Aktuální srazy

Recenze: “Live Here Now”

Ilustrativní: Recenze: “Live Here Now”

Tady je recenze první verze tolik diskutované série "Recording The Angel" nahrané společností Live Here Now, specializované odnože Mute Records.

27.dubna, 2006, Shoreline Amphitheatre, Mountain View, CA (Kalifornie)

"Dobrý večer San Francisco!" Série nahrávek "Live Here Now" byla fanoušky Depeche Mode dlouho netrpělivě očekávaná a můžu říct, že je nezklame. Neslyšel jsem žádnou z předchozích "Live Here Now" nahrávek od jiných kapel, ale byl jsem vážně ohromen kvalitou téhle nahrávky. Nevěděl jsem, co přesně očekávat jiného oproti jiným soundboardům, ale tohle mi zní stejně dobře jako pravej "živák" (live album). Jasně, určitě se najdou hudební experti, který k tomu budou mít nějaký připomínky, ale k čemu taky nemají, že jo. Řadový fanoušek bude nadšen.

Na té nahrávce mě zaujala řada věcí. Celkový dojem z výkonu kapely je fantastický. Když si vezmu, že to bylo nahráno docela rychle, jsem fakt překvapen vysokou kvalitou. Ne, že bych čekal, že to nebude dobrý, ale očekával jsem spíš nějakou standardní soundboardovou nahrávku. Tahle nahrávka vůbec nepůsobí, že by byla udělaná nějak narychlo, a to mě strašně těší. Zpěv i hudba jsou perfektně smíchaný a můžete tam dobře slyšet i publikum. Není to jako na klasickym soundboardu, kde slyšíte diváky, jen co se zachytí mikrofony. Na takových nahrávkách není dav skoro slyšet. Soundboardy jsou moc dobrý, ale když jsou diváci nahraní přímo, tak ta nahrávka dostává úplně jinou atmosféru a vy máte skoro pocit, jako byste u toho znova byli.

Verze co mám k dispozici ještě nemá hotovou obálku, ale ta nemůže než dodat téhle nahrávce na specifičnosti. S nadšením Vám říkám, že tahle nahrávka za ty peníze opravdu bude stát a ocení ji hlavně ti, co byli na koncertě. Já jsem tam u toho byl a tahle nahrávka mi to celé evokuje. Rozhodně to má co do sebe, poslouchat jak s kapelou zpívá celý dav. Když slyším určitou skladbu, vybaví se mi, kde jsem přesně v ten moment byl a to je vážně jedinečný pocit. To je asi to, co se mi nejvíc líbí na představě, mít tu nahrávku doma.

Je mi jasný, že se najdou lidi, kteří k tomu budou mít připomínky, a to je v pořádku. Já osobně nevidim nic, na co bych si měl stěžovat, celý to zní naprosto úžasně! Hudební zážitek z celého koncertu je zachycen tak, že je to přesně to, co chci a myslim si, že většina z Vás to bude cítit stejně. A těm kteří jsou přehnaně kritičtí říkám: Nechte to být a užíjte si tu show. Jsem vážně vděčný, že něco takovýho kapela nahrála a spřístupnila to fanouškům a vy byste měli být taky.

Recenze: Element

28. květen 2005 o 22:38 • Gabriel • Články