Depeche Mode Czechia
Fanklub Depeche Mode pro Českou a Slovenskou republiku

Soukromá zóna


Hlavní navigace



Depeche Mode Czechia

Diskuze

Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      1   13. červen 2016 o 19:24

Je to tak .. akce na instagramu:

https://www.instagram.com/explore/tags/peoplearepeople/


..pokud to takhle půjde dál, měli by DM zařadit pap do setlistu na tour 2017 .. její text je stále aktuálnější.


Uživatel: MassesDM

MassesDM      2   13. červen 2016 o 19:39

Olééé,ještě větší ,,asi,, depešácká bomba než EC.
Naprostá grandiozní pecka a nesmrtelná granátometka !!
Kdo nemá rád,tak z kola ven grin


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      3   13. červen 2016 o 20:12

Podle mě tyhle události novou desku taky ovlivní ..Martina určitě .. možná nahrají nějakou pap 2016 ...


Uživatel: Dangerous

Dangerous      4   13. červen 2016 o 20:19

Čekám dost temné album. Ale nevěřím v text jako People Are People. Ten je na dnešního Martina příliš průhledný...


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      5   13. červen 2016 o 20:30

To ano ...a příliš průhledný text by přilákal Alahakbary v prostěradlech na stadiony…ověšené výbušninami. To si nemůže dovolit, kritizovat je přímo ... jé,  já jsem tak n….


Uživatel: Dangerous

Dangerous      6   13. červen 2016 o 20:37

Přečti si 2084:Le fin du monde, to Tě uklidní grin


Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      7   13. červen 2016 o 21:47

Pro mě zcela zásadní píseň, která mi pootevřela dveře k DM, měla jsem ji nahranou na MC kazetě v té době již tahle píseň kralovala německým hitparádám, říkala jsem si tohle je, ale sakra zvláštní skladba a zcela odlišná, zaujala mě zvuková pasáž a především údernost skladby, jednoznačně mě zaujala na první poslech, na této kazetě jsem měla například nahraný velký hit roku (1984) Comanchero…
https://www.youtube.com/watch?v=n_pLleIU41A


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      8   13. červen 2016 o 21:58

Michaelo lol, to ti bylo 9 ? smile


Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      9   13. červen 2016 o 23:09

Pavle: Býti tou malou vyjukanou holčičkou, napíšu “Vedle jak ta jedle” ale již jsem žena zralého věku tak to napíšu jinak těsně vedle připočti si plus jeden rok navíc a máš výsledek smile
Tu hudbu jsem poslouchala již od dětství a to zásluhou rodičů, rodiče to doma měli nahrané na kazetách a já jsem na to pařila, když nikdo nebyl doma, hodila jsem volume doprava a tančila jako o život grin Byl to takový ten prvopočátek vnímání hudby jako takové smile


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      10   14. červen 2016 o 5:35

První ranní zpráva. .. přežilo jen tříleté dítě.

http://zpravy.idnes.cz/islamista-ubodal-nedaleko-parize-policistu-a-jeho-partnerku-magnanville-145-/zahranicni.aspx?c=A160614_023918_zahranicni_jav


Lidi jsou lidi, ale tohle nejsou lidé.


Uživatel: MassesDM

MassesDM      11   14. červen 2016 o 5:48

Budu nerad,dost nerad,jestli zde jediný člen ještě někdy napíše cokoli,co by mělo být chápáno a tolerováno k těmto….ne,nemohu napsat lidem,protože to nejsou lidé.Nebudu používat sprosté slovo,protože by admin stránek udělal po dalších příspěvcích Top.
A tohle si tak krásná písnička a jedna z hymen,jako je PAP nezaslouží.
Jedeme dál na vlně DM a věřím,že jednoho dne bude vyčištěna každá díra,dirka,nebo skulinka od krys!!
DMF


Uživatel: MassesDM

MassesDM      12   14. červen 2016 o 7:57

Vláda ve Fr jasně řekla,že jestli bude jediný ter..útok,tak ME končí.
Ter.útok je potvrzen…..tak jsem zvědav jak zvítězí bazpečnost lidí nad sílou sponzorů a přívalem peněz…


Uživatel: Ringo

Ringo      13   14. červen 2016 o 8:42

Jennifer s Davem by měli začít přehodnocovat, koho budou podporovat za prezidenta USA, jestli islám vítající demokratku nebo raději někoho jiného;-) Stejně to nechápu, Dave ví, jak to chodí v Izraeli….


