Depeche Mode Czechia
Fanklub Depeche Mode pro Českou a Slovenskou republiku

Soukromá zóna


Hlavní navigace



Depeche Mode Czechia

14. album Depeche Mode story

Ilustrativní: 14. album Depeche Mode story

V tomto článku budeme sepisovat všechny okolnosti týkající se 14. alba Depeche Mode.

2016

 

 

 

 

 

 

27/7 kapelu navštivil ve studiu také Anton Corbijn, aby pořídil fotografický materiál pro booklet nové nahrávky

16/7 Graham Finn navštívil DM ve studiu v New Yorku

15/7 Sound Design Studio v Santa Barbara zveřejnilo fotografii, jak vypadá studio poté co jej v červnu opustili Depeche Mode

12/7 začátek 3. části nahrávání, tentokrát New York v Jungle City Studios

21/6 konec druhé části nahrávání

12/6 tempo nahrávání je velmi rychlé

9/6 James Ford producentem nové desky

9/6 Martin a Kurt na nákupech

1/6 začala druhá část nahrávání, znovu v Santa Barbara v Sound Design Studio

6/5 skončila první část nahrávání nové desky Depeche Mode

3/5 Andy Fletcher v Santa Barbara potvrzuje, že nahrávání pokračuje již čtvrtý týden

11/4 Dave Gahan přiletěl do Santa Barbara

8/4 DM.cz zveřejňují informaci, že nahrávání začne 12. dubna

6/4 Richard Blade zveřejňuje informaci, že Depeche Mode jsou ve studiu a nahrávají album, téměř od počátku je zřejmé, že Blade o několik dní předběhl situaci...

24/3 Kalifornská firma Wren and Cuff, která zásobí hudebníky zajímavými mašinkami, se pochlubila aktuální fotografií Martina Gorea s novinkovým zařízením na úpravu kytarového zvuku

19/3  mi osobně Brně před svým DJ vystoupením Daniel Miller potvrzuje, že Depeche Mode se chystají do studia koncem měsíce dubna.

25/1 V rozhovoru pro RobCast Roba Bella (bývalého křesťanského kněze) Martin Gore uvádí, že nahrávání nového alba začne v dubnu

 

2015

20/12 V rozhovoru pro norský hudební magazín Musikkpraksis Gahan potvrdil, že kapela nebude na příští desce již spolupracovat s Benem Hillierem, ale zároveň by si Gahan sám přál zapojit koncertní členy Eignera a Gordena do nahrávacího procesu.

3/11 Dave Gahan ve francouzské televizi šokované moderátorce tvrdí, že nebude nové album Depeche Mode.  Jedná se o žert.

7/10 Dave Gahan potvrdil pro magazín Clash, že se kapela chystá natáčet nové album, a že proběhne ještě v roce 2015 schůzka mezi ním a Martinem Gorem

15/9 V rozhovoru pro magazín Pitchfork Dave Gahan prozradil, že započal se skládáním písní pro nové album Depeche Mode, společně s Kurtem Uenelou, Christianem Eignerem a Peterem Gordenem

 

 

25. leden 2016 o 19:00 • Dangerous • Články

Diskuze

Uživatel: vlado

vlado      1   26. leden 2016 o 9:58

Super správa , sa tesim co z nich vyleze , akym štylom sa budu uberat ale v podstate to je jedno aj tak ich budeme ,,žrať,, do konca života


Uživatel: Petr80

Petr80      2   27. leden 2016 o 7:11

I´m in Heavennnnnn


Uživatel: martinpk

martinpk      3   28. leden 2016 o 15:59

Uz nech sa to tu plni informaciami smile


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      5   2. únor 2016 o 19:54

https://mobile.twitter.com/Ultra_Depeche/status/694543795585732608

Takže Dave už s Gordenem, Eignerem a Uenalou dělá dema na new album.


Uživatel: vlado

vlado      6   8. únor 2016 o 15:32

nemozem si pomoct , ale gordeno???? eigner moznooo do studia , inak z gordena srsi taky otrasny face alebo ako to nazvat , take ,,zlo,,


Uživatel: Ringo

Ringo      7   10. únor 2016 o 12:33

Narazil jsem na FB na článek (konkrétně jej sdílel Hynek Rozkovec v DM komunitě), tak kdyby někdo měl ještě nějaké pochybnosti o Fletcherovi:

http://investportal.cz/prachati-depesaci-chudi-omd-aneb-jak-je-dulezite-miti-fletchera


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      8   10. únor 2016 o 12:51

Ringo o Fletchovi co by o manažerovi DM se mluví dlouho, ještě za Alana, ale co dělá teď když je hlavní manager Kessler?


Uživatel: Dangerous

Dangerous      9   10. únor 2016 o 13:11

Ringo: díky za odkaz…jinak článek naprosto nesmyslný..


Uživatel: Ringo

Ringo      10   10. únor 2016 o 13:39

Dangerous: mně se líbil:-)


Uživatel: chmelko

chmelko      11   10. únor 2016 o 17:23

Prečítal som ten článok a prijde mi to ako oplakávanie OMD uspechu DM. Čo si pamatam tak v amerike nemali stále vypredané (to je velmi zavadzajuce) tiež nelietali tryskáčom, ale turbovrtulovou DC smile
Čo sa týká Andyho, tak len blázon si može mysliet, že on dohodol s Danielom 50/50, nebyt Danielovej ferovosti, tak už su dávno v rovnakej srajde ako boli OMD a čo Fletch práve napr v 88 managoval? Ved už vtedy mali kompletný DM mang team na čele so slávným baronom.


Uživatel: Herrer

Herrer      12   10. únor 2016 o 17:42

I kdyby měl být Fletch jenom tím, o kom management věděl, že má stále otevřené oči, tak by to nebylo málo. Kapitalista Alan chtěl platit podle odvedené práce, zatímco odborový předák Andy nikdy nezapomněl, že “grabbing hands” jako fakt ne… wink Krom toho, že by si podle tohohle mustru houby vydělal grin Já bych se teda vůbec nedivil, kdyby to bezstarostným bohémům oplácel aspoň kvalitním lobbingem a finančním pragmatismem. Ale jen spekuluju, strukturu továrny DM samozřejmě neznám smile


Uživatel: Ringo

Ringo      13   11. únor 2016 o 8:21

ten článek, jakkoliv může být nesmyslný, tak pokud jsou výpovědi v něm autentické, tak mě to spíše zaujalo, že OMD si to neokoučovali finančně a že tehdy označili Fletche jako toho kšeftmena, který vyjednal ty podmínky pro DM tak, aby byli v balíku. O Fletchovi jsem kdysi četl, že se stará o management, DM se označovali kdysi jako kapela bez faktického managementu, dělali si jej prý sami a pokud to tak opravdu bylo, tak se o to asi opravdu staral Fletch, protože byl jediný, který se v tom mohl aspoň trochu vyznat. No každopádně jsem tím odkazem to chtěl trochu odlehčit a trochu tak zdůraznit, že DM bez Fletche, i přes všechny výhrady k němu, si neumím představit. To jen kdyby se náhodou objevily názory, jako že tentokráte konečně už bez Fletche.


Uživatel: Lex Barker

Lex Barker      14   11. únor 2016 o 8:40

Mě příjde článek zajímavý, dozvěděl jsem se zase některé nové věci, hlavně ohledně OMD…Fletch klidně mohl nejvíce mluvit do financí DM a pohlídat to, měl k tomu asi ze skupiny nejblíže.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      15   11. únor 2016 o 9:40

Fletch a jeho grabbing hands.


Uživatel: Ringo

Ringo      16   11. únor 2016 o 12:19

Synthboy: “Nejzbytečnějšího a nejnesympatičtějšího člena v historii syntetické hudby.” - to jsou kecy.


Uživatel: Herrer

Herrer      17   11. únor 2016 o 12:33

Synthboy: To je složitý... Osobně je mi mnohem sympatičtější, když si banda kamarádů, která si plní sen, dělí výdělek na stejný části. Je v tom kus nadhledu a možná i naivity, ale sympatický. Nemyslím, že by byl Alan nějakej hrabivec, tímhle voláním po přerozdělování prostředků imo dával pouze najevo svůj pocit nedoceněnosti v kapele, kterej nedokázal vyjádřit přímo. Beru to tak, že to je jeden z momentů, který se dají chápat jako důkaz toho, že Alan vlastně nikdy nebyl jedním z nich. Ne ve smyslu určitý těžko popsatelný soudržnosti… Jinou, přísnější optikou by to dokonce šlo prezentovat jako pokus o rozvrat, bo si prostě vzal za rukojmího toho nejzranitelnějšího člena kapely. A narazil. Víš co, bavíme se o astronomických částkách a paradoxně právě proto je dělba na stejný kusy nejmenší zlo. Jak to jinak poměřit a docílit toho, aby nebyl nikdo zhnusenej? Martovi 50%, protože je mozek DM a bez něho by žádná kapela nebyla, 40% Dejvovi, kterej je hlas kapely a bez něho by byli DM poloviční a možná by se nikdy nedostali do fáze tak masový popularity, 9% Alanovi za to, že dělal Martovým věcem stylistu a procento Andymu? Vždyť by na tom byl nakonec hůř wink


Uživatel: Lex Barker

Lex Barker      18   11. únor 2016 o 12:42

Taky mi je mnohem sympatičtější dělení na 4 stejné díly, než zhodnocovat těžko definovatelný umělecký přínost každého z nich. Což by dříve či později stejně vedlo k hádkách a rozporům. Podobně se dělí v Manic Street Preachers. Dokonce, před 20 léty ztracenému kolegovi, dodneška odkládají 1/4 podíl.


Uživatel: Herrer

Herrer      19   11. únor 2016 o 12:47

talentovaný dřič Alan, který vytvářel skutečnou hodnotu pro jejich hudbu a strávil opravdu mnoho času náročnou detailní prací byl vyplacen stejně jako flákač a ignorant Fletcher

Jak to popisuješ, tak mi přijde, že bys to řešil instalací píchaček ve studiu smile Což je mega kravina a žádný spravedlnosti bysme se stejně nedobrali, jak určitě sám uznáš. Každej prostě dělal, co uměl a co ho naplňovalo. Jestli Andy neumí nic a kluci mu to takový roky trpí, tak je to jejich věc a teď budu krutej - Alan bý měl být tím posledním, kdo by si ho měl jakožto nativního člena kapely brát do huby…


Uživatel: Herrer

Herrer      20   11. únor 2016 o 12:48

Lexi, přesně tak.


Uživatel: Ringo

Ringo      21   11. únor 2016 o 13:06

Pokud měl Andy Fletcher ve skupině úkol se starat o chod kapely a ne o hudbu, tak to taky není úplně jen tak. Pokud byť jen nějakým malým dílem přispěl na to, že skupina měla prachy na nástroje a studio, tedy na to, aby vůbec mohla provozovat činnost, tak tam prostě Andy patří. To, že se skupina rozhodla být skupinou společně s jedním ze zákulisně podpůrných pracovníků, protože takto vznikla a je to jejich kámoš, tak je to opravdu jejich věc a je úplně jedno tedy, jestli na něco umí nebo neumí hrát a jestli jej jako toho kamaráda, kterého berou ve skupině jako sobě rovného podpoří na pódiu jen tím, že ho nechají mačkat jednu klávesu. Třeba takoví skvělí Human League jsou skupinou jednoho zpěváka, který si k sobě vzal dvě tancující holky, které jen doplňují zpěv o zadní vokály a poskakují na pódiu a vystupují jako trio. Jen jedna se odvážila jít do zpěvu celé písničky, taky nikdo neřeší, že ta druhá je čistě skoro jen do počtu a na pohybové kreace na pódiu nebo v klipech.


