Depeche Mode Czechia
Fanklub Depeche Mode pro Českou a Slovenskou republiku

Soukromá zóna


Hlavní navigace



Depeche Mode Czechia

Aktuální srazy



Souboj týdne: Exciter vs Sounds Of The Universe

Souboj týdne: Exciter vs Sounds Of The Universe

Obě alba mají vyhraněné fanoušky i odpůrce. Které z nich máte radši a je pro Vás srdcovkou?


15. duben 2015 o 12:00 • Dangerous • Aktuality a novinkyDiskuze (143) •

Diskuze

Uživatel: Dangerous

Dangerous      1   15. duben 2015 o 12:06

Volím SOUNDS OF THE UNIVERSE

líbí se mi tam: In Chains, Wrong, Fragile, Perfect, Corrupt, Ghost, Oh Well.

na Exciter se mi líbí Dream On, I Am You.


Uživatel: Ringo

Ringo      2   15. duben 2015 o 12:32

určitě volím Sounds of the Universe, a to díky skladbám: In chains, Wrong, Fragile Tension, In Sympathy, Truth is/Miles Away, Light, Ghost. to je 7 pecek, které by s dalšími dvěmi písněmi, třeba Perfecrt a Corrupt dělaly naprosto špičkvé album.

Na Exciteru se mi líbí Dream On, Shine, Sweetest Condition a Iam You, díky údernému rytmu zaujme i I feel Loved. Nicméně líbí s tím, že by snad kromě Sweetest condition všechny potřebovaly zvukově doladit. Tohle album pro mě bude prostě navždy nedodělané, i když s odstupem času jsem schopen ten minimal přimout více než kdysi.


Uživatel: Martin5

Martin5      3   15. duben 2015 o 12:33

SotU je pro mne lepší grin ale ta éra exciteru byla stejně o 70% lepší, než se o ní,  ještě stále tvrdohlavě tvrdí.


Uživatel: kosíno

kosíno      4   15. duben 2015 o 13:14

Já mám rád obě tato podněcovaná a nedoceněná alba, nicméně mám - li si vybrat, dávám hlasu SOTU. Zrovna včera jsem si SOTU pouštěl a opět se mi potvrdilo, že se jedná o vynikající album. Možná mi někdo bude nadávat, ale SOTU si pustím radši, než Deltu, přestože i Delta je moc silné album… Taková In Chains, Wrong nebo třeba The Miles Away jsou podle mě geniální, nadčasové skladby… Pokud se v úvodu hovoří o tom, že obě alba mají zaryté příznivce, pak jsem patrně zarytým fanouškem SOTU (a DM celkově samozřejmě wink )


Uživatel: Aleš Rada

Aleš Rada      5   15. duben 2015 o 13:37

Na sotu jsou skvělé b strany ghost a oh well na albu skovsty úú in chains,wrong,miles away the truth is
Ale pro mně rozhodně lepší exciter when the body speaks,dream on,dead of night,shine,freelove a samozřejmně the sweetest condition
Nejsem žádným mega fanouškem exciteru, já spíš black celebration, ale exciter v porovnání se sotu je mazec smile


Uživatel: VirusTi-SBH

VirusTi-SBH      6   15. duben 2015 o 14:01

Sounds Of The Universe jsem doslova žral až do příchodu Delty (která se stala mým nejoblíbenějším albem). Užíval jsme si každý poslech této desky a přeskakoval snad jen 3-4 skladby (myslím, že to byly Little Soul, Peace – ta mi nikdy moc neseděla, a nejspíš Spacewalker). Když se zaposloucháte, tak zjistíte, že album je na rozdíl od Exciteru plné pecek jako Wrong, Light, Ghost nebo třebas In Chains, což postrádám právě u Exciteru, který mi přijde jako takový nedodělaný téměř akustický kousek, chybí mi tam taková ta hutná elektronika se spoustou zajímavých zvuků :/ Každé album prověří čas, a tak jsem přišel na chuť pouze skladbám The Sweetest Condition, I Am You a I Feel Loved. Nechápu, jak mohli DM vydat Freelove jako singl… Ne, že bych Exciter úplně odsuzoval, ale na to, abych si ho poslechl, prostě musím mít náladu.


Uživatel: Herrer

Herrer      7   15. duben 2015 o 14:31

Jednoznačně Exciter.


Uživatel: blackhound

blackhound      8   15. duben 2015 o 14:46

Určitě Exciter. SOTU je sice plné “pecek”, ale všechny mi bohužel přijdou nedotažené a zvukově tak nějak na jedno brdo. Je tam spousta zajímavých až divných (a pro mě až nepříjemných) zvuků, které se téměř ve všech písních opakují. Hutnou elektroniku, která mi u Exciteru vzhledem k charakteristice většiny písní nechybí, hledám na SOTU marně. I tak si Exciter poslechnu jen velmi zřídka, protože na to člověk zkrátka musí mít náladu.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      9   15. duben 2015 o 15:01

zatím tedy 5:3 pro SOTU smile


Uživatel: Ota

Ota      10   15. duben 2015 o 15:57

Jak jsem už psal. Čas u mne mění pohledy na jednotlivá alba. Donedávna by u mne vyhrálo SOTU se skórem asi tak 8:2. Dnes už jen tak 2:1.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      11   15. duben 2015 o 17:57

Exciter. A to kvůli jeho oplodnovacimu potenciálu.


Uživatel: Herrer

Herrer      12   15. duben 2015 o 18:01

Pokud se nezaloguje Kománkovic Janina, tak by to mohl Oplodňovák otočit grin


Uživatel: smidak101

smidak101      13   15. duben 2015 o 19:21

Skvělá volba klání.


Uživatel: zenstation

zenstation      14   15. duben 2015 o 19:26

SOTU


Uživatel: Beladona

Beladona      15   15. duben 2015 o 19:37

Rozhodně hlasuju pro SOTU. Ale Exiter mám taky ráda.


