Depeche Mode Czechia
Fanklub Depeche Mode pro Českou a Slovenskou republiku

Soukromá zóna


Hlavní navigace



Depeche Mode Czechia

Aktuální srazy



Videoklip Wrong online!

Videoklip Wrong online!

Patrick Daughters se pustil opravdu do zvláštního zpracování úvodního singlu ze Sounds of the Universe názvem Wrong.

video wrong


23. únor 2009 o 13:14 • Dangerous • Aktuality a novinkyDiskuze (74) •

Diskuze

Uživatel: fanda

fanda      1   23. únor 2009 o 13:34

tak to je docela drsnej klip.to mi přijde jako asi nejdepresivnější klip DM ,dobrý psycho ale líbí se mi to.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      2   23. únor 2009 o 13:42

výstižný klip, skvělá práce..


Uživatel: Devotee

Devotee      3   23. únor 2009 o 13:57

Thanks the loud DMF!
Ste skvelí


Uživatel: trosecnik

trosecnik      4   23. únor 2009 o 13:59

Tak klip teda nemusim.Když poslouchám DM muziku tak mám svojí vlastní přestavu k těm jwjich skladbám.Ty jejich starý klipy byly good ale ty dnešní ee.Tenhle mě tada nenadchnul.Někdy klip pokazí celej song.mám rád klipy kde je vidět kapela a né nějakej ksicht v autě.Sorry za kritiku.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      5   23. únor 2009 o 14:11

to Miki: jaké sorry? Každý názor je vítán!


Uživatel: Sup3r

Sup3r      6   23. únor 2009 o 14:22

Zajímavý clip, rozhodně originální jako samotné Wrong. Nemůžu říci ,že by se mi něják extrémně líbil, DM mají ve své historii určitě lepší ,ale hlavní je přece hudba a Wrong je neskutečná pecka!!!


Uživatel: Franz

Franz      7   23. únor 2009 o 15:18

hlavně, že se v něm aspoň ukázáli….


Uživatel: informatik

informatik      8   23. únor 2009 o 15:37

No velmi zvlastni video. No kazdy reziser je jiny. Kdyby nebyly klipy ruzne nemohli bychom rikat jak jsou ty od Antona nejlepsi…


Uživatel: Marcel146

Marcel146      9   23. únor 2009 o 16:09

Tak video jsem si prehral jednou a ted uz to nejde, ukaze se na vterinu zacatek a pak tam skoci video s nakym letadlem, cim to?


Uživatel: Dangerous

Dangerous      10   23. únor 2009 o 16:23

to marcel146: klikni na ten odkaz zde ještě jednou smile


Uživatel: Marcel146

Marcel146      11   23. únor 2009 o 16:28

Uz to fachci, klip prumer, skladba vynikajici .


Uživatel: apaja

apaja      12   23. únor 2009 o 16:51

Je to ostuda ten klip je příšernej stejně jako Kingdom…fakt to nechápu v dnešní době tolik možností...porovnejte to s Barrel of a gun, nebo s Its no god…na to jaký je Wrong pecka song tak klip hrůůůůůza


Uživatel: Devotee

Devotee      13   23. únor 2009 o 16:53

Je príšerný, súhlasím. Tvorcovia by mali z Teba úprimnú radosť
Ten klip . . . . je podstata WRONG


Uživatel: Devotee

Devotee      14   23. únor 2009 o 16:59

Keď tak nad tým premýšlam, DM nám chcú toho hodne povedať. Už o5 vychyľujú tok dejín
Ale takáto nočná mora sa ťažšie trávi ako klip ku barbie girl. Z toho si však nič robiť nemusíme.
Pre mňa je to len next dôkaz toho, že naši bohovia to ako vždy neodflákli a zas raz zapchajú hubu tým, čo ich sound rátajú k popíku.
Wrong to spraví sám osebe tak aspoň na 100 rokov.
Ale do Black Swarm nám moc nových neprivedie


Uživatel: apaja

apaja      15   23. únor 2009 o 17:01

Tak podstata jde udělat lépe víš co DM miluju a proto je to pro mě sklamáním jinak bych to neřešil…