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      14   14. červen 2016 o 10:02

Toho kašpara s blond přehazovačkou bych také nevolil. Nenabízí řešení, jen cinká rolničkami.


Uživatel: MassesDM

MassesDM      15   14. červen 2016 o 10:36

Ale jak určo víš,nemá v plánu válčit,ale kolik amíků chce klid?? grin
Uvidíme,snad PAP na tour dají,ale obávám se že ne.


Uživatel: DMichal

DMichal      16   14. červen 2016 o 12:19

Jedna z vobec prvych piesni, mozno dokonca uplne prva od DM, ktoru som kedy postrehol a dlho s DM samotnymi ihned spojoval.101tkova live verzia je perfektna, hlavne intro, ale aj celkove vyznenie.Hadam motyka vystreli a PAP pojde zas nazivo niekedy


Uživatel: Peťan

Peťan      17   14. červen 2016 o 16:16

Ano, skvělá písnička. Z výše uvedených důvodů i z pro mě osobních důvodů.


Uživatel: Federman

Federman      18   14. červen 2016 o 21:02

Skvela vec od Depeche Mode a urcite ji zna i nefanousek.

MassesDM:
Naprosty souhlas, skoda ze neni mozne zbavit se krys tlacitkem delete jako ve virtualnim svete.


Uživatel: Herrer

Herrer      19   14. červen 2016 o 22:03

Fede, krásně řečeno smile


Uživatel: MassesDM

MassesDM      20   15. červen 2016 o 6:02

Až budu ředitel zeměkouke a budu vlastnit Převaděč spojitosti tak delete zařídím grin
PAP !! A hned si ji pustím v autě grin


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      21   15. červen 2016 o 6:12

Jednoho takového ředitele svět znal, nosil malý knírek pod nosem. Konečná řešení nejsou potřeba. Stačila by krátká křížová válka, vyčistit syrsko irácký prostor od evropských džihádistů a vrátit tam původní obyvatelé, kteří jsou teď vEu. A hlavně nesnažit se Arabům vnucovat demokracii. Potřebují Bašáry…tvrdou ruku.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      22   15. červen 2016 o 7:26

Pavle, jak znám Fedieho a Herrieho, tak nemysleli (jen) krysy z tebou zmíněného regionu.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      23   15. červen 2016 o 7:55

Dang: to je mi jasné smile

Nebo je tu řešení č.2: budeme tu všichni společně šťastní, ve sluníčkové Eurozemi.


Uživatel: Lukáš Kuča

Lukáš Kuča      24   15. červen 2016 o 8:10

PAP jsem ve svém pubertálním období sjížděl celkem dost, ačkoliv už tehdy jsem ji vnímal jako takovou nepříliš depešácky znějící proklamačku. Dnes už to poslechnu fakt vzácně, připadá mi dost intelektuálsky naivní.  B-strana se uchytila daleko líp, i atmosférou jde o hodně víc ‘na dřeň’.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      25   15. červen 2016 o 8:28

Já to Martinovi věřím, že to takhle cítil, když  to psal a nebyl za tím kalkul. Stejně jako mu věřím text BR. Prostě  to napsal přímo, bez rádoby intelektuálních kudrlinek. Kéž by bylo takto naivních skupin v dnešní době více.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      26   15. červen 2016 o 9:05

... vlastně jednu takovou znám, naivní texty, dobrá hudba, jsou jen dva, zatím tři alba. Tak snad se čtvrtým vydají správným směrem jako jejich velký vzor DM.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      27   15. červen 2016 o 9:40

