Depeche Mode Cz
Oficiální fanklub skupiny Depeche Mode pro Českou a Slovenskou republiku

Soukromá zóna


Hlavní navigace




   
11 z 16
11
Sounds of the Universe (2009)
Posláno: 21.4.2009 o 14:35   [Ignorovat]   [# 151]
Clean
Ikona: pampelina
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Celkem příspěvků: 66
Registrovaný: 30.3.09

jo taky se těším,protože ty lidičky kolem DM jsou fajny,ostatně pojedu s váma poprvé s fans ,tak na mě musíte být hodňoučký smile))

Profil
 
 
Posláno: 21.4.2009 o 14:40   [Ignorovat]   [# 152]
Administrátor
Ikona: DeeBeeDM
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Celkem příspěvků: 158
Registrovaný: 27.12.07
pampelina / 21.4.2009 o 14:35

jo taky se těším,protože ty lidičky kolem DM jsou fajny,ostatně pojedu s váma poprvé s fans ,tak na mě musíte být hodňoučký smile))

Neboj se ničeho nic, budeme se o tebe starat jako o vlastní a pořádně si to užijeme

Profil
 
 
Posláno: 21.4.2009 o 14:43   [Ignorovat]   [# 153]
Clean
Ikona: pampelina
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Celkem příspěvků: 66
Registrovaný: 30.3.09

tak to se moc těším,tak tazím páček a těším na další pokec

Profil
 
 
Posláno: 22.4.2009 o 18:36   [Ignorovat]   [# 154]
Home
Ikona: Pavel.Z
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Celkem příspěvků: 117
Registrovaný: 28.3.09

momentalne se mi libi nejvic ze SOTU skladba Light, která na něm chybí  smile

Profil
 
 
Posláno: 22.4.2009 o 18:56   [Ignorovat]   [# 155]
Home
Ikona: Pavel.Z
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Celkem příspěvků: 117
Registrovaný: 28.3.09
maros orange / 20.4.2009 o 15:44

Hilier to sekne, prskvavky, sycanie, kopirka, tresk, plesk konec.

člověče vzpamatuj se, to co jsi popsal jsou typické konce songů DM od prvopočátku jejich tvorby .. jsi lol .. pust si Recoil a neobtezuj tu pláčem po Wilderovi :)

Profil
 
 
Posláno: 22.4.2009 o 19:34   [Ignorovat]   [# 156]
Ice Machine
Hodnocení
Celkem příspěvků: 0
Registrovaný: 26.3.08

Minule jsem tu psal,ze jsem jeste po melodicke strance v rozpacich.Ted uz ne,je to fakt hodne dobre album.Je to jedno z nejlepsich alb,jake DM vyprodukovaly a tesi mne,ze je nabita i druha cast alba

Profil
 
 
Posláno: 22.4.2009 o 22:26   [Ignorovat]   [# 157]
Clean
Ikona: pampelina
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Celkem příspěvků: 66
Registrovaný: 30.3.09

je potřeba si SOTU poslechnout vícekrát,na první poslech je fanda určitě v rozpacích smile já jsem nevěděla co si o něm mám myslet,ale jak jsem si ho pouštěla pořád dokola,tak už vím,že ta deska je fakt fantastická a má úžasné pasáže:) bomba bude až uslyším live,to bude opravdu zážitek

Profil
 
 
Posláno: 23.4.2009 o 5:21   [Ignorovat]   [# 158]
Ice Machine
Hodnocení
Celkem příspěvků: 0
Registrovaný: 2.4.09

Ja zas vidim obrovsky potencial v kladbe Oh well - zaciatok a prvych 30 sekund je genialny ! Su to skvele zvuky a rytmika, kludne sa takto mohol zacinat cely album, taketo intro mohlo to mat aj minutu. Ked to pocuvam tak na mna vanie stary dobry DM, neviem preco.