Uživatel: Mercy

Mercy      16   15. duben 2015 o 19:46

Jednoznačně Exciter, protože mám moc ráda ONIP grin


Uživatel: Federman

Federman      17   15. duben 2015 o 19:52

SOTU melo zadelano prekonat nejake hodne povedene album z kterekoli doby. Dema byla podle meho nazoru naprosto skvela a upozornovala na sebe silnym potencialem, se kterym bude radost pracovat u mixazniho pultu. U nej nekdo stravil urcite hodne dlouhou dobu a snazil se tak o co nejlepsi vysledek. Ten na me dela dojem naproste snahy nic neodflaknout a snazit se pracovat trpelive a nic neuspechat. Mozna prave toto vedlo k urcite presperkovanosti,  ktera je v mnoha stopach kontraproduktivni a jak je slyset predevsim na stope cislo 8, mene je nekdy vice. Pokud chybeji Exiteru stopy, tak jich SOTU ma az prilis, Proc ?
Ten duvod vidim ve snaze udelat jeste hutnejsi album nez bylo PTA. To totiz sklidilo tak pozitivni ohlas pro svuj neminimalisticky sound, ze to rozhodlo o osudu dalsiho alba a jeho zvukovem pojeti. 
Kdyz jsme sklidili diky hutnosti PTA uspech, pritlacime na pilu vic a prusvih byl na svete. Nevim kolik prostoru dostal u produkce Gore a kolik delal sam producent. Ten nese podle meho nazoru nejvetsi vinu. Budto to neuhlidal a nebo prenechal az prilis brzo oprate Goremu na nezname trati. Ten ale kdyz ucitil euforii z pocitu ridit kocar sam, nedokazal hladinu adrenalinu udrzet v mezich zdraveho rizika a splasene kone uz nedokazal zkrotit. Jakoby i na chvili ztratil hudebni sluch a nezalezelo mu tolik na tom co slysi, jenom kdyz se bude mozne dal bavit tim, co je vsechno mozne delat se zvukem.  Selhala tedy kontrola a nebo sebekontrola.  Kazda z obou variant byla cernym petrem tohoto alba. Delta uz jede plynuleji a je slyset, ze kocar neridi talentovany silenec, ktereho bavi hrat si soupatky na pultu. Tahle nejak mi to pripada a zapada do sebe, kdyz se divam na zvukovy vyvoj me oblibene skupiny od Exiteru.
A kdo vyhral pro me ? Urcite SOTU….


Uživatel: mishut

mishut      18   15. duben 2015 o 19:55

Dovolím si hlasovat pro Exciter.


Uživatel: Herrer

Herrer      19   15. duben 2015 o 20:15

Federman: Nevim nakolik ses trefil do rozložení sil ve studiu, nebo do motivací autorů, ale fakt je, že se toho na SOTU v nejedný skladbě uděje opravdu dost grin Což mi ale právě teď při poslechu nevadí a všechno mi to do sebe najednou docela zapadá...  SOTU je nejspíš deska, u který hodně záleží na tom, jak nahlas a jak soustředěně ji poslouchám…, jinak si ty protichůdný pocity nedovedu vysvětlit, aniž bych si sám před sebou nepřipadal jako alibista :-D


Uživatel: Herrer

Herrer      20   15. duben 2015 o 20:20

Možná to bude znít divně, ale takovej Spacewalker mi zní víc Badalamentiovsky, než Badalamentiovská Europa Hymn… :-D

Začátek Perfect je super!


Uživatel: Federman

Federman      21   15. duben 2015 o 20:23

Herrer: Mne prave taky a az to uslysis na vinylu tak verim, ze ty sympatie jeste vzrostou. Pro me je treba Corrupt a Perfect naprosta dokonalost. Byl jsem tak natesenej uslyset jednu z nich live, bohuzel…snad priste


Uživatel: Herrer

Herrer      22   15. duben 2015 o 20:24

Federman: Jo, je to dost možný.


Uživatel: Federman

Federman      23   15. duben 2015 o 20:38

Ota: taky mas pocit, ze SOTU strasne svedci vinyl a nebo vyssi vzorkovani ? U Exiteru je to docela fuk, tam ten rozdil snad ani neslysim. Je to asi tou jednoduchosti, kterou Exiter ma.


Uživatel: Herrer

Herrer      24   15. duben 2015 o 20:43

Federman: Já SOTU převádím z redbook na 256 DSD grin


Uživatel: Federman

Federman      25   15. duben 2015 o 20:48

Herrer: tvl a mne jsi zacal byt docela sympatickej v nazorech a ted tohle smile))))


Uživatel: Herrer

Herrer      26   15. duben 2015 o 20:50

grin Jak “docela”? Jak “začal”? grin


Uživatel: Federman

Federman      27   15. duben 2015 o 20:55

smile)) uz jsem to rozdejchal,  ale s panakem…. tak zase dobry, ale sok to byl


Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      28   15. duben 2015 o 20:57

Tak jako pro mě léta letoucí vyhrává v souboji fotbalová Sparta grin Tak v tomto souboji pro mě vede SOTU smile
Navíc je to pro mě srdcovka, která mě vrátila zpět do fanouškovské základny wink


Uživatel: Herrer

Herrer      29   15. duben 2015 o 21:00

cowlleyka: Tak v tomhle mám naštěstí taky jasno grin Lavička padl, ale to asi víš...


Uživatel: Herrer

Herrer      30   15. duben 2015 o 21:02

Feder: Co ti vlastně vadí na DSD?


Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      31   15. duben 2015 o 21:03

to Herrer: Jasně já vím, pro Spartu je to velmi dobrý krok, jen tak dál chlapci grin


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      32   15. duben 2015 o 21:10

Baník! Exciter! Pi**!


Uživatel: Federman

Federman      33   15. duben 2015 o 21:12

Herrer: mne tyhle veci nikdy nelakaly, ale rad je vyzkousim a uznam ze tu pravdu nemam. Jsem zastancem , ze se nic neda osidit, ale kdyz jsem slysel tohle, tak uz verim ze je dnes mozne jit i proti fyzice. Mam hroznyho brouka v hlave ....  http://www.leedh-acoustic.com/Enceinte-leedh-e2.php


Uživatel: Herrer

Herrer      34   15. duben 2015 o 21:22

Federman: Chápu tvůj skepticismus, ale za sebe můžu říct, že vím, co slyším. Ne, není to oproti CD posun o řády, ale k určitýmu zjemnění, nárůstu vzdušnosti a lepší separaci nástrojů tam dochází. Nevim jestli bych uspěl ve slepym testu, to nejspíš ne, ale pocitově je to lepší. Jestli je to placebo, nevím grin Jasně, nativní DSD je jinde, ale ani konverzí nic nepokazíš. Spíš naopak. IMHO grin


Uživatel: Federman

Federman      35   15. duben 2015 o 21:27

ok, zajimavy…ja nemel nikdy moznost to porovnat. A co teda treba CD SOTU a DSD SOTU je tam nejakej rozdil ?
Ja to na CD nemuzu ani slyset, bere to fakt usi. Treba takovy Exiter uplne v pohode.