Musím se přiznat, že se mi líbí i tato naivní kampaň  na sociálních sítích. Hlavně, že si tím lidi připomínají  i tuto legendární skladbu smile

https://twitter.com/MuteUK/status/742290741263773696


Uživatel: Herrer

Herrer      28   15. červen 2016 o 10:04

Nerad bych byl off topic, ale musím říct, že žijeme v opravdu divné době... Lidi jsou po všech těch, dříve jistě i opodstatněných a užitečných mediálních masážích k odlišnostem tolerantnější, než kdy byli, resp. až na různé více či méně vkusné rejpání, které bude vždy a na všechno, nic moc neřeší. Přesto nebo možná proto určité skupiny ve svém rozletu trošku ztratily sebekontrolu a začaly své odlišnosti metat ostatním přímo do ksichtu, občas i se slušnou mírou arogance. A je vlastně úplně jedno, jestli jde o homosexuály, cikány nebo o zastánce té jediné správné víry. Obecně vidím problém v ze samotné podstaty zvráceném nápadu tzv. pozitivní diskriminace čehokoli a kohokoli. Tento přístup postupně radikalizuje nejen ty, jež se snaží ochraňovat, ale i ty “normální”, kteří naopak cítí, že je nechrání nikdo.

Lidi jsou lidi, u toho by to mělo začínat, ale i končit.


Uživatel: Ringo

Ringo      29   15. červen 2016 o 10:53

Herrer: přesně tak, a ještě bych k tomu dodal, že pokud má někdo jakoukoliv úchylku, ať už se to týká nějaké pošahané víry, nepříspusobivosti nebo sexuální úchylky, tak prosím pěkně každý hezky za své. A pokud na to nemá, tak ať prosím neždímá ty, kteří o ty jejich anomálie opravdu nestojí. Ať už finančně nebo fyzicky či dokonce existenčně. Tím by se hodně vyřešilo. Ta úchylná korektnost k čemukoliv je jen velkým kšeftem pro tzv. neziskový sektor, který nevytváří nic, jenom paraziticky vražedně ždímá ty, kteří něco tvoří. Jsem zvědav, jak si třeba taková Hate Free poradí s tím, že se jim vzájemně vraždí jejich chráněnci, čili např. muslimové homosexuály. Ale asi to pořeší zase nějakou hláškou typu feministického “raději být znásilněna přistěhovalcem než být ochráněna Ódinovým vojákem”:-)


Uživatel: Ringo

Ringo      30   15. červen 2016 o 10:56

A co se týče Donalda Trumpa, tak ne že nemá řešení, on JE řešení;-)


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      31   15. červen 2016 o 10:59

Ringo není. Je jen Kecal. Chudým slibuje práci, bohatým zrušení daní a těm co se bojí, že je ochrání. Nevěřím mu ani ten jeho účes.


Uživatel: Ringo

Ringo      32   15. červen 2016 o 11:00

Pavel.Z: mám na to jiný názor;-)


Uživatel: Lex Barker

Lex Barker      33   15. červen 2016 o 11:01

To Ringo: Myslím, že v tuto chvíli musí jít bokem nějaké osobní sympatie/antipatie k tomuto člověku( mě jinak není moc sympatický), ale je nutné a potřebné aby se člověk tohoto typu dostal do vedení ” nejen” US, doba to žádá a potřebuje.


Uživatel: Ringo

Ringo      34   15. červen 2016 o 11:11

Lex Barker: asi tak, navíc, spousta těch negativ na Trumpa je obyčejnou mediální masáží, stačí mrknout na zprávy a místo, aby sdělili Trumpovy myšlenky, tak ukazují, jaký má Trump debilní účes a jak jsou na jeho session bojůvky, které tam přitom chodí páchat pěkně po fašisticku jeho odpůrci. Zatímco když se tam objeví Clintonova, tak je to spasitelka, která dá práci všem a přijme do své přívětivé náruče všechny. Prostě by se do čela měli dostat konečně zase lidé, kteří vymýtí tu vražednou korektnost, lidé typu Churchilla, Reagana a pod. Sice se takoví už asi nenajdou, ale aspoň ti, kteří se jim alespoň malinko blíží.