Uživatel: Kouty

Kouty      16   23. únor 2009 o 17:01

No klip se mi teda moc nelíbí takovej divnej….ale není zas špatnej


Uživatel: blacky101

blacky101      17   23. únor 2009 o 17:06

Přijde mi to podobné jako kingdom a i z toho jsem byl zklamán, ikdyž oba songy jsou dobré.
Ale s tímhle klipem se pohřbili u komerčních stanic.
Osobně mi ten klip nesedí, ale zase se mi líbí že je to pojatý totálně nekomerčně, čekal jsem něco monstrozního ohromujícího s ohledem na název alba a turné.
Laťku nasadili hóódně nízko, když porovnám s kalsickými klipy typu Walking, Enjoy, It´s no good,...


Uživatel: marekM

marekM      18   23. únor 2009 o 17:17

Škoda, že se na tom klipu nepodílel Antom Korbijn…


Uživatel: abysmo

abysmo      19   23. únor 2009 o 17:26

Brrr, neskutečně temný, bizarní až zvrácený klip. V první polovině to vypadá, jako by to bylo puštěné pozpátku, potom člověk nechápe co se děje a v závěru dostane takovou kopačku, že zůstane hledět do zastaveného okna playeru. Tak syrový klip jsem ještě asi neviděl. Jedním slovem - šok.


Uživatel: fanda

fanda      20   23. únor 2009 o 17:36

to je jako vynikající reklama na SAW.Myslím že ta atmosféra si s tím rozhodně nezadá.


Uživatel: Kovi

Kovi      21   23. únor 2009 o 17:57

klip = hnus ... nelíbí se mi vůbec…


Uživatel: Správňáček

Správňáček      22   23. únor 2009 o 18:03

souhlasím, že klip je jak vystižený ze saw… nemůžu říct, že by mě klip nadchl, ale třeba to byl účel…


Uživatel: Michal K.

Michal K.      23   23. únor 2009 o 18:54

Zdravim,
tak teda musim říci, že premiérové vystoupení s kulisami a samotným obrazem na projektu při živém vystoupení je daleko daleko daleko lepší, vystihuje to tu písničku. Abych byl upřímný, todle mi přijde jako ze seriálu kriminálka Miami nebo Las vegas…. Text písničky nevystihuje to, že auto pojede 2 minuty pozpátku… Myslim si, že je to vidět, že klip nedělal Anton… Svymi slovy bych ho nazval “žvláštní”.


Uživatel: PETR

PETR      24   23. únor 2009 o 19:05

tak sem ho shledl a videoklip je zvláštní moje posouzeni nejde jednim slovem jak to viresil Kovi. Reklama na film SAW mi to opravdu nepripadá urcite ste si vsimli toho zacatku klipu a textu te pisne takze je zjevne jasne ze auto pospatku vetsinou nejezdi a samo uz vubec. Takze je to proste WRONG . Co se tíče drastičnosti toho klipu je to takovy stejne jako pisen sama strary klip akorat v novem obleku pokud si pamatujete fandove urcite si je pamatujete dm tak oni je vesmes i ty stare meli trosicku s ostřejšim nádechu. no nic mene me se jednim slovem libi se mi. No je to jen moje uvaha a kazdej mame svuj nazor. smile


Uživatel: DeeBeeDM

DeeBeeDM      25   23. únor 2009 o 19:08

Klip je opravdu zvláštní, je jiný, ale sláva, že to není tuctový kllip jako všechny ostatní, co se dnes hrají, sexistický a o ničem, pánové možná budou namítat smilesmile. Takový klipy DM nikdy nedělali a opět potvrdili, že dělat nebudou. Není to Anton, jak jsme zvyklí, to je fakt, ale k týhle skladbě se prostě “něžnosti a uhlazenosti” nehodí. Je to trochu jak z hororu, drsný, hutný a mně osobně ani nijak moc nevadí, že tam DM jsou vidět jen na chvíli, spíš mě to překvapilo, že se tam vůbec objevili. Zajímal by mě jejich samotný komentář k videu.


