Depeche Mode na VOLT Festivalu 2018
Depeche Mode Cz
Fanklub Depeche Mode pro Českou a Slovenskou republiku

Soukromá zóna


Hlavní navigace




Always

Ilustrativní: Always

Text & překlad.

Always

The well is dry and the stream runs shallow

And the sun is high and the field lies fallow

My tongue is tied and my body aching

Now I'm open wide and afraid of breaking

 

The food is hot and the table's ready

But my stomach's knots make my hands unsteady

So I take to pacing up and down the room

While my heart keeps racing and my mind's consumed

 

I just want to be part of the light of the light of the light of the light of the light in your eyes

I just want to be part of the light of the light of the light of the light of the light in your eyes

 

The bed is made and the candles burning

All our games are played and the clock keeps turning

We're out of tricks with the silence cutting

And the daggers stick as the doors keep shutting

 

I just want to be part of the fight of the fight of the fight of the fight of the fight in your eyes

I just want to be part of the fight of the fight of the fight of the fight of the fight in your eyes

 

Always

Always, forever

 

Vždy
Studna je vyschlá a potok teče mělce
A slunce je vysoko a pole ladem leží
Můj jazyk je svázaný a mé tělo bolavé
Teď jsem dokořán a bojím se poškození
Jídlo je horké a stůl připravený
Ale můj zvedající žaludek činí mé ruce neklidné
Tak přecházím místností sem a tam až k nesnesení
I když mé srdce burácí a myšlenky jsou vyčerpané
Já jen chci být součástí toho světla světla světla světla světla ve vašich očích
Já jen chci být součástí toho světla světla světla světla světla ve vašich očích
Postel je připravena a svíčky hoří
Všechny naše hry jsou dohrány a hodiny se dál točí
Naše triky v řezavém tichu končí
A dýky pevně zaražené, drží ty dveře uzavřené
Já jen chci být součástí toho světla světla světla světla světla ve vašich očích
Já jen chci být součástí toho světla světla světla světla světla ve vašich očích
Vždy
Vždy, navždy
---------------------------------
Napsal: Martin Lee Gore
Překlad: Dangerous

Vždy

 

Studna je vyschlá a potok teče mělce

A slunce je vysoko a pole ladem leží

Můj jazyk je svázaný a mé tělo bolavé

Teď jsem dokořán a bojím se poškození

 

Jídlo je horké a stůl připravený

Ale můj zvedající žaludek činí mé ruce neklidné

Tak přecházím místností sem a tam až k nesnesení

I když mé srdce burácí a myšlenky jsou vyčerpané

 

Já jen chci být součástí toho světla světla světla světla světla ve vašich očích

Já jen chci být součástí toho světla světla světla světla světla ve vašich očích

 

Postel je připravena a svíčky hoří

Všechny naše hry jsou dohrány a hodiny se dál točí

Naše triky v řezavém tichu končí

A dýky pevně zaražené, drží ty dveře uzavřené

 

 

Já jen chci být součástí toho světla světla světla světla světla ve vašich očích

Já jen chci být součástí toho světla světla světla světla světla ve vašich očích

 

Vždy

 

Vždy, navždy

 

---------------------------------

Napsal: Martin Lee Gore

Překlad: Dangerous


13. prosinec 2014 o 18:28 • Dangerous • Aktuality

Diskuze

Uživatel: Mr.D

Mr.D      1   23. březen 2013 o 19:56

To mělo bejt místo The Child Inside ... grin


Uživatel: Ringo

Ringo      2   13. prosinec 2014 o 20:40

přesně tak Mr.De, mělo grin


Uživatel: zenstation

zenstation      3   13. prosinec 2014 o 21:00

Skvěle syrová věc, text takovej bolavej a občas se v tom najdu, tohle měli dát naživo.


Uživatel: Maroš J

Maroš J      4   13. prosinec 2014 o 21:20

Skvelá, vec! Hodne tam cítiť Kraftwerk.