Uživatel: Lex Barker

Lex Barker      35   15. červen 2016 o 11:51

To Ringo: Raději ať je to vizuálně nesympatický člověk, v soukromí nepříjemný a arogantní, nepochybně ale schopný, který vyváží tu dnešní neomarxistickou hyperkorektnost, kdy už se člověk bude za chvíli stydět a bude perzekuován za to, že je zdravý, heterosexuální běloch, který chodí do práce a sám na sebe a svou rodinu vydělává a navíc odvádí z daní desátek různým lidskoprávním neziskovkám a aktivistům, kteří v životě nezavadili o normální práci a umí jen parazitovat na lidech, kterými, ale na druhou stranu hluboce opovrhují.


Uživatel: Ringo

Ringo      36   15. červen 2016 o 11:53

Lex Barker: absolutně, nemám co bych více dodal, +1


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      37   15. červen 2016 o 12:00

Takže v USA potřebují Zemana.


Uživatel: Ringo

Ringo      38   15. červen 2016 o 12:09

ano;-)


Uživatel: MassesDM

MassesDM      39   15. červen 2016 o 12:27

No já skoro celej život slyším,,zasraná Č.Republika,,A vždy jsem všem řekl-hele ty vole,sedni si na zadek a bud rád,kde jsi.
A já jsem rád. grin


Uživatel: Ringo

Ringo      40   15. červen 2016 o 12:30

dle průzkumů patří ČR k nejmírumilovnějším a také k nejbezpečnějším zemím světa (tuším že to bylo 6. místo). Takže si to nepokazme a neberme tu šmejdy, kteří jsou agresivní a chtějí zabíjet. A hlavně ty muslimy a Islám, to je něco tak cizorodého, že to je jako pustit vlka mezi ovce.


Uživatel: MassesDM

MassesDM      41   15. červen 2016 o 13:05

Žádné vlny,žádné zemětřesení,gangy (nepočítám dm sraz grin ) a další a další.
Potravin že se ti točí hlava,příjem o novinkách o dm denně grin pivo na každém rohu,tak co mě k…chybý grin
Hrozně se těším na dnešní live tour SK- Žoldáci Č..hodně gólů a red cart grin


Uživatel: Ringo

Ringo      42   15. červen 2016 o 13:13

alespoň malilinko toho citu k českému pravopisu;-)


Uživatel: Dangerous

Dangerous      43   15. červen 2016 o 13:14

Londýn , 2000

“Byl jsem tam včera a utratil £400 za moderní hudbu, skutečně abstraktní elektronickou hudbu”, hovoří Martin až provinile. Když jsme přešli přes ulici, dvojice chlápků odněkud z Karibiku kráčela po Westbourne Park Road. Sotva jsme si jich všimli, no zřejmě se jednomu z mladíků náš pohled nelíbil. “Na co čumíš?”, vykřikl, “Na co sakra čumíš?”. Goreho oči se rozšířili v obavách, sklonil hlavu a přidal do kroku. Naneštěstí, toto ještě víc přesvědčilo mladíka, že se Gore na něj nepěkně podíval. “Já už tuhle hru nehraju”, zuřil mladík nesouvisle. “Ta hra končí. Říkám, že skončila!” A v tom se rozběhl a zasadil Martinovi kopanec do zad, ne příliš silný, na to aby muzikant upadl, ale s dostatečnou razancí na to, abychom oba rychle přešli přes ulici. Gore naštěstí víc vyplašený než zraněný.


“Měli jsme štěstí, vždyť mohl vytáhnout nůž, opravdu jsme měli štěstí, že neměl nůž”, hovoří Martin, trošku rozklepaně.


Za půl hodiny je už zpět v nahrávacím studiu, kde Depeche Mode (Gore, zpěvák David Gahan a klávesista Andy Fletcher) právě dokončují album Exciter s Markem Bellem jako producentem.

Martin, vlastně teprv nedávno vyměnil vlhký a chladný Londýn za slunečné klima Kalifornie, teď všem, co se sešli v hlavní místnosti, jež je vybavená klávesami a počítači, vypráví o svojí příhodě a doufá, že útočníci nebudou toužit po druhém kole. Gahan, který sa přestěhoval na Manhattan před několika lety je pobouřený. “Nikdy se mi v New Yorku nic takového nestalo”, a myslí si, že v Anglii by mělo být bezpečněji. Jen Fletcher, poslední z členů, který je věrný Londýnu, není překvapený.