Uživatel: Lex Barker

Lex Barker      22   11. únor 2016 o 13:11

To Synthboy: Tohle jsem ale nepsal já, i když s tím do určité míry souhlasím( nenapsal bych to tak “drsně”)....smile


Uživatel: Lex Barker

Lex Barker      23   11. únor 2016 o 13:26

Svoji roli sehrálo možná i to, že když po SaS odešel Vince( taky velký kamarád Fletche), Fletch, který měl z kapely nejserióznější a možná nejperspektivnější job v bance/či finančnictví, kapelu taky neopustil, čímž by se stali bandem jednoho alba a šmytec..rozplynuli by se v nějakých jedno/dvoualbových projektech ranných osmdesátek. Kapela vznikla z kamarádství a určitě neřešili nějaké finanční podíly a vážím si jich , že to neřeší dodnes. Kolik je kapel hodně zvučných jmen , kteří dojeli na soudy apod kvůli rozepřím v kapele ohledně peněz( např. Pink Floyd apod…)


Uživatel: Herrer

Herrer      24   11. únor 2016 o 15:11

prosím Tě, jak tohle můžeš vůbec napsat?

Nemyslím to zle, jak to vyznívá wink Chápu, že se Alan mohl právem cítit po profesní stránce výš než Andy, ale prostě to měl skousnout no. Už jenom proto, že tam byl Fletch dřív. Sám vím, jak zkresleně člověk vnímá skutečnost, když se zaměří na nějakej “problém”. Ten pak v jeho očích roste tak, až přeroste úplně všechno ostatní...

Jasně, když to budem brát jako ve firmě, tak je rovnost bez ohledu na výkon hodně špatná a demotivační, ale podle mě pak už srovnáváme dva úplně odlišný světy a rozdílný principy v budování kariéry a tím i ve vydělávání peněz. Alan podle všeho žádným syndromem vyhoření netrpěl, práce ho bavila, jen mu vadilo to, že zatímco on chtěl žít muzikou, tak kluci byli na vrcholu života rockových hvězd se vším, co k tomu kolotoči patří, včetně probíhajícího boje s vlastními démony a to asi pak holt není čas řešit něčí pocity… Paradoxně to mohl být možná právě Fletch, kterej jako jedinej při myslech mohl rozčepýřená Alanova pírka uhladit, ale proč by to dělal, když nejspíš cítil dávné pnutí... A kruh se uzavírá grin

Prostě si říkám, že za ty roky, co kluci Andyho v kapele “trpí”, tak už musel nějaký schopnosti prokázat, ať už by to mělo být na jakýmkoli poli. Jestli ne a fakt se tam drží jen proto, že je kámoš, tak o to před kluky smekám hloubš a všechno by to zapadalo do rovnice, že je Alan fakt trochu misantrop, když tyhle jednoduchý, ale pevný vazby neuměl nebo odmítal přijmout.

můj osobní názor je to, že přes všechny Millery, Floody, Simenoniny, Belly a Hillery


Můj taky wink


Uživatel: Hotel Ultra

Hotel Ultra      25   11. únor 2016 o 19:10

Jsou autorská a interpretační práva. To jsou dva odlišné “koláče”. Ten první má Góráč pro sebe sám, o ten další se dělí členové kapely. Pravděpodobně rovným dílem. Asi by bylo fér, kdyby Martin dal na každém albu Alanovi u 1-2 songů spoluautorství. Na druhé straně, pokud se Fletch postaral o to, aby je nikdo nenatáh, tak mu za to taky náleží určitá odměna, i když placená z interpretačních práv k dílům, na která de facto nesáhl.
U Human League bych si tipnul, že si interpretační práva dělí rovným dílem, protože Oakey dostává ještě peníze za spoluautorství songů.


Uživatel: radox1

radox1      26   12. únor 2016 o 17:58

zaujimava tema.ako sa pise-su prava autorská a interpretační.predpokladam ze tantiemy za hranie napr.v radiach po celom svete berie penizky ako autor hlavne martin.a co sa tyka fletcha,mu museli nejaku rolu v kapele vymysliet,tak sa stal manager.


Uživatel: Logic1

Logic1      27   12. únor 2016 o 20:07

Chlapi, keby ne Fletcha, tak DM sú dávno v p…! Viem, že jeho hudobne nejak nemá zásluhu na DM, ale ako management určite áno, každý má svoje miesto v DM a Fletch, určite.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      28   13. únor 2016 o 1:20

Jdu na ně 25.2, to jsou dobré zprávy.


Uživatel: steve

steve      29   13. únor 2016 o 8:11

Huste.
SANKA DOLU SEFIKOVE.
uz se tesim jak to vsichni povedete se svou kapelou.
Neskutecne…
.diky…
Pobavili jste me .


Uživatel: Hotel Ultra

Hotel Ultra      30   13. únor 2016 o 23:17

@ Synthboy

s Wilderem ve studiu, který sice nemá žádné zkušenosti se studiovou prací

Alan před nástupem do DM pracoval několik let jako tzv. tape-op čili asistent zvukaře - operátor pásky ve studiu. O nahrávání tedy věděl možná více než všichni členové DM dohromady už v r. 1982.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      31   14. únor 2016 o 8:39

Alan Wilder:
I left school during the sixth form and went on the dole until my parents pushed me into writing off to recording studios, the only thing I’d expressed any interest in.

After being turned down 40 times I got a job at DJM studios in New Oxford Street. I was a tea boy really, an over-worked gofer, but I did meet the Rubettes once. Wow!

The only good thing about DJM was that when band finished studio sessions they’d often leave their instruments behind so I could muck about on a keyboard or bash some drums.

It was an ambition to be a musician but not one I thought would come true until a band called The Dragons came in. We became friendly, I ended up joining them and moved to Bristol.

That was a pre-punk, soft rock group, nothing special, but I did gigs and we made a single. I can’t even remember what it was called.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      32   14. únor 2016 o 11:01

Z vyjádření samotného Alana je zřejmé, že jeho studiové zkušenosti před příchodem do DM byly gigantické! Pozice Tape operator (aka tea boy) přece vyžaduje ty nejvyšší inženýrské schopnosti wink
Alan byl zelenáč, i když menší než Fletch a Gore, ale třeba Vince byl stejná studiová pracovitá myška.
Alan jednou řekl: “Skládání mi moc nešlo, tak jsem se zaměřil na to, co mě bavilo, na studiovou práci.”
Buďme rádi, že Alan v Depeche Mode byl, i když oficiálně jen třetinu existence kapely. Bylo to super. Byl skvělý.

Proč ale odešel? Vyhazoval ho někdo? Už mu nezáleželo na fanoušcích…

On odešel. Odešel sám. Byl prostě nespokojený a kvůli nikomu a ničemu se přesto nedokázal přenést. Ani kvůli fanouškům. Hmm…zvláštní, že právě ti fanoušci jej dodnes tak oslavují...Lidská paměť je mrcha, dokáže vše překroutit…není to tak na způsob Stockholmskému syndromu? wink


Uživatel: Dangerous

Dangerous      33   14. únor 2016 o 11:04

No pánové, Hurts??? Nestávají se z fans DM vyměklé ovečky? Hurts je spíš taková holčičí kapela, ne? Erasure, Hurts, to by Alan koukal wink


Uživatel: Dangerous

Dangerous      34   14. únor 2016 o 17:11

No, když se vrátím do let 2000/2001, tak jsem byl nadšený z Liquid a zklamaný z Exciter. Zvukově to bylo, jako by Recoil vyhrál Champions League, a Depeche se drželi na chvostu Bundesligy. Nicméně, ať si kdo chce co chce říká, Alan se od té doby, a v podstatě od let 92-93 nikam neposunul, a zato DM našli díky Hillierovi v roce 2005 svůj nový zvuk. Dnes jsem natěšený, s čím DM přijdou, a zároveň jsem si jistý, že Alan nikdy nic nového nepředvede. Škoda, že z DM odešel, ale je pryč, slzy odtekly a co bylo životaschopné si našlo svou cestu…Unsound Methods, Ultra, Liquid, Playing The Angel, Delta Machine…i tenhle souboj Depeche Mode vyhráli grin


Uživatel: Herrer

Herrer      35   14. únor 2016 o 18:55

Alan bez DM je nic, DM bez Alana jsou jako tequila bez citronu a soli (pořád dávají, ale netěší jak by mohli). Tenhle souboj nemá vítěze, má jen mrtvé a přeživší (snad ne nemrtvé)... grin


Uživatel: Logic1

Logic1      36   14. únor 2016 o 18:56

Dangerous, pravda paravdúca!!!


Uživatel: Dangerous

Dangerous      37   14. únor 2016 o 18:58

Tequila se solí a citronem grin jednou jsem byl na tequilové degustaci a ten Mexikanec tvrdil, že citron a sůl jsou k tequile pro ženské a zženstilé mládence… Já se bez soli a citrónu k tequile obejdu, pane Herrere, co vy?


Uživatel: Dangerous

Dangerous      38   14. únor 2016 o 19:00

Depeche Mode vyhráli a porazili i Alana. Kdo s tím souhlasí, ať dá like.


Uživatel: Herrer

Herrer      39   14. únor 2016 o 19:20

A pozval vás pak ten Mexikánec na drink, pane Dangerousi? Věřím, že to musel být super večer. Tedy pokud jste zrovna nebyl na brusinkovém džusu, že?

Kdo si to dokáže představit, ať dá dislike grin


Uživatel: smidak101

smidak101      40   14. únor 2016 o 19:23

Sůl a citron k tequile nepatří.Už ULTRA ukázalo, že to úspěšně jde i bez soli a citronu.


Uživatel: Logic1

Logic1      41   14. únor 2016 o 19:23

Ja dávam jednoznačne Likeeeee!!!


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      42   14. únor 2016 o 19:51

Tvrdé nepiju. Lajky si dávejte na fejsu. Ještě k tomu připojte selfí.


Uživatel: Aleš Rada

Aleš Rada      43   14. únor 2016 o 19:51

Synthboy : ty máš Pet shop boys před Depeche Mode ?
To je jako říct ze máš zemlbabu před biftekem :D


Uživatel: Logic1

Logic1      44   15. únor 2016 o 7:21

Ja tiež nemôžem prísť na chuť tomu Recoilu, veď je to len hromada zvukov, ktroú som dokázal počúvať 10 minút, nič vo mne nevyvoláva, takže to absolútne nepočúvam, je to o ničom, tak ako aj Peter Lipa.