Uživatel: Jan Růžička

Jan Růžička      36   15. duben 2015 o 21:36

Volím SOTU…Ale - Výkon Gahana na záznamu z ONIPu je navzdory jeho ‘‘přehrávání’’ víc živočišnější, než ne příliš divácky oblíbená Barcelona z TOTU…Co se týče skladeb na albech, tak na SOTU mám nejraději Perfect, Corrupt a Little Soul, na Exciteru je překvapením I Am You, Shine a nebráním se ani Dead Of Night…Obě alba si nejsou vyrovnaná, kdyby souboj byl mezi Playing The Angel a SOTU, tak tam by to byla jasná remíza…


Uživatel: Federman

Federman      37   15. duben 2015 o 21:41

prehravani ??? jak to myslis , diky


Uživatel: Herrer

Herrer      38   15. duben 2015 o 21:47

Federman: Napíšu zítra SZ. Tohle je na delší debatu a nechci tu jít moc off topic…


Uživatel: Jan Růžička

Jan Růžička      39   15. duben 2015 o 21:47

Působí to stále stejně na mne, jakože Dave si je maximálně vědom toho, že se koncert natáčí a dělá na podiu pohyby a gesta a obličeje tak okatě, že si nezaujatý divák musí myslet, jak je strašně veledůležitý frontman a celý koncert je jen a jen o něm…Ale pozor, já s tím nemám problém, je to jak jsem napsal živočišný výkon, který průměrné album vizuálně dost dobře okořenil…


Uživatel: Shout

Shout      40   15. duben 2015 o 23:07

no au.pre mna sofiina volba totok.sudkyna položí na lavu misku váh comatose,dream on,breathe,goodnight lovers,i am you,the dead of night a vyvazi to wrong,miles away a všetkými štavnatými kúskami z bonusoveho cd na sotu.a teraz babo rad.Exciter je album pre vsetkých zamilovaných.až láska vyprchne posobí delta machine ako protiliek.Martin má fázi rovnako ako mesiac a po zamilovanom albume akým exciter je asi dlho bažil.gareth jones a mark bell tomu dali skvelý elektronický kabát.co ma trochu sklamalo bolo turne k tomuto albumu.vokalistky ktoré sa hodili na devotional tour už mi prisli trochu zbytocne.a na moj vkus prilis pomalých skladieb v ramci setlistu.exciter si pustim raz za dlhsi cas a je pravda že nan musim mat naladu,ale keby ho nenahrali,chýbal by mi.a je ako vždy,niečim iný nez ostatný.Sotu je tematicky od zamilovaného kaktusu na míle daleko.koncepcne a zvukovo aj vdaka ebay odvažnejší.dokument ktorý sa ukrýva vo vnútri delux boxu je skvelý.na tomto si dali mute a emi zaležat a vdaka za to.takže čo?za mna remiza.nech su peace a freelove v rovnovahe.


Uživatel: Ota

Ota      41   15. duben 2015 o 23:59

Federman: priznam se, ze jsem zatim SOTU na vinulu hral jen parkrat a ne moc pozorne poslouchal. Takze nerad bych ted psal o nejakych rozdilech oproti zaznamu na jinych nosicich, protoze bych fabuloval. SOTU mam naposlouchane spis z DVD 5.1 downmixu na stereo. Tam mi zvuk prisel nejlepsi, ale vinyl zkusim poradne naposlouchat taky. Cekam brzy novou prenosku Ortofon Cadenza Black a urcite ji budu s vervou testovat a nastavovat, treba zrovna na SOTU smile


Uživatel: Logic1

Logic1      42   16. duben 2015 o 5:38

SOTU aj Exciter sú mňa len dobré albumy, u mňa remíza. Aj na jednom, aj na druhom albume sú dobré skladby, ale aj slabé.


Uživatel: Irena74

Irena74      43   16. duben 2015 o 7:13

Jednoznačně Exciter. SOTU je pro mě nejméně oblíbené album. Mám ráda jedině Wrong. V podstatě to album neposlouchám. Hole to Feed a Peace jsou skladby, které mě doslova iritují. Na Exciteru jsou naprosté perly jako Sweetest Condition, When the Body Speaks, Freelove a I Am You. Pro mě fantastické songy a celé abum. Ale vím, že jsem v názorové menšině... :-( grin


Uživatel: Herrer

Herrer      44   16. duben 2015 o 7:29

Irena: Když si to projedeš, tak budeš tou menšinou možná mile překvapená wink


Uživatel: Herrer

Herrer      45   16. duben 2015 o 7:33

Jestli dobře počítám, tak stav je 11:10 pro SOTU grin


Uživatel: Herrer

Herrer      46   16. duben 2015 o 7:34

Exciter ještě ani jednou nebyl ve vedení, ale bije se statečně wink


Uživatel: martinpk

martinpk      47   16. duben 2015 o 8:12

Za mna Exciter. Mozno sa dostane do vedenia smile


Uživatel: Lex Barker

Lex Barker      48   16. duben 2015 o 8:46

SOTU má Wrong, která je u mně dlouhodobě v TOP 10, mám hodně rád i Peace, což jsem zde asi jediný. Ale celkově preferuji Exciter- tam mě baví, snad kromě Comatose, Breathe a Easy Tiger všechny věci, je to kvalita prověřená delším časovým obdobím než SOTU, a když je ta správná nálada, tak Exciter je No.1 z alb DM. Nejen název alba, ale i struktura a charakter skladeb mi hodně připomíná Violator. SOTU, ale je taky hodně v pohodě.


