Aktuální srazy
02.05.2024 | Praha
Forced To Mode: Some Great Reward Tour Special + Lakeside X
03.05.2024 | Brno
Forced To Mode: 101 Shows + Lakeside X
04.05.2024 | Žilina
koncert Forced To Mode + Depeche Mode Party
« Archiv událostí | Všechny událostí »
Clarke slaví dnes 55 - Ice Machine/Composition Of Sound/Depeche Mode
Venca Klárků má za sebou 55 let života, a tak si jej připomeňme nejlepší skladbou, kterou kdy napsal, aspoň podle mého osobního názoru...ICE MACHINE...která už v sobě nese ten pravý depešácký kód, jenž se později objevuje ve skladbách Martina Lee, Alana C, a Davea G. (čti Martina Lí, Alana Sí, a Dejva Dží!
Diskuze
Lex Barker 2 3. červenec 2015 o 10:55
Zajímavá situace by nastala, kdyby Vincek v 81 neodešel, ale zůstal a navíc by přibrali v 82 Alana, takže by byli v pěti ..pestrost jednotlivých alb by byla ještě větší...rozpětí od Yazoo až po sound SOFAD, ale myslím že by nesoulad mezi Vince X Alan byl ještě větší než mezi Andy/Martin X Alan.
Mercy 3 3. červenec 2015 o 11:03
Zajímavé by to sice mohlo být, ale pravděpodobnost je velice malá. Kdyby Vincek zůstal, tak by přece neměli důvod hledat nového člena a nepodali by inzerát.
Vrba101 5 3. červenec 2015 o 11:47
Vinci, nevracej se…. Pokud by Clarke zůstal, pojedou DM stále jen a jen kolovrátkovské odrhovačky…
Aleš Rada 6 3. červenec 2015 o 11:54
Kdyby neodešel nepřibrali by Alana a my bychom si tu dnes nepsali neexistovala by tato stránka ani kult
Depeche mode by zustali na textech typu whats your name a to asi nindo nechce ne? :-D
Lex Barker 7 3. červenec 2015 o 12:03
Je pravdou, že inzerát by si nepodávali, ale příbrat by dříve či později někoho mohli, protože nikdo z nich nebyl nijak moc muzikálně nadaný, na koncertování potřebovali nějakého zkušenějšího muzikanta, jinak by skutečně zůstali u soundu ala S a S, či případně Erasure. A o současném postavení a kultu by si mohli nechat jen zdát, jestli by to vůbec dotáhli do r. 1985, kdy pomalu odeznívala novoromantická vlna.
Pavel.Z 9 3. červenec 2015 o 16:27
Všichni tu pořád pláčou po Aldovi, ale mě by spíš zajímalo co by bylo kdyby neodešel Vinc anebo co by bylo kdyby se ten homoděj vrátil na nahrávání dalšího alba.
Pavel.Z 10 3. červenec 2015 o 16:35
Deny mě taky vyhovuje jak to je, ale fakt by mě zajímalo jak to vypadá v paralelních světech, ve kterejch Vinc neodešel a jak tam zní hudba DM. Nemáš nějaký teleport do paralelního vesmíru?
Robiner 11 3. červenec 2015 o 17:39
Dange ty tuším vieš aké je slnko svina?..Ice Machine najlepší a čo dodat dalej?..čítaj best..:-D
Michaela 146 12 3. červenec 2015 o 18:14
Ve výsledku je mi úplně volné kdo stál u zrodu skladby jestli Clarke, Wilder či Berg a v tomto případě je výsledek výborný, skladba Ice Machine vážně výborná nadčasová věc… to mi prostě nikdo nevymluví
Milý Vinci, čas letí jako voda, užívej života s přáním všeho nej, ať na Tebe svět není zlej.
Maroš J 13 3. červenec 2015 o 19:55
Nechápem, prečo sa tu niektorí navážate do Vinca ako do homosexuála (?!). Homosexuál je len Andy Bell (nič proti, ale koncerty Erasure nemusím práve pre jeho až príliš otvorenú homosexualitu), Vince má normálne rodinu a deti. Odhliadnúc od všetkého myslím, že Vince stvoril aj výborné a pozoruhodné skladby, ktoré majú svoje elektronické čaro stále (Leave Me To Bleed, Hallowed Ground, Ship Of Fools, You Sourround Me, Breathe,... + množstvo výborných vecí s Yazoo). Erasure sledujem od ich vzniku v r.1985 a viem, aký mali hudobný vývoj a paralelne som, samozrejme, sledoval aj vývoj milovaných DM. Clarke proste išiel svojou cestou, ktorá je iná, ale stále v synthi žánri zaujímavá a obe kapely po svojom obohatili už navždy vývoj elektronickej hudby a to je najdôležitejšie.
Federman 14 3. červenec 2015 o 20:10
Vše nej k narozkám a díky, že jsi včas odešel
)) asi jsem se zamiloval
Federman 15 3. červenec 2015 o 20:12
Kdyby neodešel nepřibrali by Alana a my bychom si tu dnes nepsali neexistovala by tato stránka ani kult
...rostes Alesku
Federman 16 3. červenec 2015 o 20:19
P.S.Každej homoděj co někam odejde je dobrej homoděj
Deny, za tohle Te budu mit rad az zitra. Jenom doufam, aby jsi to spatne nepochopil.