Uživatel: Ringo

Ringo      45   15. únor 2016 o 8:27

1. Je nesporné, že za Alana udělali DM nejlepší alba, které se budou překonávat těžko a ono asi ani už nejde o to je překonávat. Byly to léta, které jsou pro každou skupinu nejlepší, nejaktivnější, nejproduktivnější a nejnápaditější (čest výjimkám, jako je Bowie, u něhož se mi líbí nejvíce jeho tvorba, kterou udělal v 90., 00 a 10. letech. Samozřejmě měl štěstí na to, že se uměl posouvat a překonávat kdykoliv, až na pár úletů typu Young Americans, Pin Ups nebo jeho průměrná až podprůměrná osmdesátková tvorba).
Alan měl to štěstí být s kapelou zrovna v jejich nejaktivnějších létech, kdy to pro všechny blya práce a zároveň i koníček na plný úvazek a skupina spolu tak nějak žila. Samozřejmě to štěstí Alan využil tak, že dal kapele to nejlepší a nejjedinečnější, co v něm bylo a proto vznikly věci, které nepřekoná ani on, ani DM a podle mně ani DM s Alanem, kdyby se dali do kupy teď znova.

2. Recoil - tady jse mse propracovával prostupně od odporu až k zvláštnímu zalíbení. Já poslouchám rád i dobré zvuky, takže nakonec se mi Recoil zalíbil a dokonce i Liquid, který jsem kdysi považoval až za odporný, teď si v něm prakticky libuji. Zklamání je ovšem Subhuman. Ne proto, že by byl hrozný, ale proto, že jsem měl pocit, že nám Alan předhodil pár samplů, které měl někde po kupě snad už od 93. roku. jako proč se s tím nepochlubit, ale přijde mi to, jako by DM teď přišli s albem, na kterém bude 7 úryvků z několika jejich písní průřezove jejich tvorbou. Třeba 3 minuty z PJ, 2 minuty z ETS, 2 z WIMS, 3 z NLMDA…. Asi bych je nepchválil, i když by to zvukově bylo vše ok. Ale Bloodline, Unsound Methods a Liquid opravdu doporučuji, ne jako písničkový poslech, ale jako takový relax k dobrému pití.

3. DM bez Alana - je mi jasné, že výsledný zvuk bude něco z Martina, něco z nápadů, které provázejí DM po celou jejich tvorbu a hromada mravenčí práce studiových spolupracovníků (jak tomu ostatně bylo vždy, viz credits u Violatoru). O víkendu jsem si dal takovou singlovou seanci a náhodným výběrem poslouchal různé singly DM jak mi ty CD přišly pod ruku a mohu říci bezpečně, že Violatorovské singly jsou to nejlepší pro mě, co spatřilo hudební svět. A navždy to tak zůstane. Následují singly z MFTM. Pak přišly singly ze SOFAD a jako fajn, ale cítil jsem dost pokles kvality. Jakoby to už nebylo tak puntičkářské. Pak jsem si dal singly z Ultra a ovanul mě závan atmosféry, který jsem cítil u singlů z MFTM a Violatoru, závan kultu, image, stylu. A to bylo prosím už bez Alana. Takže z DM jde vymáčknout maximum i bez něj. Tak to prostě je. Vždycky mi tam bude chybět, ale prostě to bez něj jde a o v maximální kvalitě, viz Ultra. Další takovou kapitolou je tolik kritizovaný Hillier. Sinlgy z PTA, můj dojem je, že to jsou nejlepší singly DM éry po roce 2000 a musím říci, že jsou lépe udělány namixovány než singly z Delty, u kterých se nemohu zbavit dojmu, že nevyužily potenciál neskutečně silného alba, zatímco singly PTA ždímají z alba maximum včetně B stran. Takže Hillierovské období je odstartováno naprosto fantastickým albem a singly, které vůbec nedělají DM ostudu ani ve srovnání s jejich TOP tvorbou MFTM, Violator, Ultra. Takže jsem si po téhle session kladl otázku, co vlastně tvoří názor, někdy mám pocit, že u mnohých falešné dojmy, že bez někoho to nemlže být dobré či s támhletím, že to bude vždycky špatné.

4. Hurts, PSB, Erasure a další. Jsem dalek toho tu odstřelovat skupiny nějakými soudy jako buzny, holčičí a podobně, pokud do mě někdo teda neryje. Synthboyovi bych mohl napsat, tak jako on mě, že poslouchá dno, ale neudělám to, protože PSB mám moc rád a považuji je za umělce a opravdové odborníky na elektronickou hudbu. Líbí se mi jejich monumentálnost. Kupuji si všechny jejich alba. Takže pro mě jedna z TOP skupin. Hurts jsem nemusel nikdy, nejsem nakloněn takovým těm skupinám, o kterých se napíše, tohle jsou novodobí DM, obvykle to znamená první příhoz hlíny lopatou do hudebního hrobu takové kapely. Obzvláště mnohdy proto, že ta skupina ve skutečnosti z DM nemá nic společného a z Hurts se vyklubal podle mě klasický dívčí boyband.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      46   15. únor 2016 o 8:39

z Hurts se vyklubal podle mě klasický dívčí boyband.

+1
a většina Ringova komentáře +1


Uživatel: Lex Barker

Lex Barker      47   15. únor 2016 o 12:12

Kapely jako Hurts, PSB, Erasure jsou více mainstreemové, tzn. že je poslouchají např. i lidi, kteří mají rádi zároveň i Lady GaGa, Katy Perry, Aguilerru, apod…kdežto DM mají daleko blíže k alternativě, jsou více pro fajnšmekry a hlavní proud už je dávno nezná, jsou pro ne” depresívní, divní, temní”...poprvé a naposledy lízli široké posluchačstvo v r. 90…..


Uživatel: Mercy

Mercy      48   15. únor 2016 o 12:14

Ringo: trefa do černého +1 wink


Uživatel: Herrer

Herrer      49   15. únor 2016 o 13:27

Řekl bych, že se DM pohybují vlastně celou svou kariéru někde na hranici mezi mainstreamem a alternativou. Na to, aby sklouzli k tomu prvnímu mají až příliš hrdosti a na to druhé buď málo odvahy, nebo až příliš sebekontroly a odpovědnosti k fandům.

Tvorbu DM bez Alana bych označil za důstojnou, což vzhledem k dlouhověkosti kapely vůbec není málo… Jestli by to stačilo na dosažení kultovního statusu, to pochybuju, ale zároveň uznávám, že je nespravedlivé takhle přemýšlet, protože ten kult zdaleka nebyl budován jen hudbou.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      50   15. únor 2016 o 14:00

Ad. dívčí Boyband. Kluci neměli by jste teda místo DM poslouchat nějaké ty tvrďáky pro chlapy typu Sepultura?

Btw. Hurts vydali třetí desku. To je jako by jste hodnotili DM po CTA. Podle mě jsou teď na křižovatce a neví kterým směrem se vydat.

Co se týče PSB tak no coment.

Peace!


Uživatel: Federman

Federman      51   15. únor 2016 o 15:32

Depeche Mode vyhráli a porazili i Alana.

Oni proti nemu nekdy bojovali ?  A tim bojem bylo co, nebo kdo ? Wilder ? Hloupost, prinejmensim vtip roku c.2.
Jestli tady probiha(l) boj, tak jedine s hledanim sama sebe bez externiho protivnika, ktereho neni videt, ale je ho slyset. Protoze se ale o boji zminuji i dokonce byvali vysocepostaveni pacifiste, dokazuje to prokazatelne jeho pritomnost, tyto stranky se tak zarazuji mezi dalsi, ktere tento boj slysi a resi a stavaji se tak mezinarodnimi. Prijemne zjisteni.
Novy zvuk DM ? Tim je mysleno co ? Aha, patrne vysledek toho zminovaneho boje a zaroven i vitezstvi. Vitezstvi nad sebou samym v boji nad sebou samym ?  Mozna, ale pro me to bude vitezstvi, az se bude mluvit o novem TYPICKEM zvuku DM a ten tu neni ani nahodou. Ten se skryva nekde jinde a je ho ho sakra zapotrebi.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      52   15. únor 2016 o 16:05

to Federman: ty se v Depeche Mode vůbec nevyznáš. Sedni si doma na kavalec a přečti si rozhovory s DM a s Alanem Wilderem ne od roku 1995, ale rovnou od roku 1985…až to za rok a půl zvládneš, tak mi napiš co si myslíš o soupeření Alana a DM wink

Jestli chceš, mohu ti do zpráv poslat odkaz na téměř všechny články a rozhovory DM+Alíčka grin


Uživatel: Federman

Federman      53   15. únor 2016 o 18:15

A copak se tam asi doctu ? Patrne o jesitnosti ze ? Na to nepotrebuji ani Tvuj kavalec, ani ten Tvuj rok a pul a uz vubec ne listovat v historii DM.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      54   15. únor 2016 o 18:39

A jinak jsi v pohodě? Jestli máš nějaké starosti, tak klidně napiš, a já nebudu reagovat, abych tě nějak neprovokoval. Stres a vztek to jsou mrchy nebezpečné... Peace.


Uživatel: Federman

Federman      55   15. únor 2016 o 20:07

Dekuji, ale predstava, ze jsi prave Ty Dr. Sommer neni nijak povzbudiva, radeji se soustred na praci admina. Docela Ti to jde. Navic, kdo rozdava musi umet i prijimat. ... Peace


Uživatel: Logic1

Logic1      56   15. únor 2016 o 20:13

Pravdaaaa!!!!!


Uživatel: Dangerous

Dangerous      57   15. únor 2016 o 20:33

to Federman: Jsem Dr. Dangerous, takže stačí říct wink


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      58   16. únor 2016 o 6:44

Dange přebírá roli hlavního místního cvokaře. smile s problémy se obracejte na něj, děkuji.


Uživatel: Herrer

Herrer      59   16. únor 2016 o 7:41

https://www.youtube.com/watch?v=vC51PVxbIsQ

Já bych vzal jednoznačně ten smyčec grin


Uživatel: Herrer

Herrer      60   16. únor 2016 o 8:03

Plyne z toho poučení, že co šmrdláním smyčcem začíná, to použitím těžkých zbraní končí grin


Uživatel: Ringo

Ringo      61   16. únor 2016 o 11:15

Typický zvuk DM má třeba PTA, takže ne, že tam není ani náhodou, on tam je a ne náhodou. Píseň JTR je takovým vzorovým příkladem, skoro ji vnímám jako průřez DM tvorby. Celé album Ultra mi přijde jako typická depešárna, možná i více než SOFAD. Ostatně si myslím, že pro DM, jako elektronickou kapelu, je daleko bližší elektronická, industrial a taneční scéna, kterou oni sami spoluvytvářeli, ovlivňovali a mnohdy byli jejím vzorem, i když si od ní pak zpětně mnohé brali či půjčovali nazpět, než nějaký rock.


