Depeche Mode Czechia
Fanklub Depeche Mode pro Českou a Slovenskou republiku

Soukromá zóna


Hlavní navigace



Depeche Mode Czechia

Diskuze

Uživatel: MassesDM

MassesDM      1   21. květen 2016 o 8:05

Deska je opravdu dobra na dnesni dobu a na kapelu,ktera si dala v 80 letech latku hodne vysoko,ale s opatrnosti si zas na zadek nesednu grin . Ale je fakt dobrá.


Uživatel: Herrer

Herrer      2   21. květen 2016 o 9:43

Tolik superlativů, ani jeden zápor a přesto “jen” 4 z 5ti. Jak asi vypadají autorovy recenze k pětihvězdičkovým deskám… smile

Za mě Delta slušných 7, při projasněné obloze a pokud možno po výplatě i 8/10 smile


Uživatel: Herrer

Herrer      3   21. květen 2016 o 9:49

Koukám, že ony tam nějaké ty zápory asi jsou, jen jsem je pochopil později :P


Uživatel: Logic1

Logic1      4   21. květen 2016 o 20:24

Tu niet o čom, Delta je super album, ja osobne jej dávam 10/10, proste bomba. A mne nezáleží na názore Deva, alebo Goreho, lebo keby sa mi album nepáčil, tak rovno poviem, že sa mi nepáči, ako napr. SOFAD. Ale Delta je u mňa jednoznačne v prvej trojke!!!


Uživatel: MassesDM

MassesDM      5   22. květen 2016 o 8:24

Jestli jedem v cislech tak davam 7.
Desitku si garantujou a pronajali pouze tři desky grin


Uživatel: Ringo

Ringo      6   22. květen 2016 o 8:40

10/10, bez chyb.


Uživatel: Federman

Federman      7   22. květen 2016 o 8:51

Recenze tohoto typu napise bud nekriticky zaslepeny fanousek, ktery je ochoten zrici se urciteho ocekavani a je kdykoli pripraven sve zklamani hodit pres palubu. Nebo to muze byt nekdo, kdo k nemu najde pristup a ztotozni se s neobjevenim navratu stareho dobreho Depeche Mode.  To je myslim to slovo. Ztotoznit se s nim. Proto si myslim, ze kdo tento boj vyhraje vyjede z nej jako vitez a objevi Depeche Mode nove.

Ja davam ctyricet bodu ze sta. Pomerove to je sice docela bida, ale davam nejvic. Skoda ze grandioznich veci jakymi je WTMW a trochu A nema Delta vic.


Uživatel: MassesDM

MassesDM      8   22. květen 2016 o 9:03

1-6
2-5
3-6
4-8
5-10
6-10
7-10
8-9
9-8
10-7
11-7
12-6
13-7
14————8??


Uživatel: Lukáš Kuča

Lukáš Kuča      9   23. květen 2016 o 10:28

Delta není vůbec špatná deska, takže po SOTU, které nastavilo laťku dost nízko, působí jako příjemné osvěžení. Myslím, že přinejmenším Broken, Alone, SBH a All that’s mine jsou vpodstatě instantní klasikou. Ačkoliv to opravdu ani náhodou není slabá deska, na do první trojky se rozhodně neprobije. Kromě toho - co mě na nahrávce štve, je čistě zvuková stránka desky. Pořád se mi zdálo, že mi na zvuku něco nesedí. Když jsem se nedávno podíval na vizualizaci dynamiky záznamu, tak se mi přinejmenším jedna z příčin přímo nabízela - Desku otevírají prakticky 4 ‘turistické salámy’, kde je všechno egalizováno do jednotné úrovně, a u dalších skladeb se to moc nezlepší. Relativně nejméně špatně dopadly Child inside a Long time lie. Otázku Loudness war jsem nikdy moc neřešil, ale tuhle desku opravdu poškodila. Když si po Deltě pustím remasterované vydání Black celebration, připadá mi skoro jako kdybych reprobedny vybalil z deky.


Uživatel: Federman

Federman      10   23. květen 2016 o 11:11

O tom co pises se uz napsalo hodne eseji. Podle meho nazoru prisla Delta s tim, co po dlouhe dobe chybelo milovnikum tzv. hutnosti a proto vitezi tak casto nad SOTU. To je prevrstvene a nesvar LW mu ublizuje jeste vice nez Delte. Ta prevrstvena neni, ale zato je plna umyslne a lacine agresivity, ktera casto nahrazuje napady. S temi musi prijit producent. Pokud se tak stane, nebude se LW tolik resit.


Uživatel: MassesDM

MassesDM      11   23. květen 2016 o 11:55

V prvni trojce ne,v petce bohuzel take ne,ale do sedmero krkavcu má nárok grin


Uživatel: Lukáš Kuča

Lukáš Kuča      12   23. květen 2016 o 13:00

Ad Federman: Jo, je fakt, že jmenovitě třeba u skladby Angel mám pocit, že poslouchám jenom mohutně naefektovaný demosnímek, kde je cítit silný ústřední nápad, ale bohužel to není producentsky dotažené. Tipoval bych, že máš i vydání na vinylu - trpí tou výraznou kompresí taky nebo se ho vyplatí pořídit?
K SOTU se možná bude lépe ani nevyjadřovat. Producent a zvukař kteří by z toho dokázali udělat skvělou desku by měli být nominováni minimálně na Nobelovu cenu.


Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      13   23. květen 2016 o 18:35

Výtečné album, díky tomuto albu jsem si při sobotním pochodu Praha-Prčice (31 km) zdárně došla pro škrpál až do Prčic. Za mě zasloužených 10*


Uživatel: Federman

Federman      14   24. květen 2016 o 8:26

Lukas Kuca:
Ano mam a dost na ne drzim. SOTU je album, kde je rozdil asi nejslysitelnejsi. U Delty se hodne utapi v basech, na ktere moc netrpim a snazim se s nimi vest i jakysi boj, kdyz resim akustiku. Jsem milovnikem stredu.
Vinyly nema vydavatelstvi potrebu nijak kazit. Je to pro ne nezajimave. CD se dnes vicemene delaji pro autoradia a tam to zkratka musi hucet. Je to neco jako Aplle. Ty take nejsou napadeny viry.
A nakonec jestli poridt ? Pokud prehlednes vsechny nevyhody vinyloveho sveta, tak urcite ano. CD nema proti vinylu sanci (at si rika Ota co chce smile ) V opacnem pripade zustan u CD nebo samozrejme vyssi vzorkovani. To bude urcite v tomto smeru vice v pohode. Jinak pokud mas zajem, muzeme se o tom pobavit pres email a nebo pres OS at nejsme OT. smile


Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      15   24. květen 2016 o 16:12

Federman: S vinylem máš ve své podstatě pravdu, není třeba vinyl zatracovat, má to své nezaměnitelné kouzlo, album MFTM, které mě přivedlo k DM jsem prvně slyšela právě z gramofonové desky, tenkrát mě to posadilo doslova a do písmene na zadek ♫
Nedávno jsem četla celkem zajímavý rozhovor s majitelkou bazaru, která žasne nad tím jak se lidé vracejí k vinylům smile Omlouvám se za OT!!!


Uživatel: Lukáš Kuča

Lukáš Kuča      16   24. květen 2016 o 20:29

No, mě šlo hlavně o tu Deltu, o níž tu jde řeč. Jak ta konkrétně hraje. Kdybych měl volbu mezi optimálně nahraným (nekomprimovaným) CD a vinylem, tak celkem jasně padne volba na CD. Ale mezi normálně nahraným vinylem a zmršeným CD? To možná raději ten vinyl.


Uživatel: Federman

Federman      17   24. květen 2016 o 21:28

Pri porovnani vinylu Delty a CD Delty je mozne jednou vetou popsat tak, ze hlas Daeva vystupuje mnohem vyrazneji z hudby, kdezto u CD mnohem vice splyva z hudbou. To je ale zkratka dano tim o cem pises v prvnim prispevku. Pri prepnuti z vinylu na CD je ten rozdil neskutecne slyset.  Na obranu CD snad mohu jenom rict, ze ne vzdy to vadi. Je to vzdy, ale ne vzdy Te to stve. Prusvih je to u Secred to the End, Alone a Goodbye. U techto skladeb to opravdu vadi a je jasne, ze to DM nikdy tak nechtelo. Konkretne u STTE a A jsou to ty odporne klavesy, ktere doufam na dalsim albu pouzity nebudou ( i kdyz Gore si v nich libuje ) a u GB je to ten brutalni nastup. Tady hraje vinyl opravdu prijemneji a neagresivne.


Uživatel: Lukáš Kuča

Lukáš Kuča      18   26. květen 2016 o 7:08

Jasně, díky, přikupuju i vinyl. U STTA a Alone máš na mysli takový ten harmonikovitý synťák? No, ten zrovna krásnej není, ale budiž. Víc mi u Alone vadí, že zvuk dost postrádá vzdušnost, je to spíš taková těžkopádná deka, což u mé nejoblíbenější písně na albu zamrzí. Prostě ten pocit, že měla na to, aby s posluchačem ‘vytřela podlahu’. Takhle je ‘pouze’ skvělá.


Uživatel: Federman

Federman      19   26. květen 2016 o 7:58

Ano presne, ten harmonikovy zvuk a ja se nemame a nikdy nebudeme mit radi. S tou vzdusnosti je to zajimavy nazor a vim co mas tou dekou na mysli. Mne se ta temnota az na tu heligonku ale prave libi. Vzdusnost bych spise dopral Angel. Ta by se mi libila, kdyby nebyla tak zpresovana a rozbubnovana.

S vinylem Ti preji hodne zabavy a urcite mi sdel dojmy. smile


Uživatel: Lukáš Kuča

Lukáš Kuča      20   26. květen 2016 o 12:16

Jo, ta temnota je právě super, ale mně, kromě až přílišné hojnosti vyšších basů, trochu vadí ten dojem, jako by nahrávka neměla prostor ‘nadechnout se’, uvítal bych větší rozstřel poklidnějších a dramatických momentů. Ale ať je už nahraná jak je, jsem rád, že existuje grin
S tím Angelem celkem souhlas.
Dojmy z vinylové Delty určitě sdělím. Prakticky nepochybuji, že mými hlavními nosiči zůstanou CD, SACD a DAT,
ale když nebude jiné cesty jak se dostat ke kvalitnímu nezdeformovanému zvuku nahrávek DM, ani černými plackami nepohrdnu.


Komentáře mohou přidávat jenom registrovaní a přihlášeni uživatelé.