Depeche Mode Czechia
Fanklub Depeche Mode pro Českou a Slovenskou republiku

Soukromá zóna


Hlavní navigace



Depeche Mode Czechia

Aktuální srazy



FINÁLE souboje alb: MUSIC FOR THE MASSES vs SONGS OF FAITH AND DEVOTION

FINÁLE souboje alb: MUSIC FOR THE MASSES vs SONGS OF FAITH AND DEVOTION

Hudba proti písním, oddanost proti masám...ve finále souboje alb jsou MUSIC FOR THE MASSES a SONGS OF FAITH AND DEVOTION. Kterému albu dáte svůj hlas? Hlasování končí na Daveovy narozeniny v 12h.

 


4. květen 2015 o 13:18 • Dangerous • Aktuality a novinkyDiskuze (196) •

Diskuze

Uživatel: Ota

Ota      1   4. květen 2015 o 13:26

MUSIC FOR THE MASSES!!


Uživatel: Lex Barker

Lex Barker      2   4. květen 2015 o 13:31

MUSIC FOR THE MASSES zcela jistě.


Uživatel: dM_Jane

dM_Jane      3   4. květen 2015 o 13:56

Music For The Masses!


Uživatel: harry74

harry74      4   4. květen 2015 o 13:59

SONGS OF FAITH AND DEVOTION!!!


Uživatel: Ringo

Ringo      5   4. květen 2015 o 14:01

MUSIC FOR THE MASSES !!!


Uživatel: mikulik

mikulik      6   4. květen 2015 o 14:12

music for the masses ale fakt težké rozhodnutí


Uživatel: Monument

Monument      7   4. květen 2015 o 14:18

pro me jednoznacne: SOFAD


Uživatel: Ernesto

Ernesto      8   4. květen 2015 o 14:23

MFTM. Ale One Caress mě donutila zapřemýšlet.


Uživatel: Aleš Rada

Aleš Rada      9   4. květen 2015 o 14:35

To je jasný Music for the massees
nejjednodušší volba ze všech Sofad bez šance !!!!


Uživatel: Lukáš Kuča

Lukáš Kuča      10   4. květen 2015 o 15:28

Obě alba skvělá, nicméně volba padá bez rozmýšlení na SOFAD.


Uživatel: Logic1

Logic1      11   4. květen 2015 o 15:34

Absolútne jednoznačne MFTM!!!


Uživatel: VirusTi-SBH

VirusTi-SBH      12   4. květen 2015 o 16:12

Uf, velice tvrdý fight! Po těžkém zvažování přece jen volím SOFAD, ale je to skutečně jen a jen o chlup! 51:49


Uživatel: Martin5

Martin5      13   4. květen 2015 o 16:31

Vybírám Písně víry a oddanosti. Nejradši mám I feel you, one caress, condemnation, judas a higher love.


Uživatel: Beladona

Beladona      14   4. květen 2015 o 16:43

Music for the Masses, to je čistá DM esence.


Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      15   4. květen 2015 o 16:50

Pro mě v tomto souboji není o čem přemýšlet, je to spontánní smile Album, které mě přivedlo k DM smile Music for the Masses!!!!!!


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      16   4. květen 2015 o 17:00

Mftm! I film Strange od Tondy je esence DM.


Uživatel: DM77

DM77      17   4. květen 2015 o 17:44

davam hlas sofad


Uživatel: Ringo

Ringo      18   4. květen 2015 o 18:12

Doufám, že tentokráte můj favorit vyhraje.


Uživatel: Síma XJ 600

Síma XJ 600      19   4. květen 2015 o 18:22

!!!SOFAD!!!


Uživatel: indy

indy      20   4. květen 2015 o 18:24

Tak já nevím…. když celý tenhle šampionát začal, tipoval jsem, že finále budou “hrát” Violator se SOFADem a najednou, když jsem celou dobu preferoval devotionální album si už tak jistý nejsem. Tohle se ve mne bije, buď tam dám maximálně koncentrované DM album, které reprezentuje vše co DM byli v 80. letech, nebo naopak s trochou nadsázky anti-DM album, které velmi citelně zatřáslo depešáckým kultem, aby po vzpamatování z toho šoku najednou přišlo silné procitnutí a uvědomění si, že to bylo patrně to nejsilnější co mohli v 90. letech vytvořit.
No jo a pak si vzpomenu na svůj milovaný ULTRA, kterému fandím alespoň v baráži….
tož nevím…


Uživatel: Herrer

Herrer      21   4. květen 2015 o 18:29

SOFAD!

Nevim, co bych k tomu měl víc říct… Snad jen souboj vzestupu kultu s naprostou genialitou grin


Uživatel: Herrer

Herrer      22   4. květen 2015 o 18:36

MFTM dala Depeche Mode jasnou, překrásnou mediální tvář, Violator jim vtisknul hudební krásou razítko a punc dokonalosti. No a SOFAD posunul hranici dokonalosti ještě o pořádnej kus dál. A jestli při tom zbořil pár mýtů, je jen dobře a kapela z toho těží dodnes wink


Uživatel: Dangerous

Dangerous      23   4. květen 2015 o 18:44

Ačkoliv jsem jednu dobu měl sofad hodně rád, tak jsem vlastně vždy poslouchal jen 70% toho alba…Music for the masses je naproti tomu 101% album.

takže volím MUSIC FOR THE MASSES


Uživatel: Herrer

Herrer      24   4. květen 2015 o 18:48

Krvácí mi srdce, když to čtu…


Uživatel: Dangerous

Dangerous      25   4. květen 2015 o 18:51

promiň Herry…posílám náplast https://www.youtube.com/watch?v=GjhnUiGrO2s


Uživatel: Herrer

Herrer      26   4. květen 2015 o 18:53

Dange: Dík, tohle nejde nepřijmout wink


Uživatel: indy

indy      27   4. květen 2015 o 18:55

Není cesty zpátky….......musím
...
Hlasuji pro SOFAD !
...
a přitom tajně doufám že vyhraje MFTM (tomu říkám vnitřní rozpolcenost toto…)


Uživatel: Ringo

Ringo      28   4. květen 2015 o 18:57

ať už tohle dopadne jakkoliv, bude to v podstatě docela vypovídající, jen je třeba ještě vyřešit třetí místo, kde nesmyslně sedí to opravdové anti DM album s kaktusem :-D


Uživatel: René Rácz

René Rácz      29   4. květen 2015 o 19:11

SONGS OF FAITH AND DEVOTION , album DM které si pouštím nejčastěji ze všech, přitom MUSIC FOR THE MASSES je naprostá DM klasika, ale zvolit můžu jenom jedno.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      30   4. květen 2015 o 19:14

sorry, ale to Sacred live je úplně boží...musím přiznat, že v tomhle mi Alan nejvíc chybí, v tom, že dokázal zamakat na tom, aby nenápadné skladby z desky zněly na pódiu jako hymny…


Uživatel: mishut

mishut      31   4. květen 2015 o 19:59

Těžké rozhodování. MFTM spolu s úžasnou 101. SOFAD s nejmonstróznější tour. Obě alba miluji. Nechám rozhodnout srdce. Volím SOFAD.


Uživatel: chmelko

chmelko      32   4. květen 2015 o 20:25

SOFAD - tam to ako DM doviedli všetko do absolneho extrému.. a už ani si neviem predstavit kam by sa mohli posunut dalej. Všetko potom (po Ultre) zase nová kapela, ktorá zase zreje a vyvýja sa odznova


Uživatel: kosíno

kosíno      33   4. květen 2015 o 20:36

Nic geniálnějšího, než je MFTM, jsem nikdy neslyšel… Jednoznačně volím MFTM.


