálo - super)


Uživatel: MassesDM

MassesDM      76   13. červen 2016 o 13:25

Protřepat,nemíchat….Wilder,Alan Wilder. Agent jejího veličenstva grin


Uživatel: Logic1

Logic1      77   13. červen 2016 o 13:56

Boha, tam na tom fóre SK píšu samé somariny, samý odborník na zvuky, atď. Nechápem, prečo ich DM nezoberie za producenta, asi sa DM boja, žeby mohli byť lepší ako sám “pánboh” Wilder.


Uživatel: d.stripped

d.stripped      78   13. červen 2016 o 14:13

@MassesDM: taky dobrý smile


Uživatel: Logic1

Logic1      79   13. červen 2016 o 14:56

Ringo , trochu odbočím. Čo hovoríš na nový De/vision, pre mňa super albumik, proste bomba. Pripiminá mi to zvukovo tak trochu album Two a to je môj obľúbený. Teším sa na deluxe edition, má tam byť ďalších 7 nových pesničiek. Prajem pekný deň všetkým DM pozitiv


Uživatel: Ringo

Ringo      80   13. červen 2016 o 16:28

Logic1: nové album D/V je pecka. Oproti Two je hodně elektronické a rytmičtější. 13 považuji za jedno z nej jejich alb a řadím jej k těm nejpovedenějším Monosex, 6Feet Underground, Subkutan a Popgefahr. Jediná podobnost s Two je asi u písně Gasoline, připomíná mi skvělou Blindness.


Uživatel: Shout

Shout      81   13. červen 2016 o 16:30

hmm…ja myslim,že slovensky fans su taký samý ako všade inde na svete…počúvajú hudbu ušami a srdcom…čo sa týka niakej nespokojnosti hudobného smerovania dm po odchode pána Wildera,tak tých nespokojných fanúškov je všade na svete dost…stačí sa pozriet na diskusie na you tube alebo iných svetových forach…a fora sú predsa od toho aby každý vyjadril svoj názor a pokial je trošku opodstatnený tak má svoje miesto…ja osobne som urobil kompromis a dokážem pochopit,že s pribudájúcim vekom každá stálica v pop music už nevydáva spičkové a bombastické albumy,ale už iba dobré...a ja som za ne rád…som rád,že depešáci ešte tvoria a nahrávajú a som kritický fanúšik…ale dokážem odpustit a zmierit sa so stavom veci…po albume sofad by som mal len vetšie negatíva k albumu playing the angel,ale zato asi može niaka vnútorná chemia vo mne,že som sa dostatočne neskamaratil s potencialom a myšlienkou tohto počinu…a preto si myslím,že každý z nás má predsa v sebe iný chemiu pri počúvaní hudby a zato by som fanúšikov nezatracoval…sme predsa len ludia a dm by nás mali spajat a nie rozdelovat,povedal by tata…


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      82   13. červen 2016 o 17:32

Shout souhlas.

Btw. Web dm.cz i dm.sk má stejné provozovatele (ze Slovenska). Jsme jedna rodina smile

http://who.is/whois/depechemode.cz

http://who.is/whois/depechemode.sk

D.stripped: dík .


Uživatel: Logic1

Logic1      83   13. červen 2016 o 18:23

Ringo, náhodou si nepočul deluxe cd, tých 7 nových pesničiek??? Strašne som zvedavý. maj sa pekne


Uživatel: Ringo

Ringo      85   13. červen 2016 o 19:32

Logic1: ne, bonus skladby jsem neslyšel


Uživatel: Remek

Remek      86   14. červen 2016 o 14:25

tak jsem se konečně dneska v práci trošku nudil a našel si na youtube nějaký sety toho Mobile Disco a za mně velmi dobrý... je aspoň vidět, že producenta nevybíral Gahan smile


Uživatel: Herrer

Herrer      87   14. červen 2016 o 15:39

Remek: Taky jsem si to dal v práci a taky se mi to líbilo. Možná tam nezní ta nejpropracovanější aranžmá , ale vůbec mi to nevadilo, protože to není ani bezduchý. Snaží se dělat melodii a to mě baví. Pokud bude Martinova kostra natolik silná (o čemž  nepochybuji) , aby vybudila nadaneho producenta k dalším hudebním, nikoli čistě zvukovým nápadům, tak by z toho mohlo vzejít něco výjimečného.


Uživatel: Federman

Federman      88   17. červen 2016 o 11:33

Docela zajimavy clanek .... Pro me opet dukaz dulezitosti producenta

„Celý příběh je jako pohádka,” komentuje spolupráci Richard Krajčo. „Yaron a Ido zareagovali na náš inzerát, jehož prostřednictvím jsme hledali producenta nové desky. Ozvalo se 18 zájemců z celého světa, každého jsme na zkoušku nechali upravit demosnímek písně Parapet. A Yaron s Idem trefili přesně to, po čem jsme toužili. Půl roku jsme pak pilovali dema ze zkušebny, přeposílali si připomínky, pracovali na strukturách a aranžích, dokud jsme si všichni neřekli, že je to perfektní.”


Uživatel: Herrer

Herrer      89   17. červen 2016 o 12:16

Úplně vidím jak důležitě se při tom vyprávění Krajčo tvářil tongue laugh


Komentáře mohou přidávat jenom registrovaní a přihlášeni uživatelé.