Depeche Mode Czechia
Fanklub Depeche Mode pro Českou a Slovenskou republiku

Soukromá zóna


Hlavní navigace



Depeche Mode Czechia

Praha, 14.1. M&G a předání multiplatin. desky Depeche Mode

Ad předání daru fanoušků pro kapelu, musím se všem omluvit, ale žil sem v představě, že fotka z jeho předání kapele existuje, bohužel tomu tak není, takže níže naleznete report DeeBee z M&G a předání multiplatiny...můj report k návštěvě Depeche Mode v Praze snad v několika příštích týdnech.

Meet and Greet

 

Co si vlastně představit pod pojmem Meet and Greet? Setkání pár lidí se skupinou, zpěvákem, těsně před koncertem, společná fotka, krátký rohovor, podání ruky….. Jen tak stroze vysvětleno. Ale co to znamená pro fanouška, který dostane tuhle možnost vyfotit se a podat ruku Depeche Mode…..zážitek na celý život.

Když jsme všichni prošli danou procedurou přes ochranku a kontrolu, povinně si nalepili samolepku Before Show, odvedli nás do šaten. Ujala se nás manažerka, která byla milá a usmívala se, nedivím se, asi na nás byl pěkný pohled, jak jsme byli všichni natěšení.

Když nás odvedli do místnosti, která byla úplně prázdná, rozdělili nás na dvě skupiny. Dostali jsem pokynem, abychom nefotili, netočili, na nic se neptali, a po jednom stisknutí spouště okamžitě odešli, to byl docela stres, každého určitě napadlo, co když se to napoprvní nepovede, jak tam bude kdo vypadat. „Naaranžovali“ nás do nějaké pozice, jak máme stát při focení. A pak jsme jen a jen čekali. S každým otevřením dveří se mi zatajil dech. Člověk byl nervózní, taková příležitost a tak strašně málo času. Dárek pro Depeche Mode jsme měli přichystaný a drželi jsme ho před sebou. Pak to přišlo. Jako první vstoupil do dveří Andy, překvapilo mě, že není až tak vysoký, když jsem ho viděla na TK v Berlíně, přišel mi mnohem vyšší, měl dost zastřený pohled, dělali to i ty brýle, co měl. Za ním šel Martin, celý se blýskal, ve stříbrném saku, tak jak vystupuje na koncertě, celou dobu se usmíval a ze všech tří působil nejvíc v pohodě. Jako poslední Dave. Tvářil se trochu zasmušile, jako kdyby si říkal, ať už to mám za sebou, věřím, že za ty roky už ho tohle docela otravuje, ale nic méně se taky pak usmál. Jako první zareagoval na dárek, když se mírně zaklonil a podíval se, co to stojí opřené o moji nohu. Při podávání ruky proběhl oboustranný pozdrav, ale přiznám se, že podávat někomu ruku, který má gumovou rukavici, není zrovna „fajn“ pocit, nebudu popisovat radši, co mi to připomínalo. Ale okolnosti se dají pochopit, proč je nosí. Pak byl dán pokyn – rychle vyfotit. Bylo to opravdu hrozně moc rychlý, protože jsme ani nepostřehli, že dárek dali pryč, dopředu si dřepl na focení Martin. Dave stál k nám zády a pak se otočil, kam se postaví na focení, skoro se mi podlomily kolena, když začal couvat ke mně a ruce si dal za sebe, aby věděl, kam až má docouvat, najednou jsme cítila jeho ruce na mých nohou, tak má reakce byla ho podepřít, zastavit, nevím už, tak jsem mu obouma rukama sáhla na zadek, na znamení, že tak je to „akorát“. Musím se tomu smát, když si na to vzpomenu. To byl teda materiál…, myslím samozřejmě tu látku, ze které měl kalhoty.

Tomáš Martínek naštěstí nedbal příkazů a necvakl jednou, ale třikrát. Pak nás odvedli ven na chodbu, vzali jsme si bundy a čekali na druhou skupinu z focení, aby nás odvedli ven.

Když jsme procházeli chodbou, ve dveřích z jedné místnosti stál J. Kessler, slušností je pozdravit, tak jsem ho pozdravila, docela udiven, ale s úsměvem odpověděl. Třešnička na dortu. Byla jsem docela ráda, že nás vyvedli potom ven před halu, člověk mohl aspoň trochu vychladnout. Přiznám se, že tenhle zážitek jsem vstřebávala celý koncert a vstřebávám ho doteď.