Pavel.Z 17 3. červenec 2015 o 20:22
Maroši nemám proti homo nic, jsem jen xenofobní venkovan. To Deny se do nich pořád naváží, píše jak je nemá rád a jakej je chlapák, a jak má pořád hodně tatarky ... Odborně se tomu říká egodystonní orientace, ale ne o Denym jsem chtěl psát. Jen jsem ti chtěl sdělit, že když muž žije s ženou neznamená, že je hetero
Aleš Rada 18 3. červenec 2015 o 20:50
MAROŠ J : sice má rodinu ale přelož si texty ze speak and speal nejlíp song whats your name :-D
Pavel.Z 19 3. červenec 2015 o 21:02
Jsme tu jen na návštěvě a zbudou po nás jen výsledky naší práce a lásky (to není z mojí hlavy). Vinc má vše v 55ti splněno a má moje sympatie. Happy B Day Vinci.
Federman 20 3. červenec 2015 o 21:05
Pozor pozor. Uroven fora ohrozena !!
Neni to z duvodu off topic nybrz off Brain. Dangerous si s tim ale lehce poradi. Vytvori separovanou sekci, kam budou moci psat jedinci, kteri maji moznost jeste pred narozenim a na zaklade vlastni volby rozhodnout o svem jmenu, rodicich, povolani, sexualni orientaci, datu umrti apod.
Ringo 21 3. červenec 2015 o 21:17
Federman: nemyslím si, že by bylo něco ohroženo, máme demokracii, vyslovujme své názory jak chceme. Někdy mám pocit, že už to je jak před 89, kdy člověk něco napíše a pak to raději smaže, protože co kdyby….
Martin5 22 3. červenec 2015 o 21:22
World peace starts with treating the person in front of you with dignity.
Federman 23 3. červenec 2015 o 21:29
Myslim, ze tohle je jeden z Tvych nejhorsich prispevku.
Ale mas pravdu, demokracie dovoluje vyslovit nazor vsech a je hezke, ze za nej neni nikdo popotahovan, i kdyby mel znit jako, kdyz ho napise posledni neotesanec. Prekvapuje me jenom ten strmy vyvoj demokracie. Zalezi na tom jestli je strmy dolu nebo nahoru. Nemyslis ?
Herrer 25 3. červenec 2015 o 21:34
Ringo: Asi tak. Chápu i Fedieho, útoky na buzíky nejsou vždycky fér, ale taky rozumim lidem, kterejm přijde otravná pestrobarevná demonstrace, kvůli který musej bejt dopravní uzávěrky, kde okázale dávaj najevo, jak jsou free a pro svou orientaci snad i cool nebo co.
U Vince bych ctil “presumpci neviny”, dokud sám nepřijde s nějakým coming outem. Ostatně on fakt, že je někdo homosexuál, neznamená, že nemůže bejt schopnej umělec. Pokud nás neobtěžujou, tak je suďme hlavně podle toho, co udělali a homofobní narážky si nechme na chlapácký řeči u piva, kde to nikomu neublíží
Ale čemu se v týhle divný době divit, když je snad už i Mezinárodní den autocisteren s vrchním plněním…
Ringo 26 3. červenec 2015 o 21:39
Herrer: řeknu to asi takhle, mám rád třeba Pet Shop Boys, jsou to taky homosexuálové a vůbec mi to nevadí. Co mi vadí je, když to někdo tlačí jako normál a jakýkoliv vtípek označí za netoleranci.
Dnešní společnost je pomalu stavěná tak, že největší hrozbou je poctivě pracující bílý heterosexuál s ženou a dětmi. U těch mají dnes už i politologové největší strach z nějakého politického diskurzu. Když slyším u politologa slovo politický diskurz, tak u mě končí coby uznávaná vzdělaná osoba:-)
Co se týče Vincka, nikdy jsem o jeho orientaci třeba neuvažoval, protože nevím. Třeba je bisexuál. Je mi to srdečně jedno:-)
Herrer 27 3. červenec 2015 o 21:53
Federman • 3.7.2015 o 21:29: Demokracie je v mnoha ohledech kontraproduktivní, pokud na ni lidi nejsou připraveni, ale zrovna v tomhle směru si myslim, že tomu tak není a že homosexuálové zažívají vzhledem ke složitý historii právě teď zlatý věk. Mýty se boří, spousta heterosexuálů cítí k lidem s odlišnou orientací sympatie, vlivná média jsou jednoznačně na jejich straně. Až to někdy může působit tak, že když vedle stojí dva stejní lidi - jeden teplej a jeden studenej, tak je ten teplej lepší. Tak to asi Ringo myslel Lidi jsou kurvy a pokud sleduješ sociální sítě, nebo třeba jen diskuse pod články, tak jistě uvidíš mnohem horší ataky, než předvedl deny, kterej je navíc prostě takovej. Co je opravdu tragédie, je fakt, že se na soukromé VŠ studenti styděli v prezidentských volbách otevřeně podpořit Zemana, protože by je knížecí páka vyšachovala ze hry a udělala z nich socky. Tragédie je, že 20ti letej parchant nepozdraví, nepoděkuje ženský za kasou v supermarketu a tváří se, že je něco víc. Možná právě takovej je tím největším homofilem, protože je to zrovna trendy záležitostí... Tohle je naše budoucnost??? Na blití...