Uživatel: bubak

bubak      34   4. květen 2015 o 20:40

Jak už bylo zmíněno, MFTM je s Violatorem nejčisčí Depeche, které většinu z nás tady k DM přitáhli,
přesto volím SOFAD, je to prostě vrchol jedné vývojové etapy.


Uživatel: Hanz 397

Hanz 397      35   4. květen 2015 o 21:19

Opět si připadám,jako prdel. Ale doslova…
Nicméně SOFAD mi je o malinko blíž,ale není to o chlup,ale jen o půl chlupu…Ale přeci jen.
Takže SOFAD. howgh


Uživatel: neon

neon      36   4. květen 2015 o 21:23

Urcite album ktory zmenil depesacky svet smile.... SOFAD!!!


Uživatel: daveinmyhead

daveinmyhead      37   4. květen 2015 o 21:32

Volím SOFAD,hlavně díky In Your Room.


Uživatel: martinpk

martinpk      38   4. květen 2015 o 21:37

SOFAD


[/code[/


Uživatel: Federman

Federman      39   4. květen 2015 o 23:10

Jestli vhodime do hlasovaci urny obalku s oranzovou nebo fialovou barvou, je samozrejme nezbytne pro vyhlaseni viteze, ale pro skutecne fanousky by to tak podstatne byt nemelo.  Myslim, ze uz jsme toho napsali tolik o svych oblibenych albech, ze by z toho mohl byt roman, plny zajimavych nazoru, osobnich zazitku, ale i hloupych pripominek a zbytecnych napadani. Misto dalsiho prosazovani sveho favorita,  bychom nemeli zapomenout na jednu dulezitou vec a tou je podekovani Dangerousovi. Usporadanim tohoto maleho mistrovstvi sveta, se nam totiz postaral o skvelou zabavu.
Navic to s nami nemel mnohdy lehke a doslo i na zlute karty. Kdyz ale s timto napadem prisel, vedel, ze si to s nami muze dovolit. Mistrovstvi usporadal totiz v hudebni state s obyvateli, kteri tvori silnou komunitu, stojici si za svou kapelou jako zadna jina. To bylo myslim zarukou uspechu a tady si zase muzeme navzajem podekovat my vsichni. Urcita nadmerna zahledenost ruznych fanousku do jedinecnosti alb tomu nebyla vubec na skodu a podle meho nazoru celemu mistrovstvi jedine prospela.
Pokud nebudeme spolecne volat SOFAD nebo MFTM, tak to bude ale urcite spolecne podekovani Tobe, za skvelou zabavu a vyborny napad. Udrz si nadale invenci, minimalne tak silnu, jako ji ma DM.  To Ti zase preje Federman, ktery uznava vsechny alba a chtel se na dukaz toho dokonce i zdrzet hlasovani. Pokud je to ale proti Tvym pravidlum, urcite uz vis, kde pripsat tlustou carku.


Uživatel: Herrer

Herrer      40   5. květen 2015 o 6:03

Federman: +101

Před časem jsem psal Dangerousovi soukromou zprávu a děkoval za to, jakým způsobem vede web. Bylo mi to trochu trapný, nechtěl jsem, aby to vypadalo jako podkuřování, ale musel jsem to udělat grin Koučuje to tu, plní web zajímavym obsahem a královsky nás baví podobně chytlavejma blbůstkama, jako je tahle soutěž. Navíc mi přijde, jako by ta mýtická postava v posledních týdnech i zlidštěla… grin Tlesk, tlesk, tlesk a velkej dík, pane admine wink


Uživatel: Ringo

Ringo      41   5. květen 2015 o 6:36

Federman + Herrer: dost dobré, naprostý souhlas a +1 každému grin


Uživatel: mazi80

mazi80      42   5. květen 2015 o 7:54

MFTM, ale bylo to těžké rozhodování


Uživatel: Franz

Franz      43   5. květen 2015 o 10:11

MFTM ale o prsa smile


Uživatel: d.stripped

d.stripped      44   5. květen 2015 o 10:25

MFMT bez řečí....


Uživatel: Federman

Federman      45   5. květen 2015 o 11:35

Herrer: Ty podavas peero a ja tabulky… smile)


Uživatel: muchi

muchi      46   5. květen 2015 o 11:51

Uf, tak to bylo pro mě opravdu těžké rozhodování, ale o fous SOFAD….


Uživatel: M100480

M100480      47   5. květen 2015 o 11:58

Jasny vitez pro mne - SOFAD


Uživatel: Herrer

Herrer      48   5. květen 2015 o 12:11

Fede, a Ringo hlásí, kdo chybí a kam se odstěhoval Hliník grin


Uživatel: Zsolt Uri

Zsolt Uri      49   5. květen 2015 o 12:16

Roková tvorba se mi líbí hodně. Přiklánim se k Songs. Byl to taky jediný koncert, který jsem viděl dvakrát.


Uživatel: Aleš Rada

Aleš Rada      50   5. květen 2015 o 13:47

kdyby vyhrál sofad na music for the masses to by bylo jako kdyby v hokeji porazil kazachstán kanadu :-D :-D :-D


Uživatel: Ringo

Ringo      51   5. květen 2015 o 14:52

Herrer: tak to je dobrý, já už se bál, že mi přisoudíte roli toho, kdo chodí hlásit, že už je čas a nosí švestičky ze zahrádky:-D


Uživatel: Logic1

Logic1      52   5. květen 2015 o 15:29

to Aleš Rada: pravda pravdúca!!!!!


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      53   5. květen 2015 o 18:27

Jaké je skóre?


Uživatel: Aleš Rada

Aleš Rada      54   5. květen 2015 o 18:33

Pavel Z.
Myslim že music for the masses vede asi o 101 hlasu :-D


Uživatel: Ringo

Ringo      55   5. květen 2015 o 18:41

Aleš Rada: kéž by to tak bylo, ale obávám se, že těch SOFAD hlasů je tu nějak příliš mnoho


Uživatel: zenstation

zenstation      56   5. květen 2015 o 18:52

Songs Of Faith And Devotion, rozcestník Depeš života, vysoký kopec, ze kterého je zatraceně dobře vidět.


Uživatel: Aleš Rada

Aleš Rada      57   5. květen 2015 o 19:02

Sofad nesahá music for the masses ani po kotníky !


Uživatel: chmelko

chmelko      58   5. květen 2015 o 19:15

chlapci, už ste hlasovali, celkom sa začínate zhadzovat…


Uživatel: margot

margot      59   5. květen 2015 o 19:22

Aleš Rada • 5.5.2015 o 13:47
On hokej je občas celkem nevyzpytatelná hra a stejně tak i tenhle turnaj - pár překvapení ať už milých nebo nemilých tu bylo… rozhodně bych si vedením MFTM v tuhle chvíli nebyla tak jistá...

Já ještě nehlasovala… V předchozích kolech jsem volila MFTM i SOFAD…


Uživatel: Aleš Rada

Aleš Rada      60   5. květen 2015 o 19:23

Margot MFTM prosím smile


Uživatel: margot

margot      61   5. květen 2015 o 19:26

neovlivňovat! smile přemýšlím a váhám ... pere se to ve mě smile do konce je ještě pár dní čas wink


Uživatel: stjarnorna

stjarnorna      62   5. květen 2015 o 20:05

U mňa je to jednoznačne MFTM.


Uživatel: apaja

apaja      63   5. květen 2015 o 20:42

Asi jako u každého tady je to tak pade na pade já pro tentokrát volím SOFAD


Uživatel: Helča

Helča      64   5. květen 2015 o 21:54

Jednoznačně MUSIC FOR THE MASSES,tohle album mě posadilo na zadek a defitivně ukotvilo k Depeche Mode.