 DeeBeeDM 

Depeche Mode v Praze převzali multiplatinové desky za album Sounds of the Universe, které po dlouhé týdny vévodilo české prodejní hitparádě


25. leden 2010 o 7:49 • Dangerous • Aktuality a novinky

Diskuze

Uživatel: petram

petram      1   25. leden 2010 o 8:28

ty rukavice, uaaaa:))


Uživatel: Kovi

Kovi      2   25. leden 2010 o 8:40

Dave měl fakt gumový rukavice ?? Ježišmarjáá...


Uživatel: petram

petram      3   25. leden 2010 o 8:43

měl je už v létě na M&G,jak tu někdo psal. je to ale síla. mu asi pořídíme nějaký pěkný látkový jako měl jackson, když už je musí nosit…:))


Uživatel: warťas

warťas      4   25. leden 2010 o 9:36

zaregistroval někdo, od jaké doby je nosí? Že by nějaká nepříjemná zkušenost z M&G?


Uživatel: Katul

Katul      5   25. leden 2010 o 9:54

To věřím,že podávat ruku někomu kdo má gumový rukavice,teda určitě není nic moc,ale je mi jasný,že já bych je v tomhle případě,taky zkousla:o),za ten zážitek to určitě stálo.


Uživatel: davuangel

davuangel      6   25. leden 2010 o 10:03

Ježiš já jsem na tyhle hvězdný manýry alergický to bych tam stropil scénku že by na to dlouho nezapoměli. Kdyby alespoň ta manažerka vás upozornila že Dave má rukavice třeba ze zdravotního důvodu nebo si něco vymyslela tak bych to ještě překous, ale bez keců tady máš gumáka do ruky, děkuji pěkně. Jo a ten dárek odklidili a co dál, předali - nepředali, co říkali?


Uživatel: petram

petram      7   25. leden 2010 o 10:25

jakykoliv jen ne gumovy…si jen predstavuju,jak to po tom stitive sundava a odhazuje jak doktor po operaci… ach jo


Uživatel: radys

radys      8   25. leden 2010 o 10:48

petram:přesně jak říkáš...stítivě sundavá.Cítím sklamání,ale to se nedá nic dělat.Chce gumák má gumák…bez úsměvu.Byl jsem zde fantomas-)))


Uživatel: Katul

Katul      9   25. leden 2010 o 10:49

jojo aspoň kožený:o)


Uživatel: d.stripped

d.stripped      10   25. leden 2010 o 11:19

Ono to tak asi nebude ,ale…Co když to je obráceně? Třeba nějaký kožní ekzém či podobné svinstvo???


Uživatel: d.stripped

d.stripped      11   25. leden 2010 o 11:21

to Ringo: nehledě na to,že dnes existují i chemické rukavice,které nikdo nezaregistruje a přesto chrání jako ty…gumáky!


Uživatel: Equil

Equil      12   25. leden 2010 o 11:24

Jak někdo dokáže rozpitvat tak nicotné téma jako “gumová rukavice”.. Co jsem slyšel tak to ani guma nebyla.. Takže to tak hrozné nebylo.


Uživatel: aniq

aniq      13   25. leden 2010 o 11:33

Pokyn na nic se neptat - to je taky dost dobré


Uživatel: headstar

headstar      14   25. leden 2010 o 12:14

Takže Meet and Greet mělo v O2 aréně lehce erotický podtext v podání Davea a Dee Bee:)))....Musel to být ale fakt zážitek být takhle přímo s nima


Uživatel: petak2

petak2      15   25. leden 2010 o 12:24

Pěkně napsaný,jako bys popisovala moje pocity.Jen s tím,že já jsem neošahával Gahana. smile
davuangel: Na ty rukavice nás dopředu upozornoval fotograf Tomáš Martínek,takže to tak nečekaný nebylo.A neměl jsem pocit,že by to byl nějaký jeho hvězdný manýr.


Uživatel: little 33

little 33      16   25. leden 2010 o 12:25

To mě teda dostalo: “To byl teda materiál” grin . Já sledovala ten “materiál” u catwalku a věřím, že ten teda byl :-D !


Uživatel: Beladona

Beladona      17   25. leden 2010 o 12:34

Nehroťte ty rukavice. Mít vedle sebe živého Davea Gahana, tak je mi ukradené, co má na rukou. Celé roky podával lidem ruku bez problémů, takže teď asi ví, co dělá.