Ringo 29 3. červenec 2015 o 21:57
Herrer: vidíš, když jsi třeba zmínil ty pokladní, tak já třeba mám zásadu, že první pozdravím já je než stihnou pozdravit ony mě:-) A po zaplacení a naložení zboží se slušně rozloučím:-)
Pavel.Z 30 3. červenec 2015 o 22:02
Synthboy uznávám, že jsou vtípky na gaye, blondyny a policajty laciné. Nejsi blonďatý, teplý policajt?
Ne, ale teď vážně, je jedno jakou má orientaci a za svým příspěvkem kde mu přeji vše něj si stojím.
Herrer 31 3. červenec 2015 o 22:03
Měl jsem sto chutí zrušit facebook, když jsem před parlamentníma volbama četl ty zlý, sobecký, propagandistický a přitom naprosto mimoňský žvásty od takzvaných příštích elit národa. “Jejich” politici je v těch agresivních postojích ještě utvrzovali. Tady demokracie škodí, o tom žádná. Tady by pomohl dlouhej bič a malej dvorek…
Děsí mě, když se rozmazlenej parchoš domáhá “svých práv” proti učitelce, která by měla bejt autoritou, co ho bude výrazně formovat do života. Děsím se, že rodiče, místo aby děti vychovávali, tak je pro ně v nekonečnym spěchu lepší soudit se s tou učitelkou… Já když měl ve škole průser, tak jsem se ani neopovážil házet to na učitelku, bo bych dostal ještě jednu od cesty. Ublížilo mi to? Zabrzdilo to nějak přirozenej vývoj mý osobnosti? Nemyslim si…
Herrer 32 3. červenec 2015 o 22:09
Ringo • 3.7.2015 o 21:57: Asi tak. Já tohle beru jako naprostou samozřejmost a pokud jsem to já, kdo někam přichází, tak zdravím první. Když mi druhá strana neodpoví a já mam zrovna blbou náladu, tak zabučím a je to
Dangerous 33 3. červenec 2015 o 22:17
Spekulace o jeho homosexualitě zaplavovali evropské magazíny. Gore se tomu jen usmíval:
„Nejsem gay. Samozřejmě to, že jsem oblečený v dívčím oblečení, blůza, kožená
sukně, náhrdelník může vést k nedorozumění. A proč to tedy dělám? Když jsem
dlouho zavřený doma, tak vyrazím na nákup. Pro sebe si mohu koupit akorát
košili nebo kalhoty. To dívky mají mnohem větší výběr a tak si tedy vybírám.
Přijde mi vtipné, když se chce dívka stát ještě více ženou a úplně šílím, když se
chce oblékat a líčit jako já. S mojí přítelkyní Christine si často oblečení
vyměňujeme. Jí se to také líbí. Ani jeden nechceme určovat nějaký pevný styl.
Jednoduše vytáhnu to, co se mi líbí a když mám chuť, tak si nalakuji nehty na
černo a namaluji se rtěnkou. A basta!“
Dangerous 35 3. červenec 2015 o 22:17
Líbí se mi také androgynní vzhled. Zřejmě to má co dělat s mou averzí k normálnosti. Rádoby
frajerská, maskulinní image mi přijde nudná. Neuráží mně a ani mi nepůsobí
starosti, že si mnoho lidí myslí, že jsem gay. Lidé si mohou myslet, co chtějí.
Ringo 36 3. červenec 2015 o 22:18
Herrer: dneska jsem četl pěkný blog. Dotyčný psal ve smyslu, že sluníčkáři a pravdoláskaři si uzurpovali pravdu a lásku, jako kdyby jejich každý politický oponent hájil lež a nenávist. A média na tuhle hru skočily a hrají ji také. Jenom bych k tomu dodal, že buď politicky korektní a zjistíš, že říkáš to, co si opravdu nemyslíš, říkáš to, co se bude ostatním líbit, jako za komanče.
Dangerous 37 3. červenec 2015 o 22:19
„Dnes mi už aspoň dvacetkrát někdo řekl, že jsem teplouš,“ stěžuje si klávesista Depeche Mode Alan Wilder. „To je tím sestřihem,“ reaguje zpěvák Dave Gahan a obléká si rifle a tričko bez rukávů, na kterém jsou zobrazena ženská ňadra. „V Americe si lidé myslí, že jsi homosexuál, pokud máš krátké vlasy, kromě námořníků, ty na nás
vždy jen mrknou, jakoby říkali: ‚krátký vlasy, to je správné,‘ takže, budeme muset
vystupovat s námořníky.“
Ringo 38 3. červenec 2015 o 22:20
taky se omlouvám za odbočku, nějak mi to leželo na srdci a potřeboval jsem mu ulehčit
Herrer 39 3. červenec 2015 o 22:20
Dangerous • 3.7.2015 o 22:17 : Prostě genius se vším všudy Ostatně i Beckham se pochlubil, že si rád obléká kalhotky svý bytný Posh Spice
Pavel.Z 40 3. červenec 2015 o 22:21
Synthboy: Taky si myslím! I z tvojí zdravice uroni slzu. Homepage má jistě DM.cz
Dangerous 41 3. červenec 2015 o 22:22
What’s Your Name?, u této sklaby si mnoho fanoušků myslí, že dokazuje Clarkeovy homosexuální sklony. Zpívá se
v ní: “Hey, You´re Such A Pretty Boy, You´re So Pretty”, Vince Clarke vysvětluje,
že byl pouze inspirován hudebníkem Adamem Antem, frontmanem skupiny
Adam And The Ants a že píseň neodkazuje na jeho sexuální zaměření.