Uživatel: Higher_Love

Higher_Love      26   23. únor 2009 o 19:30

Basildonský masakr motorovým vozidlem… grin


Uživatel: DeeBeeDM

DeeBeeDM      27   23. únor 2009 o 19:32

to Higher love: tak to je supr hláška, to mě rozsekalo, fakt bomba, to si vystihl smilesmile


Uživatel: PETR

PETR      28   23. únor 2009 o 19:39

Jo tak to je nebo by se dalo rict basildon ma oci 1 hm doufam ze bude dvojka smile smile smile smile


Uživatel: apaja

apaja      29   23. únor 2009 o 19:48

No šetřilo se tam kde se nemá....


Uživatel: fanda

fanda      30   23. únor 2009 o 20:10

tak snad není vůbec podstatný aby tam byli dm samtoní od toho jsou vystoupení nebo plakáty ale jde o to aby tím ator něco řekl ale nechci hodnotit jestli tohle je ten případ .určitě to nebude klip který si budu pouštět každý den ale na druhopu stranu se mi líbí tím že se nesnaží být komerční a takový ten sexy happy jak se dnesa každý snaží.a ke komerčnosti sklouzával spíše hodně Precious co se klipu týče tak že v tomto směru bych to tak špatně nehodnotil


Uživatel: Ivoshek

Ivoshek      31   23. únor 2009 o 20:57

ja si myslim naopak ze je to naprosto vynikajici klip,sice je opravdu hodne drsnej a bizardni a reklama na saw me hned taky napadla,ale ja zboznuju klipy ktere maji svuj vlastni pribeh,takze decentni 6ti vterinove vystoupeni kapely vitam.Rozhodne lepsi takovyto klip nez tisice tuctovych.Tento si bude rozhodne kazdy kdo ho shledne pamatovat!a o tom to ma byt,jinak hudba je samozrejme naprosto famozni!!


Uživatel: Devotee

Devotee      32   23. únor 2009 o 21:35

Keď chceme niekomu povedať sth. šokujúce, máme 2 možnosti.
1. je vybrať nesmierne kvetnatú a výstižnú vetu. Ale dotyčný to nemusí pochopiť aj ak nieje úplný zadubenec. stačí, že má dosť svojich problémov alebo nieje dosť vyspatý (aj v prenesenom zmysle)

Našťastie je tu 2. cesta- strelíte dotyčnému preplesk najlepšie obojstranný) a máte jeho plnú pozornosť bez rozdielu veku, národnosti, pohlavia or náboženstva.

Ja sám som to posolstvo stále nepochopil.
Ale teraz už viem, že som na to, aby som na to raz prišiel, potreboval takýto poriadny preplesk. Žiadna veta by nestačila


Uživatel: gameer

gameer      33   23. únor 2009 o 22:56

No tak koukam ze vetsina nazoru na klip je negativni. Me prisel tento klip jako tezce nepopulisticky, vystizny k obsahu textu skladby a k hudbe. Jasne netocil to Corbinj, ale to jeste neznaci spatnej klip.  To ze tam nase trojka nebyla v zaberu po celou delku me nijak nevadilo. Alespon meli vic casu na muziku, ktera se jim v tomto pripade vice nez povedla. Skladba ma drive od zacatku do konce a po dlouhy dobe jsem mel husi kuzi pri prvnim poslechu. Naopak bych spise hanel klip jako je Precious, ktery mi prisel o nicem.


Uživatel: abysmo

abysmo      34   24. únor 2009 o 9:00

To ze se DM v klipu objevi jen na par vterin, a jen jakoby mimochodem jako nezucastneni kolemjdouci, ze jsou v pribehu jen jakoby nahodou, jako by sem ani nepatrili, ze pribeh kolem nich projede a zije si dal svym vlastnim zivotem, neovlivnen, to prave dodava klipu na sile. Vyborna, silna vec, jedna z nejlepsich od DM.