Profil
 
 
Posláno: 23.4.2009 o 5:32   [Ignorovat]   [# 159]
Ice Machine
Hodnocení
Celkem příspěvků: 0
Registrovaný: 2.4.09

Este nieco - Hilierovske konce na zaciatku tvorby DM nikdy nepouzili, ked nevies posudit ako to robi Hilier a ako to robili DM v 80.rokoch tak s tym Ti uz neviem pomôct. Bud to pochopis alebo nie.

Profil
 
 
Posláno: 23.4.2009 o 8:48   [Ignorovat]   [# 160]
Administrátor
Ikona: Dangerous
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Celkem příspěvků: 672
Registrovaný: 27.11.07
maros orange / 23.4.2009 o 5:32

Este nieco - Hilierovske konce na zaciatku tvorby DM nikdy nepouzili, ked nevies posudit ako to robi Hilier a ako to robili DM v 80.rokoch tak s tym Ti uz neviem pomôct. Bud to pochopis alebo nie.

No Landscape is Changing by asi nezachránil ani Hillier, to máš recht smile
neskutečná ekologická slátanina…

jinak zvuk skladbám z Construction a to by si mohl vědět Agent Orange, dal Gareth Jones, to on DM přivedl k industriálnímu experimentování, Alan mu jen přicmrndával…

[ Editovat: Dangerous; 23.4.2009 o 8:51]
 Podpis 

Stay Dangerous.

Profil
 
 
Posláno: 23.4.2009 o 9:05   [Ignorovat]   [# 161]
Administrátor
Ikona: Dangerous
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Celkem příspěvků: 672
Registrovaný: 27.11.07

Co se týká Wilderových schopností, je jistě zajímavé, že Alan si vyzkoušel producentskou židličkuv roce 1991, kdy spolu s Floodem produkoval album Nitzer Ebb - Ebbhead, Alan byl ale nešťastný, role producenta mu neseděla a nic se mu nedařilo…jak sám řekl..

 Podpis 

Stay Dangerous.

Profil
 
 
Posláno: 23.4.2009 o 10:59   [Ignorovat]   [# 162]
Home
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Celkem příspěvků: 110
Registrovaný: 18.12.07
Dangerous / 23.4.2009 o 9:05

Co se týká Wilderových schopností, je jistě zajímavé, že Alan si vyzkoušel producentskou židličkuv roce 1991, kdy spolu s Floodem produkoval album Nitzer Ebb - Ebbhead, Alan byl ale nešťastný, role producenta mu neseděla a nic se mu nedařilo…jak sám řekl..

A přesto je to jedno z nejlepších alb od Nitzer Ebb….

 Podpis 
Profil
 
 
Posláno: 23.4.2009 o 11:39   [Ignorovat]   [# 163]
Administrátor
Ikona: Dangerous
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Celkem příspěvků: 672
Registrovaný: 27.11.07
Krieger / 23.4.2009 o 10:59
Dangerous / 23.4.2009 o 9:05

Co se týká Wilderových schopností, je jistě zajímavé, že Alan si vyzkoušel producentskou židličkuv roce 1991, kdy spolu s Floodem produkoval album Nitzer Ebb - Ebbhead, Alan byl ale nešťastný, role producenta mu neseděla a nic se mu nedařilo…jak sám řekl..

A přesto je to jedno z nejlepších alb od Nitzer Ebb….

Ano, s tím souhlasím, byl tam přece Flood…

 Podpis 

Stay Dangerous.

Profil
 
 
Posláno: 23.4.2009 o 22:01   [Ignorovat]   [# 164]
Ice Machine
Hodnocení
Celkem příspěvků: 0
Registrovaný: 9.4.09
Dangerous / 23.4.2009 o 9:05

Co se týká Wilderových schopností, je jistě zajímavé, že Alan si vyzkoušel producentskou židličkuv roce 1991, kdy spolu s Floodem produkoval album Nitzer Ebb - Ebbhead, Alan byl ale nešťastný, role producenta mu neseděla a nic se mu nedařilo…jak sám řekl..