Herrer 42 3. červenec 2015 o 22:23
Já kvůli různejm sypánkům radši ani nechodím do posilovny, bo tam člověk občas potká neskutečný typy. Jsou tak přehnaně macho, až jsou vlastně docela dost gay
Federman 43 3. červenec 2015 o 22:23
Bravo panove a Tobe Herrere obzvlast, jenom jeste uvaha ode me na dobrou noc. Je skoda, ze se takove hezke a odusevnele clanky na takove tema vubec musi psat.
Dangerous 44 3. červenec 2015 o 22:25
Když se žurnalisté ptají, jaká je budoucnost kapely, tak Gahan, Gore i Fletcher
s vědomím toho, že Clarke odchází, reagují: „Vince napsal v minulosti strašně
hodně skladeb, ale teď jsme začali psát všichni.”
Herrer 45 3. červenec 2015 o 22:26
Dangerous • 3.7.2015 o 22:19: Tohle mi připomíná geniální scénku ze Simpsonů, kde Homer v obavách, že Bart trochu teplá, ho vzal do ocelárny, podívat se na opravdový chlapy. Vše OK, až do chvíle, kdy odtroubili přestávku a kluci shodili svršky a začli tančit při laserový show
Herrer 46 3. červenec 2015 o 22:28
Federman • 3.7.2015 o 22:23: Díky. Máš Fedie recht, je to smutný echt…
Dangerous 47 3. červenec 2015 o 22:31
Ale skupina byla ještě velmi mladá, zkoušela nové
směry, hledala svůj hlas. To je přesně to co můžete slyšet na A Broken Frame. Zní
jako nový začátek.“ Deska se hned první týden po vydání dostává na stejnou
pozici jako Speak And Spell a o týden později 16. října je dokonce na 8. příčce
a v britském žebříčku 100 nejlepších alb se drží až do konce roku.
Zajímavé je, že fanoušci si po vydání desky mysleli, že Depeche Mode po Vince
Clarkeovi opustil i Alan Wilder. Mute dostala mnoho dopisů s otázkami, co se
stalo s Wilderem. Fanoušci ho vídali na koncertech, ve videoklipech, ale na albu
nefiguroval. Sám Wilder z toho neměl dobrý pocit a tak se členů Depeche
Mode optal, jakou má tedy budoucnost v kapele a později se vyjádřil, že pokud
by mu nenabídli členství, tak by asi odešel.
Herrer 48 3. červenec 2015 o 22:34
No vida a pak že si nic nevydupal… Jen pak neměl chtít i tu kapitánskou pásku…
Mercy 49 3. červenec 2015 o 22:36
Ostatně i Beckham se pochlubil, že si rád obléká kalhotky svý bytný Posh Spice
Tak to bych teda chtěla vidět jak se do velikosti 34 nasouká
Pavel.Z 51 3. červenec 2015 o 22:39
Jak jsem tady psal o té egodystonní orientaci, tak možná je to Martinův případ. Ta žena z něj chce ven, ale zamknul ji v sobě. Teď to neberte jakožto vtipek, ale jako námět k zamyšlení!
Ringo 58 3. červenec 2015 o 22:48
Federman: nevím, co tě souží, ale chce se mi napsat jediné, zkus si z toho života dělat více prdel, uvidíš, že je to všechno sranda a kdo to bere moc vážně, tak se akorát nesmyslně trápí. Do té truhly jednou půjdeme všichni a nikdo se tě na nic ptát nebude, tak proč se trápit, obzvláště nějakými vyjádřeními:-D Co mi přijde naprosto žalostné, když někdo ukončí život druhému kvůli nějaké naprosté prkotině, třeba jako je třeba víra v něco.
neon 64 4. červenec 2015 o 8:27
Tiez blahozelam. Osobne som rad, ze VC odisiel. Mame moznost vychutnavat Yazoo ci Erasure bez straty DM . Okrem toho, MG by mozno nerozvinul svoj potencial. V horsom pripade by Enjoy, Walking ci ine skvosty zneli ako lacna kolotocova hudba….. Brrrrr.
Dangerous 65 4. červenec 2015 o 8:42
ten scénář, kdyby Vince zůstal by byl jiný...v roce 1983-84 by odešel Martin Gore, kterému by kolovrátky začali vadit, poté co se na albech Speak & Spell, Only You a Never, Never mohl prezentovat jen dvěma svými skladbami…
Federman 66 4. červenec 2015 o 8:46
Ringo me nesouzi vubec nic na rozdil od lidi, kteri si prectou retoriku nejakych prispevku. Ti by se asi zacit souzit mohli. Ne nad svou orientaci, ale nad vyjadrovanim se o nich. Bude to asi ta demokracie o ktere jsi mluvil a navic oplodnena notnou davkou moderna.
Jestli to tak je, tak se mi vedle moderniho stylu DM nelibi ani moderni styl demokracie. Nemel jsem do tohohle vlakna vubec zasahovat, ale jsou veci, ktere se proste nerikaji. Mozna jsem mel napsat tuhle vetu a stacilo to. Kdybych ji napsal, zacal by jsi psat take o demokracii ?