Uživatel: Mirek Zivsa

Mirek Zivsa      35   24. únor 2009 o 9:07

Vynikající práce ... doufám že v tomhle duchu bude celé SOTU. Nechápu zabedněnce který pláčou že se v klipu Dave a Martin ukázali jen na 6 vteřin, nevím co novýho bych na nich vykoukal.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      36   24. únor 2009 o 10:50

to mara f.: ano, podle mne jeden z nejlepších klipů, metaforický a plně v souladu s textem i náladou samotné skladby. Velký posun od prázdných klipů Precious (a to bylo co? ) a A Pain that I´m used to, kde jsme se mohli sice dívat na samotnou skupinu, ale byl to jak pohled na zeď na plakát…

Ano, není to Corbijn, ale režisér klipu není žádný nazdárek, ale velmi obratný režisér videoklipů, a jde jen o to, zda chceme nad tím přemýšlet nebo to automaticky přirovnáváme k SAW a dalším blbostem, je to jen na nás a kapela dobře ví co pouští do světa.

Bratr Davea Phil Gahan, před pár dny uvedl na svém myspace, pocity, které měli on, Dave a Jack, když tenhle klip viděli poprvé. Řekl: “byli jsme naprosto ohromeni, podíval sem se na Davea, ten na Jacka a všichni jsme najednou vyjekli, fantastické!.”


Uživatel: Dangerous

Dangerous      37   24. únor 2009 o 13:19

to mara f: možná to je ten problém, musíš k tomu klipu zároveň vnímat tu hudbu a atmosféru té písně, tam sakra vůbec nejde o to, aby to bylo akční, je tam nějaká střelba??

Klip je o tom jak jsme determinováni svým osudem, a ačkoliv se mu snažíme uniknout, nemůže se nám to podařit, jsme svázáni pod maskou, kterou nejsme vlastně vůbec my, pod ní křičíme, ale jako bychom měli zalepená ústa, snažíme se osvobodit se ze spárů osudu, nedaří se nám to, a čím více se snažíme tím více ubližujeme,  nemůžeme nic změnit ...wrong..too long

Popravdě, to je zbytečné nutit, to je jako někomu vysvětlovat jak je hudba DM skvělá nebo aby se díval na filmy D.Lynche, když to tam neslyší a nevidí tak to tam prostě neslyší a nevidí...


Uživatel: Hellraiser-1

Hellraiser-1      38   24. únor 2009 o 14:46

No nechápu jak tady muže někdo DM vyčítat že nejsou v klipu vidět,pokud vim většinou nikdy se nesnažily byt ve svych klipech středem zájmu za každou cenu,tak jak to dnes dělá bohužel každý co má co dočinění s muzikou,stači se podívat na ruzné hudební pořady,až je stoho všeho předvádění člověku šoufl.Song je paradní,klip pravda pruměrny, Anton je holt nenahraditelný,ale celkově vzato velké plus za to ze DM jsou pořád svý,bez těch všech komerčních šaškáren.Bravo.


Uživatel: PETR

PETR      39   24. únor 2009 o 15:10

to mara f: Este jestli se mohu optat jak si psal ze znaš dm hudebne poslouchas opravdu poradne a chapes ten text. Nic mene dangerous ma pravdu me to taky hned nenapadlo o cem ten klip byl, ale podival sem se na nej 4 krat a celkem v pohode mi doslo co tim chtel basnik rict nebot jak je znamo DM sou v techto ohledech užasný. Predstav si saska ktery je na podiu a snaži se lidi rozsmat starym ohranym vtipem a je furt videt a lidi straci zajem proc myslis ze sou tu uz skoro tricet let drzi se stranou a pak prask “flaknou” do tmy a hodi perfekní videoklip na ktery se sice parkrat podivas ale za o ti zustane vyset myslenka v hlave jak by to asi dopadlo kdyby se chovali jako ten sasek v cirkuse. A dalsi tvrzeni v jednoduchosti je krasa.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      40   24. únor 2009 o 15:57

to mara f: ale to je přece na DM to úžasné, že vždy přijdou s tím co ostatní nečekaji, na co by dělali klip ala Barrel, když mají originál klip Barrel of a gun? Na co vytahovat ze skříní skládací lehátko nebo kovbojské klobouky??? Move on! Depeche Mode jsou stále progresivní jak hudebně, tak všema věcma kolem, dokáží se hýbat vpřed. Někteří jejich fanoušci, to ale vidí neradi, ale to není problém DM, oni jsou hodni svého jména, neopakují se, jsou originální a neuchopitelní, a k tomu potřebují vnímavé fanoušky. Nelíbí? fajn, natočili přece spoustu klipů, které se ti líbí, tak tenhle jen přeskoč smile