“Notting Hill (který v romantickém filmu Hugh Granta a Julie Roberts vypadá tak bezpečně) se rozpadá a v sousedství je čím dál více takovýchto zákeřných týpků, jako ti dva, co napadli Martina”


Uživatel: Ringo

Ringo      44   15. červen 2016 o 13:21

o to více nechápu sluníčkové politické názory Dejva, respektive chápu, nezajímá se o to, nerozumí tomu a zbaští, kdo mu co nakuká....


Uživatel: MassesDM

MassesDM      45   15. červen 2016 o 13:32

Cit je,proto to není psáno celé ! grin


Uživatel: Herrer

Herrer      46   15. červen 2016 o 14:11

Westbourne Park Road a vlakové nástupiště ve Vysočanech - místa srdci nativního Evropana nejmilejší grin

Jako bych slyšel Kohouta… “Z jakýho Karibiku!?! Jaký odněkud!?! Vy jste kryptofašistický prase!!!” :-D

Na druhou stranu, člověk může dostat po hubě kdykoli, od kohokoli. Pokud narazí ještě navíc na heterosexuála, potenciální nebezpečí exponenciálně roste, takže je to celkově trochu píchni/řízni.

Na třetí stranu, takového bílého hetero násilníka aspoň nebude nikdo obhajovat a hledat skrytá zákoutí v jeho mysli, která ho k takové možná nepřiměřené, ale pořád jistě hlavně obranné reakci přiměla… smile Já třeba dostal vloni na vlastní narozeniny dělo od světskýho v podmínce jen kvůli tomu, že jsem DJovi, co hrál u nás na čarodějnicích trochu nediplomaticky řekl, co to hraje za sračky. Hrály Holki - Ty jsi vážně nejlepší (naprosto nic proti tomu songu, vlastně mě při jeho poslechu od určité doby mrazí), což asi Tomu nahoře přišlo jako menší zlo, než rouhačská PJ, pro kterou jsem si tehdy šel grin


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      47   15. červen 2016 o 14:53

Dangerous • 15.6.2016 o 13:14

No nesedí na tohle slova PaP? Co je na nich naivního? Nic.

Btw. napadnout Martina je jak ublížit dítěti.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      48   15. červen 2016 o 14:57

Lidi jsou lidi, tak proč bychom
Spolu měli vycházet tak špatně?

Tak máme jinou barvu
A vyznáváme jinou víru
A různí lidé mají různé potřeby
Je zřejmé, že mě nenávidíš
I když jsem neudělal nic špatného
Nikdy jsme se ani nepotkali
Tak co jsem ti mohl udělat?

Nepochopím
Kvůli čemu může člověk
Nesnášet jiného člověka
Pomoz mi to pochopit

Lidi jsou lidi, tak proč bychom
Spolu měli vycházet tak špatně?

Pomoz mi to pochopit

Teď se vzpíráš, mlátíš, kopeš
A křičíš na mě
A já spoléhám na tvou obvyklou slušnost
Zatím se neobjevila
Ale jsem si jistý že v tobě někde je
Jenom jí chvíli trvá
Doputovat z tvého mozku až do tvé pěsti

Nepochopím
Kvůli čemu může člověk
Nesnášet jiného člověka

Pomoz mi to pochopit


Uživatel: Ringo

Ringo      49   15. červen 2016 o 15:24

v podstatě velmi nadčasový a v podstatě protimuslimský text:-)


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      50   15. červen 2016 o 15:29

Je to tak.smile

Proto by ho měli oprášit a zařadit do setlistu smile


Uživatel: Lukáš Kuča

Lukáš Kuča      51   15. červen 2016 o 15:42

Nebo protikomunistický, protinacionalistický, antibigotní ... aj.
Až na to, že pod povrchem člověka ani náhodou neočekávám nějakou ukrytou slušnost. U valné většiny je to bohužel jen civilizační nátěr. Zkušenost s totalitárními společnostmi a davovým chováním to naznačuje celkem jasně.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      52   15. červen 2016 o 15:51