Dangerous 68 4. červenec 2015 o 9:08
Fedie: máš můj velký obdiv.
Sice víš, že humor, který je tu veden je trochu v hospodském stylu, ale přesto se biješ za něco, co ti může být v podstatě jedno. Jo. Překvapuješ mě, příjemně.
Na druhou stranu, si myslím, že i gayové žertují na účet hetero…a humor funguje vždy, jako určitý ventil proti militantnosti.
Ringo 69 4. červenec 2015 o 9:11
Federman: “jsou věci, které se neříkají” Ano, také se mi nelíbí moderní styl demokracie, kde si některé vyvolené skupiny usurpují právo na to, co se říkat smí a co ne. Kdo bude rozhodovat o tom, co se neříká?
Ringo 70 4. červenec 2015 o 9:14
pro mě je demokracie tohle: „Nesouhlasím s tím co říkáte, ale až do smrti budu hájit vaše právo to říkat.“ François Marie Arouet
Federman 71 4. červenec 2015 o 9:16
Dekuji. Prekvapeni je i na me strane a to Te v podstate vubec nemam rad )
Na druhou stranu, si myslím, že i gayové žertují na účet hetero…a humor funguje vždy, jako určitý ventil proti militantnosti.
At zertuji, ale u piva. To pivo je tady osobni schranka. To, ze funguje pro hetero vim, protoze ji mam vyzkousenou. Predpokladam ze funguje i pro homo. Byla by to skoda kdyby ne. Schranku sexualni orientace snad nezajima, protoze nemysli. Chova se jako nekteri lide.
Federman 72 4. červenec 2015 o 9:23
Kdo bude rozhodovat o tom, co se neříká?
Pravidla slusneho chovani, cit pro situaci, vychova, vrozena inteligence, socialni citeni a citlivost .... ale uprimne Ringo, nejak nluvime jeden o voze a druhy o koze. Je to neshoda, ktera celou diskuzi zabiji. To je neco jineho nez mit nespolecnou rec kolem Alana Wilder. Nechme to skutecne.
PS: opravdu v pohode
Federman 73 4. červenec 2015 o 9:27
Ale malem bych zapomel ..... Vse nejlepsi Vinci, o to tady prece slo
Mercy 74 4. červenec 2015 o 9:28
Bych to viděla asi takto: myslet si můžeš co chceš, ale ne vždy je dobré to ventilovat.
Ringo 75 4. červenec 2015 o 9:32
Federman: “vychovaní se sociálním cítěním, citlivostí a vrozenou inteligencí” mlčeli 40 let :-D
Federman 76 4. červenec 2015 o 9:33
Lidusko ja bych to i ventiloval, ale ne tak, aby se to dotklo te druhe strany. To je jako s neverou. )
Federman 77 4. červenec 2015 o 9:37
Ringo jestli chces z teto diskuze vyjit jako vitez, budiz, ale jenom proto, ze ja ho vyhrat nechci. Kdybych Te neznal, rekl bych ze za Tebe pise nekdo jiny.
Takze zapomen prosim na veskere moje snahy neco oznamit svetu a souhlasim s Tebou. Nechal jsem se unest a byla to chyba.
Mercy 78 4. červenec 2015 o 9:38
Já vím kam tím míříš, jde hlavně o způsob, ale radši to už nebudu rozebírat. Určitě znáš to přísloví o potrefené huse
Federman 80 4. červenec 2015 o 9:42
Neznam a napis mi ho. Ale radeji pres osobni stranku at se to nekoho nedotkne
Ringo 81 4. červenec 2015 o 9:43
Federman: pro upřesnění, dotkli jsme se tématu, zda je ok říkat o homosexuálech, co si myslíme či nikoliv. Na jedné straně je humor a proti tomu nemám absolutně nic. Je mi blízký humor všeho druhu, včetně třeba černého. Zakazovat srandu, to považuji za konečnou. Na druhé straně je názor člověka. Ten je třeba respektovat i za těch okolností, že ten člověk se vyjadřuje třeba neomaleně, netaktně a tím vlastně prezentuje svůj postoj. Jsou třeba i lidé inteligentní a vychováni dobře, ale jejich krédem je že co na srdci to na jazyku. To už je prostě povahový rys. Nemusí se mi líbit forma, ale nebudu tomu člověku ten názor upírat či zakazovat říkat. Můžeme se bavit o slušnosti a vychování, samozřejmě že nepřijdu k homosexuálovi a neřeknu mu “ty jsi ale hnusná buzna”. To je za hranou toho vychování a člověk by to měl změnit na vyjádření “k homosexuálním praktikám nechovám sympatie”. No a pak tu máme samozřejmě třetí věc a to je vybízení k nenávisti, násilí vůči těm, s kterými nesouhlasím, nesedí mi, nejsem tolerantní a pod. to už je samozřejmě špatně, to už demokracie není, není to ani v souladu se zákonem a tohle se tu myslím v žádném případě neděje.
Federman 82 4. červenec 2015 o 9:45
tvl uz zase ..... Ringo gratuluji, prvni clanek od Tebe, ktery jsem nedocetl….
Timto opravdu koncim, zdravim vsechny homo a hetreo a dbejte na pitny rezim
Pavel.Z 83 4. červenec 2015 o 9:49
Ano, pišme si jen do schránek a bude to tu politicky i eticky korektní a .... prázdné.