Uživatel: Logic1

Logic1      49   16. duben 2015 o 9:12

Denydog to je všetko o naláde. Dnes som si pustil SOTU, teraz idem na Exciter, lebo som ten album dosť dlho nepočul, potom napíšem. SOTU sa mi dnes zdal, že to nie je až taký zlý album, sú tam pecky ako in chains, wrong, mne sa napríklad veľmi páči Hole to feed. Nesmiem zabudnuť na corrupt, perfect a taktiež sympathy a o b-strane nehoivoriac ghost a light. No uvidíme po vypočutí excitera.


Uživatel: Logic1

Logic1      50   16. duben 2015 o 9:56

To Lída: to je čo za pesničku ONIP? Takže Denydog dnes vyhrál tesne Exciter 2:1,9. The sweetest condition, when body speaks, freelove, i am you super songy. Len tie gore slaďáky má moc nebavia. Zas na druhej strane ako som už písal, na SOTU tam sú pecky in chains, hole to feed, wrong, in sympathy, perfect, corrupt, miles…. a ghost a light na b-strane. Pre mňa naj albumy, proste svätá trojica Violator-nadpozemský album, Ultra-diamant a Delta-skvost.


Uživatel: indy

indy      51   16. duben 2015 o 12:40

U SOTU jsem měl od začátku problém s tím, že mi jednotlivé písničky připadaly jako dema, které zasluhovaly ještě kus práce, něco bylo moc uprskané, něco utahané (Comeback) či nestravitelné (Peace). Nicméně časem jsem uznal koncepčnost alba, oblíbil jsem si zajímavé zvuky a našel své “vesmírné” chuťovky (In Chains, Corrupt, Ghost, In Sympathy). Navíc mne tam chytají různé nostalgické vzpomínky. Myslím si, že SOTU časem dozraje (a přeji mu to).......tak jako časem vyzrál magický EXCITER, jemuž nyní dávám přednostní hlas!


Uživatel: Ringo

Ringo      52   16. duben 2015 o 15:17

U toho SOTU asi nějak platí rčení sejde z očí, sejde z mysli a navíc s odstupem času má člověk tendenci si nejdříve vzpomenout na momenty, které se mu tam nelíbily. Poslechl jsem si po delší době SOTU zase a musím říci, že to album je mnohem lepší než jak jsem si schopen po delší době vzpomenout a něco o něm říct. Pozornější poslech odhalí, že výraz přeprodukované bych klidně mohl vnímat velice pozitivně. Tam těch linek fakt je. Až mě to opět po delší době, co jsem si to zase poslechl, překvapilo. A proto je to pro mě mnohem lepší album než Exciter, protože u toho mě nikdy nepřekvapí nic, musím na něj fakt dostat chuť a náladu, abych si jej poslechl.


Uživatel: Lukáš Kuča

Lukáš Kuča      53   16. duben 2015 o 15:29

V tomto srovnání u mě vítězí jednoznačně Exciter, přestože neobsahuje žádné výrazné melodické linky. Nicméně SOTU nyní vnímám bez nadsázky jako snad zvukově nejslabší album DM vůbec (s čestnou výjimkou singlu Wrong). Třeba ve skladbě Hole to feed je slyšet silný potenciál, dalo by se říci až údernost a napětí, které se ale ‘díky’ špatnému aranžmá nemají šanci výrazněji prodrat na povrch. Exciter je o poznání minimalističtější, někdy možná až příliš průhledný od prvního poslechu, ale určitě mu nelze upřít typickou náladu alb Depeche Mode.


Uživatel: Ringo

Ringo      54   16. duben 2015 o 15:54

Jinak Jezebel je pro mě společně s Always nejlepší Martinovka od časů  Bottom Line. Pak ještě Macro, ale ty ostatní mě spíše nebaví.


Uživatel: Ota

Ota      55   16. duben 2015 o 15:58

Ringo: souhlas že Jezebel je výborná, narozdíl od Tebe mě ale baví většina Martinovek smile


Uživatel: Ringo

Ringo      56   16. duben 2015 o 16:13

OTA: vím, že nemám na poslech žádnou hitparádu, Onkyo zesilovač + ty jejich repráčky, nicméně, je to opravdu až krutý rozdíl od domácího kina Samsung, co jsem měl před tím. Jezebel je hutná elektronická martinovka se silným melancholickým feelingem, dneska se pro mně stala vůbec nej Martinovkou od alba Ultra.

Jinak celé album SOTU zní ve skutečnosti vyšperkovaně a zvukově velice bohatě. Nebýt dvou skladeb na něm, které DM neměli nikdy udělat, tak s tím albem vlastně nemám problém. Třeba Come Back, na kině jsem slyšel až nepříjemný chrčivý zvuk dominující celé skladbě. Na Onkyu se to chrčení změnilo v docela pohodové vrčení v pozadí.

Schválně teď napíšu skladby, kterým po dnešním poslechu s odstupem času na SOTU bezvýhradně věřím a kdyby byly na albu jen ty, tak je SOTU pr omě vlastně super albem D, se vší tou atmosférou, kterou DM umí. vlastně pořád pro mě platí to, co jsem psal, když SOTU vyšlo, že je to tak trochu BLack Celebration dnešní doby:-) Kdysi jsem tu jakousi osekanou verzi SOTU, jak by se mi líbila, zmiňoval. Nevím jestli se budu lišit se svým někdejším postojem, ale vidím to teď takto, pořadí teď od nejlepší, takový TOP 11:

1. Ghost
2. Light
3. Wrong
4. Fragile Tension
5. In Sympathy
6. Truth Is/ Miles Away
7. In Chains
8. Jezebel
9. Corrupt
10. Come Back
11. Perfect

Být to takto, tak je to peckové album a asi bych jej ve svém žebříčku alb DM řadil mnohem výše.


Uživatel: Ota

Ota      57   16. duben 2015 o 16:16

Federman: tak mi to nedalo a hraju ted SOTU LP jeste na Sumiko Blue Point prenosce. No nevim. Treba ta Jezabel zni vyborne, ale nektere jine songy maji sykavky. Mozna je problem u me. Uz dlouho resim jak sykavky potlacit a bohuzel u nektere hudby se to nedari vyresit. Snad je to stribrnejma kabelama a pomohla by med. Nevim. Ale u SOTU docela slysitelny problem. DVD rozhodne prijemnejsi. Taky mi nevyhovuje system 3 pisnicky na stranu. Meli na 4 strany dostat i ty bonusy.