Uživatel: bubak

bubak      65   5. květen 2015 o 22:24

Federman 4.5.2015 23.10
Parádně napsané.
Nevím kolik z Vás tu vidělo film Čistá duše s Russelem Crownem, kde mu ke konci filmu vzdávají
hold za obdiv a uznání položením tužek nebo pér na stůl. Při čtení Federmanového komentáře k Dangerousovi a jeho pràci pro nás všechny zde ne stránkách, jsem si na tuhle scénu vzpomněl. Již jsem zde psal, že na stránky zavítám denně, ale z dúvodu mého časového vytížení přispívám do diskuzí jen občas, tak musím říct, že nápad se soutěžením alb byl super nápad, že jsem si udělal vždy skulinku času, abych se mohl také zúčastnit hlasování. A myslim, dle množství komentářů je na tom mnoho fans podobně. Byl to skvělý nàpad, který probudil takto spoustu spících jednotek:-). Proč to vlastně ale píšu? Píšu to proto, že chci taky Dangerousovi poděkovat za jeho práci tady na stránkách a pokud by jsme byli ve výše jmenovaném filmu, tak bych byl jeden z prvních, kdo by před Dangerouse položil tužku jako vzdání holdu a uznání. A doufám, že bych nebyl sám. Takže díky za všechny příspěvky zde a vždy se s očekáváním těším a budu těšit na další.


Uživatel: Menda

Menda      66   6. květen 2015 o 1:11

Asi velmi těžká volba pro každého, kdo slyšel obě alba a písničky z nich tisíckrát kdekoliv a kdykoliv jako já. Faktem ale je, že každé album patří do úplně jiné doby z pohledu vývoje kapely a stylu, který nám svou muzikou chtěli nabídnout. Podle mě album Music for the masses nastartovalo něco, z čeho se většina fanoušků DM těší dodnes na každém novém koncertu, u každého nového klipu a při každém novém singlu nebo alespoň podkresové melodii. Tímto albem nám všem předložili první opravdové hity, které DM posunuly z klubů do velkých hal a stadionů a my je dodnes vytleskáváme na koncertech, zesilujeme v autě a doma pouštíme stále dokola. Proto bych za sebe volil album Music for the masses.


Uživatel: Monte_404

Monte_404      67   6. květen 2015 o 5:36

hmmm, to je Sophiina volba… volím SOFAD, pouštím si ho častěji a pořád mě po těch letech mrazí!


Uživatel: Dangerous

Dangerous      68   6. květen 2015 o 8:23

Tedy mládenci, normálně jste mě dostali…Díky za ta slova ...


Uživatel: Herrer

Herrer      69   6. květen 2015 o 8:43

Dange, myslim, že můžu za celou Hujerovic rodinu prohlásit, že máme radost! wink


Uživatel: Herrer

Herrer      70   6. květen 2015 o 8:44

Jináč ten denyho pátek asi padá, co?


Uživatel: Dangerous

Dangerous      71   6. květen 2015 o 8:44

tak si teda zazpíváme no wink


Uživatel: Herrer

Herrer      72   6. květen 2015 o 8:45

:-D je hodnej. já to říkal! :-D


Uživatel: Federman

Federman      73   6. květen 2015 o 8:49

Hodnej je, ale blbe hlasuje smile))


Uživatel: Herrer

Herrer      74   6. květen 2015 o 8:55

Fede, no jo má svoje chyby, ale ty aspoň odhalujou tu lidskost, co v něm je grin Chceme si zazpívat IYR grin


Uživatel: Federman

Federman      75   6. květen 2015 o 8:57

smile)) Jeee, nemate nekdo kapesnik


Uživatel: Herrer

Herrer      76   6. květen 2015 o 8:59

Fede, taky už sis vytvořil závislost, co? Pamatuju, žes dřív chodil jen večer a dnes už tu taky skoro bydlíš grin


Uživatel: Federman

Federman      77   6. květen 2015 o 9:02

smile)))) vole…. jdu neco delat


Uživatel: Ringo

Ringo      78   6. květen 2015 o 9:20

Dobrá zazpívejme si:

So here is my confesion
It’s an obsession
I’m a firm believer
And a warm receiver
And I’ve made my decision
This is religion
There’s no doubt
I’m one of the devout
Trying to sell the story
Of love’s eternal glory


Uživatel: Herrer

Herrer      79   6. květen 2015 o 9:24

Ringo: Já obsluhuju triangl. Vždycky jsem měl triangl grin


Uživatel: Herrer

Herrer      80   6. květen 2015 o 9:25

Fede má takovej ten kruh s miničinelama a ty máš polínka grin


Uživatel: Ringo

Ringo      81   6. květen 2015 o 9:25

polínka, ale z kovu, jasné? grin


Uživatel: Herrer

Herrer      82   6. květen 2015 o 9:27

ani náhodou grin Pěkně dřevěný, kovový zvuky mám na starosti já grin


Uživatel: Herrer

Herrer      83   6. květen 2015 o 9:29

Možná když budeš do toho budeš mlátit v lavici, tak to dostane echo a bude to znít zajímavěji grin


Uživatel: Herrer

Herrer      84   6. květen 2015 o 9:30

Ota obstará akustiku třídy.


Uživatel: Ringo

Ringo      85   6. květen 2015 o 9:31

jinak pro pobavení, včera jsem na Facebooku četl fantastické komentáře slovenských komentátorů hokejového zápasů: Pár takových klíčových:-)

Ruskí hokejisti prefrčali cez modrú čiaru. Teda cez červenú, ktorá je pri modrej

to je neuveriteľný kolotoč Američanov okolo americkej bránky

Robíme si s Rusmi, čo chceme… A dostávame druhý gól

Môžeme ísť dopredu, no nemáme puk

Naši majú snahu, ale nemajú puk. Áááá, už ho majú... Náš brankár ho vyťahuje zo siete

To bola nepríjemná strela pre Lašáka. Bieloruský hráč nesignalizoval, že bude strieľať

Puk zastavila až kovová konštrukcia z umelej hmoty !

Tesne vedľa, ale netrafil

Fíni hrajú presilovku, ale naši chlapci ju hrajú dobre. Puk držíme ďaleko od našej brány a dostávame gól

Koniec druhej tretiny. Vážení poslucháči, buďte radi, že toto len počúvate, lebo dívať sa na to ozaj nedá


Uživatel: Herrer

Herrer      86   6. květen 2015 o 9:35

:-D Kam se hrabe Tittelbach s Poulasem grin

Nezapomenu, jak měla Nova MS hned po Naganu a Poulas si zazáruboval a řval svoje srdceryvný “goooooool”, když jsme proti Japoncům zvýšili asi na 12:1 grin

A Tittelbachova vítězná košile byla taky slušná grin


Uživatel: Herrer

Herrer      87   6. květen 2015 o 9:37

Poulas…

Během hokejového duelu Čechů s Rakušany
„A góóól! 2:0, 3:0, tedy 4:0!“
Postřeh z fotbalového utkání Sparty
„Akce Sparty jsou efektivnější, byť bez gólového efektu.“
Počty během hokejového zápasu
„No a jaká doba dělila oba góly? Na hodinách je 3:28, rozdíl si spočítejte sami.“ 
Na hokejovém MS 1999
„Budeme hrát přesilovku, Čechmánek už spěchá na trestnou lavici.“