Ringo 84 4. červenec 2015 o 9:52
Federman: nějak teda nechápu, o co ti vlastně jde, co se tu stalo tak neskutečně špatného. Pokud jsi homosexuál a dotklo se tě to, tak se ti omlouvám, byť já jsem o tom psát nezačal.
Síma XJ 600 85 4. červenec 2015 o 9:54
... prdelky moje, co to je??? Já jedu z práce jak šílená a tady se snad válčí??? To mi nedělejte, je mi z toho potom smutno :-(
Ringo 87 4. červenec 2015 o 9:57
Federman: nevím, proč tu ze mě děláš zloducha, píšu slušně, korektně, nikomu tu nenadávám ani slovně neútočím na žádnou skupinu obyvatel. A nepíše za mě nikdo jiný, nejsem si vědom, že bych nějak změnil vyjadřování a postoje, jsem v tomto už léta konzistentní.
Mercy 88 4. červenec 2015 o 9:58
Kluci Vy se nějak nemůžete dneska domluvit a přitom na tom máte každý kus pravdy
Federman 91 4. červenec 2015 o 10:10
Ringo nechme to, jsi v pohode, jenom me unavuji, skutecne unavuji polemiky, ktere stavi vedle sebe demokracii a vseobecne pravidla slusneho chovani. Ptal jsi se, kdo rozhoduje o tom co se smi rikat a co ne. Myslim, si ze to kazdy slusny clovek citi a kdyz to neciti tak slusny neni.
Moje babicka nevedela o demokracii ani to nejmensi. Jak take, kdyz ji nezazila. Vzpominam si jenom, ze mi rikala… tohle se nedela…mela to ze sebe, ale i z bible. Jsem ateista, ale doufam ze slusny clovek a proto si verim natolik, ze ji cist nepotrebuji. Babicka by rekla, ted se rouhas.
Ringo 92 4. červenec 2015 o 10:13
Federman: ale jo, já si to pročetl znova a základem je, že jsme se každý bavili o něčem v úplně jiné rovině. Beru to jako jedno velké nedorozumění.
Ringo 94 4. červenec 2015 o 10:20
Federman: vidíš, sám sis z toho uměl teď udělat legraci a o tom to je. Mě šlo o tohle, ne o hájení vulgárních urážlivých výkřiků do tmy:-) Ruku přijímám, chtělo by se mi napsat, tady je má virtuální homosexuální ruka, ale nevím, kde bych ji vzal:-D Takže podávám taky heterosexuální:-)
Federman 95 4. červenec 2015 o 10:27
)))
Skoda ze jsi to nenapsal, mame dnes mistrak a ta agresivita mi mohla vydrzet dele. Ale treba bude souper homosexual a tak si na to mozna vzpomenu. Dusevni klid vystrida bojovna nalada .
Federman 97 4. červenec 2015 o 10:31
Na co me tipujes ? ) fotbal to neni, ten nesnasim, sorry heri, mozna to trochu souvisi s tim, proc jsem na sebe hazeli s Ringem ty sutry….neni to zrovna sport pro tvrde hochy. ) Spis pro slecinky jako jsem ja
Síma XJ 600 98 4. červenec 2015 o 10:33
dala bych fotbal, ale možností je mraky… možná hokejbal nebo jsem úplně vedle a bude to třeba pinčes??
Síma XJ 600 103 4. červenec 2015 o 10:39
Ringo: ragby to nebude… to bude něco jiného, nebo si mám představit Fediho jako Novozélandského hráče ??? tvl to bych se i bála
Federman 104 4. červenec 2015 o 10:41
To ne, ale chystame se na vas s Herim, tak trenujte a nezahalejte. Slysel jsem, ze jsou mezi nami taci co vcera probdely celou noc. To tvrde Y v pricesti minulem muze lecos napovedet ) o koho se jedna.
Ringo 106 4. červenec 2015 o 10:41
Já to mám s fotbalem jako Federman a proto mám rád Ragby, tak mě to tak napadlo:-) Jinak MS Ragby se blíží, to bude zase nářez:-)
Síma XJ 600 108 4. červenec 2015 o 10:43
já to netajila, já to na sebe i práskla .... kdy opět zažiju pár dní bez závazků
Pavel.Z 120 4. červenec 2015 o 11:45
Já se omlouvám všem homo, hetero, ženám, mužům, shemalům, prostě všem bytostem vezdejším, jichž jsem se nějak dotkl nebo mohl dotknout. Peace. Jdu na koupaliště pozorovat všechny výše zmíněné bytosti v plavkách.
Ringo 121 4. červenec 2015 o 11:47
Pavel.Z: na koupaliště zásadně jedine nadopovaný brómem :-D Nebo co tam jsou shcopné holky mít, nebo spíše nemít na sobě, to je dost na psychiku :-D
Herrer 122 4. červenec 2015 o 12:39
Tak tenis…, to je skoro jako penis, ne?