Uživatel: Veruska01

Veruska01      18   25. leden 2010 o 12:45

tak to se opravdu povedlo, moc pěkně napsané, úplně jsem si představovala jaké to bylo. ten materiál mě dostal : D, až jsem se chytla za ústa a z hluboka nadechla. být tam tak se mi asi podlomí kolena. je fajn, že dělají tyhle akce, pro fanoušky je to zážitek do konce života! jsme ráda, že jste si to tam lidičky užili.
ještě bych docela chtěla vidět tu reakci dava na ty ruce, chichi


Uživatel: little 33

little 33      19   25. leden 2010 o 13:01

petak 2: Taky si nemyslím, že jde o hvězdný manýr. Lidi mají ruce zpocené nervozitou, celý den nemyté po cestě na koncert, někomu se podaří třeba i kýchnutí přímo do dlaně  :-( . Ať rukavice má, to je fuk. Věděli jsme to od loňska, že je vždy na M+G nosí. Hlavně že je a snad dlooooouho bude v pohodě hlasově, duševně i celkově fyzicky.


Uživatel: 88.black.m

88.black.m      20   25. leden 2010 o 13:04

Já bych to,že Dave měl rukavice neřešila.Podle mě ví co dělá.A navíc,zkuste se vžít do jejich situace…Pořád stejný scénář...Přijít,potřást si rukama,vyloudit úsměv (i když třeba člověku moc do smíchu není)...Pořád dokola.Vždyť jsou to lidi stejně jako my…A i tak to musel být úžasný zážitek…


Uživatel: Katul

Katul      21   25. leden 2010 o 13:09

Já bych ty rukavice taky neřešila,hlavně,kdybych měla možnost se setkat s Davem,tak bych nevěděla ni jak se jmenuju.Ať už je jaký je,to co předvádí na podiu,co dokázali a to že znamenají pro spoustu lidí hrozně moc jako pro mě se jen tak nevidí.


Uživatel: warťas

warťas      22   25. leden 2010 o 14:13

Kdyby jim to bylo protivné, tak M&G zruší a je to. Svých fanoušků si váží a určitě to není nějaké opovržení. Určo k těm rukavicím má dobrý důvod, ale nemusí ho vytrubovat a nikomu se omlouvat.

To tričko je super! Vlastní výroba?
Hlavně super nápad.
Joj a mít v rukách Daveuv zadek - sen!! :-D


Uživatel: Beladona

Beladona      23   25. leden 2010 o 15:08

Řekla bych, že Dave je vystresovaný před koncertem a na m&g je už duchem nepřítomný.


Uživatel: Kovi

Kovi      24   25. leden 2010 o 16:01

Beladona : grin


Uživatel: René Rácz

René Rácz      25   25. leden 2010 o 16:15

Já jsem měl taky možnost účastnit se této Meet and Greet s Depeche Mode a musím souhlasit s DeeBee, že Martin i Andy se při podáni ruky usmívali a celou dobu měli dobrou náladu, ale Dave byl vážný a chladný, dokonce se mi a možná i některým ani nepodíval při podání ruky do očí. On asi tyto setkání s fanoušky moc nemusí, každopádně své si splnil. Ty rukavice jsou skutečně gumové něco jako chirurgické nebo na nádobí a chápu proč je má, ale mohl by si koupit nějaké hezké kožené. Na druhou stranu má Dave pevný stisk ruky jako dřevorubec, Martin i Andy normální. Každopádně bych takové setkání přál všem věrným fanouškům DM, protože je to velký zážitek. Bohužel se na tyto setkání často dostanou lidi, kteří ani neví jak se jmenuje poslední album, zatím co jiní oddaní fandové pro které je Depeche mode vším, stojí celý víkend před hotelem a doufají že zahlédnou alespoň někoho z DM aby získali podpis nebo fotku. Na Meet and greet by měli chodit jenom skalní fandové, zatím to tak není, protože znáte to…....................známosti. Ale myslím že to je problém všech meet and greet po celém světě. Snad se to někdy změní a vstup na tyto raritní setkání budou rozdělovat fankluby.


Uživatel: majky

majky      26   25. leden 2010 o 16:22

Ty lidičky vypadaj pohodově, hotová “rodiná atmosféra”, líbí se mi ten mix i s chlapečkem depešáčkem smile a důchodci vzadu, bomba .  I slečně Bíbí to výjímečně sluší a jak je hezky učesaná.. Jen s tim zadkem to nemusela říkat smile) to tu má už po kámoškách .