Uživatel: Federman

Federman      5   13. prosinec 2014 o 22:20

skoda ze to je na bonusu…ano, souhlas


Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      6   14. prosinec 2014 o 0:23

Výborná elektronická skladba Always, ano v určité pasáži je tam slyšet zvuk Kraftwerk smile
Skladatelsky to Martin opět pojal po svém, je až neskutečný snílek a romantik, v té době měl oči jen pro svou blonďatou přítelkyni tanečnici Kerrilee Kaski, kterou si letos v červnu vzal….Romantika @}—- –


Uživatel: bublinka

bublinka      7   14. prosinec 2014 o 21:34

Lepší jak the child inside… ta syrovost připomíná Barrel of a gun…


Uživatel: margot

margot      8   14. prosinec 2014 o 21:54

všechny bonusy z Delty jsou naprosto super! neberu je jako bonusy ale jako plnohodnotnou část alba…


Uživatel: Lukáš Kuča

Lukáš Kuča      9   14. prosinec 2014 o 23:01

Já nevím, ale přestože je Always dobrá, myslím si, že její umístění na na bonusovém disku je kvůli její výrazné excentričnosti oprávněné. BTW, ještě někomu připadá The Child Inside jako velmi kvalitní, originální počin?


Uživatel: Ringo

Ringo      10   14. prosinec 2014 o 23:15

on někdy někomu připadal Child Inside jako originální počin? Je to typická Martinovka, které dělá takřka pravidelně počínaje It Doesnt Matter Two, následuje World Full of Nothing, Blue Dress, Bottom Line, Comatose, Damaged People,  Child Inside. Tyhle písně mi přijdou jak dle stejné šablony. Možná ta World Full of Nothing malinko vybočuje. jen na MFTM jsem ekvivalent k těmto písním nenašel, na SOFAD v podstatě take ne, možná Judas? A na SOTU snad Jezebel nebo Little Soul? Ony ty písně jsou vesměs pěkné, jenom nebaví tak jako ty ostatní od DM, které zpívá Dave. Alespoň mně teda. Je jediná, u které mohu na 100% říci, že mně nenudí ani na sekndu a to je Things You Said, ta se naprosto vyrovná písním, které zpívá Dave. Always by mohl být druhým adeptem, na ní mně baví hlavně ta psychadelická část. Utahaně zpívané dokola aaalwayyys už méně. Snad to není reklama na jistou hygienickou potřebu:-) Jo a ještě mně hodně baví I Want You Now. MFTM bylo dokonalé i s těmi Martinovkami.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      11   15. prosinec 2014 o 9:35

on někdy někomu připadal Child Inside jako originální počin?

Ano, třeba mně. Z těch typických Martinovek co jsi vypsal moc neposlouchám Bottom Line a Comatose, Judas vůbec nemusím. To The Child Inside má něco do sebe, myslím, že textově Martin vyždímal celkem vzrušující poslouchanou…chvejivé pocity, jak z obrázku Gustava Dorého z roku 1884 k Poeově The Raven.
A myslím, že i hudebně se ten v slzách zmáčený černý kapesníček s nečitelným monogramem povedlo převést do temných zvuků a hlasu…z něhož je slyšet ta bezvýchodnost…The Child Inside je v podstatě prolog k Alone…

Co se týká Always, tahle písnička se mi také opravdu moc líbí, mám jen jediný problém…jsou tam ty zvuky z počítačových her ze 70. let, podobně jako byly nastrčeny do Hole To Feed…


Uživatel: Ringo

Ringo      12   15. prosinec 2014 o 9:42

Dangerous: textově dejme tomu, ale hudebně mi Child Inside přijde strašně podobná Damaged People. Důležité je pro mně to, že mi na Deltě Child Inside nepůsobí rušivě, nemám potřebu ji přeskočit. U Judas na SOFAD třeba nějak vždycky cítím, že teď přijde 5 minut lehké nudy. A jinak Bottom Line se mi líbí moc, celkově mi zapadá do konceptu alba Ultra. a co bych chtěl fakt někdy zažít live od Martina kromně Things you Said je World Full of Nothing. Ale ne s piánem, normální plně elektronickou verzi.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      13   15. prosinec 2014 o 9:46

Damage People je výborná, jen myslím, že na obyčejném CD trpí loudness war…ostatně jako celé Playing The Angel…


Uživatel: Dangerous

Dangerous      14   15. prosinec 2014 o 9:47

Já bych už nikdy nechtěl slyšet naživo The Things You Said…tady byly v živé verzi dokonalé Alanovy backing vocals, bez nich už to nebude ono…