Uživatel: PETR

PETR      41   24. únor 2009 o 15:57

to mara f: Jasny v poradku jsem rad ze si nenechas vzit svuj nazor to se mi libi jak ctu kolikrat prispevky tak je priklad 10 lidi a 2 nazory radsi bych byl 10 lidi 10 nazoru smile smile


Uživatel: PETR

PETR      42   24. únor 2009 o 16:04

to Dangerous: Mas recht ja sam kdyz sem se na to podival poprve tak me to docala pani zlaty prekvapili az mi hruzou stali vlasy smile. Stacila mi predstava jen toho ze to je muj vlastni osud. Uprime nejvice se mi libi dva useky toho klipu a to ten jejich viraz na toho chlapa v aute a co by se tykalo trosicku toho cerneho humoru tak tan konec kdy to konci tim wrong a nakonec se tam “rostipe” o to sklo je to takove zvlastni az se ten klip neda popsat snad jen proste DM smile


Uživatel: fanda

fanda      43   24. únor 2009 o 16:06

já myslím u DM je naprosto zbytečný aby se Gahan a spol przentovali vyfešákovaný v klipech každý je známe ¨víc než dobře a podstatou klipu je nějaký příběh který chce něco odvyprávět.a jak už tady bylo psáno niíc novýho na nich nevykoukáme.a nechci hodnotit jestli je ten klip dobrej či špatnej ale to jsme se spíš těšili v 16 letech na to abychom viděli klip jen o členech skupiny od toho by být klip myslím neměl.A pořád se nabízí to srovnání s posledním albem a siglem Precious resp.klipem tak fajn to jsme se na Gahana sice vynadívali ale ten klip je jen líbivý a o ničem přesně někam do hitparády nenáročný,bez nutnosti přemýšlet .ale tenhle klip mi přijde že musí v každém vzbudit nějaký emoce i když ty emoce jsou možná hrozivý ,ošklivý,děsivý možná  beznadějný  ale o tom ta písen přece je.tak že celkově myslím že to prostě není závada že tam DM nejsou celou dobu klipu .každopádně je tewnhle klip hodně vybočující  a trošku šokující ale to je asi dobře


Uživatel: Devotee

Devotee      44   24. únor 2009 o 16:44

1.krát som to sledoval so zatajeným dychom. Vôbec som netušil, čo môžem očakávať od niečoho čím chcel byť Wrong.
Potom sa to auto pohlo, pustilo sa po spiatku a ja som začal byť sklamaný. Zas “originalny klip” čo ide odzadu. Potom sa kamera zamerala na to prázdne sedadlo a ja som spozornel.

Ale keď klesla na bezvládne telo tam dolu, s hrôzou v duši som cítil, že sa vraciam domov.
Toto presne je môj vesmír a čaká nás DOKONALE ČIERNE PEKLO
Kto z Vás očakáva niečo iné, zabudnite na SOTU
Toto bolo len predjedlo


Uživatel: backfire

backfire      45   24. únor 2009 o 18:50

Zdravím a pozdravuji osobu jménem Dangerous. Vypadáte hodně kosmopolitně. Dobrý vkus. Vy víte o čem to je. Musím přiznat,  že jsem také zůstal sedět s otevřenými ústy po shlédnutí videoklipu Wrong. Ale takhle to prostě je. Není to nic prvoplánového a člověk u toho musí myslet. Je to takové příjemné intermezzo v té každodenní šedi. Co děláte v červnu? Slyšel jsem o nějaké pařbě v Edenu.