A teď vážně. Jaká byla tentokrát sestava prominenti versus výherci a šťastlivci ?
Akce je to povinná, to je pravda, představte si, že někam jdete, musíte se usmívat a podávat si ruku s lidmi, se kterými by jste si jinak ani nikdy ruku nepodali. Někdo tam jde kvůli senzaci, jiný má prostě štěstí. Mě by se tam tedy moc nechtělo, raději zvolím jiný způsob setkání.
Copak se přihodilo na třetí  fotce? Neblejsknul blesk?


Uživatel: TinQa

TinQa      27   25. leden 2010 o 16:29

ako vidim jediny si to uzival Fletch :D Gahan to mal niekde . . .


Uživatel: IvanaS

IvanaS      28   25. leden 2010 o 17:13

gumový nejsou, jsou normálně látkový, nějakej umělej matroš, guma ale určitě ne… :o)


Uživatel: Frohlein

Frohlein      29   25. leden 2010 o 17:36

Daveovy rukavice nejsou zrovna příjemnej aspekt, ale z celýho meet and greet mi to přijde jako nejmenší problém. Spíš se mi příčí praktiky akce jako takový. Když odhlídnu od největší absurdity, kterou je ta tězko stravitelná nespravedlnost, že se na setkání s kapelou přes známosti nebo komerční akce dostanou lidi, který ani nejsou opravdoví fanoušci, tak i pro mě jako fanouška celá akce postrádá smysl. Tim, že lidem řeknou, že se nesmí na nic ptát a postavěj je jak figuríny kvůli jednomu zmáčknutí spouště, se úplně ztrácí jakýkoli pouto mezi umělcem a fanouškem a zážitek se redukuje na “sáhnutí si na idola”. Něco takovýho fakt oželim. Jasně, že bych se ráda setkala se svojí oblíbenou kapelou, ale ne v takovymhle poníženym postavení, kdy s nima nemůžu přirozeně komunikovat jako člověk s člověkěm a jsem jen jednou z řady nicneříkajících tváří, se kterejma jsou pár minut v místnosti a za pár dalších minut se jim vykouřej z hlavy, jako by žádný setkání ani neproběhlo. Pro mě osobně je s podivem, že kapela je pořád ochotná tohle pořádat (kdyby opravdu nechtěli, tak přece nemusej - Daveův přístup se dá vysvětlit tim, že Martin a Andy ho přehlasovali) a že fanoušci maj zájem na to chodit, ale protože většina píše o “zážitku na celej život”, zřejmě to svůj účel má a to mě uklidňuje. Možná jsem jen příliš velkej egoista.


Uživatel: TinQa

TinQa      30   25. leden 2010 o 18:02

Frohlein 100% suhlas


Uživatel: René Rácz

René Rácz      31   25. leden 2010 o 18:24

Frohlein atˇ je to jak je, meet and greet je asi jediná realná možnost, jak se s Depeche mode osobně setkat, podat si s něma ruku a vyfotit se, takže psát tady jako někteří, že by se raději s něma setkali při nějaké jiné příležitosti je blbost, protože jiná příležitost moc v úvahu nepřipadá. A můžu říct všem že to zážitek je a chápu proč to trvá jenom pár minut a nevadí mi to ani to že Dave podává ruce v rukavicích. Je pravdou že se na ty setkání dostanou i lidé, kteří tam nemají co dělat, na úkor fanoušků (už jsem to tady psal), ale můžu všem odpřísahnout, že na té první fotce je z devítí minimálně 7 pravých fanoušků, protože je znám, některé dlouho a vím to o nich (sám tam jsem jeden z nich).