Uživatel: Ringo

Ringo      15   15. prosinec 2014 o 9:53

Dangerous: kdyby mu je dělal Dave podobně jako u Macro na TTA, tak ji slyšet chci:-)


Uživatel: Dangerous

Dangerous      16   15. prosinec 2014 o 10:45

Jo, to bylo dost dobrý, takové porušení té jejich zaběhlé rutiny…


Uživatel: Lex Barker

Lex Barker      17   15. prosinec 2014 o 12:42

Mě Bottom Line příjde jako jedna z těch výraznějších Martinovek, mám ji rád, jako prakticky všechny jím zpívané věci až k Exciter. Od tohoto alba nějak nemůžu přijít jím zpívaným věcem až na vzácné výjimky na chuť, a příjdou mi podle jednoho mustru, utahané, mdlé, nevýrazné.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      18   15. prosinec 2014 o 14:38

Tak jen pro zajímavost, moje pořadí oblíbenosti skladeb na Delta Machine…a to předesílám, že Happens All The Time je fakt skvělá písnička! Delta je ale pro mě neskutečně nadupaná mašina.

1. Alone
2. Secret To The End
3. Welcome To My World
4. Angel
5. All That´s Mine
6. Slow
7. Goodbye
8. Heaven
9. My Little Universe
10. Soft Touch/Raw Nerve
11. Soothe My Soul
12. The Child Inside
13. Broken
14. Should Be Higher
15. Long Time Lie
16. Always
17. Happens All The Time


Uživatel: Ringo

Ringo      19   15. prosinec 2014 o 16:04

1. Should Be Higher
2. Broken
3. Welcome To My World
4. Angel
5. Secret To The end
6. Soothe My Soul
7. Happens All The time
8. All Thats Mine
9.  Long Time Lie
10. Heaven
11. Goodbye
12. My Little universe
13. Alone
14. Slow
15. Sof Touch
16. Always
17. Child Inside


Uživatel: Ringo

Ringo      20   15. prosinec 2014 o 18:58

Dangerous: to by chtělo na to zvlášť článek, možná vzniknou zajímavé žebříčky oblíbenosti písní na Delta Machine.

Asi bych jej mohl i vložit sám, ale nechci ti do toho zasahovat a lézt Ti do struktury:-) A ještě bych něco domrvil a co pak:-D


Uživatel: little 33

little 33      21   16. prosinec 2014 o 0:34

Mr.D: Ty žiješ? Člověče, co s Tebou bylo 22.11., upřednostnil jsi pařbu v Las Vegas?


Uživatel: little 33

little 33      22   16. prosinec 2014 o 0:39

Dang: “The Child Inside je v podstatě prolog k Alone…” Ano, na mě taky tak působí.

U mě má zvláštní osud Slow. Nešlo to ji poslouchat, přeskakovala jsem ji. Zlomil to až live záznam z Prahy a hlavně prožití si tohoto songu téměř u Martových nohou…;-).


Uživatel: blackhound

blackhound      23   19. prosinec 2014 o 10:30

Child mě ze začátku také hodně nebavila, ale postupem času jsem jí trochu přišel na chuť, i když je to hodně podle nálady. A když už se tady probírala The Bottom Line, tak to je jedna z mých nejoblíbenějších Martinovek. Hrozně rád bych jí chtěl naživo v plné palbě, ale to je asi nesplnitelný sen.

Co se týká Always, tak je podle mě dobře, že ji nedali na album a šla tam Child. Always je přece jen experiment tak trochu přes čáru smile Můj názor..


Uživatel: Hotel Ultra

Hotel Ultra      24   19. prosinec 2014 o 10:52

@ Dangerous ad počítačový zvuky ze 70. let - ale vždyť přesně tohle DM na posledních albech jedou. Díky producentské nemohoucnosti Hilliera si Martin nakoupil hromadu starýho harampádí přes eBay a tohle je výsledek. Jak už jsem, k nelibosti některých diskutujících, napsal jinde, prostě tam chybí hlídací pes Alan, který by tohle zarazil. Mimochodem, najděte si na You Tube elektronický skladby ze 60. let, třeba znělku k Doctor Who z r. 1963. Ono to ten současný sound DM docela připomíná...