Uživatel: backfire

backfire      46   24. únor 2009 o 19:10

Osobě jménem Dangerous už jsem napsal, teď pro nás všechny. Žijeme v pluralitní demokratické společnosti a chápu, že některý z nás nemusí souhlasit se ztvarněním onoho klipu. Nezapomínáte však na to kvůli čemu to posloucháme? Je to prostě někde jinde. I když je to tak trošku dark side of us. Tahle hudba mě provází už neskutečných 25 let a byla u všeho co jsem kdy udělal. Nepřipadá vám to poněkud nicotné hádat se o režisérovi? Corbijn umí a věřím, že některý z dalších klipů bude z jeho dílny.  I ja jsem byl šokován z alba Songs of Faith and Devotion jako jsou dnes někteří z nás šokováni z klipu Wrong. Nejsme tak trošku všichni zkažení a špatní?I když pijeme víno a kážeme vodu?Je to prostě dobrá hudba se skvělými texty, líbí se nám, a tak proč na ní hledat mouchy.


Uživatel: backfire

backfire      47   24. únor 2009 o 19:22

Drahý Devotee, Vaše srdce je černé jako noc. Možná by jste se měl odstěhovat do Finska. Půl roku by jste měl přírodní světlo. Rozhodně doporočuji nepouštět Ugrofincům náš známý song z alba Violator -  Waiting for the Night. Ako sa to volá po slovensky? Prirodné svetlo? Nebuďte smutný .Ono sa to podá. Všetko. Asi začnu dělat poradce.


Uživatel: Devotee

Devotee      48   24. únor 2009 o 21:27

Backfire- Ty si tu nový, ale taký kompliment ako si mi zložil hneď v 1. vete som ešte nedostal.
Ale ešte raz mi budeš vykať a nájdem si Ťa smile
Tu si v Black Swarm. My nevykáme ani to Mr. Dangerous.
A keď tak- Ty si devotee 1. generácie, ja až 3.

Pravdou je, že v tej chvíli, čo som tu popisoval z klipu som sa 1. krát o5 v živote cítil ako v časoch ULTRA, keď som začínal.
Špeciálne 4U, Backfire, lebo Ty to ešte nevieš: je to irónia, ale ja som začínal v ´97 na MFTM z jednej starej zabudnutej pásky- to, že existuje nový album som zistil až po mesiacoch.

PS: moje srdce začalo pred rokom hniť. Mám pocit, že teraz je zachránené- je čierné ako noc. Ako Black Swarm
Hodne som tŕpol, čo vypustia do sveta now- už sa len teším, tŕpnuť už netreba.


Uživatel: backfire

backfire      49   24. únor 2009 o 22:07

Co je Black Swarm? Bydlím na vesnici. Angličtinu tady používáme jen zriedkavo. Chi.chi. Nebylo by lepší se podívat na Home? Je ta osoba co tam všude prochází bůh? Nebo snad osud?

Děkuji za kompliment. Je to příjemné vědět, že jsem matador.

Doufám, že budou dávat klipy od DM v rámci cyklu Film pro pamětníky.Ještě, že to je odpoledne, my starší chodíme brzo spát.

To s tím Finskem jsem asi přehnal. Byl tam můj kamarád a na dotaz jaké to tam je mi odpověděl: Finsko? Nudná země. Všechno mají na jednom náměstí a nejvyšší budova je tam sídlo Nokie. Zlatá Praha. Ja vím ta Blava taky není k zahození.

Pan Hellraiser: dobrý postřeh se kterým souhlasím. Nemají to zapotřebí. Nejsou to snad žádný Pussycat Dolls. Vzpomeňme si na první fotku kdy je Tonda Korbinů fotil. Na loďce, na jezeře a fajnově rozostřená.


Uživatel: Devotee

Devotee      50   24. únor 2009 o 22:11

Chlape, Teba by som chcel stretnúť! Robím nábor do prvej línie oboch našich koncertov. Pridáš sa?