Uživatel: Herrer

Herrer      88   6. květen 2015 o 9:37

Titlík…

Jedna hokejová perla
„Je to zakázané... nedovolené... přes všechny čáry…icing…a puk jde zpátky před Hniličku.“
Že by snad nová pravidla?
„Sudí Puček vytáhl červenou kartu, aby mohl Baránkovi ukázat žlutou.“
Jak se Besta inspiroval u Bolfa
„Toto je Pavel Besta, kterému se stalo zvláštní zranění, když šlápl na zahradě na hrábě. Úplně stejné zranění se stalo před lety René Bolfovi, když přenášel kočárek a udělal si výron.“
Skvělý postřeh
„Aha, tak Tomáš Rosický je ještě na hřišti, zrovna jsem ho viděl zahrávat rohový kop.“
A to si máme vysvětlit jak?
„Je tu ideální fotbalové počasí, 15 stupňů, i když hodně fouká a je silný vítr…“
Tomu se říká opravdový talent
„Cimirotič je opravdu slovinská hvězda. Vždyť už v 17 letech hrál za slovinskou sedmnáctku.“
Tak tohle vysvětlit nejde…
„Tam jste viděli krásnou střelu Davida Výborného, ke které se nedostal.“
Malá zkouška ze zeměpisu
„Chorvatům se na minulém mistrovství Evropy dařilo, v základní skupině mimo jiné porazili Jihoafrickou republiku.“
A trošku té matematiky
„Lokvenc dal dva góly v Makedonii, jeden Finsku a teď Andoře, takže 3 zápasy, 3 góly…“


Uživatel: Dangerous

Dangerous      90   6. květen 2015 o 9:45

Táta velkej Sparťan, od tý doby vypínal zvuk, když tohle duo komentovalo Spartu… :D


Uživatel: Ringo

Ringo      91   6. květen 2015 o 9:47

mně to připomíná Izerové hlášky z pořadu Co týden vzal.

“za kanadský národný tým s javorovým listom na prsou nastoupí najsaprv Anton Šťastný, Peter Šťastný, Marián Šťastný a Petr Nedvěd”.

“Za Ruský tým nastoupí Anisin, Animáma, Anitáta”

“Trenére, co je váš hlavní cíl v tomto zápase”........“Dát více gólů než soupeř”


Uživatel: Herrer

Herrer      92   6. květen 2015 o 9:51

Dange: grin To si piš, že to pamatuju. To byl první zápas na Nově a ty kurvy sparťanský zaskočily Nováky tím, že nastoupily v bílém grin Já řval “goooool” jak kráva a najednou jsem znejistěl “o co jako jde?” grin


Uživatel: Herrer

Herrer      93   6. květen 2015 o 9:53

Pozdravuj tátu a vyříď mu, že ještě žijem wink


Uživatel: Ringo

Ringo      94   6. květen 2015 o 9:57

Štěstí že Olympiáda i MS jsou pod rukama ČT, to je jediná oblast, kterou na ČT mohu pochválit. Opravdu kvalitní studio hokej. Pospíšil a Hosták se moc dobře poslouchají. Jediné co bych vytknul je občasný zápal nestrannosti, bylo strašně cítit, jak celé hokejové studio fandí hokejové Spartě a ta když vypadla, tak Litvínovu. To řvaní gól nebylo proneseno dramaticky, ale vyloženě zařváno fanouškovsky. No a včera při zápase Slovensko - Slovinsko jsem fakt rostl. Slovinci hráli úžasně, Slováky k ničemu pořádnému 50 minut nepustili a komentátoři pořád měli hlášky o tom, jak Slováci div nebuší do brány Slovinců a čeká se jen, kdy se konečně prosadí. No nakonec se prosadili, díky nespravedlivým dvěma vyloučením. To aspoň teda i komentátoři nakonec uznali. Ale jinak si myslím, že když nehrají zrovna naši, tak by si nějaké náklonnosti k někomu mohli odpustit. Ale jinak jsou to samozřejmě profíci a klobouk dolů před komentátory ČT.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      95   6. květen 2015 o 13:10

to Herrer: díky, vyřídím smile
V 85, když tady hrála na Letné Barca, tak táta samozřejmě byl, a přinesl domů program (brožurku), kde bylo z historie Barcelony, ale také z historie Sparty, a mimo jiné tam byla zmínka o záložníkovi Pernerovi, který měl takové dělovky, že protrhával svýma střelama síť soupeřovy branky (20. léta, 20. st.), takovýho borce by dnes Sparta potřebovala…


Uživatel: Herrer

Herrer      96   6. květen 2015 o 14:25

Ringoooooo, to nemyslíš vážně! Já jedinou výtku k Zárubovi mám tu, že okázale nesnáší Spartu grin


Uživatel: blackhound

blackhound      97   6. květen 2015 o 14:50

Tak tohle byl těžký boj, ale vytěsním-li nostalgické vzpomínky na dobu kolem sofad, musím hlasovat pro…

MFTM

...ale je to opravdu o prsa vietnamské závodnice


Uživatel: Síma XJ 600

Síma XJ 600      98   6. květen 2015 o 17:05

Herrer: tak to bys mne neměl rád, já jsem ultraantisparťanka!!! Ale mezi ultras mám spoustu přátel, jsou to sice blázni, ale mám je ráda!!!
A co se týče sportovních komentátorů na tv nova, tak raději bez komentáře, dle mého názoru nepoznají hokej od banďáku. Ale pro zasmání dobré


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      99   6. květen 2015 o 17:27


Uživatel: margot

margot      100   6. květen 2015 o 21:31

Tak přátelé drazí, i já jdu na to a svým hlasem posílám pro zlato:
tramtadadá........................................ MUSIC FOR THE MASSES


Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      101   6. květen 2015 o 21:37

to margot: Děvče zlaté, potěšila si wink


Uživatel: Herrer

Herrer      102   6. květen 2015 o 22:02

Síma: Mám tě rád i tak, ty sparťanobijko wink

motion: grin Kouzelný hlášky grin


Uživatel: Mooger

Mooger      103   8. květen 2015 o 17:31

Davam hlas S.O.F.A.D


Uživatel: poulzar dm

poulzar dm      104   8. květen 2015 o 19:29

taky davam SOFAD


Uživatel: Aleš Rada

Aleš Rada      105   8. květen 2015 o 19:59

Vzpamatujte se kašlete na sofad a zvolte něco nejvíc depešáckého Music For The Masses


Uživatel: Herrer

Herrer      106   8. květen 2015 o 21:26

Vzpamatujte se, kašlete na agitace a zvolte to, co se vám líbí víc tongue laugh


Uživatel: Herrer

Herrer      107   9. květen 2015 o 8:12

Na přesná čísla už jsem rezignoval, ale zdá se, že je SOFAD mírně ve vedení. Tak o 3-4 hlasy, řekl bych… grin


Uživatel: Mercy

Mercy      108   9. květen 2015 o 9:41

SOFAD .... grin


Uživatel: Federman

Federman      109   9. květen 2015 o 11:37

Lida…THX smile

..a to jeste za Volhou cekaji cerstve rezervy ....smile)


Uživatel: Herrer

Herrer      110   9. květen 2015 o 11:46

Liduška olé!


Uživatel: Herrer

Herrer      111   9. květen 2015 o 11:47

Tak přátelé, já jedu zase zlobit na Spartu, tak ať to tu dopadne tak nějak SOFADově wink


Uživatel: Dangerous

Dangerous      112   9. květen 2015 o 12:14

Vítězen se stává....celkovým vítězem se stává...


Uživatel: Dangerous

Dangerous      113   9. květen 2015 o 12:22

SONGS OF FAITH AND DEVOTION!