Uživatel: Ota

Ota      62   17. únor 2016 o 12:10

Tak jsem si v dusném večeru asijského velkoměsta řekl, že se po delší době podívám co nového doma a jestli nejsou informace ohledně chystaného alba. V ČR konečně zase sněží, ale o albu nic. Zase jen Alan a Fletch, případně pár info o zchudlé kapele OMD. Ty mám moc rád. Škoda, že toho nestihli víc. Hurts vydali nové album? Tak to si pustím. Jdu se ponořit zpět do betonové džungle a na nové info o 14. albu DM budu poslušně čekat dál.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      63   18. únor 2016 o 7:30

to Ota: máš pravdu, je to takové naprosto tiché čekání na informace o nové desce DM…zvláštní a specifické...najednou se v “depešáckém světě nehýbe ani lístek”...stav úplného bezvětí...všechny zdroje mlčí, jako kdyby měly ústa přelepeny stejnou páskou jako hrdina klipu Wrong. To užívání ticha začíná být až k nesnesení, protože každý ví, že se něco chystá, tak proč sakra není žádná informace k dispozici? smile A potom najednou přijde bouře, doufejme, že bude mohutná a drtivá... wink


Uživatel: Ota

Ota      64   18. únor 2016 o 11:58

to Dangerous: “kdo si počká ten se dočká”. Věřím, že ta bouře přijde brzy. Tohle bezvětří nemůže trvat věčně smile.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      65   18. únor 2016 o 12:42

to Ota: ono se to pak objeví, jako blesk z čistého nebe smile  tedy rok 2008 http://www.depechemode.cz/aktualita/depeche-mode-ve-studiu1/, a tady rok 2012 http://www.depechemode.cz/aktualita/depeche-mode-jsou-ve-studiu/


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      66   18. únor 2016 o 13:46

Oto téma Alan bude aktuální i za tisíc let.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      67   18. únor 2016 o 14:13

Přesně, jak píše Pavel…v roce 3016 proti sobě povstanou dvě hlavní náboženské sekty této planety, Sekta posledních dní Alana Wildera u Depeche Mode a sekta Nanebevzetí Martina L. Gorea, které svedou nesmiřitelnou a poslední bitvu holografickými rerereremastery všech 20 studiových alb kapely Depeche Mode. God save the Fletch!


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      68   18. únor 2016 o 14:55

LOL, moji potomci ale budou v sektě nanebevzetí MLG!


Uživatel: Mercy

Mercy      69   18. únor 2016 o 15:27

A teď si představte, že by se těch členů v DM vystřídalo popřípadě odešlo více grin


Uživatel: Herrer

Herrer      70   18. únor 2016 o 15:58

Fletch bude mít jako jediný dost peněz na tisíciletou údržbu kryogenické komory a stane se přímým svědkem této Svaté války. Až se v ten památný den za zvuku anorganiky upravené verze Pimpf otevřou dveře jeho mrazničky, vystoupí z ní nikoli jako Fletch Šedý, ale jako Fletch Bílý ...a nastane věčný mír smile


Uživatel: Dangerous

Dangerous      71   18. únor 2016 o 16:38

Pravdu díž...ostatně Nostradamovo prorocké veršovánky, hovoří jasně...
A na sklonku věků, v bitvě Bohů plné, vystoupí z ledových tříští lundenburghských hrdina, jenž z kápě odhalí zář od rudé, po šedou, až k bílé, a jedním tleskem dlaněmi svými mír nastolí, aby na znamení tohoto, na své hrudi násílnikovu růži, to žezlo královské dřímati mohl. A nebude více divokých a krveprolití.


Uživatel: Herrer

Herrer      72   18. únor 2016 o 16:54

grin grin grin Teď nevím, jestli sis to vymyslel (pokud jo tak tlesk tlesk, pokud ne, tak je to celý trochu o strach a asi bych to téma raději uzavřel), ale sedí to dokonale grin Mezi námi, pokud Bůh není plešatej, tak musí bejt při vší svý nezaujatosti zrzavej grin

Jára Cimrman: Jsem bezvýhradný ateista, až se bojím, že mě za to Pánbůh potrestá.

Fallout 2 - nápis na náhrobku: Zde leží ateista. Nemá kam jít.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      73   18. únor 2016 o 17:03

No, já nevím, ale v té poslední větě ti divocí jsou v originále uvedeni slovem, z kterého je odvozeno jméno jednoho bývalého člena DM, a to krveprolití zase v originále zní doslova jako jméno, kterým se pyšní nejen jeden bývalý americký viceprezident…sakra, mně z toho jde mráz po zádech…


Uživatel: Herrer

Herrer      74   18. únor 2016 o 17:15

grin Už chybí jen najít Svatý Grál, Archu úmluvy, přepočítat parametry zlatého řezu, opatrně seškrábat malby v Sixtinské kapli a přiložit rentgen Fletchovy lebky na obraz Mony Lisy grin


Uživatel: Herrer

Herrer      75   18. únor 2016 o 17:19

Čtu dobře, že ta rudá - šedá - bílá je obal Delty? grin


Uživatel: Herrer

Herrer      76   18. únor 2016 o 17:51

Teda čekal jsem, že tohle spirituální okénko zaujme víc lidí... smile


Uživatel: Mercy

Mercy      77   18. únor 2016 o 18:10

Nevím jak ostatní, ale já čekám až najdeš, přepočítáš, oškrábeš a přiložíš a zjistíš, že je to jeho prababička tongue laugh


Uživatel: Herrer

Herrer      78   18. únor 2016 o 18:18

grin Kdepak prababička, je to Andy sám wink


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      79   19. únor 2016 o 9:11

Zapomněli jste na to, že Gahy je iluminát. Ti budou do toho galaktickėho sporu zapojení rovněž.

Tady to bylo prokázáno:

http://www.depechemode.cz/aktualita/jsou-depeche-mode-iluminati/


Uživatel: Herrer

Herrer      80   19. únor 2016 o 9:49

smile Sakra, tohle vlákno mi nějak uniklo smile


Uživatel: Logic1

Logic1      81   20. únor 2016 o 6:47

Ahoj Dangerous. Prosím Ťa nevieš náhodou, kto bude producent na novom albume? Dúfam , že tam padne meno Berg, alebo Floood! Ďiki


Uživatel: Dangerous

Dangerous      82   20. únor 2016 o 9:16

Ahoj Logic, podle všech indicií stále není vybráno… Jen připomínám, že v roce 2012 se DM v podstatě ve finále rozmýšleli mezi Miike Snow a Hillierem.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      83   20. únor 2016 o 12:10

...a jelikož jsou DM konzervy, tak by mě nepřekvapilo, kdyby Miike Snow skutečně produkovali novou desku DM, když to 2012 nevyšlo…

Nějaké další nové a neotřelé tipy?


Uživatel: Logic1

Logic1      84   20. únor 2016 o 13:37

Diki Dangerous.


Uživatel: Federman

Federman      85   20. únor 2016 o 19:02

Typický zvuk DM má třeba PTA

Ano od PTA zacalo DM prskat, vrzat, skripat a dunet. Doufam, ze s Hilierem odejde i tento ,,novy,, zvuk a nahradi ho prijemna kulatejsi elektronika. Synteticke upravy zivych nastroju a bicich. To bych si pral ja. Pokud chce jit DM jinym smerem, tak alespon vice linek, ktere budou doprovazet a dokreslovat krasne melodie, ktere Gore jako perly predhazoval tri posledni alba Hilierovy, aby ale tyto bohuzel skoncily v jeho zlabu. 
Dalsi kouli na noze je Corbijn, ktery se za posledni dve alba nezmohl na nic jineho, nez na odflaknute tuctove aranzma a jeho prace je cim dal slabsi. Chtelo by to nekoho mladeho, drzeho a neznudeneho. Posledni dva covery a to predevsim SOTU, jsou v podstate vysmech.


Uživatel: Goppy

Goppy      86   22. únor 2016 o 11:44


Uživatel: Dangerous

Dangerous      87   22. únor 2016 o 13:15

to Goppy: tohle info je na stejném zdroji, jako tohle

25/1 V rozhovoru pro RobCast Roba Bella (bývalého křesťanského kněze) Martin Gore uvádí, že nahrávání nového alba začne v dubnu


http://www.depechemode.cz/aktualita/rozhovor-s-martinem-gorem-the-robcast-audio/

takže zatím nic nového…


Uživatel: Herrer

Herrer      88   22. únor 2016 o 13:52

Tak jak to bude znít, přátelé? I když mám svoje preference daný a stojednakrát omletý, jsem otevřen všemu, ale hlavně ať už se točí! wink Btw, představte si, že s novým zesilovačem najednou i v Deltě slyším nový věci, prodloužený tóny a dokonce i ty vedlejší melodický a basový linky. Jen jsou prostě strašně schovaný v tom randálu jménem loudness war, kde přežívají jen silní hmmm Zajímalo by mě, co asi slyší na vinylu Federman. Myslím, že to bude mazec, když už tak dost fanatickej detail sluchátek nachází skrytý nuance až teď.

Znovu sem dám tohle a tentokrát ne jako vtip, ale jako výhrůžku tongue laugh

http://s13.postimg.org/nl0ilppk7/ending_the_loudness_war.png


Uživatel: Ota

Ota      89   22. únor 2016 o 15:26

Herrer: co sis poridil za sluch.zesik? Ja pro zmenu prodal lampovy zesilovac ke gramci (Mcintosh C2300), protoze na vinylu nic moc lepsiho neslysim. Strasne Vam ty Vase usi zavidim. Premyslim, ze prodam i ten sluchatkovy zesilovac OPPO HA-1 cos u me slysel. Ani ten mi tu zvukovou nirvanu nezprostredkoval :(.


Uživatel: Herrer

Herrer      90   22. únor 2016 o 16:46

Ota: jj, sluchátkovej zesík novej za super cenu z ebay. Zůstal jsem u stejný značky. Dělám si takovou malou hromádku grin Zase se sejdeme a dám ti to poslechnout, jsem ohromně zvědav, co na to řekneš. Hifimany jsou samy o sobě návykový a synergie s iFi se zdá super, rozhodně to není nějakej suchej poslech s decentním basíkem, což je koneckonců to, co hledám. Ladím jak to jde a musím říct, že zatím se daří. Klep, klep, klep. Jediný zklamání byly v mý cestě paradoxně právě B&W, který jsem za tři dny vracel. Asi jim sluchátka nejdou zdaleka tak dobře jako bedny… wink

Btw, někdo má uši, někdo má možnosti wink A pak jsou i tací, co mají obojí, že pane F… tongue laugh


Uživatel: Federman

Federman      91   22. únor 2016 o 18:55

ale hlavně ať už se točí!

Hallo, hier ist der Martin Gore von Depeche Mode und ich grüsse Radio SWR3. Kdyz je tohle slyset z mistniho provincniho rozhlasu jak tomu bylo dnes,  jde uz definitivne do tuheho. Uz se to proste blizi panove ....

Oto, Heri.
Panove, jakozto zlomeny muz vam obema mohu jenom sdelit, ze je kolikrat lepsi nevedet nez vedet a take nemit nez mit. Nevim jak daleko jste dosli ve svem snazeni vy, ale na zaklade poznatku z poslednich tydnu vas musim varovat. Varovat pred hamiznosti, nenasytnosti a snaze po stale lepsim prozitku, ktereho chcete(s) dosahnout. Heri, preji Ti ty Tvoje nove skryte nuance a prodlouzene tony a docela by me zajimalo, kde presne je ted registrujes ve srovnani s minulosti. Zajima me to prave u Delty. Proc ale to varovani ?
Jakozto sofistikovanemu posluchaci se Ti na zaklade Tveho vyvoje spojeneho s narocnosti oteviraji urcite nove dvere. Pri jejich prochazeni budou sice Tvoje zazitky stale hezci, ale bude jich mene a mene.  Tvoje narocne a zhyckane usi prekonaji totiz brzy kvalitu nahravek a iluze o krasnem nekonecnu se rozplynou. Ferrari potrebuje kvalitni benzin a tim DM nahravky bohuzel nejsou.  (prosim je to pouze technicky fakt, bez snahy o flame) Nezapomenme, ze jsme elektronicka specie. Tem se audiofilove smeji a ja mlcenlive uznavam, ze pravem.