Uživatel: Radium von Nuklhoff

Radium von Nuklhoff      51   25. únor 2009 o 12:23

Zdravím všechny…....Ten klípek je skutečně netradiční, temný či hrubozrnný, jestli chcete, ale reakce typu zatajený dech a vstávající vlasy na hlavě jsou, dle mého názoru poněkud za ty vlasy utažený....Asi nikdo nemohl očekávat od songu Wrong klip kde budou poletovat skřivánci v borovým háji nad pijícími srnkami a roztouženým párečkem roztomilých ježečků či jiný podobný srdcervoucí scény….Asi ani dnešní standartní stvárnění klipu - holky v bikinách škubající zadlkem, avangardní oblečky, déšť a třeba nablejskaný jachty, by pro píseň která se snaží popsat jedním slovem průser, s prominutím, asi taky není úplně to trefný...Mě to docela štymuje, jak se říká.Dokonce to ve mě evokuje zvídavý myšlenky, co ten frajer komu provedl, že ho nechal takhle se profrčet večerním městem…...Je to dobrý, já to beru, jen jsem si myslel, že z pod masky nakonec vykoukne Dave, ten ví, co je být v průseru….....To bylo přesně ztvárněný v Barrel Of A Gun, pro mě nejlepším klipu od DM…...

BTW, z posledních asi 20ti komentů, mám radost…...Je vidět, že i na fóru se mohou bavit inteligentní lidi…....Díky, že jste zrovna Depíci…..


Uživatel: fanda

fanda      52   25. únor 2009 o 12:45

To musím přiznat že mně v pár momentech taky napadlo že by bylo i do jistý míry logický kdyby z poza té masky se vyklubal Dave ,nejenom s ohledem na text písničky ale zase podobným způsobem byl Dave ztvárněn už v Suffer Well.a Barrel ..to bylo hodně,více než přímočarý ale tohle mi přijde u Wrong všeobecněji myšleno,a ačkoli se to může zdát komukoli ,jak tady padalo za hlášky děsivý atd tak myslím že vyjádřit ten text razantnějším způsobem asi nešlo.


Uživatel: Devotee

Devotee      53   25. únor 2009 o 17:50

Nuklhoff- ale jeho NIKTO nenechal takhle se profrčet městem. To nebol výtvor žiadneho človeka.
Preto tam viac vecí nesedí- tempo, zatáčanie atď.
Veď to ani nieje klip. To len niekto natočil svoju najdesivejšiu nočnú  moru. Pocit absolútnej bezmocnosti.
Mne sa to už tiež snívalo. V minulom storočí- nebol som zviazaný. Ale rovnako bezmocný- škôlkar, s ktorým sa rozbehlo auto. Jediné, čo som vedel je, že som v sračkách. Poznal som len volant a tým sa zastaviť nedalo. Našťastie tesne pred smrťou sa vždy zobudíme

A jeho oči na začiatku- on vedel, za čo to je.
PS: čakal som, či sa niekto pozastaví nad tým, ako blikal na fízlov- SOM TU, JA VÁS VIDÍM, ALE NEMOŽEM NIČ ROBIŤ. jE MI TO ĽÚTO. VŠETKO. GOOD BYE, AK TO MEVÝJDE


Uživatel: Maty.dm

Maty.dm      54   25. únor 2009 o 19:41

klip stejne sokujici jako hudba+text = vynikajici,  nejsem zvedavej na nejaky komercni flaky black time is back


Uživatel: Radium von Nuklhoff

Radium von Nuklhoff      55   26. únor 2009 o 8:43

Devotee - Asi bych se nerad vrhal do diskuzí “kdo” nebo “co” nechalo frajera udelat si tenhle fatalni vylet…Ovsem nemam duvod nesouhlasit, jen na to asi nenahlizim tak spiritualne ale pragmaticky…..A obavam se, ze nikdo z nas uplne presne do hlav autorum nevidi…...Myslim, ze kazdy si to prebere po svem, jde jen o to, a to je jasnej zamer, aby to lidem utkvelo v hlave a treba je nutilo i o tom premyslet a nechat pracovat fantazii…....
A to se zda docela dobre dari…........BRAVO


Uživatel: xp3x

xp3x      56   26. únor 2009 o 17:13

Myslíte Saw Something . . . . .  grin)


Uživatel: backfire

backfire      57   26. únor 2009 o 18:12

Zdravím Devotee. Všiml si některý z Vás. že ten klip splnil svůj účel? A že se o něm všichni bavíme?  Do určité míry je to přeci skvělé! a komu se to nelíbí, tak ať si klidně pustí Britney Špersovou. grin See you next time


Uživatel: apaja

apaja      58   26. únor 2009 o 20:03

Tak, že se mně klip nelíbí neznamená, že si budu pouštět Britney .....