Uživatel: Ringo

Ringo      114   9. květen 2015 o 12:25

co se dá dělat, každopádně první tři příčky obsadí nejslilnější alba historie DM a je asi jedno, v jakém pořadí, je to takový triumvirát definující tvorbu DM, která se dodnes odráží na stěžejním zastoupení v setlistech na koncertech. Škoda toho BC, který zůstal někde vzadu.


Uživatel: blackhound

blackhound      115   9. květen 2015 o 12:26

Ale jo, jen mě mrzí, že se neumístilo ani jedno postwilderovské album. Hodně šancí jsem dával Deltě, na níž se v nedávné době pěly ódy, že je to nejlepší věc, která od Violatoru vyšla, ale nejspíš to byla jen chvilková agónie..


Uživatel: Federman

Federman      116   9. květen 2015 o 12:29

...teda, asi pro mnohe prekvapeni… zase na druhou stranu jestli se nemylim po Violatoru neprodavanejsi album DM.


Uživatel: blackhound

blackhound      117   9. květen 2015 o 12:31

Federman: Aby ne, když ho ze zvědavosti skupovali i metloši grin


Uživatel: Dangerous

Dangerous      118   9. květen 2015 o 12:39

to Blackie: však ona se Delta v podobném žebříčku za pět let umístí mezi nejlepšími třemi…:)


Uživatel: Ringo

Ringo      119   9. květen 2015 o 12:42

tak na stupni vítězů stojí věci jako WIMS, Rush, Higher Love, In Your room (mimochodem docela mě překvapila kritika In Your Room tady na stránkách, já ji mám pořád tak jako zařazenou mezi vrcholy DM a zbožňuji každý moment této písně, ale podotýkám, že albumové verze, Zephyrmix má pěknou vybrnkávanou melodii, ale pro mě teda spíše demo, které potřebovalo doladit, doladit přesně tak, jak je na albumu)


Uživatel: Federman

Federman      120   9. květen 2015 o 12:47

Nevim, jestli Delta mela opravdu takovou sanci. Tvorba z 80 tych let a zacatku 90 tych, jsou pro DELTU hodne velke sousto. Jsou na nad jeji sily a podle meho nazoru na ne proste nema. Ty tri prvni mista jsou asi opravnena, i pres diskutovana pravidla, ktera VIOLATORU trochu pomohla smile Ja osobne bych rad videl vice vpredu ULTRU a PTA.
    Naopak DELTE jsem nepral nic hezkeho. Na druhou stranu ji vidim ale jako ticho pred bouri. Podle toho totiz, s cim prisel Gore na sve solovce, si myslim ze prijdou DM opravdu s necim co oceni i zaryti Wilderovci a SOFADovci jako jsem ja smile ....moc se tesim


Uživatel: Mercy

Mercy      121   9. květen 2015 o 13:15

Federman:

Na druhou stranu ji vidim ale jako ticho pred bouri. Podle toho totiz, s cim prisel Gore na sve solovce, si myslim ze prijdou DM opravdu s necim co oceni i zaryti Wilderovci a SOFADovci jako jsem ja smile ....moc se tesim

Tak ať se to splní na 101 %


Uživatel: blackhound

blackhound      122   9. květen 2015 o 13:18

Federman: Tak jasně, každý to máme jinak. Pro mě je Delta vrcholem postwilderovské tvorby, nicméně “novodobí” DM (zatím) zkrátka nemají proti klasice šanci.


Uživatel: Mercy

Mercy      123   9. květen 2015 o 13:21

Však on teprve přijde čas Delty a pak vše převálcuje grin


Uživatel: Ringo

Ringo      124   9. květen 2015 o 13:44

aby nedošlo k nějakým nesrovnalostem:-) 1. SOFAD, 2. MFTM, 3. Violator:-)


Uživatel: blackhound

blackhound      125   9. květen 2015 o 13:49

Lída: To si úplně nemyslím, ale posunout výš by se mohla grin


Uživatel: Mercy

Mercy      126   9. květen 2015 o 14:01

blackhound : no asi to bylo přehnané grin ale na vyšší umístění rozhodně má


Uživatel: Dangerous

Dangerous      127   9. květen 2015 o 14:19

No, když může vyhrát deska, která nese skladby Get Right With Me či Condemnation, tak je v depešáckém světě možné cokoliv smile
Jdu si pustit Delta Machine smile


Uživatel: Ringo

Ringo      128   9. květen 2015 o 14:33

Vyhrál jak? tím,  že byl vyloučen z možnosti hrát finále tím, že jej porazili MFTM se SOFADEM, tedy stejně, jako byl poražen Violator? Nene, čtvrté místo se muselo ještě vybojovat, porážka dvěmi nejsilnějšími ještě třetí místo nezaručuje;-)


Uživatel: Logic1

Logic1      129   9. květen 2015 o 14:43

No musím to rešpektovať, ale absolútne nesúhlasím s tým poradím!!!!!


Uživatel: Mercy

Mercy      130   9. květen 2015 o 14:48

Exciter nepatří na stupně pro vítěze, ale čtvrté místo má zaslouženě a možná ani to ne, když si uvědomím co vše jako třeba Delta, PTA, Ultra, BC skončilo za ním

Ringo: + 1


Uživatel: Mercy

Mercy      131   9. květen 2015 o 14:56

Nechápu, že vítězství SOFADu může někdo brát ve smyslu: jako co jsme si to dovolili
Jenže Exciter svůj boj o třetí místo prohrál a skončila čtvrtý a to je taky úspěch


Uživatel: Dangerous

Dangerous      132   9. květen 2015 o 14:58

Vždyť je to sranda a hezké špičkování smile Sláva vítězům, čest poraženým smile


Uživatel: Ringo

Ringo      133   9. květen 2015 o 15:15

Nechci se nikoho dotknout, ale po pravdě, po x letech jsem si říkal, že Exciter vyzrál v určité minimalistické album, které je prostě takto pojato a jelikož se mi poslední dobou líbí i electronic minimal, tak jsem vzal zpět Exciter na jakousi milost, i když pořád tam cítím to nucení se do toho si jej celý poslechnout se zaujetím. No a co tahle soutěž nezavinila, donutila mě opět zapřemýšlet o Exciteru v kontextu všech alb DM a těžce jsem si uvědomil, že fakt ne, bohužel, ukázalo mi to to album v mnohem slabším světle, než jsem si myslel, že jej poslední léta vidím. A jak jsem tak o tom přemýšlel, dával do kupy, jak mě jednotlivá alba baví poslouchat, jaké album má jaké zajímavé kousky a jak jsou silné, tak mi Exciter vychází naprosto bez pochyb na poslední místo a to i za Speak and Spell, který mě prostě baví více. Naopak rozporuplné SOTU o kousíček pro mě povyrostlo.


Uživatel: Ringo

Ringo      134   9. květen 2015 o 16:31

Exciter prohrál svou skupinu, Violator vyhrál svou skupinu, jeden postoupil, druhý sestoupil, čili jsou tu dva, kteří se logicky poperou o třetí a čtvrté místo. Ale už mě to nebaví vysvětlovat tohleto. Exciter neskončil na třetím místě jen proto, že byly vzhledem k počtu alb jen tři skupiny a ne třeba čtyři nebo jenom dvě.


Uživatel: Ringo

Ringo      135   9. květen 2015 o 16:49

extrémního asi ne, jenom je to mimo, protože pravidla jsou jasná, Violator se pobije s Exciterem o třetí místo. Jednoduché. Nějaké výmluvy, proč by tomu tak nemělo být jsou prostě liché;-) Hele, Violator prohrál souboj se SOFAD, neměl být automaticky taky třetí? Podle tvé logiky zřejmě ano. Takže tam máš takový trochu rozpor. Pokud má existovat nějaké semifinále a finále, musí na to být 4 družstva, ne jen tři.