Tahle tvoje kritika už zavání zaujatostí.Jsi prostě fanatický depešák,který mu zřejmě nikdy neodpustí,že odešel z kapely.Kdyby v kapele zůstal,nikdy bys ho takhle nekritizoval,přiznej si to.Fletcher ti asi nevadí.A vidíš mě vadí víc on,ač v kapele zůstal.Asi proto,že nejsem fanatik.

Profil
 
 
Posláno: 24.4.2009 o 5:07   [Ignorovat]   [# 165]
Ice Machine
Hodnocení
Celkem příspěvků: 0
Registrovaný: 2.4.09

Kazdym dalsim pocuvanim noveho DM sa nemozem ubranit pocitu ze je to najvleklejsi album aky kedy vytvorili. Aj Exciter ma vacsiu rychlost, Sounds of the Universe leti vesmirom ale urcite to nie je rychlost svetla, skor rakety bez paliva ktora zotrvacnostou oblietava zem. Pokusam sa to logicky zdôvodnit a napadla ma jednoducha analyza, ktorou som si vysvetlil tento vlekly fakt. Je mi jedno ci tam bol alebo nebol Wilder, porovnam teraz stavby piesni. DM pri svojich hviezdych albumoch pouzivali ako svoje charakteristicke a jedinecne prvky nasledujuce veci :
1.  Tvrde, uderne a jasne bicie, ktore mali v kazdej piesni iny zvuk a rytmus, kombinacie, dost casto bol v slohe iny rytmus ako v refrene (krasny priklad Everything Counts). Takto sa s bicimi dokazal vyhrat malokto, bolo to narocne zakazdym vymyslat nove kombinacie a sprievodne zvuky. Piesne mali uzasnu energiu.
2.  Hruba a silna bassova linka, opat v kazdej piesni ina zvukovo, farebne a rytmicky, co stalo tiez enormnu namahu. Niektore linky boli natolko jedinecne a originalne ze patria len tej danej piesni, opatovne pouzitie bolo nemozne pokial chceli byt originalni - krasny priklad World in My Eyes.
3.  Okrem hlavnej melodii slohy a refrenu tu bol nazvem to Motiv 3, to znamena dalsia melodicka linka ktora piesen obohatila o dalsi rovnocenny element (napr. v Enjoy the Silence gitarovy motiv). Tento Motiv 3 bol uplne iny ako sloha ci refren, vzdy skvele medzi tieto spievane casti zapadal a miestami dosahoval mega rozmery - zaciatok Stripped na 101 - pociatocna melodicka syntezatorova linka ma uzasnu silu.
4.  Konce piesni po zaverecnom refrene dodychavali a doznievali ale tak, ze gradovali a vrcholili, miestami aj cez minutu, krasny priklad je Judas.
Tieto 4 elementy boli v DM od odchodu Clarka vacsinovo obsiahnute v celej tvorbe DM az do roku 1998. Toto bolo charakterististicke pre ich piesne a dovolim si napisat ze zaklad uspechu boli genialne Goreho melodie + tieto 4 casti postupy tvorny a to je to co nakoniec na DM mame radi.
Zhodnotil som Sounds of the Universe z pohladu tychto 4 poloziek a ukazalo sa mi ako to dnes DM robia a preco mam stale pocit ze je to uz nieco ine (a nemuselo by byt)

In Chains   1. Bicie     vsedne, neoriginalne, makke, monotonne, uspavacie
      2. Bassa   vsedna, neoriginalna
      3. Motiv 3   neexistuje
      4. Doznenie   bez vyvrcholenia postupne vysadzovanie zvukov do stratena

Hole the feed   1. Bicie     originalne ale monotonne,v 2:45 sa stratia do nudy
      2. Bassa   vsedna, neoriginalna, nenapadna, originalne bicie nepodporuje
      3. Motiv 3   neexistuje
      4. Doznenie   bez vyvrcholenia len postupne vysadzovanie zvukov bez napadu

