Depeche Mode Czechia
Fanklub Depeche Mode pro Českou a Slovenskou republiku

Soukromá zóna


Hlavní navigace



Depeche Mode Czechia

Buzz marketing jako promo Selected - média píší o možném znovuspojení DM&AW

Britská média právě dnes: "Depeche Mode se mohou vrátit jako čtveřice" "Wilder naznačuje znovuspojení s DM" "Wilder se poohlíží po plném návratu k DM" atd... Další apríl? Nikoliv, to jen ve Spojeném království někdo shledal jako nejlepší nástroj k propagaci Recoil - Selected nikdy nehynoucí téma.

aktualizace:

Jako první informace o možném návratu Alana k Depeche Mode přinesl Daily Star (i ve svém papírovém vydání o nákladu 660 000). Hned na to se informace objevila ve zprávách portálu Yahoo a dále se šíří.

Na časté otázky je v tuto chvíli jasná odpověď. Nic nového ve vztahu DM&AW se neděje. Jedná se pouze o upoutání pozornosti k vydání Selected.

informaci už přinesly například:

http://www.dailystar.co.uk/posts/view/131413/Depeche-Mode-may-return-as-a-quartet

http://www.aceshowbiz.com/news/view/w0002456.html

http://uk.news.yahoo.com/1/20100419/ten-wilder-hints-at-depeche-mode-reunion-c60bd6d.html

http://consequenceofsound.net/2010/04/20/alan-wilder-speculates-return-to-depeche-mode/

http://www.contactmusic.com/news.nsf/story/wilder-hints-at-depeche-mode-reunion_1139448

 


Buzz marketing je marketing zaměřený na vyvolání rozruchu, bzukotu (buzzu) okolo určité značky (produktu, společnosti, akce). Buzz marketing má za cíl poskytnou skvělé téma pro diskusi mezi lidmi (ústní - word of mouth marketing) a v médiích.


22. duben 2010 o 12:36 • Dangerous • Aktuality a novinkyDiskuze (0) •

Diskuze

Diskuze neobsahuje žádny příspěvek.

Komentáře mohou přidávat jenom registrovaní a přihlášeni uživatelé.