Uživatel: Ota

Ota      58   16. duben 2015 o 16:18

Ringo: az na Comeback se shodneme dokonale smile.


Uživatel: Ota

Ota      59   16. duben 2015 o 16:21

Btw, už jsem to kdysi psal, Come back je hodně oblíbená u fans, ale pro mě jedna z nejhorších písniček DM vůbec.


Uživatel: Herrer

Herrer      60   16. duben 2015 o 16:39

Jezebel výborná, Come Back nesmyslně zvukově agresivní. Prospívá jí nižší hlasitost, možná dokonce ne plně vybuzená aparatura grin Hudba nemusí při poslechu jen hladit…, může i bušit, ale hlavně nesmí rušit…:-)


Uživatel: Ota

Ota      61   16. duben 2015 o 16:43

Herrer: trefa do černého smile


Uživatel: Mercy

Mercy      62   16. duben 2015 o 18:03

Logic1: grin One Night in Paris, tam Ti je písniček grin
Dang přiznej se, že to děláš schválně? Srovnávat nesrovnatelné grin


Uživatel: Herrer

Herrer      63   16. duben 2015 o 18:05

Lída: grin A těch melodickejch linek… Kam se hrabe Bitner, ehm SOTU, to se nedá srovnat… grin


Uživatel: Federman

Federman      64   16. duben 2015 o 18:21

Ota: Hm zajimavy, ale ja bojuju se sykavkama u MFTM, SOTU zni fakt dobre. Sumiko jsem mel a vymenil jsem ho okamzite za Ortofon Red. To je uz ale hodne davno, ted hobluju ICE Benz a senzace. Musim to tvoje DVD u Tebe nekdy prubnout.
Jinak ano, 3 pisne na stranu jdou na nervy ....
a co se tyce kabelu….hm ja na tyhle veci skutecne moc nedam, ale kdo vi ...


Uživatel: Federman

Federman      65   16. duben 2015 o 18:24

Herrer: ano presne bud stahnout hlasitost a nebo doporucuju pres dvere smile  na rozdil u Pecfect, tam je vhodna plna palba


Uživatel: Ota

Ota      66   16. duben 2015 o 18:48

Federman: doufam ze ta Ortofon Cadenza Black to zlepsi kdyz i u Tebe to zvuku pomohlo. Predtim jsem mel gramec s Clearaudio prenoskou a bylo to podobne. Uvidime. DVD Ti rad pustim, i kdyz posledni zmeny mi malinko nevysly. Prodal jsem DVD Player Classe, ktery hral DVD audio asi nejlip. Taky jsem prodal OPPO 105, ktery ten downmix z 5.1 na stereo delal lip nez kombajn od Mcintosh, ktery hraju ted.


Uživatel: Ota

Ota      67   16. duben 2015 o 18:53

Federman: ted máš jakou přenosku od Benz? ACE Benz?


Uživatel: Federman

Federman      68   16. duben 2015 o 19:01

Ota: ano, ACE Benz… tesim se


Uživatel: Logic1

Logic1      69   16. duben 2015 o 19:27

Sakra, dva albumy, ktoré sú väčšinou pre nás najhoršie a tolko komentárov, hmmmmm? zaujimavé!!!Ringo, dobrý album z tých tvojich songov, ale ja by som ta ešte pridal hole to feed, pre mňa nenormálna pecka. Dnes som počúval obidva albumy amyslím si, že tie dva albumy sú o level lepšie ako 99 percent dnešnej hudby, ale bel canto by mal určite iný názor.


Uživatel: Ota

Ota      70   16. duben 2015 o 19:39

Logic1: jen ne HTF. Jestli mam se SOTU problem tak hlane kvuli HTF a pak Come Back. Ten Ringuv play list je skvele album, prosim uz nic nepridavat smile


Uživatel: Beladona

Beladona      71   16. duben 2015 o 19:39

Miluju Come Back a nejde mi na rozum, proč se lidem nelíbí. Je skvělá a silná v albové verzi i krásně něžná v pomalé demo verzi.


Uživatel: Ringo

Ringo      72   16. duben 2015 o 19:39

Logic1: tak o tom, že ty dvě alba jsou lepší než to co vypotí dnešní rchlokvašky jejichž historie je obvykle odsouzena na tři alba max, je jasné od začátku, beru je jako slabší v rámci DM tvorby (potažmo v rámci i tvorby dalších elektronických legend, jako jsou třeba De/Vision, Mesh, Wolfsheim a samozřejmě Camouflage, beru to z hlediska, jak moc mě které album baví a třeba Sensor, Relocated, Greyscale, Monosex, 6 Feet Underground, Subkutan, We Collide, Spectators, Casting Shadow si asi pustím raději a častěji než Exciter nebo SOTU).

Co se týče Hole to Feed, tak tu píseň nesnáším, melodie zpěvu je mi strašně protivná, odpuzující až slizká. Hole To Feed a Peace jsou pro mě nejhorší písně v celé historii DM a považuji je za špatné obecně. To už fakt cokoliv z Exciteru než tyhle dvě.


Uživatel: Federman

Federman      73   16. duben 2015 o 19:50

Beladona: Comeback v pomale verzi je senzace, ale Tobe ta CD verze zni libozvucne ? Mne to triskani do poklic vylozene vadi ...


Uživatel: Federman

Federman      74   16. duben 2015 o 19:53

Ringo: HTF ale hlavne Peace mne v Praze docela prekvapily live, neznely spatne. Nemel jsi taky takovy pocit, ze jim live prospiva ?


Uživatel: Herrer

Herrer      75   16. duben 2015 o 20:02

Mně na Come Back víc než třískání do poklic vadí celej ten trhanej, zrnitej podkres, kterej se táhne napříč prakticky celou písničkou. Asi mám na tyhle frekvence citlivej sluch grin Bejt od tohole bordelu očištěná, byla by to skvělá věc.  Představuju si, jak by asi Hole To Feed zněla s takovým tím kovovým zvukem ve stylu EBM… Peace mi vůbec nevadí, možná spíš naopak. Jestli se nepletu, tak to byla právě ona, kterou jsem si po vydání desky nejvíc pobrukoval grin


Uživatel: Ringo

Ringo      76   16. duben 2015 o 20:05

FEDERMAN: tak náhodou kovadlinový zvuk je na Come Back to pravé ořechové, to jsem od DM už dlouho neslyšel. S čím jsem se nemohl sžít byla ta vrčivá kytara, které to celé přehlušovala, pak v live verzi mi to přišlo naprosto v pohodě a s lepší aparaturou mi to zní už prakticky taky ok. Ale stejně bych tu kytaru vypustil.