PS: Podivej se na Otu, ten uz svoje nadobi taky rozdava smile .... tak to nepreser jako nekdo smile)


Uživatel: Herrer

Herrer      92   22. únor 2016 o 21:59

Fede, máš v mnoha ohledech pravdu. Tenhle svět je krásnej, ale nebezpečnej. Kámoš, velkej fanda muziky všeho druhu, ale nikoli bláznivej audiofil, mi při krátký poslechový seanci tuhle říkal, že už u mě poslouchat nechce, protože ví, že by tomu propadl. Při odchodu mi sdělil krutou pravdu, když mi řekl, že jsem si na sebe upletl sakra tlustej bič grin

Kde registruju ty nuance? Všude, čéče, všude grin Ono se to těžko popisuje nějak konkrétně i když i konkrétní místa tam nepochybně jsou, ale to bych musel mít zápisník a dělat si čárky. Nejsou to věci, který by převrátily obsah naruby, jsou to fakt drobnosti, který mi ale dokazujou, že ten minimalismus není ani zdaleka tak minimalistickej a škody jsou páchány jinde, než u samotných DM. Přícházím na to při běžném, ne při analytickém poslechu, kdy bych dumal nad každým tónem při zapálených vonných svíčkách… smile Prostě najednou tě něco zaujme a máš z toho radost, vždyť to znáš... Je to i o těžko měřitelném eufonickém prožitku a celkovém podání hudby tak jak ji má člověk nejradši. Ber to ale s rezervou, já jsem pořád na začátku hledání a i když postupně zlepšuju, tak je to stále o menší a menší krůčky, kterých si ale víc a víc vážím. I tak jsem určitě už teď nevědomky napáchal pěknejch pár chyb, který odhalím až někdy v budoucnu, pokud vůbec. Naštěstí to nestojí zase tolik, aby to moc bolelo wink

Ohledně výsměchu audiofilů směrem k elektronice… Já se zase někdy směju jim, oni umí bejt ve svym zápalu hodně legrační, což určitě víš taky wink My, jakožto fandové DM máme proti nim jednu neoddiskutovatelnou výhodu - hledáme takovej zvuk, kterej bude sedět nám, protože elektronika je v tomhle směru ohebná a NEZNÁ REFERENCE, resp. nikdy se nedozvíme, jak by co mělo znít “správně” a jestli by se nám to pak vůbec líbilo. Když budeš sestavu ladit na jazzík z Cheskyho dokonalých nahrávek, tak dojdeš k poznání, že ti zní překrásně přirozenej jazzík, ale nudí tě svou suchostí 80% zbylého obsahu tvé hudební sbírky… No, není tohle opravdová tragédie? wink

Je to boj a my jsme už zase OT, takže raději na fóru, když bude zájem… Já bych o tom mohl kecat furt smile


Uživatel: Dangerous

Dangerous      93   23. únor 2016 o 6:15

V neděli 21.2. Dave Gahan na letišti JFK


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      94   23. únor 2016 o 7:12

Letí na schůzku skupiny?


Uživatel: Ota

Ota      95   23. únor 2016 o 16:47

Herrer a Federman: abych nebyl OT tak to napisu takto: v ramci priprav na 14. album DM jsem se rozhodl nikoliv rozprodat, ale zkorigovat pocet aparatu v me audio sestave. Jelikoz ani Delta, ani jina alba DM na vinylu, me nepresvedcila, abych pokracoval v budovani lampovych retezcu, nebudu jeste cekat na 14. album a misto lamp zaradim mezi gramec a zesilovac pouze trafo. Ano, to je staro-nova metoda “zesileni” napeti a bez jakehokoli vlivu na signal to umi desetiny milivoltu z MC prenosky transformovat na vyssi napeti (uroven signalu), ktere je uz dostatecne vysoke pro linkovy vstup zesilovace. Verim, ze tato cesta mi pomuze vice si uzit nove 14. DM album i na vinylu. Trafa dela dnes jiz take Ortofon a jejich Cadenza Black mam, takze by to melo byt vyladene dokonale. Dalsi redukce v systemu delam z duvodu mista. Mam asi pet zarizeni se sluch. vystupem a tak jeden sl.zes. (OPPO) prodam. Ale vaham smile.

Jinak musim nesouhlasit s tim, ze by DM byla neuznavana hudba u lidi, kteri nedelaji nic jineho, nez ze resi kvalitu zvuku. Ne ze by audiofilni kvalita jejich nahravek byla nejak hodne vysoka (sam jsem ji tady kritizoval), ale DM jsou proste velicina. Hodne hifistu a hifi studií (prodejcu) maji DM ve sve audiotece. Ano, vetsina tzv. audiofilu posloucha klasiku, jazz, atp. Ale mezi audiofilem a hifistou je jen tenka hranice a casto jejich zajem o co nejkvalitnejsi reprodukci jedno a to same jest. No a hifiste DM zcela urcite uznavaji. Znam jich nemalo a nikdo nikdy nerekl kriveho slova ohledne DM. Jako maly dukaz meho tvrzeni je napriklad fakt, ze na lonske hifi vystave v Praze (letosni bude uz za necele tri tydny) hned v prvni vystavni mistosti hrali DM. Byla to prezentace znacky stredni tridy (nejaky Denon, nebo podobne), ale parili to tam moc pekne. Myslim, ze SOTU. Martinova Counterfeits jsou zvukove velmi dobra alba a casto je pouzivam coby referenci pri prehravani pro odbornou navstevu (hifistu). Takova Tiny Girls, a dalsi, vzdy vzbuzuje uznani i u hifistu, kteri u sebe hraji jen zcela jine zanry.

Na zaver chci vyjadrit presvedceni, ze nove album bude nejen hudebne, ale i zvukove spicka a budeme z nej nadseni po vsech strankach…


Uživatel: Herrer

Herrer      96   23. únor 2016 o 18:43

Oto, super, naprosto super nápad odlehčit tvůj už tak dost dokonalej řetězec.

Já jsem se zdráhal ti to říct přímo, protože mi přišlo nepatřičný, aby ti borec v onucích na nohou radil jaký boty máš nosit. Přesto, když už jsme s tím začali, poradil bych ti ještě vyhodit z okna ten subáč, bo tvoje nááádherný B&W zahrajou bas s takovou rezervou, čistotou, detailem a autoritou, že podobný přídavky naprosto netřeba.

K tomu Oppo zesilovači… Měl jsem ho pár dní půjčenej a dle mýho skromnýho názoru není ani zdaleka taková bomba, jak je hodnocenej. Srovnával jsem ho nejen s iFi, ale i s kámošovým Garage 1217 a rozhodně nijak nevyčníval. Má ale jednu věc, která je krásná a zároveň zrádná - moc hezky se na ně kouká a v člověku evokuje docela právem pocit luxusu. Nicméně zvukově to je “jen” slušnej standard, kterej dělá to svý velmi dobře, ale rozhodně není nějakej top hráč.

Držím palce, ať ti to hraje, bo potenciál tam je nekonečnej wink


Uživatel: Herrer

Herrer      97   23. únor 2016 o 18:51

Další věc - elektronky… Spousta lidí na ně přísahá, ale já jsem přesvědčen, že nejsou pro každýho. Je to trochu jako bys přes ně otupoval zvuk, nebo ne? Podle mě pro digitál zbytečnost a snaha o dosažení něčeho, co tam není a stejně v plný kráse nebude. Jako bys ježkovi ostříhal bodliny a skákal radostí, že je pořád roztomilej, ale konečně neškodnej. IMHO buď člověk chce zvukovou euforii i s nějakými těmi nepříjemnými peaky, který bude ladit charakterem zesíku, beden, sluchátek atd., nebo chce měkoučký tóny a pak by měl sestavu táhnout do vinylu. Kompromis oběma směry je podle mýho tak trochu svatokrádež wink


Uživatel: Herrer

Herrer      98   23. únor 2016 o 18:55

Poslední věc - svoji sestavu neladím podle dokonalejch jazzovejch nahrávek, ale podle tria Personal Jesus, Dangerous, AC/DC - Moneytalks wink Dobrý bude hrát dobře vždycky. IMHO wink


Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      99   23. únor 2016 o 22:21

Na nové album se velice těším no vážně jsem zvědavá v jakém duchu se ponese, na 13. jsem sázela od začátku a věřila, že to vyjde a já se budu tetelit blahem a ono to vyšlo Delta Machine dokonalý stroj mašina tak jak jsem si ji vysnila smile
Rovněž budu sázet i na 14. je to moje šťastné číslo a datum mého narození, momentálně je zde 101 hostů v tom by byl čert, aby to nevyšlo grin


Uživatel: Ota

Ota      100   24. únor 2016 o 2:48

Herrer: vlastne jsi to trefil vse tak jak to mam pro 14. album v planu. Velodyne DD+ je rychlejsi a presnejsi nez basaky v BW, ale na mou malou poslechovku uz ve stereu neni potreba a zejmena od zapojeni Trinovu, ktery dela aktivni bi-amp uz ho budu pouzivat jen na 5.1 verzi 14. alba a i vsech ostatnich DM 5.1 alb. OPPO vidim stejne a Sennheiser, ktery zustane, ho strci do kapsy. Mel jsem ho kvuli DSD prevodu, ale to uz umi muj novy Mcintosh DAC taky. Atd, atd.

Jsem zvedav v jakych formatech bude 14. album vydane. LP bude asi urcite, stejne jako CD. Ale uvidime jestli vyjedou s vetsim rozlisenim v PCM a nebo dokonce DSD (SACD). Stejne tak doufam ve zminene 5.1. Delta byla v tomto ohledu se svym BD famozni. Jen ten live Berlin schazi na BD. DM sice nebyli na spicce audio kvality nahravek, ale jsou na absolutni spicce s vydavanim alb v 5.1, tedy logicky na DVD, SACD, BD, atd. At to prosim vydrzi.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      101   24. únor 2016 o 8:25

Přál bych DM ať mají s novým albem úspěch u mladých a nových posluchačů. Vykašlou se na geronty audiofily (sorry kluci) a natočí progresivní desku. Najmou mladé producenty a ať zkusí něco nového. Ale je to sci-fi. Gahan na svém vypelichanem čele patku jako Justin Bieber nenahoní a DM hudbu, která by zaujala mladé nevytvoří. Tak ať udělají album alespoň tak dobré jako Delta.