Výživná debata, přátelé. Jsem rád, že se to stočilo zpátky do pohodova…
Fedie opět morálním vítězem, ačkoli se o to ani trochu nesnažil. Dneska mu odpustím i ten harém, co mi asi definitivně ukradl
Holky z dm.cz soutěží o Fedieho přízeň a já mu to asi i přeju
http://www.chilloutpoint.com/images/2009/11/funny-tennis/funny-tennis-sport-25.jpg
Mercy 123 4. červenec 2015 o 12:50
Heri: kdyby jsi se netoulal po všech čertech, mohlo jí zbýt dost i pro Tebe prej harém
Herrer 124 4. červenec 2015 o 12:52
Líduško, já dlouho spal a takhle to dopadá. Zbyde na mě akorát tak deny :-D
Pavel.Z 125 4. červenec 2015 o 13:50
Taky mu to přeju, ale jen se přiznám, že mu to nevěřím, ale tak snad se nějaká dobrá duše co mu dá najde a uvěří mu i to hezké povídání o babičce jak mu dává rady do života.
Pavel.Z 127 4. červenec 2015 o 14:56
Pokud mu před tím bylo špatně, tak teď už určitě zvrací, takže toho nechám. Kdo ho znáte nebo poznáte osobně, tak třeba to bude opravdu taková čistá duše, jakou tady ze sebe dělá.
Herrer 128 4. červenec 2015 o 15:38
Jasný, necháš toho, ale předtím si ještě trochu šťouchneš. Nevim, je mi trochu trapný se ho furt zastávat, když to určitě zvládne sám, možná ani neumím číst mezi řádky, ale nepřijde mi, že by se tu Federman kdy projevoval jako nějakej svatej… A že by mu chyběl humor a nadhled, to si taky nemyslím. Já mám dokonce pocit, že to celý začla denyho hláška o “každym dobrym někam odcházejícím homoději”, která vůbec nebyla myšlena tak, jak byla nejspíš i Federmanem pochopena. Teda aspoň doufám, že to deny nemyslel nějakym odchodem na věčnost, bo to by bylo silný kafe i na mě...
Pavel.Z 130 4. červenec 2015 o 17:10
Deny vidíš alespoň co jsi způsobil s otevřením homo otázky? Kolik textu? Alespoň se to ale přesunulo od Alana k Vincovi.
Herrer 131 4. červenec 2015 o 18:20
deny: Celej tejden mám zabitej. Až v pátek jdeme se Sparťany do Klánek do tý lesní putyky, tak kdyby se ti tam udělalo okénko, budeš vítán
Dangerous 132 5. červenec 2015 o 7:39
Na záznamu by měl být Vince jako zpěvák, je to pravda?
Na to musím odpovědět velkými slovy velké ženy: NO! NO! NO!
Samozřejmě to zpívá DAVE GAHAN. Tady je záznam celé pásky, s kterou obíhali chlapci hudební vydavatelství a která byla nahrána přesně před 35 lety, na přelomu července a srpna 1980…určitě není bez zájimavosti, že basy jsou prací Mr Andrew Fletchera.
https://www.youtube.com/watch?v=N7j2IwWDca4
Je známá ještě jedna páska z tohoto raného období, která skutečně spadá do období před příchodem Dave Gahana, na ní jsou čtyři skladby, a ty zpívá Vince, ale Vinceho “zpěv” a Gahana zpěv, je něco neporovnatelného, i v této rané éře.
Dangerous 133 5. červenec 2015 o 7:42
Cca 15-20. července otevřu Velký prázdninový DM kvíz, tak určite se mnozí dozvědí spoustu nových zajímavých informacích.
Pavel.Z 134 5. červenec 2015 o 15:29
Fletchovi šly pěkně basy i při jcge v Praze při poslední tour. Je to nedoceneny basák.
Peppa 135 5. červenec 2015 o 22:46
Na Ship of Fools jsem už skoro zapomněl. A přitom jsem měl tehdy v pubertě při té písni na diskotékách emocionální extrémy/výrony/exploze/či jak to vyjádřit.
Tak jsem si to po mnoha letech pustil a dokonce si pamatuju slova, atmosféru a husinu mám zase.
Velký potlesk a dík Vince Clarkovi.
Ne za DM, ale hlavně za Erasure.
Ringo 136 5. červenec 2015 o 22:53
škoda že Fletch svou schopnost hrát basu nezúžitkoval na posledním turné u písně a Pain that I´m Used To. Byla to jedinečná příležitost.
Ringo 138 6. červenec 2015 o 13:56
Aleš: to je trochu silné slovo. Nemám Erasure v preferencích, jsou věci, pro které je nesnáším, ale některé písně nemají špatné. Mě se vždycky líbila třeba tahle:
Ringo 139 6. červenec 2015 o 14:03
Denydog: od Erasure album Erasure z roku 1995 bylo taky zajímavé, Clarke si trochu více pohrál se zvuky.
Ringo 140 6. červenec 2015 o 14:26
u mě skončili po tom, co jsem zhlédl tohle: https://www.youtube.com/watch?v=Xh7DSELHfZU
Ringo 141 6. červenec 2015 o 14:34
já jsem toho od nich live moc neviděl, vždycky pro mě byli jen poslechovou záležitostí, ale jak jsem trochu prošmejdil youtube, tak se mi chtělo blít a navždy mi to tu jejich hudbu znechutilo i poslechově. Prostě jsem to tam pořád viděl. Třeba Bell s holým zadkem a podobně. Prostě bluéé. Ale nic to nemění na tom, že jsou nesporně hitmakeři a spousta jejich písní je hodně povedených. On je Bell docela i solidní zpěvák.