Hole To Feed jsem live skousnul jen díky Dejvovi, prostě tu show udělal dobře. Máš pravdu, že Peace live byla hodně dobrá a ta projekce, co jim jela za zády, to byl krásný videoklip, kdyby jej udělali ofiko takhle, tak to je jiný kalibr. Co se týče písně samotné, tak live opět Dave dal bravůrně, ona mi ani po zvukové stránce ta píseň nevadí, byla by to parádní kraftwerkovská instrumentálka, jde tam krásně slyšet Autobahn. Co mi celou píseň otravuje je ten trapný refrén “peeeeeeace wiiiiii cooooome tooooo meeee” Strašné, to bych čekal tak od Erasure nebo od DM na Speak and Spellu, možná ani to ne.


Uživatel: Marek Raška

Marek Raška      77   16. duben 2015 o 20:06

V současné době u mě vítězí Exciter, pouštím si ho čím dál častěji. Sotu je u mě momentálně nejméně poslouchaná deska od DM.


Uživatel: Ringo

Ringo      78   16. duben 2015 o 20:06

Herrer: jo, to je ta Goráčova obdélníková kytara:-) To vrčení, působí rušivě, na horší aparauře neposlouchatelně. Když jsem to slyšel poprvé, tak jsem si vyloženě říkal, WTF, to se zbláznili, ne? Zní to jako chyba přenosu.


Uživatel: Jan Růžička

Jan Růžička      79   16. duben 2015 o 20:10

Peace naživo je vynikající !!! Bohu dík za LHN záznamy, já si to užil…


Uživatel: Herrer

Herrer      80   16. duben 2015 o 20:12

Ringo: Dovolím si říct, že aparaturou to není. Lepší to udělá akorát tak snesitelnějším, což se mi teď děje a najednou je pro mě SOTU zajímavější, než bejvalo. Furt to ale neobhajuje to, že tam ten zvuk vůbec musí bejt grin Kovadlinovej zvuk by byl super, kdyby zněl jako kovadlina a ne jako kovadlina prohnaná pěti sty skřípavými a rozostřujícími filtry grin


Uživatel: Federman

Federman      81   16. duben 2015 o 20:13

Ringo, Herrer: smile))))))))) , myslim ze to muj otec tenkrat komentoval…hele nejak Ti ten tvuj kram blbne…. dojebali to hrozne, skoda


Uživatel: Jan Růžička

Jan Růžička      82   16. duben 2015 o 20:14

Na albu SOTU mám dodnes problém s Miles Away/The Truth Is…
Ale ted’ se budu opakovat, naživo to vyšlo taky asi na dvou třech LHN a v této podobě je parádní !!


Uživatel: Herrer

Herrer      83   16. duben 2015 o 20:16

Teď jedu Angel z Delty… Taky bzučí, taky je mnohovrstevnatej, ale je to zábava a mnohem snesitelnější wink Já prostě víc než chrčivý, schválně rozostřený zvuky mám rád různý cinkrlátka a vzdušnost, jaká zazní třeba v úvodu zmiňovaný Perfect wink


Uživatel: Herrer

Herrer      84   16. duben 2015 o 20:20

Federman: grin Přesně grin Ono to opravdu zní, jako by byl někde špatnej kontakt grin


Uživatel: Federman

Federman      85   16. duben 2015 o 20:22

Jan Ruzicka: Ja taky, ale na Barcelone zase snesitelnejsi liga, tam ji mam na bonusu skoro i rad.


Uživatel: smidak101

smidak101      86   16. duben 2015 o 20:30

Jan Růžička • 15.4.2015 o 21:47 Vždyť na to kurva chodíme.Vidět Daeve jak se natřásá a do toho zpívá náš život.Život Depeche Mode.


Uživatel: Jan Růžička

Jan Růžička      87   16. duben 2015 o 20:43

smidak : No to máš kurevskou pravdu !!


Uživatel: Ringo

Ringo      88   16. duben 2015 o 20:46

bacha na tu 101:-) Tuhle jsem to jednou taky vynechal a málem mě pokousal:-)


Uživatel: smidak101

smidak101      89   16. duben 2015 o 20:51

Herrer • 16.4.2015 o 20:16 Slušnej matroš.


Uživatel: neon

neon      90   16. duben 2015 o 21:11

Urcite Exciter…. na SOTU je dobra len Wrong a pre mna nepochopitelne ako extra track, Ghost. Velke sklamanie u Davida za Hole to feed…. In sympahty a Peace sa mi zdaju hodne znasilnene…. Peace bola aj live hrozna skladba.
Zato u Exciteru je to o mnoho vyvazenesie a kompaktnejsie…. Shine, Sweetest condition, When the body speak, Freelove, Breathe, goodnight lovers…. su proste cool a k tomu Only when I lose myself…
EXCITER smile


Uživatel: margot

margot      91   16. duben 2015 o 21:44

Velmi zajímavý souboj grin
Ani jedno album nepatří mezi mé top, ale dávám přednost SOTU, to si pustím častěji wink Exciter je sice vyváženější a kompaktnější (jak tu mnozí píšete), ale přijde mi takový nevýrazný a monotónní (to prosím berte s rezervou, nevím jak jinak to vyjádřit…), prostě mě nebaví. Mimo to mám raději hlubší polohu Davova hlasu wink  Jinak nemám žádnou super aparaturu ani super hudební sluch, takže na SOTU žádné nepříjemné zvuky neslyším grin Ale úplně hluchá snad nejsem, když se mi líbí DM, no ne? grin


Uživatel: Beladona

Beladona      92   17. duben 2015 o 6:26

Ringo: souhlasím, refrén Peace se skoro nedá vydržet grin Ten text rytmicky nepasuje do hudby.