Lukáš Kuča • 15.6.2016 o 15:42
Tak to ani náhodou. Něco o tom vím chlapče. Jsou lidé, kteří zůstanou slušní a mírumilovní pod jakýmkoli terrorem. Většinou jim v dějepisu říkáme hrdinové. Osobně jsem měl tu čest poznat lidi, kteří pod komunistickým terrorem v padesátých letech u nás, obstáli. A kdo to nezažil neví o čem to bylo ... nemáš pravdu ani omylem.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      53   15. červen 2016 o 16:06

Bohužel ale platí ..a zvlášť u nás,
že hrdiny naleznete nejčastěji na hřbitovech smile


Uživatel: MassesDM

MassesDM      54   15. červen 2016 o 16:16

Jen ne řešit KSČ
Pamatuji moc dobře na tu super org jak byla propojena i na náš učňák a jen jedna z mála vzpomínek,které dnes člověk,co nežil,neuvěří.
Písemná zkouška 2-Ústní 3.Praktická??jako dalších 14 frájů 5 grin
Na konci prázdnin šup šup na opravky,z druhé třídy se k nám přidalo dalších osm troubů a mazat do dílen.Když jsme udělali asi 25ks nočních stolků,tak někdo dostal vysvědčení a stolky??ty šli na internát pro mimopražské grin
Já,slušně oblečen v černém,ke kraťasům farmařky se znakem dm a vystříhán,kámoš Libor,metalák jak prase,v čínách,na dísce Iron grin a ještě pár šťastlivců na opravky grin a po dalších ks stolků hurá do dalšího ročníku grin

O VB raději ani nemluvím…

Ale DM bylo stejněně skvělé jako dnes..


Uživatel: Lukáš Kuča

Lukáš Kuča      55   15. červen 2016 o 16:28

Zajisté .... většina se hbitě postavila všem pokusům o nadvládu nad životy druhých lidí. A proto všechny diktatury ihned padly. grin grin grin Ano, hrdinství existuje, ale o tom píseň opravdu není.


Uživatel: Herrer

Herrer      56   15. červen 2016 o 17:06

Nelze paušalizovat, vždycky je to o lidech, o jejich vlastním svědomí, inteligenci, o morálních hodnotách, které máme, co si budeme povídat, nastaveny také každý jinak. Jak píše uživatel výše, je to samozřejmě i o stádovitosti, ať už v dobrém, či zlém. Já osobně na brainstormingu, který slouží k výchově lidí nevidím nic moc špatného, protože nevěřím v to, že se lidi ke slušnosti a toleranci vychovají sami. Jen se ta propaganda ve své honbě za korektností nesmí zvrhnout v upřednostňování menšin před většinou. Pak už jde jen o papírově lépe obhajitelnou formu pokrytectví.

Kolik lidí, co křičí na ultrapravicových demonstrací, by opravdu bodlo člověka z jiného etnika a pro kolik je to jen póza a potřeba někam patřit? Kolik z nás, co všude možně vykřikujeme o nebezpečí Islámu, by mělo sílu a svědomí zmáčkout to pomyslné červené tlačítko a svět jednou provždy “vyčistit”? A pomohlo by to vůbec? Nebo by to z nás udělalo ještě větší supy, kteří by si příště našli jiný problém? Nebo obráceně... Kolik lidí, co jsou multikulti open minded, by bylo připraveno podstoupit svoje hmotné i nehmotné statky potřebným i s tím, že je nejspíš podstoupí i těm “potřebným”? Kolik z nás by pak při podobné volbě načichlo božským syndromem, kdy by najednou pečlivě zvažovali komu pomoci a kdo už si pomůže sám?