Síma XJ 600 142 6. červenec 2015 o 14:37
...no Ringo nechápu, co se ti na tom nelíbí, takové krásné střevíčky !!! Erasure poslechově můžu, to že má Andy odlišnou orientaci mě osobně nevadí, ale je fakt, že tohle konkrétně je strašný a většina homosexuálů se od tohoto pojetí distancuje… Dokonce mi to nepřijde ani vtipný, spíš smutný.... přijde mi to jako výsměch homosexuálům, bohužel
Síma XJ 600 143 6. červenec 2015 o 14:42
Deny to nemůže být slabej odvar, úplně se mi to zpříčilo v krku… to že bude mít šatičky a volánky tohle nepřekoná... tohle jsem fakt vidět neměla a jestli fakt existuje něco horšího, tak to sem prosím nedávejte… tohle mi stačilo
Ringo 145 6. červenec 2015 o 14:45
Síma, dobře, ušetřím tě, chtěl jsem tu hodit ještě Bella v modrých lesklých kalhotech s vystřiženým pozadím, tedy komplet holým zadkem, ale nebudu to tu dávat:-)
Síma XJ 600 146 6. červenec 2015 o 14:55
... já to prostě nechápu, to že jsem homosexuál by mělo mít nějakou výšku, když to chci šířit mezi lidi…
Ringo: díkuji Ti nastotisíckrát!!
Ringo 147 6. červenec 2015 o 14:57
Síma: no já nevidím důvod, proč to vůbec šířit, měla by to být každého soukromá záležitost.
Síma XJ 600 148 6. červenec 2015 o 15:00
jasně, špatně jsem to napsala… ale vůbec to nemění nic na tom, že mi to pokazilo náladu :-(
Ringo 149 6. červenec 2015 o 15:02
dává to jako přednost a pak chytne HIV a pak vyžaduje little respect….
Síma XJ 600 150 6. červenec 2015 o 15:08
tak já nevím, Mercury byl taky homo, ale s noblesou .... bohužel hiv taky dostal
Herrer 154 6. červenec 2015 o 15:50
deny: někdy je lepší nebejt Speedy Gonzales
jinak Lysou možná taky nedám, nicméně zatím to nechávám otevřený...
Síma XJ 600 156 6. červenec 2015 o 16:06
Herrer: tak ty si to vyšperkoval, ještě někdo nepojede? Já jen, že ušetřím dovolenou i naftu !!! Srabe!!!
Herrer 157 6. červenec 2015 o 16:14
Símo, jak říkám, nezavrhuju to, jen se mi to komplikuje Už tři týdny čekám na tohle boží triko, který jsem objednal konkrétně na Lysou, takže svědomí mám čistý a zkusím to ještě nějak vymyslet…
http://media.fanfire.com/images/product/zoom/DMO/DMO57257.jpg
Síma XJ 600 158 6. červenec 2015 o 16:20
Herrer: no já jen, aby si zas nebyl smutný... Tvůj harém a Federman… dokážeš si to představit??? Triko pěkný, o tom není pochyb, tak snad to klapne jindy. Já pojedu i tak, mám choutky na tanečky
Herrer 161 6. červenec 2015 o 16:40
Poběhlice
Síma: Já bych stejně netanečkoval, na to jsem jelito, spíš bych bumbal…
deny: nemůžu. Nejdřív ten pátek…
Síma XJ 600 162 6. červenec 2015 o 16:45
když píšu omlouvám se, tak javor, že to běželo celé... jediné co mi nevadilo, byla ta motorkářská kombinéza, ale jemu muselo být strašně!!! Znám to, když je 40 stupňů a máš zastavit v kůži jen na pitomou červenou…. to ti sjíždí čůrek potu z hlavy až do bot… nic moc. Teď si pouštím Bronski beat, aby toho nebylo málo
Síma XJ 600 164 6. červenec 2015 o 16:50
Herrer: nevím, co ti je k smíchu???
a to že netanečkuješ, mi nevadí... Gahanů tam bude stejně hejno jako na každé párty ...
Síma XJ 600 165 6. červenec 2015 o 16:52
zdá se, že ani neuslyším a můžeš za to TY!!! Protože se bez tebe kluci styděj, tak jen doufám, že Federman nevysrabí jako Herrer
Herrer 172 6. červenec 2015 o 18:51
Situační humor se nedá vysvětlovat, ten se musí zažít. Navíc čím víc to takhle rozpitváme, tím míň to pak bude vtipný... Ale dělej jak chceš
Síma XJ 600 175 6. červenec 2015 o 18:59
Deny: no a to já dokonce vím, že jsem první aprílová a kriminální spermie
Síma XJ 600 178 6. červenec 2015 o 22:15
Deny: doufám, že máš helmu a páteřák!!!
Nechci ti lézt do zadele, ale teď mám One night in Paris…
Síma XJ 600 180 6. červenec 2015 o 22:38
no konečně si zvolil super hudbu, počkej, zítra Tě Herrer pochválí před nastoupenou jednotkou
Síma XJ 600 181 6. červenec 2015 o 22:41
Deny: tak jo Draku, jdu chrupat .... děti mě ráno vytáhnou z pelíšku… jsou to sadisti, ale jen maličkatý
Komentáře mohou přidávat jenom registrovaní a přihlášeni uživatelé.
Vše nej k narozkám a díky, že jsi včas odešel