Uživatel: Lex Barker

Lex Barker      93   17. duben 2015 o 9:38

Hlavní rozdíl vidím v tom, že Exciter je ještě typické DM album, pod SOTU by se už mohlo podepsat více alternativních spolků, kromě Wrong( typické DM) a Peace( Kraftwerk říznutý s postpunkovým albem S and S). Podle mne byl Exciter zamýšlen samotnými DM jako Violator nového desetiletí, bohužel to nedopadlo nejen podle jejich představ: název: Violator X Exciter, obal: květina s trny X květina s trny, rok vydání: 1990 X 2001 ; Waiting for the NIGHT X GoodNIGHT Lovers.


Uživatel: Ringo

Ringo      94   17. duben 2015 o 10:06

Tak to já teda vidím přesně opačně, SOTU je vlastně typické DM album, zatímco Exciter by v této podobě mohl udělat kdokoliv. Vůbec nezní depešácky.


Uživatel: Lex Barker

Lex Barker      95   17. duben 2015 o 10:17

U mně to má zatím( neříkám, že se to časem nezmění- tak jak u jiných alb- vliv má nostalgie, vzpomínky na dobu- přátelé v té době, lásky, úspěchy v práci/škole apod.) Exciter vs. SOTU 55:45 %. Když mám chuť se ale hodit do takového příjemného smutnění, tak volím SOTU, Exciter je pozitivnější, takřka letní album, a nejpozitivnější album DM pro mne. Nejmelancholičtější není u mě paradoxně SOFAD, ale ABF.


Uživatel: Herrer

Herrer      96   17. duben 2015 o 10:23

Průběžný stav: Kaktusáci 18, Mikáďáci 12 bludišťáků grin


Uživatel: Herrer

Herrer      97   17. duben 2015 o 10:26

Pardon, Lexovi započítány dva hlasy, takže korekce na 17:12. Nebo to necháme a Herrerova bludišťáka budeme brát jako zlatýho a bude za dva… tongue laugh


Uživatel: Lex Barker

Lex Barker      98   17. duben 2015 o 10:29

Exciter nehorázně překvapil v této anketě, podle některých příspěvků to v minulosti vypadalo jako by jej vydali New Kids On The Block, a on si tady vede o 6 bludišťáků smile Překvápko měsíce, ne-li kvartálu.


Uživatel: Herrer

Herrer      99   17. duben 2015 o 10:29

101. příspěvek jsem ukradl smidakovi za to, jak včera naznačil, že jsem na drogách a denymu jsem ho nepodstoupil za neomluvitelnou absenci z posledních týdnů. Neplačte, sami jste si to způsobili!


Uživatel: Herrer

Herrer      100   17. duben 2015 o 10:32

Lexi, jj, je to bojovník grin


Uživatel: Ota

Ota      101   17. duben 2015 o 10:34

Ringo is right. Na SOTU je vícero depešáren než Lex zmiňuje. Např. Ghost, Perfect a další. Je mi jedno které album zvítězí, ale právě to, že na SOTU je několik klasických DM songů mě donutilo hlasovat pro něj.


Uživatel: Lex Barker

Lex Barker      102   17. duben 2015 o 11:06

Poměřovat “typické DM” skladby je velice ošidné, co jednomu připadá typické pro druhého je atypické. Co je víc DM: Everything Counts anebo Little Soul ? Někdo by mohl říct, že na CTA se zatím jen hledali a na SOTU už jsou zralí, na vrcholu anebo naopak CTA je to pravé, typické a na SOTU už je to odklon, více mainstream. Já tady volím Everything např.


Uživatel: margot

margot      103   17. duben 2015 o 11:11

Lex byl rychlejší, mám stejný názor. Co je typická depešárna? Každé album je jiné a každý nejspíš vnímá jako typicky depešácké skladby ze svého nejoblíbenějšího období...


Uživatel: Ota

Ota      104   17. duben 2015 o 11:17

Lex: Samozřejmě, poměřovat typické DM skladby je ošidné. Ale tys to napsal první (v 9:38) a my Ti jen oponujeme, že pro nás je to naopak smile.


Uživatel: Ota

Ota      105   17. duben 2015 o 11:21

Margot: No dobře, to je jasné a souhlasím, ale na druhou stranu Depeche Mode vždy byla kapelou s typickým a dokonce kultovním zvukovým obrazem. Mnoho lidí, kteří nejsou fans, je pozná podle typického hudebního výrazu. Ne všechny kapely to tak mají.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      106   17. duben 2015 o 11:23

Souboj končí dnes v 20:00, vítěz postoupí do dalšího kola wink


Uživatel: Ota

Ota      107   17. duben 2015 o 11:25

Dangerous: To je dobrý nápad. Violator bude asi nasazený až do finále, není-liž pravda?


Uživatel: margot

margot      108   17. duben 2015 o 12:05

Ota • 17.4.2015 o 11:21 taky souhlas smile Jen je zvláštní posuzovat v rámci DM tvorby, co je víc a co míň depeš... I když je fakt, že v tomhle případě se přikláním k SOTU wink Exciter se dle mě hodně vymyká a typicky depešácky mi rozhodně nezní grin


Uživatel: Ota

Ota      109   17. duben 2015 o 12:11

Margot: Vidíme to stejně smile


Uživatel: margot

margot      110   17. duben 2015 o 12:12

Vzhledem k tomu, jak překvapivě (alespoň pro mě překvapivě) vede Exciter nad SOTU, by možná bylo zajímavé uzavřít sázky na vítěze wink


Uživatel: Dangerous

Dangerous      111   17. duben 2015 o 12:14

Přesně tak, přátelé...protože pokud někdo má kecy “víc vs míň depeš” tak přísně puristicky, vše co se odchyluje od prvních clarkeovských DEPECHE MODE je méně depeš smile Takže klíd a buďme happy, že každé album je odlišné...


Uživatel: margot

margot      112   17. duben 2015 o 12:16

myšleno v dalším kole nebo dokonce rovnou ve velkém finále wink Co Dangerous?
Řekla bych, že kandidátů je dost a jak je vidět, sice všichni milujeme stejnou kapelu, ale i tak se náš vkus dost liší, takže by to mohlo být dost zajímavé...