Uživatel: Ringo

Ringo      25   19. prosinec 2014 o 10:57

a mně se tam právě ty počítačové zvuky líbí.


Uživatel: blackhound

blackhound      26   19. prosinec 2014 o 11:08

Hotel Ultra: Já bych teda tu znělku spíš zařadil jako instrumentálku na Speak&Spell;, než že by mi připomínala současný sound DM. Pravda, tam také chyběl hlídací pes Alan, který by to zarazil smile


Uživatel: Hotel Ultra

Hotel Ultra      27   19. prosinec 2014 o 11:12

To máš pravdu. Pobavil jsi mě. Jak se tady dělá palec nahoru? grin


Uživatel: blackhound

blackhound      28   19. prosinec 2014 o 18:03

Like button tady zatím není, zkus to navrhnout na vyšších místech grin Ale vážně, já jsem tedy na Ultra, Exciteru, PTA, Deltě a snad ani SOTU podobnost s takovýto soundem nenašel. Přitom jestli mi z postwilderovské tvorby něco nesedlo, tak je to právě SOTU. Poprali se s jeho odchodem hodně dobře, možná se zase chvíli trochu hledali (Ultra, Exciter..), ale beru to prostě tak, jak to je. To je život. Opravdu nemám zapotřebí přemýšlet nad každou skladbou, jak by asi zněla, kdyby na ní dělal Wilder v roce 90. Wilder je pryč. Nenávratně. Odsuzuješ (a nejen ty)  DM a jejich sound posledních let, jak kdyby snad Wildera z kapely někdo vyhodil. Wilder odešel sám, kapela se rozhodla pokračovat bez něj, a rozhodla se, že sound bude takový, jaký je. Mně se třeba nelíbí celkový sound SOTU, OK, je to můj subjektivní názor, že se ta deska nepovedla, ale o zbytku to rozhodně tvrdit nehodlám. Samozřejmě mám oblíbené i méně oblíbené skladby, ale celkově žehrat na odchod Wildera je mimo mísu. Stejně jako doufat v jeho triumfální návrat.


Uživatel: blackhound

blackhound      29   19. prosinec 2014 o 18:56

deny: Tak během nahrávání Ultra se hledal hlavně Dave, ale i přes všechny jeho problémy, spojené s fetem, to chlapci nevzdali, dotáhli to do zdárného konce a vzniklo album, které mám hodně rád, i když zní úplně jinak, než cokoliv co vydali předtím. Simenon je tam prostě hodně znát. Následoval Exciter, který jako celek trochu postrádá ten správný “depeš” sound, ale já s tím (na pár výjimek) v podstatě nemám problém. Je to prostě taková oddychovka…poslechovka. Pak přišlo PTA, což byla pro mě naprosto zlomová záležitost. Když jsem slyšel poprvé APTIUT, Suffer Well, Sinner… tak jsem si říkal: Jo, tohle je ono, tohle zní prostě skvěle! To je depeš v plné palbě! Pak bohužel přišlo velké zklamání v podobě SOTU, což bylo podle mě zejména producentské šlápnutí vedle. Musím přiznat, že v případě SOTU jsem si na Alana vzpomněl i já. Je tam hodně věcí s obrovským potenciálem, který bohužel nevyužili. No a pak to všechno zachránili Deltou, což je pro mě absolutní masterpiece. Toť mé dojmy z postwilderovských časů DM.


Uživatel: blackhound

blackhound      30   19. prosinec 2014 o 19:54

deny: Hele mně je to v podstatě také jedno. Jak jsem už napsal, nemám u nových věcí potřebu automaticky kritizovat to, že by je Wilder udělal líp, a že znějí jako znělka z roku 63. Ultra, Exciter, PTA… všechno jsou to dobré desky a měly vyjít tak, jak vyšly. Jen jsem reagoval na Hotela, kterému se po odchodu Alana nejspíš zhroutil DM svět. Toť vše smile


Uživatel: blackhound

blackhound      31   19. prosinec 2014 o 20:11

Já ale netvrdil, že je Ultra “nic moc”. Je prostě jiná a je na ní odchod Alana znát. Což nutně neznamená, že to není dobrá deska smile


Komentáře mohou přidávat jenom registrovaní a přihlášeni uživatelé.