Uživatel: DeeBeeDM

DeeBeeDM      32   25. leden 2010 o 19:03

Souhlasím se vším, co jsi Rendo napsal. Možná před deseti rokama a více, by DM pokecali, zdrželi by se delší čas, podepsali fotky, udělali víc fotek….co já vím. Jenže jejich čas před a po koncertu je naplánoval od minuty, všechno řídí management kolem nich, když si člověk spočítá, kolik koncertů odehrají během turné, kolik následuje takových MaG, dá se předpokládat, že se z toho stane rutina. A hlavně jsou to lidi jako my, Dave byl sice zamračený, ale co když zrovna řešil v hlavě nějaký soukromý problém, to nikdo z nás neví a ani se nedozví, nejsou to monstra s implantovaným úsměvem od ucha k uchu. A napsat, že by o takový setkání někdo nestál, je asi fakt trochu egoistický. A myslím si, že ani nejde o to, aby si nás z focení DM pamatovali nebo jsme jim my utkvěli v hlavě, ale jde o to, aby to utkvělo v hlavě nám, dělají to pro nás, ne pro sebe.

to Ringo: to triko nevím, jestli se dá sehnat, asi možná někde ano, nezkoušela jsem to, asi by to byla kopa peněz za ně, tak jsem si ho vyšila smile


Uživatel: Mrs.El

Mrs.El      33   25. leden 2010 o 19:25

Díky za článek a tak za zprostředkování pocitů a všeho kolem. Osobně pro mě taky není tak důležitý, proč Dave nosí rukavice a kdybych se na M&G nějakým zázrakem dostala, tak by to asi nepatřilo k věcem, které bych řešila grin. Má proto určitě své důvody a tak bych to respektovala.
Když se koukám na ty fotky, tak mě třeba víc než ty rukavice, upoutalo, od koho dostal Martin růži smile?


Uživatel: René Rácz

René Rácz      34   25. leden 2010 o 19:30

Mrs.El tu růži dostal Martin od té paní, která stojí vedle Dave Gahana na té prostřední fotce.


Uživatel: DMan101

DMan101      35   25. leden 2010 o 19:42

Možná ty rukavice měl Dave kvůli prasečí chřipce.Ale to by měl potom i rouško na tváři.Kdo ví.Dave to ví nejlépe proč měl rukavice. smile


Uživatel: 88.black.m

88.black.m      36   25. leden 2010 o 20:49

DeeBeeDM:Vystihla jsi to ještě líp než já.Naše setkání na letišti mi taky nikdo z hlavy nevymaže,a to se na nás Dave jen usmál,zamával a pozdravil…Trvalo to pár sekund a přesto to byl obrovskej zážitek…


Uživatel: lucerna

lucerna      37   25. leden 2010 o 21:10

René Rácz _ paní??:-) Kdepak, zatím ještě slečna smile 

Strašně jsem mu ji toužila dát a říct mu pár slov - a to nejen za sebe - nesmírně si ho jako umělce vážím. Patrně mi ale nerozuměl všechno, tak se ke mně naklonil a požádal mě, jestli bych mu to nezopakovala ještě jednou. A já mu to své ,, Your are an angel and we love your music ´´ ještě jednou a tichým hlasem pošeptala přímo do ucha smile Bylo vidět, že ho to potěšilo, a já byla v tu chvíli obrovsky šťastnáá smile


Uživatel: Rosa

Rosa      38   25. leden 2010 o 21:45

Zdravím fans.
Hned na úvod by jsem chtěla všem připomenout nedávnou minulost a uvést tady citát s oficiálního e-mailu od dm.cz s datem 28.5.2009 „ Dave trpěl bolestivým záchvatem gastroenteritis, což vedlo k jeho hospitalizaci a zrušení aténského koncertu. Během níž byl u něj zjištěn low-grade maligní nádor na močovém měchýři, který byl úspěšně odstraněn.
Lékaři nařídili Daveovi přestávku do 8.6., aby se plně zotavil.“ Pokud toto sdělení je pravdivé, diagnóza zní maligní nádor i když „jen“ low-grade,pak,protože nejsem doktor onkolog,dovolím si citovat dostatečně kompetentní zdroj, a to Wikipedii. 
maligní = zhoubné ,při růstu ničí okolní tkáně a zakládá dceřiná ložiska - metastázy. Mikroskopicky připomínají nezralé tkáně.
Dělení pravých nádorů na benigní a maligní pochází z chirurgie, benigní nádory jsou totiž obvykle lépe opouzdřeny a snadno se určí hranice pro jeho odstranění. Naopak maligní nádory často prorůstají do okolí a hranice chirurgického výkonu je obtížně určitelná.
Jak je obecně známo, jakékoli onemocnění  je zátěž na imunní systém člověka,a dvakrát to platí  pro zhoubné onemocnění.Nevíme, jaké léčení podstoupil Dave,nebo jestli se léčí ještě teď,nevíme o jeho zdravotním stavu nic.
Na jevišti vypadal lip, než kdejaký frajer o generací mladší,ale ve skutečnosti může byt vše úplně jinak.Doufám,že se mýlím. 
Má ještě někdo otázku,proč gumové rukavice?Ani na vteřinu mi nenapadlo, že jsou to hvězdné manýry nebo opovržení fanouškami. 
A to že po takové diagnóze zvládá tak náročné turné, na každém vystoupení jede na maximum a doslova se rozdává  pro mě osobně je obdivuhodný výkon.