A mládí se na ně přijde alespoň podívat na koncert, co by žijící legendy (dinosaury). GL

A zítra hurá na Hurts! Hlavně holky, na tu dívčí kapelu! smile


Uživatel: Federman

Federman      102   24. únor 2016 o 10:39

Vykašlou se na geronty audiofily

DM je kapela, ktera musi znit dobre v radiu a v aute. Proto se tak postupuje. Tohle resi(me) par audiouchylu, kteri to stejne nevyresi(me). DM neni klasika a nebo jazz, kde je podstata zvuku mnohem slozitejsi. Oto, Heri, nehledejme v cernobile fotce barevnou skalu. DM navic kvalitni nahravku stejne neovlivni. I kdyz je v supliku skvely master,  zalezi v konecnem kroku na vydavatelstvi, jak se k tomu postavi. Dost se ale divim, ze prave DM v tomto neni prikladem, mel jsem je vzdy za prukopniky. Uvidime,  ale uz Delta se svym BD byla prijemnym prekvapeni pro digitalisty. Ja se tesim na vinyl a snad me nezklame, jako me nezklamala Delta. Prosil bych ale vice lasky pro detail,  fotky, papir a celkovou image. Proc by nemohl byt treba vinyl barevny a nebo s fotkou vyobrazenou primo ve vylisku, jak to udelal Prince. Nadhera. Je to hodne o vydavatelstvi, ale tohle by si kapela vice ohlidat mohla. Bylo by to tiche gesto vyjadrujici, ze nejen my myslime na kapelu, ale ze i opak je pravdou. Roli hraje podle meho nazoru i Corbijn. Nechci ho. Vymenil bych ho za nejakeho neopotrebovaneho a motivovaneho umelce. Treba Stellu, at ma holka kseft.

]Najmou mladé producenty a ať zkusí něco nového.

Jednoznacne souhlas. Uz jenom proto, ze v tom vidim sanci veci nekomplikovat. U kapel, ktere hraji delsi dobu, byva totiz dost casto problem v sofistikokvanem pristupu v pohledu na svet. Videt veci jednoduseji je asi po delsim case tezke a rad bych, kdyby nove album bylo zalozeno na vetsi jednoduchosti. Mozna prave ta mi tam vice chybi a casto ji mylne zamenuji za ztratu invence. Ta tam ale porad je a mnou okopana Delta je tim dukazem.


Uživatel: Herrer

Herrer      103   24. únor 2016 o 11:12

Zajímavý myšlenky… Kluci, jak sleduju elektro scénu, tak se postupně dopracovávám k tomu, že ač Delta možná nezní tak, jak bysme chtěli, tak zní velmi moderně a nejspíš i ona už ovlivnila pár kapel, protože ten její zvuk jsem pak slyšel v různých obměnách několikrát a to hlavně u mladých projektů. Takže oni DM asi jdou s dobou víc než my, fanoušci, možná do jisté míry i pořád určují trendy a pořád svou muziku i ozvláštňují něčím, co jiní nedělají. Že už to někdy může působit trochu jako zbytečný tlačení na pilu, to je věc druhá, ale tohle rozsoudí až čas… Jedno je jistý, k Deltě se narozdíl od tzv. podobných projektů pořád vracím. Jestli je to způsobeno kouzlem Dejvova hlasu, charakterem skladeb, náladou desky, nebo jen tím, že mozek prostě ví, že jsou to oni, nevím, ale ta návykovost tam je furt.

Celý to naše fňukání podle mě vychází z toho úplně nejkrásnějšího faktu, že když si člověk pustí např. MFTM, tak ani s tolika křížky na krku vůbec nezní jako retro a kdyby vyšla dnes, tak by nejspíš nepohoršila ani toho nejprogresivnějšího, což považuju za malej zázrak.

Takže za mě, ať to dělají pořád po svém a ať můžeme o další desce říct prostě jen to, že opět není podobná žádné jiné. Zklamání, jako že vyložený zklamání myslím nehrozí. Dokonce si i trochu zvráceně přeju, aby to začlo zase nějakým nehudebním randálem, zase trochu jiným a zase výrazně určujícím, co se bude příští hodinu dít… wink  PTA - kovovej rámus, SOTU - vesmírnej rámus, Delta - dunivej rámus. Já to tu před časem kritizoval, ale dneska se tak moc těším, že by mi vlastně bylo sympatický, kdyby si z toho udělali ochrannou známku grin


Uživatel: Herrer

Herrer      104   24. únor 2016 o 11:18

Ještě jedno musím napsat, postupně mi všechny postalanovské DM desky tak nějak dozrávají a postupně rozkrývají něco, co jsem dřív odmítal obdivovat. Nakonec to možná bude tak, jak tu psal kdysi Ringo a novější tvorba je směřována příštím generacím wink Já bych si to přál.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      105   24. únor 2016 o 11:20

Rámus = přeprodukovanost.
Jednoduchá melodie, kovový zvuk, jednoduché beaty, k tomu by Dave nahodil nahoru zbytek vlasů a v klipu by se tvářil zas jako, že tohle jsme my, naše hudba a buď se vám líbí nebo zemřete.
Ale mají na to? A zajímalo by to ještě dnes někoho?

A souhlasím, že DM by měli svoje nahrávky vydávat i pro audiofilní geronty nejen pro hudební konzumenty.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      106   24. únor 2016 o 12:16

Nahrávkou ovšem myslím formu ne obsah.
Obsahem deska pro mladé, natočená a vydaná v kvalitě pro Otu a spol. To je můj dream smile


Uživatel: Ota

Ota      107   24. únor 2016 o 12:38

Pavel Z.: díky moc smile.

Zítra se vracím do ČR a kdybyste věděli co teď řeším tak už mě sem nenecháte napsat řádek smile. Scháněl jsem přes půl světa lístky na Rihanu, která změnila Eden na O2 a původní lístky neplatí. Ale jako omluva snad bude platit fakt, že je to pro dcery a já půjdu jen ze zvědavosti smile.


Uživatel: Federman

Federman      108   24. únor 2016 o 13:12

Copak Oto, videl jsi za vylohou v Honkongu na letisti v duty free hezky dzinovy oblecek od Louis Vuitton na subwoofer a ted spechas do Parizske ? smile


Uživatel: Ota

Ota      109   24. únor 2016 o 13:22

Fedie ja si na SBW oblecky nekupuju, protoze by to nehralo jak ma smile. Do Parizske ulice pojedu hned druhy den rano po navratu, protoze tam kazdy den parkuju auto kdyz jdu do prace. Na nakupy tam ale skoro nechodim, protoze z hifi tam nemaji vubec nic. Jen same hadry, a tak podobne. Takze Parizska neni moje srdcovka. Ty by ses ale mel ukazat pristi patek a sobotu v hotelu Don Giovanni, protoze tam bude zrizen na dva dny nas chram touhy.


Uživatel: Federman

Federman      110   24. únor 2016 o 20:02

Dokonce si i trochu zvráceně přeju, aby to začlo zase nějakým nehudebním randálem

Vsadim litr dobryho cervenyho, ze to neudelaji. Uz dlouho se ale nic nespojovalo. Cele album bez mezer. Skladby bez tvrdych koncu. Jenom si pohrat s linkou se ztazenou hlasitosti s napaditym mustkem nebo prechodem. To navodi atmosferu do dalsi pecky…. To by byla vec.

Chram touhy ? Snad oba myslime to stejne. Oto rad bych, opravdu rad bych, ale nejde to. Nevzit si sebou platebni kartu verim, ze by to i dobre dopadlo. Jdete spolecne s prazskym sluchatkovym Oberguru urcite ?


Uživatel: Federman

Federman      111   25. únor 2016 o 11:52

nebudu jeste cekat na 14. album a misto lamp zaradim mezi gramec a zesilovac pouze trafo

Oto nevim, jestli si neco takoveho 14 album zaslouzi. To je prece neco, co nemuze fungovat spravne !!  Docela by me ale zajimalo co z toho vyleze. Nizke kmitocty zeslabene a vysoke zesilene ? Kde mas korekci Ty ,,prase,, smile)


Uživatel: Dangerous

Dangerous      112   25. únor 2016 o 16:25

Habemus Papam!...zatím neověřená informace z kuloárů....producent byl údajně vybrán…


Uživatel: Ota

Ota      113   25. únor 2016 o 17:03

Fedie: prestože jsem bývalý mechanik elektronik tak se nebudu pouštět do diskuze, protože bychom byli OT jako prase. Jen Ti posílám linky: http://www.thebespokeaudiocompany.com/news  http://mfaudio.co.uk/  http://www.ortofonaudio.cz/ortofon/eshop/7-1-Elektronika/0/5/167-Ortofon-ST-80-SE-transformer
a věřím, že až to nastuduješ tak to prase odvoláš smile. Tohle je přesně poslední trend pro hraní vinylu a každý hifista, který je in, Ti to potvrdí. Nové album bude potřebovat abys držel krok… smile.

PS: ať žije nový papež!


Uživatel: Logic1

Logic1      114   25. únor 2016 o 17:14

Dangeorus a kto bude ten producent, keď už je vybratý?! či sa ešte nevie?


Uživatel: Dangerous

Dangerous      115   25. únor 2016 o 18:05

to Logic: zatím nic konkrétního potvrzeného ...jakmile bude venku, dám to samozřejmě do zpráv grin


Uživatel: Logic1

Logic1      116   25. únor 2016 o 18:09

Diki aj tak Dangerous. Prajem pekný večer


Uživatel: smidak101

smidak101      117   25. únor 2016 o 20:35

Že by samotní DM?


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      118   25. únor 2016 o 23:18

To jmeno napoví hodně o směru nového alba.

Btw.
Hurts dnes skvělí ! smile


Uživatel: Federman

Federman      119   25. únor 2016 o 23:20

Ptat se kdo to bude, bude asi zbytecny. Jak tak pozoruju naseho admina, jsem si jisty, ze az si placnou, tak to tady bude za 30 minut v dalsim prispevku a ostatni adminove ve stredni evrope to budou kopirovat.

Oto, to jsou urazky nejhrubsiho zrna. Nejaky byvaly elektronik si na me nebude vyskakovat. Podam si Te pres email, at neserem tygra. smile)


Uživatel: Herrer

Herrer      120   26. únor 2016 o 7:03

Otíku, nepřistup na jeho hru, per to do něj dál, nejen že už hraje slice, ale ještě je tak drzej, že by tě chtěl vlastní defenzivou vyhnat z kurtu, aby pak kousnul! Houby, nenech se ukolébat, ty určuješ pravidla - běhat má míč a soupeř! smile

Kdyby bylo nejhůř, zavolej si mě dolů na plac a já ti řeknu něco, co na něj bude platit spolehlivě :-D


Uživatel: Ringo

Ringo      121   26. únor 2016 o 7:28

nekorektní Federman? To je nějaká novinka:-)


Uživatel: Herrer

Herrer      122   26. únor 2016 o 7:34

To je celej on, útočnej hráč s takzvanou zlatou rukou, ale jak mu teče do bot, tak je u “empajru” pečenej vařenej grin Jenže to se chlapík přepočítal, Dangerous mu všechno sečte, počká na správnou chvíli a při esu mu zahlásí chybu nohou tongue laugh


Uživatel: Logic1

Logic1      123   26. únor 2016 o 8:00

Pravdaaaa!!!!!!


Uživatel: Federman

Federman      124   26. únor 2016 o 11:58

Ze si prisadi Logik a Ringo se cekat dalo. Ze boda doposud neutralni kavalir Ota je ovsem smutne. Ale i Ty Brute ?!