Uživatel: Devotee

Devotee      59   26. únor 2009 o 20:19

To, že sa tu o ňom všetci bavíme je síce skvelé, ale aj akosi samozrejmé- je zatiaľ jediný. Ale asi niesme sami, čo ho pretriasajú, že Backfire smile
Myslím, že to bude horúca téma aj mimo Black Swarm


Uživatel: Devotee

Devotee      60   27. únor 2009 o 1:42

Ľudia! V hlave sa mi rozsvietila žiarovka z in your room-všimli ste si tú masku takmer strhnutú z ksichtu, ako bola v next zábere presne na svojom mieste? Sako to isté. Jasne, že všimli.
Ale takáto hrubá chyba v produkcii klipu je vysoko pravdepodobná pri žiakovi základnej školy, vysoko nepravdepodobná pri študentovi sš. U profesionála podľa mňa nemožná, ale absolútne vylúčená u profíka pracujúceho pre Depeche Mode. Chápete?
To nesedí- IT´S NO GOOD!!! 
!!! IT´S WRONG


Uživatel: m-dm-mode

m-dm-mode      61   27. únor 2009 o 9:16

KLIP-KLIP-KLIP-KLIP-KLIP - Klip bych přirovnal ke Coldplay - The Scientist, teprve na konci se člověk dozví co se stalo. Klip, jak od Coldplay, tak od DM působí nesmírně depresivně. Ovšem na druhou stranu vypovídá naprosto o dnešní společnosti, dokonce bych řekl, že by mohl dojít dál, když vezmeme v úvahu, že nějaký šílenec začně vraždit ve školách, znásilňování malých dětí - WRONG. Ano, DM nám a nejen nám říkají, nedávejte oči z těchto zasranech věcí pryč. Každej by si mohl a měl uvědomit, co se dnes děje. Dokážu pochopit, že někdo není připraven na tuto pravdu. Úžasný klip????? Ne, “jen” ukazuje pravdu, toho si já osobně cením.


Uživatel: PETR

PETR      62   27. únor 2009 o 14:12

je uzasny ale spis nez nas svet ukazuje cloveka samotneho kazdej je necim svazany a at dela co dela nemuze to zmenit proste nemuze zmenit svuj vlastni osud ktery ma pripraveny ostatne to uz tu nekdo pSAL ALE JE TO UZASNE


Uživatel: DablikTerry

DablikTerry      63   27. únor 2009 o 15:40

Bože….ta píseň je naprosto nádherná.....a ten klip k tomu…je to naprosto psycho kombinace…..je to úúúúúúžasnýýýý....fakt smekám….nemůžu se dočkat desky…ale hlavně....koncert…..


Uživatel: fanda

fanda      64   27. únor 2009 o 15:45

já si Wrong jen hodně opatrně představuju na koncertech ta představa mi nahání trošku husí kůži a čím více tu písničku poslouchám a že je to třetí den od rána do večera tak tím více z ní mám hodně silný pocit a že jí prostě  hltám páč je to čistě a nezaměnitelně depešácká smršt tak to je jasná věc


Uživatel: PETR

PETR      65   27. únor 2009 o 18:16

No uprime Wrong na koncerte si predstavuju neco jako PJ akorat misto Reach out tuch faith budou lidi rvat Wronggggggggggggggggg! smile smile

Nic mene ostatni songy budu dobre a mozna i lepsi jak wrong a hudemne promakane jako vzdycki ale je tezke kritizovat novou pisen a snazit se ji srovnat s jinou z drivejsich let


Komentáře mohou přidávat jenom registrovaní a přihlášeni uživatelé.