Uživatel: Ringo

Ringo      136   9. květen 2015 o 17:18

hele, nechme to být, pokud je faktem, že je boj o třetí místo, nevím, proč bych se měl držet nějaké teorie, že by to tak nemělo být. Zaráží mě, jak někdo bere tu legraci protlačení Exciteru do čela žebříčku skoro smrtelně vážně, že je schopen se kolem toho pohádat nebo dokonce urazit:-)


Uživatel: Ernesto

Ernesto      137   9. květen 2015 o 17:31

Zvláštní soutěž.


Uživatel: Ringo

Ringo      138   9. květen 2015 o 17:44

mě je taky jedno, kdo se o ten třetí a čtvrtý flek pobije, i kdyby to měl být Speak and Spell s A Broken Frame, jenom bych tomu souboji prostě nebránil, není na něm nic nefér, pokud má Exciter sílu a třetí flek si zaslouží, tak ten Violator porazí.


Uživatel: Federman

Federman      139   9. květen 2015 o 17:52

Delta je vrcholem postwilderovske tvorby…Hm, jak rad bych soulasil, ale zadne jine album po zminovane dobe, me tak rychle neprestava bavit jako prave DELTA. Mozna jeji cas prijde, jako to momentalne dela SOTU a proto ji nechci jeji kvality srazet navzdy a zavrhovat ji hned z hlediska vyvoje mych moznych budoucich sympatii k ni.
Jeste se mi ale nestalo, aby mi nektere pisne znely na prvni poslech tak slibne, ale postupem casu mi zacaly snad i vadit. Jako by se mi chtely zalibit hned a navic to delaly tak okate, ze rozpoutam asi flame, kdyz pouziji slovo lacine. Soothe my Soul a ted i dokonce Should be Higher mi prijdou jednoznacnymi kandidaty pro tento verdikt.
Termin hudebni kyc vlije asi jeste vice oleje do ohne, ale nemuzu si pomoci, ja jim to proste neverim. SBH mi zacina dokonce byt protivna a flame tedy vzplane asi dotretice. Bude mozna srovnatelny s live pojekci, ktera mi ostatne prisla nejprve velmi pusobiva, ale dnes mi prijde spise groteskni a retusujici neco, co tady vlastne neni.
    Je mi skutecne lito, ze to tak rikam, ale ten vyvoj DELTY u me proste takovy je. Asi bude hodne lidi nesouhlasit a dojde i k urcite averzi. Co me nebavi, je menit nazor. Co me ale bavi, je poslouchat DM. DELTA je jedno z jejich alb, ja ho akceptuji a kdyz mi k tomu jeste uzraje, rad se k ni prihlasim a nazor zmenim. Preji si hodne stesti…


Uživatel: Ringo

Ringo      140   9. květen 2015 o 17:59

Federman: SBH považuji za jednu z nej písní od alba Ultra společně s písní Broken. Mám tyhle dvě písně i nad Wrong. SBH mi navíc přijde po zvukové stránce správně vyšperkovaná, jak se na DM sluší a patří, electronic music jak má být. Použil jsi slovo lacinné, kdybych chtěl, tak to můžu použít kdykoliv na cokoliv a správně to okecám, aby to bylo znělo důvěryhodně.


Uživatel: Federman

Federman      141   9. květen 2015 o 18:04

Ringo: Zvukove snad ano a asi se tady nejak nedokazu ve sve omezenosti spravne vyjadrit. Na te pisni mi zacalo skutecne neco vadit i pres prvotni sympatie k ni. Mozna je to to, ze jsem od zacatku nejak vedel jak bude pokracovat dal. Jako bych slysel poprve pribeh, ktery jsem uz vlastne slysel stokrat a nikdy mne z nej nemrazilo….uz jsi to nekdy zazil ?


Uživatel: Ringo

Ringo      142   9. květen 2015 o 18:16

Federman: stalo, ale ne u SBH, ta mně naopak překvapila tím, kam až byl Gahan schopen zajít po vokální stránce. Ale to co popisuješ se mi vesměs u písní DM nestává prakticky nikdy, ani u těch, které považuji za slabši.


Uživatel: Federman

Federman      143   9. květen 2015 o 18:18

Mozna mam svoje dny smile)

PS: Myslis, ze to v tech vyskach bylo skutecne vsechno bez pomoci ?


Uživatel: Ringo

Ringo      144   9. květen 2015 o 18:25

Federman: jak to myslíš, bez pomoci? Myslíš, že mu to zvukaři šperkovali i live? Já myslím že ne, jasně, to echo, ozvěna, tam to přidalo fest na atmosféře, ale jeho hlasový podklad byl jasný, že byl jeho. Navíc live vyzpívaný lépe než na albu.

Podle mě ti někde něco nesedlo a zahodil jsi tak celou Deltu. Stačí třeba jen pocit, že jsi čekal trochu něco jiného a už tam máš předsudek. Mně se to někdy stává u alb jiných skupin a teprve x poslechy zjistím, že jsem tomu přišel na chuť a dokonce se mi stává, že taková alba jsou pak pro mně vlastně nejzajímavější:-)


Uživatel: Logic1

Logic1      145   9. květen 2015 o 18:39

Ja Deltu počúvam stále a ešte ma neprestála baviť, práve naopak stále v nej objavujem niečo nové. U mňa jednoznačne svätá trojka Violator-Ultra-Delta. Nič v zlom, ale pri SOFAD stále niečo hľadám, aby so ho počúval častejšie, ale ešte som to nenašiel.


Uživatel: Ringo

Ringo      146   9. květen 2015 o 18:45

Já to mám takto, každé album DM si pustím moc rád, je jen pár výjimek, kdy se musím přemáhat, a to je Exciter, potíže mám kapku se SOTU a pak je Speak and Spell, které si pouštím rád jako electropunkový relikt, takže nejde o přemáhání, ale spíše, že to je jakoby trochu jiný žánr než začali DM hrát od ABF, ale přes to zábavný. U Exciteru se nudím, u SOTU z poloviny taky. Všechny ostatní alba pro mně jsou něčím v podstatě nepřekonatelné a zásadní, jmenovat svatou trojici bych tak nějak uměl, ale je tam v ní vždycky jedno místečko, které se střídá podle nálady, co zrovna mám puštěné:-)


Uživatel: Federman

Federman      147   9. květen 2015 o 19:03

Asi ne, myslim ze by to bylo navic i slyset a i kdyby…. zpivat umi super a znovu to dokazovat rozhodne nemusi .... tohle je opravdu fuk.
Jenom na predstaveni DELTY u Lettermana to bylo teda hodne slyset, ze to tam tlaci zvukar a tam mi prislo trochu hmmm. Podle me jsou i pripraveni dopomoci kdyz zpevaci nejsou zrovna ve forme. A proc ne, je to jenom clovek. Navic tvrda prace, ktera unavuje a tak je to asi normalni.

PS: Celou DELTU ne, na WTMW a ALONE nedam dopustit.


Uživatel: Federman

Federman      148   9. květen 2015 o 19:11

Synthboy: Ty prijdes do pekla a ja hned po Tobe, spolecne se budeme drzet za ruce a budeme zpivat In Your Room…..nebo co ze jsi to volil ?.... ale ted Ti tady na zemi tleskam smile))


Uživatel: Federman

Federman      149   9. květen 2015 o 19:55

Ok, ale nevim jestli ji stihnem, nekdo z nas bude muset totiz skakat rybicku do publika z nebeskeho mracku   smile))


Uživatel: Logic1

Logic1      150   9. květen 2015 o 20:03

Syntboy Amen!