Kdybych chtel, roznesl bych ho verejne na kopytech a zaroven Te (vas) poinformoval o DM benefitech pripravujici mistni kulturni dum, od ktereho mam klice a znam osobne satnarku. Nedovoli mi to ale pravidlo OT a proto i vase uboha invektiva na moji osobu ponecham bez komentare.  Jo, a az budete skemrat o kvalitni vinyl RIP 14 alba nelezte za mnou.  smile))


Uživatel: Herrer

Herrer      125   26. únor 2016 o 12:10

grin)) Já jsem si útokem na tebe kompenzoval svou někdejší nespravedlnost k Otovi, takže teď, když už mám štít čistý, zase můžeme být všichni kamarádi, že? grin

Tedy krom rozhodčího, ten už nás někdy poškodil všechny tongue laugh


Uživatel: Dangerous

Dangerous      126   26. únor 2016 o 12:14

to Herrer: Bůh ví co dělá, i když je nebezpečný wink


Uživatel: Herrer

Herrer      127   26. únor 2016 o 12:20


Uživatel: Ota

Ota      128   26. únor 2016 o 12:22

Pěkně si to tady pinkáte… smile Ale o kvalitní rip 14. alba mám samozřejmě velký zájem a Herrer určitě také. Takže si nás Fedie prosím dej na čekačku. Ten kulturák za sebe vypouštím smile.


Uživatel: Herrer

Herrer      129   26. únor 2016 o 12:25

Oto, s vinyl ripama jsem skončil. Jednou digi, vždycky digi wink Pořád to můžu elegantně rozostřit převodem do DSD tongue laugh grin


Uživatel: Ota

Ota      130   26. únor 2016 o 13:16

Herrer, já mám rip Ultra a hraje to pěkně. Třeba Lumin používí real time převod do DSD během svého úkolu v řetězci (streamování) a řadí se mezi špičku (mezi streamer výrobci). Takže ani převod do DSD, o kterém píšeš nemusí být nutně špatně. On každý říká něco jiného. Uvidíš teď na výstavě, každý bude mít jiná chytrá řešení. To je u upsamplování a dalších věcí stejné. Co člověk to názor. Jsem zvědav na čem Fedie bude tu 14. ripovat. Asi má ten korekční předzesilovač když o tom psal. Hlavně aby to hrálo. On má nějaké speciální edice LP a musíme z něj dostat co vše tam má od DM. Standardní DM LPíčka nehrajou nic moc.


Uživatel: Mercy

Mercy      131   26. únor 2016 o 14:36

Fedie : Drážďany 9.4?  grin


Uživatel: Herrer

Herrer      132   26. únor 2016 o 16:00

Oto, však jo. Já momentálně taky převádím redbook do DSD 256 a hraje to velmi dobře. Přijde mi, jako by zmizely nepříjemný špičky a nic se neztratilo, ale logika mi napovídá, že se s těmi peaky ztrácí i jiný věci. Jenže ony jsou beztak ty rozdíly alespoň pro moje uši tak směšně malý, že jakýkoli odsuzování nebo naopak adorování je IMHO zbytečný. Řeknu to takhle, při upsamplingu jsem jakejs takejs přínos, říkejme tomu třeba zjemnění, slyšel až někam do 192/24, dál (můžu až do 768/24) už je to jen o spekulacích, ale nejsem nutně proti tomu, že by to super trooper DACy neuměly posunout ve slyšitelný rovině ještě někam jinam. Pokud na to má člověk uši… Já teda ne smile To převod PCM do DSD aspoň změní charakter zvuku, tam bych MOŽNÁ uspěl i při slepém testu, ale nakolik je to technický pokrok a nakolik “jen” eufonicky znějící zkreslení, to si neodvážím tipovat. Ale obecně to řeknu takhle - po všemožných experimentech si největší “wow” řeknu, když se vrátím k nativnímu formátu wink


Uživatel: Dangerous

Dangerous      133   26. únor 2016 o 18:02

35 let tomu nazad, co Depeche Mode vystupovali jako předkapela, a klidně i se zkomoleným jménem smile

Depheche! Mode wink

https://pbs.twimg.com/media/CcJ5_iEUEAA3-lD.jpg


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      134   26. únor 2016 o 18:44

Nebyla blbě i ta Ilya Volkswagen?


Uživatel: Herrer

Herrer      135   26. únor 2016 o 20:09

DeFešáci grin Folksvagón zní právě správně psychedelicky grin A Februry taky grin


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      136   26. únor 2016 o 20:15

Diethylamid kyseliny lysergové ne svinstvo.

Hodil jsem ale ze zvědavosti do googlu tu Ilyu a nic .... Žádný odkaz, zajímalo mě co to bylo za skupinu nebo interpreta (-ku).


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      137   26. únor 2016 o 22:14

Mělo tam být je a ne ne.
.... a nepsal tu reklamu někdo před 35ti lety v nějakém předchůdci Androidu?


Uživatel: petr101dm

petr101dm      138   27. únor 2016 o 16:51

to Pavel.Z: ještě k tvé poznámce o Gahanovi a jeho čele. Dave rozhodně vypelichané čelo nemá.....Chtěl bych vědět kolik ti je a jaké máš čelo ty a možná i celou hlavu.Příště se dívej sám na sebe a neurážej!


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      139   28. únor 2016 o 5:52

Máš pravdu, pelichají opeřenci. Dave používá nejspíš Bierhanzlovu mast.


Uživatel: Federman

Federman      140   3. březen 2016 o 0:22

Hotel Ultra reakce na analog digital:
Vysvetlujes to tak hezky, ze by to snad pochopil i nekdo kdo neni odbornikem na hudbu a ani na elektroniku. Na kazdem albu je analog a digital a proto prat si, aby nove album znelo vice analogove nebo digitalne, je jako prat si, aby DM nehrali na fagot s doprovodem pozounu. Jestli takova prani nekdo ma, bat se tedy rozhodne nemusi. Ten sen se mu dozajista splni, i kdyz nepodcenujme Fletche. smile
Prat si ale muzeme vice, nebo mene UPRAV analogovych surovych zvuku. Tady se v posledni dobe hroty nuzek zacaly nadmiru rozevirat. Jsou to prave ty necitelne zasahy analogovych bzuku a zvuku, ktere doslova przni zakulacene partie skladeb jakymi jsou treba Alone a nebo Secret to the End.
Kdyz jsem slysel poprve WTMW zajasal jsem, ze jdou jinym smerem. Prave tuhle pisen povazuji za fantastickou, protoze tam nic takoveho neni. Angel je na tom podobne, jenom me nijak zvlast nezaujala. Moc doufam, ze nove album bude tedy kompletne bez nativnich analogovych zvuku a nebo s jejich citlivymi upravami harmonizujici s digitalem. Kdo je ale udela ? Wilder to umel, ale ten tam nebude.
Nebude tam ale ani Hilier, ktery tomu nezabranil a sam toho i hodne posral, tim jsem si jist. Proto jsem tentokrat jeste vice v nadeji, jeste vice drzim palce kapele, ale i mne smile


Uživatel: Logic1

Logic1      141   3. březen 2016 o 15:35

Federman, ako vieš, že tam nebude Hilier?


Uživatel: Dangerous

Dangerous      142   3. březen 2016 o 16:08

to Logic: viz tento článek…

20/12 V rozhovoru pro norský hudební magazín Musikkpraksis Gahan potvrdil, že kapela nebude na příští desce již spolupracovat s Benem Hillierem, ale zároveň by si Gahan sám přál zapojit koncertní členy Eignera a Gordena do nahrávacího procesu.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      143   3. březen 2016 o 16:16

Šesnáctiletá zdravotně postižená ruská holka se naučila perfektně anglicky, aby mohla komunikovat s Depeche Mode. Ráda by až v roce 2017 přijedou Depeche Mode do Moskvy je viděla naživo, protože jejich hudba a texty ji dodávají sil a sebedůvěru…
http://7info.ru/news/world-culture/devochka-invalid_vyuchila_v_sovershenstve_anglijskij_jazyk_chtoby_poobschatsja_s_depeche_mode/


Uživatel: Logic1

Logic1      144   3. březen 2016 o 16:31

Diki Dangerous, stým hillierom si ma potešil, lebo s ním boli albumy také, pre mňa dobré. Zachránila to až Delta, ktorá bola super. no a Eigner a Gordeno, neviem, uvidíme, tam bude dôležitý producent, som veĺmi zvedavý, kto bude.


Uživatel: Federman

Federman      145   3. březen 2016 o 20:01

Pral bych ji mit nase starosti smile  .... hezky a drzim palce holce


Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      146   3. březen 2016 o 22:16

Dojemné, statečná a silná dívka to je, která ve své sny věřit chtěla, ale na jeden sen stále myslela….stejně jako Federman, držím palce holce smile “Ať cokoliv přinese osud, nezapomeň žít.”


Uživatel: Dangerous

Dangerous      147   10. březen 2016 o 20:19

Objevují se zvěsti, že producentem bude Flood a jeho tým. Údajně už měl schůzku s Davem a Martem….Zatím tuto idylku kazí jen fakt, že Flood aktuálně (spolu s Alanem Moulderem) produkuje nové album The Killers.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      148   10. březen 2016 o 20:48

Od DM sázka na jistotu. Flood byl ale na vrcholu ve svých 30 -33 letech. Letos bude mít 56. Vytvořil něco zajímavého v poslední době kromě mixu Delty?


Uživatel: Logic1

Logic1      149   10. březen 2016 o 21:28

No za Flooda som všetkými desiatimi, ale predsa má už vek, trebalo by tam aj mladú krv, Berga, to by bola super kombinácia.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      150   11. březen 2016 o 10:16

I ve světě jsou na tuto fámu reakce spíše rozpačité. Určitě ne všichni nad Floodem jásají. Ale zajímavé by to určitě bylo (  Co by z jejich nynější spolupráce vzešlo ). Nicméně je to stále “jedna paní povídala”.

Btw. Flood po Sofad řekl, že s DM už nikdy více! smile


Uživatel: Dangerous

Dangerous      151   11. březen 2016 o 10:33

Btw. Flood po Sofad řekl, že s DM už nikdy více

jj,

Delta Machine
mixed by Flood.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      152   11. březen 2016 o 11:04

Jo, mix je ale něco jiného jak produkce. Staré rány a vzpomínky na DM ve studiu snad ale zavál čas a slušná finanční nabídka smile


Uživatel: Dangerous

Dangerous      153   11. březen 2016 o 11:15

je to samozřejmě něco jiného…no, uvidíme… smile


Uživatel: Dangerous

Dangerous      154   11. březen 2016 o 14:38

Tak jsem si přečetl The Art of Music Production: The Theory and Practice od Richarda James Burgesse a myslím, že bych nové album DM mohl produkovat já sám wink


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      155   11. březen 2016 o 18:32

Tak jo. Pošli SMS Davidovi.