Wrong     1. Bicie     vsedne, neoriginalne, makke
      2. Bassa   retro, nic originalne
      3. Motiv 3   neexistuje
      4. Doznenie   bez konca, piesen konci slom wrong

Fragile Tension1. Bicie     vsedne, neoriginalne, makke
      2. Bassa   retro, nic originalne
      3. Motiv 3   len rozlozene akordy bez zlozenej samostanej melodie
      4. Doznenie   bez vyvrcholenia vysadzovanie zvukov, 90 % kopia Suffer Well

Little Soul   1. Bicie     vsedne, latinsko - americky tradicny rytmus
      2. Bassa   skvela
      3. Motiv 3   neexistuje
      4. Doznenie   skvela gitara s tlmenym organom, vyborne

In Sympathy   1. Bicie     vsedne, neoriginalne, makke
      2. Bassa   makka, nevyrazna
      3. Motiv 3   priemerna gitara + motiv z Ice Machine
      4. Doznenie   skvela gitara s tlmenym organom, vyborne

Peace     1. Bicie     uplne o nicom, vlekly a nudny rytmus
      2. Bassa   makka, nevyrazna
      3. Motiv 3   v 0:54 naznak niecoho vsedneho
      4. Doznenie   jediny dobre dotiahnuty koniec z albumu od 3:50

Come Back   1. Bicie     skladba chce byt monstrozna, bicie su vsak makke a roztahane
      2. Bassa   prvykrat naznak tvrdosti DM, bassa o.k.
      3. Motiv 3   neexistuje
      4. Doznenie   bez vyvrcholenia postupne vysadzovanie zvukov do stratena

Perfect     1. Bicie     vsedne, neoriginalne, makke
      2. Bassa   retro, ani za mak originality
      3. Motiv 3   neexistuje
      4. Doznenie   bez vyvrcholenia len postupne vysadzovanie zvukov bez napadu

Miles Away-The Truth Is

      1. Bicie     druhy originalny rytmus albumu, nemennost rytmu je ale nudna
      2. Bassa   basa skvele sedi s bicimi
      3. Motiv 3   neexistuje
      4. Doznenie   bez vyvrcholenia len postupne vysadzovanie zvukov bez napadu

Jezebel     1. Bicie     v tejto skladbe musia byt makke, su vsak neoriginalne, tuctove
      2. Bassa   sedia k bicim, su vsak neoriginalne, tuctove
      3. Motiv 3   jediny a posledny 3 motiv albumu
      4. Doznenie   standardny koniec, zo standardnej piesne nic navyse

Corrupt     1. Bicie     prve skvele bicie albumu, opat su ale makke nemennost rytmu nudna
      2. Bassa   basa skvele sedi s bicimi, je to vsak recoil 90 % copy
      3. Motiv 3   neexistuje
      4. Doznenie   bez vyvrcholenia postupne vysadzovanie zvukov do stratena, gitara
v zavere je doslova podpriemerna

Na zaver este dopisem, ze Gore v 80.rokoch povedal ze standardne pouzitie gitary je prilis jednoduche a tak sme mohli x-krat pocut ako je gitara naznakovo vlozena do piesne (Never Let Me ...) – to bol dalsi charakteristicky znak DM. Ani to uz neplati - V celom Sounds of the Universe je gitara standardne pouzivana naplno, preco si to neulahcit, naco hladat zvuky, hodime tam gitaru a hotovo.
Po tom vsetkom musim teda napisat ze DM uz davno nerobi hudbu na ktoru ma (niekto to nazyva vyvoj)

Agent Orange

Profil
 
 
   
11 z 16
11
 
‹‹ Violator (1990)      Speak And Spell (1981) ››

Moduly, platobné brány a preklady pre PrestaShop

Moduly, platobné brány a preklady pre PrestaShop

Tvorba e-shopov a webových stránok

Internetové stránky a e-shopy