Extrémy jsou vždycky nebezpečné a houby záleží na tom, jestli jde o muslimy, křesťany, černé, žluté, bílé, teplé, studené... A podle toho by se k nim mělo přistupovat. nemyslím si, že by to bylo složité, protože jejich velká slabost je v tom, že svůj extremismus nehodlají skrývat a cílí na lidi ne zkažené, ale unavené tím, že jsou jejich potřeby, obavy dlouhodobě bagatelizovány, zatímco potřeby těch druhých, ubohých, zveličovány. Autoritativní, moudří a inspirativní vůdci, by měli být tím, co by lidstvo mělo hledat a přesně takoví dneska minimálně v téhle zemi zoufale chybí, resp. nemají sílu ani motivaci se s tím vším prát. Když už se někdo takový rodí, lidi se mu už v zárodku smějí, pokládají ho za naivu, hledají každou jeho chybu, každé slovíčko, které se dá použít proti němu. Teoreticky, kdyby takoví potenciální lídři měli podporu médií, kolik z nás by u volební urny s obálkou v ruce upřednostnilo vyšší dobro nad vidinou malé domů pro sebe a své blízké? Dohodnout se mezi sebou mají problém lidi stejného vyznání, stejné kultury, tak jak se můžeme divit, že se zvyšuje tření mezi komunitami, které jsou už z principu úplně rozdílné? Nakloněním roviny na tu a nebo onu stranu ničemu nepomůžeme. Vždy musí rozhodovat zákony a my jako občané při tom jenom můžeme doufat, že je legislativa toho kterého národa nastavena správně a pokud ne, tak ji citlivě upravovat. Kolik výjimek je povoleno, než systém sklouzne k anarchii?

Obecně bych jako nejmenší zlo viděl vulkánské “Potřeby většiny převažují nad potřebami menšiny nebo jednotlivce”. Není to samospasitelné, ale někde se začít musí smile


Uživatel: Lukáš Kuča

Lukáš Kuča      57   15. červen 2016 o 17:32

Amen.

Jen bych v jistém sémantickém puntičkářství opatrný s výrazem ‘ultrapravicový’ Ale to už jsem dost OT. Jinak souhlas.


Uživatel: Ringo

Ringo      58   16. červen 2016 o 6:15

ultrapravicovost prakticky neexistuje, možná se o ní snaží nějací libertariáni, ale i tam už to zavání extrémem, který by omezil svobody těch méně bezohledných:-)


Uživatel: Lukáš Kuča

Lukáš Kuča      59   16. červen 2016 o 8:29

Pokud bychom ji definovali jako vypjatý indiviudualismus, potom by to tak skutečně bylo.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      60   16. červen 2016 o 11:21

Lukáš Kuča • 15.6.2016 o 16:28 je to o tom, že ty hážeš lidi do jednoho pytle, a proti tomu jsem se ohradil. Jsou lidi jako Martin, kteří to cítí přesně  tak jak to napsal. Tomu já věřím a ty si věř čemu chceš.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      61   16. červen 2016 o 12:05

A pokud říkáš, že je to naivní, dětské a hloupé, tak já říkám víc takových lidí jako je Martin. Méně rádoby intelektuálních sobců zahleděných do sebe sama, hájícíh svůj egem nabobtnalý individualismus ... svět nekončí před zrcadlem do kterého hledíte, pánové.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      62   16. červen 2016 o 13:32

Btw . hajím tady Martina a jeho PaP do krve .. akorát mám u toho malinko výčitky, že i on sám ji dnes považuje za jednu ze svých horších skladeb smile


Uživatel: Lukáš Kuča

Lukáš Kuča      63   16. červen 2016 o 16:23

Ach jo, netřeba kousat a škrábat, stačí jen vylepšit porozumění psanému textu: A) co jsem zaregistroval, tak nějaký individualismus až za hrob tu neobhajoval snad nikdo. B) mě akorát pobavila ta představa, že člověk, který, nejsa pod tlakem jedná jako parchant, v sobě někde uvnitř v krizové situaci najde nějakou skrytou ‘slušnost’. Ale tím to, že je někdo pevného charakteru v dobrém i ve zlém přece vůbec nijak nerozporuji.
Je ale pravda, že svou prakticky plnou nevírou v člověka svým způsobem všechny do jednoho pytlle vhazuji. Ale to je asi na úplně jinou debatu, tady by to bylo silně off topic.


Komentáře mohou přidávat jenom registrovaní a přihlášeni uživatelé.