Uživatel: Federman

Federman      151   9. květen 2015 o 20:13

Myslis ty tri gracie ? Ty si koledujes o smazani profilu.. to zapijis tu prohru ?

Nezletila 15 ?....Tak pozor za holcicky uz jsou taky pekny palky a nemyslim tim ping pongovou soupravu…  smile))


Uživatel: Ringo

Ringo      152   9. květen 2015 o 20:17

nějak vám teď nerozumím :-D


Uživatel: Ringo

Ringo      153   9. květen 2015 o 20:25

nehledě na to, že Ernesto odhalil, že Little 15 je malý patnáctiletý wink


Uživatel: Federman

Federman      154   9. květen 2015 o 20:27

tak v tomhle ja nejedu..smile)


Uživatel: Federman

Federman      155   9. květen 2015 o 20:43

Tak to jsi me zklamal…a ja se tak tesil .....


Uživatel: Federman

Federman      156   9. květen 2015 o 20:47

Ted tomu zase nerozumim ja


Uživatel: Federman

Federman      157   9. květen 2015 o 20:50

tak to uz je zase spolecnejsi rec smile))


Uživatel: Federman

Federman      158   9. květen 2015 o 21:02

Taky uz to konecne slysim stereo ..smile  cus bus


Uživatel: Herrer

Herrer      159   9. květen 2015 o 22:36

SOFAD, gratulace a nejhlubší poklona wink


Uživatel: kosíno

kosíno      160   9. květen 2015 o 23:24

Bavit se o tom, které album je vrcholem postwilderovské éry, je zajímavé... Co se týče Delty, je určitě dobrá, prakticky bez slabého místa, ale co ji sráží je to, že jaksi nemá opravdu silné místo… Jsou tam vynikající kousky, ale abych dostal husí kůži, jako to mám třeba u Wrong, to bohužel ne… Tedy WTMW to dokázala, bohužel jenom jednou… Něco mi na Deltě zkrátka chybí... Ultra je báječné album, ale taky si ho moc nepouštím, ani nevím, proč...                        Tak či tak gratuluji SOFAD, albu, které se nebálo být “Depeš” úplně jiným způsobem, ještě po nedotknutelném Violatoru…


Uživatel: Federman

Federman      161   10. květen 2015 o 7:16

kosino:
Ano, v podstate s Tebou souhasim, jako kdysi s recenzi na nove abum DELTA, ktera byla napsana kritikou pod nazvem Solidni vykon, ale kde jsou hymny ?
Co se tyce vyroku ,,bez slabeho mista,, tak tady se mi zda, ze je tech mist, vice nez dost. ( prosim bez snahy rozfoukat ohen, zajima me jenom nazor - diskutujme !! )
Jak se Ti zdaji pisne Heaven, Soothe my Soul, Should be Higher, Angel? Ja vim, jsou to asi ty silna mista, nebo by aspon mely byt. Mne prijdou ale naopak nejslabsi.  Patri sice mezi ty zvukove nejvypracovanejsi, ale bud mi prijdou strasne naivni ( SMS, H) a nebo jakoby na prvni poslech ohromujici. Ve skutecnosti je to ale pouze takove vybafnuti. (SBH, A) Jednou se skutecne leknout a konec.
U Angel je tento efekt vybafnuti asi nejmarkantnejsi a navic mi tam vadi pocit jakesi nerytmiky textu a hudby. ...je tady zase ta moje omezenost se vyjadrit a nevim jak to jinak popsat… ale prijde mi to u ni, jakoby Dave musel zpivat text k uplne jine pisni.
Ted to tady bude asi blyskat, ale me skutecne zajima jenom nazor nekoho, kdo to vidi podobne a nebo dokonce stejne. Opacne nazory si prectu take, ale v tomto pripade me skutecne tolik nezajimaji…dekuji za pochopeni


Uživatel: Herrer

Herrer      162   10. květen 2015 o 7:32

Já bych napsal, že je Delta při vší svý hutnosti docela plytká, ale asi si to nedovolim :-D


Uživatel: Federman

Federman      163   10. květen 2015 o 7:34

Jak plytka ? Heri..bud konkretnejsi..


Uživatel: Herrer

Herrer      164   10. květen 2015 o 7:41

Feder: Ber to jako výkřik do tmy, kamaráde, já to vážně nedokážu popsat. Trochu mi přijde jako by ani nebyla svébytná deska DM, ale spíš jakejsi pokus zavděčit se fans. Střídání nálad i stylů. Jako by to byl spíš výběr, než deska s jednotnou koncepcí... Jo, jsem si vědom toho, že čerstvě po vydání jsem říkal opak, že Delta nejlíp funguje jako celek. Nevim jestli jsem si tenkrát nedělal alibi pro to, co popisujete výše.


Uživatel: kosíno

kosíno      165   10. květen 2015 o 8:00

Federman: Svůj názor ti napíšu rád. Angel byla první věc, kterou jsem z Delty slyšel (byla taky složena a vydána jako první, nepletu - li se) a říkal jsem si: Co to sakra je?! Pak přišlo Heaven a řekl jsem si: No proto, ta je fakt dobrá! Později se mi dostalo do ruky celé album a na první poslech se mi celkem líbilo, ale potřebovalo si trochu sednout… Should Be Higher se mi moc líbila na první poslech, u Soothe My Soul mě chytil pouze, dnes už bych řekl, nuceně podbízivý refrén… Postupem času jsem si začal uvědomovat, že Angel se mi líbí nejvíc z desky (ten pocit “vybafnutí”, jak popisuješ, se tedy u mě dostavil později). Heaven mě přestala bavit hodně brzy, Soothe My Soul mě na rozdíl od většiny pořádně jako celek nenadchla nikdy, Should Be Higher vydržela déle, ale dneska už z ní žádné pocity nadšení nebo blaha nemám, a Angel, kterou jsem jeden čas považoval za opravdu super věc, postupem času taky nějakým způsobem upadla… Takže ten efekt, o kterém mluvíš ty, se u mě bohužel dostavil taky, takové chvilkové opojení a pak najednou prázdno… Delta je dobrá deska, ale nic víc… SOTU mám daleko radši a nestydím se to přiznat, pro mě jsou vrcholy postwilderovské éry SOTU (i když je pro mnohé fanoušky rozporuplné) a PTA, které si pouštím s podobnou chutí, jako SGR, BC, Violator nebo MFTM či i ten SOFAD.


Uživatel: Federman

Federman      166   10. květen 2015 o 8:03

Vitej v klubu…


Uživatel: kosíno

kosíno      167   10. květen 2015 o 8:09

Vítám rád wink U Delty mi zkrátka přijde, že udělala dojem a pak vlastně ukázala, že tak skvělá není... SOTU je od začátku samo sebou a jakoby říkalo: “Možná mě nebudete mít rádi, ale jsem to pořád já...”


Uživatel: Herrer

Herrer      168   10. květen 2015 o 8:11

A ještě bych chtěl zmínit, že Goreho MG vůbec nepovažuju za pokračování Delty, jak psal myslim Ringo. Spíš to vidim jako zrození nového a z hlediska propracovanosti i mnohem optimističtějšího směru. MG se mi moc líbí, je v něm přes ochotu experimentovat i velká muzikálnost. To mě ba grin


Uživatel: Ringo

Ringo      169   10. květen 2015 o 10:00

Herrer: já v tom MG vidím pokračování toho, co nakousli na Deltě v MLU a na konci Secret to the End. Hutné propracované instrumentální pasáže.