Uživatel: Dangerous

Dangerous      113   17. duben 2015 o 12:28

další soupeři v prvním kole (ne nutně v tomto pořadí):

Playing The Angel - Delta Machine
Berlin Trilogy
Music For The Masses - Ultra
Violator - SOFAD
Speak - Broken


Uživatel: Lex Barker

Lex Barker      114   17. duben 2015 o 12:42

Už se těším na další kola, je to docela zajímavá sociologická sonda do duše fanouška různých generací...ti soupeři jsou myslím zvoleni velmi vhodně...vítěz vždy postoupí do dalšího levelu vyřazovacím systémem, poražení v každém kole už nebudou mezi sebou bojovat ?


Uživatel: Dangerous

Dangerous      115   17. duben 2015 o 12:46

to Lex:
poražená sedmička se utká v baráži o pořadí smile

šest postupujích půjde do dvojic…z poslední trojky se nejprve vybere nejslabší...a potom grande finale : )


Uživatel: Dangerous

Dangerous      116   17. duben 2015 o 12:47

teď jsem ale zvědavý, jestli Sounds nebo Exciter smile


Uživatel: margot

margot      117   17. duben 2015 o 12:49

tak jak jsem mezi Ex a SOTU měla jasno bez jakéhokoliv dlouhého přemýšlení, tak další souboje teda budou celkem hustý grin


Uživatel: Herrer

Herrer      118   17. duben 2015 o 12:57

Dangerous: S tou baráží jsi mě rozsekal :-D jinak opravdu super nápad!


Uživatel: Aleš Rada

Aleš Rada      119   17. duben 2015 o 13:33

Přesně skvělej nápad dangerous smile


Uživatel: Ringo

Ringo      120   17. duben 2015 o 15:11

v těch následujících dvojicích mám naprosto jasno:-)


Uživatel: margot

margot      121   17. duben 2015 o 15:35

deny: CTA, SGR, BC


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      122   17. duben 2015 o 16:14

Ahoj, jsem tu nový. Hlasuji pro Exciter.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      123   17. duben 2015 o 16:14

....sakra zapomněl jsem se přepnout :(


Uživatel: Ringo

Ringo      124   17. duben 2015 o 16:24

Pavel.Z: to je kolikátý tvůj nick, ať víme, kolik hlasů je třeba Exciteru odečíst? grin


Uživatel: Mercy

Mercy      125   17. duben 2015 o 16:27

Ringo: nic takovýho, žádný odečítání grin jsem zde také poprvé a taky hlasuji pro Exciter grin


Uživatel: apaja

apaja      126   17. duben 2015 o 16:31

Za mě jednoznačně  Exciter :-D


Uživatel: Ernesto

Ernesto      127   17. duben 2015 o 18:06

Exciter.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      128   17. duben 2015 o 18:19

Klony útočí .... Ne dělám si legraci, neovlivnuji nefer zákroky tenhle zápas a doufám že nikdo z nás. Však rozhodčí jiste bdí nad našimi IP adresami grin


Uživatel: Mercy

Mercy      129   17. duben 2015 o 18:24

Pavel.Z: klííííd Daange se nenechá ošálit grin


Uživatel: Dangerous

Dangerous      130   17. duben 2015 o 20:01

Vítězem se stává EXCITER.


Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      131   17. duben 2015 o 20:05

Výborný nápad smile Čím více lidí se zapojí, tím lépe. Mohlo by to být ještě zajímavé klání alb od DM, jsem velmi zvědavá, které dvě alba nakonec pošleme do finále wink


Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      132   17. duben 2015 o 20:13

Gratulace Exciter, čest SOTU wink


Uživatel: Dangerous

Dangerous      133   17. duben 2015 o 20:17

pro mně šok, ale gratulace všem kdo volili Exciter…zdálo se už podle reakcí v minulých týdnech a měsících zde, že Exciter má silnou základnu fans, a ono je to vlastně úplně super smile takže congrats…a může ještě hodně překvapit… smile


Uživatel: Ota

Ota      134   17. duben 2015 o 20:58

Velké překvapení, zejména po tom co tady Ringo sestavil vyselektovaný playlist z písniček ze SOTU, které by vydaly na špičkové album. Na Exciter tolik kvalitních věcí není, ale je to evidentně menšinový názor. Gratulace zelenému květu smile.


Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      135   17. duben 2015 o 23:09

Já jsem hlasovala pro SOTU, i pro mě velké překvapení, většina rozhodla smile Nedávno do naší firmy nastoupil muž kolem padesátky, který emigroval v roce 1984 do USA, asi před 5 lety se vrátil zpět do Čech, jelikož chodíme společně na oběd, tak spolu velmi často diskutujeme nejen pracovně, momentálně konverzujeme na téma hudba, a to ne ledajaká, ano mají v tom prsty DM, jelikož má velmi rád DM, říkal, že má doma celou jejich diskografii, ale jediné album, které nemá rád je právě zmiňovaný Exciter.


Uživatel: Ernesto

Ernesto      136   18. duben 2015 o 9:10

Stejně nikdo nepředpokládá, že Exciter zvítězí v dalším kole.


Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      137   18. duben 2015 o 9:49

to deny: Možná grin
Jinak je mi vážně líto. že nejdeš na Camouflage, to je tedy pech :-(  Já vím, že jsi se těšil wink


Uživatel: smidak101

smidak101      138   18. duben 2015 o 10:14

Herrer • 17.4.2015 o 10:29 Omlouvám se, ale myslel jsem to v dobrým.


Uživatel: smidak101

smidak101      139   18. duben 2015 o 10:26

Dangerous • 17.4.2015 o 12:47 Exciter.A Wrong bych dal jako poslední písničku.


Uživatel: Herrer

Herrer      140   18. duben 2015 o 10:53

smidak101: Naprosto v poho, chlape wink


Uživatel: Beladona

Beladona      141   19. duben 2015 o 16:48

Nevěřím svým očím. Celé roky všichni nadávají na Exiter, a pak vyhraje. I když jsem hlasovala pro Sotu, tak mu to přeju. Zasloužil si to za to příkoří smile


Uživatel: bubak

bubak      142   20. duben 2015 o 20:48

Týýý jo. Bohužel jsem se nestihl zúčastnit, ale souhlasím s Beladonou. Já Exciter miluju, mám na něj skvělý nostalgický vzpomínky a tenkrát mi to album prostě sedlo. Přesto bych ale v tomto souboji volil SOTU.


Komentáře mohou přidávat jenom registrovaní a přihlášeni uživatelé.