Uživatel: JTR

JTR      39   25. leden 2010 o 21:55

Rosa: naprosto souhlasím…. a jen pevně doufám, že Dave bude v pořádku. Rukavice podle mého názoru nejsou hvězdný manýr, určitě to má nějaký důvod, o kterém my můžeme jen spekulovat.


Uživatel: DMan101

DMan101      40   25. leden 2010 o 22:03

to Rosa:To mě ani nenapadlo že by to mohlo mít souvis s Daveovou nemocí co prodělal.A to je fakt že imunita je v tomhle případě ohrožena.Je skutečně úžasný že Dave jede na plný obrátky i přes možný riziko dalších komplikací.Nakonec od operace je jen necelých 8 měsíců.A Dave je ve vrcholné formě.Díky za objasnění. smile


Uživatel: warťas

warťas      41   25. leden 2010 o 22:13

Rosa: to je přesně to co jsem psala - jestli někdo zaregistroval, od kdy rukavice používá. jestli je to jen na letošním turné, tak je to podle mě jasný - spojení s jeho zdravotním stavem a minimalizace rizika dalších problémů.

Já bych teda M&G nepohrdla. Vidět je na vlastní oči, vědět, že byť jen vteřinu, ale zaregistrovali mě a mít fotku ... Já bych se s tím “spokojila”.


Uživatel: lucerna

lucerna      42   25. leden 2010 o 22:48

Ty rukavice měl už i na loňském Meet & Greet. Nosí je teď, řekla bych, na každé takové setkání. Tehdy mě to, musím říct, také trošku zaskočilo. Rozhodně se ale nejedná o rukavice gumové. Jsou to spíše takové ty společenské, nosí se např. do divadla. Převládá umělé vlákno, rozhodně. Je to tak. V tomto případě je to ale přece jen snad trošku zohlednitelné, že spíše než aby hleděl na nějaký bonton, tak dbá a zodpovědně dodržuje tato preventivní opatření. Bez něj by to turné koneckonců mohli zabalit. Snad se tedy nikdo neurazí, když mu Dave Gahan podá ruku v rukavici. Ať už muž, nebo žena, bylo by z naší strany hezké být k tomu trošku shovívaví.


Uživatel: warťas

warťas      43   25. leden 2010 o 22:55

Jejda, takže patříš mezi šťastlivce, co byli na více M&G?


Uživatel: lucerna

lucerna      44   25. leden 2010 o 23:09

Ano. Měla jsem tu čest zúčastnit se dvakrát. A pokaždé to byl pro mě velmi silný a nesmírně emotivní zážitek. Setkat se s nimi takhle je doopravdy „pecka”


Uživatel: JTR

JTR      45   25. leden 2010 o 23:16

lucerna: hm, tak to ti tedy opravdu závidím:-) Jak se na takovou akci člověk vlastně dostane? Nikdy jsem se o to nezajímala….. Tak kdyžtak pardon za “hloupou” otázku.


Uživatel: lucerna

lucerna      46   25. leden 2010 o 23:36

V pořádku, kdepak .. Jednak různý ty soutěže, viz. třeba loni ta Nokia a nebo letos tahleta, co byla tu .. a asi spíš opravdu z té známosti, přes pořadatele, od EMI a nebo od Fanklubu.