Jinak jak tu popisujete tu Deltu, tak s vámi hluboce nesouhlasím, ale nebudu se hádat grin


Uživatel: Federman

Federman      170   10. květen 2015 o 10:44

Ringo:

Jaky je Tvuj nazor na Soothe my Soul. Ja ji povazuji za jednu z nejhorsich skladeb DM vsech dob. Pro me je to skutecny hudebni kyc. Kdyz jsem ji slysel poprve, zavrel jsem oci a rikal si, tak tohle je konec kluci mili, Vy jste dopadli….

PS: Je super ze diskutujeme v pohode


Uživatel: Logic1

Logic1      171   10. květen 2015 o 10:55

Federmann to je tvoj názor a ešte niektorých. Vieš ktoré sú najhoršie skladby DM pre mňa? S čistým svedomím ti poviem, že condemnation a GRWM, tak to je u mňa sorry za výraz prasareň prvého typu, neznášam tu skladbu a nehovoriac o tých ženských vokáloch, to Dave absolútne nepotrebuje a ani DM. Ale to je môj názor a s tými kozami súhlasím. Diki Synthboy.


Uživatel: Logic1

Logic1      172   10. květen 2015 o 10:57

Super, koľko ľudí, tolľko názorov.


Uživatel: Síma XJ 600

Síma XJ 600      173   10. květen 2015 o 11:00

...no nevěřila bych, že to SOFAD dokáže, ale jsem ráda….jinak je jasné, že jako Depešák mám ráda téměř všechna alba a za každý další počin jsem nesmírně vděčná......vždyť ono to celé mohlo být úplně jinak, ale není!!!!


Uživatel: Ringo

Ringo      174   10. květen 2015 o 11:05

Federman: mů přístup k novým písním DM, které jsem slyšel nejdříve z tiskovky (Angel) a pak z Letterman show (Heaven, Soothe My Soul, Soft Touch, SBH) byl opačný než u vás. Z Angela jsem byl rozčarovaný, chyběla mi v tom zpěvu taková ta jasná tečka, pořád jako by tam bylo něco nevyřčeného a pokračovalo do nekonečna, trochu jako Its Called Heart. Když jsem slyšel Soft Touch, tak jsem si říkal, to nemyslíte lidi vážně, co to jsou za bubenické preťeky bez myšlenky a ten utahaný refrén hepling heeeeeeeeeend, ne nelíbila se mi ta píseň. Soothe My Soul mi na první poslech přišel jako prvoplánový kolovrátek s nudnými utahanými slokami. Ovšem SBH mně totálně odpálila a dodnes ji z Lettermana považuji za nej provedení, v jakém jsme tu píseň slyšel, nepřekonalo to už nic, ani albumová verze, ani další live na koncertech. U toho Lettermana to mělo něco navíc, nevím popsat co, lepší ozvěny, Dave použil lepší hlas…

S obavami, ale zároveň očekáváním jsem čekal na album. Single Heaven mě hodně nadchnul, nebyla to typická elektronická skladba, ale něčím mě uhranula. Pak přišlo album, první poslech a každá ta píseň mě vzala na první dobrou, včetně těch, o kterých jsem pochyboval u Letterman Show. Soft touch není na albu tak ububnovaná a i když s tím utahaným refrénem mám stále kapku problém, tak sloky jsou spívány s parádnim drivem. Angel se kupodivu stal písní, na kterou jsem se při poslechu alba začínal těšit vždycky nejvíce, neskutečná elektrárna, hodně si to po více posleších sedlo. Super rytmus, nejhutnější zvuk, super hlas. Čistokrevná depešárna.

A teď Soothe My Soul - Tahle píseň patří k těm jednodušším, ale asi cíleně, má to být chyták a podle mě funguje. Na koncertě byla píseň nerozeznatelná od klasických starých hitů, pařilo se na ní fest a považuji ji za hodně důležitou věc. Technicky vzato, skvělý refrén, líbí se mi střídání Dejva a Martina, tohle už dlouho nepoužili, vždycky se mi líbilo kontrastní střídání hlubokého a vysokého hlasu v jejich pojetí - Everything Counts, People are People). V refrénu parádní zvuk.

Jednoduše vzato, hodně lidí třeba nemá rádo People Are People, bere to jako úlet od DM, naivní skladbu, ale mě osobně se vždycky strašně líbila a nedám na ni dopustit. Soothe My Soul bude asi podobný typ písně. Já na ni nedám dopustit, ale vím, že ji spoustu lidí nebude mít rádo ať už pro text, nebo kolovrátkový jednoduchý refrén. Já mám někdy tu jednoduchost prostě rád, mám rád melodické skladby.


Uživatel: Federman

Federman      175   10. květen 2015 o 11:12

Logic1: Tomu ze to nepotrebuje Dave moc nerozumim.
Ale jasne, nekdo nema rad vokaly a nekomu vadi podbizivy refren.  .....TO,  je podle meho nazoru neco co nema zapotrebi nejenom Dave, ale hlavne cela kapela.


Uživatel: Logic1

Logic1      176   10. květen 2015 o 11:13

Súhlas s tebou Ringo, v jednoduchosti je krása a Everything Counts a People are People sú pecky, mne sa nenormálne páčia jednoduché melodické pesničky. Pre mňa vrchol takých skladieb je Precoius, stále sa naňu teším, chytľavá melodická skladba. Ako som už písal, nepohneval by som sa, vlastne by som bol strašne rád, keby vydali takýto popvý album. Precoius je pre mňa božská, dokonca sa páči aj mojej manželke a tá neznáša DM, lebo hovorí že je to veľmi náročná hudba a depresívna.


Uživatel: Logic1

Logic1      177   10. květen 2015 o 11:14

Čo je u teba podbizivý refrén?


Uživatel: Ringo

Ringo      178   10. květen 2015 o 11:58

Federman: víš, ono napsat podbízivý refrén, to je vlastně takové klišé, které bych mohl použít úplně na cokoliv, kdybych chtěl.


Uživatel: Ringo

Ringo      179   10. květen 2015 o 12:00

Logic1: nechci vyloženě některé nasírat, ale já taky rád, když DM zabrousí do melodičtějšího popu, než když tlačí úmyslně na pilu. A proto jsem rád, že se mi líbí Camouflage, De/Vision, Wolfsheim a Mesh. Když mám chuť na čistší melodie, poslechnu si je, plně mi nahrazují to, co mi třeba už DM asi nepřinesou, i když občas výjimku udělají, taková Broken třeba.


Uživatel: Federman

Federman      180   10. květen 2015 o 14:23

Logic1: Takto oznacuji refren, ktrey je chytlavy, snadno zalibitelny a svym zpusobem v urcitem smeru dominantni. Ta dominance muze ale pomoci a nebo take uskodit. Tady rozumim Ringovi a bude to asi relativni velicina, zalozena na vkusu kazdeho z nas. U teto skladby je mi dominance v teto forme ale jednoznace protivna. Jsou to ale pouze moje pocity a mozna i uz urcita zaujatost. Nejak jsme si s Deltou nesedly, ale u SOTU to bylo podobne. Mozna ne tolik, ale faktem je ze ted prichazim krizku…. takze kdo vi.


Uživatel: Logic1

Logic1      181   10. květen 2015 o 15:07

To je vec názoru, je to ok. Presne tak Ringo, ja tiež milujem tie kapely, lebo hrajú melodický synthpop a nový Camouflage je bomba a end of words, nenormálne ma pri tej skladbe mrazí, nádherný refrén. Ak budeš mať čas, tak skús si niekedy popčúvať LOGIC & OLIVIA-PLAYGROUD OF THE PAST, BLUME-AUTUMN RUINS, super albumy.


Komentáře mohou přidávat jenom registrovaní a přihlášeni uživatelé.