Uživatel: Hotel Ultra

Hotel Ultra      156   12. březen 2016 o 14:03

Nebo natoč video a lá Konvička. wink


Uživatel: Dangerous

Dangerous      157   23. březen 2016 o 12:11

#Countdown
Meeting ✔️
Direction ✔️
Production team ✔️
Studio booking ✔️
#DM14 #April2016 #DepecheMode


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      158   23. březen 2016 o 12:28

No, dusí info dlouho, ale jakmile se začne nahrávat bude minimálně osazenstvo studia jasné, včetně producenta. Black Swarm to zjistí, pokud to sami předem nezveřejní smile


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      159   23. březen 2016 o 22:08

Btw. Ty odrážky jsou z tweetu Ultra Depeche což je údajně Tweet někoho, kdo zná někoho, kdo zná Gordena smile což je pro mě trochu zklamání ... smile čekal jsem, že je to tweet člověka co má ke kapele blíž


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      160   24. březen 2016 o 6:53

Mám trochu obavu (a nejen já), že pokud bude ve studiu opravdu “Liberace” Gordeno, Eigner atd. bude z toho na DM14 techno jazz, SoulSavers Elektro nebo něco podobného. Můžou si vzít za vzor i Black Star jejich idola ... produkovat to bude Tony Visconti.


Uživatel: MassesDM

MassesDM      161   24. březen 2016 o 17:01

Obavám z podobného soudku Soulsavers nemám.To by Gore u fans neobhájil grin
Já očekávám podobný vlak jako byla Delta s jedenácti vagony ,kde budou dva těžce naloženy armádním velitelstvím,4 vagony s dobrým a kvalitním dřívím,3 vagony s uhlím a dva s prošlou zeleninou. grin


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      162   25. březen 2016 o 7:29

Tweet Tonyho Visconti říká, že 18.3. se potkal s Chvrches a do 8.5.2016 bude na měsíčním tour s kapelou Holý Holý. Takže moje sázka na nového producenta je zřejmě Wrong!


Uživatel: Herrer

Herrer      164   25. březen 2016 o 8:08

Škoda


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      165   25. březen 2016 o 8:10

Jo, mohlo to být zajímavé spojení. Mám ale rád i Chvrches smile


Uživatel: Herrer

Herrer      166   25. březen 2016 o 8:15

Jo, Chvrches jsou pro někoho už moc rozjuchaný popík, ale pro mě příjemné překvápko s roztomilým kuřátkem v čele smile


Uživatel: Herrer

Herrer      167   25. březen 2016 o 8:17

Doufám, že nový producent, ať už to bude kdokoli, bude hlavně autorita a ne připokakaný kývač. Pak by bylo lepší, kdyby si to DM produkovali sami.


Uživatel: Federman

Federman      168   26. březen 2016 o 16:11

Doufám, že nový producent, ať už to bude kdokoli, bude hlavně autorita

Pokud to nebude Piskal, Skripal a nebo Vrzal…. jednoznacne souhlas ..... kurva ja se tesim smile


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      169   3. duben 2016 o 20:59

Producent zatím jasný není, ale název alba a obal už leaknul !!!


http://zajp.sweb.cz/vibrator.jpg


Uživatel: MassesDM

MassesDM      170   7. duben 2016 o 10:59

Já bych si tipnul,že po delších názvech alb by mohla deska mít jen jedno slovo.


Uživatel: d.stripped

d.stripped      171   11. duben 2016 o 14:36

@MassesDM:
Třeba “Flood” smile smile smile


Uživatel: MassesDM

MassesDM      172   12. duben 2016 o 11:38

Nebo
The Final….popřípadě Last :-(


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      173   1. květen 2016 o 17:24

Pokud je ta další šuškanda o Marku Ronsonovi co by producentovi pravdivá znamenalo by to od DM jasný záměr o zpopovatění DM14 ... za mě dobrý, cokoliv jen ne směr Soulsavers.


Uživatel: MassesDM

MassesDM      174   1. květen 2016 o 17:42

Deska dm nemůže jít směrem k Souls,to by proběhl zánik DM.Ale myslím,že MG není tomuto tipu hudbě nakloněn a nedopustí to.Od toho mají ty svě solo projekty,kde se vyřádí,fanoušci unudí a je klid grin


Uživatel: Dangerous

Dangerous      175   6. květen 2016 o 20:05

Prepare to be surprised! #AllinGoodTime #DM14 #DepecheMode


Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      176   6. květen 2016 o 20:42

Sama jsem zvědavá, příjemně napnutá, na milé překvapení v podobě producenta DM14, stále si kladu otázku, kdo by to asi mohl být?


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      177   7. květen 2016 o 4:21

Santa Barbara 12/04-06/05 ✔️ #DM14 #DepecheMode


Uživatel: Logic1

Logic1      178   7. květen 2016 o 7:02

Michaela 146, producenti budú dvaja, tak ako to napísal MassesDM, Gore a Wilder, sakra to by spustilo komentáre!!!!


Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      179   8. květen 2016 o 22:08

...Náhle se zatmělo, nebe proťal blesk, a když se opět rozednilo, všichni vykřikli zděšením a jen v němém úžasu nevěřícně kroutí hlavou “Návrat ztraceného syna Wildera do DM” v tu chvíli by se spustila lavina komentářů!!!
To je na stejné vlně jako když mi můj otec předložil časopis a tam byl článek o DM a jejich portrét, rukou schválně zakryl název skupiny a zeptal se mě, Míšo, že nevíš kdo to je? Já mu odpověděla samozřejmě, že DM a otec se začal smát a to já jsem tě jen zkoušel grin


Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      180   14. květen 2016 o 23:16

Tak snad ještě jedno přání mám, ať už je producentem kdokoliv, ale základ je nejen skvělé hudební aranžmá, ale především pestrost zvuků a aby jsme my všichni jásali nad finální hudební mixáží....
Jako například elektroničtí Schiller, pestrost zvuků pastva pro uši

https://www.youtube.com/watch?v=OdqQs4eeKXQ


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      181   15. květen 2016 o 5:36

Skladba, kterou produkoval člen (říká se to) Depeche Mode pan Peter Gordeno(bude při tom).

https://youtu.be/iP3USrYpr5w


Uživatel: Maroš J

Maroš J      182   16. květen 2016 o 8:42

Michaela 146:
Nádhera! Pripomína mi to trochu Vangelisa, Jarreho a Tangerine Dream. A s tými bicími to má fakt grády!

PavelZ:

Tak toto niiééé!!!


Uživatel: Dangerous

Dangerous      183   17. květen 2016 o 8:17

Maroš, nedělejte prosím aspoň tady offtopic. Zeptej se na foru, já ti tam rád odpovim.


Uživatel: Beladona

Beladona      184   18. květen 2016 o 17:38

Dangerous: a prozradíš producenta?? grin


Uživatel: Logic1

Logic1      185   19. květen 2016 o 14:03

Beladona, to by aj mňa strašne zaujímalo.


Uživatel: Hotel Ultra

Hotel Ultra      186   20. květen 2016 o 21:01

A co když je producentem Daniel?


Uživatel: Logic1

Logic1      187   21. květen 2016 o 20:25

pravdaa!!!


Uživatel: Síma XJ 600

Síma XJ 600      188   29. květen 2016 o 12:42

Dangerous : na tento týden si sliboval nějaké novinky ..... já jen, že už je neděle grin grin grin


Uživatel: martinpk

martinpk      189   29. květen 2016 o 15:35

Dobry dotaz Sima XJ 600 smile


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      190   29. květen 2016 o 17:03

Zdroj, který to avizoval tu zprávu později odstranil .. bude to později.

Musíme dál trpělivě čekat.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      191   29. květen 2016 o 18:07

Informací co jsem měl já bylo, že by teď v úterý 31.5. měla začít další část nahrávání...Ale uvidíme, najednou se doslova všichni tváří, jak kdyby “přešli k Mute”. Všichni zainteresovaní jsou náhle němí...tak vyčkejme…


Uživatel: Dangerous

Dangerous      192   1. srpen 2016 o 9:08

Martin & Fletch viděni v sobotu v New Yorku
https://twitter.com/dm_dangerous/status/759986360300236800


Uživatel: FragileT

FragileT      193   2. srpen 2016 o 21:46

Vy kluci jedni depešácký z redakce, to se od dubna nic nestalo? Nestálo by za to článek trochu aktualizovat?


Uživatel: Dangerous

Dangerous      194   3. srpen 2016 o 5:43

to Fragile: super připomínka, doplněno.


Uživatel: Lelanka

Lelanka      195   12. srpen 2016 o 22:46

Už se nemůžu dočkat. smile Novou porci DM písniček ráda uvítám, stejně tak i zbytek rodiny. Jen by mě zajímalo jak další album pojmenují. o.o smile


Uživatel: radekurm

radekurm      196   5. září 2016 o 5:54

Ten čas se ovšem nějak vleče, vždy když se člověk na něco hodně těší. Já se už nemůžu dočkat až zase uslyším první tóny nového alba a taky samozřejmě na koncert. Kluci DEPEŠÁCKÝ jsem opravdu rád, že jste.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      197   5. září 2016 o 7:45

Probíhá postprodukce, za pár týdnů možná první vlaštovka


Uživatel: radekurm

radekurm      198   5. září 2016 o 13:54

Už se nemůžu dočkat


Uživatel: Arokis

Arokis      199   5. září 2016 o 14:00

Super smile Je nějaký klid před bouří, tak snad to bude stát za to :D Jinak bude vůbec nějaká konference? Vím, že před deltou byla konference oznámena dost brzo.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      200   5. září 2016 o 15:28

V roce 2012 byla tiskovka “oznámena” 5. září, tedy přesně před 4 lety


Uživatel: Dangerous

Dangerous      201   13. září 2016 o 19:14

Brzy nové info.


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      202   13. září 2016 o 19:49


Uživatel: Dangerous

Dangerous      203   26. září 2016 o 8:00

Fanoušek dmplus z fóra Home se setkal s Antonem na jeho výstavě ve Stockholmu

As it was such a rare opportunity I thought I would take a chance and ask him about Depeche Mode.

Me: “Are you going to work on the next Depeche mode project?”
Anton: “Oh yes, I am actually in the middle of it”.

My mind was pounding at 130bpm.

“Wow, that is cool. Would it mean that you will work on both sleeves and stage design?”
“Yeah, I will be working on them”

“Cool. How about videos? I mean promo-videos. Would you be working on them too?”
“yeah I will be doing that too”

At this point I was so impressed and pleased by the news. Anton re-confirming his project for the next DM album. How awesome is that I thought.

Then he went on signing the laser discs. He looked curious and sceptic, holding it in various angles. I quickly added,

“Anton, believe it or not they are all official! It was released in Japan back in the days”

“Wow, so they are…mmm, what’s the name…”
“Laserdisc, yes!”
“Alright! Laserdisc, that’s amazing. I have never seen them before!”
“I will be working on them and put it on dvd in a few years”
“Oh that’s cool”.

Funny how you struggle with decent answers when you want to say something much much more. Once again the joy has taken control of my brain and all I could say was “Cool”. What on earth was I thinking? Well, nothing at all! lol

So that was the end. We shook hands. He then said “Thanks, a pleasure” and I quickly replied “No pleasure is mine!”.

So here it is, Anton re-confirming his involvement in the next DM project (both artwork and stage setting), and also working on Strange/Strange Too on DVD soon.

God I cannot wait to see them happen.

Moto

17/18 - 11.10.2016 Miláno Tiskovka DM


Komentáře mohou přidávat jenom registrovaní a přihlášeni uživatelé.