Uživatel: daveinmyhead

daveinmyhead      47   26. leden 2010 o 0:01

Tak já taky můžu jen závidět :( akorát si nejsem jistá,jestli bych to vůbec ustála.. haha no možná by mě pak Dave začal křísit,až by to se mnou samým vzrušením seklo !!! Jinak to,že Dave bývá dost mimo a ne moc příjemný, jsem už slyšela mockrát..já se nedivím,ale asi by mě to mrzelo vidět ho,jak si otráveně podává ruce a už nás chce mít z krku !!A o těch rukavicích jsem až tak nepřemýšlela,přijde mi,že je to normální image naší hvězdy,ale když o tom tak mluvíte,tak možná tam nějaký zdravotní důvody budou.
to DeeBeeDM : tak co,je pevnej ??..ten zadek samozřejmě smile


Uživatel: petak2

petak2      48   26. leden 2010 o 0:12

Lucerna se s něčím nepochlubila.deebee nebyla jediná která  se dotkla gahanova zadku.lucerna si sáhla taky. smile


Uživatel: uranós

uranós      49   26. leden 2010 o 1:25

jak to, ze behem tak kratkyho setkani si stihly 2zeny sahnout na tak bajo pozadi? taky bych hned vyzkousela kvalitu latky kalhot smile a jak se dave tvaril, kdyz zabrzdil o tvoje ruce na jeho pozadi? musel mit asi sok, ne? grin)


Uživatel: Lexik

Lexik      50   26. leden 2010 o 2:15

Některý lidi fakt nechápu a asi nikdy nepochopím.Jsem fanoušek DM už dost dlouho ale teprve letos sem byl poprvé na koncertě (musím uznat že i přes místo kde sem byl-předemnou bedny pod podiem-sem si to skvěle užil) a už jen to že sem tam mohl být a zpívat známé pisničky s mojí nejoblíbenější skupinou byl pro mě ten nejkrásnější den mého života a sejít se s kapelou naživo to by nebyla třešnička na dortu ale celá třešnová álej :-D a to jestli má Dave rukavice nebo né by bylo to poslední co bych řešil.Hold někdo má velký štěstí a i když to štěstí má tak si ho nedokáže užít a vážit a rači řeší jestli někdo má nebo nemá rukavice.Jelikož jak už tu zaznělo měl Dave zdravotní problémy tak je obezřetnej no.Někomu se to může zdát přehnaný ale jistota je jistota.Lepší mít jedny rukavice než aby měl zase zdravotní problémy.Takže milá DeeBeeDM zkus se vžít do Davovi situace a možná příjdeš i na to že by ses chovala uplně stejně.


Uživatel: 88.black.m

88.black.m      51   26. leden 2010 o 8:03

Taky bych o takové setkání moc stála.Též jsem soutěžila,ale po několika kolech jsem vypadla.Synek to obrečel a já mu vysvětlovala,že by to byla obrovská náhoda kdyby se to podařilo.Moc o to setkání stál…:((((Já samozřejmě taky.Tak jsem mu řekla,že by tam stejně malého kluka nevzali a on včera viděl na fotce asi tak starého klučinu jako je on a obrečel to znovu…Moc to všem komu se to poštěstilo přeju,ale zároveň moc závidím…:(((


Uživatel: wolf

wolf      52   26. leden 2010 o 9:44

Ahoj,nedá mi to a musím se taky k rukavicím vyjádřit. Nechápu ty,kteří Gahana odsuzují. Ruku na srdce není nic nechutnějšího než když mi někdo zuřivě tiskne a klepe rukou a tu svojí má celou upocenou a ještě ten člověk případně zapácha. V práci se mi to stává každou chvíli. Dost často pak odcházim na WC ruce si umýt. Takže já být na jeho místě,dělám to taky tak. A to hlavně s ohledem na skutečnost,že proběhla vážná nemoc atd…atd…to už ale bylo řečeno…


Uživatel: Katul

Katul      53   26. leden 2010 o 9:53

Taky si myslím,že k tomu měl dobrý důvod,než to že by byl arogantní.


Uživatel: headstar

headstar      54   26. leden 2010 o 12:55

Ať se na mne nikdo nezlobí,ale než bych měl někomu podávat ruku v rukavicích,tak raději nikomu ruku podávat nebudu.Myslím si,že je to hodně přehnané i vzhledem k tomu,jaké onemocnění Dave prodělal.To by musel chodit v rukavicích neustále,protože nikdy neví na co po kom sáhne.Nehledě na to,že existuje mnoho sterilií,které se použivají na suché ruce a hubí bakterie dokonale…Opravdu se mi to zdá hodně přehnané


*ADMIN: A dost, koho zajímá kdo si z Vás myje po použití toalety ruce, a podává ruce jedině bez rukavic? Udělejte si téma na rukavice a WC ve foru a ne na hlavní stránce.


K tomuto článku není možné posílat komentáře.

Komentáře mohou přidávat jenom registrovaní a přihlášeni uživatelé.